Înfrîngerea lui Sandu

Şeful FRF spunea că nu-l va mai aduce niciodată pe Crăciunescu înapoi, dar n-are soluţie

vineri, 24 aprilie 2009, 10:31

Şeful FRF spunea că nu-l va mai aduce niciodată pe Crăciunescu înapoi, dar n-are soluţie

A-ha! Sandu a cîştigat alegerile FRF cu Opoziţia de catifea, iar acum vrea să guverneze cu Opoziţia de fier. Pentru că n-a avut şi nu are soluţii.

Cînd Popescu întreba „Unde e programul lui Mircea Sandu?”, Naşu’ surîdea, la adăpostul maşinii de vot. Unde să fie? „Fără doar şi poate”, vorba Naşului, proiectul e la Popescu.

Ierarhia campionatului va fi puternic contestată. Doi preşedinţi succesivi ai arbitrilor au fost reţinuţi pentru luare de mită, al treilea a demisionat, lotul este decimat şi cluburile ţipă că vor înapoi punctele care au fost deturnate, potrivit DNA, pe traseul Casa Fotbalului – Piteşti – Vîlcea – vestiarul arbitrilor.

Ce face Sandu în plin scandal? Păi ce să facă, apelează la Ion Crăciunescu, adică la proiectul din arbitraj al lui Gică Popescu.

Dacă, vorba unui poet german, pentru cei care gîndesc, lumea aceasta e o comedie, iar pentru cei care simt, o tragedie, atunci Adrian Porumboiu nu mai vrea să simtă nimic. Pentru că el l-a votat pe Sandu ca să nu vină Crăciunescu la CCA. Şi, votîndu-l pe Sandu, sistemul s-a dus atît de jos încît are nevoie nu de o reformă, ci de aceeaşi soluţie mesianică vehiculată în momente de criză: Crăciunescu. Tare de tot!

Tragem linie. Sandu a cîştigat, fotbalul a pierdut şi pînă şi electorii lui cei mai înverşunaţi îşi văd spulberate asipraţiile. Porumboiu nu are un campionat corect, sforarii se gîndesc dacă nu cumva ajunge şi la ei DNA, iar Lupescu şi noua gardă se roagă de Răzvan Lucescu şi de Crăciunescu pentru a mai repara ceva din ceea ce văd milioane de oameni.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

Pffv  •  24 aprilie 2009, 22:42

Sandu vrea sa scape acum ! In rest nu il intereseaza nimic . Dupa ce se mai calmeaza lucrurile , lucru foarte posibile in firescul nostru absurd , o sa ii sape pe toti „neofitii” (dupa parerea si gustul lui) impusi de „imperativele de moment” , o sa-i compromita si o sa-i arunce la cos cu nonsalanta . ! Atunci nu statea el 20 de ani la carma fara emotii !!

Cosmin  •  24 aprilie 2009, 23:18

„Dacă, vorba unui poet german, pentru cei care gîndesc, lumea aceasta e o comedie, iar pentru cei care simt, o tragedie…”
Cuvintele ii apartin lui Horace Walpole, care n-a fost nici poet, nici german.
Altminteri, frumoase cuvinte.

Inca mai astept sa-mi spuneti ce vi s-a parut necurat in meciul FC Arges – Otelul si sa-mi dati exemple de meciuri castigate de FC Arges cu arbitrii. Sper ca amintirile dv despre meciurile acestei frumoase echipe sa fie mai acurate decat cele despre poezia germana. Desi pana acum mi-ati dat impresia ca nu ati vazut niciun meciu de-al lui FC Arges. Parole d’honneur!

florin  •  24 aprilie 2009, 23:29

ideal ar fi ca toti cei ofertati de frf sa spuna pas.sunt convins ca Hagi,Razvan,Dan Petrescu,Craciunescu stiu foarte multe despre corectitudinea nasului.parca vad o noua revolutie gen inrolarea lui prunea si lupescu.le sugerez sa aiba rabdare si sa nu fie egoisti.vor avea tot timpul din lume sa profeseze.IMPORTANT ESTE SA LUCREZE IN ALT MEDIU.

thomas  •  24 aprilie 2009, 23:47

Poate acum vom avea ocazia sa vedem daca Craciunescu are sau nu coloana vertebrala si va refuza propunerea fedratiei asa cum a spus ca va face cat timp va fi mircea sandu la FRF.Daca in schimb va veni cu replici de genul „orice ptr binele arbitrajului…” vom inclina sa ii dam dreptate fostului patron de la FC National care emitea zilele trecute o opinie la adresa domnului Craciunescu

thomas  •  25 aprilie 2009, 0:06

Cosmin Says: Inca mai astept sa-mi spuneti ce vi s-a parut necurat in meciul FC Arges – Otelul si sa-mi dati exemple de meciuri castigate de FC Arges cu arbitrii.
Nu e relevant daca le-au castigat sau nu datorita arbitrilor, ideea e ca Penescu a dat bani unor arbitri care nici nu sunt angajatii lui si nici nu au aplicat la vreun credit de nevoi personale la banca inexistenta a lui Penescu

