Şansă avem, mai trebuie ceva muncă

Avem noi cei mai slabi argentinieni şi brazilieni din Europa? Oare nu ştim să cumpărăm nici africani şi nici europeni? Sînt antrenorii noştri nefericiţi în lipsa lor de inspiraţie de am ajuns să luăm puncte doar cu noroc în Europa League?

joi, 21 octombrie 2010, 10:28

Avem noi cei mai slabi argentinieni şi brazilieni din Europa? Oare nu ştim să cumpărăm nici africani şi nici europeni? Sînt antrenorii noştri nefericiţi în lipsa lor de inspiraţie de am ajuns să luăm puncte doar cu noroc în Europa League?

Steaua a fost net sub Utrecht, deşi golul gazdelor a fost anulat corect, nu protestaţi!, găsiţi o grafică clară în ziar şi pe gsp.ro. Dominaţi şi poticniţi, şansa ne-a trimis bezele dintr-o dată, atunci cînd gazdele au înscris în propria poartă. Ceea ce ne ţine în viaţă. Bine că am evitat nu înfrîngerea, ci adevărata dramă.

Da, adevărata dramă ar fi fost sîmbătă şi duminică dimineaţa, atunci cînd copiii lor ies la fotbal pe terenuri cu verde luminos şi ud, înconjuraţi de părinţi care îşi beau cafeaua din termosuri. Atunci se vede diferenţa.

Problema noastră nu stă nici în jucători, nici în bugete, ci în muncă. Nu ne place, pe cuvînt că nu ne place munca în fotbal. În Olanda miroase a bălegar, a parfum şi a oameni care şi-au scos ţara de sub ape, la noi e plin de pile, de  slujitori ai patronilor de club şi de jucători care poartă banderole pe care ar trebui să le vadă în vitrină.

Bine, de acord, un egal nu e o înfrîngere, dar avem două puncte din trei meciuri şi sîntem ultimii din grupă.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

kaiara  •  21 octombrie 2010, 22:39

Scurt si concis !

Janos  •  21 octombrie 2010, 22:42

Steaua nu a fost sub Utrecht dar nici peste. Au fost doua echipe care s-au anulat reciproc. Ganditi-va ca Steaua a avut acel derby Duminica care i-au solicitat fizic foarte mult.

horia  •  21 octombrie 2010, 22:47

* Victor Piţurcă, aug. 2000 – iun. 2002
* Cosmin Olăroiu, aug. 2002 – oct. 2002
* Victor Piţurcă, oct. 2002 – iun. 2004
* Walter Zenga, aug. 2004 – mai 2005
* Dumitru Dumitriu, mai 2005 – iunie 2005
* Oleg Protasov, aug. 2005 – dec. 2005
* Cosmin Olăroiu, mar.2006 – mai 2007
* Gheorghe Hagi, iul. 2007 – sep. 2007
* Massimo Pedrazzini, sep. 2007 – oct. 2007
* Marius Lăcătuş, oct. 2007 – oct. 2008
* Dorinel Munteanu, oct. 2008 – dec. 2008
* Marius Lăcătuş, ian. 2009 – mai 2009
* Cristiano Bergodi, iun. 2009 – sep. 2009
* Mihai Stoichiţă, sep. 2009 – iun. 2010
* Victor Piţurcă, iun. 2010 – aug. 2010
* Ilie Dumitrescu, aug. 2010 – sep. 2010]

daca voi imi aratati in lume o echipa care face performanta dupa schimbarea a, *(numarati voi cati) antrenori, atunci eu matur tot stadionul steaua dupa meci.

cezar prusac  •  21 octombrie 2010, 22:55

este cel mai periculos asa cum gandim – „sanse avem” la ce? la pocker, barbut?! ca la acest sport numit fotbal NU – 100% sigur si spun asta pentru ca eu nu vad FOTBAL la acesti baieti.
munca da – e nevoie de foarte multa munca dar … atat!

