marți, 2 octombrie 2018, 2:57
UPDATE: Pagina de media scrie că postarea de pe Facebook, prin care Vlad Enăchescu se declara ”onorat și nerăbdător” să fie pe scenă cu Aleksei Sorokin, a fost ștearsă.
Astăzi, la Teatrul Național București, a început Conferința Globală IAA.
Mâine dimineață, de la ora 9, ar urma să vorbească Star Speakerul zilei, Aleksei Sorokin, fost șef al Comitetului local de organizare a Campionatului Mondial 2018 și înfocat susținător al legilor care criminalizează activitatea minorităților sexuale din Rusia.
Promovate de președintele Putin, legile anti-gay au stârnit protestul a sute de organizații, inclusiv din lumea sportului. Chiar și Comitetul Internațional Olimpic s-a adăugat vocilor revoltate.
Ziarul Libertatea a dezvăluit ieri felul în care bani publici și ai marilor companii sunt puși la bătaie ca să ofere unui cunoscut ambasador al discriminării practicate de Vladimir Putin, precum Aleksei Sorokin, o platformă ideală de a se adresa industriei mondiale a publicității.
Mai multe companii sponsor, de pe o listă unde se regăsesc Google, Coca-Cola, Banca Transilvania, Telekom, P&G și Kaufland, au început o cursă contra cronometru pentru a încerca să găsească o soluție la o problemă care a devenit imediat un atac la integritatea propriilor valori democratice.
Pe de altă parte, susțin surse din interiorul unora dintre aceste companii, ”ele pun în balanță și riscul de a da un semnal negativ Rusiei, pentru că deja chestiunea Sorokin a luat amploare, el fiind cunoscut ca omul lui Vladimir Putin și un important ambasador al imaginii pe care Kremlinul dorește s-o proiecteze în Occident”.
Prima companie care face o mișcare vizibilă este Telekom.
IAA discutase cu Vlad Enăchescu, director general al postului Telekom Sport, ca să modereze momentul cu Aleksei Sorokin. O opțiune logică, de vreme ce Enăchescu este un vechi jurnalist și comentator sportiv.
Aseară însă, Enăchescu a renunțat, ”când a realizat în ce poate ajunge, fără voința lui”, după cum au explicat colegii săi din redacție.
Enăchescu s-a văzut imediat cu executivii companiei Telekom, care i-au sugerat și ei, în termeni clari, că e cazul să nu mai onoreze momentul cu Sorokin.
În acest moment nu e clar cine va urca în scenă alături de Aleksei Sorokin.
Ion Prostu • 2 octombrie 2018, 15:09
"Criminalizează minoritățile sexuale din Rusia!" Asa scriu marii deontologi din presa *** Sa va fie rusine ca sunteti ***. "Atac la integritatea propriilor valori democratice" , fa nene proteste pentru scoaterea copiilor din canale ***.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Cătălin Tolontan • 2 octombrie 2018, 15:10
@Ion Prostu: nu va suparati, dar cum se spune cand transformi in infractiune ceea ce tu, ca stat, numesti "propaganda gay"?
gogu • 2 octombrie 2018, 15:11
unitatea unei tari sta in diversitate sa zicem ca asta e america si la noi unitatea unei tari e unitatea cu ordin de sus adica seful de partid da ordin sa fim uniti oare asta o fi dictatura psd a ordonat primarilor din comune si sate sa mearga din casa in casa pt a comvinge oameni sa iasa la vot mama rusia ne asteapta
11 • 2 octombrie 2018, 15:19
Deja a aparut articolul numarul patru in care tot discutati despre promotorul unei legi care nu exista. Astept ca saptamana viitoare sa va luati de mana cu domnul Vlad si sa emigrati im Mozambic sau Africa de Sud pentru a nu fi nevoit sa rasuflati acelasi aer cu apologetii discriminarii romani care au sa-si exprime dezacordul fata de mariajul intre doua persoane de acelasi sex.
la un clik distanta • 2 octombrie 2018, 15:27
ma mir cum de o companie din tara tovarasei merkel, poate face asa ceva unui apropiat al tovarasului putin
STFB • 2 octombrie 2018, 15:32
is a *** hero, sa speram ca Open Society sare cu banul sa i ridice statuie de coloratura rainbow in fiecare parc din tara, *** . ura , ura , traiasca republica neomarxista romania !
