Judecătoarea din Dosarul Transferurilor, reținută pentru 24 de ore! Borcea şi fraţii Becali, cercetați pentru dare de mită!

Sursa de acum un an și jumătate a ziarului a fost bună: procurorii strîngeau probe împotriva judecătoarei care îi achitase pe cei 8

joi, 19 noiembrie 2015, 5:52

de Mirela Neag, Marius Mărgărit şi Cătălin Tolontan

UPDATE: Judecătoarea Geanina Terceanu a fost reținută pentru 24 de ore, iar procurorii cer mandat de arestare preventivă pentru 30 de zile. Procurorii au mai dispus punerea în mișcare a acțiunii penale și față de inculpații Ioan și Victor Becali și Cristi Borcea pentru dare de mită 

Acum cîteva zile un avocat povestea că „judecătoarea Geanina Terceanu are o atitudine timorată în sala de şedinţe în faţa procurorului DNA”.

Avocatul spunea că „există această tendinţă de dominare a procurorilor, dar ce se întîmplă la Terceanu este incredibil. Pur şi simplu, procurorul strigă la ea!”.

Episodul s-a clarificat azi, cînd DNA a început percheziţii la biroul de la Tribunalul București al judecătoarei Terceanu.

Pe 30 aprilie 2014, Gazeta Sporturilor scria că DNA suspectează că Geanina Terceanu, care se numea Teodorovici în timpul Dosarului Transferurilor, ar fi primit mită de la unii dintre cei inculpaţi.

6 săptămîni a amînat judecătoarea Terceanu pronunțarea verdictului. Inițial, urma să-l dea pe 21 februarie 2012, apoi l-a amînat de trei ori cîte două săptămîni și l-a pronunțat în 3 aprilie 2012

„Judecătoarea s-a comportat ca şi cum ar fi primit un dosar gol, doar coperţile, fără probe”, spusese în 2012 pentru ziar cineva din DNA, care instrumenta dosarul.

Reacţia şi suspiciunile DNA veniseră după ce, pe 3 aprilie 2012, judecătoarea îi absolvise pe toţi cei 8 inculpaţi. Fusese prima sentinţă pe fond în Dosarul Transferurilor şi singura favorabilă în bloc celor judecaţi.  Tot în GSP s-a scris atunci că aceeași judecătoare l-a achitat și pe Dinel Staicu.

Gazeta scria în 2014 că, şi la doi ani de la verdict, DNA căuta încă probe care s-o inculpe pe Terceanu.

În acel moment, sursele ziarului relatau că la dosarul împotriva judecătoarei existau doar cîteva declaraţii.

După încă un an şi jumătate, azi, Geanina Terceanu a fost condusă la DNA.

Tot la DNA sînt şi fraţii Ioan şi Victor Becali şi Cristi Borcea, care au fost ridicaţi la ora 4 noaptea din celula în care stăteau împreună. Ei primiseră regim deschis.

Inițial, România liberă a scris pe site că Borcea ar fi făcut denunțul împotriva judecătoarei, pentru ca mai tîrziu să revină asupra subiectului, notînd că denunțul ar fi fost făcut de „intermediarul care a dat șpagă în numele lui Giovani Becali„.

Faptele de corupție pentru care este cercetată judecătoarea au început în 2009 și au durat pînă în 2012, potrivit unei informații a Gazetei din sistem judiciar. Primul termen al procesului a fost pe 24 februarie 2009, iar verdictul ”8 nevinovați” a fost pronunțat pe 3 aprilie 2012.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

Emil  •  19 noiembrie 2015, 18:01

Borcea parcă scrisese o carte, nu i s-a luat în calcul capodopera?

spinoza  •  19 noiembrie 2015, 18:11

La bulau cu totii!!! Nerusinati cu bani. Ptiu, asa cum a scuipat, in direct, Giovani.

fotbal  •  19 noiembrie 2015, 18:16

daca toti 3 sunt acum la acolo banuiesc ca toti au cate ceva de zis. mai zici una, mai scade din ocna grea :)

ungurul_vesel  •  19 noiembrie 2015, 18:19

Pai si cum naiba au primit toti acesti oameni acelasi judecator?

Florin  •  19 noiembrie 2015, 18:25

Si cate magarii se mai fac in tara asta de care nu avem noi habar... Sa fie cercetati si cei care dau sentinte de genul "arest la domiciliu sau cu suspendare" pentru acte de coruptie al unor politicieni.

