Nu e cazul ca șefii COSR să ne învețe cum să scriem!

Ieri, la prînz, conflictul s-a stins pînă să se libanizeze. Pînă să devină o bătălie despre care nimeni să
nu mai știe din ce s-au luat, schimbul de replici dintre Victor Ciutacu – Mircea Badea și judoka Alina Dumitru s-a încheiat.

miercuri, 1 august 2012, 10:13

Ieri, la prînz, conflictul s-a stins pînă să se libanizeze. Pînă să devină o bătălie despre care nimeni să
nu mai știe din ce s-au luat, schimbul de replici dintre Victor Ciutacu – Mircea Badea și judoka Alina Dumitru s-a încheiat.

Sportivii au renunțat la ideea grevei vorbelor. Deși tristă, Alina a fost mai înțeleaptă și a rostit ”Nu comentez. Consider lucrurile încheiate!”.

A fost rîndul lui Mircea Badea să fie extrem de afectat, pus în fața a ceea ce el a numit ”un val de ură pe Internet care ține cont de o ironie lipsită de duritate, dar nu ia în calcul că am lăudat-o chiar în aceeași zi, 10 minute în emisiune, pe Alina Dumitru”.

Gazeta Sporturilor a avut o atitudine clară. De la Londra, am scris că cei doi au greșit grav cînd au judecat-o pe sportivă în funcție de alegerea ei liberă de a vota sau nu, și, de la București, colega mea Maria Andrieș a criticat și ea gestul de pe twitter al celor doi pe care l-a numit ”un atac degradant și rușinos”.

Sîntem, nu-i așa, nu doar de partea în care credem, dar și de partea care adună adeziunea publicului, deci ar fi util să ne oprim aici, scăldați în popularitatea situației.

Cred, totuși, că acest moment ne lasă o portiță care, dacă e deschisă cu calm, dar și cu fermitate, duce către o pildă bună.

Și mi se pare mai important să discutăm asta, decît să ne încasăm creditele.

Știu că România s-a împărțit, dar refuz să gîndesc binar.

După cum refuz s-o consider pe Alina Dumitru mai mică decît îi e statura excepțională a caracterului ei de campioană, refuz și să-i denunț la Badea și pe Ciutacu precum pe ultimii trădători de țară. Am fost, iată că sînt din nou și voi mai fi în dezacord apăsat cu ei, însă nu vreau să profit nici o secundă și să asist acum la stigamtizarea oricui are o părere critică sau o ironie la adresa unor sportivi.

Nimeni nu e deasupra criticii, nici marii sportivi și nicăieri în lume.

Nu mă raliez ideii populiste că pe campioni nu-i poate atinge nimeni nici cu o floare. Oricît aș fi împotriva curentului, prefer să o spun răspicat. Sînt oameni, nu sînt perfecți, au muncit, multă lume muncește din greu, merită respect, nu idolatrie.

Iar cei care-i critică sau ironizează nu merită stigmatizați. Să jignești e altceva, și, după opinia mea, Ciutacu a depășit evident această graniță cînd a întărit un mesaj al altcuiva care o făcea ”vacă” pe Alina.

Și mai e ceva ce se întrevede în acest caz. În ciuda faptului că șefii COSR sînt doi oameni civilizați și care au făcut enorm în zona olimpică, s-a sesizat marți, în conferința de presă, la Morariu și la Dobrescu o ușoară tendință de a explica presei române ce trebuie să facă. Ei au avut înțelepciunea de a participa la stingerea focului și slăbiciunea de a folosi momentul ca să certe nițel.

Morariu chiar s-a exprimat de genul ”cum trebuie scris”. La cîțiva metri distanță, dar căzut în aceeași capcană a euforiei că ei îi reprezintă și îi apără pe sportivi, pe Dobrescu îl deranja cuvîntul noroc într-un titlu al unui alt ziar despre Alin Moldoveanu. Care-i problema, zău așa?! Alin însuși a spus repetat, cu o modestie nemimată că ”am cîștigat azi, mîine aș fi pierdut”.

