Dacă nu vă convine revocarea lui Kovesi, implicați-vă!

Procurorul șef al DNA nu ia azi întrebări de la presă, dar există posibilitatea ca în perioada următoare să revină cu explicații pe larg despre ce se întâmplă

luni, 9 iulie 2018, 11:21

”Noi toți ne supunem Constituției, dar Constituția e ceea ce judecătorii spun că e”, scria Charles Evans Hughes, șeful Curții Supreme a SUA din 1930 până în 1941.

Când poporul nu e mulțumit cu deciziile Curții, nu distruge regula, ci schimbă Constituția.

Dacă se implică, cetățeanul își exercită puterea ultimativă și reface Constituția, o amendează în punctele care nu mai corespund timpurilor sau intereselor sale generale.

Anunțul președintelui Klaus Iohannis de revocare a Laurei Codruța Kovesi vine în această logică democratică.

El nu a promis niciodată că va fi un președinte care va respecta normele doar când îi convin.

Când, pe 20 noiembrie 2014, Curtea Constituțională i-a validat mandatul de președinte ales lui Klaus Iohannis, noul șef al statului a promis că ”vreau să reconectez președintele României cu Constituția”.

”Vă spun cu toată fermitatea că voi fi președintele care respectă Constituția în litera și spiritul ei”, a rostit Klaus Iohannis, în primul său discurs public în calitate de președinte, chiar acolo în fața Curții.

Încordarea zilei de azi este imensă!

Ambele tabere, și cea pro și cea anti Kovesi, sunt epuizate în disprețul reciproc și convinse că ”celălalt” este dușmanul ireductibil.

Arătăm ca o țară ultracofeinizată, unde totul e imaginabil, de la desființarea Curții Constituționale și până la suspendarea președintelui așa, ca majoritatea să-și arate mușchii.

În scurt timp, procurorul șef al DNA va face și el un anunț.

Din surse DNA, azi Laura Kovesi a preferat fără întrebări, dar nu este exclusă o conferință de presă în perioada următoare, în care să explice pe îndelete mandatul și viitorul.

Ca om al legii, nici ea nu are altă cale decât de a respecta decizia Curții și revocarea președintelui.

O singură funcție în stat poate preveni ceea ce se petrece azi. Funcția cea mai înaltă dintr-o democrație: cea de cetățean.

Dar cetățeanul nu poate da peste cap decizia Curții, căci asta ar arunca în aer baza noastră comună de existență.

Și atunci cum?

Dacă nu vă convine, implicați-vă!

Nu doar o dată la patru ani, când mergeți la vot.

Laura Kovesi pleacă, dar rămân milioanele pentru care a lucrat.

Comentarii (157)Adaugă comentariu

di livio  •  9 iulie 2018, 19:14

daca nu va convine cum arata Romania, implicati-va...cred ca asa ar fi fost corect...si daca tu ne zici noua sa ne implicam, si io v-as zice voua sa va implicati...voi, presa noastra de ziare...si tv-uri si site-uri si milioanele de bloguri in care v-ati impartit...da sa va implicati toti impreuna pe un subiect care-i dramatic...io as zice educatia da poa sa fie infra sau sanatatea...va adunati voi presa si dezbateti, vorba lu Guran...da sa fie si Tolo si Antenele si CTP, Guran, Alina MP, Romania tv, Digi24 si etc...si cu niste specialisti in educatie...sa aveti o singura voce pe subiectu asta, in rest aveti destule altele pe care sa va certati...si daca il critica Digi pe Dragnea ca n-a facut nimic pt educatie, acelasi lucru sa-i spuna si Gidea-Badea...sa nu mai aiba Livache unde sa minta...AlinaMP le zice partidelor sa faca guvern de uniune nationala...si io ma rog de presa noastra sa faca o presa de uniune nationala, macar pt educatie...asta implicare...da sigur ca voi nu va implicati, voi doar comentati...ca si mine...Guran zice ca jobu lui ii sa informeze...si jobu meu ii sa ma informez de la Guran, nu sa ma implic

Mihai Coman  •  9 iulie 2018, 19:23

Tolo, LCK ar fi continuat bine mersi lupta anti coruptie daca ar fi debarasat DNA de procurori gen Portocala fix in momentul in care porcariile lor s-au aflat. A preferat sa ii protejeze. Presedintele are o bila neagra pentru mistocariile la care s-a pretat. Un presedinte credibil nu o da in caterinci de genul "Saptamana asta e dedicata cititului", un presedinte cu prestanta nu declara tifnos ca "lucrurile astea le stiti din auzite si pe mine nu ma intereseaza", cand o tara intreaga vede evidenta..

