Recunoștință

Două cuvinte despre munca oamenilor care au lansat ieri noua versiune a siteului GSP

vineri, 16 noiembrie 2018, 12:16

Colegii mei de la GSP au relansat site-ul, mai ales versiunea pentru mobil fiind trăsnet!

Meritul aparține unei echipe conduse de Cătălin Țepelin și unde trudesc Gheorghiță Ion, graficianul Răzvan Petre (de peste un deceniu, el asistă cu neștirbită grijă față de brand fiecare schimbare digitală a GSP) și oamenii Run IT.

Plus, evident, redacția.

Ei au făcut ieri schimbarea, care a atras atenția mai multor oameni de pe piață, și au reușit-o cu aceeași modestie dintotdeauna.

Așa se explică multe.

Când suntem întrebați cum de ne-am putut dedica ani de zile investigațiilor, cum de facem acum încercarea legată de Libertatea, răspunsul sincer și invariabil sună astfel: pentru că avem liniștea și siguranța unei echipe GSP care lucrează ca unsă, de mai bine de 20 de ani.

Nu intru în detalii, dar deferența față de noi ca jurnaliști, pe care, după achiziția de către Ringier AG, am simțit-o prin birouri unde lucrează oameni din presa europeană, cu mare experiență, li se datorează integral acestor reporteri, redactori, project manageri, programatori și alți profesioniști români de elită.

Toată recunoștința mea!

Comentarii (38)Adaugă comentariu

Crimson Veritas  •  16 noiembrie 2018, 12:42

Trebuie sa recunosc ... un design grafic simplu, adecvat ... care respecta ... standardele intelectuale ale utilizatorului de GSP. La fel sunt si ... anchetele d-voastra, si subiectele pe care le abordati. Felicitari d-voastra si Echipei! ...:))

Vali Ionescu  •  16 noiembrie 2018, 12:52

Felicitari ! Daca aceasta versiune este "trasnet"n nu ati putea s-o pastrati mai mult timp ?! Nu orice schimbare este benefica ! Cred ca, pentru o mai mare credibilitate, ati putea sa renuntati la articolele de can-can si sa acordati mai multa atentie si altor sporturi . Pe cine credeti ca intereseaza tot felul de "articolase" insotite fotografia de G.Becali cu paharul de sampanie ?! Ce legatura au asemenea imagini cu sportul ?! Mai multa atentie acordata continutului editorial si, astfel, va creste numarul cititorilor .

alt sorin  •  16 noiembrie 2018, 13:02

Confirm ! Arata trasnet. Felicitari!

VLAD  •  16 noiembrie 2018, 14:12

Continutul e mai important decat forma, iar cat timp mai publicati poze cu femei goale, parerile unor personaje ca Becali ( oricare dintre ei), Borcea, Cornel Dinu, Anghelache, Iuliu Muresan, Mitica Dragomir sau Sorin Raducanu, tot niste oameni de doi bani ramaneti. Asa ca traiasca Libertatea, in frunte cu Tolontan si fata de la pagina 5!

lenroc  •  16 noiembrie 2018, 14:43

Arată excelent, imaginează-ți,Cătăline, cum ar fi ca și conținutul să fie la un nivel decent, fără cancanuri grețoase, fără pwrsonaje detestabile și declarațiile lor nerușinate.

Mordved  •  16 noiembrie 2018, 14:44

Dar cand sunteti intrebati de ce poza lui Gigi Becali e zilnic pe prima pagina, cum era a lui Ceausescu in Scanteia etc., ce raspundeti?

Cătălin Tolontan  •  16 noiembrie 2018, 14:45

@Mordved: Gigi Becali nu e decat o data la trei luni pe prima pagina a Gazetei Sporturilor. Daca va referiti la editia tiparita. Dar banuiesc ca va referiti la online. Siteul nu are o prima pagina, adica o alegere care sa stea o zi intr-o singura pozitie dominanta. Stirile se schimba extrem de des, sunt sute pe zi si Becali apare mult mai putin decat spuneti, in orice caz mult mai putin decat la televiziuni.

Obiectiv  •  16 noiembrie 2018, 16:14

@ Vlad Sunt de acord, continutul este mai important decat forma, dar Cornel Dinu este discriminat in mod evident, fiind cu mult mai bine pregatit, mai cult si are mai multa spontaneitate decat celelalte prosoane amintite! Daca va pricepeti un pic la logos si la logica, imi veti da dreptate! O.

