Pițurcă a spus, într-un interviu acordat ProSport, că “nu voi mai avea niciodată un dialog cu Reghecampf!”.
marți, 30 iulie 2013, 9:58
Pițurcă a spus, într-un interviu acordat ProSport, că “nu voi mai avea niciodată un dialog cu Reghecampf!”.
Selecționerul a motivat, catalogînd drept “minciuni” afirmațiile lui Reghe, care afirmase că “jucătorii Stelei vin înapoi de la lot nepregătiţi, obosiţi, graşi”. “A vrut să mă denigreze”, a mai adăugat Pițurcă, după care a tăcut.
Cum a văzut interviul, Anamaria Prodan, soția antrenorului stelist, a reacționat pe prosport.ro: “Suntem ruşinea fotbalului european cu un personaj ca Pițurcă, selecționer care înainte să înveţe să antreneze ar trebui sa ia lecţii de gramatică şi vorbire a limbii române!”.
Ea a continuat: „Se pare că în ziua de azi îţi trebuie cazier, nu ai voie să ai nici câteva zile de şcoală, nu trebuie să ai cap decât ca să nu îţi plouă în gât ca să antrenezi echipa naţională!”. Anamaria se întreabă ce performanțe a avut Pițurcă în fotbalul românesc.
Finalul este de o tulburare magnifică: “Un singur lucru îi mai transmit: diferenţa dintre Laur și Pițurcă este egală cu diferenţa dintre Bentley şi Oltcit, asta ca să rămânem în zona meleagurilor de unde provine aşa-zisul antrenor al echipei naţionale”.
Ferocitatea afișată de Anamaria Prodan spune o poveste despre ea, nu despre Pițurcă. Dovada e că, indiferent cine vorbește critic despre Reghe, capătă un răspuns disproporționat și violent din partea soției acestuia. Numai dacă discuți despre ea e posibil să fii mai bălăcărit!
De fapt, Anamaria Prodan reacționează nu la ce se spune, ci la ce se știe și nu se rostește în public. Așa se explică faptul că ea răspunde la înțepătura unei florete printr-o bombă cu rahat. Scuzați expresia, dar despre asta vorbim! Nu mă interesează deloc chestiunile intime legate de Anamaria Prodan și, spre deosebire de majoritatea lumii fotbalului, cred că echilibrul lui Reghecampf se explică atît prin propria structură, cît și prin calitatea relației cu Anamaria. Oamenii spun că ea îl trage în jos, eu cred că îi sporește încrederea în el.
Mi se pare totuși cam mult să asistăm cu toții la o scenă de țățism cotidian ca să-i creștem respectul de sine lui Reghecampf. Asta se reglează în sufragerie și în vacanțele din SUA, nu la televizor cu Ana și Laur pe post de genii și restul fotbalului în rol de proști. De cînd impresariază jucători ai echipei pe care soțul ei o antrenează, conflict de interese unic în istoria fotbalului nostru, Anamaria Prodan și-a pierdut naturalețea oarecum simpatică, devenind o zeiță care tună și fulgeră de pe Oltcitul sau Olimpul unor resentimente de mahala.
Da, sigur, ea este emblema acestor vremuri în care, vorba lui Baricco, barbarii vin nu pe cal, ci pe organigramă, au avut emisiuni interminabile pe la Antene, dar întrucît mai sîntem și noi pe aici, iată cum arată faptele în fotbalul românesc:
Reghecampf a cîștigat, ca jucător, două titluri de campion. Plus unul ca antrenor.
Pițurcă a cîștigat, ca jucător, Cupa Campionilor Europeni, Supercupa Europei, 5 titluri de campion și a reușit, ca antrenor, un titlu de campion și trei calificări la turneele finale cu echipele naționale.
Bun Oltcit și nu l-a reparat nimeni cu ranga!
geo • 30 iulie 2013, 12:56
Tolo, esti RAUTACIOS.Steaua de azi e Steaua lui Reghe.Nu uita de Chiajna si sa ne uitam la Vaslui. Cu un strop de experienta, trecea de Chelsea usor. In rest, DA!!! Ana este o femeie si o sotie si o mama si o buna afacerista. Piti nu-i bun de tata!!!!
