Inexplicabilul domn Boucaut

E minutul 80. Chipciu îl lovește clar cu talpa pe genunchi pe dinamovistul Matei. Faza se petrece în careul Stelei. E 1-1 și, în mod normal urmează un „roșu” și penalty, dar arbitrul refuză evidența. Și, în loc de penalty pentru Dinamo, Steaua înscrie în fazele următoare: 2-1. Meciul se încheie cîteva minute mai tîrziu, cu 3-1.

duminică, 4 noiembrie 2012, 11:44

E minutul 80. Chipciu îl lovește clar cu talpa pe genunchi pe dinamovistul Matei. Faza se petrece în careul Stelei. E 1-1 și, în mod normal urmează un „roșu” și penalty, dar arbitrul refuză evidența. Și, în loc de penalty pentru Dinamo, Steaua înscrie în fazele următoare: 2-1. Meciul se încheie cîteva minute mai tîrziu, cu 3-1.

Sensul rezultatului e corect, pentru că Dinamo s-a speriat de propriul avantaj, după ce deschisese scorul. Dar una e justiția fotbalului și altceva e injustiția arbitrului. Discutăm, dacă vreți, pe două planuri paralele, deși cine poate spune cum arăta meciul dacă belgianul Alexandre Boucaut ar fi acordat penalty și „cîinii” înscriau?!

Supărător este faptul că belgianul a avut trei faze la limită de judecat și pe toate trei le-a înclinat spre Steaua. O proporție anormală a deciziei, una care te pune pe gînduri.

În minutul 34, Chiricheș îl busculează pe Curtean, blocaj cu șoldul în careul Stelei, dar arbitrul decide că jocul poate continua. Cu totul altă măsură aplică în minutul 63, cînd Cătălin Munteanu pare că-l dezechilibrează în săritură pe Chipciu. Reluările nu sînt clare, dar dacă a existat contact e penalty întrucît Chipciu era în săritură. Să-i dăm credit arbitrului, însă totul se dărîmă în ceea ce privește corectitudinea lui în faza din minutul 80, cu talpa lui Chipciu!

Steaua a fost mai bună. Dinamo a fost regretabil de temătoare pentru suporterii ei tocmai cînd destinul îi zîmbise.

Dar ceea ce a făcut Boucaut nu e deloc normal și, din păcate, prestația lui nu e nici măcar în normele logice ale erorii, ci mai degrabă în cele ale slăbiciunii omenești.

Comentarii (291)Adaugă comentariu

socului  •  5 noiembrie 2012, 14:46

am vazut meciul la tv.. Fratele meu, suporter stelist nu mai spera la nimic pana la penalty.. Dinamo se inchidea bine, nu existau faze clare de gol ale stelei.. Chiar si eu suporter alb rosu, credeam ca nimic nu poate schimba rezultatul.. Asta pana a inceput arbitrul sa incline balanta.. Deci, nu mai trageti in pianist… Tolontan scrie ce a simtit, vazut, trait, majoritatea. Marele cioban avea o mina pierduta, mm isi cauta deja motivatii pentru presa.. Hai nu mai exagerati, steaua a avut noroc chior si echipa maselor si-a multumit hoarda de … berbeci 🙂

xyz  •  5 noiembrie 2012, 14:55

la faza din prima repriza nici nu se pune problema de 11m! este o aiureala tipic romaneasca in care se cauta fortat motive de scandal. la faza din repriza a 2-a este alta incercare de-a scoate motiv de scandal mai ales ca voi presa alcatuita in mare parte din minoritari stiti f bine sa-i manipulati pe cei slabi care in ultima vreme sint intr-un numar f mare in romania. culmea este ca tot voi puneti poza in care nr 29 de la dinamo il calca pe picior pe matei care apoi cade. chipciu nu l-a atins si se vede f bine!!!! voi astia va inchipuiti ca toti sint prosti si orbi si vor inghjiti prostiile voastre?

http://www.gsp.ro/fotbal/derby-de-romania/video-scandalos-doua-penalty-uri-refuzate-lui-dinamo-derby-de-romania-a-fost-stricat-de-arbitrul-belgian-370606-galerie-foto-pic-534698.html#poza_mare

a 3-a poza monseur este lamuritoare! matei era bine merci in picioare dupa numita lovitura a lui chipciu pe genunchiul lui matei care n-a existat deoarece acesta ar fi profitat cu siguranta plonjind imediat. este calcat apoi de colegul lui si cade deci nu de stelist!!! daca si cu poza asta tot o tineti pe varianta cu 11 m iar multimea continua sa dea din gura aiurea inseamna ca va meritati unii pe altii si groapa cu noroi in care va impingeti. la lovitura de 11m acordata stelei a fost pt ca munteanu n-a stiut cum sa-si mascheze intentia de fault. si-a impins clar adversarul aflat in saritura fapt vizibil. altfel vad ca nu va deranjeaza deloc cind echipa altui minorotar cistiga campionate cu zeci de meciuri pline de minuni fotbalistice printre care si anularea unui gol valabil dupa o faza scoasa din filmele cu prosti.