Cred că ”Evenimentul Zilei” era vizat, dar nu contează cine, contează principiul, omul de Evz muncește ca un rob aici, chiar nu are timp de ore de dirigenție dinspre COSR. Nu e greșit să critici presa, dimpotrivă, e bine să ne păstrăm și noi modestia și umilitatea, dar e absolut inutil să încerci să-i dai lecții. A fost un moment discret, cei doi n-au insistat, poate că e sensibilitatea mea exagerată pe subiectul libertatea media, dar sîntem la începutul Jocurilor și mai bine ne spunem deschis lucrurile.

În fața sportivilor, oricine pierde cursa popularității, dar asta nu înseamnă că sportivii au mereu dreptate. Alina are acum, asta mi se pare dincolo de orice dubiu. Ce se vor face însă șefii COSR dacă ei înșiși vor ajunge în conflict cu sportivii? Ar trebui să dăm dreptate campionilor, în loc să povestim și să încercăm să ne păstrăm luciditatea ca jurnaliști?

Olimpiada nu e făcută doar din relatări pozitive, au apărut și vor mai apărea știri neplăcute, așadar, fără lecții și fără senzația că orice critică a presei e lesmajestate.

Nu e cazul.

Comentarii (33)Adaugă comentariu

RHCP  •  1 august 2012, 10:33

Se face prea mare tam-tam din cauza colegilor tai , care sper ca si-au invatat lectia , alta data sa nu denigreze opinia unor oameni care au unele merite mai mari pentru tara decat ale lor …
Si oricum nu prin votul delegatiei de 300 de oameni de acolo de la Olimpiada ar fi picat Basescu …asta trebuiau sa gandeasca cele doua „genii” din jurnalismul romanesc , de fapt nici nu sunt genii daca nu pot avea o parere impartiala .

Cheff  •  1 august 2012, 10:36

Să înțeleg ca nici momentul în care Ciutacu o face scelerata pe Maria Andrieș nu-l comentați ? http://i.imgur.com/RHTg1.jpg

Cei doi curifei au depășit limitele bunului simț de multă vreme și de data asta ținta lor a fost una mult prea populara ca sa rămână netaxați.

Adrian  •  1 august 2012, 10:38

Aici nu de critica sportivilor este vorba Catalin. Critici un sportiv pentru lipsa de rezultate, sau pentru viata extrasportiva, dar nu critici o vicecampioana olimpica pentru ca nu s-a dus la vot. Si mai esti si de acord cand cineva ii mai adauga doua picioare. S-a ajuns la un grad de ura de neinchipuit. Este ceva nefiresc, nesanatos aici. Votul nu este impus, iar neparticiparea la referendum nu ma face mai responsabil sau mai putin responsabil. Munca pe care o faci, oamenii de langa tine, modul cum vorbesti sau te porti, cum iti educi copiii, asta toate spun cat de bun cetatean esti.

P.S. V-am considerat unul din principalii responsabili ai victoriilor lui Basescu in 2004 si 2009. Prima dat ati avut curajul sa denuntati coruptia in presa intr-o perioada cand numai Evenimentul Zilei, Catavencu si TRU aveau curajul sa zica ceva impotriva lui Nastase, a doua oara i-ati luat un interviu lui Geoana care l-a terminat pentru ca ne-a explicat legatura lui cu Vantu. Nu am vazut nici o pozitie a dvs de la Londra, dar poate ca e mai bine asa.

BoogieMan  •  1 august 2012, 10:38

Sunt de acord cu majoritatea mentiunilor facute de tine dar am si eu o observatie. De ani, daca nu chiar zeci de ani zile, presa in unele interventii, articole, editoriale, comentarii, etc lasa impresia prin ceea ce scrie ca „se pricepe mai bine” decat un antrenor, un selectioner, un presedinte de federatie, un sportiv. Si nu spun ca e un lucru rau, e in natura presei ca atunci cand e cazul sa critice, sa exprime o parere, sa induca ideea unei alternative sau sa lase de inteles ca poate s-a gresit undeva.