sundance kid  •  9 iulie 2018, 19:31

adi_stelistul Pe tine nu pot sa te jignesc dar desi am citit pe verticala nu am inteles nimic din eseul tau ! Prea multa demagogie ! Un fel de " na-ti-o tie , da-mi-o mie" la fotbal .

mg  •  9 iulie 2018, 19:35

"Dacă nu-ţi place cum arată ţara noastră acum, schimb-o tu aici, nu fugi de ea”, spune INNA. O aplaud.

faramila  •  9 iulie 2018, 19:41

@exercitiu.... Asta e abuz in serviciu :(

Dan  •  9 iulie 2018, 19:42

D-le Tolontan, sunt profund dezamagit de lipsa de reactie a cititorilor de buna credinta, in privinta articolului scris de dumneavoastra. In loc sa va sustina, va lasa prada acestor *** care cu greu le poti spune oameni. Personal, sunt 100% de acord cu dumneavoastra, insa constat cu regret, ca sunt printre putinii care va dau feedback la un articol despre situatia politica actuala si felul cum am putea-o schimba pe viitor. Restul, si ma refer la acesti postaci, care cred ca lumea e facuta dupa chipul si asemanarea lor, aserviti unor interese meschine, sunt de-a dreptul patetici, in incercarea lor de a murdarii reputatia unui om care si-a facut meseria cu profesionalism, manat de un inalt simt al dreptatii si corectitudinii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gambeta  •  9 iulie 2018, 19:45

Ce milogeala PENIBIL!

lulu  •  9 iulie 2018, 20:00

domnule tolontan, mare parte din achitările dna au fost pe motiv că "fapta NU există". încercați să vă puneți în locul celor inculpați și vedeți dacă vă place. iar dacă e la modă cititul, n-ar strica să aruncați un ochi pe scriitura unei colege de breaslă: https://www.luju.ro/magistrati/dna/necrolog-jurnalista-sorina-matei-ii-face-bilantul-laurei-kovesi-singurul-procuror-sef-al-dna-care-nu-stie-carte-singurul-procuror-de-rang-inalt-din-istoria-postdecembrista-dat-afara-din-functie-in-mod-rusinos-singurul-procuror-sef-dna-care-si-a-ingropat-i

Corsica  •  9 iulie 2018, 20:06

Tolo ca ce obicei, profesionist si lucid. Mulțumesc, e ceea ce voiam sa spun si eu celor din jur dar nu aveam cum. Bravo!

Garido  •  9 iulie 2018, 20:12

Ce sa zic , imi pare rau ca a pierdut leafa grasa .

Ionut  •  9 iulie 2018, 20:15

Dna. trebuie sa plece si nu pt a se favoriza anumiti indivizi ci pt ca asa e normal. In asemenea functii nu trebuie sa se stea mai mult de 4 ani, evitandu-se a se confunda functia cu propria mosie. Pt mine, faptul ca a fost la Ghita in casa/vie/pat si ca a tinut sub pres oameni precum Portocala, este mai mult decat suficient. Acel asa zis procuror a nenorocit oameni, era placerea lui si nu poate sa zica cineva ca nu se stia acest aspect. Sunt ferm convins ca sunt si altii cel putin la fel de buni. De altfel, cimitirul e plin de oameni de neinlocuit. As merge mai mult pe problemele adevarate, educatie si sanatate, dna K se descurca si fara aceasta functie.

lulu  •  9 iulie 2018, 20:19

numai cine nu vrea nu vede duplicitatea doamnei: acum spune că demiterea s-a făcut cu aviz negativ de la csm, DAR CREDE CĂ LUMEA UITĂ că prima sa numire s-a făcut tot cu aviz negativ.

catalin  •  9 iulie 2018, 20:21

Ma bucur ca ati ramas macar voi doi cerebrali..tu si Tapalaga.. Parca au inebunit toti...PRESEDINTELE NU AVEA ALT DRUM!!!!. DE REFERINTA E DECIZIA CURTII SUPREME A SUA DIN 2000 ...DESI ABERANTA SI NEDREAPTA A FOST ACCEPTATA SI BUSH A IESIT PRESEDINTE. A PREVALAT STATUL DE DREPT!!! DAR NU E DECAT O REPLIERE !!!AVETI INCREDERE!!! INSTITUTIILE ACESTUI STAT S-AU TREZIT ...SUNT IN ALERTA ...SI NU VOR CEDA IN FATA UNEI "CANALII"... TREBUIE SA FIM ALATURI SI UNITI...SUSTINETI PRESEDINTELE!!! MULTUMIM LCK!!!CONTINUAM LUPTA IMPREUNA!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

