De frica cluburilor, Sandu a modificat a n-a oară regulamentul
miercuri, 19 august 2009, 7:00
De frica cluburilor, Sandu a modificat a n-a oară regulamentul
Cea mai disproporţionat haioasă a fost Steaua. A cerut unul dintre primii cinci arbitri din Europa, asta după ce a transferat numai gratis din străinătate, jucători care nu intră în Top 10.000 de Fotbalişti Ai Continentului.
Dinamo nu are umor. E nervoasă. Borcea spune că el e conducător de club şi că şeful arbitrilor trebuie să-i răspundă la telefon oricînd. De supărare, a solicitat brigăzi din afară.
„Cîinii” au cel puţin zece şefi. Alte echipe au cîte cinci, să zicem. Ies peste o sută. Dacă fiecare sună o dată pe săptămînă, tot înseamnă că Huzu ar trebui să discute trei ore pe zi la telefon cu şefii cluburilor, la o medie de cinci minute convorbirea. Puneţi-i la socoteală şi pe şefii Ligii, ai FRF, pe observatori şi rezultă că Huzu nu mai are timp să discute cu cei pentru care e plătit: arbitrii.
Prin decizia de ieri, Comitetul Executiv a acceptat licenţa de import solicitată de granzi. Arbitrii români ies din scena meciurilor mari. Nu vă faceţi iluzii! Vor continua să-i felieze la celelalte partide. Sushi îi fac. Înainte, în timpul şi după joc. Pe tunel şi la televiziuni. În conferinţe de presă şi în birourile FRF. Conducătorii sînt mai ironici decît orice jurnalist la adresa brigăzilor. Pentru că arbitrii reprezintă miza şi alibiul lor. Şi pentru că aceştia nu se pot apăra. Treaba asta ar trebui s-o facă, în primul rînd, Federaţia. Cînd s-o reînfiinţa. Deocamdată, e doar trambulina Naşului către FIFA, ascensiune pentru care e gata să dea cu napalm numai ca să fie linişte şi să iasă preşedinte încă o dată. Asta a făcut ieri.
Cît despre promisiunile de dinainte de şedinţă ale şefilor CCA, „plecăm dacă se acceptă brigăzi străine!”, atît Lăzărescu, cît şi Huzu au anunţat că vor pleca. Iniţial, Lăzărescu a părut omul sistemului. „Veţi vedea că sînt un om liber!”, s-a mulţumit el să spună cînd a fost numit. A avut dreptate.
Decebal • 19 august 2009, 19:09
N-am vazut pe nimeni sa observe ca aceasta manevra se datoreaza faptului ca CFR a fost iarasi arbitrata „prieteneste” toate etapele de la inceputul campionatului. E oare de mirare ca s-au opus cererii asteia ?
aversiuni • 19 august 2009, 23:56
In diviziile inferioare, chiar in judeteana, sunt jucatori cu 10 clase peste multi jucatori din divizia A. Intr-adevar, poate nu au conditia fizica pe care o au acestia, dar asata se poate rezolva in foarte scurt timp. Si nu au conditie fizica pentru ca in loc sa alerge zi de zi, se duc la munca zi de zi.
romania inedit • 20 august 2009, 0:57
Huzu isi dete demisia !
Pai o sa vina numai ucrainieni , bulgari , si alti arbitrii din vecinatate , si m-as mira sa nu-i faca praf !
Versus • 20 august 2009, 1:55
Urmaream o emisiune politica in Canada care avea invitati niste politicieni din ceva tara africana. Unul dintre ei, la un moment dat si-a inceput „dreptul la replica” cu ” -Asta minte…”; in acel moment interlocutorul l-a avertizat „Aici nu folosim un asemenea limbaj”. Omul a privit mirat dar n-a avut ce face. Ma gindeam ca in Romania lua vreo doua palme de nu se vedea.
Numa cateva greseli sa faca si arbitri straini si ii trimite Mitica sa mearga „la civilizatia din tara lor” cum l-a trimis si pe C. Bergodi.
Cred ca cei care fac aceste scandaluri le e frica ca nu cumva sa nu fie bagati in seama. Daca Gigi, Cristi, Iuliu, etc n-ar mai fi invitati la emisiuni sa-si dea cu parerea despre cite-n luna si-n stele, ar muri de ciuda.