VLAD  •  16 noiembrie 2018, 16:35

Daca si Cornel Dinu e un om cult!!! Faptul ca a baut cu Fanus Neagu nu il face scriitor. Dinu este un personaj care inca il stimeaza pe Ion Iliescu si care declara ca Adrian Paunescu a fost un mare poet! Daca cineva cu 12 clase temeinic facute l-ar asculta pe Dinu, si-ar da seama ca e un semidoct plin de ifose. Mai bine sa povesteasca cu l-a nenorocit pe Chitaru cand era jucator . Iar eu cred ca atat Anghelache cat si Muresan sunt mult mai culti decat Dinu. Apropo, vezi ca esti coleg de site cu baba Vanga.

tindalescu  •  16 noiembrie 2018, 17:06

Oare chiar asa de "nou"sa fie formatul?!Adica sa nu mai dea cate 10 poze de ale lui Becali pe zi?Si sa nu mai preia toate "***"lui MM?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anton  •  16 noiembrie 2018, 17:37

Multumim din inima justitiarului Catalin, pentru minunatul gazon Tolontan de pe Arena Nationala. Cam asta este efectul articolelor ***, ***. Multumim inca o data luptatorului neabatut pentru *** nu pt statul de drept!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

di livio  •  16 noiembrie 2018, 18:23

io as intra in detalii da nu stiu sa tastez...o sa fie aceleasi greseli cotidiene trasnite?...miercuri a fost un articol nesemnat unde se spunea ca Marius Copil ar ocupa locu 53 WTA...a stat asa cel putin o ora, nu l-a corectat nime din geniili runIT...ii tastai genialului Geambasu ceva cu soc in tenis, Copil pe locu 53WTA...domnu inginer cenzureaza, of course, ca el are pesede in adene...dupa aia s-a corectat gafa fara nici o scuza, nimic...adica s-a operat modificarea, vorba lu domnu inginer...nema respect pt aia care va citesc pe site...si bine faceti ca si asa nu platim nimic, ii gratis...daca vor fi aceleasi gafe co(smice), geaba runIT...ca s-ar putea sa run cititorii...si geaba atentia oamenilor din piata...de blogu lu Ioanitoaia si clonele aferente nu mai zic nimic...n-are rost

Obiectiv  •  16 noiembrie 2018, 19:09

@ Vlad Aveti tupeu, nu gluma, sa polemizati cu mine pe tema lui C. Dinu; l-am auzit de nenumarate ori vorbind si-mi mentin parerea! Pe Anghelache nu-l cunosc bine, dar Muresan este un individ perfid, duplicitar si cu mai putina spontaneitate decat MM Stoica, de pilda! L-ati (vedeti ca m-ati tutuit, ceea ce nu-mi permit in cazul unei persoane pe care n-o cunosc) auzit vreodata spunand adevarul si vorbind intr-o limba straina? Rezumand, Dinu vorbeste bine, ceea ce altora nu le prea reuseste (lui TRU, de exemplu, care, in schimb, are "pana")! O.

