Buletin de Bucureşti

UPDATE2: Adrian Macarie a gasit in Gandul un titlu memorabil despre aceasta situatie: „Fotbal doar cu buletinul”.

duminică, 7 noiembrie 2010, 11:03

UPDATE2: Adrian Macarie a gasit in Gandul un titlu memorabil despre aceasta situatie: „Fotbal doar cu buletinul”.

UPDATE1: „Fanilor lui Dinamo li s-a interzis accesul in sectorul galeriei dinamoviste, dar erau liberi sa intre in alta parte a stadionului, insa au refuzat”, spun oficialii lui CFR, motivind ca decizia a fost luata de firma de paza pentru a preveni incidentele pentru ca printre fanii din afara Bucurestiului erau si suporterii lui „U” Cluj. E ilogic! In cazul in care ar fi intrat in alte zone pe stadion abia atunci ar fi fost posibile incidente. Cum isi imaginau sefii lui CFR si firma de paza situatia ideala: sa intre suporterii dinamovisti sau cei ai lui „U” imprastiati pe stadion printre fanii lui CFR?!!! Au intrat asa fanii lui „U” si a iesit bataia suprinsa de camerele de luat vederi.

E de înţeles. Ofsaidul de la golul „ceferiştilor”, ofsaid la prima pasă, s-a petrecut în intervalul delicat al zecilor de centimetri, aşa încît e de înţeles dacă arbitrul n-a văzut.

Meciul a avut tensiune şi asta e de înţeles, pentru că jucătorii ambelor echipe l-au privit ca pe ultima şansă de reabilitare. Au început fiţoşi campionatul, dar l-au început sub aşteptări şi începutul s-a făcut deja treime, aşa că s-au agăţat de partida aceasta cu speranţele deţinutului audiat de Comisia de Eliberări Condiţionate.

Timp de 90 de minute, Dinamo şi CFR au muncit mult, au lăsat deoparte fineţurile şi de aici a rezultat şi lipsa de acurateţe a execuţiilor. Marile ocazii au lipsit, însă jocul a rămas în priză.

De neînţeles e altceva: metoda de proprietari interlopi de bar pe care au aplicat-o conducătorii clujeni pentru a selecţiona suporterii dinamovişti prezenţi la meci. „Sînt din Oradea, am plecat de la 11:00 dimineaţa de acasă şi mă voi întoarce după miezul nopţii, dar fără să văd meciul pentru că şefii lui CFR nu i-au lăsat să intre pe stadion decît pe suporterii cu buletin de Bucureşti”, a povestit, la telefon, un fan dinamovist. E real, e deprimant şi e imposibil de înţeles. Asta au făcut la porţi. Le-au refuzat accesul ultraşilor dinamovişti din Provincie! Data viitoare vor intra doar cei din cartierul „Ştefan cel Mare” şi nu cei din „Pantelimon”. Sau blonzii, în ciuda bruneţilor. Sau cei care au ultima cifră impară în CNP.

E o prostie, e un abuz şi cineva va trebui să explice asta! Da, chiar cineva din fruntea CFR, clubul care se recomandă drept pol al civilităţii antibalcanice în fotbalul românesc.

Comentarii (147)Adaugă comentariu

fenris  •  8 noiembrie 2010, 12:10

Domnule Tolontan, în România cuvîntul ultras a devenit, datorită unui anumit preşedinte de club şi unui anumit preşedinte de Ligă, sinonim cu huligan, vagabond, golan. Cuvîntul suporter a început de ceva vreme să aibă şi el conotaţii negative. Suficient pentru a explica inexplicabilul, observ de ex. comentariul 95.

@ stef:”Domnule Tolontan de data asta gresiti.Cine a vrut sa vada meciul pe stadion intr-un mod civilizat a putut sa intre si totodata a si intrat.Prin masura luata de cei de la Cluj nu sa facut de fapt decat stoparea unui act de huliganism.”

Bosgorica  •  8 noiembrie 2010, 12:10

Mah romanilor!

Care e problema daca ati pierdut ziua si banii pe drum?
Ati vazut in primul rand unde e Cluju, apoi ati vazut stadionul unde a jucat Chelsea in Romania, poate ati vazut si mall-ul lu jupanu, unde-si duce el modelele…

Orice om civilizat de-al nostru din Ardeal apreciaza mai mult cultura decat fotbalul.

Da cica a pus un mitic o intrebare:

Mah bosgorica, de ce nu investesti tu la buda la voi la Honved, si nu iei antrenor meserias maghiar si nu iei fotbalisti flacai mandri maghiari nu-ti faci si tu prietena maghiara cu kilometraj mare? Ca noi nu te retinem, desi asa esti de frumoooos!