Crimson Veritas  •  19 noiembrie 2015, 18:41

Si pe acei judecatori care dau sentinte pe inima procurorilor DNA ... cine ii ancheteaza, cine ii perchezitioneaza ... tot DNA? Trebuie sa fii foarte basist ... sa nu-ti dai seama ... ca exista un conflict de interese aici ... DNA-ul fiind direct implicat in procesul respectiv ... incepe ancheta impotriva arbitrului-decident ... pentru ca nu le-a convenit lor sentinta data de acesta! Trebuie sa fii basist ... sa nu-ti dai seama ... ca astfel de actinuni ... si cu concursul mediatic la care achiesati ... nu face decat sa puna presiune pe judecatori ... ca sa dea numai sentintent favorabile DNA ... sa fie niste yes-man-i. In mentalul Basist ... nu exista procesul judiciar ... exista doar ancheta judiciara ... din acest motiv nici nu promovati procesul ... ci ANCHETA! Contribuiti ... unii fara sa realizati ... la caderea justitiei in derizoriu! Pentru mine ... care gandesc normal, democratic si pragmatic ... valorile incalcate de condamnatii din Dosarul Transferului ... nu reprezinta nici macar 1% din pericolul social pe care il prezinta aceste actiuni ale DNA-ului si ale celor care le sustineti ... in detrimentul democratiei si drepturilor omului si cetateanului. Terorismul mediatic la care ii supuneti pe acesti judecatori este inadmisibil ... si nu difera cu nimic de actiunile confratilor vostrii din islam! Rezolutia voastra este aceeasi ... aceea de a instaura regimul fricii ... de a conduce Romania prin frica ... frica de opinie, frica de decizie! Alaturi de voi ... Inspectia Judiciara si CSM-ul ... comit astfel de atentate teroriste impotriva NUMAI acelor judecatori care dau decizii contra cerintelor procurorilor ... mandate de retinere, arestare ... si chiar achitari! Nici un judecator care a acceptat fara sa cracneasca cerea procurorilor nu a fost anchetat, perchezitionat, inspectat ... ceea ce demonstraza ... putreziciune sistemului pe care in sustineti si il implementati ... Romania Terorii! Ati mers atat de departe incat sa considerati ca DNA-ul nu trebuie criticat ... decizile 'Justitiei' nu trebuie comentate ... pentru ca se pune presiune pe 'Justitie'. Nu noi punem aceasta presiune ... ci aceste institutii ... de coercitie ... DNA, CSM, Inspectia Judiciara! Iar tu ... stimabile domn Tolontan ... ai o mentalitate de copoi clasic ... din spatele carei practici o meserie ... cu puternice nuante liberale si civice! Esti si tu un produs al Terorii ... sau un exponent al acesteia?

Valah  •  19 noiembrie 2015, 18:43

Domnule Tolontan daca justitia a anulat definitiv pt fals actele la doua case ale lui Johannis nu are trebui in mod normal daca justitia ar fi libera cum se clameaza , ca DNA sa investigheze si partea penala dupa ce latura civila a luat sfarsit? Hai sa vad cum raspundeti!

unul  •  19 noiembrie 2015, 18:47

Ungurul vesel....a fost acelasi dosar...."e grele" :)))

Bogdan  •  19 noiembrie 2015, 19:21

"Conform României libere, Cristi Borcea ar fi făcut un denunţ împotriva judecătoarei". ??? AM urmat link-ul din finalul articolului, si am citit tot textul din Romania Libera. Si-au modificat acolo textul? Nu gasesc absolut nicio referire la vreun denunt facut de Borcea. Singurele texte din stirile online care faac vreo referire la un posibil denunt facut de Borcea se leaga de acest articol din tolo.ro, in care in mod eronat se arunca raspunderea spre "sursa" Romania Libera. Care este realitatea?

mihai  •  19 noiembrie 2015, 19:24

Din cate se pare Geanina Teodorivici ar fi fost amanta lui Cristi Borcea! LOL Sursa: http://www.ziare.com/fotbal/dosarul-transferurilor/borcea-si-fratii-becali-adusi-la-dna-1394566

mihai  •  19 noiembrie 2015, 19:29

Bogdan (ora 19:12), si eu am fost surprins si am dat click pe linkul spre Romania Libera. Pot sa confirm ca prima data era trecut Borcea drept denuntator, dar apoi au modificat fara ca macar sa retracteze. Din pacate, putini au simtul raspunderii in ziua de astazi si arunca informatii neverificate.