D’acord  •  9 iulie 2018, 20:31

de imaginatie.....Tolo are 2-3 copii, e tata si primar de comuna. Vrea sa faca bine si isi asuma asfaltarea strazii principale, pentru ca toti copiii, nu doar ai lui sa nu mai mearga prin noroi pana la scoala si sa scuteasca dragii de ei 15-20 min. Si sa scuteasca si scoala de mult material de curatenie si sa scuteasca toata lumea niste nervi.... Dar, e unul in sat care zice ca prioritar e podul si te da la DNA...Și intri pe abuz in serviciu.... Si te-a pus aghiuta sa fii de la PSD, ca altfel nu castigai... Si te duci tolo, te duci, pan la copac sub nuc...Si ai tai copii vor fi de rasul curcilor, *** neputand suporta rusinea ca taticul tolo e la mititica si toti copiii il infiereaza.... Si poate ai noroc ca sotia sa nu bage divort, desi e logic..... ea are 36, si tu ai 12 ani......( de racoare)....Pai zi mai tolo, e bine la așa?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bill Windows  •  9 iulie 2018, 20:40

Care popor e nemultumitncu decizia Curtii? Poporul MICROSOFT?

Traian Udrea  •  9 iulie 2018, 20:45

@catalin Domne Cataline, esti nedrept monser. Doar Tolontan si Tapalaga? Mai sunt si alti cerebrali: Moise Gargarguran, Malin Bot, Petreanu, florareasa din Piata Matache scl.

catalin  •  9 iulie 2018, 20:47

ATENTIE! Si in 2013 la prima numire a LCK la DNA ,au fost destui cei care se impotriveau ...MACOVEI,MORAR ,TAPALAGA...SI MULTI ALTII... PERSONAL AM AVUT INCREDERE IN PRESEDINTELE BASESCU ...STIAM CA ATAT EL CAT SI COLDEA STIU CE FAC.... ASTAZI MULTI O REGRETA..SI IL ACUZA PE PRESEDINTELE IOHANIS ...DAR FITI LINISTITI....LCK CONTINUA LUPTA DE LA CCR...

Sam  •  9 iulie 2018, 21:18

În condițiile politice actuale, schimbarea Constuției ar fi un pericol pentru cetățeni:Dragnea, Iordache, Nicolicea și compania + inconsistenta Opoziție, o faună de politicieni dezastruoși.Oameni depășiți de evenimentele pe care le trăiesc, care nu au făcut, nu fac și nu vor face nimic pentru binele general. Politicieni conduși de timpuri, fără viziune. Din păcate votul este doar o impresiune de ștampilă depusă pe o listă de habarniști. LCK este un procuror foarte mediatizat și în sens pozitiv dar și negativ. Până la urmă, cine spune adevărul valabil azi?

Epilog alternativ  •  9 iulie 2018, 21:24

"Laura Kovesi pleacă, dar rămân milioanele *** pentru care a lucrat."

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Numaiscrieti  •  9 iulie 2018, 21:29

Tolo e gata, nu mai citește... A aruncat un articol pt ca așa a simțit :) Ok, sa fim serioși, avea toate argumentele s-o facă :) Gata, lăsam gluma, omul e bine intenționat :) Pfff ce aveți oameni buni?! Când a dezvăluit nosocomialele a fost bun? Când a băgat o la apa pe ridicatoarea de scene, a fost bun? Cand a băgat o pe Elenush, a fost bun? Nu, a fost util. Acum e futil.

Ellis  •  9 iulie 2018, 21:29

O femeie, fie si cea mai deteapta din lume ( a nu se intelege ca e cazul LCK) NU TREBUIE sa intre in gasti cu barbati ( in mod special din " specia" PSD)! Oricat de ascutita i-ar fi mintea , solidaritatea masculina (in special cea de natura infractionala) o ingenuncheaza cand ii e lumea mai draga. Revenind la LCK, daca si-ar fi facut treaba onest, nu ar fi stat la sorici si chefuri ,cu Ghita, Dragnea si gasca lui si nu s-ar fi lasat mangaiata pe ghips, nu ar fi iesit atat de urat si murdar din functia din care se credea Dumnezeu pe pamant! Cand ocupi o astfel de functie, trebuie sa ai in minte in fiecare secunda, prima zi de dupa incheierea mandatului! Altfel te ia valul si ....