Asa e ca romanii joaca in Champions League? Asa e ca te-a calificat Andone si tu civilizatule nu l-ai lasat sa antreneze in Liga? Asa e ca ai furat cu arbitrii ca un civilizat ce esti? Asa e ca romanii sunt mai fotbalisti si romancele mai femei?

Hai mars la cotet!

Adi  •  8 noiembrie 2010, 12:17

Daca veneau 1000 de suporteri CFR-isti, spuneau ca sunti fani Dinamo si vor sa stea in galeria dinamovista, dupa care, odata infiltrati, le trageau o mama de bataie dinamovistilor. Cine era de vina ? Da, clubul organizator ! E normala masura fortelor de ordine !

fenris  •  8 noiembrie 2010, 12:18

Domnule Ştef, am venit cu soţiile şi copiii unii dintre noi, ore întregi pe tren, aşa cum facem de obicei în deplasările din Ardeal, am venit din Sibiu şi NU NI S-A PERMIS SĂ NE CUMPĂRĂM BILET! Ne aşteptam să ne ţină pe la porţi şi să nu fim lăsaţi să intrăm cu grupurile din Bucureşti, aşa că am dorit să ne cumpărăm bilet oriunde, numai să vedem meciul şi să ne susţinem echipa. Nu ni s-a dat voie să ne cumpărăm bilete!
Un grup din Mediaş avea bilete cumpărate undeva la tribuna, altundeva decît în sectorul destinat galeriei. Cu biletele în mînă, plătite cu banii lor, nu li s-a permis accesul în stadion!

X  •  8 noiembrie 2010, 12:21

@ Clujeanul din Atlanta si alti ignoranti care vorbesc doar pentru a se baga in seama:

Poate ai vazut tu din Atlanta ca au fost baietii lui „U”, asa-i? Hai sa te lamuresc sa nu mori prost: cei cu buletine din municipiul Cluj-Napoca nu aveau acces alaturi de galeria lui Dinamo. Deci fanii lui U de care va temeti voi au fost sezonul trecut vre 30 in campionat si 15 in cupa, intre 1000 de dinamovisti. Aseara s-a aproximat ca am fost 700 afara, maxim 5 fulare cu „U”. Au fost dinamovisti, n-au fost pusi pe scandal insa s-au enervat dupa 2 ore de stat dupa garduri si bruscati de jandarmi. Au fost studenti in Cluj, au fost oameni care au batut sute de kilometri(io m-am intalnit cu 2 baieti din Pitesti si unul de pe din Prahova, nu mai zic Brasov, Deva, Oradea, Satu-Mare) sau baieti din judetul Cluj sau din apropiere(Turda, Campia Turzii, Blaj, Alba).

Dupa ce ne-au masat pe toti la intrarea din strada Gruia le-a fost usor sa ne tina acolo. Iar cand o parte au vrut sa plece si sa-si ia bilete la tribuna 2 n-au fost lasati, motivand ca sunt inchise casele si nu se mai dau bilete.
Ce sa spun, s-au speriat de acte de huliganism. Pe naiba, niciodata n-au fost probleme in sectorul nostru. Ca dovada cei de la „U” care au vrut sa se rafuiasca cu ceferistii au intrat intre ei si s-au rafuit linistiti. Vorbesc aici toti ingnorantii care n-au fost de 5 ori in viata la un meci de fotbal.

Dorel  •  8 noiembrie 2010, 12:22

Toata povestea asta a fost facuta ca sa nu intre pe stadion suporterii turbulenti ai lui „U” Cluj, stiut fiind faptul ca acestia au o „simpatie „aparte pt. CFR, si fiind infratiti cu galeria lui Dinamo au vrut sa profite.S-a vazut doar ,ca vreo 50 au reusit sa faca scandal la peluza 2, si au fost evacuati.Normal era sa fie lasati sa intre insa sub o sticta supraveghere ,mai rea decat cea facuta la puscariasi ,stiut fiind ca vreo 3 tineri suporteri ai lui „U”,si-au distrus viitorul,tot la un joc cu CFR.

