Nimeni nu stie exact cit dintre cei 328,5 de milioane de euro obtinuti de Petromservice din vinzarea serviciilor petroliere catre OMV ii apartin lui Sorin Ovidiu Vantu. Miscarea poate intra in istoria afacerilor. In 2005, cu acordul lui Liviu Luca, el a cumparat practic un sindicat pe care l-a revindut astazi proprietarului companiei. Asta dupa ce a finantat un trust media, in buna parte cu banii acestei firme a sindicalistilor.
miercuri, 19 septembrie 2007, 3:56
Nimeni nu stie exact cit dintre cei 328,5 de milioane de euro obtinuti de Petromservice din vinzarea serviciilor petroliere catre OMV ii apartin lui Sorin Ovidiu Vantu. Miscarea poate intra in istoria afacerilor. In 2005, cu acordul lui Liviu Luca, el a cumparat practic un sindicat pe care l-a revindut astazi proprietarului companiei. Asta dupa ce a finantat un trust media, in buna parte cu banii acestei firme a sindicalistilor.
Cert e altceva: el va cheltui putin peste 5 milioane de euro in 2007 cu dezvoltarea zonei de presa scrisa, din care fac parte, printre alte publicatii, Cotidianul si Academia Catavencu.
Dupa investitiile masive in cartile si albumele care insotesc ziarul, Cotidianul are zile cind tipareste 60.000 de exemplare, de 4 ori mai mult decit in momentul preluarii.
Raul • 19 septembrie 2007, 16:01
Cert este ca grupul respectiv este acum cel mai puternic de pe piata. Si probabil ca isi va consolida in 2008 aceasta pozitie.
regge • 19 septembrie 2007, 16:02
primul !!!! astept mail pe manzugv@yahoo.com
cetateasuceava.ro/tibi-suceava/
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 16:02
raul: cel mai puternic din ce punct de vedere. de regula se ia cifra de afaceri in calcul. dc ne ghidam dupa asta, pe presa scrisa clasamentul este 1. ringier, 2. intact, 3. publimedia
regge • 19 septembrie 2007, 16:02
sorry nu am fost primul
cetateasuceava.ro/tibi-suceava/
trimite-ti mail pe manzugv@yahoo.com
Raul • 19 septembrie 2007, 16:39
Catalin: Nu am fost atent. Pe presa strisa ai dreptate; eu inclusesem in grupul d-lui Vantu si posturile TV…
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 17:37
raul: pai dc includem si tv-ul chiar e departe rau. pt ca protv si a1 au cifre uriase de afaceri
ionut • 19 septembrie 2007, 17:40
Dar in televiziune, agentia de presa? Ce se aude? Mai baga bani domnul Vantu? Sau le lasa sa se descurce singure? Chiar Catalin, Vantu o avea vreo afacere in domeniul media profitabila dpdv financiar?
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 18:55
ionut: dc se valueaza pe branduri, desigur. un singur exemplu: academia catavencu face bani buni!
ionut • 19 septembrie 2007, 20:35
Dar, din cate stiu, Cotidianul, Realitatea TV, Newsin, evident Business Standard, Romantica… pierd bani. Catavencu este proiectul media in care a facut cele mai putine schimbari… Poate mai castiga cate ceva la Tabu sau vreo alta revistuta, dar in termeni de bani grei e pe pierdere. Acum sa nu crezi ca-i plang de mila, doar ca e cel putin dubios ca baga bani in proiecte nefezabile.
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 21:37
ionut: dc pierde bani la un moment dat nu inseamna ca nu e fezabil, totusi
Alexandru Raducanu • 19 septembrie 2007, 23:54
Dupa alegeri vinde tot pe vreo juma de miliard si s-a scos…
adibo55 • 20 septembrie 2007, 8:50
Totusi, e un pic absurd: sa zicem ca investesti intr-o afacere media din care pe moment pierzi bani, dar castigi la capitolul imagine ( or, imaginea nu a fost si nici n-o sa fie un deziderat pt domnul Vantu pentru ca nu face politica si nici nu-l vad sa faca vreun partizanat, cum fac pe fata cei de la Antena 1); sa zicem ca speli bani prin intermediul media , dar de ce tocmai media, care prin ntura ei e atat de „vizibila”; dar singura optiune ar fi sa cresti un „imperiu” si apoi sa-l vinzi – mi se pare cea ma plauzibila formula. Cat despre cartile scoase de Cotidianul, ca om care lucrez in bransa, nu cred ca presupun cine stie ce cheltuiala: e firesc, tiraj mare – pret mic.