emg  •  9 iulie 2018, 21:31

multumim tolo, e un memento bun

Adu  •  9 iulie 2018, 21:53

Ideea de implicare pentru cetateni e OK, dar metodele propuse sunt deficitare in majoritate. 1. Faceți voluntariate pentru ONG-urile care vă plac! Exista multe ONG-uri facute pentru *** bani europeni, dar care nu au nici macar un site de web. Reclama fac masiv la proiectele lor, dar cand le cauti pe net sa vezi cat de transparenta e activitatea lor ca ONG, nu gasesti mai nimic concret. Doar au pile la anumiti politicieni si firme de presa! 2. Informați-vă și donați pentru echipele de presă pe care le citiți! Pai firmele de presa parca sunt private si traiesc din reclama mai mult decat din onestitate. Iar cand mint fara jena, care dintre ele revine cu vreun comunicat sa admita ca a mintit, cand de fapt a mintit pe donatii?! 3. Înscreți-vă în partidele care vă conving! Pai care partid poate convinge pe cineva ca nu e o mafie care cauta puterea ca sa poata imparti bacsisuri catre membri?! Cum ajunge la putere un partid, cum incepe sa-si numeasca in posturi inalte oamenii de baza, oricat de incompetenti are fi. 4. Scrieți deputaților și senatorilor care vă reprezintă! Le pasa lor oare de cei pe care ii reprezinta?! Prima lor grija e sa isi asigure averile si pensiile proprii, si eventual fac cate un bine des amicilor, pentru loialitatea lor, sau mai rar cuiva sarac sau la nevoie, pentru imaginea proprie. E vreunul care sa fie preocupat mai presus de orice de prosperitatea tuturor cetatenilor, si nu de a lor personala?! 5. Semnați petiții cu care sunteți de acord! Asta e primul punct mai de bun-simt. Dar cat de eficiente sunt aceste petitii?! S-a dat vreodata o lege buna in Romania doar fiindca a fost o petitie votata de multi, fara sa fie in spatele ei interese ascunse?! 6. Participați la mitinguri ale căror scopuri vă reprezintă! Si asta pare de bun-simt, dar am vazut mitinguri in scopuri bune, transformate in circ sau pur si simplu ignorate de autoritati. Da, e forma de circ stradal in democratia moderna, ca sa para ca exista dreptul la opinie, dar daca nu tine nimeni cont de ele, sunt doar mana cereasca pentru presa... 7. Ascultați mai ales opinii care nu vă convin și lămuriți oamenii din jur că există soluții mai bune! Asta e chiar tare. Adica, daca esti nemultumit, fii activist! Si daca nu poti convinge oamenii, pui mana pe arme, sau ce?! :D

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

constantin  •  9 iulie 2018, 22:01

Am citit editorialul dumneavoastră şi postările cititorilor iar concluzia este deprimantă: ţara arată ca naiba! Unii o divineazează, alţii o diabolizează, însă devărul nu poate fi decât unul. Cine are dreptate? Nimeni, părerea mea. Adevărul se află la mijlocul distanţei dintre cele două extreme. Să începem cu începutul... Unde se afla România în timpul Guvernului Năstase? Nu ne arestăm între noi... A venit Băsescu şi s-a produs schimbarea de paradigmă: Arestăm şi condamnăm adversarii politici. A ales-o pe doamna Kovesi, care nu avea niciun merit profesional, şi a început "lupta" împotriva corupţiei în stil marinăresc. Năstase şi Voiculescu, cele mai sonore nume, au fost condamnaţi fără probe directe. Nici măcar delaţiuni nu au fost în aceste dosare. Toţi cei implicaţi au mers la puşcărie şi au luat ani grei de puşcărie. Doamna Jianu a luat vreo 7 ani.... Nu mai voorbesc despre Mencinicopschi şi subalternii. Le-au fost confiscate averile dar nimeni nu a recunoscut ceva. În schimb, atunci când a fost anchetată finanţarea PDL-ului în campania electorală, au povestit cei implicaţi cum au luat sacoşa cu bani şi au dat lui X, acesta a povestit cum i-a dat-o lui Y, Y lui Z şi acesta lui Blaga... A venit Blaga şi a negat tot iar dosarul a fost închis... Ce-i asta? Nu ştiu câţi neuroni funcţionali mai am, dar nu pot fi prostit că aşa arată lupta împotriva corupţiei. Nu se poate! Doamna Kovesi a luptat împotriva corupţiei din PSD şi a demonstrat că oricâţi bani şi putere ai avea, poţi ajunge la puşcărie. Este singurul merit! Dar a ajuns la acest rezultat încălcând deontologia profesională. A spus-o cu subiect şi predicat americanul Darren White, cel care s-a întâlnit cu doamna Kovesi şi domnul Coldea la K, T, P... A vorbit şi despre politiciei, Darren nu a iertat pe nimeni. A fost un om corect care nu a acceptat să fie luat de prost. Ambasada SUA nu a negat cele spuse de Darren, s-a eschivat spunând că acesta nu mai este angajatul lor... Hai, bre! Unii mi-at putea arunca în faţă dosarele Mircea Băsescu, Elena Udrea sau Bica. Dosarul Mircea Băsescu a avut deznodământul pe care îl ştim pentru că romii au venit cu înregistrări stupefiante la A3. Fără televiziune nu se întâmpla nimic. Dovada? Înainte de a apărea pe tv, procurorul care luase în serios cazul a fost schimbat... şi s-a aşternut liniştea. Suntem proşti? Eu cred că nu. Dosarele Udrea şi Bica, pe lângă implicarea presei, au fost războaie muiereşti. Le ura Kovesi de nu am cuvinte să descriu. Dar dosarele de la DNA Ploieşti ce ne arată? Că nu faptele contau, ci persoanele. Aveau nişte ţine. Asta nu-i luptă împotriva corupţiei. Cum spuneam, doamna Kovesi a demonstat că poţi ajunge la puşcărie indiferent de bogăţie sau putere, dar a făcut-o trişind, într-o singură direcţie. Şi acum aduc în discuţie un caz care pe mine mă revoltă: Casa din Mihăileanu a lui Băsescu. Eu plătesc rate la o garsonieră până când voi împlini 70 de ani, EBA s-a mutat în apartamentul din Mihăileanu, în 334 mp... cumpărat la preţul garsonierei mele... Cum a reuşit Băsescu o asemenea achiziţie în baza legii 112?... Celebra lege... Păi a declarat că nu a mai deţinut o locuinţă în Bucureşti, deşi Legea 112 cerea să nu fi avut o locuinţă... Oriunde! El avusese apartament în Constanţa şi casă în Otopeni... Că Băsescu este un şmenar, nu mă mir, dar cum au închis procurorii Dosarul Mihăileanu? Asta-i luptă împotriva corupţiei? Năstase şi Voiculescu au ajuns la puşcărie fără probe directe, la Băsescu erau probe peste probe... teancuri de probe. Cum a fost posibil? Răspuneţi voi... Pentru aceste motive, eu consider că plecarea doamnei Kovesi de la DNA este o acţiune de salubrizare a luptei împotriva corupţiei. Nu ştiu ce va urma, dar am încredere în profesorul de Drept penal Tudorel Toader. Omul ştie ce trebuie, sper să şi poată. M-am săturat de "cine poate oase roade"... EBA se lăfăie în 334 de mp, cumpăraţi aşa cum am spus mai sus, garsoniera mea (cumpărată cinstit) încape în bucătăria ei. *** Chiar nu vă este ruşine? Eu sper ca în această ţară să înceapă lupta împotriva corupţiei. Dar pe bune...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