Ionut Figo  •  8 noiembrie 2010, 12:23

Domnule Tolontan, aseara m-am simtit ultimul om de pe pamant
INca nu mi s-a intamplat ca in tara mea doi indivizi(paszkany si muresan) prin deciziile luate sa nu imi permita sa urmaresc un meci de fotbal. Dupa ce am facut 3 ore pe drum alaturi de prietenii mei din Baia Mare in jurul orei 19.00 aflu vu stupoare ca se poate intra in peluza destinata galeriei Oaspete a stadionului din gruia numai cei ce au buletin de Bucuresti. Ganditi-va la faptul ca bilete in restul stadionului nu au mai fost deoarece casele de bilete au fost inchise de la ora 18 cu toate ca programul era pana la ora 20. Ce putem trage din aceste informatii? Ca suporterilor dinamovisti din Maramures, Salaj, Bistrita, Alba Iulia si alte localitati din Ardeal nu li s-a permis accesul pe stadion
Cum e oare posibil ca in Romania anului 2010 sa se incurajeze cenzura si discriminarea? Observam ca, comunismul a murit dar spiritul a ramas in tara

fenris  •  8 noiembrie 2010, 12:45

Adi, 1000 de ceferişti infiltraţi printre noi, ca şi cum ar avea 1000 de viteji cu coloană vertebrală cfr-ul, nu? Şi ca şi cum noi nu ne vedem de cel puţin cîteva ori pe an, noi cei din provincie cu cei din Bucureşti, şi nu ne cunoaştem, în general, nu? Tu vorbeşti ca să te afli în treabă, iar pe stadioane şi-n deplasări nu prea eşti dus, aşa-i?

pedrosan  •  8 noiembrie 2010, 13:16

Deplasările sunt pitoreşti. La Cluj cu atât mai mult. Dar cum e posibil să interzici dreptul de acces la un meci de fotbal câtă vreme suporterii au bilete? Cine plăteşte pentru iluzia de a vedea un meci, iluzia de a îţi încuraja favoriţii?Organizarea sau mai bine zis lipsa de organizare s-a văzut!Sunt convins că la Cluj nu a fost niciun incident:))

superman  •  8 noiembrie 2010, 13:18

Vai mai, dar daca era invers? Daca intrau printre dinamovisti si vreo 200 de ceferisti? Oricum, o parte din cei din galeria dinamovista si-au luat bilet la peluza normala, au intrat si au stat deasupra zonei protejate destinata galeriei oaspete, unde erau vreo 50 de indivizi cu buletin de Bucuresti. Partea proasta e ca au inceput sa injure galeria CFR-ului care era la 50 m mai incolo, tot la peluza, la un sector distanta. Ca urmare a injuraturilor, CFR-istii au iesit din zona lor si au urcat la baietii cu „m*ie”, a urmat o bataie de vreo 5 minute. Am vazut u-istii loviti atat de rau ca m-am mirat ca s-au putut ridica de jos. Acum repet intrebarea. Daca vreo 200 de CFR-isti intrau cu buletin de Cluj in galeria dinamovista? Ce iesea? Iar ai judecat partinitor d-le Tolontan. Mesajul asta stiu ca nu-l publici si nici nu trebuie. E pentru tine, ca sa intelegi si tu pana la urma.

Jiji B. God  •  8 noiembrie 2010, 13:19

De-asta nu se schimba nimic in Romania! Cei carora li se pare masura clujenilor justificata, nu inteleg ca actiunea a fost un abuz si o incalcare flagranta a unui drept fundamental, consfintit in Constitutie. Unde-i lege nu-i tocmeala; nu se pot aplica legile cind le convine lui X sau Y! Cita vreme acest lucru nu e clar, sa nu ne mai legam de aparatul de justitie; statul de drept inca nu si-a facut loc in capetele romanilor!

laurentiu  •  8 noiembrie 2010, 13:21

niste tzarani, ce sa le ceri…..

geco1907  •  8 noiembrie 2010, 13:23

Langa mine pe stadion la tribuna 1 erau 7 suporteri dinamovisti cu fularele lui Dinamo la gat. La sfarsit am schimbat 2 vorbe in drum spre iesirea din stadion si erau din Satu Mare. Cine a vrut sa intre a intrat…adevarul sigur este undeva la mijloc si nu cum il prezentati voi. Si la urma urmei, Paszkany daca a dat ordinul asta, e problema lui, el a facut stadionul din banii lui si nu a asteptat cu mana intinsa la guvern si primarie sa ii faca stadion.

cristi  •  8 noiembrie 2010, 13:30

Dar cand fanii Craiovei au fost intorsi din drum la intrarea in Bucuresti nu te-ai autosesizat,golanas mic ce esti.Si nu tine vrajeala ca nu au avut bilete pentru ca la Dinamo stadionul este intotdeauna gol si bilete au fost.Uite de aceea uram noi miticii pentru ca toti sunt perversi ca tine.

dan  •  8 noiembrie 2010, 13:34

Se face prea mult caz pe acest subiect,
de fapt mai multi suporteri dinamovisti ( a se citi U-isti) au dorit sa intre cu bilete ieftine ( a se citi aproape gratis) in sectorul rezervat echipei oaspete

