Portretul lui Dorian Gray la guvernare

Ministrul sportului: „Nu ne mai atacaţi pentru că sîntem tineri. Atacaţi-i pe cei în vîrstă, pe Iliescu, pe Mitrea şi pe Năstase!”

luni, 8 iunie 2009, 4:52

Ministrul sportului: „Nu ne mai atacaţi pentru că sîntem tineri. Atacaţi-i pe cei în vîrstă, pe Iliescu, pe Mitrea şi pe Năstase!”

Gazeta a investigat şi publicat cazuri în care şefii sportului din judeţe au fost numiţi pe criterii politice. O fostă asistentă medicală, un cîrciumar, „fac două restaurante şi salvez stadionul”, un pădurar… Cîteva exemple din zecile de situaţii.  Algoritmul politic, un om de la PD-L mă iubeşte, unul de la PSD nu mă iubeşte, a transformat organigrama MTS într-o  distribuţie de fraţii Grimm. Pardon, Jetix.

„Nu ne mai atacaţi pentru că şi noi, şi voi, ziariştii, sîntem tineri. Atacaţi-i pe cei în vîrstă, pe Iliescu, pe Mitrea şi pe Năstase!”, a spus Monica Iacob-Ridzi.

Aha! Aici era salvarea. Nu incompetenţa, nu precaritatea de instruire, nu clientelismul politic, nu ele trebuie criticate, ci vîrsta. A început cruciada generaţiilor. Ridzi, EBA şi ceilalţi duc ţara înainte, iar noi stăm cu mîinile în sîn.

Adevărul e că am îmbătrînit. Am îmbătrînit ori de cîte ori cîte un politician s-a apucat să facă vraişte în sport. Am îmbătrînit cu fiecare zi în care banii s-au dus aiurea. Am albit pentru că fiecare alianţă repetă aceeaşi insolenţă, uitînd că guvernanţii trebuie să facă ceea ce spun cetăţenii, şi nu invers!

E tîrziu pentru noi. Pentru ei, e bine. Vor merge pe marile stadioane ale lumii şi nu vor înţelege nimic. Vor vizita cantonamentele, se vor poza cu medaliaţii olimpici şi apoi vor uita. E tîrziu.

Rămîne o palidă consolare. Mai bine îmbătrîneşti lîngă Ivan Patzaichin, lîngă Mircea Lucescu, lîngă Iolanda Balaş, mai bine îţi aminteşti cuvintele Papei Ioan Paul al II-lea, „omul rămîne demn şi la apusul vieţii şi în miezul celei mai mari suferinţe”, decît să ţii oglinda în care Monica Iacob-Ridzi să se reflecte mereu tînără.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Emil  •  8 iunie 2009, 17:13

…si pentru ca ceea ce a fost ieri va si maine si pentru ca noi vom ramane
asa cum am fost mereu: ciobani muti, cu barbia in toiag, paznici ai unor
creaturi care traiesc in turma si care spera ca va mai fi iarba la pasune si
anul viitor. Si te mai miri de ce e un carciumar sef la DJS.

Apophis  •  8 iunie 2009, 17:16

Pai cam are dreptate dna. Ridzi ! Ei sunt tineri – stiti cum se zicea pe vremuri la schimbarea „generatiilor” in politica : pleaca imbuibatii si vin nesatuii !! Este o opinie generala ca „tinerii” sunt buni tocmai prin asta ca sunt tineri . Eroare majora ce o vom plati toti . Dar nu sunt de acord ca EBA nu reprezinta insa bine Romania . Dimpotriva reprezinta Romania fitelor si
„rasinilor” . La fel Jiji reprezinta perfect o mare parte din Romania , cea a inculturii crase . Da r satu si ma intreb cu ce ar fi reprezentat pe cetateanii din Poplaca (luat la intamplare) mai bine un academician prof. doctor . Supararea este ca lipsesc manelistii pe fata in rest se potriveste imaginea . Dna. Ridzi reprezinta chintesenta imposturii ridicata la nivel de ..lege . Din pacate nu este singura . Si dupa cat ii cunoastem pe asa zisii politicieni nu se vor opri aici !

AAA  •  8 iunie 2009, 17:19

pe televiziunile de stiri tocmai ruleaza imagini cu limuzina elenei udrea ( dela Ministerul Turismului ..cu sofer!!!!!!!!!!!!!) la 2 noaptea la terasele de noapte ale Bucurestiului. Asta e schimbarea de generatii …Aaaa…si apropo acolo era si cealalta sclipire a Romaniei..EBA..frumoasa tara…land of..