V. PASSCU  •  5 noiembrie 2012, 15:01

Aloooooo aţi uitat de Corpodean, Layoş, Teo Crăcinescu, Haţegan şi alţii? Nu sunt departe vremurile. Şi încă ceva: 11 m este cînd îl acordă arbitru. ŞI CEL MAI IMPORTANT : SE MAI ŞI RATEAZĂ. Sau pentru voi 11 m valorează cît un eseu la rugbi.

marian  •  5 noiembrie 2012, 15:21

pentru toti stelistii:ma sa aveti parte numai de arbitraje ca ala de aseara dar voi sa fiti cei care nu primesc 11m.

Florin  •  5 noiembrie 2012, 15:24

Stimate domn ziarist, este minutul 80 si Matei e faultat de catre un coechipier! Verificati reluarea din spatele portii si doar rauvoitor sa fiti sa nu observati… Apoi Dinamo nu s-a speriat de propriul avantaj si s-a retras. Dinamo asta a vrut de la inceput, atata a putut… Dvs. spuneti ca Steaua a castigat prin evolutia proasta a arbitrului. Am vazut un coleg de-al dvs. ca a scris ca de fapr Rusescu a dat gol datorita unui laser si a unor cornete suflate prin tevile steagurlor de catre galeria din spatele lui „Pufi”… Va acoperiti de penibil! Si nu ma asteptam! E intradevar ciudat sa vorbim la o zi dupa ce Steaua a dominat, a presat, a jucat in fata unei echipe Dinamo pierdute in istoria meciurilor de odinioara ca arbitrajul a fost slab. Chiar cred ca arbitrajul a fost bun. Nu a fluierat ca Tudor fiecare contact, ci a curs in spiritul jocului!

Cu respect

EPOP  •  5 noiembrie 2012, 16:01

Rusine dle tolontan, rusine ioanitoaia ovidiu, rusine gsp, sunteti mai dinamovisti decat toti dinamovistii, in dorinta voastra de a fi catalogati drept obiectivi si corecti, cadeti in penibil, mai ales ioanitzoaia ovidiu care spune ca Steaua nu a convins. Bine ca a convins dinamooo la meciul cu rapid!

speedy  •  5 noiembrie 2012, 17:20

epop> dinamo a convins si aseara, mai. Cata siguranta in defensiva! (nu ai vazut degajarea aia din coltul terenului fix in centrul careului in brate la Balgradean? crezi ca orice fotbalist de 2 bani poate face asta?) Cat spirit ofensiv! (Atacau poarta stelei din propria jumatate, in majoritatea timpului). Ce forta de patrundere! (nu stiu daca au mai avut vreun sut pe poarta in afara de gol). Ce serpuire magnifica a lui Alexe printre stelisti la gol! (e adevarat, adversarii au stat in teren la faza aia mai rau decat jaloanele la antrenament, alea macar te incurca prin imobilitate, stelistii s-au miscat asa fel incat l-au ajutat)…dap, eu personal m-am convins…castigatoarea morala este Dinamo!

Mihai  •  5 noiembrie 2012, 17:47

Domnule Tolontan.Eu din cate stiu, Chipciu are ghete galbene, nu verzi-portocaliu
http://www.gsp.ro/fotbal/derby-de-romania/video-scandalos-doua-penalty-uri-refuzate-lui-dinamo-derby-de-romania-a-fost-stricat-de-arbitrul-belgian-370606-galerie-foto-pic-534698.html#poza_mare
Sau daca ne uitam numai pe la genunchi si nu vedem cine il calca si ii pune piedica lui Matei, inseamna ca nu aveti demnitate sa recunoasteti ca ati scris titlurile astea din graba dupa senzational, dupa scandal si dupa prea-umilirea romanului care mai si gandeste singur, nu este nevoie sa-i comentati dumneavoastra faze. Si sa stiti ca mai sunt si oameni care chiar cunosc mult mai bine fotbalul ca joc decat orice ziarist sau comentator. Mai sunt romani care au jucat fotbal sau au arbitrat (corect, si asta i-a facut sa plece din acest sport) si care sunt capabili sa fie obiectivi si chiar as risca sa zic 100% profesionisti, ceea ce dumneavoastra incercati zilnic sa pareti ca sunteti.