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Ion Prostu • 2 octombrie 2018, 15:33
*** ala era discurs jignitor de ma cenzurezi, intolerant? Tu jignesti *** istoria crestina a tarii si demnitatea divina a poporului roman de miliarde de suflete. O sa dati socoteala ingerilor pentru asta *** ***.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
rexrapidistul • 2 octombrie 2018, 15:35
Oare se vrea sa fim o tara de *** ? ***
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
la un klic distanta • 2 octombrie 2018, 15:40
off topic stirea asta, rivalizeaza cu stirea ca interlopul briceag a murit in accident de masina, filmandu se cu telefonul mobil.
Maxentiu • 2 octombrie 2018, 15:44
Propun ca Enăchescu să fie înlocuit cu Tolontan, Sorokin să fie înlocuit cu Andreea Bălan, tema discuției să fie ”Iubirea nu se votează” și toți participanții să fie îmbrăcați, obligatoriu, în roz.
radu • 2 octombrie 2018, 15:44
pe scena ar putea urca mihai gadea
Vladone • 2 octombrie 2018, 15:47
Si uite cum din persoana total dezinteresata de referendum tocmai m-ati convins sa merg si sa votez un "DA". Nu de alta dar mi se pare penibil ce faceti si ma simt mai apropiat de unul ca Sorokin decat de unul ca Vladut Enachescu. Pur si simplu trebuia sa ignorati demersul.
Cetățeanul turmentat • 2 octombrie 2018, 15:49
Domnule Tolontan, eu sunt de acord ca poti manifesta in public pentru drepturile tale, dar fa-o decent, nu in fundul gol, cu organele genitale la vedere și in prezenta unor copii. Un minim de bun simt nu strica. Ce ați zice dacă manifestanți heterosexuali in favoarea familiei tradiționale s-ar apuca sa se manifeste la fel?? Ar fi ei de sancționat măcar contravențional ?? Fiți domnule obiectiv, ca nu e greu!! Va spun eu ca ați dormi mai bine noaptea, și ați avea conștiința mai curată. 😜
gabriel valeriu • 2 octombrie 2018, 15:50
Ar fi un refuz firesc, daca se confirma. De prea multe ori giram, simpli cetateni si presa laolalta, gesturi, personaje si declaratii care indeamna la intoleranta. Chiar in gsp gazduiti declaratiile deseori xenofobe, misogine si intolerante ale unui personaj de care pareti dependenti. Nu vreau sa-l numesc, stim cu totii cine e. Stiu, imi veti spune ca doar informati! Eu va spun ca ii faceti publicitate, cu sau fara voie.
11 • 2 octombrie 2018, 16:03
Domnul Tolontan inca nu a fost capabil sa ne prezinte legea care trimite la inchisoare minoritatile sexuale din Rusia. Se pare ca minte cu nerusinare. Eu tind sa cred ca problema nu e legea ci nationalitatea lui Sorokin si simpatiile sale politice. In concluzie duce o politica agresiva de discriminare.
sandu • 2 octombrie 2018, 16:08
Daca si homosexualitatea reprezinta o valoare democratica atunci e vai de capul nostru.Stau si ma intreb apropo de sponsorii enumerati mai sus Google,Coca Cola,Banca Transilvania,Telekom,P&G,Kaufland, cum ar fi sa ramaneti ca si consumatori si clienti numai cu comunitatea asta foarte democratica GAY, iar oamenii simpli si normali sa renunte la serviciile voastre.
Mircea Voda • 2 octombrie 2018, 16:08
Vlad Enachescu este personalitate mareata a Romaniei? Vai de capul nostru daca a ajuns si asta formator de opinie. Pe de alta parte, propun Telekom un exercitiu: cei care sint pentru referendum sa-si rezilieze contractele. PS Tocmai m-am hotarit sa merg la vot, numai de-***!
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
savaul • 2 octombrie 2018, 16:12
Pana una alta rusul are o opinie pe care o promoveaza. De ce acea opinie e mai putin respectabila decat cea opusa? Sau de ce eforturile lui legislative sunt rele, iar cele pro gay bune? Si in asa masura incat sa fie infierat in cateva articole...
Bogdan • 2 octombrie 2018, 16:13
Serios?atat de "destepti" va credeti voi ce aveti condeiul in mana,cei ce tineti un microfon.tolo,ramai la anchete si nu incerca sa ne faci sa *** ***.*** este mai *** decat o ***.sa fie in america sau in alte tari "dezvoltate"...