Cata  •  8 noiembrie 2010, 13:36

Stimate domn Tolontan….am sa va spun o mica poveste….tata a fost dinamovist, odata cu el ne avand nici o „sansa” (primul meu meci a fost pe dinamo undeva la 3 ani , din cate imi povesteste el) si eu…am practicat fotbalul de la varsta de 8 ani vreme de 13 ani…ideea care vroiam s-o subliniez este ca fotbalul era tot ce ma tineam in viata…singurul lucru care imi dadea adrenalina…dar e pacat ca in romania s-a ajuns aici…e pacat sa vezi batai intre suporteri…e pacat sa vezi ca un patron si un presedinte de club fac asa ceva…e pacat ca in romania inca nu se intelege ce e fotbalul…e pacat si uite asa incet incet lumea v-a mai inceta sa vina la stadion…eu nu am mai fost la un meci datorita unei mari dezamagiri intr-adevar(dinamo – lazio 1-3) dar sincer va spun…pana in ziua de azi nu am nici un regret ca nu am mai calcat pe vreun stadion…PACAT de romania…pacat de miile de talente care se zbat in mizerie…pacat de NOI – OAMENII

jack sparrow  •  8 noiembrie 2010, 13:47

precedentul a fost creat cu 4 ani in urma la vaslui si tg jiu , nu se permitea accesul decat pe baza de buletin , daca erai din alt judet nu puteai vedea partida decat daca faceai parte din galeria oaspete !!!! am patit-o in ambele localitati ! dreptul constitutional de libera circulatie e incalcat de smecherii locali care se cred vatafi ! imi este rusine ca sunt contenporan cu astfel de ciudati gen porumboiu / muresan/borcica/ berbecali / mititelu / etc toti niste patroni cu minte de slugi ! in aceasta cloaca apara drept nebunesc , in normalitatea lui , gestul rapidistilor de a suplimenta accesul rivalilor stelisti ! incredibil astia vor s-o faca pe desteptii !

Suporter CFR  •  8 noiembrie 2010, 14:21

Aseara am fost la meci, am stat la tribuna I. La 2 randuri in fata mea era un tip cu fularul lui Dinamo la gat. Ati auzit cumva sa fi fost incidente la tribuna I?

sebi  •  8 noiembrie 2010, 14:28

naspa astea

Ardelan  •  8 noiembrie 2010, 14:36

Domnule Tolontan,
Sincer au fost multi dinamovisti in tribune T1,T2 unii din Oradea si din tot ardealul si au putut vedea meciul..De CE?? pt ca au cumparat bilete in tribune,p1 cu 2-3 ore inainte de meci..este tipic romanesc sa ajungi la stadion inainte de inceperea meciului cu 20 de min,si pe urma te revolti de ce pierzi 10-15 minute din meci..Nu mi se pare normal ca sa te poti alatura galeriei oaspete,pt ca altfel este f.greu de depistat cei care se dau dinamovisi si in realitate nu sunt.astfel ar putea iesi un macel in toata regula.Si un lucru sa nu uite toti, gazdele sunt cei trasi la raspundere pt incidente nu galeria dinamo,clubul dinamo,etc. Imi displace faptul ca atitudinea lui Borcea, indemnul la razboi,la violenta nu este taxata mai deloc..Si ca sa dau un exemplu din strainatate..Am fost in Munchen la meciul CFR-Bayern si am prieteni stabiliti in Munchen cu domicilu+buletin Germania/Munchen si nu au fost lasati sa cumpere bilete in galeria rezervata oaspetilor…iar ca fapt divers la intrarea in peluza rezervata galeriei cfr ni s-a cerut bilet+buletin…chiar si dupa ce am iesit si am revenit dupa pauza in sector.

Marcel  •  8 noiembrie 2010, 14:49

Desi sunt dinamovist, marturisesc ca nu sunt de acord cu golaniile din ultima vreme ale anumitor suporteri de-ai nostri. Eu cred ca Borcea are un comportament de golan. Vrem sa vedem un altfel de spectacol, nu al golanilor pe stadioane.
Felicitari organizatorilor!
Marcel, Bucuresti

POPS  •  8 noiembrie 2010, 14:54

Domnule Tolontan,

acei suporteri civilizati care au venit la meci puteau sa opteze sa intre la tribuna I sau II fara probleme. Am fost la meciuri alaturi de mureseni, bistriteni si chiar de suporteri Bayern si nu li s-a intamplat nimic. Aici avem suporteri mai civilizati. Voiau sa intre la gramada la galeria Dinamo pentru a face scandal. Borcea s-a suparat f tare deoarece a vazut toata lumea cati suporteri de Bucuresti are.(19 oameni)- cei care au intrat in stadion.