cornel  •  19 noiembrie 2015, 19:29

CONFISCAREA AVERILOR !!!! ASTA II DOARE CEL MAI MULT !

yehudy  •  19 noiembrie 2015, 19:36

autoturismul B30SEN in data de 9 noiembrie 2015, in jurul orei 10:35 am, era in incinta societatii buse gas srl de unde a preluat un recipient de mici dimensiuni incarcat cu gaz tehnic. vedeti fotografiile anexate. societatea buse gaz srl comercializeaza gaze tehnice si speciale.

Lucka  •  19 noiembrie 2015, 19:40

Domnule Tolontan , o intrebare , care nu are legatura cu subiectul : de ce Ministerul de Interne nu recupereaza brand ul Dinamo ? De ce MApN nu recupereaza numele/palmaresul ASA Tg Mures ? Aceeasi intrebare pt Rapid ... Pur si simplu nu inteleg de ce doar Steaua are problemele acestea ... Imi scapa mie ceva ? Sa inteleg ca Ministerul de Interne / Transportului nu au oameni profesionisti ca si MApN ( ASA Tg Mures - e o scapare :-) )

gigelos  •  19 noiembrie 2015, 19:50

Nu doresc raul nimanui dar .... *** personaje

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Catalin  •  19 noiembrie 2015, 20:28

Statistica imi spune ca prea putini judecatori sunt anchetati, respectiv acuzati. La judecatorul Mustata, care facea parte dintr-o retra de cativa ani buni, au intrat doar cand avocatul lui Voiculescu incerca da il contacteze. @valah: ai idee despre ce fals e vorba in cazul iohannis? Si cine l-ar fi facut?

fotbal  •  19 noiembrie 2015, 21:36

copos o fi bine?

edy  •  19 noiembrie 2015, 22:02

daca o aresteaza pe judecatoare, in mod normal ar trebui inculpati si mituitorii, adica cei 8 grei ai fotbalului. Daca gica popescu a participat si el la actul de mituire o sa se intoarca la puscarie? Este foarte interesant acest dosar! Dosarul transferurilor, partea a 2-a! Felicitari pentru sursele bune pe care le aveti!

Cineva  •  19 noiembrie 2015, 22:23

@ edy Ce bucurie ar fi pentru un imberb fara discernamant sa-l vada din nou la puscarie pe Popescu! @ Catalin Tolontan In avantul care v-a cuprins, v-a scapat o greseala: "...aceasi...". Corect este "aceeasi". Raspundeti unora care nici n-au terminat liceul si habar n-au de nimic si presimt ca nu-mi veti multumi pentru ca v-am atentionat! C.

Dragos Chiva  •  19 noiembrie 2015, 22:33

Domnule Tolontan, Sunteti un jurnalist care si-a capatat o oarecare reputatie printre colegii de breasla si -zic unii dintre ei- aceasta reputatie a fost creata cu multa truda iar eu nu am nici cea mai mica intentie sa ii contrazic. Am totusi o intrebare la care eu nu am gasit raspuns dar poate ma ajutati dumneavoastra sa il gasesc, acum ca stiti si adresa mea de e-mail: Sunt multi ani de zile de cand practicati jurnalismul de investigatie dar nu inteleg de ce va desfasurati aceasta activitate din interiorul unui cotidian de sport si de ce preluati pe site-ul acelui cotidian articolele de pe blogul personal, articole care nu au nimic de a face cu jurnalismul sportiv. Pentru mine este foarte evident ca de cativa ani, cotidianul Gazeta Sporturilor este pentru dumneavoastra doar o simpla...acoperire. Astept raspunsul dumneavoastra daca aveti unul. Dragos Chiva

Ary  •  19 noiembrie 2015, 22:39

Si judecătorii care au hotărât acuma sa il elibereze condiționat pe Becali mai mult ca sigur au luat si aceștia mita.