andrei  •  25 aprilie 2009, 0:06

eu nu inteleg de ce zici ca Sandu l-a chemat pe Craciunescu.
eu din cate am inteles, Craciunescu a fost pus pe o lista alaturi de alti trei arbitri.
cred ca l-a pus pe lista doar fiindca era de bun simt sa-l puna. nu cred ca i-ar fi convenit cu adevarat ca sa ajunga Craciunescu la CCA.
si din ce a zis Sandu azi, se pare ca rezultatul votarii sugereaza ca presedintii de club l-au respins pe Craciunescu.
deci va fi altcineva….

oricum, Craciunescu e omul lui Becali si prin asta al lui Dinamo si Steaua. sa-l pui pe el sef al arbitrilor ar fi o bataie de joc pentru restul echipelor. mai bine ar pune ceva strain.

Nick_65, Toronto  •  25 aprilie 2009, 0:33

Domnule Tolontan,
Fostul ministru de externe al Canadei si-a dat demisia din functie, pentru ca a uitat documente NATO importante la fosta lui amanta.
In ’90, l-am injurat pe Silviu Btrucan deoarece a zis ca romanilor le trebuiesc 20 de ani ca sa se …democratizeze!Ma simt obligat sa-i cer iertare acestui om, plecat dintre noi si sa-i spun ca nu 20 de ani, ci peste…cincizeci!
De cand Mircea Sandu e „bulibasa” la fotbal, face ce „vrea’ muschii lui! Acest om ,nu are pic de bun simt, pe el nu-l intereseaza fotbalul romanesc, pe el il intereseaza doar afacerile lui.Sub ochii lui, la FRF s-a infiintat celebra „COOPERATIVA” care decidea cine ia campionatul si cine retrogradeaza.Dl.Gratar(asa-l voi numi pe Mircea Sandu) nu „vedea” nimic! Aranjamente peste aranjamente, smecherii peste smecherii, toate acestea ducand la ratarea catorva calificari ale Nationalei noastre! Antrenorii si-au dat demisia sau au fost schimbati, dar dl.Gratar a stat acolo in frunte ca si Ceausescu, pe viata daca s-ar putea! La FRF, nepotul Gratar umbla cu droguri!Dealerul a fost arestat,iar dl.Gratar n-a avut bunul simt ca sa-si dea demisia!Ba si mai mult, fiica lui, inculpata intr-un dosar cu cocaina, a fost „scoasa” peste hotare ca sa nu faca inchisoare!Acum, sub ochii dl.Gratar, oamenii numiti de el sunt…arestati!Ca si cum nu s-a intamplat nimic, dl.Gratar, are tupeul si le ia apararea shpagarilor!In loc sa-l oblice pe Prunea sa se autosuspende pana se termina cercetarile, el ii ia apararea!Pana cand dle. tolontan acest om isi va bate joc de noi, de iubitorii fotbalului, din tara si din diaspora? Pentru dl.Gratar, nu exista lege in Romania?Incepeti o campanie de presa si „demolati-l”! Pe el si pe un al mare shmecher, Dragomir! Acesti doi indivizi ne fac cum vor ei!Pana cand, dle. Tolontan! Imi puteti da un raspuns? Eu nu pot cere pushcaria pentru Gratar si Dragomir, deoarece nu-s judecator.In schimb, cer DEMISIA! Cat mai repede!

Cosmin  •  25 aprilie 2009, 0:38

Thomas,
1. Daca a dat bani si nu a fost ajutat de arbitri, atunci cel mult a platit obolul, ca sa fie arbitrat corect. Din stenograma cu Prunea eu zic ca asta reiese: omul se temea sa nu fie furat, fiindca mai fusese furat la Vaslui o data.
2. Daca el a dat bani ca sa fie arbitrat corect, atunci inseamna ca asta era practica, asa faceau toti. Toti cei care erau arbitrati corect, desigur. Plus Dinamo, care da doar ca sa fie ajutata 🙂
3. Daca toti au dat bani, de ce sa fie doar Penescu tap ispasitor? Sa fie facuta curatenie generala si sa fie retrogradate toate echipele.
4. Daca acest lucru e imposibil, atunci sa nu fie retrogradata nici FC Arges. Cel putin atata timp cat nu se poate dovedi ca a fost intr-adevar ajutata de arbitri ca sa castige. Si nu se poate, ca altfel am fi vazut deja GSPTv-ul plin cu exemple, asa cum s-ar putea da atatea exemple cu Dinamo, de pilda, daca ar fi in centrul scandalului.