Cătălin Tolontan  •  8 iunie 2009, 17:54

emil: multumesc!

dr. b  •  8 iunie 2009, 18:20

Cataline,

va ajunge neamul asta sa-l regrete pe Nastase.

sure  •  8 iunie 2009, 18:29

Si ce putem face daca nu putem pleca?rabufnim surd,ne retragem in sine si ne uitam la România, tara care de mult timp a incetat sa mai fie a noastrã ,atât timp cât a devenit atât de mult a lor.In rest nici macar praful drumurilor nu poate acoperi rusinea.a noastra,a cui credeati?

humanitas  •  8 iunie 2009, 18:51

Ridzi a schimbat niste incompetenti…si înca nu avem de unde sa stim daca un
cârciumar nu va face fata mai bine decât cei care au fost pâna acum.
Incompetenta care e aratata cu degetul exista si în presa.
E pacat ca s-a motivat prin tinerete…dar asta e nivelul politichiei.

shampang  •  8 iunie 2009, 19:26

oare pana la ce nivel se numesc oameni politic in sport ? becali a luat o
palma peste bot cu png-ul lui , a mizat pe suporterii stelei dar, a avut o marea
surpriza sa vada ca alegatorii nu incurca politica cu sportul . ridzi loveste
la nivel mai inalt , pana la urma o sa vedem antrenori si sportivi cu mari
succesuri in cariera … politica

Bogdan  •  8 iunie 2009, 19:36

bun articolul
in afara de comparatiile cu jetix, dorian grey(oscar wilde) putem adauga caragiale si kafka cu usurinta 🙂

jijio  •  8 iunie 2009, 19:47

nu are nici o vina fata asta e marioneta acolo.cataline tu chiar nu-ti dai
seama ca d-na ridzi e pusa acolo sa faca jocurile greilor din pdl si psd.
nu va avea niciodata puterea sau coloana vertebrala sa se ia la tranta cu ei.
halal tanara generatie.

daniel v.  •  8 iunie 2009, 20:10

tolo, chiar daca o sa -ti placa eu cred ca ai dreptate doar pe jumatate; si printre aia dati jos acum care au fost numiti de pnl s-au numarat specialisti in sport cu profesii aparent ciudate; dar daca vorbim de cei numiti azi, tu stii foarte bine ca , la fel cum nu e obligatoriu ca un mare sportiv sa devina bun antrenor, aceeasi relativitate e si in ceea ce priveste managementul… ba poate mai mare…
si pt ca ai pomenit de padurar si eu banuiesc la cine te referi – la noul directoras de la neamt – iti zic ca dincolo de eticheta „padurar” (care pare a suna periorativ), tipul respectiv e chiar ok si poate mai putin manjit decat altii (inclusiv din sport); stii f bine ca nu a lucrat nicodata ca padurar dupa ce a absolvit facultatea de silvicultura; a avut diverse joburi si, de cativa ani, conducea impreuna cu tatal sau o afacere cu care a creat locuri de munca;
nu cred ca e cazul sa ne mintim – a fost numit in acel post pt ca face parte dintr-un partid aflat la guvernare si e liderul tineretului pdl din piatra neamt; dar credeti ca alti ti sportivi, mai priceputi sau nu in ale managementului, ajungeau in functiile pe care le parasesc acum daca nu pupau clanta la partide (respectiv la pnl, cei care pleaca acum)?

lucian  •  8 iunie 2009, 20:13

Cine ne tine ca sa spargem oglinda?Ei sunt dupa chipul si asemanarea noastra

durden  •  8 iunie 2009, 20:16

bun articolul!pacat ca imi tot amintiti in ce tara traiesc!!!

o intrebare sincera la care as aprecia daca mi-ati raspunde dle tolontan:nu
cumva,atunci cand a fost numita in functie monica ridzi,dvs ati fost unul
dintre sustinatorii acesteia?in sensul in care imi aduc aminte ca spuneati ca
aveti incredere in ea,ca sunteti optimist etc.REPET,INCERC SA-MI ADUC AMINTE
DACA ACESTE LUCRURI CHIAR S-AU INTAMPLAT SAU IMI JOACA MEMORIA FESTE…

respecte!