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Dragos • 2 octombrie 2018, 16:15
Domnule Tolontan, Din prea multa corectitudine ajungem in situatia sa inventam un nou mit - poti sa pui mana pe un ***, fara sa te ***. Cu iertare pentru exprimare, dar apologia discrimanarii majoritatii nu vad ca o faceti. Pentru ca in fond, despre asta vorbim. Sub umbrela discriminarii pozitive, majoritatea este discriminata, cu repetitie, in cel mai clar mod. Nu doar pe subiectul propus de catre dvs. Eu vad articolul dvs. in contextul referendumului, indirect ce-i drept, dar suficient de mestesugit pentru a-si atinge tinta. Cei care dispun de capacitatea de a influenta opinii sau de a crea opinii, trebuie sa dovedeasca si responsabilitate, prin transmiterea unor mesaje izvorate din onestitate. Minoritari vs Majoritari este o dezbatere specifica democratiilor, desigur. Recunoasterea drepturilor minoritatilor (indiferent despre ce tip de minoritate discutam) si nediscriminarea sunt elemente obligatorii pentru orice sistem de organizare sociala de tip democratic. Dar cand o minoritate arunca un bolovan in capul majoritatii, asta se traduce altfel. Poate ne ajutati dvs. cu o detaliere. Cum se numeste?
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Dan Coe • 2 octombrie 2018, 16:20
De ce e nevoie de o conferinta?!?!?! Mesajul trebuie sa fie simplu: *** aia este lasata pentru ***, nu pentru ***...
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
George • 2 octombrie 2018, 16:26
D-l Tolontan se pare ca a trecut de perioada de adaptare la noii propietari ai GSP. Acum isi ia rolul in serios. Din Canada, de unde cateodata mai ciresc GSP, incercand sa gasesc articole despre sport nu Can-Can, va spun ca este foarte limpede ca aveti orizontul un pic in ceata, ascunzandu-va la umbra "noi doar relatam faptele". Ceea ce faceti cu aceasta persoana, de care nu-i pasa nimanui-A Sorokin, este mai mult decat vad de 3 ani de zile ca se intampla in presa asa zisa libera de a-l distruge pe Trump. Pentru o minoritate de 2.8% (prezentati date daca este mai mult de atat-ma refer la LGBTQ...) se face atata scanda, atata promovare in filme, s-a ajuns ca in fiecare serie sa fie macar un cuplu de acelasi sex ca si cum ei fac parte din viata de zi cu zi. Nu am nimic impotriva lor, asa cum probabil mai nimanui nu-i pasa de ei dar totusi vorbim de 2.8%, plus-minus. Avem mai multe persoane care mor de foame pe strada si totusi nu se discuta deloc. Va accept optiunea prin pozitia ocupata la GSP dar insistenta prin care incercati sa deviati de la subiect nu e acceptabila. Totusi o intrebare, ca tot va plac datele oficiale, de ce nicaieri in lume nu se publica date oficiale despre % LGBTQxyz...? Stiu ca in US circula zvonuri despre 4% dar tot ce publice ei are un mare semn de intrebare, sunt vecin, stiu ce vorbesc.
Horace • 2 octombrie 2018, 16:30
Las ca se duce Dragnea...
TotEu • 2 octombrie 2018, 16:31
***
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
alt Sorin • 2 octombrie 2018, 16:36
Felicitari domnule Tolontan! Ati reusit sa demonstrati cum se poate crea un subiect de presa acolo unde nu exista! De ce spun asta? Pentru faptul ca ,desi ati amintit-o in trecere , ati trecut cu vederea pe tot parcursul "anchetei" faptul ca cetateanul Sorokin a fost invitat in calitate de vioara intai in organizarea(remarcabila spun unii) a CM de fotbal si nu in calitate de sustinator ( pe persoana fizica pana una alta) a politicii lui Putin.Ingrosand putin tusele de ce nu-i bateti obrazul lui Robin Wright pentru ca s-a complcut atatia ani sa joace alaturi de un violator ca si Kevin Spacey? Sau ati tinut-o in rezerva? Oricum puteti trece stricarea evenimentului IAA la loc de cinste alaturi de alte mari realizari de genul "incredintarea ingrijirii stadionului National lui Gigi fara licitatie" Felicitari deontologilor!