ticbis  •  16 noiembrie 2018, 19:16

Tolo, tot respectul si toata stima pentru "eforturile si meritele" echipei gsp ce a "lansat o noua versiune a site-ului":) Am remarcat cu totii: s-a schimbat forma, nu insa si fondul!!! Ori, aici e problema care doare si singura care conteaza: continutul... Altfel, schimbarile astea nu inseamna nimic, oricat de "trasnet" ar arata ele pe telefoanele mobile! Nu in ultimul rand, pe gsp se practica o moderare absolut hilara, unica in lumea mondiala a presei libere, ce aduce mai degraba cu cenzura totalitara, stahanovista, decat cu ceea ce ar trebui in mod normal si firesc sa fie. Este aberanta moderarea comentariilor care citeaza intre ghilimele fraze sau pasaje din articolul publicat de autor, sau chiar titlul articolului respectiv, pe motiv de "limbaj intolerant si jignitor" sau ca "nu respecta regulile site-ului". Este aberanta moderarea comentariilor care citeaza intre ghilimele sintagme si proverbe populare universal insusite in cultura publica, sau fraze, pasaje, expresii devenite celebre in literatura romana si universala, cu atat mai mult cu cat acestea sunt, absolut obligatoriu, materie de predare si de studiu in invatamantul gimnazial si liceal, subiecte la toate examenele de evaluare nationala, de bacalaureat si de licenta. Imi cer scuze, dar daca moderatorii gsp cenzureaza citarea "Amintirilor din Copilarie" ale lui Ion Creanga, citarea "Rascoalei" sau "Ion" ale lui Liviu Rebreanu, citarea "Luceafarului" lui Mihail Eminescu, citarea "Morometilor" lui Marin Preda, citarea "Scrisorii pierdute" a lui Ioan Luca Caragiale, citarile scrierilor lui Mircea Eliade, ale lui Petre Tutea, ale lui Emil Cioran, ale lui Constantin Brancusi, ale lui Dickens, ale lui Shakespeare, ale lui Moliere, ale lui Tolstoi, ale lui Dostoievski... inseamna ca au mai multe probleme! Mari! In primul rand, profesionale! In al doilea rand, de cultura! In al treilea rand, de intelegere corecta a ceea ce-ar trebui sa faca! In fine, am inregistrat peste o mie de astfel de derapaje pe gsp, le-am tradus, le-am postat pe site-urile mai multor foruri internationale de monitorizare a presei, le-am discutat si analizat, in detalii, le-am intors pe toate partile, cu argumente pro si contra... verdictul a fost unanim: este vorba de o evidenta cenzura de presa la adresa comentariilor cititorilor (au fost luate in calcul strict numai cele decente, atat in limbaj cat si in continut) ce contravin sau nu convin jurnalistilor gsp, disimulata stalinist sub ambalajul unei asa-zise moderari. De aici provine si toata mascarada prin care s-a ajuns la ridicolul absolut de a se cenzura comentarii ce citeaza insusi titlul articolului publicat de catre ziarist!!! Pe absolut toate site-urile ziarelor din Romania se modereaza comentariile; evident si firesc, cele care incalca regulile sunt ejectate iar userilor care se complac frecvent in asemenea fel de postari li se baneaza definitiv conturile. Insa NICIODATA nu se intampla ca un comentariu sa fie "moderat" pentru un citat din Caragiale!:) Asa ceva este unic in media romaneasca, doar pe gsp.ro si pe blogurile jurnalistilor angajati ai acestuia! Ori, asta nu mai inseamna moderare, ci cenzura in definitia ei cea mai pura! Tolo, eu stiu cauza problemei, si-o s-o dezvalui acum, aici: Exista un regulament al site-ului care explica foarte bine si foarte clar care sunt limitele de exprimare si de limbaj permise comentariilor; ce inseamna limbaj intolerant si jignitor, incalcarea regulilor site-ului, acuzatii ce nu sunt probate/dovedite, etc, si care sunt consecintele incalcarii acestora: cartonase galbene, rosii, portocalii, verzi si de ce culori or mai fi ele. Am citit de vreo 20 de ori regulamentul, l-am invatat pe dinafara... Buba este insa in alta parte, la moderatorii site-ului, pentru ca ei n-au niciun fel de regulament propriu, functioneaza dupa acelasi regulament ca si al nostru, al userilor!!! Cu alte cuvinte, modereaza dupa capul lor, fara o norma proprie; daca moderatorul considera ca eu am folosit un limbaj intolerant, ma cenzureaza, asta desi el insusi n-are o norma interna de serviciu care sa-i defineasca clar notiunea. Ca sa dau un exemplu, e ca si cum in sistemul juridic e adoptata o lege fara normele de aplicare aferente. Prin legea respectiva, mi se impune mie, cetatean, ce am voie sa fac si ce n-am voie sa fac, insa daca am incalcat-o, un judecator nu ma poate judeca in lipsa setului de norme de aplicare decat dupa bunul lui plac. Nu ma poate incadra intr-un tipar juridic pentru ca n-are norme de aplicare ale legii, deci ma judeca doar dupa cum suna legea in sine si dupa capul lui. Exact asa e si cu moderarea pe gsp; exista reguli pentru comentarii, insa nu exista norme si proceduri pentru moderatori in a evalua comentariile respective altfel decat dupa capul lor si dupa bunul lor plac; d-asta cenzureaza dupa cum cred ei si dupa cum le suna lor in cap regulile impuse mie, si nu dupa cum ar trebui sa fie obligati sa creada, sa le inteleaga si sa le aplice. Avand in vedere derapajele evidente ale gsp-ului in sistemul propriu de moderare al comentariilor - repet, unic in presa romaneasca si internationala - propun ca pe site, pe langa regulamentul destinat userilor si comentatorilor, sa fie afisate si normele de aplicare ale acestuia de catre moderatori, adica, in detaliu, cu exemple concrete si pe pasi, ce inseamna fiecare dintre restrictiile impuse si cum se evalueaza acestea, care sunt criteriile dupa care un moderator decide ca e "limbaj intolerant" sau "acuzatii nedovedite". Cu scuzele de rigoare, dar, altfel, oricine poate cenzura orice si sub orice motiv ii trece prin cap; notiunea de moderare isi pierde sensul pentru ca orice cetatean luat de pe strada poate oricand sa faca acelasi lucru; nu-i nicio filosofie sa-i cenzureze pe Caragiale, pe Marin Preda sau pe Eminescu daca individului nu-i convin mesajele; si pentru asta n-are nevoie de niciun regulament, de nicio norma, de nicio scoala primara si in niciun caz de studii superioare de jurnalism! Realitatea e asa cum se vede si cum o descriu eu aici, acum! Tolo, crede-ma; am insistat pe problema cenzurii desantate si fara noima practicata de gsp pentru ca e o anomalie groaznica in presa romananeasca si internationala. Nicaieri nu se mai intampla asa ceva. Macar o limita decenta; macar sa nu cenzurezi citate din operele universale ale autorilor celebri, unii dintre ei laureati cu premii Nobel pentru literatura, pe langa care moderatorii tai sunt doar niste musculite; macar sa nu cenzurezi comentarii ce contin citate din insusi textul articolului publicat de catre jurnalist pe blog-ul lui... E o ineptie asa ceva; e vorba, inainte de profesionalism sau de altceva, de un banal bun-simt... Tolo, te rog eu frumos, daca tu ai simtit diferenta trecerii de la Intact la Ringier, fa-ne si pe noi astia care te/va citim zilnic s-o simtim, macar in privinta celor expuse mai sus... Altfel, nu-i decat o alta forma cu acelasi fond, deci... NIMIC! O seara buna!