doru de la cluj  •  8 noiembrie 2010, 14:59

sunt clujean si fost jucator la U pentru multi ani; foarte obiectiv va spun ca masurile au fost corecte si doar pentru a preveni; poate ca discutia era alta daca un copil, femeie sau un batrin erau spitalizati; poate ca alta era abordarea daca un alt politist era batut cu bestialitate cu o caramida in cap ! poate ca alta ar fi atitudinea daca fiecare dintre voi ati presupune ca mergeti cu sotia si copii la meci si unul dintre ei este ranit ! imi pare rau sa o spun, galeria celor de la U a ajuns la stadion cu totul alte motive decit cel de a urmari un spectacol, oricum ar fi el ! masurile au fost corecte iar cineva le-a luat cu responsabilitate ! chestiune care tine de civilizatie ? nu numai, in citiva ani cei din galeria U se vor maturiza …

alb-rosu_in_VN  •  8 noiembrie 2010, 14:59

Dinamo a lasat o impresie proasta la Cluj, dincolo de problema cu suporterii. Borcea trece mult prea usor peste jocul slab prestat de echipa, parand ca-l intereseaza doar suporterii. In fapt incearca sa ascunda unele slabiciuni ale echipei si unele probleme interne de club prin absenta suporterilor din tribune, ceea ce nu mi se pare corect.
Andone nu poate fi scos din ecuatie. Dimpotriva, mi se pare unul din principalii vinovati. Cand vorbeste de jocul lui Dinamo ca de al unei echipe de locul 10 o face detasat, de parca nu el ar fi raspunator de jocul prost! Nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase! Nu spune nimic de cat de prost a pregatit meciul, cum a gresit echipa, de e mereu nevoie sa faca cate 2 schimbari la pauza! Pai noi nici nu ne-am apropiat de poarta CFR-ului, daca am intrat de 2 ori in careul lor tot meciul (o data a facut-o Alexe, alta nu-mi amintesc). Nu sunt un fan Talnar, dar cu el antrenor jucam fotbal, nu ca acuma. Pai la Cluj in primavara am aratat clasa europeana, am marcat de 2 ori si am fost egalati pe final de meci dintr-un ghinion teribil. Acuma parca nici n-am fost pe teren. Eu nu stiu cum l-a dat Andone pe Helder si l-a tinut pe acest Rubio care e zero barat, nu stie sa dea nici o centrare. La Dinamo sunt multe de facut si nu stiu daca Andone mai poate face ceva cu acest lot blazat.

Calin  •  8 noiembrie 2010, 15:03

Cred ca suporterii dinamovisti puteau intra oriunde pe stadion, mai putin in zona galeriei lui Dinamo. Si mi se pare corect. Galeriile trebuies separate si cat mai atent supravegheate, pentru ca sunt necivilizati (am fost de prea multe ori pe stadion). De ce nu si-au luat suporterii lui Dinamo bielte la tribuna 1 sau 2? acolo nu au fost incidente.

Ardelean  •  8 noiembrie 2010, 15:11

Domnule Tolontan,
Sincer au fost multi dinamovisti in tribune T1,T2 unii din Oradea si din tot ardealul si au putut vedea meciul..De CE?? pt ca au cumparat bilete in tribune,p1 cu 2-3 ore inainte de meci..este tipic romanesc sa ajungi la stadion inainte de inceperea meciului cu 20 de min,si pe urma te revolti de ce pierzi 10-15 minute din meci..Nu mi se pare normal ca sa te poti alatura galeriei oaspete,pt ca altfel este f.greu de depistat cei care se dau dinamovisi si in realitate nu sunt.astfel ar putea iesi un macel in toata regula.Si un lucru sa nu uite toti, gazdele sunt cei trasi la raspundere pt incidente nu galeria dinamo,clubul dinamo,etc. Imi displace faptul ca atitudinea lui Borcea, indemnul la razboi,la violenta nu este taxata mai deloc..Si ca sa dau un exemplu din strainatate..Am fost in Munchen la meciul CFR-Bayern si am prieteni stabiliti in Munchen cu domicilu+buletin Germania/Munchen si nu au fost lasati sa cumpere bilete in galeria rezervata oaspetilor…iar ca fapt divers la intrarea in peluza rezervata galeriei cfr ni s-a cerut bilet+buletin…chiar si dupa ce am iesit si am revenit dupa pauza in sector.