IRONMAIDEN • 30 iulie 2013, 13:05
acum au si manelistii un cuplu sharon-ozzy al lor
citizen cc • 30 iulie 2013, 13:44
Reghekampf nu o sa fie nicodata ca fotbalist ceea ce a fost Piturca iar ca antrenor mai are mult pana sa-l ajunga pe Piti. Nu asta vreau sa remarc ci faptul ca Ana Maria Pordan este in fotbal ceea ce sunt Adriana Bahmuteanu sau Oana Zavoranu pe micul ecran adica sursa de mahalagisme , parvenitism , zgomot si lipsa de minte. Luati-i microfonul , desi si-l doreste atata dar ca sa vorbesti ma microfon si sa faci impresie iti trebuie ceva scoala si minte !
ticbis • 30 iulie 2013, 13:49
Corect, ai dreptate!
Dar daca cineva, chiar si Ana Maria Prodan te intreba cine e Hagi in fotbalul romanesc si faceai exact aceleasi comparatii vis-a-vis de Victor Piturca, adica campionate castigate ca si jucator, campionate castigate ca si antrenor si calificari ale nationalei la turneele finale, concluzia ar fi fost dezastruoasa: Hagi a fost un fotbalist si un antrenor de zece ori mai slab decat Piturca!!! Ceea ce este o aberatie; nu poti compara un geniu al fotbalului romanesc cu alti fotbalisti doar din acest punct de vedere!
Din perspectiva expusa de tine, iti ofer cateva exemple:
1. Pot fi comparati Dobrin sau Balaci cu Piturca sau nu?
2. Din perspectiva propusa de tine, fosti fotbalisti stelisti ca Baciu sau Lovin sunt peste Reghecampf pentru ca au castigat mai multe campionate in cariera lor de jucatori?
3. In aceeasi idee, Marius Lacatus este un fotbalist mai bun decat o jumatate dintre jucatorii Barcelonei sau ai lui Real Madrid pentru ca a castigat de vreo trei ori mai multe campionate decat acestia?
Sa fim seriosi si obiectivi pana la capat: fiecare sportiv sau antrenor trebuie sa fie asezat exact pe locul pe care-l merita, conform rezultatelor si succeselor obtinute.
Nu trebuiesc amestecate aici performantele realizate ca si jucator, cele obtinute ca si antrenor, sau ce neveste, amante, copii din flori sau dosare penale are fiecare.
Una este analiza strict sportiva a fiecaruia si alta este componenta de can-can specifica oricarei persoane publice, fie ea vedeta in sport, in show-biz, in lumea modelingului, a artei, a televiziunii, a filmului sau a massmediei.
Cu speranta ca am reusit sa fiu cat de cat coerent in argumentatie, te asigur de toata stima mea!
alex • 30 iulie 2013, 13:54
ca jucatori au fost amandoi mediocri, conteaza palmaresul dar nu atat de mult pe cat pari tu sa crezi, sa intelegem ca piturca a fost si peste ibrahimovic?(care are titluri in italia, spania, franta, olanda) dar daca nu are o Cupa a Campionilor e slab? Toti din vremea respectiva s-au adunat la steaua datorita tovarasului, si au reusit o „performanta” intr-o conjunctura favorabila, daca urmarim traseul vom vedea ce adversari au avut, ca echipele din Anglia erau suspendate. Iar ca antrenor scuza-ma e cel mai hulit antrenor din romania, nu prinde top 5 antrenori romani, la steaua ii canta tot stadionul Piti, Piti, Piti lasa-ne, lasa-nee…, la nationala e injurat de orice suporter. La barbut piti e mai bun, la blaturi si antrenorat e reghe
Cristian • 30 iulie 2013, 14:15
Dincolo de forma de exprimare a doamnei Prodan care, sa o spunem drept, e reprezentativa si dominanta in societatea romaneasca actuala, mi s-ar parea mult mai pertinent pentru un ziarist sa verifice acuzatiile formulate de ea. Continutul, adica, iar mai apoi forma in care a fost prezentat. Daca Piturca a obtinut licenta pro fara sa treaca pe la scoala atunci avem o problema GRAVA! E de aceeasi gravitate cu problema copy-paste care a fost cu mult efort trecuta sub pres. Asta ma asteptam sa analizati/investigati.