Flor  •  16 noiembrie 2018, 19:25

E ca o masina veche si prafuita, care mai merge din an in paste pe la spalatorie. Calitatea ramane aceasi, adica proasta, doar vopseaua mai sclipeste cate putin. Atata timp cat ramaneti la nivelul de can-can sport, cu articole scoase din burta si pline de greseli....e tot de geaba. mataluta, dormi linistit...

Mihai Badea  •  16 noiembrie 2018, 19:47

Într-adevăr, versiunea mobilă îți ia ochii. Nici pe desktop nu arată rău. Așteptăm o schimbare și în ceea ce privește conținutul și, mai ales, titlurile.

ilie  •  16 noiembrie 2018, 20:05

Sigur nu confundati respectul cu deferenta? Deferenta e dezirabila doar pentru cei cu tendinte autoritare si nu e normala sau uzuala in nici un fel de relatii (profesionale).

NebulaEXE  •  16 noiembrie 2018, 21:25

E pentru prima data cand o schimbare a fetei site-ului nu ma zgarzie pe retina. Ba, asta chiar imi place. As dori sa scapati si de chestia aia cu reclamele. Nu consider ca meritati si e extrem de stresant sa o inchid mereu, ca nu pot sa salvez preferinte pe 'nu salva nimic'. Cand o sa curatati si continutul, ok, accept cu placere. Acum e doar un *** ambalat frumos, in proportie de 80%.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ticbis  •  16 noiembrie 2018, 21:47

