Cînd combini tribune în fierbere ca la un amical de pregătire la Norcia şi un gazon de Erevan, rezultă un extraveral de dimensiuni 68 pe 105 metri. Lăsaţi spectatorii în tribune!
duminică, 16 august 2009, 10:35
Cînd combini tribune în fierbere ca la un amical de pregătire la Norcia şi un gazon de Erevan, rezultă un extraveral de dimensiuni 68 pe 105 metri. Lăsaţi spectatorii în tribune!
Există stewarzi, există jandarmi, există judecători care pot da decizii legale în regim de urgenţă. Dar nu mai pedepsiţi nevinovaţii! Lăsaţi oamenii în tribune şi atunci Steaua – Urziceni va fi altceva decît a fost aseară!
Chemaţi-i la secţiile de poliţie pe cei cărora li s-a interzis accesul pe stadion, filmaţi, fotografiaţi, faceţi ce trebuie, dar înţelegeţi odată că legile sînt făcute, întîi de toate, pentru a-i proteja pe cei nevinovaţi! Pe aceştia, chemaţi-i în tribune şi rugaţi-i să respire pentru ca deasupra ierbii să reînvie sportul.
Oricît ar munci antrenorii, oricît s-ar strădui jucătorii, fotbalul nu e posibil fără spectatori decît în forma sa atletică şi insipidă, o geometrie demnă de Gattaca, un viitor nevrotic şi nu prea îndepărtat.
Dacă poliţia şi cluburile britanice ar fi aplicat aceeaşi măsură comodă precum LPF, stadioanele din Premier League ar fi şi acum pustii. La Manchester, la Londra şi la Liverpool se joacă aproape mereu cu casa închisă, deşi băieţii n-au încetat să bea bere. Dar ei au învăţat regulile şi preferă să cînte în tribune decît să stea sub atmosfera de Prozac la o secţie de poliţie din Soho.
În 1976, după exerciţiul unei românce, o tabelă micuţă, cu litere din acelea arhaice, din preistoria calculatoarelor şi a ceasurilor electronice, afişa nota 1 în loc de 10 pentru exerciţiul Nadiei. Segmentele luminoase dădeau o sentinţă fără recurs, bună de trecut în manualele de clasa a doua: omul înseamnă mai mult decît un computer.
Într-o seară de august 2009, acelaşi 1 apărea pe o tabelă mult mai mare. Ne-am sofisticat. Oricît de riscantă este comparaţia, ce are, dom’le, Nadia cu Apostol?, nu are, însă senzaţia de neputinţă a tehnologiei e aceeaşi. Degeaba ai turnicheţi, degeaba ai sistem de comunicare între tuşieri şi central, degeaba filmezi cu milioane de pixeli în 360 de grade!
Aduceţi oamenii în tribune! Doar ei pot oferi semnificaţia reală a acestui sport în care un 0-1 fără spectatori înseamnă un unu anulat de un zero.
dan • 17 august 2009, 13:54
de acord cu ce zici, liga si federatia dau dovada de prostie sau rea credinta in ceea ce fac..dar hai sa ducem lucrurile putin mai departe la televiarile partidelor. Oare nu aduce putin cu sistemul promovat de GSP prin care NU VOR sa dea drepturile TV celorlalti operartori, avind ca unic scop migrarea abonatilor de la concurenta catre RCS-RDS? vad ca gsp promoveaza in mod ridicol un produs pe internet cu niste tarife exorbitante, pentru un meci si faze importante ale etapei prin care spera sa stringa niste bani de la publicul care are „ghinionul” sa nu fie abonat RCS_RDS. Daca e sa fie per-per view sa fie per-per view pentru toata lumea, daca vreau sa vad meciurile sa platesc la operatorul meu TV indiferent care este el…
COROIAN • 17 august 2009, 14:34
Adevarat grait-ai! Parca era un amical intre doua echipe din insulele Feroe. E drept, daca erau suporterii stelisti in tribune s-ar fi terminat meciul poate mai fericit **
zmeu • 17 august 2009, 14:42
Am DIGI-TV,sunt pasionat de fotbal dar la meciurile fara spectatori nu ma pot uita,parca ma uit la o inmormantare,are dreptate TOLONTAN
Gica • 17 august 2009, 14:58
De ce sa se lase spectatorii in tribune. La inceputurile GSP TV am urmarit un reportaj despre fotbalul din Anglia. Unde cu cativa zeci de ani in urma, se intampla la fel ca la noi in tara. Decizia lor a fost clara, sa se faca noi stadioane plus amenzi usturatoare si meciuri cu tribune goale. Decizile federatiei noastre, 1 meci fara spectatori, pentru ca vine derbiul si nu e frumos sa fie goale tribunele, chiar daca vorbim de recidiva, trebuie sa trecem cu vederea.