planetfun  •  9 iulie 2018, 22:01

a stat plavanul o luna, poate poate se simte sa-si dea demisia. patetic si momentul de azi.

de pe ‘ici ‘sa  •  9 iulie 2018, 22:21

se spune ca ar fi o asa zisa ,,elita(probabil n-au nevoie de toaleta)'', astia ce fac ? sau de ce si in ce domeniu sunt astia elite, daca nu ies in strada ? sau elita e cea care beneficiaza de legalizarea furtului ?

??????  •  9 iulie 2018, 22:54

Faptul de a nu contesta o astfel de decizie de înlocuire din funcție la ÎCCJ considerați că o pune pe șefa de la DNA în postura de simplă executantă a "cacialmalelor" dintre Iohannis, Tăriceanu, Băsescu, Liviu Dragnea, etc. , explicând și eventuala prezență a acesteia în sufrageria lui Gabriel Oprea ?

Nicco  •  9 iulie 2018, 23:24

Bine spus, bine punctat in final! Da, raman milioanele pentru care a lucrat, milioane, nu multe, care au votat psd, milioane, mai multe, care nu au votat nimic...ambele categorii cu probleme de IQ

Lila  •  9 iulie 2018, 23:34

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

DragosT  •  10 iulie 2018, 0:10

Scuze, daca mie nu imi pasa, unde ma pot implica?

lord belial  •  10 iulie 2018, 0:15

m am intors azi in tara dupa cateva zile de vacanta unde mi-am aparat cu cerbicie tara si concetatenii in fata strainilor care o vedeau ca o tara din america de sud, ca sa vad ca ati revocat-o pe kovesi. credeam ca facem revolutie, referendum, suspendari, drame. cand colo, klaus o revoca, iar dragnea e prins in offside, semn ca nu se astepta la miscarea asta de la iohannis. in fine, de acord cu ce zice tolontan in concluzii. doar asa scuturam tara de molii si praf si banditi.

lord belial  •  10 iulie 2018, 0:19

@constantin - tu esti postac, verule.