Paul Cristian Stefanescu • 2 octombrie 2018, 16:37
Mai Cataline, tu nu ai inteles nimic. In Rusia nu ii trimit la inchisoare pe homosexuali, ci pe cei care fac propaganda homo. Deci, in Rusia nu ar fi aruncat in puscarie simpaticutul *** din ***, ci tu, Tolontan Catalin, mare deontolog modern.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Paul Cristian Stefanescu • 2 octombrie 2018, 16:44
Si foarte bine a scris acest "Sandu", mai sus. Daca tu ceri Coca-Cola, BT si P&G sa boicoteze evenimentul, ca rusul e anti-homo, daca toti clientii le vor boicota, ca sunt companii pro-homo. Ai facut o mare magarie bagand firmele astea in razboaiele si *** ***.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Daniel • 2 octombrie 2018, 16:47
Cu părere de rău constat nu doar că am rămas un popor dezinformat dar și plin de ură! Văd că majoritatea celor care au scris comentarii consideră că un vot la referendum exprimă un gest de eroism pentru apărarea valorilor spirituale și tradiționale. Oare chiar suntem orbi??? Acest referendum nu schimbă absolut nimic!!!! Parcă niciodată nu mi-a fost mai multă milă de neamul din care fac parte! Mereu destinați între noi, mereu prostiți și puși la muncă! Dacă cei câțiva redactori care mai au spiritul deontologic liber cad ...atunci, crezurile noastre vor fi aruncate la nivel național vor fi aruncate în abisul capitulării absolute! Respect pentru Vlad Enăchescu! Păcat că gestul lui va fi interpretat în fel și chip.
alex • 2 octombrie 2018, 16:47
Ca si concluzie pro gay e ok contra not ok nu? Nu este cumva asta o discriminare? Deci sunteti un marxist cu profunda ura la adresa Rusiei, nu? Unde este legea care condamna in Rusia minoritatea? ***. Cine este pentrubsa voteza da cine este contta sa voteze nu, dar va este va este frica ca se intruneste numarul pentru validare. Acum cine este las si *** de la calculator..?
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Garido • 2 octombrie 2018, 16:55
Nu stiu ce hram poarta bolsevicul sorokin dar sigur nu trebuie sa tina conferinte in Romania sau Republica Moldova . Nu vreau sa aud ca talharii rusi , talharii tezaurului Romaniei tin conferinte in tara mea . Si cam atat despre Rusia mizerabila .
Antonescu • 2 octombrie 2018, 16:55
Nu vreau sa merg la referendum fiindca acest subiect nu ma intereseaza. Cu alte cuvinte fie ca ramane in constituie asa cum este acum, fie ca se modifica pe mine nu ma afecteaza. Insa nu pot sa nu remarc faptul ca manipularea celor cu NU este mult mai infecta decat a celor cu DA. Si nu pot sa nu remarc ca cei care sunt cu NU ii judeca pe cei care sunt cu DA. Ceva la modul daca este cu DA atunci esti inapoiat/paria etc. Lucru cu care nu sunt de acord si daca se continua in ritmul asta o sa ies la vot. Am un deja-vu cu Iohannis vs Ponta in care lumea scarbita de manipulare pe fata a mers totusi sa-l voteze pe unul in care nu credeau.
Andrei F • 2 octombrie 2018, 16:56
@Cătălin Tolontan • 2 octombrie 2018, 15:10 ,,@Ion Prostu: nu va suparati, dar cum se spune cand transformi in infractiune ceea ce tu, ca stat, numesti "propaganda gay"?,, Adica dumneata afirmi ca este normala propaganda gay?Eu am un baiat dar nu-mi este totuna daca copilul isi descopera inclinati gay sau daca a fost indoctrinat ...Dumneata realizezi ce afirmati?
Cătălin Tolontan • 2 octombrie 2018, 16:57
@Andrei F: (Tudorel Toader: Voi participa la Referendum, voi vota DA. Avem nevoie de copii frumoși și sănătoși). Deci dumneavostra credeti, precum ministrul justitiei din tara noastra UE, ca copii sanatosi si frumosi sunt doar cei care iubesc ce si cum decide majoritatea. Sfinte Sisoe!
Andrei F • 2 octombrie 2018, 17:41
...realizati...