Mda... mi-am recitit comentariul postat anterior si am senzatia ca poate fi lesne perceput ca fiind confuz, mai ales ca e si foarte lung. Imi cer scuze, dar ma simt dator sa clarific ideile: 1. Nimeni in lume nu are dreptul sa-mi cenzureze citatele postate in comentarii (intre ghilimelele de rigoare si cu indicarea autorului) din operele maestrilor literaturii si culturii nationale si universale; cine se preteaza la asa ceva este ori incult, ori se ocupa cu cenzura de cea mai joasa speta. Doar pe gsp si pe blogurile jurnalistilor acestuia am intalnit frecvent o asemenea practica, nicaieri pe alte site-uri de ziare sau pe publicatii on-line de presa din tara sau din lume; 2. Un moderator care cenzureaza comentariile ce includ astfel de citate, inlocuind cuvinte si expresii cu "stelute", motivand in subsol ca "acest comentariu a fost moderat pentru ca nu respecta regulile site-ului" sau pentru "limbaj jignitor si intolerant", trebuie obligatoriu trimis la scoala, la orele de limba si literatura roamana, incepand de la clasa a V-a; 3. Un moderator care cenzureaza comentariile ce contin citate din articolul autorului blogului, inlocuind cuvinte, expresii sau fraze din textul citat cu "stelute" pe motiv ca "nu respecta regulile site-ului" sau pentru "limbaj jignitor si intolerant", trebuie dat afara; nu pentru incompetenta profesionala, ci pentru ****** (!) crasa; 4. Atata timp cat astfel de anomalii vor persista in continuare pe acest site (repet, este singurul site de presa din Romania si din lume in care se intampla aberatii de genul asta), orice schimbare de forma grafica, oricat de spectaculoasa ar fi ea, nu reprezinta altceva decat o frectie la un picior de lemn; Sper ca de data asta am mai clar, mai concis si mai mai precis in expunerea ideilor. Va multumesc si va urez o seara buna!

constantin  •  16 noiembrie 2018, 23:30

Dar ce are lumea cu cancanurile, dom'le? Este ziar, te informezi, te destinzi. Iar fata de la pagina 5 face sport şi ea... Sau credeţi că doar prin foame ajunge aşa? Englezul citeşte cancan şi nu-i stă ceaiul în gât, noi am căzut în butoiul cu sobrietate? Doar când citim presa. Că-n rest...

Dragos  •  17 noiembrie 2018, 0:13

Catalin, sa spui ca Becalii apare putin pe site este cel putin tras de coada, am facut o mica cautare pe site, uite rezultatele: Steaua + FCSB apar in 46k de articole, Dinamo 35k de articole, Romania 19k de articole, Rapid 19k de articole, Craiova 12k de articole, Barcelona 8k, Liga Campionilor 7k, Halep 4, Hagi 4k, Ok si Becali apare in 17k iar Gigi in 14k, acuma nu stiu ce sa zic dar cand o persoana apare aproape la fel de mult ca si nationala intr-un ziar mi se pare exagerat. momentan GSP ii un ziar bananier, unde elita face investigatii incredibile si restul vorbesc de becali si steaua

Popa  •  18 noiembrie 2018, 10:47

Site-ul arata bine, dar continutul este mizerabil. Stiri despre Becali la fiecare ora, foarte mult cancan si deloc informatii din sport. Te dai mare aparator al justitiei, DNA, dar voi va bateti joc in fiecare zi de deciziile acestei justitii prin faptul ca vorbiti de FC FCSB ca si cum ar fi Steaua, in timp ce Steaua pentru voi e CSA. In realitate nu va pasa deloc despre sport, oricum nu va pricepeti la acest domeniu, va pasa doar de bani si nu conteaza ce distrugeti in timp ce ii obtineti...

tindalescu  •  18 noiembrie 2018, 19:27

@ticbis" ai dreptate, "***" cam mult!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Intrebare  •  19 noiembrie 2018, 8:20

" Ales Kafelnikov, în vârstă de 19 ani, este fata rusului Evgheni Kafelnikov, jucătorul de tenis cu două titluri de Mare Șlem câștigate.  Deși este la început de drum, Ales și-a lansat deja cariera în modeling, fiind deja cunoscută pentru aparițiile ei curajoase. Tânăra are însă câteva probleme: ar fi dependentă de droguri și s-ar fi distanțat de relația cu familia ei, potrivit gsp.ro. " . Ce legatura are știrea asta cu sportul??

andra  •  19 noiembrie 2018, 10:18

Si titlul e foarte bun si de jurnalism de mare clasa: “GALERIE FOTO Și-a scos tatăl din minți » Fiica de 19 ani a unui jucător legendar de tenis, în ipostaze nepermise: "Am eșuat ca tată"... Chiar ne considerati ***? Respect nu pareti sa aveti ca nu raspundeti decat cu aceeasi placa, ironic si cand va convine. Poate va asteptati la deferenta din partea cititorilor? 😀

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Napolion  •  19 noiembrie 2018, 10:23