Nu inteleg cum pot unii ziaristii sa invite niste brute in emisiuni? Ca sa ce? Sa mai ia o palma?
Ma intreb cat vor rezista asemenea emisiuni? Cat OTV-ul?
Da, pan la urma eu nu ma uit la brute si nici nu citesc nici o stire in care sunt pomeniti. Mi-e frica insa, ca in scurt timp n-o sa mai am ce citi intr-un ziar. Asta ar insemna ca „ei” sa fi invins.
Cosmin Iacob • 20 august 2009, 4:14
si, arbitrii din afara nu au „dreptul” sa fie si ei natarai?
este drept, am vazut in cele cateva etape de campionat niste greseli maaaaari de arbitraj. cum a fost, de exemplu, al doilea cartonas galben primit de Kapetanos in meciul cu Urziceniul. nu am vazut nici un pic de intentie in „faultul” ala, care a fost o ciocnire accidentala intre doi insi care alergau in directii diferite si s-au intersectat.
dar, asta este doar una dintre greseli.
mikutu • 20 august 2009, 4:14
hai sa plangem !
marian • 20 august 2009, 5:38
PASUL URMATOR: IN EUROLEAGUE ECHIPELE NOASTRE SA FIE ARBITRATE NUMAI DE ARBITRI ROMANI ! LOGIC …
chupac • 20 august 2009, 8:11
subscriu la comentariul nr. 4.
popfrapol • 20 august 2009, 9:03
DOMNULE TOLONTAN,
CHIAR NU SE POATE SA-I IGNORATI PE ACESTI INCULTI CARE SUNT CONDUCATORI DE CLUBURI (IN SPECIAL STEAUA SI DINAMO) ???
NU PUTETI SA SCRIETI SI DESPRE ALTE SPORTURI, CA SA NU-I MAI BAGAM IN SEAMA PE CEI CARE NE FAC DE RAS SI CARE NE PRIVESC DE SUS NUMAI PT CA AU FURAT MULTI BANI SI AU ACUM MULTI BANI???
EU CRED CA AR MURI DE CIUDA CA NU-I MAI BAGA NIMENI IN SEAMA!!!
VA ROG SA-MI SPUNETI SI MIE DE CE TREBUIE SA-I VEDEM MEREU LA TELEVIZOR PE ACESTI … SI DE CE LIGA 1 SE CHEAMA LIGA LUI MITICA ??? A PRIMIT-O MOSTENIRE CUMVA???
VA MULTUMESC, SI ASTEPT UN RASPUNS.
UN FAN STEAUA LA TOATE SPORTURILE.
Mihai • 20 august 2009, 9:12
arbitrii romani, chiar daca arbitreaza onest, nu sunt credibili. pornind de la craciunescu tatal, omul de casa al fratilor becali si beneficiar, pe vremea cand arbitra, de samsung, porumboiu, huzu si terminand cu cei de azi, toti au facut, intr-un moment sau altul al vietii lor, vreun matrapazlac, o furaciune ceva. Chiar si numai ca sa ajunga sa arbitreze in liga 1 trebuiau sa demonstreze obedienta fata de sefii care le cereau sa castige o echipa sau alta. Iata de ce arbitrii romani, indiferent de calitate si onestitatea de moment, nu au ce cauta sa arbitreze prin campionat. La primul penalty dat aiurea vor sari toti sa acuze, probabil pe buna dreptate, un arbitraj tendentios.
In ceea ce ii priveste pe straini, indiferent de valoare, ei nu pot fi supectati de apartenenta la vreun grup mafiot de la noi. Nu sunt prieteni nici cu Gigi, nici cu Borcea, nici cu Paskany, nici cu fratii Becali samd. Prin urmare, oricat ar gresi, macar nu o fac intentionat.