Cu alte cuvinte, pe alocuri, presa „invata” pe altii cum sa isi faca treaba, ceea ce e foarte bine. Nu vad de ce, macar ocazional, sportivul, antrenorul sau seful de la federatie nu ar trebui sa isi dea cu parerea la cum isi face treaba si presa. De ce trebuie ziaristul sa se simta lezat de declaratia unuia care indeamna ca presa sa adopte si un alt ton fata de performanta sportiva la un moment dat. Pana la urma cred ca a servit presei „a taste of their own medicine”.

P.S. Referitor la dilema lui Badea care nu intelege de ce a fost asa de criticat el si Ciutacu referitor la dialogul in legatura cu Alina D. mai ales ca el o laudase in emisiune: informatia in online se prolifereaza mult mai repede, atinge mult mai multe persoane decat emisiunea sa ar putea sa o faca. Plus ca audienta dumnealui, din ultimele date pe care mi-au cazut ochii, nu este formata din navigatori cu preponderenta. Cu alte cuvinte, eu nu urmaresc emisiunea lui Badea ca sa il vad cum vb el frumos despre Alina D. La mine mai repede au ajuns insjuriile lui Ciutacu si ironiile ieftine ale lui Badea prin intermediul online-ului.

Parerea mea.

AlinA  •  1 august 2012, 10:44

„În fața sportivilor, oricine pierde cursa popularității, dar asta nu înseamnă că sportivii au mereu dreptate. Alina are acum, asta mi se pare dincolo de orice dubiu.”
Aici gresesti. Tocmai pentru ca este o persoana populara trebuia sa gandeasca inainte de a raspunde. Dupa cum bine stim sportivii de performanta de inalt nivel (dupa cum bine stim ca este si Alina) tind usor sa devina idoli printre oamenii de rand. In momentul in care-ti dai cu parerea despre alegerea ta privind prezenta/absenta la vot, o putem numi foarte usor propaganda politica. Apoi a adus in discutie pe presedintele suspendat Basescu. Domnule Tolontan, aceasta se numeste propaganda si este o eroare grava din partea ei, ca persoana ci nu ca sportiva.

gicu  •  1 august 2012, 10:50

libertatea media? sariti acum si laudati si ridicati in slavi gimnastica! dar cand ati distrus gimnastica, cautand un senzational si exploatand niste parinti de gimnaste nemultumiti ca nu s-au imbogatit peste noapte pe spinarea copiilor cum a fost? crezi ca americancekle au ajuns asa sus prin pregatire altfel decat dura? pregatiore care o infierati cu manie proletara, ca nu le lasau antrenorii sa sara gardul la hotelul de la 23, sa duca noaptea in cluburi….ha, cum e? sunt sigur ca americancele merg doar la antrenamente si in restul timpului fac exact ce li se spune prin program, ca asa sunt educate, dar la noi daca nu stai dupa coada lui sa faca ce trebuie, o ia razna, ca suntem poporul care are ca deviza „merge si asa” 🙂

gabi  •  1 august 2012, 10:56

Nu cred ca am observat idolatrie fata de sportivi vreodata in Romania. Este adevarat ca nu trebuie sa cadem in aceasta extrema, dar nu cred ca trebuie sa ne fie teama de acest lucru aici la noi.
Noi mai degraba ii demolam, asa cum facem cu orice succes in tara noastra, incercam sa le minimizam reusitele, sa gasim cauze ascunse doar pentru a justifica o rautate launtrica de genul „pai asa merci, puteam si eu”.
Stimate Domnule Tolontan, de ce nu izolati problema astfel incat sa vorbiti despre libertatea presei sportive si nu a presei in general? Si daca vorbim despre libertatea presei sportive haideti sa vorbim si despre profesionalismul presei sportive.
Acum ca suntem in plina desfasurare a Jocurilor Olimpice ne dam cel mai bine seama de incompetenta si lipsa de specializare a comentatorilor sportivi din media in general. Dar desigur este ceva munca pentru a te documenta despre regulamentul, desfasurarea, istoricul sau protagonistii unei anumite discipline sportive, asa ca mai bine hai sa comentam ceea ce vede oricine si sa ne dam cu parerea asa ca oricare om, confirmand ca nu suntem in stare sa avem o presa sportiva de calitate, iar rolurile presei de educare si promovare catre publicul larg sa le lasam pe mai tarziu. Sa nu uitam totusi sa ne luam apararea in breasla si sa aruncam la mijloc cateva fraze, asa ca sa para ca suntem echidistanti si echilibrati.
Cu toate acestea, cu stima.