Cit despre performantele lui Piturca …. trebuie judecat pentru rolul si responsabilitatea de antrenor al nationalei pe care si-a asumat-o. Nu pentru altceva. Judecati-i performanta pe postul pe care il ocupa. Ma tem ca aici sotia lui Reghe are dreptate. Recunosc ca forma in care a spus-o nu se ridica peste nivelul de mahala.
fangorn • 30 iulie 2013, 14:20
Piturca e un caz tipic in care conjunctura l-a facut mare, mai putin munca, mintea si talentul. Litera legii (vezi rezultatele enumerate de Tolo) ii e favorabila. Spiritul ei, insa, nu: n-are carisma, n-are verb, n-are atitudine de lider, nu e un exemplu de viata personala, nu da impresia ca stie cauzele unui esec/victorii, nu a inovat in meseria lui… Luand in calcul DOAR rezultatele, te pacalesti de multe ori.
Cornel • 30 iulie 2013, 14:31
Tolontan ataca Steaua de cite ori poate si cum poate; chiar daca asta inseamna sa ia partea unui antrenor preistoric ca Piturca, pe care si el il ia peste picior in alte ocazii (mai ales pentru trecutul lui de stelist).
Cristian • 30 iulie 2013, 14:40
Frumoase comentarii, nu am ce zice. Subiectul nu il reprezinta insa compararea performantelor celor doi, ci, cum bine a zis dl Tolontan, tatismul acestei femei.
In primul rand e foarte periculoasa, apoi foarte nesimtita. Eu inteleg sa-ti iubesti sotul si sa crezi ca e cel mai bun, dar asa cum se spune in articol, tine-o numai pentru tine, nu improsca public noroi peste un om care a slujit fotbalul la un nivel la care Reghe, sa-mi fie cu iertare, nu a ajuns.
Sa ne mai lase coana Ana, cu mitocaniile si cu laudele.
dan_ • 30 iulie 2013, 14:53
nu stiu daca e cazul sotiei lui reghe, dar nu pot sa nu imi aduc aminte de obsesia gramaticii pe care o afiseaza oamenii fara dubii.
VLAD • 30 iulie 2013, 15:18
cine este Ana Maria Prodan asta e intrebarea…???
ALICE • 30 iulie 2013, 15:34
Domnul Tolontan nu ramane niciodata insensibil la ceea ce spun femeile. In trecut tinea cont de informatiile „pe surse” de la minunata si venusiana Udrea! Si le comenta si le oferea publicului cu generozitate. Pentru ca asa ii era misia domniei sale si pentru ca, nu e asa, Udrea e irezisitibila ,nu? Cum sa nu publici ce vine de la ea?Pentru ca d Tolontan e un gentleman!
Este, asadar , de inteles ca nu putea ramane indiferent la ceea ce spune Ana-Maria Prodan! Nu putea face discriminare!Pentru ca, de asemenea, d Tolontan e un gentleman!
Si trebuia sa redea lumii ceea ce spun minunatele doamne!
Chiar daca in alt registru: daca Udrea beneficiase de un penalty, de ce nu ar beneficia si Prodanca de un cartonas rosu?
V.P. • 30 iulie 2013, 15:35
O problema absolut minora.E lipsit de importanta ce zice Prodan de Piturca, Piturca de Prodan, D.Munteanu de Prodan, etc… Astea sunt analize de Cancan.
Pe mine , unul, m-ar interesa de ce este fotbalul romanesc unde este. De ce, de cine, este atat de mizerabil organizat.
De ce orase ca Iasi, Bacau,Constanta, Pitesti, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu nu exista in fotbal.
De ce fotbalul este populat de Viitorul, Chiajna, Botosani,Urziceni, Otopeni .
Cine e vinovat ca fotbalul in Romania e o cloaca mizarebila , plina de analfabeti (fara exagerare, exceptiile sunt foarte putine), motiv pentru care nu vezi sponzori de o dimensiune care sa sustina fenomenul?
Cate randuri, ce analize au dedicat ziarele de sport din Romania unui meci ca Bayern-Barcelona ? N-am vazut discutii despre ce aduce nou Bayern si totusi pierde in fata lui Dortmund.