ahuramazda  •  19 noiembrie 2015, 22:40

Praf in ochi. Magistratii care protejeaza infractorii "care trebuie", infractori care nu respecta hotarari judecatoresti irevocabile (sintagma a vechiului cod de procedura civila) sunt lasati in pace si chiar ridicati in slavi. Lasati sa functioneze ca "mari societati bancare" care au dreptul si privilegiul sa nu respecte hotararile judecatoresti irevicabile si sa-si bata joc de oameni, pentru ca, nu-i asa, magistratii (aici e vorba doar de o judecatoare) vegheaza si ii protejeaza, ba mai mult sprijina si adera la un grup infractional constituit organizat. Deci, in consecinta de cauza, despre ce vorbim? Poate vreodata o sa ai timp sa te documentezi si sa scrii si despre asta... Despre realitatea sistemului judiciar in care dreptatea este egala cu zero si traiesc bine doar cei care trebuie. Aici sunt doar rafuieli, nimic altceva. Oricum respect pentru faptul ca scrii si despre astfel de lucruri, ceea ce inseamna ca ti-ai schimbat optica din urma cu ceva timp cand ai spus ca nu te intereseaza decat subiectele legate de sport. Stima.

17 Nentori Tirana  •  19 noiembrie 2015, 23:40

@Crimson Veritas Ai putina dreptate sau e complicat sa ti se raspunda ? As fi curios de raspuns. Totusi. Ce faci la un denunt ? Chiar daca e provocat. Egal. E mai bine sa te ocupi de un caz in loc sa generalizezi. Dar hai. Ce faci daca si coruptia e generalizata ? Ceasca, Nastase, Oprea, toti care au putut si-au plantat oameni, au impartit diplome si posturi. Multi nici nu s-au ascuns. Mafioti pe fata. Uite un caz. Din cite imi amintesc lui MM i s-a cerut spaga. N-a dat, dar n-a scapat. Daca dadea, cine stie, poate scapa, poate o incurca mai rau. Alt caz. Ce faci daca Nastase ori Oprea i-au numit ori au legaturi cu judecatorii care au dat verdictul aberant in cazul marcii Steaua ? Actiunea initiata de Oprea zis MApN nici nu trebuia judecata, caci Oprea si MApN nu au nimic in proprietate. Toate proprietatile ministerelor, chiar si cele intelectuale apartin statului. Oprea, Boroi, sint doar administratori provizorii iar Talpan e doar un angajat al lui Boroi, Dusa nici n-a vrut sa vorbeasca cu el. Daca este adevarat ce spui inseamna ca politicul se amesteca in mod ilegal in justitie si sport, se fac presiuni, poate Oprea a dat Steaua afara din tara asa cum si-a expulzat si partenerul de afaceri ca sa-i vinda apoi bunurile. Aici exista o condamnare la Romaniei la CEDO. Ar fi foarte grav.

mihaix  •  19 noiembrie 2015, 23:44

Hm, exact in perioada asta a anului cand se studiaza meciul Dinamo-Lazio din august 2007...Avand in vedere care au fost actorii principali, cam dubios. Second-half revival :) http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2008/matches/round=15104/match=301277/postmatch/report/index.html Interesant raportul posesiei din caseta tehnica din dreapta :D

dudu  •  19 noiembrie 2015, 23:44

Asa se joaca Domino in zilele noastre. Xulescu o denunta pe judecatoarea Terceanu. Terceanu apoi il denunta pe Constantinescu (cel care a dispus eliberarea din arest a lui Piedone, trezind ura DNA si autosesizarea ridicola a CSM). Si toata lumea e fericita.

John Milne  •  20 noiembrie 2015, 1:30

Teodorovici ? Mda , e clar.............

utraian  •  20 noiembrie 2015, 6:56

Nici o surpriza. Toata lumea banuia ce s-a intamplat si inca se intampla. SI totusi...Din ce spun procurorii mita s-a derulat pe parcursul a trei ani, 2009-2012, vad ca DNA a avut surse beton , SRI, Parchetul, Brigada Speciala de Intervenție a Jandarmeriei . Tipa asta a luat mita in mod repetat si a continuat sa "judece", fara s-o deranjeze nimeni 6 ani?