Marcu Anton  •  10 iulie 2018, 0:43

Bah Tolontane da ce te mai ,,iubesc'' romanii...! *** Am vazut in media ,,mainstream '' ca unii de acolo te acuza ca sustii statul paralel pe fatza! Iar Boanchis de la ,,National'' asa mai cu perdea te perie ca ai talent dar te cam acuza ca sprijini ongurile soros si statul paralel..Curat patriot coane Fanica..(Tolontan am vrut sa scriu..) mai esti!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Jac  •  10 iulie 2018, 1:17

#constantin - "corupţiei în stil marinăresc" Va atrag atentia ca termenul "marinaresc" nu are nimic peiorativ. Ati face bine sa va cereti scuze fata de aceasta breasla si sa parasiti aceasta atitudine de superioritate intenabila, mai ales ca stapaniti greoi termenii de care uzati. Doua informatii pentru dumneavoastra: "Demoniza" este mai literar decat barbarismul "diaboliza". Marea majoritate a obiectelor pe care le-ati achizitionat recent a fost transportata pe mare si implicit munca unor marinari a facut asta posibil. Va rog sa va mai documentati inainte de a denigra aceasta breasla.

LEFTER POPESCU  •  10 iulie 2018, 2:44

Domnule Tolontan, s-a ajuns in aceasta situatie datorita slabiciuni si felului delasator (de neacceptat in opinia mea) in care presedintele a inteles sa se plimbe mai mult cu consoarta, in loc sa le sufle in ceafa parlamentarilor cand acestia erau in genunchi la alegerea sa. Cu Basescu presedinte nu se ajungea aici niciodata. Musca carne din ei pana la un nou puci ca in 2012. Basescu apela la cetatenii de care vorbiti dvs. El ii mobiliza si cerea implicarea lor printr-un referendum cu mult. mult, inainte ca cei cu salarii si pensii speciale , ce dorm in scaune , sa-si imagineze vreodata ca pot face ceea ce au facut in mandatul actualului presedinte. PRESEDINTELUI i-a fost cerut ,IN PRINCIPAL, de Dragnea si colegii sai sa respecte DECIZIA CURTII DE REVOCARE A SEFULUI DNA(pt. ca asta doreau ei) si nu Constitutia . O Constitutie facuta de dl. Ion iliescu pentru el dar in special pentru Adrian Nastase ( ca viitor presedinte) si nevotata in mod legal, in cabinele de vot , timp de 13 ore, ci in doua zile, in care oamenii domnului ILIESCU umblau cu urnele prin malluri , magazine , in statiile de metrou etc. ca sa se atinga procentul cerut si ca sa arate occidentului ca romanii si-au votat noua Constitutie . Cine crede cu adevarat ca s-a atins procentul necesar ? Multi au spus : lasa domnule , indiferent cum a fost votata , important sa avem o Contitutie .... Domnule Tolontan , considerati legala o asemenea Constitutie, in care dl Iliescu a marsat ca aceasta sa fie "votata" in doua zile si nu intruna , si nu doar in cabinele vot ci asa cum s-a procedat ? Amintiti-va si cruciti-va acum !

Dani  •  10 iulie 2018, 6:59

Cind nu exista politicieni care sa reprezinte cetateanul, cind intreaga "clasa politica" e corupta, cind trayesti in saracie si n-ai ce dona iar ong-urile sint cam toate ale lui Soros-Schwartz iar intreaga presa este de scandal, cind protestul este politizat si, mai rau, acaparat de mascaricii tradatori din USR (tot al lui Soros-Schwartz), *** "***"! Una reala de aceasta data, ori, si mai bine, o dictatura militara. Caci adevarata "democratie" oricum nu exista, cel putin atita timp cit nu poti vota pe cine doresti, ci doar dintre cei pusi la dispozitie de catre sistemul politic profund corupt

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dani  •  10 iulie 2018, 7:02

Erata: rind 2, al 4-lea cuvint: "traiesti". Dar oare mai traim, ori doar am ajuns sa functionam dupa cum doresc parazitii din sistem?