liviu  •  1 august 2012, 10:58

in evenimentul zilei, adica intr-o „publicatie” oficiala se spunea despre echipa nationala de gimnaastica ca a fost penibila pentru ca nu s-a calificat in finala.

Citiţi mai mult: JOCURILE OLIMPICE: Gimnastica noastră masculină este la pământ, iar un tricolor a atins culmea penibilului > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/jocurile-olimpice-gimnastica-masculina-este-la-pamant-dar-un-tricolor-a-atins-culmea-pen-994039.html#ixzz22HN4ovsg
EVZ.ro ”

badea doar a zis ca alina dumitru a luat bataie la 0, n-a facut o nici penibila, nici proasta. iar ciutacu putea sa intareasca ce vroia el pe twitter, pentru ca oricine poate sa spuna ce vrea!
m-am saturat si de retorica asta ca alina dumitru and co. pune romania pe harta lumii, nu cred ca intereseaza pe nimeni si nici n-ar trebui, ca romania a castigat o medalie de bronz sau argint la un sport care are parte de atentie, si atunci redusa, o data la 4 ani.

ionut  •  1 august 2012, 11:07

Badea a laudat-o 10 minute in emisiune pentru performantele ei…ca a si ironizat-o,in stilul lui, pe twitter pentru modul ei de gandire in privinta votului, asta-i alta problema. Dar nici pe departe atac sau jignire cum s-a scris.
Oricum astia care au vrut sa-i faca rau si-au atins targetu, si-a luat badea injuraturi pentru toate neamurile :).

Adi  •  1 august 2012, 11:08

Frumos articol si bine punctat. Dar sunt si sefii COSR de inteles pe de o parte. Au tot fost acuzati in trecut ca nu ii protejeaza pe sportivi, acum au avut ocazia sa o faca si au facut exces de zel. Daca raman la stadiul asta nu e nimic grav, nu? Cat despre Ciutacu, ar trebui sa invete mai intai limba romana, „PA care” (se spune PE care domnule Ciutacu) el nu stie sa o vorbeasca. A gresit grav, foarte grav si chiar nu merita aparat.

NY  •  1 august 2012, 11:12

Echilibrat punct de vedere.
E adevarat, sportivii muncesc ani de zile, dar nu uitati ca muncesc pentru EI in primul rand.
Medalia, banii, masinile si alte avantaje sunt ale LOR.
A nu se uita ca sportivii se pregatesc pe banii NOSTRI ani de zile, iar unii dintre ei sunt exclusi de la Olipiada dupa 20-30 de secunde.
Asa ca mi se pare corect sa ne putem exprima opiniile, intr-un mod decent, sa spunem ce simtim – nu doar laude fara numar.

florinm  •  1 august 2012, 11:14

Catalin, totul tine de educatia primita… cred ca am spus tot.