Fane Rosca  •  25 aprilie 2009, 0:56

Catalin,
Esti „revolutionar de profesie”, in cel mai bun sens.
Din pacate, Popescu NU merita nici 1/1000 din aceste eforturi ale tale.
[Asta nu il face mai bun pe Sandu.]
Mai bine reciteste „Ultimul Imparat” pe care l-ais scris chiar tu la „Bei, Jing?” .

motanul incaltat  •  25 aprilie 2009, 1:02

Poate sa accepte orice-e deja prea tirziu:urmatorul pe lista e Prunea,va urma Adalbert Kassai ,bineinteles Lupescu si ultimul va fi Sandu.Pur si simplu n-are cm sa scape.DNA-ul stie tot si ii va lua pe toti…

Nu conteaza  •  25 aprilie 2009, 1:37

Dupa 2 ani romania ne multumeste pentru “blazon” si pentru “ziua dreptatii” in felul ei unic, traditional si genetic, calcandu-ne in picioare cu o ura pe care numai rromanii o poseda. Sa facem o scurta recapitulare:
– acum 2 ani romania ne implora sa jucam corect pentru “blazon” si “binele fotbalului rromanesc” contra lui cfr. Am facut-o desi stiam ca facem asta anuland toata munca depusa in acel an si ca o ajutam pe steaua in detrimentul nostru. I-am oferit pe tava stelei un Bate Borisov, iar noi ne-am ales cu o frumusete de Lazio. Care a fost multumirea poporului la nici cateva zile de la “blazon”?! Celebrul “miau miau miau“…
– acum un an, dupa ce steaua a mai facut o demonstratie de romanism cu brichete, valize si jocuri “fara rautate”, toti ne-au implorat (printre care si cei afectati in mod direct de bricheta, rapidistii) ca in penultima etapa sa batem steaua pentru a face dreptate. Asta am si facut! Am realizat “ZIUA DREPTATII”. Multumirea? Ura romanilor fata de DINAMO, culmea, s-a amplificat exponential.

“spiritul rapidului”
Pe la inceputul lunii am fost realmente sufocati prin toate mijlocele media de “spiritul rapidului” elogiat dupa refuzarea (cu jumatate de gura) unui penalty la scorul de 2-0, min. 75, pentru rapid contra Otelului Galati in giulesti. Trebuie sa recapitulez si aici un pic:

– acum 2 ani rapid avea terenul suspendat contra lui Dinamo. Cainii au avut amabilitatea de a propune o solutie care sa bucure suporterii ambelor echipe: meciul sa se joace pe alt stadion (Lia Manoliu) cu spectatori, dar s-au lovit de refuzul categoric al “spiritului rapidului” ce a dorit ca meciul sa se joace in giulesti cu portile inchise: scor (1-4 Dinamo, tur-retur: 7-2 pentru DINAMO in acel sezon)
– acum un an i-am razbunat si pe ei pentru “bricheta din giulesti”
– anul acesta, Dinamo – rrapid 3-0. La pauza, 1-0, rapidistii nu trec de jumatatea terenului, iar suporterii lor, reprezentanti ai “spiritului rapidului”, incep sa strige injurii in cor la adresa eroilor nostri trecuti in nefiinta: CATALIN HILDAN, FLOREA DUMITRACHE, MARIAN COZMA. Daca raspundeam si noi injurandu-l pe Florian Pittis?! “Lozincile” au continuat pana dupa sfarsitul meciului… La nici cateva ore de la final, suporterii rapidului isi banuiau jucatorii de blat ?!?), iar jucatorii au dat vina pe echipamentul de culoare roz pe care parca Dinamo l-ar fi comandat pentru ei.
– urmeaza meciul de cupa de la Pitesti cu Dinamo in postura de organizatoare. Ora 21:00 si meciul nu incepe…trecuse deja un sfert de ora… Ce se intampla?! rapid nu este de acord sa joace iar in roz, avand superstitii. Dinamo intelege situatia si desi erau gazde, isi iau ei echipamentul de rezerva. La fel de bine, in “spiritul rapidului”, Dinamo ar fi putut sta tare pe pozitii iar regulamentul spunea un singur lucru: 3-0 la masa verde. Drept multumire, injuraturile la adresa idolilor dinamovisti ce nu mai sunt printe noi isi fac aparitia iar in fundalul sonor, numai ca de data aceasta li s-a raspuns mai mult decat elegant cu cateva mesaje inspirate din proverbele romanilor: “vrabia malai viseaza”,***** etc. Scor: 4-2 DINAMO, in numai 10 zile: 7-2 pentru Dinamo. La nici cateva ore de la final, suedezul marian rada scrie o petitie catre liga in care cere excluderea lui Dinamo din competitie, depunctare in campionat, mecuri fara spectatori, amenzi, orice… pentru mesajele “rasiste” afisate de suporterii dinamovisti. Multumira romaniei?! Dinamo joaca fara spectatori meciul cu cfr Cluj de acasa si plateste o amenda. Rapid?! NIMIC.