Mircea • 2 octombrie 2018, 17:51
super ca Telekom a facut primul pas ! Sper ca si celelate multi nationals vor urma cu toate ca au o misiune dificila. Rusia duce continu un razboi de intimidare economica. Sunt curios la ce compromis se va ajunge.
Cătălin Tolontan • 2 octombrie 2018, 17:53
@alex: aparitia a atitor comentarii cu mesaje similare indica o infocare mai ceva decat la Steaua - Dinamo :-) E o tactica destul de stravezie, incercata in cam toate tarile unde autocratii vor sa submineze democratiile.
Mircea • 2 octombrie 2018, 18:10
Nici eu nu inteleg de unde vin aceste comentarii pline de ura. Aici nu este vorba de "pro gay". Este vorba de drepturi fundamentale ale omului indiferent de rasa, nationalitate, culoare, sex, orientare sexuala. Aici nu este vorba de a-i interzice ceva lui Sorokin ci de a nu te asocia cu el. In fine, vad ca foarte multi asociaza critica la adresa lui Sorokin cu acest referendum ( inutil dpmdv ). Dar oameni buni, casatoria este o chestie intima intre doi oameni si nu este monopolul nici al bisericii si nici al celor hetero. Daca doi oameni care din intamplare sunt hetero au dreptul la aceasta intimitate, de ce nu ar avea acest drept si doi gay ?
scorilo • 2 octombrie 2018, 18:11
Interesant e că toată promovarea asta agresivă a unei minorități *** se face tocmai de către indivizi hetero, bine înfipți în loji, ca parte a planului de *** și transformare în *** a gloatelor. O să aud iar veșnica placă privind teoriile conspiraționiste, dar și placa asta tot de către ei e născocită, astfel încât omul să fie într-o confuzie eternă și să nu creadă în nicio persoană care încearcă să-i deschidă ochii. Deținând cea mai mare parte a ***-*** în ***, acei indivizi manipulează, distorsionează, învrăjbesc. Acea parte a *** este la ***, *** ***, trebuie să se alinieze. De aceea se și duce lupta asta de compromitere totală a politicului( zona în care alegătorul mai poate avea un cuvânt de spus, la urne) și de ridicare în slăvi a serviciilor și procurorilor( unde e beznă totală, unde societatea nu are acces). Oamenii trebuie să se teamă, să se invidieze, să se denunțe, să se urască. Oamenii bisericii nu urăsc homosexualii, ci homosexualitatea, ca obicei dăunător, *** *** *** *** *** *** *** ***.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
ManX • 2 octombrie 2018, 18:21
Ieri seara la televizor am vazut , o scurta emisiune sau stire despre un(o...?) trensexual(a) care explica la gradinita sau la primele clase copiiilor de 5-6 ani ca trebuie sa accepte diferentele. Aceasta experienta a avut un enorm succes si s-a raspândit în toate colturile SUA... Este urmatorul pas dupa casatorie si adoptia copiiilor de catre homosexuali. Se avanseaza cu pasi mici dar siguri cum s-a facut cu avortul. Doua luni la început, trei, acum cred ca la 14 saptamâni se poate avorta în Romania. In Suedia pâna la 18 si chiar 24 de saptamâni în Anglia si Olanda în anumite conditii...
spanacprajit • 2 octombrie 2018, 18:38
tolontane de cand aia care nu sunt fix #lgtb-isti convinsi sunt nazisti? ca tot caut p-aci pe blog luarea ta de pozitie la mizeria de film scos de #propaganda aia buna in care o cucoana grasa cu insemne similare celor naziste bate campii alegoric? pai manenema cu ar zice #elitele care considera mizeria aia nici mai mult nici mai putin decat GE-NI-A-LA!!!... pai cu tembelismele astea ati convins pe multi nehotarati sa se hotarasca. si nu in directia in care v-ati dori voi. eu unul nu votez la chestia asta din weekend dar voi #inteligentilor, daca asa ati gasit de buna cuviinta sa explicati romanilor de ce e nu e chiar ok sa voteze pentru chestia aia numita familie traditionala in contextul actual, pai sunteti slabi la minte rau ma... putin desteptilor care sunteti voi destepti de dati in gropi. parca sunteti de la psd toti.
ciuche • 2 octombrie 2018, 19:02
Ai dreptate Tolo.Si tu si Vlad Enachescu.Nu poti urca pe aceeasi scena cu o caricatura.