Mai o prostie semnalez, la televezior vom vedea toate meciurile din playof din EuropaLeague, mai putin pe cel al lui Vaslui. Cu toate ca are cel mai greu adversar si ar fi normal sa ne intereseze acel meci, tocmai pe acesta il dam la oparte. As fi curios care ar fi reactia GSPTV, Antena si DigiTV daca doar Vaslui ar trece de grupe si ar cere o suma mult mai mare pentru a o vedea la TV sau ar refuza sa fie data la TV de voi?
Gica • 17 august 2009, 15:21
Inca o parere, am vazut acum, ca Steaua si Dinamo se plang de arbitraj si voi cantati in unison cu iei. Parerea mea e ca au fost prea obisnuite cu arbitraje pro iei si in asemenea situatii nimeni nu zicea nimic, oare de ce. Atata timp cat 80 de minute nu esti in stare sa dai un gol si dai vina pe arbitru ca ai pierdut meciul ca a dat rosu in acel minut, mie mi se pare cea mai mare prostie.
Sunt suporter rapidist si aud si pe domnu Hizo ca spune ca nu e corect rezultatu si nu meritam sa pierdem, eu zic ca meritam din moment ce in 180 de minute nu a dat Rapid nici un gol. Sa lasam pentru totdeauna arbitrajele deoparte, sa nu mai comentam la televizor ca vin straini mediocri, problema noastra e ca avem un fotbal slab si pe deasupra e si condus de oameni partinitori.
Noi ne imbatam doar cu victorii impotriva celor din scotia, malta sau cu cele foarte putine meciuri bune cu echipele tari din Europa, dar si atunci nu subliniem momentul slab traversat de adversari. Sunt curios daca as vedea si asemenea opinii la TV nu numai injurii si acuzatii de arbitraj.
elkjaer • 17 august 2009, 15:59
pai in romania numai infractorii au drepturi
Gica • 17 august 2009, 19:29
Nu e vb de infractori sincer, si cand mai citesc cei de la gsp mailuri de la fani, vezi numa intrebari stupide adresate si mereu aceleasi. Se incearca sa se acopere ***** care e in fotbal si de aia s-a ajuns aci. Sincer am apreciat sloganul noua ne pasa de sport poate prea mult, dar vad ca din ce in ce mai mult pana si voi il uitati si este un real pacat. Sunt totusi curios daca cineva citeste toate comentariile macar 😀
Admin GSP • 17 august 2009, 19:33
@ Gica : Va asigur ca cineva citeste toate comentariile, altfel nu ar mai fi postate pe site. 🙂
Gica • 17 august 2009, 20:00
Apreciez acest lucru.
dinamovism cronic • 17 august 2009, 20:13
Jocul fara spectatori mi se pare o aberatie nelegitima. Inchipuie-ti ca in codul penal ar exista o prevedere care pedepseste intreaga familie cu inchisoare pentru ca unul din frati a spart geamurile vecinilor. Legea se aplica INDIVIDUAL ! Daca dai in cap, platesti PERSONAL. Daca arunci cu torte, platesc cateva mii de spectatori, plus alte zeci de mii de telespectatori !
Aberatii pur romanesti… De-aia exista oameni de ordine in civil (Anglia) amestecati printre spectatori, de-aia exista camere de supraveghere, de-aia exista oameni de ordine. Fiecare „ultras” certat cu bunul simt sa fie retinut, amendat, sa primeasca interdictia de a intra pe stadion intre 1 si 5 ani. Iti garantez ca in maxim 6 luni se pun cu botul pe labe toti astia.
Gica • 17 august 2009, 21:11
@dinamovism: ai dreptate dar aci e alt caz, tu daca vezi pe cel de langa tine din tribuna, ca arunca in teren cu obiecte sau vrea sa se arunce pe teren sau ca instiga la violenta il opresti. Si aci nu e vb numa de tine sau de mine, degeaba suntem 1,2 care vor sa fie totul ca dincolo, dar nimeni nu ii opreste pe acei asa zisi ultrasi. Tot in Anglia am observat ca spectatorii la un meci au oprit pe unu care a vrut sa intre pe teren, in Spania tot in direct l-au dat pe un betiv in mainile stewarzilor, chiar mai mult, in Anglia daca ai observat cand un jucator simuleaza, imediat restu jucatorilor ii arata obrazul, de ce? pentru ca ei vor sa faca din asta un sport de gentelmani cea ce ar trebuii sa fie din start
Cosmin VL • 17 august 2009, 23:07
La inceput s-a simtit lipsa lui DICA… dupa aceea a lui RADOI… acum se simte lipsa lui GOIAN… in curand se va simtii MATINEU… Europarlamentarul aduce Steaua langa Steaua 2… prin prostia lui de a „regenera” cea mai titrata echipa romaneasca din toate timpurile… la Arsenal vin pusti, dar de valoare… nu refulati de la Steaua 2… PAC-PAC, Am Retrogradat!!!