Romanii nu se supara cand li se spune romani. Nici suedezii, suedezi, arabii, arabi, indienii, indieni sau africanii, africani.**** se supara, in schimb, daca le spui *****. De ce oare? romania are raspunsul. Acesta se afla la orice post de televiziune sub forma de film, telenovela, “artisti” invitati la emisiuni numai la ore de maxima audienta etc, sau pe primele pagini ale “tabloidelor”. Multumim, romania! Razi, romania, nu? Sa stii ca e greu cu astia care “stie” carte. Iar ei “are” un mesaj pentru voi:
AE, AO, ***** DINAMO! …SI VOM DEFILA CATRE TITLUL 19!

sorin  •  25 aprilie 2009, 3:03

Cu cata nonsalanta negociau ***** acestia rezultatele fotbalului romanesc!!!
1. Toti sa mearga la puscarie minim 15 ani!
2. Televiziunile sa numai dea nici un ban la echipe!
3. Sa retrogradeze toate echipele care au colaborat la blaturi, incepand cu FC Arges!! Chiar daca ar trebuie sa retrogradeze jumatate din echipele din campionat****! Trebuie facuta curatenie odata pt totdeauana!
4. Este clar ca Mircea Sandu a stiut tot timpul ce se intampla!Sa fie inchis! Sa mearga la puscarie ca complice!
5. Televiziunile sa-si ceara banii inapoi! Sa dea Liga in judecata si sa numai dea nici un ban catre echipe! Ce sa plateasca? Blaturile lui Jean Padureanu?!!!

virgil  •  25 aprilie 2009, 4:00

da, o sa-i salte pe toti, pe prunea il ia saptamana viitoare.

virgil  •  25 aprilie 2009, 4:06

sa vedem insa ce dovezi beton au, sau poate vor doar sa-i sperie. Din ce reiese din stenogama, stenograme, pe Prunea nu poate sa-l condamne, doar daca a mai zis ceva in plus
iar pe Corpodean nu poate sal condamne doar ptr ca a primit un cadou de craciun
la 3 luni de la un meci . Corpodean scapa daca nu au alte probe impotriva lui

mariusnz  •  25 aprilie 2009, 4:43

Ha, ha… schimbati o mafie cu alta, niste ticalosi cu altul… Craciunescu nu-i cu nimic mai bun ca ceilalti. Atata timp cat nu poti fi intransingent din cauza banilor sau din cauze personale (invidie, razbunare, etc) nu poti conduce arbitrajul romanesc. Nu-i nici un arbitru? OK, puneti un fost mare jucator, sau un alt om de fotbal (dar nu din cei mai tineri de 60 de ani!!!) si sa vedem daca se rezolva ceva. Oricum situatia e de cacao si campionatul ar trebui anulat! Asa!

baba-oarba  •  25 aprilie 2009, 6:45

maica, stati linistiti, ca nu se va intampla nimic. acu’ cheia problemei este la costica valcea. daca el se decide sa colaboreze cu dna, atunci se mai pot intampla unle lucruri. aud insa ca e cam bolnav. sa stiti ca unora li s-a tras subit si din lucruri mai simple. daca dispare costica asta, treaba e ca si rezolvata. la multi ani, nashule.

shampang  •  25 aprilie 2009, 8:12

sandu si dragomir se comporta ca niste ministrii „alesi” , ei sunt alesi si
nu au nici-o raspundere , doar ei sunt „alesi” . sunt acei purcelusi de
portelan in care se aduna banutz cu banutz . din pacate purcelusii au devenit
porci mari si au gasit o solutie sa sustraga din economii fara sa-i prinda nimeni
pana cand ???

CALINESCU_  •  25 aprilie 2009, 8:17

“CAPITALISMUL DE CUMETRIE “!!!!!
DE CE NU SI IN FOTBAL ??????
MIRCEA SANDU SI-A PUS FATA LA FRF !!!!!!
ARBITRII SI-AU PUS FII PE LISTA A ,(SALOMIR ,GHEOGHE VILCEA ,GH SUCEAVA ,AVRAM ,CRACIUNESCU…..)
DESI SUNT NUMAI NISTE CARICATURI !!!!!
LUCESCU JUN. E UN PRODUS TIPIC “BAIATUL LUI TATA “!!!
ESTE UN TIP PLIN DE FRUSTRARI CARE A FOST AJUTAT PE TOATE LINIILE ,INSA A RAMAS ATIT CA FOTBALIST CIT SI CA ANTRENOR UN TIP MEDIOCRU !!!!
CUM SA PUI LA NATIONALA UN ANTRENOR CARE “EDUCATIA” II PERMITE SA-L INJURE CA LA USA CORTULUI(!!!) PE GHIONEA SI CARE II ARATA DEGETUL CELUI CARE-L PLATESTE (COPOS)!!!!!!
ESTE CEL MAI SLAB DE PE LISTA SI VA ADINCI CRIZA FOTBALULUI ROMANESC PENTRU CA ESTE UN PERSONAJ IMATUR !!!!!!
CUM VA GINDITI SA LASATI FOTBALUL ROMANESC PE MINA ACESTUI COPIL MEDIOCRU ????