Sa analizam, totusi, cuvintele mondene ale divei Prodan adresate onorabilului Piturca…
dan • 30 iulie 2013, 15:48
eu cred ca articolul e f.f pertinent…ca Pitzurca are metehnele lui e una,dar de aici si pana la ”intelectuala rasata”care are postere cu ea goala in mijlocul casei e cale lunga…
In rest, forzza Stiintza,oriunde te-ai afla!
marian • 30 iulie 2013, 16:02
hai ca-i tare asta sa-l comparam pe piturca cu reghe.spalati-va bai fratilor pe ochi in primul rand si apoi dati-va si vreo doua trei palme cel putin.
JAN • 30 iulie 2013, 16:14
Pentru reghenkamp , BAI PROSTANE , SUCCESUL DE MOMENT NU-TI PERMITE SA FI NESIMTIT NICI TU NICI JAPITA AIA OLTENEASCA . Ti-o spune un vechi stelist .
grigs • 30 iulie 2013, 16:15
Domnule Tolontan,in Romania este greu sa pui stavila balacarelilor absurde…ca si acum,cand esti acuzat,pe langa subiect, ca esti antisteaua…Reghe este un antrenor din „noul val”,vom vedea cum va evolua…dar nu cred ca are nevoie nici ca antrenor,nici ca barbat de”sprijinul”sotiei sale,ba dimpotriva…”Doamna”a creat adversitati inutile”sarind”la orice remarca a cuiva,necunoscand zicala”tacerea e de aur”ca,deh,nu le stie nici chiar ea pe toate…
gicacontra • 30 iulie 2013, 16:18
Tolo, ai dreptate! Prodanca este o mahalagioaica ( n-ai zis asta, doar ai sugerat politicos ), si nu prea vad ce cauta pe ecrane, in fotbal, sau in presa. Femeia asta ar trebui sa-si tina fleanca si palmierul pe traseul dormitor-baie-bucatarie si retur, idee misogina pe care mi-o inspira majoritatea ”divelor” pe care le vedem zi de zi pe sticla. Sani are, de-ar avea si minte…
oros • 30 iulie 2013, 16:24
A avut de la cine invata-Mitica,Gigi,impresariiBECALI marul putred al fotbalului ROMINESC si mediul in care a crescut
simplu suporter • 30 iulie 2013, 17:21
Tolo atentie – ai adus subtil in discutie un element despre care nu s-a vorbit. Palmaresul de jucator. Anamaria (nu-mi place nici mie) s-a referit la perforamntele de ANTRENOR ale lui Piturca nu la cele de jucator. Ca ANTRENOR Reghe are deja un campionat, la fel ca si Piturca. Despre turneele finale putem aminti, dar exista si o diferenta de varsta pe care o putem aminti. Comparatia nu prea se poate face si nici Anamaria nu ar fi trebuit sa o faca. Pentru mine insa mai ramane o modalitate de a compara – cum joaca echipa nationala si cum joaca Steaua. Si nu doar ca stil, dar mai ales ca rezultate. Sa bati Chelsea (la Bucuresti) este echivalent cu macar a face un egal cu Olanda (la Bucuresti), nu credeti. Sa scoti Ajax poate fi echivalent cu a scoate Ungaria si Turcia. Asa ca macar sa scoata Ajaxul nea Piti si o sa ii dam lui preemptiune in afacerea asta a declaratiilor.
adi • 30 iulie 2013, 17:58
Corect! Ai dreptate!
As vrea sa aud si parerea colegei tale, Oana Dusmanescu, despre articolul tau, pentru ca ea spunea ieri ca Piti e un taran care se supara aiurea ca ii pune Gica Popescu sef peste el.
Oare s-o putea?
Pentru ca, din punctul meu de vedere, voi scrieti mereu in functie de conjunctura si de interesele de moment. OK, poate tu nu, dar colegii tai (atat cei de la gsp, cat si ceilalti) sunt sub orice critica. Este cea mai slaba generatie de jurnalisti (ofensa adusa acestui cuvant) din 90 incoace.