dan • 20 august 2009, 9:29
auzi cfr A fost arbitrata prieteneste?! pana cand mai continua aceasta mascarada a miticilor vad ca nu pot castiga decat prin butoane care acum nu le mai au dinamo si steaua au castigat numai cu aranjamente iar acum se tem rau de provincie mai ales de cfr le-au suspendat 2 jucatori inainte de meciul cu steaua acum iar 2 inainte de dinamo presa de ce nu ia nici o atitudine impotriva echipelor care se plang de arbitraj este defapt incercarea de a subordona arbitrii romani dragomir a votat pentru sustinand pe cei care i-au facut avere nu majoritatea
adidas • 20 august 2009, 9:43
ar trebui in toate meciurile din liga 1 numai arbitrii straini
arbitrii romani ar trebui sa arbitreze in liga 2…si nici acolo ptr ca sunt ceva bani si ar face mizerii
cel mai bine ar trebui arbitrii romani sa arbitreze in liga 3 ptr ca este singurul loc unde daca gresesti te judeca lumea * si ei asta merita
xaba • 20 august 2009, 9:49
Pt. Decebal (comentariu nr.1)
Nimeni nu observa ca CFR-ul este arbitrat prieteneste, pentru ca nu este asa. In prima etapa Urziceniul a primit cadou un penalti de la Avram (la o faza petrecuta inafara careului, care nici macar nu a fost fault) – in mod interesant faza nu a fost analizata la nicio televiziune. Daca vrei. iti mai dau faze, dupa ce revad meciurile inca o data – le am inregistrate. Faptul ca niste adversari frustrati, care ajung in careul CFR-ului de 4 ori pe meci (vezi Otelul) isi scuza „performanta” acuzand arbitrajul, nu trebuie sa te induca in eroare. Asta, daca esti in stare sa-ti formezi o parere proprie – un proces care presupune gandire.
chip • 20 august 2009, 9:50
tot acest tam tam cu aducerea arbitrilor straini a fost facut de cei care apasa pe butoane pt a il constrange pe Huzu sa isi dea demisia. cinste lui si lui lazarescu pt verticalitate. se pare ca a confiscat tastaturile unor sefi, si in lipsa butoanelor, acestia au reactionat violent nemaifiind siguri pe ei, plictisindu-se sa lase doar echipa sa joace, ei nu se mai joaca de loc? echipe nu mai pot face pe biletele, butoane ioc, pt declaratii amenzile sunt mari si nu mai pot sari calul ca ii ustura, …
o sa vedem in viitoarele etape ca vor fi de fapt foarte putine brigazi din afara, aducerea acestora fiind costisitoare, iar cluburi precum dinamo sau steaua nu prea isi vor permite. MS face ce face si guvernul: campanie electorala, metodele nu mai conteaza.
abia astept sa-l vad pe borcica ce va spune dupa ce va fi arbitrat de un israelian pe care il va plati din buzunar….
amintitiva ce a spus corleone dupa ce s-a incheiat campionatul trecut: camionatul a fost interesant pana la capat pt ca borcea s-a pacalit cu arbitri straini, dar mai mult nu pot sa spun.
huzur • 20 august 2009, 9:58
-cum arbitrii buni sunt ocupati cu meciurile din campionatele din tara lor inseamna ca sunt disponibili cei mai slabi; care pot gresi la fel ca si ai nostri; asta nu ar fi nicio problema daca ar fi cinstiti, impartiali, dar teama-mie ca vor veni doar alde …Gugulovici, Palotay, si altii ca ei.
kiki, arbitri.sa lase chiolhanele-sport national in ultimii 20 de ani • 20 august 2009, 10:05
birthday argas- urziceni 0-1***
argaseala si conducerea stelei crede ca poate juca la 3 zile in tara si in europa,inserand intre meciuri zile onomastice(chiolhanuri) la nivelul intregii suflari a clubului? s-a vazut, urziceniul zburda, iar steaua se misca greu,neaarticulat si ineficient.avea inca alcoolul in cap si in picioare. vrea steaua rezultate: sa duca viata sportiva exemplara si sa se pregateasca.are modele, insesi istoria clubului.