dan  •  8 iunie 2009, 21:11

Am citit articolul de mai sus imediat dupa ce am ascultat stirile si de aceea m-am hotarit sa scriu, acum, aici.Sint furios pina la durere de ceea ce se intimpla in tara mea, sint furios ca in Romania se promoveaza prostia. Imi cer scuze ca folosesc cvintul asta, la inceput am crezut ca e prea dur, dar nu, ba din contra… Atit timp cit avem europarlamentari ca ,,mister” Gigi Becali,la care engleza nu e o problema,un ministru al sporturilor care nu are nici cea ma mica legatura cu acesta nu ma mai mira nimic!
Acum stau si ma intreb,oare nu ne meritam soarta, oare nu astea sint valorile reale ale romanilor?!Ba cred ca da… De fapt sint sigur!Am auzit pusti de 15 ani ai caror idoli sint Becali, Basescu sau mai stiu eu ce alta ,,personalitate”…Asa ca e pacat ca sa le vorbesti oamenilor de Dorian Grey,pentru ca sint putini care stiu de el;si in acelasi timp, sint sigur ca se vor gasi citiva care vor spune ,,ca Borcea e mai tare”

calin  •  8 iunie 2009, 21:59

Am crezut ca nu pot exista oameni mai rai si mai corupti decat trupa lui
Nastase, Geoana, Miki Spaga, Hrebenciuc. M-am inselat amarnic, astia
sunt mult mai rai. Aia furau si atat, astia fura si sunt si nesimtiti.
Nici macar Ceausescu nu si-ar fi trimis copiii in Parlamentul European, desi
Valentim este monument de cultura si inteligenta in comparatie cu EBA.

papaleech  •  8 iunie 2009, 22:09

@5
dr. b Says:
June 8th, 2009 at 6:20 pm
Cataline,
va ajunge neamul asta sa-l regrete pe Nastase.

Pot sa iti spun ca eu il regret deja. Asta in conditiile in care am „trei diplome de prostie”. L-am votat pe „marinel” de doua ori pentru primarie si o data pentru presedintie. Am o singura nelamurire. Daca sa ma bucur ca mi-am revenit sau sa inebunesc cand vad ca altii isi doresc sa devina „Doctor Honoris Causa” persistand in a-i sustine pe portocalii.

amott  •  8 iunie 2009, 22:37

Monser, esti cel putin subiectiv cu „cruciada” asta a ta impotriva Monicai Iacob-Ridzi…Ti-am mai scris si eu aici, si iti tot scriu si altii:
aia schimbatii erau numiti tot politic, si tot incompetenti. Nu de alta, da ne plangem de douaj’ de ani de situatia sportului romanesc… Sa inteleg ca cei schimbati au avut doar merite?
By the way, nu au fost schimbati Patzaichin, nici Lucescu, nici Balas, si nici Ioan Paul al II-lea, asa ca nu inteleg de ce ii invoci aici; doar ca sa dai credibilitate peroratiilor tale?
Pe bune, Tolo, te pricepi sa scrii, da’ las-o balta cu asta.
Si sa iti servesc si o rautate de final, in aceeasi cheie cu seria ta de articole: ei au fost schimbati politic, sau articolele tale sunt comandate politic? Parca simt ca impartasesti antipatia sefului tau de trust impotriva Monicilor de tot felul
(stii tu, Iacob-Ridzi, Macovei, Lovinescu…)

PussyCat  •  8 iunie 2009, 22:45

da sigur. hai sa-l injuram pe Nasase sau pe Tiriac. hai ma…. penibil

SUPER DINAMOVISTA  •  8 iunie 2009, 23:03

Excelent roman „Portretul lui Dorian Gray”. Merita citit.

fighter  •  8 iunie 2009, 23:15

Domnule Tolontan sincere felicitari pentru articolele care vin in apararea sportului

Din pacate anumite decizii in domeniul sportului daca sunt gresite trebuie
ani intregi sa fie reparate.Si cateodata fara intoarcere.

Traiesc in alta tara si nu pot sa descriu in cuvinte cat sunt de bucuros,
fericit cand un sportiv roman obtine un rezultat deosebit.In ritmul asta din
pacate in curand nu o sa mai avem motive de bucurie.