Ana Maria si colegii tai se merita din plin!!!
macarone • 30 iulie 2013, 18:10
bravo Tolo! bestiala incheierea…
Ciprian Nițu • 30 iulie 2013, 18:37
Ha ha ha…Doamna Reghe nu-l eclipsează pe Piți în folosirea adecvată a limbii române, chiar dacă e convinsă de-asta.
Dacă greșelile lui Pițurcă sunt flagrante, ale ei sunt ceva mai subtile, atâta tot. Dar există cu nemiluita, de la acorduri fine până erori evidente care l-ar scandaliza pe un elev mediu de gimnaziu.
Îi propun acestei ”lady” să caute alt tărâm pentru a-și măsura forțele cu Bretonel. La capitolul ”limba română” abilitățile lor sunt sensibil egale, iar prestațiile DEPLORABILE…
sandu • 30 iulie 2013, 19:07
Bravo Tolo! Cineva trebuia sa ii spuna si gospodinei cit si ce mare este reghe! Daca nu stii ce a facut Piturca ,atunci scuzati-ma estei :GOSPODINA! Ce mare antrenor este asta de il tine gospodina in spate, daca are ceva de zis sa zica ,frate ceva nu sa o puna (ori nu) pe gospodina sa vorbeasca.
Si revenim la baza ,oare nu faptul ca alearga si sint pregatiti atit de bine fizica sa fie strict diferenta ce o desparte pe steaua de restul? si nici un „geniu” de antrenor mare , gen : reghe?
cata • 30 iulie 2013, 20:05
ca jucatori au fost ,,de pluton,, cu un plus pt. piti ca dadea si goluri din cand in cand… ca antrenori pare promitator reghe… la piti s-au cam vazut limitele… cat despre ,,doamna,,… nu merita decat o cearta cu una ca zavoranca ca-s de aceeasi ,,clasa,, de mahala, normal
lancer • 30 iulie 2013, 21:47
aberatii si comparatii … deci din punctul meu de vedere .. piti e cel mai slab si mai nesimtit antrenor … in locul lui si la rezultatele lui cu echipa nationala, oricare alt antrenor si-ar fi dat singur demisia …dar piti se agata de scaun ca stie ca la valoarea lui altul asa cald ca cel de la nationala nu mai prinde … aberatia ce-a mai mare sa il compari pe piti cu un oltcit … oltcitul e totusi masina fata de multe altele … iar piti nu e nici antrenor nici om .. pe langa multi altii
carcotasa • 30 iulie 2013, 22:13
of, CATALIN TOLONTAN! ce poate face invidia dintr-un ziarist (totusi} mediocru.
101 • 31 iulie 2013, 2:07
Bravo, Tolontan!
Prepeleac • 31 iulie 2013, 12:32
Adevaratii gentelmani si sportivi gen Tiriac sunt in primul rand ROMANI. Poseda calitati care amintesc ca rautatea si colerismul verbal sunt „calitati” care se reflecta negativ asupra utilizatoruli ca sunt ca o bomba cu napalm – spectaculoase, plne de energie dar detestate de toata lumea. Sa vedem calitatile si nu defectle si sa le perpetuam cu mandrie ne fac mai nobili, mai buni si mai fericiti. Din nefericire referirile la lungimea gonadelor si mirosul rufelor nespalate raman la periferia societatii de calitate de peste tot. HAI ROMANIA, HAI STEAUA, RESPECT REGHE, RESPECT PITURCA!!!
polistul68 • 31 iulie 2013, 15:28
daca e sa ne luam dupa calcule matematice…cine a fost Hagi ? campion in turcia..cupa in turcia…aparitii sporadice la barca si real…apropos..nu a jucat niciodata in EL Clasico..anonim in Italia…
Chronnos • 31 iulie 2013, 18:04
Tolo, eu nu sunt de acord cu comparatia carierelor celor doi tehnicieni. Piturca a castigat, daca nu ma insel, o cupa cu Steaua in primii lui ani de antrenorat, pe cand Reghecampf are, in doar trei ani, un titlu, o supercupa, plus un retur de invidiat cu Chiajna in 2012.
In plus, la ora actuala, in meseria de tehnician Reghe e cu cel putin o clasa peste Piti!