martin  •  5 noiembrie 2012, 17:55

nu aveti dreptate…steaua est enumai una… steaua este cea care mai bine de 100 de meciuri nu era invinsa..se juca pina in minutele 95-100 pina castiga cu 1 gol mai mult decat adversarii.galati,jiu,oradea. steaoia avea un conducator,VALENTIN CEAUSESCU CARE ERA NUMAI FIUL LUI CEAUSESCU..CARE ERA REGELE SI REGINA ROMANIEI,BOSSUL TUTUROR, CARE ACEST VALENTIN CEAUSESCU ..intra in cabina arbitrilor inainte de meci si spune salutandu-i pesonal…;SA CASTIGE ECHIPA CEA MAI BUNA: …nu rideti…..apoi..dupa era ceausescu..a venit era becali…bani,valize..meciuri trucate..arbitrii prinsi cand furau pentru steaoaia…tot felul de murdarii pe care becali le-a facut pentru binele lor. iar aseara??? doar o data a platit brigada de arbitrii si federatia?? din surse nesigure,cum nici CEAUSESCU NU O FOST SIGUR, cerea si primirea unui arbitru : serios si impartial; a costat 200.000 de euro. ligica si intrebarile sunt legate de cum s-au impartit banii…federatia romana+federatia din belgia+ arbitrii= 3-1 pentru steaua care steaua a fost umilita recent de macabi haifa cu 5-0. in rest…antrenamente si echipe care se prezinta fara titulari..cu accidentati..obosite….dar si asa..la chiajna…oierul si cu mm stoica(multa m-ie stoica) au clacat ..de….daca nu se dau bani tot mereu si ilie stan nu a primit suma care trebuia….steoaia out! in rest..saracie ,salarii mici,ipocrizie, snobism…un trai negru si urat in romania,condusa de cei de genul lui becali ,mmstoica, o lume compusa in mare de personaje celor care sustin steaua si nu vad mizeriile din spatele unui sport! asta trebuia..doar sport dar….SA TRAITI BINE!

anonim  •  5 noiembrie 2012, 18:43

Dar de ce nu arata nimeni faza din careul dinamovistilor de dinaintea penaltyului la matei??? acolo a avut loc din nou o impingere a unui jucator stelist….dar nimeni nu zice nimic de asta. Se tot vorbeste de minutul 80 ca trebuia penalty dat.Bun dar nimeni nu zice ,ca un jucator de la steaua(Pintili) era cazut la jumatea terenului si meciul trebuia oprit .Ce spuneti domnule TOLONTAN?Dar jucatorii dinamovisti au continuat faza,cum se numeste asta lipsa de F……………

cosmin  •  5 noiembrie 2012, 20:27

Trebuie sa vedem adevarul indiferent de care parte suntem .Steaua este echipa mai valoroasa mai in forma,dar aseara fara greselile de arbitraj Dinamo n-ar fi pierdut.Steaua isi continua marsul triumfal dar aseara n-a facut o partida extraordinara.Pana in momentul cand arbitrul a dat un penalty inexistent Stelei cainii s-au aparat bine ,organizat,au absorbit toate atacurile adversarilor.

Murmurel  •  5 noiembrie 2012, 21:18

Nu e prima data cind se intimpla asa ceva. Meciul Dinamo-Urziceni furat de clanul Becali pt Dan Petrescu, cu ajutorul arbitrului spaniol, buna cunostinta a lui Popescu. Daca va ajunge Popescu seful FRF, va insemna ca fotbalul romanesc e facut cadou fratilor becali.
Vrem fotbal competitiv pe plan international sau vrem ca fratii panacoti sa aranjeze intern rezultatele care ne multumesc. Cum pot fi fanii asa de orbi? Rezultate cu orice pret inseamna ca vine Olanda si face ce vrea cu noi, pt. ca selectia nu se face pe criterii valorice ci in functie de interesele fratilor Becali. Cita vreme mai inchideti ochii? Cita vreme va mai furati singuri caciula?