Observ insa ca ti-ai cautat cu mare grija cuvintele, sa nu se supere cineva.

replicant  •  1 august 2012, 11:16

Nu poti construi ceva maret daca lucrurile spuse cu rautate sunt tinute minte mai mult timp decat insasi fapta buna, ajunsa hulita.
Iar dvs, dle. Tolontan, contribuiti de doua zile asiduu sa nu cumva sa uitam acele momente.
Hulitorii si-au capatat momentul de atentie. Gata. Nu mai e cazul.

r  •  1 august 2012, 11:19

alina dumitru trebuia sa isi vada de cariera ei, nu intereseaza pe nimeni daca a votat sau nu si mai ales de ce nu a mers la vot. prin acea declaratie a aratat ca nu ii pasa de noi. s-a ofticat ca nu a fost sunata de antonescu sa fie felicitata si a zis sa se razbune putin pe situatie. este un gest care nu face cinste unui sportiv si consider ca a gresit. alina dumitru ar trebui sa ceara scuze poporului roman.

adi  •  1 august 2012, 11:20

Alina Dumitru practica judo-ul la un nivel la care cei doi nu viseaza sa practice jurnalismul vreodata. Aseara la ‘in gura presei’ badea incerca sa convinga audienta ca Alina ar fi trebuit sa se abtina de la a-si face publica optiunea vizavi de referendum…de ce? doar pt ca lui nu ii convenea? atitudinea asta radicala a tuturor angajatilor (nu cred ca sunt jurnalisti) antenei 3 de ‘cine nu e cu noi, e impotriva noastra’ nu poate duce la nimic bun.

Arkanu  •  1 august 2012, 11:23

Critica vizeaza fapta, nu omul. A numi o persoana „vaca” din cauza unei optiuni politice nu e critica, ci infatuare si obraz gros din partea unor neaveniti. O stii pe aia cu „violenta e ultimul refugiu al incompetentilor”, nu? Ce zici, includem in aceeasi categorie si violenta de limbaj?..
Iar ironia, da, e o forma de inteligenta, in masura in care nu se leaga de suferinta unui om. Cand ajunge astfel nu mai e inteligenta, e discurs de scara blocului, la o bomboana agricola.

gesia  •  1 august 2012, 11:26

Doar o intrebare: presa are voie sa dea lectii in legatura cu ce sa spunem sau nu despre ea? Sau lezmajestate este doar intr un singur sens?
Na, ca au fost doua intrebari 🙂

wall  •  1 august 2012, 11:37

Va trebui sa precizez de la inceput ca nu sunt si nu agreez genul de om care foloseste invective pentru a exprima o parere despre o alta persoana. Sunt absolut de acord ca un cuvand de gen „vaca” sau „tiganca imputita” nu are ce cauta intr-un limbaj al unui om normal si mai mult al unui om care reprezinta un ziar, o institutie, o tara;
Daca nu pot fii un aparator al unor astfel de oameni, in acelasi timp ma deranjaza modalitatea generalizarilor selective. Spun aceasta din doua motive:
1) badea nu a spus nimic degradant despre alina dar a fos inclus „la superoferta in discutie”
2) un presedinte al unui popor a dat in nenumarate randuri aceiasi reprezentatie fara a se lua aceiasi atitudine

strategy  •  1 august 2012, 11:44

Lumea care se uita la emisiunea lui badea stie despre ce a fost vorba. Oricum, basistii online trebuia sa il tarasca si pe badea in mizerii de genul asta. Pacat ca momeala sunt sportivi care fac ceva pentru tara asta. cei 7.5 milioane au vazut capcana, sa speram ca Alina va iesi repede din ea.

caineleelectronic  •  1 august 2012, 11:48

Complicat domnule Tolontan, cand totul e dupa parerea mea mult mai simplu.
Cu o minima decenta, Ciutacu si Badea ar fi trebuit sa spuna macar atat: se poate sa fi gresit, ne cerem scuze daca Alina Dumitru s-a simtit jignita.
In locul acestei atitudini de bun-simt, Ciutacu si Badea au facut spume la gura, neadmitand nicio clipa o minima greseala. Domniile lor sunt infailibile. Badea a vorbit de o „gluma”, ca si cand intentia de a face doar o gluma l-ar absolvi de orice vina a rezultatului acestei glume. Nu domnule Badea, o gluma proasta se poate transforma in jignire si asta s-a si intamplat.
Era suficient sa admiteti greseala si sa va cereti simplu scuze.