robbie • 17 august 2009, 23:35
Cum e Tolo cu manjii tai?Nu mai ridicati in slavi jocul echipei din Ghencea?Ati vazut ca nu e Steaua ce ati pohtit-o voi si cu „atotputernicul” Becali,ati dat-o pe clasica fraza”fotbalul fara spectatori,ca nunta fara lautari”…Sper ca v-ati convins si voi de ce sunt anti-Steaua…Pur si simplu,nu merita aceasta atentie mediatica pe care o acordati acestei echipe…Bineinteles,nu putea sa lipseasca numele Stelei din vreun articol de pe gsp…Dar,e un semn imbucurator ca ati vorbit de fani si nu de faptul ca Becali s-a spalat cu Colgate!Numai bine!
georfe • 17 august 2009, 23:42
d le tolontan sunt curios cata lume plateste sa vada filmuletele alea de pe gsp.ro care oricum sunt difuzate de 10 ori pe zi la tv… e ca si cu sms urile in timpul meciuriulor… ca si neafisarea scorului in timpul meciului….va respect mult, si daca mi ati raspunde m as inclina in fata dvs…………….deci
vldsin • 18 august 2009, 20:18
O mare prostie fotbalul fara spectatori. E ca si cum ai inchide soseaua ca un betiv a facut accident auto. Eu stiu ca Jandarmeria filma suporterii turbulenti identificandu-i apoi dupa poze. Sa vedem vinovatii pentru enormitatea din meciul cu ungurii, si pe cei care rup scaune sau dau foc. La noi pedepsesti turma ca Bisisica e nebuna!
flo • 20 august 2009, 16:54
pt lpf si frf e mult mai comod sa inchida portile unui stadion decat sa ia masuri impotriva celor care fac probleme pe stadion;)daca am fi avut stadionul plin nu ne bateau urziceni in 2 saptamani dk jucam incontinuu
Conti • 24 august 2009, 10:04
Unii generali din Armata doreau sa castige ca si cei de la Interne, adica prin orice mijloace. M-am opus”
– stelisti.ro: Insa ce intelegeti prin „protejare”?
– Nu in sensul in care sa se castige necinstit! Dar nu am dorit ca o grupare de valoare sa fie faramitata, asa cum a procedat Ministerul de Interne cu Craiova ’83. Este vorba de Postelnicu. Vreau sa stiti insa ca Mircea Lucescu n-a avut nici o legatura cu „distrugerea” acelei echipe, cum s-a tot vorbit. Mai ales ca el era pe atunci la „nationala”. In plus, am considerat ca, prin simpla mea prezenţă in tribuna, ai nostri aveau siguranta ca nu erau furati.”
Cat poare sa minta acest om!
Din acei ani de glorie ai Craiovei Maxima, Dinamo nu a luat nici un jucator.Dupa caderea Stiintei l-a luat pe Balaci dupa ce era rupt la Baia Mare si gonit de Craiova si pe Camni aflat a final de cariera,pana atunci nici un jucator al Craiovei nu a calcat pe la Dinamo,pe cand Dinamo l-a avut pe Boc acolo.A uitat cum i-a luat STEAUA pe Lung ,Ungureanu,Gica Popescu,Gica Hagi care a fost cateva zile jucatorul Craiovei si pe altii.El cu Alexandrescu au fost autorii morali ai distrugerii Craiovei,ce tot o da pe Postelnicu care era un simplu general aflat la dispoztia lor.La puterea nelimitata a familiei Ceausescu cine ar fi pututut rezista in fata lor?Nimeni.Sau un simplu angajat al M.I,Tudor Postelnicu ,care oricum a fost mai bun conducator ca ei ,cu toate clasele de care s-a spus ca le-a avut.
Postelnicu,I.Vlad si altii ca ei au avut coloana vertebrala si demnitate.Ceausescu cand a dat in betia puterii absolute a vrut sa castige totul si in fotbal cu Steaua , nu au contat mijloacele .Aduceti-va aminte cum l-au terminat Ceausestii pe Sandu Boc, doar pentru ca era o valoare si pentru ca juca la Dinamo.
Asa ca ,din cate mi-a aduc aminte Valentin Ceausescu si ACEL iON ALEXANDRESCU nu au fost sfinti ci niste mari profitori ai sistemului creat de Nicolae Ceausescu.Sa-si acuca aminte acest mincinos Valentin si de alte ajutoare primite in acei ani 1985-1990,pentru ca ei sa fie primii.Vine acum sa ne prosteasca in fata.
Nu am nimic cu clubul Steaua,il felicit pentru performantele obtinute,pentru ca in spatele lor a stat si sta munca atator oameni.
Dar un om care a facut studii in strainatate pe banii poporului roman vine sa ne tina lectii de morala ,cred ca este prea mult.Sa mearga la Gigi Becali ,pe care el il ignora sa ia lectii de morala.
Un cuvant si pentru Mircea Lucescu.Daca e adevarat ca atunci a vrut sa antreneze Steaua ,inseamna ca si el are o calitate indoielnica.