dr. jivago  •  5 noiembrie 2012, 21:22

nume:Penibil ; prenume:Subiectiv… carte de vizita ptr dnul jurnalist tolontan. Cu o precizie de ceasornicar evaluati deranjul produs de chipciu ( realiatea demonstrind obiceiuri romanesti de la cununia religioasa, calcatul pe picior …protagonisti curtean si matei ) si bijbiiala in care excelati de multe ori cind vreti sa escamotati adevarul : ,, pare ca-l dezichilibreaza ; daca a existat contact ??!! ,, Talentatul domn Tolontan se pare ca e plin de umori…

daniel codreanu  •  5 noiembrie 2012, 21:26

Da Catalin.Ai perfecta dreptate .Steaua a fost avantajata.Fara un aranjament.Dar la ruleta fotbalului vine o vreme cand norocul tine cu cei mari.
Felicitari pentru modul glacial de a vedea lucrurile.Tot respectul meu.E timpul sa fie timpul Stelei.Simt asta…SUNT FERICIT SI MA SIMT BINE …

Mihai  •  5 noiembrie 2012, 21:31

Domnule Tolontan ! Imi pareti totalimpartial. Deci : si Steaua puteaprimi un penalty la o tinere asupra lui Rusescu. Cat despre penaltyurile pentru Dinamo… aseara si eu credeam ca a fost fault asupra lui Matei. Dar azi revazand faza , nu mai sant sigur deloc. Nu stiu cat l-a atins Chipciu pe Matei de mult , dar mi-e clar ca acea cazatura a fost cauzata de faptul ca Tucudean l-a calcat pe Matei pe glezna. Si asta a vazut si arbitrul. Bineinteles ca avem tendinta sa vedem doar contactul dintre Chipciu si Matei , dar Matei incepe sa cada in momentul in care piciorul lui Chipciu e deja pe pamant! Matei incepe sa cada odata ce e calcat de Tucudean pe glezna. Priviti de cate ori vreti faza si apoi scrieti un nou articol. Iar la faza in care Rusescu a trimis mingea cu capul din 7 metri , a fost tinut clar. Faptul ca a reusit sa joace acea minge ne poate face sa credem ca arbitrul a lasat avantaj. Dar oricum , se impunea sa dea macar galben fundasului dinamovist!

m68  •  5 noiembrie 2012, 21:31

…..SI…INEXPLICABILII DOMNI ARBITRI ROMANI. De cate ori am patit-o cu Nationala Romaniei in acelasi mod?? Ne aparam tot meciul ,nu iesim din prpriul nostru careu decat prin contraatacuri (la fel ca si dinamo aseara) cad adversarii prin careul nostru, o mai dau in bara ,rezistam eroic iar prin minutul 80 la o banala faza in careul nostru-penalty – . Bat aia marcheaza , castiga -ei se califica ,noi mai ratam un CM sau un CE.Ce urmeaza: ore si ore de dezbateri tv in care toti ne explica ca de fapt nu a fost penalty , ca noi ne-am aparat foarte bine, dar ca arbitrul ne-a „vanat”. Concluzia mea: Sa incercam sa jucam mai mult fotbal pe teren si nu in mas-media.

Mihai  •  5 noiembrie 2012, 21:36

Si eu unul nu m-as mai lua dupa parerea celor direct implicati. Porumboiu a demonstrat in nenumarate randuri ca nu are puterea de a fi obiectiv cand e interesul propriu in joc , iar Craciunescu la fel. Doar nu o sa laude el un arbitru strain care ii manca painea fiului sau , cadn de fapt poate arunca noroi in el!

Christiano  •  5 noiembrie 2012, 21:55

Nu credeam, dar are dreptate lumea. O turma de oi =)))))))

Razvan  •  5 noiembrie 2012, 22:39

De cand s- au inrudit borcea cu becali si mulgatorii ailalti doi din acelasi neam de bovine mulg din transferurile lui dinamo numai infrangeri cu ” marea steaua”
A dat alexe 5 goluri, au si adus oierii scouteri de la echipe second hand din anglia sa l vanda. Asa e de ani. Mutu, Torje, toti vanduti dupa juma de sezon. Un neam de la coada vacii face ce vrea in fotbal.
Steaua mare echipa? Dupa molde , copenhaga, schalke sh si dinamo de pluton? Sa i vedem cu manchester nu cu mucea.
Oricum, statistic steaua ia campionatul cand restul sunt praf, dak sunt si altele bune nu mai fac fata.
E o rusine steaua!