Mark • 20 august 2009, 10:10
Pai era de asteptat ca „granzii”(vai de mama lor de granzi,daca asa arata granzii,inseamna ca premierul Boc e Gulliver)sa faca o astfel de manevra.De ce?Pt. ca de cand cu anchetele DNA nu se mai pot lipi de arbitrii romani si considera ca ii pot mitui mai usor pe arbitrii straini.Si asta pt. ca si strainii „pun botul” la magarii mai ales ca acestia nu pot fi judecati de nimeni.Vin,arbitreaza cum vor,strica meciul(dupa caz),si-au luat banii(si albi si negri) si-au plecat.Iar „granzii” raman suspinand precum Borcea dupa meciul cu Urziceni din campionatul trecut.Caci cine crede ca abitrul ala n-a fost mituit este naiv.Daca nu stiai ca e spaniol puteai sa juri ca e Corpodean sau Serea.
camouflage101 • 20 august 2009, 10:26
Decât să aducă arbitri străini, mai bine aduceau câteva echipe de afară, să pară că avem şi noi campionat.
Ce zici dom’ Mitică, se poate să inviţi câteva echipele de aspiranţi (nu de rezerve) de la câteva cluburi din Anglia şi Spania să se inscrie în liga dumitale?
Nu??? De ce?? Ţi-e teamă că D&S nu mai prin nici măcar locul 5?
ba(la)nel • 20 august 2009, 10:46
ceva e sigur…cfr-ul a invatat foarte multe de la borcea, mai ales referitor la arbitri…
halley • 20 august 2009, 11:04
Sa vina arbitrii straini, dar costurile sa le plateasca aia care fac solicitarea! Sa-i vad pe toti mafiotii astia de pe locurile 7,8,9,10 si 13 din campionat cum vor plati. Macar asa dupa dupa 3-4 etape o sa-si dea seama ca defapt nu arbitrajul e de vina de lipsa rezultatelor, mai multa munca si profesionalism, mai putine aparatii la televizor. In afara de Timisoara care defapt este AEK Bragadiru, toti sudistii si coloratii cer arbitrii straini, smenarii, urmaritii penal, clanul Becali ***
bogdan • 20 august 2009, 11:28
arbitri ieftini! nu de la casele mari, ci de la alea mici si sarace. obisnuiti cu mediul, gata sa primeasca si atentii, si folcloriste… nu sa se ofuscheze si sa reclame la uefa. stie nashul meserie – a facut un fel de liniste si a aruncat pisica moarta inapoi la cluburi… au arbitrii lor cu tot. singura dilema care mai ramane: DAR IN MECIURILE DIN EUROPA, CE VOR FACE BAIETII? caci, parca vad uefa compensand si fericindu-ne cu nordici, olandezi, britanici…
lucian82 • 20 august 2009, 11:35
de ce la DERBY-uri nu sunt delegati arbitri nr.1 2 sau3 ??!! de ce la STEAUA-URZICENI(campioana) nu a fost TUDOR !!?? oare la DINAMO-CFR SI URZICENI-TIMISOARA VOR FI DELEGATI ARBITRI 1 SI2??!! nu cred ca UEFA ar delega arbitrul nr.1 la URZICENI-SEVILLA siarbitrul nr.7 laMANCHESTER UNITED-REAL MADRID??!!! POATE si asta sa fie una din problemele arbitrajului
Dragos C. • 20 august 2009, 12:12
Catalin,
oricat am incerca sa le luam apararea arbitrilor din Romania, cea mai mare parte din vina le apartine lor! Conducatorii i-au momit cu bani, functii de conducere prin firme de-ale lor etc. dar ei nu ar fi trebuit sa accepte! In momentul in care eu, ipotetic conducator de club, stiu ca x arbitru este prieten la catarama cu y conducator de club si ca acelasi arbitru a luat de la mine zeci de mii de euro ca sa ma arbitreze corect sau sa ma favorizeze, mai pot avea incredere in el? In fotbalul romanesc, o stii mai bine ca mine, toata lume este prieten, partener de afaceri sau politic cu toata lumea. Lipsa de credibilitate a arbitrilor este exclusiv VINA ARBITRILOR!
De ce pozeaza domnul Huzu in victica? De ce nu a facut nimic pentru a elimina sagile uriase care se practica in ligile 2 si 3 ??? Toata lumea stie cum se arbitreaza la Liga a 2-a… Si acum venim si reinprospatam corpul arbitrilor din Liga intai cu spagarii din Liga a 2-a??? Hai sa fim seriosi!