Mihai  •  1 august 2012, 12:00

Catalin, tu vorbesti de libertatea presei, dar asta poate se manifesta la voi la GSP si poate la alte cateva ziare, dar in principiu 90% presa romana e vanduta intereselor de partid.
Te inteleg ca iei apararea colegilor de breasla, dar nu merita. Sunt vanduti multi de la sefii de ziare pana la ultimul reporter, care o munci ca un rob, dar are „sponsori” printre diferiti oameni politici sau de sport. De aceea Morariu da lectii publice. La un moment dat cand te obisnuiesti ca toti dimprejurul tau sunt cumparabili sau cumparati nu te mai feresti de nimeni si le spui ce sa faca in gura mare.

banks  •  1 august 2012, 12:00

Interesant ca „Badea este extrem de afectat, pus în fața a ceea ce el a numit ”un val de ură pe internet care ține cont de o ironie lipsită de duritate” ”
Mai intai ca Badea nu e never genu care sa apara „afectat” de orice parere a oricarui om de bun simt. E doar teatru si/sau o supraironie ieftina.
Ei doi, badea si ciutacu, sunt taxati nu numai pentru atacul marlanesc asupra Alinei Dumitru ci pentru ceea ce sunt ei in general, niste oameni fara caracter. Ca a-i vedea cum sunt ei in realitate e o dovada musai de „basism”, asta tine de putina minte si educatie a cui judeca asa.

kaz  •  1 august 2012, 12:02

@liviu: „iar ciutacu putea sa intareasca ce vroia el pe twitter, pentru ca oricine poate sa spuna ce vrea!”

Corect, oricine poate sa spuna ce vrea, inclusiv sa-i raspunda ciutacului pe masura sau sa-si dea cu parerea despre el.

Sau vrei sa zici ca el poate sa zica ce vrea, iar restul nu?

gabriel  •  1 august 2012, 12:04

Cred ca vorbim despre alte cele: una este sa critici un sportiv si alta este sa-l critici in stilul in care au facut-o cei doi „colegi” ai tai. Putem critica pe oricine: argumentat, in termeni politicosi si de bun simt. Nu putem critica pe oricine cu: jigniri, ura si nesimtire. Din pacate, pentru cei doi, nu este prima oara cand procedeaza in acest mod ba chiar isi fac un titlul de glorie sa fie agresivi si nesimtiti.

Dragos  •  1 august 2012, 12:17

Situatia e simpla: traim in tara „misto-urilor” ieftine care au fost asimilate ca mod de a face presa din cauza unor oameni ca Badea, Ciutacu, etc, si tolerate in consecinta. Nu cred ca se intampla in multe locuri din lume asa ceva…

rim  •  1 august 2012, 13:32

domnule tolontan, o spun mereu, sunteti cel mai apropiat jurnalist sportiv de cel care a fost ioan chirila. exista insa un plan, determinat de epoca, pe care ii sunteti superior. planul jurnalismului civic. salut ultimele dv articole, acesta chiar in mai mare masura decat precedentul.

mihai  •  1 august 2012, 14:52

D-le Tolontan iti apreciez echilibrul si incercarea de a privi ambele fete ale monedei, sint de acord ca ciutacu a exagerat nepermis insa in cazul lui badea nu vad o problema ai mare ca a alinei- omul a laudat performanta, apoi a judecat in termeni obiectivi prestatia din finala ( slaba)si a ironizat o afirmatie gratuita a sportive care a calcat fara sa-si dea seama (spunind ca nu merge la vot)pe un subiect extrem de sensibil pe care cu un pic mai mult tact ar fi putut sa-l evite…concluzia e ca fiecare sa se limiteze la ce se pricepe cel mai bine –in acest caz si badea si alina ar fi putut sta departe de orice critica iar noi romanii am fi avut un presedinte(nu ca cel suspendat care si el e pricepe la toate) cum ne-am fi dorit

mihai  •  1 august 2012, 15:01

si inca ceva – ar fi bine ca cineva sa consilieze acesti sportivi in ceea ce inseamna oferirea de declaratii publice – responsabilitatea actelor si declaratiilor lor ar trebui sa nu le fie straina, altfel se transpun fara sa vrea in false modele de urmat pentru generatia tinara care-i urmareste–si e pacat