@ticbis. Si mie mi s-au parut de cateva ori interventiile pe text mai mult o dorinta de a le face neinteligibime sau benigne decat o aparare justificata a moralitatii sau corectitudunii. Adica o cenzura a lupului in straie de oaie si incercand sa behaie convingator.... Cat despre "regulile site-lui" vazand cum arata cenzura deduci ce este dezirabil si ce nu si deci cam cum arata echidistanta. Cam cum a fost si a presedintilor nostri pana acum: atat in constitutie cat si ca norma morala ei sunt independendenti insa in realitate isi pun poalele in cap si sprijina public propriul partid care i-a propulsat si cu care planuiesc sa ia intotdeauna si al 2-lea mandat. Cum se cheama asta? Ipocrizie (dex:  duplicitate, falsitate, fățărnicie, minciună, perfidie, prefăcătorie, viclenie, vicleșug, (livr.) fariseism, machiavelism, tartuferie, tartufism, (rar și fam.) machiaverlâc, (înv.) fățărie, prefăcanie, prefăcătură, procleție, (fig.) iezuitism, mascaradă) sau gandire dubla .... tulburare bipolara ?

andra  •  19 noiembrie 2018, 11:19

Vaaai e urat un cuvant!!! Cat de curati sunteti!!! Il inlocuiesc insa problema ramane: Titlurile sunt de cea mai proasta calitate jurnalistica, clickbait, pacaleala oribila. Intrebam daca Chiar ne considerati creduli si usor de pacalit? Respect nu pareti sa aveti ca nu raspundeti decat cu aceeasi placa, ironic si cand va convine. Poate va asteptati la deferenta din partea cititorilor? 😀 Vad ca va asteptati sa respectam reguli pe care insa moderatorii dumneavoastra nu par sa le respecte cand cenzureaza.

di livio  •  19 noiembrie 2018, 23:47

nestirbita grija fata de brand...nestirbita?...sa sparie gindu...ca-mi sari gindu la dantura lu Geambasu de pe Digi...sau la dantura lu Liv Jong unu, bampiru care suge singele poporului...puteai sa zici netarmurita grija a aitistilor pt brendurile patriei...taman cind cu relansarea gso.ro, se relansa si Ana Bogdan...ajunse locu 27 wta pe gsp.ro...aceleasi gafe cotidiene de copii de gradinita

Titi  •  20 noiembrie 2018, 12:20

Ce mai știți despre chinezii & co. de la restaurantul Shanghai, Cuprumin etc.

Stefan  •  20 noiembrie 2018, 18:33

Acuma ca ati lucrat la ambalaj poate lucrati si la continut ca ala conteaza. Deschid eurosport, hm, doar stiri din sport, deschid gazetta, hm, iar doar sport, fara bikini, ce face nevasta lui Ghita, cum tunde oile Tanta, deschid goal.com, hm, astia sunt dusi, iara doar sport, fara linkuri catre *** sau mai stiu eu ce. Noa, hai sa intru pe independent pe sport, ca astia au si stiri normale. Ghinion, si astia doar sport in sectiunea de sport, fara linkuri catre bunica. nytimes, sectiunea sport? Iara, fara Trump, fara Clinton, fara ce a facut bunica lui Tarzan, surprinzator, doar sport. Guardian, bai, s-a *** lumea, ziarele de sport scriu numai de sport.. Intru pe gsp.ro. Si incepe. Nevasta lui Mitica s-a luat la harta cu bucatarii lui peste, impresarul tot lui peste dribleaza pe nu stiu cine, patronul nu stiu care face nu stiu ce, TRANSFERUL MILENIULUI, titluri bombastice fara numar, ca suntem la lautari, catedrala neamului, il presidente, Dragnevski. Minim 70% din stirile din sport de la noi au legatura cu sportul fie tangential, cu oameni care nu apar in strainatate in ziar, ca nu apare Abramovich in fiecare zi in mirror, nici patronul lui PSG in le figaro, nici impresara sau impresarul lui X non stop, nici menajera lui Messi, fie deloc, cu neveste, amante, stiri generale. Asta in versiunea cu reclame si alte situri cenzurate moderat, ca la liber probabil ca vad masini de spalat, streaptease si alte gainarii. Si uite asa ajung sa imi lustruiesc franceza si spaniola si sa invat germana ca sa citesc doar ziare de stiri sau sport in engleza, franceza, spaniola si germana, pentru ca noi facem fix doua parale. Si ziarele romanesti le citesc o data pe saptamana ca sa nu mor prost ca oricum sunt pe langa. Toate.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

IMGB  •  21 noiembrie 2018, 6:48

Antonia, într-o bluziță transparentă, cu sânii la vedere! FOTO fierbinte ..... Intr-adevar , un mare cistig acest GSP.Ro !!!