ZECE ANI ar trebui numai arbitrii straini! asta pana dispare sentimentul ca arbitrajul nu este un mod de a face avere. Pana cand odraslele fostilor arbitrii vor incerca sa ajunga fotbalisti si nu arbitrii corupti asa cum au fost parintii lor! Oricat ar incerca un om ca Ion Craciunescu sa pozeze in cavaler al dreptatii, el a fost ANGAJAT ani de zile la firma lui Ioan Becali si este prieten la catarama cu acesta. Cum Ioan Becali este var cu Gigi Becali, pot eu sa am incredere ca Teo Craciunescu nu ar favoriza Steaua intr-un joc in care arbitreza aceasta echipa sau o alta care va juca cu Steaua in etapa urmatoare?
Poate ma acuzi ca sunt bolnav de scenarita dar, crede-ma, chiar asa se intampla!
calin • 20 august 2009, 12:19
In fotbal mai rau ca in politica MAJORITATEA CELOR CARE CONDUC sunt oameni FARA VALOARE , pusi doar pe alte critarii(VALOAREA UMANA SI VALOAREA PROFESIONALA nici nu sunt ultimile criterii , pentru numirea unora in functii , nu exista deloc axeste critarii!).
Cand oamenii lor au fost prinsi cu valize cu bani CUM POT SA FIE CATALOGATI ACESTI OAMENI?HOTII HOTILOR GESTIONEAZA SI CONDUC FOTBALUL!TE MIRI CA SPORADIC MAI APAR SI REZULTATE BUNE.
PACAT CA TALENTATUL POPOR ROMAN ESTE CONDUS ASA DE PROST DE TOT FELUL DE NONVALORI!
andreiU • 20 august 2009, 12:33
Aveti un mail interesant de la mine. Astept o confirmare sau o infirmare, daca nu cer prea mult
CU respect
alk • 20 august 2009, 12:46
Mai bine si-ar vedea de joc iar conducatorii de investitii. ** asta nu aduce decit rau fotbalului de pe la noi.
II urez lui Borcea sa-l aiba ca arbitru strain pe cel care a arbitrat Timisoara cu nemtii….
daeron • 20 august 2009, 13:07
Bravo Cataline, ai pus punctul pe i. De fapt sandu are alte planuri de ceva vreme, pe care sper sa si le indeplineasca pentru binele fotbalului romanesc si sa scapam odata de el. cu militianul va fi mai greu… Iar cei de teapa lui borcea, gigi si iancu si-au dat seama ca nu le va merge cu huzu si s-au panicat. Au gasit solutia cea mai buna pentru ei. Pentru ca se gandesc ca nimeni nu va banui arbitri straini de arbitraje partinitoare. Chiar asa sa fie? Mai ales ca nu vin arbitri cu nume, ci niste necunoscuti, unii mult valoric sub arbitrii nostri de top. Si chiar daca ar fi corecti, pt ei nu este nici o miza, nu este presiune, nu conteaza daca gresesc. Sunt curios ce vor zice toti cei care au vrut sa se aduca arbitri straini dupa primele greseli grave de arbitraj. Dupa scandalul din primavara, cea mai buna solutie ar fi fost promovarea arbitrilor tineri, dar se pare ca acest lucru nu convine mafiei din fotbalul romanesc.
Raddu_AdyY • 20 august 2009, 13:15
Decebal gresesti , in prima etapa CFR – Unirea la centru a fost Marius Avram iar la finalul meciului poate 2 dintre cei mai vulcanici oameni din football MM si Dan Petrescu i-au strans mana si i-au multumit , nu cred ca arbitrajul a fost pro CFR , a acordat si un penalty impotriva lor etc. In etapa a 2 a Steaua – CFR 2-2 si nimeni nu a avut nimic de comentat , goluri frumoase , fotbal frumos … nu cred ca mai mergea cu butuoanele in mandatul domnului Huzu , si oricum nu cred ca dupa ultimul scandal ar mai fi riscat cineva …
In alta ordine de idei , arbitrajul a fost net superior jocului din Liga I in primele etape , urmaream unele meciuri , si in afara de cateva : Craiova – Dinamo ; CFR – Steaua restul meciurilor au fost ca nivel sub 0 … si aici ma refer la majoritatea …
Insa stau si ma intreb de ce aceasta decizie?