catalin_cj  •  20 noiembrie 2015, 8:26

Le mai da niste ani pe care, baieti destepti cum sunt ei, ii vor anula din 2-3 carti inteligente. Pana nu se rezolva problema asta cu maculatura justitia este o poveste de adormit copiii. Domnule Tolontan pe cand incepeti o campanie cu incetarea acestei ineptii? Adica inculpatii Nastase A., Becali G., Copos G. au fost intemnitati pentru fracturarea si fraudarea limbii romane? Asta desi uni, la ce ineptii scot pe gura ar trebui sa faca un sejur la mititica doar pentru acest fapt. Este o rusine ca niste oameni dovediti corupti, care au inselat fiscul, au corupt judecatori si au intimidat si sechestrat oameni, ies din inchisoare dupa 1 an, iar niste hoti marunti iau 5-6 ani fara drept de a-si reduce pedeapsa cu ajutorul literaturii.

Cătălin Tolontan  •  20 noiembrie 2015, 8:42

@cineva: am modificat, aveti dreptate, va multumesc! @ dragos chiva: acest subiect are legatura 100% cu sportul pentru ca Dosarul Transferurilor semnifica procesul prin care s-a certificat ceea ce toti microbistii vorbeau: cluburile sint decavate de conducatori si de impresari vinzind jucatori pe bani multi in strainatate si, mai apoi, bagindu-si o parte importanta din bani in buzunar si directionind catre echipe mult mai putin decit platisera cluburile de afara. Daca va referiti la Bute sau Ridzi, ele sint tot cazuri din sport. Daca va referiti la cazul Colectiv, scriem despre el pentru ca e un caz de interes national si anumiti oameni din interior, pompieri si nu numai, au ales sa vorbeasca intii cu noi. O zi buna!

Diaconu  •  20 noiembrie 2015, 9:32

off: Pana la urma, asta inseamna EFECTIV sa fi mafiot: sa ai posibilitatea sa fi eliberat conditionat, dar sa fi luat pentru alta fapta! Ilfov Royal School Becali. :)

Stick  •  20 noiembrie 2015, 9:58

Cate "puneri in libertate" am vazut cu totii venind de la anumiti judecatori (judecatoare) ? Toate lumea intuia ca e vorba de mita insa nu erau probe. Pe atunci nu se putea "face rost de probe " (!) Sa ne amintim cine "pastorea" Ministerul Justitiei ? Iata : Valeriu Stoica, Rodica Stanoiu, Monica Macovei, Tudor Chiuariu, Catalin Predoiu...

papai  •  20 noiembrie 2015, 9:58

intreba cineva de sentinta in cazul iohanis iata link cu hotararea postata pe site-ul tribunalului brasov http://portal.just.ro/62/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=6200000000096358&id_inst=62

dan  •  20 noiembrie 2015, 10:21

Cat de inteligenta e doamna - Si-a trecut mita in declaratia de avere din 2009! Judecătoarea acuzată că a luat şpagă de la Borcea şi fraţii Becali şi-a trecut „mita” în declaraţia de avere - vezi http://cetateanul.net/articol-principal/judecatoarea-cratia-de-avere-2/