Quark  •  21 octombrie 2010, 22:58

Am trecut ieri seara pe deasupra Amsterdamului…. o feerie…2 lucruri mi-au atras atentia in multimea de lumini: niste dreptunghiuri imense iluminate uniform in galben si altele ceva mai putine, verzi. Coborand spre Schipol, am deslusit misterul – primele erau serele de care Olanda e atat de mandra, iar cele din urma erau terenurile de fotbal. O tara mica, dar absolut de admirat – au muncit sa smulga marii noi terenuri, au muncit sa aiba sere cu cele mai frumoase flori din lume, au muncit sa aiba terenuri pentru copiii lor, care la randul lor invata sa munceasca pe terenul de antrenament.

l0gan  •  21 octombrie 2010, 22:59

si niste arbitri cum se cade ;))

smb  •  21 octombrie 2010, 23:00

Eu am vazut indolenta la unii dintre jucatori, poate mai triaza Lacatus din ei…

mihnea  •  21 octombrie 2010, 23:02

@horia: dupa meciul asta sau dupa retur? 🙂

alb-rosu_in_VN  •  21 octombrie 2010, 23:11

Steaua a jucat cu mai mult curaj abia dupa ce a fost condusa. Sigur, Lacatus e de putin timp antrenorul Stelei, nu a avut timp sa faca prea multe. Dar el a mai fost antrenor la Steaua, are experienta in antrenorat. E suprinzator ca echipele create de el sunt moi, nu au acea agresivitate ofensiva pe care o avea el ca jucator si Steaua la care el a jucat in anii ’80-’90. Atat pe banca, cat si la conferinta de presa, Lacatus mi s-a parut timorat, emotionat, departe de „fiara” care era in teren. Se prea poate ca agresivitatea lui din teren sa fi provenit din reactia de frustrare a unui baiat timid, care incerca sa-si ascunda timiditatea. Chiar nu-mi explic cum poate un fost jucator ca Lacatus sa creeze echipe atat de fricoase si lipsite de reactie nervoasa!

Cătălin Tolontan  •  21 octombrie 2010, 23:26

horia: e exact ceea ce trebuia subliniat, felicitari!

Che Guevara  •  22 octombrie 2010, 0:29

Cume Steaua si echipa nationala. Ambele sunt vai de ele. Joaca la mica ciupeala si se mutumesc sa ia cate un punct pe ici pe colo. Gandesti la scara mica, obtii putin. Gandesti la scara mare poti pierde, dar si cand castigi o faci detasat.

Dani  •  22 octombrie 2010, 1:12

eu zic ca golul a fost anulat aiurea, plus de asta, olandezii au mai avut un penalty in prima repriza.
De ce nu sunteti obiectivi? la meciul cu Napoil ati urlat toti ca fura arbitri, dar la meciul asta cand au ajutat arbitri nu recunoasteti!
Sau la meciul cu Grasshopper , cand elvetienilor li s-a anulat un gol valabil care o trimitea acasa, iar ati tacut.
Cand o sa invatati sa fiti obiectivi? Are Banciu dreptate cand spune ca voi sunteti oficiosul stelei!
stiu.. comentariul meu nu va aparea, dar macar l-ai citit tu !

milan6  •  22 octombrie 2010, 1:24

pt baietii care se injura-ocupatie nationala de baza,dar si pt profesionistii de la Gazeta:
13 Belgium 4.700 4.500 4.500 8.700 3.000 25.400 3/ 5
14 Romania 11.333 2.600 2.642 6.083 2.500 25.158 2/ 6
deci si cu fotbalul am imbulinat-o!
din 2012 adio Champions League!
doua tururi preliminarii E PREA MULTE si jucatorii E OBOSITI!!!
comentariul meu nu va aparea, dar macar l-ai citit tu !

dan88  •  22 octombrie 2010, 3:12

Problema e ca am adus din nou o nulitate de antrenor!!!Lacatus a facaut rahatul praf data trecuta, ce sa te astepti acum?
Oare nu ne dam seama ca atata timp cat agramatul si anormalul patron va fi sef la Steaua , nu vom putea vedea nici un antrenor adevarat?Cine e nebun sa vina sa lucreze cu un schizofrenic?Hai sa fim seriosi, Lacatus e mult sub Ilie, ac tot, dar mai ales `creier`!
Steaua aseara nu a jucat nimic!`0` idei tactice, zero organizare, o raectie, omul asta ai distruge pur si sinplu pe jucatori, sant foarte confuzi!

Bogdan Anderko  •  22 octombrie 2010, 3:52

Salutare

Mama ce infocat stelist eram intr-o vreme, atat de infocat incat sorbeam orice gest-cuvant chiar si a lui Gigi.

Eram prost.