De ce? o sa va dau eu unul dintre raspunsuri…
Pentru ca asa suntem noi romanii in general pupincuristi , lu` Sandu i s-a rupt de fotbalul romanesc tot mandatul de presedinte , si acum , cand vin alegerile incepe sa se dea pe langa cei care voteaza.
Intai pe langa presedintii de AJF , luand o decizie peste capul presedintelui de la CCA , si acceptand in corpul de observatori oameni care nu au pus in viata lor mana pe fluier , iar mai apoi , venim si ne plangem , ca nu avem arbitrii si trebuie sa aducem straini. Pai dupa o scurta recapitulare putem observa faptul ca , acesti presedinti de AJF (nu toti) ar trebuii sa INVETE arbitrii anumite lucruri , dar cand X de la Constanta nu a jucat fotbal niciodata si mai important , nu a vazut fluier decat la TV , vine ca observator la un arbitru de perspectiva de la Divizia C , ce il poate invatza acest domn pe acel arbitru , ce inseamna o diagonala elastica , sau ce inseamna o deschidere a unghiului , etc. etc.?
TM • 20 august 2009, 13:40
Daca tot se vorbeste de Dinamo, nu vad ce s-a rezolvat. Cum arbitrii straini vor veni doar adaca AMANDOUA echipele vor cere acest lucru, cei care mizau pe coruptibilitatea/santajabilitatea arbitrilor romani, n-au pierdut nimica.
Meciul Dinamo – CFR tot de romani va fi arbitrat, ptr ca CFR nu va accepta arbitruii straini. Prietenii stiu de ce…
Probabil nici Dinamo nu va accepta arbitrii straini ptr meciurile in care arbitrii romani i-ar avantaja. Si pe asta o stiu prietenii…
Asa ca s-a schimbat, dar nu s-a modificat.
marius s.galati-DINAMOVISTUL • 20 august 2009, 13:49
Marquez,nene TOLO,ar fi intitulat articolul „Generalul in labirintul sau”!Poate ai si matale dreptate,Bolivar neputand fi asemuit cu Aaron cel Huzu!
lemgo • 20 august 2009, 13:57
Hotie mare in primele 2 etape:pt Dinamo s-a fluierat offside gresit in prima etapa,Rapid a luat prea multe galbene intr-un meci,iar lu’ Steaua i s-a eliminat un jucator cu toate ca merita.Intr-adevar era nevoie de o revolutie in arbitraj.
doru • 20 august 2009, 14:06
Fotbalul e ca pestele ” se strica de la cap”
Mai scapam si noi odata de „nasi” si „oracole”, ca a inceput sa ne fie scarba de fotbal, cel din Romania bineinteles.
Chiar nu se poate face ceva sa eliminam nonvalorile astea care conduc fotbalul, sa facem odata curatenie si „sub covor”, sa
duceti o campanie pentru schimbarea lor
Lansati o intrebare cu vot pe site sa vedeti ce decid romanii, ca pana la urma lor li se adreseaza presa , oricat de mult le-ar placea circul ieftin, ne trebuie profesionisti, nu clovni.
Poate sunt interese mari si la FIFA, sa se voteze „cum trebuie” si „nasul” asta face, pentru cascavalul potrivit , desigur
Apropo, de ce nu ii ancheteaza nimeni averea lui si lui Mitica?
Haideti domnule Tolontan sa luam atitudine, la toate nivelurile.
Chiar imi e scarba cand le vad mutrele alea dezordonate si comuniste „a la Ceausescu”, pe la TV
redbuldog • 20 august 2009, 14:07
Domnule Catalin,arbitri romani NU au valoare europeana si asta se vede din numarul redus de delegari de catre UEFA!Ca sa nu ne mai ascundem dupa degete recunoasteti ca au fost echipe care au fost mult prea avantajate-Steaua,Urziceni,Cluj,putin avantajate- Dinamo,Timisoara,Vaslui,cu greseli de arbitraj(cei drept singulare..) facandu-se si pentru altele-Rapid,Brasov,Galati,Panduri,Iasi etc,in editia de campionat trecuta.Acum daca unii conducatori chiar vor ca o masura de siguranta si echitate in plus,in spiritul ultimilor reglementari FRF,pot sa-si plateasca brigazi de arbitri straini.Asta nu inseamna ca se vor face discriminari,iar decat sa se ajunga ca 3-4-5 echipe sa recuze cate 3 arbitri romani si sa ne trezim in imposibilitate de disputare a unor meciuri,e mai onorant sa se anunte din timp si adusi straini..Retineti arbitri din afara sunt la fel de necesari ACUM,ca si jucatori de fotbal sau antrenori straini care activeaza in pitoreasca liga lu’ Mitica!