jap jap  •  20 noiembrie 2015, 10:34

O vinit, o vinit iarna / Acopera-mi caracterul cu siva / Cu umbra unui capac, or mai bini cu umbriela. Iata cum, organizatiile de breasla ale sindicatului gainarilor romani, prin aripa magistratilor nostalgici de asta data, primesc o noua lovitura de imagine, pe langa o probabila pierdere grea. Fara drept de apel, drept in Cur-tea de Apel. Nu-i nimic, au obrazul gros. Sunt chiar curios daca AMR si UNJR se vor abtine sa protesteze in cheie tactica. Se vor face ei ca ploua? Vor abandona ei in ghearele justitiei pe un tovaras de spagi? Unde este solidaritatea? Unde este democratia? Unde e pleiada aia de judecatori de altadata? Unde sunt acel cod penal, acei justitiabili generosi, acea atmosfera de lucru, de-a dreptul lucrativa, veneai cu placere la serviciu, nu ca acum? Unde e acum Tariceanu sa vada justitia cum in loc de biletele roz primeste mandate de arestare? In ziua de astazi nu mai e o afacere sa fii judecator. Au distrus o meserie. O bratara de aur. O vocatie respectata a societatii balcanice romanesti. Un pilon al moralei latine din cele mai vechi timpuri. Jos Basescu! Jos Macovei! Iata cum un scuipat public se tranforma uneori intr-o distinctie onorata global, universal. Asa cum pacea de dupa razboi transforma uneori, surprinzator, glontul neiertator in distinctie nemuritoare. Ceea ce alchimistii si savantii, nici macar deont-ologii nu vor reusi niciodata. V-am remarcat cu surprindere cat de respectuoasa, condescendenta, grijulie, catifelata a fost exprimarea, au fost articolele, multe, despre cloaca evidenta, generalizata, din ISU. Si TM. Si MAI. Si tot sistemul. Nicio surpriza pentru mine. Eu suspectam o schema politistul rau/politistul bun intre ISU si Primarie. A fost mult mai banal: fiecare lua spaga lui, avea schema lui. Primaria si ISU "lucrau" independent. ISU, institutia, speria cu taxa de 10000 EUR iar angajatii ISU, intelegatori, luau spaga modica cu acoperire atat legala cat si ierarhica. Ce ordona sau permite seful nu se discuta, se executa. Ce stie si face toata lumea e moral. Ce e moral e just, echitabil. Ce e just e legal. Pe Arafat sa nu-l atingi nici c-o frunza, zice o vorba din popor. Si deont-ologia. Spatiul subiectivitatii unor jurnalisti, a unor deont-ologi poate fi imens, este cat vor ei, cat libertatea lor editoriala, mare ca caracteru-le. Cu cat subiectivitatea lor e mai mare, cu atat caracterul e mai mic. Din moment ce Udrea e luata peste picor si acuzata fara probe, cu anii, in timp ce Arafat, cu sistemul lui sunt tamaiati inca dupa 4 articole suficient de revelatoare, asta tradeaza un spatiu de subiectivitate larg, incapator. In dauna caracterului. Care ramane mic. Deont-olog. Asta e, daca Breazu are un spatiu moral larg, desi subiectivitatea lui, libertatea lui editoriala, limba mai aspra, scurta, sunt toate mici cand depune marturie in fata judecatorului, nu atat de catifelate si calde ca ale deont-ologilor, inseamna ca spatiul lui moral e mult mai mare decat al deont-ologilor, care trebuie ca le sunt mici, minu-scule. O vinit, o vinit iarna, / Acopera-mi arafatul cu șiva / Acopera-mi-li cu umbra unei frunzî / Sau mai bini cu umbra unei demisii moralie...

Cătălin Tolontan  •  20 noiembrie 2015, 10:42

@jap jap: ati reusit o demonstratie perfecta. Asadar facem dezvaluirile de la ISU in legatura cu tragedia de la Colectiv ca sa-l aparam pe Arafat :-) Care e seful ISU.

papai  •  20 noiembrie 2015, 11:04

doamne dumnezeule jap jap spune despre udrea ca e acuzata pe nedrept ? cataline ( tolontan desigur ) tie nu iti e scarba de tine sa o acuzi pe nevinovata udrea ca sa intre la puscarie. si sa il acuzi si pe vinovatul arafat ca sa scape de puscarie? refuz sa cred ca exista cineva care stie sa scrie si sa aiba un iq atat de mic. probabil e vreunul din postacii de 600 de euro cu tot cu tva.

jap jap  •  20 noiembrie 2015, 11:22

Nu, sunt eu subiectiv, ca sunt basist fara speranta. Lasati interpretarile ca intelegeti bine ce spun: sunteti pentru unii muma, pentru altii ciuma. Deontologia, obiectivitatea, presupun consecventa. Vreau sa-l tratezi pe Arafat and the whole enchilada ca pe Udrea, Breazu, Basescu. Cu toate "ingredientele". Vreau sa-i iei peste picior, sa-i ridiculizezi, sa-i infierezi. Mai ales ca sunt destule indicii. Lasa manusile. Lasa "imensul respect", ala e o chestie subiectiva. Normal, ar trebui aici sa se ajunga sa plece toata conducerea astora care se ocupa cu urgentele. Macar a sefilor. Sa se faca ceva cu TM, probabil va ramane indispensabila o supapa de siguranta pentru sistem, pana termina epurarile, dar nu poate fi pastrata pentru toate cazurile, ca sistemul e putred in intregime. Dar nu putem sa-i dam pe toti angajatii afara. Nu putem sa ne bagam intregul popor la puscarie. Suntem tinuti deja in afara Schengen si in curand aruncati in afara Europei. Poate ne baga altii iar la puscarie. O sa dam iar vina pe ei ca ajungem sub cizma iar. Penal este tot poporul asta. Lumea e o retea de penitenciare. In regim deschis. Unele mai bune, altele mai proaste, dupa cum sunt locatarii. Vrem un penitenciar ca afara. Sa ne comportam mai bine in asta si o sa fim transferati intr-un penitenciar occidental. Pana una-alta, riscam sa fim transferati intr-unul rusesc, iar. Din culpa noastra.