D-le Tolontan Steluta isi pierde suporterii pe zi ce trece! Chiar credeti ca ne mai intereseaza cine si cu cine joaca, ce formula, ce antrenor? Stiti ca multi dintre noi speram sa pierdem fiecare partida? Daaa, sigur suntem ipocriti si ne bucuram la victorii dar simtim cum fiecare pas gresit duce spre finalul cosmarului in care traim acum.

Noi cei care am crescut cu Panait de ex. gandim astfel. Poate si cei mai tineri…

Ne doare in paispe de Steaua dar strigam Hai Steaua. Ce tristi suporteri…

bobo  •  22 octombrie 2010, 4:23

ar fii tare de facut un articol in care sa prezentati programul unui fotbalist de la noi.de ce in afara cantonamentele sunt mai lungi? de ce acolo un jucator nu isi permite sa piarda noptile si sa consume alimente daunatoare, sa fumeze sau sa bea? exceptii sunt si acolo, totusi..pentru Romania si pentru un program de 3-4 ore pe zi cat au stelistii sa zicem, un salariu de 10k euro pe luna e fantastic.plus prime.e prea mult pentru o mentalitate care iti dicteaza sa o lasi mai moale ca merge si asa.salariul de 10k pe luna iti aduce o masina tare si o viata ‘pe Dorobanti’.uitati-va la cum arata fotbalistii nostri, cat alearga.pana la urma este vorba de talent dar zanetti a alergat la viata lui mii de km.voi ii vedeti pe ‘alde Dodel’ ajungand in afara? astia nu au crescut ca radoi sau chivu uitandu-se la hagi, ei au crescut cu salam si simona sensual.vai de fotbalul nostru!

Sergiu  •  22 octombrie 2010, 6:01

@Dani: Dar voi când o sa învatati sa nu mai comentati aiurea?Sa nu mai cautati greselile cu lumânarea doar fiindca va e antipatica echipa?
Las deoparte patriotismul dar ce rost are sa vorbesti de arbitraj? Si asa nu schimbi nimic! Da, spune ca jocul Stelei a fost iar sub asteptari iar rezultatul este prost având în vedere ce echipa am întâlnit…în rest lasati-va frustrarile în alta parte…

Darie1  •  22 octombrie 2010, 7:50

Salut Catalin! Poate ca muncesc mai mult, ca au si unde sa munceasca si pentru ce sa munceasca! Mi-ai promis o mica ancheta, in legatura cu baza Radet din Calea Floreasca…Daca ti-ai face timp sa treci pe
acolo, sa vezi cum arata… O sa ramai masca.
In fine, cred de la munca pleaca totul, o echipa cu jucatori modesti care, ne-au sufocat!
Multumesc

motanul incaltat  •  22 octombrie 2010, 7:50

Steaua merge pe aceeasi linie cu nationala-2puncte din 3 meciuri.Problema e alta—nu va ma saturati cu atitea calcule matematice.Aici suntem pe terenul de fotbal nu la matematica….Chiar daca Napoli si Liverpool au facut egal asta nu schimba cu nimic datele problemei.Steaua e cea mai slaba din grupa asta si o sa termine pe locul 4.Restul e can-can sau pac-pac.

dan  •  22 octombrie 2010, 9:05

@ horia & tolo
Eu zic sa va cumparati deja vreo 500 de maturi, sa faceti Ghencea bec!
Steaua e o echipa norocoasa, determinarea lui Lacatus e mai mare ca in toata cariera lui de antrenor de pana acum, jucatorii sunt ok… si se pare ca si relatia patron-antrenor, adica fix pricina schimbarilor enumerate de horia, e acum cu totul alta.
S-a mai maturizat si gigi, deh, ce sa-i faci! L-a obligat viatza 😀

dan  •  22 octombrie 2010, 9:06

si, apropos, sunt rapidist… 🙂

lemgo  •  22 octombrie 2010, 9:26

LA Steaua nu prea se vrea performanta, patronul e interesat de cate ori apare la TV, sa faca zilnic conferinte de presa stand in jiltul sau de la palat si laundandu-se cu mandretea lui de echipa.
Copii cu parintii la fotbal in weekend vezi cam peste tot in Europa numai la noi. Asta tine si de sistemul din care facem parte, de mentalitatea noastra.
In fotbal o sa fim din ce in ce mai mici si noi nu constientizam, vrem calificari, primaveri europene dar cu ce? Daca nu ma insel o sa primim 2 lovituri simultan: la echipa nationala cand o sa fim prin urna a 4-a sau a 5-a si la echipele de club cand o sa dam doar vreo 3-4 echipa in Europa, toate jucand tururi preliminare si poate cu noroc(cum a avut Steaua) ajunge in grupe.