BlueX  •  5 noiembrie 2012, 23:23

Uitati aici un slow motion al fazei din min.80. Pareri???
http://www.youtube.com/watch?v=WeR8AFkvN94&feature=youtu.be

rushdie  •  6 noiembrie 2012, 0:23

Un fundas care faulteaza DOI atacanti toti fiind in miscare si atingand mai intai mingea merita premiul Nobel.
Sint sincer neplacut surprins de Tolontan dar nu e grav,ramine un bun jurnalist desi mai putin impartial decat credeam.

Zeno  •  6 noiembrie 2012, 2:22

Daca Matei a fost atins de catre Chipciu nu vom sti niciodata, cert este ca Matei a cazut in urma contactului cu Tucudean, se vede clar cum il calca pe picior apoi se arunca.
Dupa parerea mea, daca Matei simtea ca este lovit de catre Chipciu in prima faza se arunca din start, dar caznd in urma contactului cu Tucudean, asta ma face sa cred ca nu a fost atins de catre Chipciu.

Vad ca faceti atata tam-tam cu acest penalty care nu prea a fost, dar in meciurile din trecut dintre Steaua si Dinamo, cate faze controversate si cate lovituri de pedeapsa inventate au fost acordate in favoarea alb-rosilor? asta nu se pune dragi prieteni, iar domnule „TONTOlan” va rog sa nu mai alalizati fazele la cald pentru ca sunteti penibil.

Imi aduc aminte un meci pierdut de Steaua in fata rivalilor de la Dinamo in urma cu cativa ani, cand arbitrul a fluierat fault pentru dinamovisti, asta prin min. 80-90 era aproape de final, iar cel care a executat lovitura libera nu a oprit balonul din miscare (in regulament scrie ca pentru executarea unei lovituri libere balonul nu trebuie sa fie in miscare) a executat cu balonul IN MISCARE, repet, iar DInamo a marcat golul 2, se terminase 2-1 pentru dinamovisti…

Muggss  •  6 noiembrie 2012, 5:45

Uitati-va cum Tucudean îl busculeaza pe Chipciu înainte ca Matei sa cada.

aki  •  6 noiembrie 2012, 8:45

dle. Tolontan, cu tot respectul, urmariti mai tent faza din min. 80. Comentariul lui „xyz”(nr. 252) este cel mai elocvent; eu nu m-am uitat la pozele din acel articol ci pe reluarile Digi din min. 80(mai ales spre sfarsitul secventei de reluari): oricine poate sa gaseasca faza cu Tucudean calcandu-l pe Matei pe picior(eu am facut-o in playerul modest de pe pagina web cu fazele meciului)..
Va doresc o vizionare mai buna a meciurilor de fotbal..!!!

Dan  •  6 noiembrie 2012, 10:45

Domnule Tolontan urmariti acest filmulet slow motion si veti vedea ca dinamovistul Matei este faultat de celalalt dinamovist Tucudean. Chiar va rog sa vedeti acest filmulet, nu are decat 30 de secunde! in rest sa auzim de bine! Forta Steaua!!!!!

darius  •  6 noiembrie 2012, 11:30

Sa fim inteles, tin cu steaua !! dar nu cu steaua asta , urasc ciobanul , urasc prostimea , incultura , poate in viata asta o sa fie si o farama de dreptate in justita din Tara Viselor , atunci ciobanul o sa ajunga unde ii e locul, LA PUSCARIE. Cat despre meci , Steaua a jucat mai combinativ, tipic, dar fara mari ocazii de gol , numarate daca au fost 2 pana in momentul penalty ului, corect acoordat! dar care nu vede penalty clar la Curtean , busculada lui Chiriches, e ori nebun ori nu are treaba cu fotbalul !! clar Curtean nu mai ajungea la minge , dar imprudenta lui Chiriches a fost cat se poate de evidenta , CLAR penalty !! dupa care cel a lui Chipciu , nici nu atinge mingea doar adversarul , cat se poate de clara situatie de a inscrie pt Dinamo, 11 m plus rosu pt Chipciu . Asta e realitatea !! nu stiu cum a judecat, poate asa a vazut arboitrul !! influentat de posesia stelei … oricum 2 mari erorii de arbitraj care au influentat rezultatul !! bv Reghecampf esti antrenor, daca scapi si de mizeriile din jurul tau , poate cresti !! nu mai vb de tinuta 🙂 doamne ce cocalarii
Respect Dom. Tolontan pt obiectivitate
Bv Steaua, bafta in meciul cu Molde