Un prieten fost elev al doamnei Ilcu la aflarea vesti mi-a spus : „Nu se poate
doamna Ilcu este pasionata de sport.”
Aici este diferenta :fostii sportivi sunt pasionati de sport.Si in orice
meserie daca pui pasiune apar rezultatele

BetInvest  •  9 iunie 2009, 2:20

Nesimtire crunta! pic de bun simt nu mai exista….Ridzi e penibila!

mircea  •  9 iunie 2009, 7:49

mai bine asa.mai bine injuram un derbedeu politic decat sa vad cum sportivi,fosti colegi de generatie,sa se certe ca tiganiila usa cortului,celebre fiind cazurile de la tenis,box si atletism.mi se rupea inima s-o vad atacata pe dna iolanda balas de familia puica s.a.m.d.
atunci ati scris ceva?
nu totdeauna un fost mare sportiv e si un bun manager.

Cristi  •  9 iunie 2009, 7:58

Mai, ce ne mai omoara politica asta… Stai sa vdm daca omu-i competent… S-ar putea sa se priceapa mai mult ca un sportiv de cariera la manageriat. Lothar M. si Hagi, mari fotbalisti au avut numai esecuri cand au devenit antrenori… Pana acum au fost pusi oameni pe domeniu, nu ? SI CE AU FACUT ???? Unde este sportul de judet ?

mircea tot eu  •  9 iunie 2009, 8:00

mai bine asa decat sa vad un fost sportiv sa se milogeasca la voi la bucuresti pentru fonduri.

robert  •  9 iunie 2009, 9:50

iti e greu sa accepti ca are dreptate? Monica are dreptate. ***. Am pierdut peste 2.000.000 de romani stabiliti afara, in timp ce nimeni in tara asta nu s-a preocupat de tinerii nostrii, Serbia, Ungaria, Slovacia,
Croatia, tari cu populatia intre 25-40% din cea a Romaniei castiga trofee in disperare peste tot ()handbal, inot, tenis, polo, calificari la campionatele mondiale, etc) iar Romania se face de ras la Beijing, la fotbal etc. de ce ? pentru ca nimeni nu a facut nimic pana acum. iar Nastase cu cel 400 de sali sa nu creada ca a facut ceva. degeaba ai sala daca nu ai programe si competitii.

Adrian  •  9 iunie 2009, 9:52

Numirile pe criterii politice in diferite functii nu sunt o noutate, nici macar
nu le-am inventat noi, se practica peste tot in lume. In al doilea rand, un fost
sportiv, nu este neaparat si un bun manager, exceptiile (gen Tiriac, Hagi si inca
citiva), intarind regula. In conditiile in care bazele sportive de stat din toata
tara primesc din ce in ce mai putini bani de la buget apare problema banilor,
bani pe care sunt convins ca ii poate „face” mai bine un intreprinzator privat
decit un fost sportiv; sa nu amestecam specializarile: fostii sportivi ar trebui
sa ocupe functii tehnice nu administrative. Nu in ultimul rind, sunt convins ca
aceste numiri vin de mai sus, ministrul e cel care pronunta numele in public iar
asta e o problema de coloana vertebrala, daca accepta oameni impusi.

Cătălin Tolontan  •  9 iunie 2009, 10:05

daniel v: dupa cum poti observa in articolul colegilor mei despre neamt, el nu e tendentios.
http://www.gsp.ro/gsp-special/anchetele-gazetei/sa-fie-padurarul-141990.html
Doar constatam. Iar omul spune k nu s-a gindit la asta k a fost numit politic. Despre asta discutam!

Cătălin Tolontan  •  9 iunie 2009, 10:07

amott : nu ai citit niciodata care e parerea mea despre polticianul voiculescu asa k nu ma simt dator s o repet. Ai prea multe certitudini 🙂

Cătălin Tolontan  •  9 iunie 2009, 10:07

dan: da, dc romanii sint spectatori si nu cetateni isi merita soarta

hayduc  •  9 iunie 2009, 10:10

domnule tolontan, nu tin partea celor care azi isi numesc clientii lor, dar sa stiti ca dracu nu e asa de negru in comparatie cu ce a fost pana acum;
la neamt de exemplu, a ramas fara ciolan un domn paisa, membru pnl. fusese secretar pe la o primarie din judet dar a fost dat afara acum cativa ani de acolo pt ca fusese prins cu niste manarii; aciuat pe langa liberali a prins postul asta in 2005; omul are si legatura cu sportul – cica e antrenor la clubul de radioamatori in care are un singur sportiv, nepot de al lui; acum doi ani a c a cerut bani de la administratia locala pt premii pe care sa le decerneze intr-o gala a sportului judeteana sportivilor si antrenorilor din neamt; la categoria antrenori s-a trecut si el pt premii, lasand deoparte profesori adevarati care chiar au performante, sportivi cu rezultate etc; a fost penibil ex-directorul si i-au zis mai multi ca se face de ras…
acuma aud ca e unul, enache, pe care nu-l cunosc (cu studii de padurar); *** sunt convins ca mai penibil decat fostul sef nu poate fi nimeni;
aaa, ca dovada ca iubeste mult sportul, fostul director era tinta ironiilor carcotasilor din zina care observasera ca inclusiv cand purta costum, se respecta la sosete albe :))