IMGB  •  21 noiembrie 2018, 6:53

@@@ ticbis Nu te cenzureaza nimeni si nici nu citeste nimeni *** .... *** ! Sau uita-te la bluzitza Antoniei .... :-)))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ticbis  •  22 noiembrie 2018, 14:03

@IMGB: Imeghebeule, la tine nu se pune problema cenzurii la care ma refeream eu si pe care am incriminat-o (cu exemple concrete si argumentate) in comentariile postate. Eu vorbeam despre comentarii decente si la obiect care "deranjeaza" prin idei si pareri critice punctul de vedere al autorului articolului. Vorbeam despre cenzura asupra dreptului la libera exprimare a opiniilor (in limbaj decent si corect moral), ce a atins cote de-a dreptul hilare pe site-ul asta, nimic mai mult. Tu insa n-ai nicio treaba cu "fenomenul" asta; poti sta linistit, ca nu are nimeni niciun motiv sa te cenzureze; tu comentezi "nimic", nu exprimi idei si nici pareri, deci nu "superi" pe nimeni!:) Tu esti taxat pe buna dreptate cu stelutele de rigoare pentru ca nu esti in stare sa postezi altfel decat utilizand injurii si trivialitati, nu pentru opiniile exprimate, ca nici nu ai asa ceva. Exista o diferenta intre cenzura si moderare; prima se refera la blocarea unui comentariu ce exprima idei, pareri si analize critice la adresa argumentatiei (partizane sau deformate, din interes sau din obligatie) autorului articolului; a doua reprezinta strict "taierea" din textul comentariului a pasajelor ce contin derapaje de la limbajul decent si de la exprimarea civilizata. Toate, absolut toate comentariile tale se inscriu in categoria a doua si e firesc sa fie moderate conform regulilor de bun simt; asadar, stai linistit, ca pe tine nu te cenzureaza nimeni! Nici n-ar avea de ce!!!:))) Tu nu exprimi nici idei si nici pareri, doar limbajul de usa cortului pentru care esti, firesc, moderat! Nu-mi fac iluzii ca ai pricepe ceva din ce ti-am povestit eu aici; sunt insa convins ca Tolo si echipa de moderatori ai site-ului stiu exact despre ce vorbesc... O zi buna!

IMGB  •  23 noiembrie 2018, 7:35

@@@ Ticbis Cer scuze pentru intirziere ....dar asta e ... IMGB-ul functioneaza ''underground'' ( daca vrei iti traduc peste-o ora ) si cum stii capitalismu' nu iarta ! N-ai vazut ? Nici pe tine nu te iarta pretenu' tau Tolo si te face sa te rogi 4-5 zile sa te ierte ! Moshule eu n-am vrut sa-i produc un disconfort neuronashului ala al tau sensibil si plapind....si nici n-am scris trivial sau vulgar ....stelutzele alea a lu' TOLO erau doar aprecieri la *** tale literare .... Spune si tu ..... ai vazut ? .... mi-a dat trei stelute ....m-a facut colonel .... inseamna ca nu e suparat pe mine .... gata .... te las .... am o comanda de piulitze ..... mai esti la cursul ala de *** ?.....sint sigur ca ai 10 pe linie ... n'asa ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ticbis  •  23 noiembrie 2018, 14:59

@IMGB: Imeghebeule, dupa cum constati, ai primit la stelute peste ochi de te-a facut gsp-ul direct maresal!:))) Cam asa se intampla cand "nimic nu ai a spune" si toata stradania ta se rezuma strict la invective, injurii si limbaj suburban, in lipsa unei minime inteligente si a unor argumente coerente. Mai incearca! Spor!