Cri  •  1 august 2012, 15:29

Jos pălăria, domnule Tolontan !
Iar în ce-i privește pe cei doi papagali, doar o vorbă: nesimțiți…

emme zeta  •  1 august 2012, 17:57

In primul rand campionii devin campioni datorita propriilor ambitii si din orgoliu personal pe care decide sa il expuna in fata unui popor sau a altuia pentru propria glorie din propria pasiune iar eu care nu am nici un merit in succesul obtinut nu sunt decat un ipocrit daca ma mandresc cu medaliile primite de sportivi si ma dezic de restul implicatiilor acestor activitati. Tot din ipocrizie , si as adauga si din dorinta de razbunare pe motiv politic , cei care au sarit in sus de pe scaun au decis sa blameze un comentariu privat. Eu l-am criticat pe Mircea Badea dar pentru un motiv serios pe cand ce s-a presupus a fi avut loc se incadreaza in domeniul ridicolului

antinevralgic  •  1 august 2012, 22:51

Absolut nimeni nu remarca intrebarea absolut imbecila prin care un reporter a tarat sportiva in aceasta valtoare de declaratii politice. Neatentia ei, atat la aviditatea reporterului de controverse cat si la propriul raspuns, prin care s-a postat, relativ, intr-una din tabere a atras ironiile sustinatorilor notorii ai taberei opuse. Totul putea fi si poate fi si pe viitor evitat printr-un raspuns mult mai simplu al sportivilor la intrebarile cu tenta politica: NU COMENTEZ!!!

gigi  •  2 august 2012, 12:05

cred ca lucrurile au luat o amploare mult prea mare si mai cred ca exista un interes pentru alimentarea in continuare a acestui subiect. acest gen de subiecte face audienta nu-i asa? daca aceleasi opinii erau exprimate de persoane cvasinecunoscute, acestea ar fi primit cateva injuraturi si gata. in acest caz trebuie pus gaz pe foc in continuare. vezi comunicatul federatiei romane de judo. personal cred ca ambele parti au gresit. alina pentru ca a generat tot felul de speculatii prin afirmatia cu telefoanele primite sau neprimite. cei doi jurnalisti pentru ca au contextualizat aceasta declaratie integrand-o in mocirla in care ne tavalim noi pe aici.

cotofanamecanica  •  2 august 2012, 14:10

E prima si, probabil, ultima data cand scriu aici.
Sincer sa fiu mi se rupe de sport, de sportivii lui peste prajit si de minutul lor efemer de glorie.
Vad in schimb ca trebuie sa le ridicam statui in mijlocul oraselor si sa ne bucuram nespus ca ei poarta „gloria Romaniei”.
Personal nu am nevoie de sportivi. Am in schimb nevoie de presa. Am nevoie de libertatea opiniei si a cuvantului.
E trist cand un popor isi creaza idoli doar din sportivi. Am mai zis si-n alta parte, de olimpicii la matematica si medaliile de aur luate acum 2 saptamani nu scrie nimeni nimic. Dar ne dam de ceasul mortii pentru o tanti (cum era cuvantul?) „vexata”.
De fapt, de ce ma mai mira? Suntem tara cu Becali europarlamentar, cu pusti de 13 ani care privesc cu invidie la masinile nu`sh carui fotbalist si cu un dan diaconescu la 20%.

uite ca personal m-am decis sa boicotez olimpiada. nu o sa ma uit la nici o transmisiune sportiva pe durata acesteia si cel putin o luna-doua nu o sa cumpar nici un produs care-si asociaza numele cu vreun sport. daca mai sunt oameni care gandesc la fel ca mine, sunteti invitatii mei la boicot.

Comentează