Anotak  •  25 aprilie 2009, 8:32

D-le Tolontan,din moment ce Penescu este arestat,sau retinut,pentru faptul ca
a dat bani sa fie arbitrat corect,cea ce se numeste DARE DE MITA,atunci becali
de ce nu este retinut pentru intentie(ca doar si asta se pedepseste)D-voastra
ca jurnalist ar trebui sa-i intrebati pe cei de la DNA,poate v-ar da un raspuns.

marian t  •  25 aprilie 2009, 8:34

Craciunescu e cu Giovani,Gigi,si Gica Popescu care din pacate si el nu mai
are credibilitate.Cand esti prins ca faci evaziune poti sa mai pozezi in
omul integru.E nevoie de oameni cinstiti,mai sunt si de astia in fotbal.

relu_  •  25 aprilie 2009, 9:16

Sandu si Mitica astia sunt adevaratii ***** !
acum aveti ocazia sa-i tavaliti ! ei au murdarit fotbalul suficient ! ne-am saturat !

pe cand un articol si despre preacuviosul Prunea ?!??

Dragos C  •  25 aprilie 2009, 10:32

Catalin iti pun aceleasi intrebari la care nu mi-ai raspuns acum doua zile:

1. Daca s-ar intampla ca un redactor de la Gazeta sa primeasca bani pentru un articol la comanda – de bine sau de rau – ar trebui sa-ti dai demisia si tu si d-nul Ioanitoaia?
2. Impingerea lui Gica Popescu in fata este una corecta? Ar fi el mai bun decat Mircea Sandu dupa ce a fraudat fiscul cu 1 milion de euro in afacerea Rapid – Galatasaray?
3. Mai are G. Popescu credibilitate avand in vedere ca este intr-o relatie stransa de prietenie cu familia Becali si cu Nici Gheara, cunoscuti pentru fraudele comise si pentru relatiile cu lumea interlopa?
4. Are Ion Craciunescu credibilitate din moment ce primea televizoare de la Copos, in anii ‘90, pentru arbitraje favorabile Rapidului si mai era si dealer Samsung, magazin deschis de Copos???
5. Nu stau si Popescu si Craciunescu la cotitura exact ca Sandu in anii ‘90 si apoi au facut ce au facut?
6. Nu credeti ca ar fi mai credibil la Federatie un om ca Dinu Cornel sau Costica Stefanescu, personaje uriase in fotbalul romanesc, fosti capitani de Echipa Nationala, oameni integri, experimentati si fara afinitati cu vreo famiglie?
7. In fine, de ce ii toti bagati in fata pe Popescu si Craciunescu? De ce nu il intrebati pe Ioan Igna de arbitri caci omul asta nu are nici o treaba cu mafia fotbalului?

milici  •  25 aprilie 2009, 10:39

Cum ramane cu FC Arges Otelul?

milici  •  25 aprilie 2009, 10:47

@anotak
DNA nu a determinat acondamnarea nimanui dintre toti hotii care au furat cu adevarat miliarde de Euro in Romania.Matale ceri sa-i aresteze pe cei care crezi ca au avut intentia sa dea bani unora care sa activeze corect!!!Pe ce lume traiesti amice? Iti dai seama ce absurd esti?

c24  •  25 aprilie 2009, 11:04

Stimate domn, doresc a va pune doua intrebari simple. Sper ca veti raspunde.
1. De ce ar fi Craciunescu strain de practici necurate. Trecutul nu ne permite prea mult optimism, un om care a intrat in afaceri cu anumiti conducatori de club pe cand era fluieras nu inspira incredere. Despre probitatea morala mai sta marturie si episodul Porumboiu. Cand un om ti-a dat painea zilnica (din cate se stie una tare alba si buna), indiferent de motivele divortului atitudinea ar trebui sa fie alta. Ar mai fi motive aici, unele pe care dvs le stiti mai bine.
2. Mafia Becali e mai buna decat cea actuala? Craciunescu e clar, este vartos impins din spate de un clan care a jecmanit fotbalul, care a distrus cu influenta sa echipa nationala, impunand selectia pe criterii ce tineau in primul rand de interesul financiar.
Penalii din spatele lui Craciunescu sunt de preferat oare, penalilor din jurul lui Sandu. Chiar si laudatul Gica Popescu nu e decat un interlop sapand prin haznalele finaciare ale BECALILOR.
Chiar astept parerea dvs, domnule Tolontan.

terennanov.lx.ro  •  25 aprilie 2009, 13:37

Daca pleca Sandu, cine vine?