vasglo  •  22 octombrie 2010, 10:09

@catalin & @horia

Si cu toate astea, incepand din 2004 Steaua este singura echipa romaneasca care a jucat an de an in Europa, a jucat de trei ori in grupele Ligii Campionilor, PRIN FORTE PROPRII, a jucat constant in grupele cupei Uefa, a ajuns o data in optimile Cupei Uefa si odata in semifinalele cupei Uefa, are contributia covarsitoare la coeficientul european al tarii. Daca, la nivelul nostru de fotbal si de tara, asta nu e performanta, atunci ce e?

George  •  22 octombrie 2010, 10:18

Eu cred ca noua nu ne place, in general, sa muncim.

Stando  •  22 octombrie 2010, 11:00

TOATE echipele romanesti joaca… romaneste, fricoase, fara nerv, fara cap, e vai de mama lor. Indiferent citi straini sunt in lotul acestora, TOATE echipele de la noi sunt dominate de adversari, atit acasa cit si in deplasare. E patternul national, e incovoierea aceea stramoseasca in fata strainului, capul plecat sabia nu-l taie. Si nici nu mai avem valori de iesit in lume. Fotbalul practicat la noi e de nivelul AMATORI, ne mintim sa spunem ca avem profesionisti. AMATORISMUL e pecetea noastra in toate domeniile, nu numai in sport.

djerdjinski  •  22 octombrie 2010, 11:49

echipele romanesti si nationala sunt atat de enervante,de plictisitoare si de scarboase,incat este o bucurie sa tii cu adversarele lor,pentru a le vedea umilite si trimise la ghena fotbalului.

MM Lucian  •  22 octombrie 2010, 13:13

Cataline , jucatorii recrutati de neprofesionisti sunt neprofesionisti . Daca selectia ar incepe cu atitudinea in teren echipele ar arata altfel . Acesta a fost secretul la Urziceni . Sper ca Lacatus sa inteleaga ca numai oameni cu atitudinea lui pot face performanta . Mingicarii si baietii care o trag cu talpa au ligile inferioare si curtea scolii . Generatia de Aur a fost o generatie cu atitudine de aur ( Sabau / Lacatus / Hagi / Petrescu / Popescu / Dorinel ) langa astfel de oameni nici altii nu si-au permis sa fenteze jocul . Nu faceti greseala sa impartiti oamenii in romani carora nu loe place munca si mai stiu eu ce natii muncitoare . Exista si intre romani oameni cu atitudine , dornici de performanta dar fotbalul local este infestat si infectat de non – valori care nu stiu nici sa creasca , nici sa recruteze nici sa motiveze . Si la nivel de conducere si pe banca . Voi ca ziaristi ar trebui sa le deschideti ochii ! La grupele de copii nu conteaza atitudinea odraslei ci lovelele babacului ca trebuie sa manance si Dom’Profesor ceva !

xaba  •  22 octombrie 2010, 13:25

@ 17 Sergiu: Tu stii ce inseamna sa fii corect? Sa fii corect, trebuie sa aplici aceeasi masura in toate directiile, chit ca iti convine, sau nu, ca este in avantajul tau, sau nu. Daca ai dus o campanie “arbitrii ne-au furat” dupa meciul cu Napoli (cu argumente mai mult decat discutabile – parerea mea) atunci corectitudinea te obliga ca, dupa meciul cu Utrecht, sa recunosti ca arbitrul i-a furat pe olandezi.
.
Ziceai: “ce rost are sa vorbesti de arbitraj? Si asa nu schimbi nimic!”. Aici sunt perfect de acord cu tine, nu are niciun rost sa vorbesti de arbitraj. De ce oare nu ti-ai pus aceasta intrebare dupa meciul cu Napoli?
.
Iar argumentul tau cu patriotismul este cel putin infantil. Tin sa te informez, ca adevartul patriot nu e acela, care ascunde ca*catul sub pres, si vorbeste “numai de bine” – indiferent cat de fals este. Adevaratul patriot e acela, care contribuie la ridicarea natiunii de care apartine, dupa posibilitatile lui. Daca nu altfel, prin critici constructive!