IMGB  •  24 noiembrie 2018, 2:59

@@@ Ticbis ..... sau plictis .... Tu esti obsedat de injurii si limbaj suburban ....probabil ca traiesti intr-un cartier rau famat si atunci iti inteleg frustrarea . Eu ti-am propus sa te angajez dar nu , tu esti mindru nevoie mare si-ti plac manelele .... si nu vrei un cartier mai select. Cit priveste inteligenta mea ... da , este atit de vie incit celor carora vreau sa le fiu un ajutor prietenesc li se pare ... sa zicem ciudata . Sigur ca nu ma supar ... te voi ajuta in continuare sa iesi din impas si sa incerci sa vezi partea vesela a vietii . Vezi tu... ai scris 4.23 km ceva mai sus .... ai plictisit pe toata lumea..... de ce tii tu neaparat sa fii plictisitor ..... esti asa batrin ? Cit priveste gradul meu ... vezi, iar mi-a dat Tolo stelele..... era vorba doar de discutia noastra de acum 4-5 luni in care ne strofocam amindoi despre masturbare ....un cuvint deloc vulgar .... iar acum , in gluma, caci vad ca ne permitem, ziceam c-am apreciat cu placere masturbarile tale literare .... Ce vezi tu vulgar prietene ,cind astia , ziaristii , contzopistii si manelistii astia ne prezinta pina si-n jurnalul de sport cu cine se cotzaie Dragusanca ....Crudutza si alte ''starlete'' ....???...Hmmm ?

ticbis  •  24 noiembrie 2018, 16:51

@IMGB: Imeghebeule, calmeaza-ti neuronul ca altfel dai in icter:) In primul rand, cenzura nu-si are sens de manifestare decat in cazul in care opiniile si ideile critice expuse sunt citite in masa si "deranjeaza", altfel nici nu se pune problema sa-si piarda cineva timpul cu ineptiile debitate de toti frustratii in restul comentariilor; In al doilea rand, e evident pentru toata lumea ca niciun comentariu postat de tine nu contine vreo parere, critica sau nu, pe subiectele articolelor respective. Drept urmare, postarile tale n-au niciun motiv a fi cenzurate; sunt insa firesc moderate pentru limbajul lor suburban, pe care-l ai in sange si mostenit prin educatie, consecinta a celor sapte ani de acasa defectuosi si profund toxici; In al treilea rand, nivelul tau de inteligenta este pe deplin devoalat de continutul comentariilor pe care le postezi; asa cum te exprimi, exact asa esti si in realitatea curenta, in viata de zi cu zi; In al patrulea rand, nu stiu cat am "plictisit" eu lumea, insa mi-am exprimat opiniile pe subiect, ceea ce tu nu esti in stare sa produci. Daca nu "ma citeste nimeni" in afara de tine, ai o fractura de logica: inseamna ca recunosti implicit ca esti un "nimeni", ceea ce n-ar fi deloc prea departe de adevar:); In al cincilea rand, iti multumesc pentru oferta de angajare, dar nu cred ca te tin curelele sa-mi platesti un salariu de cca 3000 de euro pe luna. Pentru mai putin de atat, nu ma dau jos din pat! Altfel, pentru ca tot am nevoie de cineva care sa-mi faca curatenia generala traditionala inainte de sarbatori, daca te tenteaza, iti ofer eu 400 de euro pentru o singura zi de munca, 10-12 ore in total; batut covoare, spalat geamuri si perdele, lustruit faianta si gresia, sters praful, curatat parchetul, lustrele, terasa si balcoanele... chestii d-astea! Ce zici, te bagi? In al saselea rand, crede-ma, mi-e chiar mila de tine... Ma crezi sau nu, te asigur ca d-astia de teapa ta fumez zilnic de peste treizeci de ani... ii halesc in fiecare zi la micul dejun...:) Nu in ultimul rand, spor la filetat suruburi si piulite, ca am inteles ca asta ti-e meseria... Nu trebuie sa-ti fie rusine, dimpotriva: avem cu totii nevoie de suruburi si piulite!!! Iti doresc o seara buna si spor la invective; evident ca nesimtirea n-are limite...:) Vai de amaratii astia de nivelul tau... d-asta am ajuns in halul asta!

IMGB  •  26 noiembrie 2018, 18:33

@@@ Ticbis .... Bey Plictis , tu esti cu capu' ? Cum sa vin la tine sa curat rupturile tale cind daca intorc capacele imi fac peste mie in citeva ore ? OK , n-am timp acum, am programate niste ''meciuri'' dar poate vin si la tine odata .... ai bita de covoare sau o aduc p'a mea ?

Comentează