Razvan Statescu  •  9 iunie 2009, 11:14

Februarie 2009 -Cazul Marian Cozma
La Realitatea, M.I.R: „In primul rand vreau sa va informez ca am facut eforturi…”
Acelasi discurs rece,egoist,chiar inuman se repeta la Antena 3.IDENTIC.
Am observat atunci valoarea doamnei ministru si am anticipat intr-un fel mascarada cu padurarii si asistentele.
Din pacate,va urma.

Sparatul  •  9 iunie 2009, 11:39

Cataline, ti-am citit randurile si bineinteles comentariile. As fi vrut sa raspund unor ‘comentatori’ dar… aici e blogul tau. Corect ce transmiti. Sa vezi ce se intampla in invatamant (ISJ-uri). In lumea medicala. In biblioteci si muzee judetene. Este inspaimantator cum vor trece ani buni cu ‘nulitati’ in functii de conducere. Cred ca degeaba am trecut printr-un decembrie ’89. E atat tristete… Atata timp cat Romania ajunge sa fie reprezentata de EBA(nefericita sigla- in bulgareste inseamna **), de o ‘hahalera’, de marunti slujbasi de partide ce vreti sa obtinem de la Europa? Si asa jocurile sunt deja facute… Nu e cazul aici, dar drept ar fi sa fie platiti (europarlamentarii) dupa aportul si gradul de pregatire educationala. Scuze, am deviat. E atat tristete…

Romeo  •  9 iunie 2009, 11:53

Dupa votul de duminica in sport trebuie facut altceva, la fel ca si in politica. Majoritatea romanilor resping clasa politica, dar criticarea ei in permanenta de catre presa accentueaza parerea proasta a populatiei. Om avea noi cea mai proasta viata din lume ? Sigur nu. Este guvernul nostru singurul care-si pune oamenii in posturi platite de la buget ? Sigur nu. A fost Sorana Carstea sau Virginia Ruzici ajutate de guvern ? Catusi de putin. Presa merge in continuare pe ideea comunista ca trebuie sa facem toate sporturile posibile, ca statul trebuie sa le intretina. In realitate nici Germania, nici Spania, nici Italia nu intretine toate sporturile. Fiecare isi are sporturi preferate, in care spectatorii se inghesuie in sali. La noi mai avem putin handbal, baschet si la fel de putin fotbal. Restul intereseaza doar pe practicanti si familiile lor. Si atunci ce poate face un guvern in fata gurilor infometate de bani de la buget, cu atat mai mult cu cat anual creste pretentiile celor din politie, parlament, guvern, invatamant, etc. Cat timp un numar tot mai mic si mai dezinteresat de angajati va sustine pretentiile tot mai mari ale bugetarilor ? Cat timp ne vom mai afla in treaba, sustinand ciurucuri, modernizari de stadioane de care se alege praful peste 5-10 ani (ex. Onesti, Rocar, Sibiu). Daca lumea nu mai este interesata de sport, de ce trebuie tot timpul aruncati banii din buget ?
Politica actualului guvern (jumatatea PDL) este minciuna, laudarosenia (si ca o consecinta, refuzul de a mai legitima prin vot mincinosii, toti sunt la fel). Spune ca se face, dar de fapt nu intereseaza pe nimeni sau chiar nu se face. In acest caz ce sa mai speram, de ce ne mai agitam ? Doar sa tocam mai multi bani care vor cere taxe mai mari ? Sportul trebuie retructurat pe principii capitaliste: daca este vreun patron care sa sustina performanta, OK, daca nu macar sa nu mai aruncam banii din buget pe simulacrul de sport.
Iata ca lui Becali i s-a recunoscut, pana la urma, meritele. Poate vor apare in viitor si altii.