Tudor  •  22 octombrie 2010, 13:59

@vasglo &co.
punctele adunate de steaua si rapid acum 5 ani nu ma conteaza, au fost consumate, printre altele chiar de steaua, care are 26!!! de meciuri in grupele cupelor europeene fara victorie!!
in ziua in care nu ne vom mai uita in spate sa vedem cat de buni suntem (am fost) si vom privi inspre viitor, poate vom avea o sansa…

uzu  •  22 octombrie 2010, 15:39

sigur, bun articol despre Steaua.
nu se aplica insa la CFR de exemplu. Culio, argentinian, e al doilea la assisturi din Liga. Ok ? Traore e urmarit (cel putin asa ziceti voi) de o groaza de cluburi mari. Deci si cu cumparatul de africani stau altfel.
Nu se aplica nici la Otelul. Pentru ca acolo nu e altceva decat MUNCA…. si continuitate, e drept.
Deci cum stam ? Scriem despre fotbalul romanesc cand zicem „noi” sau numai despre Steaua ?
Cat despre copii care joaca fotbal si conditiile in care joaca… eu locuiesc in Canada si va spun ca au conditii pentru copii cat n-o sa aiba Romania nici in anul 2100.
Din pacate.

vasglo  •  22 octombrie 2010, 15:43

@Tudor

Cine si ce a impiedicat alte echipe romanesti sa suplineasca „pasa proasta” a Stelei in Europa? Iar aia cu „punctele acumulate de Steaua, au fost consumate chiar de.. Steaua”, m-a dat gata!…Cum o fi aia? Dar celelate echipe, ajunse pe locuri de cupe europene si care n-au contat, fiind eliminate inca preliminarii, ce au „consumat”?

Pop Vasile  •  22 octombrie 2010, 16:24

Tolo, dragu’ tatii,

Scrie si tu, acolo, doua trei randuri.
Poate, mai speli un pic din jegul ce te incojoara si in care se pare, te si scalzi.

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7954620-stenograme-din-dosarul-privatizarilor-dan-voiculescu-catre-codrut-seres-astia-cretini-uit-ziar-vorbesc-tuca.htm

sorin  •  22 octombrie 2010, 18:46

Sa recunoastem ca am avut bafta !
Steaua de azi,la fel ca si Nationala,este departe de ceea ce a fost si pe termen scurt ,doar cu bafta putem sa mergem mai departe .
Oricum ,atata vreme cat totul sta la mana toanelor si isteriilor lui Becali ,e greu sa fim optimisti .

rafi  •  22 octombrie 2010, 19:05

Steaua si celelalte echipe ale noastre, inclusiv nationala, intra in teren cu atitudinea de looseri.Daca ne uitam cu atentie, echipele astea termina „la indigo” ultimele minute ale meciurilor, cu disperarea in suflet sa nu primeasca gol, cu o aparare in zona, si nu om la om, cu speranta desarta ca o sa pastram rezultatul cu orice pret si ca poate ne salveaza arbitrul, daca nu reusim sa ne salvam singuri. Exact pe dos fata de echipele din Europa care au rezultate si la care privim cu invidie, care intorc scoruri mari si nu de putine ori cistiga. Cite rasturnari de scor au avut echipele noastre in finaluri de meciuri in ultimii zece ani? Eu acum imi aduc aminte vag de ceva ce a realizat Dinamo cu Slovan Liberec. Cam atit. Cam putin. De ce? Pentru ca echipele romanesti joaca mai mult cu frica sa nu piarda decit cu determinarea sa cistige indiferent de cit e scorul intr-un anume moment. Culegem ce am semanat.

maramea  •  22 octombrie 2010, 19:33

mai…va rog…poate face cineva o statistica sa vedem si noi cate centrari da steaua pe meci…ca m-am plictisit de stilul asta de joc…cu piturca nu era asa…dar lacatus,imi pare rau…e limitat ca antrenor…cu cat ar trebui sa ia steaua bataie ca sa vada gigi si fanaticii ca e o echipa de duzina…sparring partner…poate reveniti cu picioarele pe pamant dupa meciul cu napoli…simt un macel…

milan6  •  23 octombrie 2010, 3:00

steluta are 28 de meciuri consecutive in cupele europene fara vctorie!
5 meciuri in editia 2006-2007 in UCL,2 meciuri in 16-imile Uefa Cupcu Sevilla!
6 meciuri 2007-2008 UCL;
6 meciuri 2008-2009 UCL;
6 meciuri 2009-2010 EuropaLeague;
3 meciuri 2010-2011 EuropaLeague.5+2+6+6+6+3=28
cupele europene incep in septembrie si se termina spre sfarsitul lui mai anul urmator.
iulie-august se joaca PRELIMINARIILE!