Abu • 2 octombrie 2018, 19:26
Mama, e plin de ursi pe aici. Unu mai taliban ca altu. Se vede ca in Romanica a fost mult timp lumina oprita.
Mihai Coman • 2 octombrie 2018, 19:37
@Catalin Tolontan... "Deci dumneavostra credeti, precum ministrul justitiei din tara noastra UE, ca copii sanatosi si frumosi sunt doar cei care iubesc ce si cum decide majoritatea. Sfinte Sisoe!" Nu, modul in care se iubesc doi oameni nu trebuie aprobat de majoritate. Ei se pot iubi cum vor in intimitatea caminului, fie ca sunt hetero sau homo.. Dar nici normalitatea, existenta de la inceputurile evolutiei umane, nu trebuie supusa votului sau abolita. Nici anormalitatea nu trebuie convertita in normalitate, fie ca e prin referendum sau prin decizia unei institutii a statului. Nu ma refer la orientarea sexuala, ci la modul in care societatea este structurata. Nu trebuie sa distrugem sau sa reformulam unul dintre cele mai vechi repere ale umanitatii, doar pentru a face pe plac unei minoritati. Liber sa se iubeasca, liber sa faca ce vor cu viata lor, dar sa nu ma forteze pe mine sa accept ca normalitate ceva ce a fost complet anormal pina acum.
zorrozabal • 2 octombrie 2018, 19:48
Domnule Tolontan!In raport de cele redate de dv.in ultimele patru fraze,eu unul, inteleg ca titlul adevarat al articolului ar fi: "Vlad Enachescu nu mai urca pe scena alaturi de invitatul Sorokin,pentru ca executivii companiei TELECOM "i-au sugerat in termeni clari", sa nu onoreze momentul cu Sorokin"!Cu alte cuvinte,i-au zis ca il dau afara!Clar!Dar si infricosator!Cand se vede cata influenta au "militantii"astia, care iata au putere "executiva"in companii si daca au putere in companii,politicienii sunt in fata lor ca...Vlad Enachescu!Ce va urma?Vor impune sa aiba in continuare libertatea de a ne corupe copii?Cine ii va opri?
almaviva • 2 octombrie 2018, 20:06
Nici nu apare bine un articol/editorial critic la adresa Rusiei sau a lui Putin, ca imediat se activeaza trolii bolsevici sa il atace pe Tolo in diferite feluri. Bolsevicilor, nu ar fi timpul sa gasiti alte metode de subminare a unei democratii (fie ea si imperfecta, cum e la noi), ca deja toata lumea recunoaste campania voastra de dezinformare?
zorrozabal • 2 octombrie 2018, 20:44
Mai almaviva! Te *** *** in *** ca ***!Adica oamenii sunt indignati de obraznicia homosexualilor, iar tu dai din clanta cu "bolsevicii"!Daca aia, propun ca voi "democratii"sa va scoateti cate un testicul?
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Bogdan • 2 octombrie 2018, 22:08
@almaviva: Mai ușor cu pianul pe scări, mai deschide o carte și mai deschide și ochii, dacă poți. Putin bolșevic? Neo-marxismul este politica vestului acum.
Max • 2 octombrie 2018, 22:28
Nu puteti ține societatea pe loc!!! lumea evolueaza si fara voi ,conservatorii, religiosii si neocomunistii.
Mihai Coman • 2 octombrie 2018, 23:27
@Max, in cazul asta cuvantul potrivit este "***", nu evolueaza.. O societate fara definitii clare ale structurii ei devine anarhie. Iar evolutia trebuie definita si ea clar. *** de pilda, este din ce in ce mai raspandita. In tari asiatice se practica la scara larga. Asta este evolutie, pentru ca e practicata la scara mare? Saracia ii impinge pe copiii din respectivele tari sa consimta relatii sexuale cu adulti. Avand in vedere consimtamantul lor, poate fi declarata legala, si in modul asta constatata o "evolutie"??
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Vasile • 3 octombrie 2018, 1:05
Tolo, Oare nu devenim intoleranti prin faptul ca nu toleram o alta opinie decât cea la care noi aderam? Aceasta persoana, deși etichetată ca om al lui Putin, nu are dreptul la opinie? Oare nu suprimam noi ca societate orice opinie care devine calificata ca fiind “radicala” deși noi militam pentru libertatea de exprimare? Oare este natural sa susținem ceea ce este nenatural? Oare mama natura ce ar avea de spus?