tandd  •  6 noiembrie 2012, 12:36

Stii ce ma sperie pe mine cel mai mult?nu faptul ca arbitrajul a fost de tot rasul indiscutabil prosteaua cu 3 greseli uriase toate judecate intr-un singur sens,ci faptul ca unii stelisti care pana la urma nu sunt vinovati cu nimic ptr erorile de arbitraj incearca sa-l scoata pe belgian ca fiind alba ca zapada.Mai oameni buni chiar nu mai aveti nici un pic de obiectivitate sau bun simt cautand nu stiu ce reluari din spatele,fata,sub poarta?oare de pe cubul stadionului nu cumva s-a vazut ca pe matei l-a faultat balgradean?eu zic sa icnercati un slow motion de acolo.Daca vrei axioma meciului ti-i zic eu ca poate tolontan n-a vrut s-o zica verde-n fata ,,ARBITRUL V-A BAGAT IN MECI CU UN PENALTY IMAGINAR,,,altfel jucati 3 ani si nu dadeati gol cu centrarile alea aruncate obsesiv in careu ptr masivii atacanti ai stelei chipciu si adi popa.

speedy  •  6 noiembrie 2012, 14:48

tandd> sa nu confundam lucrurile. sa le luam pe rand. una e sa-l scoti pe arbitru „alba ca zapada”, alta sa nu lasi sa se arunce cu noroi in el in mod nejustificat. personal, ieri dimineata eram foarte convins ca a fost penalty la Matei. acum, vazand toate aceste fotografii, filmulete si reluari nu mai sunt asa de convins. Chiar daca pana la urma a fost penalty, trebuie avut in vedere un alt aspect: noi ne contrazicem de 2 zile si tot nu suntem siguri, arbitrul a avut o fractiune de secunda ca sa ia o hotarare. Faptul ca e belgian nu il inzestreaza cu vedere in infrarosu si nici cu vreun soi de slow motion in privire. iar faza a fost realmente incurcata si aglomerata de prezenta a 3 jucatori – toti in miscare – inghesuiti unul in altul. Poate a gresit, dar asta nu inseamna ca trebuie impuscat, sau ca a fost cumparat, sau ca arbitrii romani nu ar fi gresit la aceeasi faza.
referitor la penalty-ul acordat stelei, e simplu: Munteanu nici nu a incercat sa sara la cap sau sa joace mingea, iar cand atacantul e in saritura nu exista „jenat usor” cum incearca sa acrediteze ideea dl Ioanitoaia intr-un al articol…cand atacantul este in aer, absolut orice contact, orice impingere, oricat de usoara, venita din partea unui jucator care sta cu ambele picioare pe pamanat (deci in echilibru) ESTE fault…pt ca il dezechilibreaza, il scoate de pe traiectoria mingiei si poate duce la accidentari grave (nu cam in genul asta s-a accidentat Nesu?). Deci, penalty fara discutie si poate si cartonas. Galben, sa nu exageram.
in concluzie: poate ca penalty-ul la Matei a fost real, dar asta nu inseamna ca se schimba neaparat rezultatul; sigur, un penalty e in proportie destul de mare gol, dar si de ratat se rateaza destul de des. resping ideea de penalty gratuit acordat stelei si, cel mai important, am impresia ca reactia la adresa arbitrului e mult prea exagerata. i se reproseaza ca nu a vazut intr-o fractiune de secunda lucruri pe care „supra-oamenii” de la GSP le-au vazut dupa zeci de reluari din diferite unghiuri, si poate nici atunci nu le-au vazut bine.

Radu  •  6 noiembrie 2012, 14:51

Dle Tolontan, de ce nu raspundeti opiniilor postate? Sunt cativa useri carora ma alatur si eu care va atrag atentia ca Matei cade dupa contactul cu un coechipier. In plus, daca a existat o greseala de arbitraj, aceasta a fost cand arbitrul nu a oprit meciul INAINTE de faza incriminata, conform regulamentului. Mingea iesise din joc, un jucator era la pamant. De ce nu vorbiti de faze suspecte de penalty la Chipciu si Rusescu in careul lui dinam0?