milici  •  25 aprilie 2009, 14:55

@c24
Anumitii conducatori de club erau… COPOS.Pe utecist Craciunescu l-a ajutat o data la o faza extrem de discutabila.
Painea buna este cea NEAGRA.
Tocmai atitudinea potrivnica, neagreata de Porumboiu pledeaza pentru Craciunescu care iubeste mai mult adevarul decat relatiile de moment.
Ce inseamna ‘a jecmanit fotbalul?
Tot progresul lumii moderne are la baza interese financiare.
Asazisul clan Becali , ma refer la verii impresari , ar avea numai de castigat daca fotbalul romanesc ar merge bine ca ar vinde si ei mai bine.Ei nu pot fi acuzati de lipsa de inteligentasi nici de mari prejudicii aduse fotbalulului in general.Cu cluburile situatia e discutabila.
Atacul la la Gica Popescu este subtire si dovedeste ca intelegem greu ca democratia ne permite sa spunem multe dar acuzele trebuie serios argumentate.

milici  •  25 aprilie 2009, 15:50

FIFA a indicat eliminarea la scarita , Teo Craciunescu a respectat indicatia eliminandu-l pe Lovin , fiind pe nedrept acuzat de Free gigi care i-a ghicit in chelie.
Numai ca bravu Teo a uitat indicatia repede si la meciul cu Poli Bistrita a dat doar galben pentru o scarita mult mai apasata a unui prunar prin minutul 40 si ceva.
Ce parere ai maestre Tolo?

Richelieu  •  25 aprilie 2009, 16:05

Catalin,

Este interesanta (ca posibil subiect de articol) declaratia lui Gigi Becali: „m-am saturat de ce se intampla in Romania”.

Este interesanta pentru ca oameni ca el sunt exact acei care au „construit” sistemul pe care
il traim cu bucurie. Baietii destepti sunt deasupra legii: ei au acces la terenurile armatei etc. etc.

Dar … roata se intoarce … si intotdeauna sunt alti baieti si mai destepti …

Concluzia este ca un sistem bazat pe lege foloseste tuturor. Pe termen lung chiar si pentru
gigibecali!

mujotutun  •  25 aprilie 2009, 17:18

Da’ Gica Popescu cu ce e mai onorabil decat Nasul?E la fel de evazionist fiscal ca si Capone, numai ca el a avut in fata permisivitatea fiscului roman (permisivitate ce nu se manifesta de fel in fata unui om obisnuit, cum sunt eu!). Iar Craciunescu a dovedit cu prisosinta ca nu este un caracter, ba chiar e o persoana nefrecventabila. Ce sa caute asta „inapoi”? Dar si Huzu daca vine, ne-am dat foc la valize: un scelerat. Sa fie adus Rainea!

Chis Alexandru  •  25 aprilie 2009, 17:22

Aceasta „familie” a fotbalului romanesc se bazeaza pe principiul „n-am auzit – n-am vazut – nu stiu”. Cu greu se poate face lumina in sinul acestei asocieri de interese in care banul reprezinta scopul final. La un arbitru „amabil” trebuie sa ai un observator de aceeasi „culoare”. AStfel, presedintii de cluburi(unsi cu toate alifiile) + patronii(cei cu finanta) fac „distribuirea” spre „prima linie”(arbitru si observator), pentru ca acestia, la rindul lor, sa faca „redistribuirea” catre virful piramidei. Toata lumea este multumita, nimeni nu vorbeste(sau, daca vocifereaza, o fac asa „de caterinca”!) si vechea cooperativa s-a transformat intrun SRL profitabil care niciodata nu va da faliment. Cit despre cei care „n-au fost destepti”, acestia stiu ca banii sunt „imprumutati”(ca-ntre prieteni!), ca fotbalul este curat si ca nu trebuie ca – Doamne fereste! – cineva sa-si vire nasul in sistem, nici chiar DNA.

begheiu  •  25 aprilie 2009, 18:28

Ce spun stenogramele la 8 octombrie 2008:
Crăciunescu şi Gheorghe Constantin sunt „amândoi” !
„S-au împăcat, sînt tovarăşi de frăţie”.

„Frăţia” juveţilor penali !