Ciprian  •  10 iulie 2018, 8:15

Stau și mă întreb, încotro ne îndreptăm? Care sunt perspectivele? După cum se pare, nicio perspectivă sănătoasă pentru România, îndestulătoare pentru cei ce au furat, fură și vor fura. Asta-i țara pe care ne-o dorim oare? Cu astfel de oameni la cârma sa?! Ăștia sunt indivizi care pot zugrăvi ceva bun pentru această țară?! Vaga mea impresie este că, peste vreo doi trei ani, la bilanț, ne vom da seama că suntem și mai rău decât acuma, mai săraci, mai dezbinați, mai rău văzuți în exterior, mai puțin oameni de calitate rămași în țară, iar speranța la o viață mai bună, va deveni sau rămâne doar o iluzie. O țară fără instituții puternice și independente, fără un cadru legal aspru, fără o societate civilă puternică, fără oameni competenți desemnați în funcții pe criterii profesionale, certificate de rezultatele obținute, fără valori și principii de neatins, nu poate fi considerată astfel, poate fi analizată din prisma unui trib, în care, cei puternici au totul, iar supușii, câte o firmitură aruncată din când în când. Este peste puterea mea de a înțelege, cum un condamnat penal poate dispune reformularea legislației juridice și penale?! Cum este posibil așa ceva??? Cum o autoritate a statului, în speță, Parlamentul, poate lucra în sesiune extraordinară pentru un singur om???!!! Cum? Cum? Cum? Spuneți voi, asta poate fi numită țară sănătoasă? Așa putem progresa? Mie mi se pare de o gravitate uluitoare! Cum câțiva parlamentari declarați incompatibili de o instamnță de judecată, instanța supremă de judecată, pot vota legi, oameni buni! Doamne, cât de idioți suntem! Îi înțeleg perfect pe cei plecați dinRomânia în străinătate la muncă, și care spun că nu se vor mai întoarce niciodată. În ritmul ăsta, deși nu asta-i soluția, vor pleca toți oamenii de bună-credință, urmând să mai rămână în țară pensionarii, care unde să mai meargă?, asistații sociali și prăduitorii, cei ce de 30 de ani devalizează țara asta după cum au vrut. Oare va veni vreun ceas când ne vom trezi din anestezie?! Cred că, a fost șters de pe axa ttimpului acel ceas.

Mircea  •  10 iulie 2018, 8:26

"Când poporul nu e mulțumit cu deciziile Curții, nu distruge regula, ci schimbă Constituția." Avem nevoie de vorbe mari. Cît și de oratorie, una pe gustul viselor noastre...

Codin  •  10 iulie 2018, 9:02

*** *** ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

doilaunu  •  10 iulie 2018, 10:07

foarte scarboasa fraza "Informați-vă și donați pentru echipele de presă pe care le citiți!". Stiu ca mana intinsa care nu spune o poveste nu capata nimic", insa indiferent de poveste, nu imi plac ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

claudiu  •  10 iulie 2018, 10:38

tolo , cati postaci pesedisti *** in slujba cariatului ai pe aici...greatza maxima!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Costel Tudor  •  10 iulie 2018, 11:28

Tolontane , pt. ce NU a făcut dar mai ales pt. ce a făcut ca șefa a DNA , crezi ca trebuia REVOCATA sau NU ? Te rog fara VRĂJEALA , DA sau NU !!!

??????  •  10 iulie 2018, 11:52

Dumneata domnule Tolontan ai remarcat în textul Constituției că procurorii sunt demiși de CSM și de ÎCCJ și nu de CCR care are obligația să asigure supremația funcțiilor CSM și ÎCCJ ? Deci, niște indivizi care au pretenția de a-și zice judecători, ce ocupă vremelnic niște funcții, dau dispoziții după bunul lor plac, evident în contradicție cu atribuțiile care le sunt stabilite ?

??????  •  10 iulie 2018, 11:57

Deci, decretele sunt atribuția președintelui și conținutul sau emiterea unor astfel de acte nu constituie obiect de prounțare al evaluărilor de constituționalitate sau neconstituționalitate ale CCR ?

??????  •  10 iulie 2018, 12:06

Cum opinați că v-a acționa doamna Kovesi la astfel de "abuzuri" promovate ca decizii ale CCR, de judecătorii de la CCR, dumneaiei care a purtat de la conducerea DNA lupta cu alte forme de abuzuri ?