Ciprian • 20 august 2009, 14:22
De ce Tudor nu a fost suspendat dupa prestatia de la Universitatea-Dinamo ? De ce Craciunescu nu a fost suspendat dupa prestatia d ela Dinamo-International ? Domnul Huzu nu este decat un alt produs al Diviziei Samsung ! La fel ca si dl Craciunescu !
Doctorul • 20 august 2009, 14:48
Tolo,
In fotbalul romanesc sunt oameni corecti, dar hoti. Aproape toti. Restul e tacere.
Peace
rsss • 20 august 2009, 16:30
D-lui Cosmin Iacob. Sunteti in mare pericol d-le,pentru ca ,la plata eurociobanului D-l Avram VA VA LUA IN CORPUL DE ARBITRI.
Meritati dupa cum postati. Ne-am mai inbogatit cu un ANALISTRU de clasa. Sa ne traiti.
mircea • 20 august 2009, 16:31
PACAT.
ce-ai scris despre echipa mea(Steaua) iti dau dreptate dar mare PACAT ca nu esti critic cu toti.
nu ti se pare ca avand parte de fluierasii nostrii CFR-ul nu are dureri de cap(de la finala cupei pana acuma cei de la CFR nu si-au facut probleme.
parafrazand campionatul trecut(DNA – dinamo) cred ca la sfarsitul actualului campionatul se va zice: cu arbitrii straini CFR-ul a pierdut campionatul.
Cristi • 20 august 2009, 16:50
Tolo: azi sunt patru meciuri foarte importante pentru echipele romanesti. De trei zile vorbiti despre arbitraj si ne mai miram ca la capitolul fotbal stam prost. Toata lumea fotbalistica pune mai mult pret pe numele arbitrului decat pe jocul echipei. Voi, ziaristii, nu faceti decat sa perpetuati treaba asta. Ii sunati din 10 in 10 minute ,le puneti intreari despre arbitraj, ii provocati la cearta etc. Sa va fie rusine tuturor.
manuel • 20 august 2009, 17:56
dl.TOLONTAN,CAND OARE O SA INTRAM SI NOI IN NORMALITATE?AR TREBUI CA DVS.CARE SUNTETI UN OM CU PRINCIPII SANATOASE SA AVETI O EXPUNERE MAI MARE IN MEDIA.CUM SE POATE CA UN OM CA mitica sa stea de 20 de ani in fruntea ligii?huzu mare caracter
Pepejeans • 20 august 2009, 18:14
Ma intreb… Oare despre Mircea Sandu si Dumitru Dragomir nu exista nici-un fel de informatii care sa-i duca spre DNA cu pasi cat mai rapizi? Cata vreme trebuie sa-i mai suportam pe mafiotii astia sinistri? Iata, nici macar Ceausescu n-a fost presedinte de tara atata vreme de cand astia doi sunt sefi peste fotbalul romanesc!!! Chiar nu pot fi dati jos de-acolo?
Gasiti d-le Tolontan, impreuna cu jurnalistii decenti, ceva cu care sa-i ingropati pe nemernicii astia doi (Dragomir si Sandu). Macar pe astia.
Pepejeans • 20 august 2009, 18:17
Si inca ceva… Aia de la FIFA sau UEFA chiar nu au cunostinta ce fel de indivizi conduc fotbalul romanesc? Chiar nu sesiseaza ce se intampla pe-aici? Sau cardasia e chiar atat de mare…
speedofmind • 20 august 2009, 18:48
Tolo, decizia de ieri nu trebuie disociata de numirea de azi 😉
Ieri, Nashul a impacat capra bucuresteana cu varza de la cluj si a fentat votul ca sa scape cu fata curata. Decizia e, oricum nefolositoare, deoarece taman la meciurile care miros puternic (cele impotriva CFR-ului) nu va putea sa fie aplicata! Toata gargara despre „egalitatea cluburilor” nu face doi bani vis-a-vis de pactul Sandu – Muresan. Borcea, dupa satisfactia initiala s-a prins de miscare si a facut mutarea lui: Avram la CCA.