Stef  •  8 noiembrie 2010, 15:57

Dl. Tolontan,
… De ce cand trag arbitrii cu Dinamo si pierd pana la urma, incep sa urle ca sacalii si gasesc alte scuze, doar sa se treaca la calomnii si alte murdarii scuipate pe gura conducatorilor de „club de fotbal”?
Unde raman analizele pertinente la joc sau opiniile jucatorilor sau antrenorului?
Eu zic ca canalele de sport cu exceptia unora (nu divulg numele lor, oricum se stie) mai mult se axeaza pe ce se intampla in afara gazonului decat in ea. Mi-ar fi rusine sa lucrez la un astfel de canal.

Cosmin C  •  8 noiembrie 2010, 16:01

Ati starnit multe polemici domnule Tolontan. Eu sunt dintre cei care sunt de acord cu masurile luate de CFR. Si e simplu de ce. Credeti ca, avand in mana un bilet la tribuna a doua, veti putea intra la peluze pe:Anfield, Stamford Bridge, Emirates, San Siro, Camp Nou, Santiago Bernabeu…( si mai pot scrie multe)? Vrem ca ei, dar sa fim tot ca noi. Adica: hai dom’le ca au totusi un bilet. Cred ca „hai ca merge si asa” caracterizeaza de fapt Romania.

Daniel  •  8 noiembrie 2010, 16:32

Înainte cu câteva ore de startul partidei, ultraşii dinamovişti şi cei ai lui „U” Cluj, cele două galerii fiind înfrăţite, s-au întâlnit în apropierea stadionului pentru a-i bate pe fanii CFR. Doua observatii: (1) acesti ultrasi erau pusi pe scandal si batai, stiindu-se faptul ca acestia sunt cei mai violenti, agresivi si criminali ultrasi (vezi cazul cu ziaristul clacat pe cap, de catre uisti la un meci cu Steaua) (2) a fi ultras dinamovist sau uist, pe langa faptul ca e un caz clinic, este deja caz penal.

fdp  •  8 noiembrie 2010, 16:47

Noi, romanii, nu avem drepturi!
Mare abuz! Pe site-ul CFR-ului se anuntase dinainte ca se vor da bilete doar pentru cei cu buletin de Bucuresti. Bun, de acord cu asta. Ipotetic. Deci, cei din Bucuresti ar fi trebuit sa fie lasati sa intre pe stadion. Dar si ei au ramas afara! Am ajuns cu autocaru’ putin dupa inceputul meciului si nu era nimeni care sa vanda bilete. Iar porcii mascati dadeau din umeri ca nu stiu nici ei ce se intampla.
Nu e normal asa ceva!

Atlant  •  8 noiembrie 2010, 16:49

Suporteri dinamovisti,ultrasi,fani,grupari,etc,etc.Unde dracu sunt astia cand joaca Dinamo acasa?

dan  •  8 noiembrie 2010, 16:54

spunesitu.ro prezinta: Imaginea Românei în lume: studiu despre transformarea unui tigru european într-o mâţă pricăjită

ioan mihali  •  8 noiembrie 2010, 19:00

Este absolut inadmisibil ceea ce au facut organizatorii meciului.
Daca este asa cum spun ei si au probleme cu o mica parte a galeriei lui U-Cluj atunci sa identifice acele persoane si sa ia masurile care se impun asupra lor (amenda, interzicerea accesului pe stadion, dosar penal, etc), nu sa ma tina pe mine afara la portile stadionului care am venit de la 200km de Cluj si mi-am sacrificat ziua (nu mai vb de bani) ca sa imi sustin echipa favorita.
P.S. Domnule Iuliu Muresan este total gresit ce sustineti dumneavoastra, suporter al lui Dinamo nu inseamna doar persoane cu buletin de Bucuresti sau Ilfov, pentru ca spre deosebire de voi, Dinamo are suporteri in toata tara si inafara ei! Nu va credeam asa de limitat. Rusine!

Prezent, plecat la pauza  •  8 noiembrie 2010, 19:51

sunt unul din cei 50 care au reusit sa intre. aveam o viza de flotant de Bucuresti expirata, dar probabil cei de la poarta nu stiu sa citeasca (explicabil intr-o masura).
Dle Tolontan, luptam cu armele noastre http://bit.ly/bs9xY5 . avem o petitie depusa. o vom semna multi. cea mai imperfecta dinre democratii este preferabila unei dictaturi.
PS: ipocrizie nemarginita a angajatului Securitatii, iuliu muresan, care a spus ca si cei cu buletin de Ilfov vor avea acces. fals! cu noi in masina a fost un baiat din Buftea (apartine de judetul Ilfov – precizare necesara sustinatorilor cfr) care abia a reusit sa intre in stadion dupa lungi parlamentari.