Mihai  •  25 aprilie 2009, 19:17

Mircea Sandu tot bate toba ca el nu este vinovat,comisia de arbitri fiind
autonoma.Ne crede prosti pe toti?Nu el si comitetul federal numeste seful comisiei si il si da afara daca vrea? Si daca ai painea si cutitul in numirea sefului acesta nu joaca cum canta el?Fara sa mai vorbim de arbitri care oricand pot fi retrogradati sau dati afara din arbitraj daca nu urmeaza dorintele sefilor.Cand Craciunescu a vrut sa fie prea independentMircea Sandu a avut grije sa-l dea afara fara motive prea temeinice si nu din cele legate de coruptie.
Acum cand sunt inregistrari care atesta coruptia asteapta sa se pronunte justitia.Nu vi se pare ciudat? Este clar ca stia tot ce misca si nu a facut nimic sa complacut nu degeaba este supranumit Nasul.Consider ca ar trebui ca si activitatea fotbalistica sa fie
supravegheata de o instanta sportiva a statului(minister,agentie)care sa verifice din cand in cand aceasta federatie chiar daca este autonoma si se autofinanteaza mai sunt si alte institutii autonome ce sunt totusi obligate sa respecte anumite proceduri(in invatamant,sanatate,comert,etc)
Consider ca ar trebui verificate sicorectate documentele dupa care functioneaza aceasta federatie de fotbal.De exemplu la autofinantare cea mai mare contributie o au cluburile din Liga 1,deci ca in orice societate ar trebui si numarul de voturi sa fie proportional cu suma investita.Astfel cluburile din Liga 1 la vot ar trebui sa conteze 60%,iar restul sa se imparta la Ligile inferioare.
Nu este normal ca un club ce investeste milioane sa aibe un vot ca si un club ce investeste 1000$.Democratia cu un vot un club indiferent de liga era cand toate cluburile erau ale statului in comunism.Dar lui Mircea Sandu ii place aceasta federatie capitalista cu un statut comunist.Ar trebui ca jurnalisti sa convinga ministerul tineretui si sportului sa se implice caci altfel nu vad cum se va curata putregaiurile din fotbalul romanesc.

rrolss  •  26 aprilie 2009, 12:04

dle tolontan am o propunere catre dvs si astept un rasp daca se poate la sugestia mea!puteti initia(gsp)o lista in care sa strangeti semnaturi de la cititori si de la toti iubitorii de fotbal din romania care vor schimbarea conducerii frf?credeti ca aceasta lista precum si celelalte argumente recente din fotbal ar putea fi prezentate doamnei monica ritzi ?poate dansa ar lua masurile necesare…pe cei de la frf chiar nu are cine sa-i traga la raspundere?multumesc anticipat!!!!!!!!!!!

ing. Petru Bucur  •  26 aprilie 2009, 12:10

Stimate domnule Catalin Tolontan,

Pentru a vedea ce si cum este cu onoarea „nasului” imi permit sa recomand domniei voastre ca si tuturor care citesc acest „reply” si pot accesa arhiva ziarului „ev.zilei”
sa dea clic la 15.febr.2003; apoi la 31 martie 2003 si la 23 aprilie 2003!!

Pe scurt aici : „Nasul” a propus tuturor doritorilor un pariu serios pe ideea ca la 29 martie 2003 vom „castiga mai mult ca sigur” meciul cu Danemarca din calificarile CE 2004
Portugalia in Ev. Zilei! Eu am tinut pariul am depus un cec de 2000 de euro la redactia Ev.Zilei dupa ce l-am auzit personal la telefon ca da desigur SI EL TINE PARIUL PE
2000(doua mii) euro, sa-l credem pe onoare, chiar daca nu depune si el banii
la redactie! ( a vrut chiar pe 20.000 euro)
Precum bine se stie rezultatul a fost Romania-Danemarca 2-5.
Desi de, iata peste 6 ani il „indemn” civilizat, fara santaj sa nu-si piarda onoarea pentru 2000 de euro la banii ce-i are, „nasul” prefera sa bage capul in nisip sau mai mult
sa ma dea in judecata pentru ca eu l-as santaja??!! (bine inteles ca a pierd
ut procesul calomnios!).

daca doriti stimate d-le Tolontan va pot oferi mai multe amanunte cu rugamintea de a-l intreba, cand veti avea prilejul si dupa ce v-ati convins ca spun adevarul ( martori imi sunt si d-nii Alin Paicu, Matei Udrea, Daniel Contescu de la Ev.Zilei precum si Cornel Nistorescu fost la bulina rosie!
Inchei cu speranta ca totusi fotbalul romanesc va renaste .. ca Isus in zi de paste … odata si odata!
cu stima al dvs . ing Petru Bucur Volk Mtii Padurea Neagra Baden WÜrttemberg

Lywyu  •  26 aprilie 2009, 13:41

Ar fi interesant sa revedem acel program prezentat la alegeri de catre M.Sandu. Retin ca un punct din el era construirea a 4 stadioane ultramoderne in 4 orase mari.
Si tot interesant ar fi ca GSP sa faca o analiza asupra celor care au ramas cu M.Sandu.

http://www.astrology-leader.blogspot.com/  •  26 aprilie 2009, 14:24

ceea ce se intampla zilele acestea in fotbalul romanesc trebuia sa se intample mai demult. insa probabil, dat fiind ca este an electoral, domnii guvernanti trebuie sa stoarca si ei un banisor cinstit pentru campania electorala. insa daca va imaginati ca se vor produce schimbari de fond ,atunci nu aveti decat sa continuati sa visati frumos: acest lucru nu se va intampla niciodata.

Ciprian  •  26 aprilie 2009, 14:44

Domnule Tolontan
De ce preferam sa ne tot invartim in cerc ?
Ce ar aduce nou domnul Craciunescu ? E la fel de compromis.
Inainte de 1989 tragea din greu cu Steaua.
Dupa ’89, a fost in celebra Divizie Samsung.
Mereu avantaja Rpidul si Craiova.
Plus ca atunci cand a fost in fruntea CCA si el a promovat
arbitrii pe simpatii. Sa vina unul tanar si nepatat.