De acum, Dumnezeu cu mila!
miticofanu • 20 august 2009, 23:14
stimate maestre ,
observ ca in toate comentariile dvs. steaua e pe primul loc la negativisme ( dinamo – echipa dvs. de suflet – e pomenita doar mai in treacat , asa sa fie ) , lucru de inteles pentru cineva care sufera in momentele astea. sufera rau de tot , ca s – a dus dracului ( sa ma scuzati ) de tot sandramaua aia de trista inspiratie si aducere aminte numita dinamo . S -a dus din toate punctele de vedere dar mai ales fotbalistic , chit ca termenul asta nu trebuie asociat cu talentele din stefan cel mare ca n – au nici o legatura cu el . el fotbalul adica. la fel nici conducatorii cooperativei alb – rosie si sustinatorii lor din presa , cica cunoscatori ai fenomenului . maestre rugati pe cineva de-acolo , ca tot i – i cunoasteti si simpatizati , sa – si ceara radierea si sa – si deschida un lazaret unde sa se cazeze . impreuna , cu maidanezii aia de suporteri cu tot . ca sunt ciuca batailor in europa , eliminati rand pe rand de – a lungul anilor de echipe de care n – a auzit nimeni , e o alta treaba care nu intereseaza pe nimeni , da ce – au facut azi e mult prea mult. radierea maestre , radierea . va rugam ajutati – ne si ajutati – i.
luci jugaru • 21 august 2009, 6:59
io pe la 17-18 ani, neputand sa joc, ma gandeam sa ma fac arbitru. I-am intrebat pe cei din domeniu cum fac sa incep si care e drumul catre prima liga…mi-au spus ca am nevoie de niste „ghizi” pe care trebuie sa-i cunosc si sa-i platesc gras..restul vine de la sine…
arbitrajul este putred pana in maduva oaselor, de la cap la coada…ca tot ce este in tara asta…in tot ce inseamna arbitraj, justitie, procuratura, politie(l-ati vazut pe ala de la slobozia beat mort cu cel mai bengos interlop din zona? cine o sa-l dea vre-odata jos…si daca il da..pe cine pun in loc?) trebuie adus de afara…dar schimbat la scurta vreme..caci va invata inevitabil obiceiul..nu va mai faceti iluzii; sistemul asta e atat de bine pus la punct incat nu va ceda NICIODATA !
PussyCat • 21 august 2009, 19:26
Sandu o sa imbatraneasca la conducerea FRF ca Ceausescu la conducerea Romaniei
2449 • 21 august 2009, 19:41
pt unii nu mai exista scapare. in prima etapa cfr-ul bate fara drept de apel urziceniul. doi dintre cei mai vehementi oameni la adresa arbitrajului, mm si petrescu au admis asta fara nici o problema la adresa arbitrajului. a urmat meciul cu steaua unde capitanul cadu , mijlocasii dani si culio au fost suspendati dupa ce au fost judecati chiar inaintea meciului cu toate ca infractiunile s-au produs cu 2 saptamani inainte. asadar fara 3 titulari in ghencea. a urmat meciul cu otelul unde cfr a avut penalty neacordat iar otelul lui dolarel nu a ajuns in careu. chiar nu cred ca are rost sa comentam pe marginea unor frustrari ale unui antrenor care pe unde a fost nu a dus lipsa de mister. urmeaza meciul cu dinamo unde kone , titular si poate cel mai bun atacant din tara , va lipsi , suspendat fiind. nu pomenesc de trica pt ca el in momentul asta nu influenteaza echipa decat intr-un mod negativ. acestia doi fiind judecati fara drept la aparare , oficialii clujului fiind in deplasare in sarajevo. acuma vin eu si va intreb, mai ales pe baiatul asta, decebal care s-a grabit sa posteze primul, chiar ti se pare ca cfr-ul a influentat in vreun fel arbitrajul de pana acum?