sorinpopa  •  23 octombrie 2010, 3:07

imi permit sa dau copy-paste unui comentariu facut pe blogul d-lui ioanitoaia; este o critica la adresa d-lui MM Stoica si o apreciere indirecta a activitatii d-voastra:

„incep sa redevin fanul d-voastra; ati iesit din hibernare?ultimele 2-3 articole mi-au adus aminte de „acel” ovidiu ioanitoaia; felicitari ,din nou! cu atat mai mult cu cat pe vremea in care va criticam, comentariile mele apareau pe blog; lucru care nu se intampla pe blogul d-lui MM Stoica: exemplu:
„domnule Stoica, sunt tot eu, acela caruia nu i-ati permis aparitia comentariului anterior, desi nu am folosit nici un cuvant interzis; poate doar idei interzise; in 2010-idei interzise? d-l tolontan si d-l ioanitioaia mi-au publicat comentariile, mai mult sau mai putin critice, dar se pare ca d-voastra doriti doar sa fiti laudat; daca n-o sa apara nici asta o sa dau copy-paste pe unul din blogurile celor doi:
1. paralela intre hagi si tanase ca si jucatori de fotbal este la fel de dezechilibrata ca si parelela intre ilie dumitrescu si mircea lucescu ca si antrenori
2.daca doriti sa-l incurajati pe tanase, nu trebuie sa afirmati ca nu da bine sa dea interviuri; cine stie sa citeasca printre randuri isi da seama ca nu i-i apreciati inteligenta
3.nu stiu cine este „Terhes, coleg cu Gica Hagi la Sportul Studentesc”, dar cu siguranta era mai impresionat de calitatile fotbalistice ale lui Hagi, decat de faptul ca invata pe rupte, chiar daca era un fotbalist imens.
4. Sunt de acord ca Hagi mananca fotbal pe paine si ca stie cine este fundaj stanga la Ponte Preta; ca si d-voastra, de altfel; dar asta nu inseamna ca vre-unul dintre d-voastra este un fel de mourinho; hagi este”doar” un imens jucator, iar d-voastra DOAR un bun manager.
5. asa ca, haideti sa facem si noi in tara asta ce stie fiecare sa faca mai bine. ”

si nu a aparut nici comentariul acesta; concluzia: MM-ul este un novice in ale gazetariei si un fel de Ceausescu in ale orgoliului prostesc; ii place doar sa fie ridicat in slavi.

Hefaistos  •  23 octombrie 2010, 8:34

Da Cataline, corect articol! Toate pleaca din mentalitatea noastra autodistructiva si plangacioasa. Uita-te la Surdu (ahh – e doar un exemplu, sunt mii ca el) cand are mingea. Daca adversarul doar ii sufla in ceafa e deja jos tavalindu-se. Amintit-va de Camataru in acel meci memorabil cu Anglia. Atunci eram… acum de asta nu mai suntem.

Pilele la selectia copiilor – ce monstruozitate pentru nu spirit neformat! – conditiile de antrenament si alimentatie din epoca de piatra, hotiile pe fata facute cu binecuvantarea forurilor superioare… toate ne transforma in niste lasi, in niste disperati. In niste non-luptatori, mereu la ciupeala, la „una mica”.

mircea  •  23 octombrie 2010, 11:43

CORECTIE la titlu:
„Sansa avem mai trebuie MULTA munca!!!!!”(nu „ceva”).

ciupi  •  23 octombrie 2010, 14:17

sansa ca oportunitate nu trebuie confundata cu sansa ca bafta, iar asta se intampla din pacate la noi – sau numai la noi?

gabi  •  23 octombrie 2010, 19:05

Steaua nu mai e demult Steaua, ci doar o echipa oarecare ce poarta acelasi nume….pentru ca nu era posibil FC Becali. Vedeti ce face Dorinel la Galati – unde e lasat sa faca treaba?

Comentează