WastedYears  •  8 noiembrie 2010, 20:07

Domnii Muresan si Paszkany au stat la intrarea in stadion pentru a verifica buletinele suporterilor echipei Chelsea?Teoretic, daca ne raportam la afirmatiile lor, in contextul enuntat de mine mai sus intrau doar cei care locuiesc in cartierul respectiv …Doamne, cat fariseism …

Lycantrop  •  8 noiembrie 2010, 20:20

In primul rand, din punct de vedere MORAL, FOARTE BINE a facut clubul CFR ca a interzis accesul pe stadion alora fara buletin de Bucuresti. Felicitari celui din stafful CFR-ului care a fost cu initiativa (nu cred varianta oficiala cu „firma de paza” – aici fiind locuri, deci bani in joc, paznicii nu aveau cum sa-i impuna lui Arpi o linie de conduita).

Pai mai sustinatori de doi bani ai miticilor, adica avem noi o echipa in Cluj, campioana a Romaniei, iar voi, ca niste lepre ordinare, veniti sa-i sustineti infrangerea, ridicand in slavi clubul militienilor! Nu va crapa obrazul de rusine? Mai aveti si incredibilul, mitocanescul tupeu (in timp ce cheflaiti seminte) sa veniti sa va plangeti ca ati batut atata mar de drum ca sa vedeti un meci. Nu, nu ca sa vedeti meciul ati venit voi, ca daca va pasa cat negru sub unghie de meci mergeati in tribunele CFR-ului! Ati venit din dorinta parsiva sa vedeti CFR-ul pierzand! Si aici intervine Arpi si va aplica o magistrala lovitura sub centura! Pentru voi o fi o tragedie, dar credeti-ma, vazuta de la distanta, treaba e deopotriva comica si inteligenta!

Apoi, din punct de vedere LEGAL, CFR e un club, iar un club poate sa interzica accesul in propriile tribune oricui. E o notiune fundamentala a dreptului de proprietate: la mine in ograda, pe banii mei, fac ce vreau!

Ok, acum puteti sa incepeti sa ma injurati, dar tineti cont ca nu-s microbist, nu ma intereseaza campionatul vostru de cocalari si nici jocul de ratangii a fotbalului, indiferent pe ce continent s-ar practica, doar ma distreaza ura acerba, nationalist-extremista, sovina, pe care unii o resimt fata de CFR.

PS: sper sa va ia din nou CFR-ul campionatul:)) M-as simti tare bine sa vad cum va dati – din nou – de ceasul mortii!!!

andrei  •  8 noiembrie 2010, 21:48

cititi asta domnule Tolontan http://kvsc1907.ro/comunicat.htm l

eusebiu  •  8 noiembrie 2010, 22:37

Cataline, astept sa ma contrazici. Ti-am scris inainte ca in Europa civilizata, suporterii echipei oaspete sunt acceptati doar in grup organizat si doar cei inregistrati oficial ca si „suporteri”.. Te rog sa ma contrazici.. daca vrei iti dau numarul de la clubul Ajax si intreaba-i te rog daca poti sa cumperi bilete in calitate de fan „neafiliat” de-al lui Feyenoord..

astept raspuns

PS dar de intrarile criminale ale dinamovistilor nu rostesti nici un cuvant ?

alex  •  8 noiembrie 2010, 22:42

Domnilor vormiti a paguba. E cea mai aberanta si discriminatoare masura luata vreodata in Romania! Eu am fost aseara la meci si nu am putut intra. Si cine vb. de buletine cuniaste doar trunchiat legea. Adica… nu ai acces pe stadion daca nu ai buletin. Pt ardelean de la 126… probabil ca la Munchen aveai ceva la bord si nu stii ce s-a intamplat. Desteptule si eu am fost la meci la Munchen si am stat cu niste prieteni la Tribuna… si AVEAM BULETIN DE ROMANIA. Nicaieri nu iti este interzis accesul pe un stadion daca ai carte de identitate.
Apoi vorbiti despre posibilitatea de a cumpara bilete in alte sectoare ale stadionului… Va inselati! MIE PERSONAL NU MI S-A PERMIS SA IMI CUMPAR BILET LA MECI. Si nu aveam niciun insemn cu Dinamo! Apoi… sa stai langa o persoana si ea sa poata intra la meci doar pentru ca e nascuta in bucuresti si eu sa nu pot intra la meci pentru ca sunt nascut in Oradea… e mai mult decat aberant!
Indiferent de simpatiile pe care le avem… fenomenul e tot mai periculor… o sa ajungem ca america anilor 50… Brunetii nu au voie la teatru, ochelaristii la popice, femeile la tenis de camp, ungurii la gradina zoologica etc…