jap jap  •  20 noiembrie 2015, 14:03

Zice Tolo: "Si dansul (Arafat n.m.) oscileaza, nu-si da seama cat de rau e ceea ce s-a facut si care-s consecintele concrete la Colectiv (...) Si e posibil sa auzim lucruri care vor fi, CUM SA SPUN, nu foarte comode". Pai dl. Tolo, spuneti-o cu curaj, fara manusi, fara sa cautati circumstante atenuante, direct, cu barbatie, asa cum o spuneti la Udrea & Co. E vorba de stilistica. Eu nu va critic pe fond. Am o obsesie cu forma, cu expresia, cu ceea ce o inspira forma, cu muza jurnalistului deontolog, altfel spus cu estetica constiintei, cu caracterul lui, eu decat ii pun oglinda. N-am treaba eu cu fondul articolelor. Toti vedem forma cel putin lucrurilor, de exemplu @papai, care dupa ce-si permite sa-mi dea note pe forma, ca un jurat de la tv, ma si judeca pe fond, ma demasca public, mai da si cifre exacte. Am avut 9 la Romana la bac-ul ala ceausist, cea mai mica, m-a tinut minte proful dupa o faza de pe-a 10-a. N-am ambitii la limba, sunt dislexic. Vezi, desteptul asta, @papai, care a condamnat-o deja pe Udrea, fara dovezi ca ar fi bagat in buzunar, altele decat marturiile dubioase ale unor jalnici sau securisti, si fara sa aiba rabdare sa se termine procesul, si care simultan l-a absolvit deja pe Arafat desi sunt deja dovezi si nici macar n-a asteptat sa inceapa procesul lui, sunt elevii vostri, ai deontologilor, ai jurnalistilor. I-ati stricat. Cetateanul roman. Votantul. Electoratul. Astia sunt asa fiindca asa sunt invatati de voi, incurajati de voi, inspirati de voi, role models. Ati pervertit morala publica. Profitand de faptul ca nu o apara nimeni. Pozand.

ion  •  20 noiembrie 2015, 17:21

Daca tot i-au adus in centrele de retinere din Bucuresti pe cei 3 infractori notorii, fratii Becali si Borcea, poate ii opresc pe aici ca sa se sparga gasca aceea de la Poarta Alba. Au vrut sa faca puscarie la Poarta Alba ca si Jiji desi detinuti obisnuiti sunt mutati regulat dintr-un penitenciar in altul fara nici o explicatie. Poate ii opresc pe cei 3 puscariasi la Jilava sau la arestul central pe parcursul cercetarilor in acest nou dosar. Regim deschis, invoiri, ce e asta? Pai ce sunt in armata sau la puscarie? Deja suntem luati la misto de astia de la penitenciare. #coruptiaucide P.S. "judecatoarea" merita pedeapsa maxima daca va fi gasita vinovata.

vio  •  20 noiembrie 2015, 17:25

@ Ary, Subscriu!

Xrite  •  25 noiembrie 2015, 22:00

D-le Tolontan, impresarii au foarte multa putere in fotbal. Fara ei un jucator nu se poate transfera, iar daca acesti impresari au apucaturi mafiote, numai fotbal nu se poate numi. De exemplu, episodul cu jucatorii dinamovisti impresariati de Ioan Becali. La comanda lui 7 s-au urcat in autobuz si au parasit cantonamentul. Cate magarii si meciuri trucat nu se pot face la comanda impresarului? Ex. Marius Constantin Rapid-Poli Iasi. Stelei ii trebuia un egal in meciul ala pentru ca sa acceada in grupele Uefa league. Si Rapid a facut 2-2 pe "greselile" lui Marius Constantin la Andrei Cristea. Daca nu credeti intrebati-l pe Vochin.

Comentează