Nicu  •  26 aprilie 2009, 20:33

Ce-mi place……ne invartim in jurul cozii, ca o sa vina nu stiu cine si nu stiu care sa ne scoata din *****, au reusit sa ne deturneze atentia cu asta micu penescu si vreo cativa arbitrii dar problema mare, pardon BUBELE mari nasu si don mitica, ne rad in continuare in nas si ne dau doar ce vor ei.Acum ar fi momentul sa spuna pas, toti, de la fotbalisti, antrenori si toti ceilalti din sistem si sa le dea un picior **** si sa reusim sa avem un fotbal curat.HAI FCARGES!!!!!!

coca  •  26 aprilie 2009, 20:44

am citit in viteza cateva comentarii de mai sus.
clar nimeni nu e perfect,dar sa aveti indoieli asa mari
despre Popescu chiar si Craciunescu?!sa ganditi macar ca ar putea fi pusi
in balanta cu omul fara coloana sandu?! ba oameni buni vorbiti de
Gica Popescu-onoare,bile si caracter- cum putini oameni in lume au

dan medias  •  27 aprilie 2009, 10:30

tolontane , nu te opri din tirada asta asupra lui sandu pana nu il vedem demisionat

jan violet  •  27 aprilie 2009, 12:06

sper sa nu se gaseasca tap ispasitor argesul deorece sar face greseala tot campionatul este corupt idiferent de situatie argesul va suprvietuii pacat de suporteri

marcel  •  27 aprilie 2009, 13:27

Din pacate DICTATORII nu si-au dat niciodata demisia !sandu-ceausescu,ambi urau timisoara.va dati seama ce creier poti avea pt. a face atata rau unui club,de fapt unui oras,doar pt. a te razbuna.Acest om eu consider ca de fapt este un ***bolnav de paranoia,dar din pacate a inbolnavit si pe cei de langa el,care ii canta in struna(cei ce-l voteaza mereu,presa ce-i aduce osanale).Pacat ca in unele emisiuni tv cu audienta(ex.telesport)se incearca acoperirea acestor BISNITARI:d-le prunea e clar ca aceste stenograme nu va incrimineaza cu nimic…e clar d-le prunea ca acestea nu sant dovezi ca ati fi facut ceva nelegal??????RUSINE pt.acei ziaristi care nici in ceasul din urma nu doresc sa avem un fotbal curat,pe teren si nu in culise.Pt.dumneavoastra d-le tolontan toata stima,poate veti reusi sa AJUTATI fotbalul sa se insanatoseasca,iar lui POLI sa i se faca dreptate.pt ca POLI este JUMATATE din inima BANATENILOR!

Razvanica  •  28 aprilie 2009, 13:08

Tolo, Porumboiu a primit cu varf si indesat rasplata pentru sustinerea lui Sandu. Poate tu ai uitat cum a mers Vasluiul in UEFA, dar noi nu am uitat. ***
Pana una alta Sandu nu e investigat pentru nimic, in timp ce Popescu al vostru a fost clar vinovat. Nu intelege ca il sustin pe Sandu, dar alternativa pe care o propuneti voi e un fel de alternativa Geoana propusa contra lui Basescu.

Petru Bucur  •  28 aprilie 2009, 13:54

Stimate domnule redactor sef Catalin Tolontan,

revin dupa comentariul cu nr. 35 doar sa va informez aici ca am citit mai toate articolele despre Mircea Sandu pe care le-ati scris de-a lungul timpului si care imi sunt accesibile.Mi-a placut mai ales cel din 08.06.2009 pe vremea CE fotbal 2008 Elvetia Austria „Nasul care salveaza in avans”. Felicitari sincere!
Inchei nu inainte de a va informa ca in privinta pariului meu castigat dar neonorat impotriva „nasului” v-am mai trimis azi 28.04. un fax la redactie, precum si un email personal. Nu am desigur nimic impotriva sa publicati date despre aceasta afacere ( sa-i zicem Sandu si Bucur..ia pariului pierdut”
Cu stima raman al dvs devotat cititor
Petru Bucur

Petru Bucur  •  28 aprilie 2009, 13:59

Fac rectificarea cuvenita: articolul din 08.06 2008 evident si nu 2009
cu stima d-le tolontan

Petru Bucur

Paul Stoina  •  15 mai 2009, 17:41

Da, si eu sunt de acord cu ceea ce spune dl. Petru Bucur-Volk in comentariile 35 si 45 privitor la acel pariu pe care „nasul” nu l-a onorat. „Nasul” nu trebuie sa-si piarda onoarea pentru numai 2000 de Euro. A te tine de cuvant este cel mai important lucru pentru un barbat!
Cu stima, al dumneavoastra Paul Stoina, Montreal

Comentează