Eu stiu ca sunteti dinamovist, dar va credeam ceva mai integru.

soso  •  6 noiembrie 2012, 15:43

Doar la noi,pe bani multi,niste micuti jurnalisti bat apa in piua pe a fost sau nu fost 11 m,ofsaid,fault,aut,corner,cartonas galben sau rosu,cat a baut nikolici,matei sau alti,ce face m costea cu turturica lui,ce fac patroni de club
Mie tare dor de ioan chirila,urziceanu,iftimie ionescu,domozina,ghitulescu,minoiu,vt popa cu sepcile rosii secosan,dan stefanescu,arsene(nu stiu daca este corect) de la iasi,topescu,t coca-cosma,aristide buhoiu si alti mari crainici si jurnalisti sportivi care mai vorbeau sau scriau despre tactica de joc, sisteme de joc,executii maiastre,atmosfera din tribuna,istoria cluburilor,fosti mari fotbalisti si oameni de fotbal ai beligerantelor din teren etc.
La Steaua-Dinamo: primul nu a fost 11m;cutuius ala de la dinamo a intrat in chiriches; la al doilea am unele dubii matei parca s-a auto impiedicat dupa 2 metri de la contactul cu chipciu

speedy  •  6 noiembrie 2012, 16:54

si inca ceva…cati dintre voi aveti idee cam ce inseamna „jenat usor” cand vine din partea unui fotbalist profesionist? va zic eu ca cei mai multi dintre voi cadeau de se alegeau cel putin cu o fractura. sa nu credeti ca mana pe care o vedeti cateodata pusa de aparator pe spatele, pieptul sau umarul atacantului e acolo ca sa mangaie si sa aline :). E adevarat ca nici atacantii nu sunt niste neputinciosi si niste ingerasi, dar cand esti in saritura si urmaresti mingea, iar adversarul sta pe pamant, cam esti la cheremul lui. Pt ca nu ai punct de sprijin.

ghandalf  •  6 noiembrie 2012, 18:00

O intrebare adresata tuturor dinamovistilor, cu precadere celor care au bun simt si onoare :
V-ati bucurat de rezultat dupa meciul in care corpodean & nagy au vanat stelistii la drumul mare ? Ei bine, noi ne bucuram pentru faptul ca voi simtiti acum ce-am simtit noi atunci … desi :
– la prima ”solicitare” de penalty n-a fost nici hent ( desi voi erati deja cu mainile pe sus acuzand hent ), iar fundasul a ”comis” infractiunea de a nu se da la o parte, doar s-a ferit intorcandu-se cu spatele, ATAT !
-la cea de-a doua ( faza la care doi atacanti dinamovisti cad secerati ) meciul trebuia oprit deoarece mingea era in out in timp ce un jucator era cazut la pamant. Decizia corecta era sa nu se permita reinceperea jocului, dar in spiritul de fair-play care a caracterizat dintotdeauna echipa militiei v-ati grabit sa repuneti de la margine !!!
In plus, ce arbitru da penalty cand cad atacantii ca oastea lui pitigoi ( dai intr-unul tipa doi ) ? Instinctiv te gandesti la simulare !!!
Si daca vreti sa fiti realisti, e greu sa iei puncte cand cel mai remarcat jucator dinamovist a fost portarul :)) cu autobaza si cu teatrul tandarica nu se urca mai sus de jumatatea plutonului.

unusingur  •  6 noiembrie 2012, 18:48

nea tolo…..2 penalty-uri pt dinamo…pe scurt albitrul a avantajat steaua…ingrijorator este ca nu este singura partida in care steaua este ajutata discret de fluieras:)) in rest numai de bine!!!

Gigi  •  6 noiembrie 2012, 18:51

Nu e vorba de speranta, era vorba de calitate la finalizare, adica una slaba din partea Stelei – ocazii au fost, sa nu ne ascundem printre randuri. Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca nu se acorda penalty, poate mai aparea un penalty? 🙂 Poate dadea Rusescu gol pana la urma.

Cert e ca a fost un arbitraj de slaba calitate care:
1. Nu a acordat penalty lui Curtean si galben lui Chiriches
2. Nu a acordat penalty lui Costea
3. A acordat penalty lui Chipciu dar nu a acordat galben (si eliminare) lui Munteanu – arbitrul a fost acoperit de regulament, a existat impingere
4. Nu a acordat penalty lui Rusescu (penalty mult mai evident ca la Chipciu) – pacat ca Digisport nu a dat reluarea, asta se vede la rezumatul partidei
5. Nu a acordat penalty lui Matei si rosu lui Chipciu (la o faza la care dinamovistii au dat dovada de lipsa de fair-play, desigur, un detaliu nesemnificativ)