17 Nentori Tirana  •  10 iulie 2018, 12:35

Esti servit, injuraturile asteapa moderare, vrei atitudine. Nici sa te descarci nu mai poti. Pleaca tu capul *** ! *** de constitutie, a avut si Ceausescu la fel cum are si infractorul DrAgnea dar daca e s-o luam asa atunci trebuie precizat ca Judecatorii - NUMITI politic - n-au respectat constitutia, ei au interpretat-o politic, practic ei au schimbat-o. Ei trebuiau demisi ! In constitutie Justitia e independenta de politic ! Independenta aia garantata de acel CSM care tocmai a sters pe jos cu Toader, un prostalau NUMIT politic ministru. I-a votat cineva ? De prostalaul Toader nici nu stia nimeni ca este psd-ist. Practic nenorocitii astia legalizeaza furtul, abuzul in serviciu pe motiv ca au fost votati. ------------------------ @D’acord • 9 iulie 2018, 20:31 isi imagineaza un Tolo care vrea sa asfalteze o sosea dar ajunge 12 ani la Brutarie pentru abuz in serviciu caci exista unul in sat care vrea mai bine un pod .Ba *** ro, asta e logica ? Daca si cu parca ? S-a facut o sosea, un pod ? De aia sint peste 2000 - numarul total de librarii a scazut la sub 200 - de scoli cu buda in fundu curtii, spitale infecte si educatie cu bitele, sabiile si topoarele pe stada ? Ca nu i-a lasat legea sa faca ? Nu cumva pentru ca prin abuz de functie s-au acordat contracte pe mita, procente, favoruri, ... unor "amici" care la rindul lor anjajeaza Dorei care se fac ca lucreaza ? Ori ca "votatii" si-au angajat sotiile si rudele lor incompetente, plus ale amicilor, in functii vitale ? Bine, as intelege ca poate nu le-a dat voie legea ori Soros, Merchel ... Dar unde sint banii ? Pe ce s-au dus ? De ce Teleorman nu-si permite nici macar o singura librarie ? Era una care trebuia renovata dar n-au fost bani si ... sincer vorbind mai bine vinzi tigari si posirca la pet. ------------------------ *** ro, nu stiu ce visezi, adevarul este "ca cariera" lui Ioannis s-a incheiat, n-o sa-l mai voteze nimeni. Nu poate fi lider, am votat un roman ca toti ceilalti hoti, un tradator si las, las caci felul in care a facut-o de oaie este impardonabil. Daca nu va fi suspendat inseamna doar ca "ciumei rosii" ii convine o mamaliga pe post. Mai are doar o solutie, sa demisioneze, iar pentru asta chiar nu are nevoie sa ne dea o explicatie. ------------------------ Ioanne tata, semneaza demisia *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

bradis paul  •  10 iulie 2018, 13:21

Sa nu va suparati donmnule Tolontan ca sunt unii care va suspecteaza (fara a avea 100% dreptate) ca nu sunteti intodeauna obiectiv in legatura cu subiectele supuse de dumneavoastra dezbaterii publice.... Daca acum cateva saptamani in urma ati fi adus subiectul de astazi in discutie insa cu titulatura: DACA NU VA CONVINE CA DOAMNA KOVESI respectiv DOMNUL MAIOR NU AU IESIT PUBLIC SA RESPINGA CU FERMITATE AFIRMATIILE FOSTULUI PRESEDINTE AL INALTEI CURTI DE CASATIE SI JUSTITIE CUM CA NU A PARTICIPAT LA VRE-O DEZBATERE IMPREUNA CU CONDUCEREA CELORLALTE DOUA INSTITUTII (SRI,PARCHETUL GENERAL),CO SEMNATARE A CELEBRULUI PROTIOCOL ,SI NICI NU A SEMNAT RESPECTIVULUI DOCUMENT,SI SA SUSTINA OBIECTIV SI CU ARGUMENTE CA DISCUTIILE AU AVUT LOC IN CADRU ORGANIZAT,SI CA TOTUL A FOST RODUL UNEI LUNGI DEZBATERI SI ANALIZE INTRE SPECILAISTI APARTINATORI AI INSTITUTIILOR ENUMERATE MAI SUS. NU SE POATE SA VORBIM DESPRE UN OM CA DESPRE DUMNEZEU IN CONDITIILE IN CARE ACESTA ESTE DATOR CU FOARTE MULTE RASPUNSURI CARE SUNT FOARTE IMPORTANTE PENTRU O SOCIETATE CARE REACTIONEAZA LA IMPULS SI CARE ARE CA FUNDAMENT PENTRU REZOLVAREA PROBLEMELOR MAJORE CU CARE SE CONFRUNTA: URA, VIOLENTA,SUBIECTIVISMUL EXAGERAT,SI MAI ALES MINCIUNA SI IPOCRIZIA. O ZI BUNA

gabriel  •  10 iulie 2018, 15:07

La noi s-a inventat "democratia originala" tot asa cum acum Constitutia e tratata precum o jucarie noua scapata jos...s-a stricat,ne trebuie alta.De ce drq nu luam ceva din consecventa americanilor in privinta asta daca tot importam modele de peste tot,asa de dragul de a schimba ? Penali ce s-au frecat de toti securistii si afaceristii ne dau lectii de morala si virtute?Analfabete functional ,incapabile sa citeasca correct de pe foile din fata,iau decizii ce ne afecteaza viitorul?Asta e trecut in constitutie?Cu LCK sau nu la conducerea DNA poporul asta e profund corrupt...altfel n-ar opta pentru aventurieri politici de teapa lui chiorete sau livache.Orice constitutie am avea noi tot am rastalmaci-o la nesfarsit...

Mircea  •  10 iulie 2018, 18:19

Poate mi-i de la vîrstă. Iau lucrurile cum sînt. PS Cînd cineva îți solicită implicare, fii sigur că te vrea in vreun demers care îi prinde lui bine.

Comentează