DINAMO  •  8 noiembrie 2010, 23:09

DRAGA CFR LA MECIUL CU ROMA O SA AVETII O MARE SURPRIZA DE NU O SA MAI JUCATII IN CUPELE EUROPENE 3 ANI ESTE TOTUL PUS LA CALE TORTE PETARZII ASA CA NICI O PLATA FARA RASPLATA .

omu rau  •  8 noiembrie 2010, 23:28

daca oamenii au avut locurile in alta parte ce cautau acolo? de aici incepe discutia civilizata tolo nu? poate asa scriai un articol bun. dar poate la voi in tiganie se poate merge oriunde oricand si oricum. regulile sunt clare pentru mine. pentru tine nu?

stephy1  •  8 noiembrie 2010, 23:30

Il citesc pa unul ,,Ady” ce aberatii poate sa debiteze ,frate suporterii lui Dinamo purtau insemne ale clubului ,iar ce spui tu ca puteau 1000 de fani cfr isti sa intre in sectorul rezervat lui Dinamo si sa se ia la bataie nu poate fii decat logica unui hortist ca tine .VA RUGAM NOI CEI DIN BUCURESTI CA IN LUNA APRILIE 2011 SA NU VIZITATI BUCURESTIUL.

Emil  •  9 noiembrie 2010, 11:09

S-a sesizat cumva CNCD in cazul asta? Sau daca e vorba de clubu’ lu’ nenea Arpi nu miscam in front, domnule Asztalos?

Alex  •  9 noiembrie 2010, 19:28

Dl Tolontan!
Tot respectul pentru ceea ce ati facut, sunteti printre putinii ziaristi de sport respectati. Despre articolul asta mi-am mai exprimat parerea – nu va face fata.

Ceea ce as vrea sa adaug, e ca faptul ca faceti o referire la un articol din ziarul gandul (in Update2) a fost o miscare si mai putin inspirata decat articolul in sine. Articolul din gandul nu pare a fi altceva decat o copie palida ceea ce ati scris aici si ceea ce e si mai grav demonstreaza ca dl. Macarie (autorul) scrie in necunostinta de cauza si lasa in offside (observabil doar din reluari) limba romana. Probabil dl Macarie isi doreste cu tot sufletul sa iasa din anonimat, dar articolul pomenit il dezavantajeaza cumplit si foarte probabil va ramane la fel de mic precum a fost pana acum.

Va rog, sa mai faceti un UPDATE (al treilea) la articolul vostru, in care sa faceti referire si la altceva, si anume pozitia oficiala a galeriei care a fost postata pe internet si dupa cum veti observa contine un limbaj civilizat si bine argumentat: http://kvsc1907.ro/comunicat.html

Va multumesc!

Alex  •  9 noiembrie 2010, 19:33

Dl. Tolontan, referitor la intrebarea dvs:
„Cum isi imaginau sefii lui CFR si firma de paza situatia ideala: sa intre suporterii dinamovisti sau cei ai lui “U” imprastiati pe stadion printre fanii lui CFR?!!! ”

aici aveti raspunsul:
http://kvsc1907.ro/ph/2010-2011/cfr-dinamo_II/slides/DSC_0587.html

Vox  •  9 noiembrie 2010, 21:19

Da de „pol al civilităţii balcanice în fotbalul românesc” ce zici ?
http://www.gsp.ro/stire/iancu-esti-homosexual-piturca-esti-un-garoi-un-cioroi-umflatule-distrugi-timisoara-214956.html

Radu  •  10 noiembrie 2010, 11:19

D-le Tolontan, va apreciez foarte mult si din acest motiv imi permit sa va scriu pe blog.
Referitor la personajele care „mananca o paine” de pe urma fotbalului romanesc vreau sa va intreb cum apreciati „evolutia” colegului Dvs. de breasla Samoila (imi este foarte greu sa va consider coleg cu aceast personaj) in cadrul emisiuni de marti dupamasa „contraatac” in timpul „duelului verbal” dintre iancu si d-ul Piturca? cum este posibil ca un moderator de emisiune sportiva sa nu intrerupa si sa nu intervina in nici un fel in timpul acelui „dialog”?
Cum este posibil ca sambata inainte de masa, sa intru pe site-ul GSP si sa nu gasesc nici un preview al etapei? cum e posibil ca la echipele probabile, ziaristul care a facut „echipa probabila” a FCM Tg. Mures sa greseasca nu mai putin de 7 titulari?

Comentează