Asta e istoria in ordine cronologica. Daca dadea la Curtean, poate egala Steaua mai devreme, nu stim asta. Stim ca Dinamo a jucat aceeasi partitura de echipa modesta ca si in esecul din sezonul trecut de pe National Arena. Aici e deja-vu.

doc  •  6 noiembrie 2012, 19:43

a existat o singura echipa pe teren…intr-adevar, fazele controversate au fost judecate intr-o singura directie….dar: FORTUNE FAVORS THE BRAVE !!!

georgecdb  •  6 noiembrie 2012, 20:22

cred ca a fost penalti dar oricum Steaua a batut si ii batea

aki  •  7 noiembrie 2012, 1:19

captura min 80, cu dedicatie pentru domnul Tolontan(captura din reluarile din spatele portii:

http://mediacdn.disqus.com/1352145197/uploads/mediaembed/images/379/1593/original.jpg

Murmurel  •  7 noiembrie 2012, 3:06

D-le Tolontan, nu sinteti de invidiat. Stiti doar ca nimeni nu e profet in tara lui. Felul in care unii suporteri ai Piperei neaga evidenta ma duce cu gindul la alegerile prezidentiale in care multi l-au ales pe presedinte pt. ca el lupta impotriva coruptiei si impotriva comunistilor(sic!)! Ar fi nostim daca n-ar fi tragic. Nu va invidiez, nu numai ca nu sint invidios din fire, dar sa te lupti cu morile de vint poate deveni obositor cu timpul!

John  •  7 noiembrie 2012, 15:54

Multumesc d-le Tolontan pentru analiza pertinenta si obiectiva,din pacate pentru noi ,pentru spiritul de fair-play ce ar trebui sa domine sportul in general prestatia acestui arbitru impertinent a facut ca rezultatul acestui meci si foarte probabil clasamentul final sa nu reflecte realitatea di teren.De aici pana la isteria generala provocata de clovnul national nu a mai fos decat un pas.In contrast evident cu aceste manifestari a fost atitudinea retinuta si matura a lui Reghecampf,cel pe care incep sa-l apreciez din ce in ce mai mult !
Cu stima, John

florin  •  7 noiembrie 2012, 16:23

@xyz: Fotbalul sa joaca pe teren,iar fazele se discuta pe imagini video nu pe fotografii (poze, pentru tine. De necinstea acestui arbiru se poate vorbi,iar de asta stie cel mai bine MiMi Stoica (narcisit-pupincuristul),cel ce dormea mai bine intr-o cutie de carton.Tot el a „aranjat” si arbitrul (tot strain) care i-a scos urziceniului mingea din poarta.Pentru cultura ta (fotbalistica, nu de cartofi),daca la munteanu s-a dat fault asupra lui Chipciu,atunci si la Chiriches trebuia sa se dea fault asupra lui Curtean (impingerea cu soldul a lui Chiriches a fost mul mai evidenta),iar la faultul (clar) lui Chipciu la Matei trebuia 11m si eliminare,situatie in care Dinamo castiga meciul 100%.Sa nu uitam ca pana cand arbitrul nu a facut cadou stelei acel penalti,Steaua nu a avut nicio situatie clara de gol,ci a atacat steril.
Rezultatul nu mai poate fi schimbat de nimeni,dar macar aveti taria de caracter sa recunoasteti ca ati invins cu ajutorul arbitrului,cum si eu am recunoscut ca Dinamo a castigat cu Petrolul ca a do,imat 99% din timpul de joc printr-un noroc chior in min.94,dar fara sa ne ajute arbitrul.

Bubu  •  8 noiembrie 2012, 11:37

Din fericire Dl.C.Tolontan este mai echidistant decat senior editorul sau O.I.
Doua penalty neacordate si „situatie in care Dinamo castiga meciul 100% ” spune un coleg dinamovist 100% cum ii place sa sustina.
Mai oameni buni atunci adaugati si cele 3 posibile penalty neacordate Stelei si scorul ar fi fost tot favorabil Stelei.
Dar de unde atata siguranta in executii 100 % si nu vreti sa priviti pana la urma la joc.
De acord arbitrul a fost varza dar jocul prestat de Dinamo cum a fost.In afara de golul lui Alexe eu cel putin nu am mai vazut ceva care sa merite atata consum de energie si e pacat.
Hai sa recunoastem cu totii daca vreti sa fim onesti Steaua are un lot,un antrenor si un joc cu mult peste Dinamo.Din fericire prin plecarea lui Borcica ,Dinamo este in avantaj in privinta conducatorilor.

Comentează