Cătălin Tolontan  •  9 iunie 2009, 12:12

sparatul: poti raspunde oricui. E blogul meu, dar sint argumentele tuturor

mircea  •  9 iunie 2009, 12:23

asta avem asta mancam.n-avem atitudine si am demonstrat-o si duminica si o vom
demonstra mult timp de acuma-n colo daca nu mergem la vot.
mariti-ne doza de atitudine(in totate directiile nu una singura-in cazul de fat pdl)asa veti fi
voi presa,credibli.***

igic  •  9 iunie 2009, 13:06

Daca e vorba de schimbare,in primul rand dar urgent pana nu e prea tarziu RIDZI trebuie schimbata si adus cineva competent,asta pana nu distruge totul in sport .Asa ne trebuie „zeus”si PDL.Il regret acum pe Nastase iar de Tariceanu ce sa mai spun,singurul care i s-a opus lui” Zeus”.

Cătălin Tolontan  •  9 iunie 2009, 15:04

mircea: sint si oameni psd-pc acolo. E vorba de guvern si de coalitie, in general, nu doar de pd-l

mirel  •  9 iunie 2009, 15:48

Daca Dan Petrescu nu va bate Steaua va demonstra ca nu are caracter. Asa cum a afirmat ca Razvan Lucescu a dovedit ca are caracter ca a batut Dinamo,vezi Doamne chiar daca Dinamo are un lot mai valoros , in caz ca lua bataie Razvan nu avea caracter. Declaratiile acestor doi plangaciosi care comenteaza si cand se fluiera aut pentru echipa adversa au inceput sa deranjeze. Iar performanta se obtine usor la Galati, la Farul cu cate un 1-0 obtinut din ofsaid. Sa ne lase. Hai Craiova!

Jackson  •  9 iunie 2009, 20:04

Articolul este corect si concret. Dar se vede cu ochiul liber ca autorul nu si-a dezmintit obiceiul de a-i mai da o limba pe scrot lui Mircea Lucescu. Chiar nu inteleg acest fetis al dlui Tolontan, il stiam un ziarist care refuza prostitutia (iar sus-numitul a platit la greu in cariera sa aceste servicii). Sa fie oare doar pura placere la dl Catalin ?

martin_dinca  •  9 iunie 2009, 21:32

Tolo,

Tema e super …ai dreptate cu carul , dar ma asteptam la mai mult de la tine ….mi se pare .
Nu cred ca esti supus politic si nici nu cred ca esti usor influentabil …dar are dreptate si amott : nici aia care au fost dati jos nu erau pusi pe merite …….asta nu-i scuza pe astia in nici un fel.Asa se face in Romania .

Umbla mai adanc la cutia cu fineturi si pune-i in pozitii mult mai stanjenitoare pe astia si pe altii de acum incolo.E loc garla.Pana la urma servesti doar ADEVARUL.

Cristian Paraschiv  •  9 iunie 2009, 23:21

Atata timp cat cei din sistem, oamenii de sport,ziarele de sport nu protesteaza si nu boicoteaza in nici un fel la adresa acestor derapaje majore care ne influenteza in mod direct nu putem spera la minuni din partea acestei ministrese care ar fi trebuit sa se bata pana la ultima suflare pentru promovarea sportului si a sportivilor, a antrenorilor, a cluburilor, a elevilor care practica sport.
Eu sunt profesor de sport si sunt atat de mahnit de ceea ce s’a intamplat in urma retragerii unei ore de sport din orarul elevilor de liceu incat acest personaj nu poate avea nici cea mai mica credibilitate.O spun tare si raspicat pentru ca sunt direct influentat de deciziile aberante care afecteaza acest sistem.

PACAT ….. MARE PACAT …. CA MARI CAMPIONI SUNT IN SUBORDINEA ACESTEI ACESTEI MARIONETE POLITICE SI NU AU DEMNITATEA SA DEMISIONEZE DELIMITANDU-SE DE TOT CEEA CE SE INTAMPLA.

Va multumesc si sper sa nu mai promovati astfel de personaje.

Crocodilul  •  10 iunie 2009, 1:28

Domnule Tolontan ai idee de ce l-au impuscat pe Ceausescu? V-ati pus vreodata intrebarea ce s-a intimplat cu lingaii de atunci? V-ati pus intrebarea daca mai exista si azi lingai la fel ca pe vremea lui Ceausescu? Cind va veti raspunde cu sinceritate la aceste intrebari, veti vedea cu altii ochi cum ar trebui sa arate tara in care traiti.

Cătălin Tolontan  •  10 iunie 2009, 14:46

martin_dinca : asta incercam sa facem

Comentează