Spitalul din Mioveni confirmă salariul medicului chiulangiu: ”Câștigă 9.300 de lei net pe lună și e cercetat disciplinar!”

Managerul Constantin Iorga spune că psihiatrul Bogdan Ștefănache riscă desfacerea contractului de muncă

marți, 15 mai 2018, 7:23

De Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Implicarea unui cetățean obișnuit din Mioveni a transformat un caz aparent banal într-o cercetare a Spitalului Orășenesc.

Pe 9 mai, Augustin Zamfira trimite o scrisoare ministrului sănătății, Sorina Pintea.

El îi povestește cum, de 40 de zile, așteaptă ca medicul psihiatru Bogdan Ștefănache să vină la muncă.

Zamfira a decis să acționeze văzând cum, zi de zi, toți pacienții suportă umilința așteptării în fața unui cabinet gol, unde doctorul nu apare!

Omul expediază mesajul și către Gazeta Sporturilor.

Ziarul merge la Policlinica Spitalului Orășenesc din Mioveni și, în locul medicului, în cabinet e doar asistenta.

Nimeni dintre pacienți nu-și amintește când l-a văzut ultima oară pe Ștefănache.

După publicarea articolului, foștii colegi de facultate din Târgu Mureș povestesc, cu jenă, peripețiile unei cariere lipsite de orice implicare a medicului Ștefănache.

Ieri, spitalul din Mioveni a reacționat.

Managerul Constantin Iorga a trimis un răspuns ziarului, în care spune că ”faptele sesizate de dumneavoastră fac obiectul cercetării Comisiei de disciplină constituită la nivelul Spitalului Orășenesc ”Sf. Spiridon”.

În cazul în care absențele prelungite ale psihiatrului se confirmă, ”gravitatea faptelor poate atrage sancțiuni disciplinare, materiale sau de altă natură, inclusiv desfacerea contractului de muncă, după caz”.

În primul articol, Gazeta spuse publicului cât câștigă un psihiatru cu vechimea medicului, la o unitate de genul policlinicii din Mioveni: aproximativ 10.000 de lei net pe lună.

Managerul confirmă și oferă salariul exact.

”În luna aprilie medicul a primit 9.300 lei salariu net”.

Asta este leafa doar de la Spitalul Orășenesc, pentru că Bogdan Ștefănache este angajat și la Spitalul penitenciar din Mioveni.

 

 

Răspunsul Spitalului din Mioveni

 

Scrisoarea omului care l-a așteptat timp de 39 de zile pe medicul Bogdan Ștefănache.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Mihai  •  15 mai 2018, 7:41

Genial! Asa ar trebui să procedăm cu toții si cu siguranta vom reuși! De la noi oamenii de rand.

wsf  •  15 mai 2018, 8:21

95 din 100 de medici aleg profesia pt bani. cei 5 cu hipocrate in cap, sunt plecati afara. de ce nu sunt platiti medicii dupa satisfactia clientului? ca la ubar? mai ales cei platiti de stat. nu-i convine? sa mearga la privat.

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 8:22

@wsf: scuze, insa ipoteza dvs este eronata. Nicaieri in lume nu te faci medic pentru bani. Bani poti sa faci si in banci sau in avocatura. Devii medic pentru ca ai ceva de dat semenilor tai.

Lucian  •  15 mai 2018, 8:37

Spitalul face cercetări de dinainte de e se sesiza presa sau după ce nu a avut încotro? Dacă 2 e și mai grav.

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 8:38

@Lucian: dupe ce omul din Mioveni a sesizat Ministerul si presa.

Kendo  •  15 mai 2018, 8:41

Da, doar facandu-i de ras prin presa - asa cum e presa asta din Romania - pe toti agaricii astia se poate schimba ceva, minuscul, cat de cat. In rest, nu se sesizeaza absolut nimeni dintre cei care ar trebui s-o faca.

Dr. Dan Patru Tudosie  •  15 mai 2018, 8:47

@Mihai, da, asa ar trebui sa procedati toti, dar nu s-ar fi miscat absolut nimic daca treaba asta nu ajungea si in presa. Iar in presa ajung foarte multe. Se rezolva aproape nimic

marian  •  15 mai 2018, 9:08

BRAVO!!! Stima!

Dinu  •  15 mai 2018, 9:15

Din pacate sistemul de salarizare fara noima primovat de *** tari au dus la un asemenea comportamnet. Si din pacate e doar inceputul. Va fi o lupta a lichelelor pentru salarii. Dar nu o lupta in valoare, ci o lupta in pile si rubedeni.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Maxentiu  •  15 mai 2018, 9:27

Perceptia mea, bazata pe experienta, e ca medicii de genul asta reprezinta regula, nu exceptia. Sigur ca nu toti lipsesc cu lunile de la serviciu, dar multi impartasesc aceeasi lipsa de respect si de interes fata de pacienti. Probabil ca tine si de cultura organizationala, un angajat n-ar putea sa-si faca de cap in halul asta fara un management complice sau cel putin absent.

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 9:28

@Maxentiu: e o perceptie, asa cum recunoasteti, dar studiile de satisfactie a pacientilor arata ca, in majoritatea cazurilor, ei ii sunt multumiti de medici. Ceea ce inseamna ca majoritatea medicilor isi fac onest meseria. Tocmai de aceea, asemenea cazuri expuse de cetateni si de presa ar trebui privite de corpul medical drept ceea ce sunt: o incurajare de a curati sistemul.

Nic  •  15 mai 2018, 9:34

Sistemul este bolnav, dar ne facem că nu vedem. Ne umilește continuu, dar nu reînvățăm să ne respectăm și ca atare nu cerem să fim respectați. Fără seriozitate, cinste și corectitudine, nimic nu va merge bine. Compromisurile, învârtelile nu pot sta la baza unei societăți civilizate și prospere. Este vina tuturor. Ne batem joc de România. Suntem pe un drum greșit, nu ne mai respectăm, nu ne conservăm valorile, nu le punem acolo unde le este locul și astfel, mergem sigur spre desființarea nației. Deșteaptă-te ROMÂNE din somnul cel de moarte....

Marian  •  15 mai 2018, 9:35

Pai de ce ia asa mult,face cumva operatii pe cord salveaza vieti?

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 10:08

@Marian: da, un psihiatru salveaza vieti si le imbunatateste pe cele ale pacientului si ale oamenilor din jurul bolnavului.

Razvan  •  15 mai 2018, 10:12

Sunt de acord cum a procedat cetateanul in cauza, dar in cazul acesta nu asa ar fi trebuit sa se intample. Domnul manager al spitalului ar trebui demis odata cu doctorul pentru ca el d-aia e pus acolo sa vada daca un doctor vine la munca :). Auzi, se fac cercetari si daca se confirma se vor lua sanctiuni. Ce cercetari se mai fac frate, azi ar fi trebuit desfacerea contractului de munca si la revedere. Era o lege in case se spunea ca daca ai lipsit de la servici si n-ai anuntat in 3 zile automat se incheie contractul de munca. Managerul e pe mana cu el, asta e clar, deci la revedere amandoi.

cet  •  15 mai 2018, 10:16

Ma surprinde raspunsul managerului ..."daca se confirma ca a lipsit....."bla,bla! Pai nu se inregistreaza prezenta zilnica a personalului, intr-o condica de prezenta unde semnezi la venire/plecare? In ce baza se intocmeste pontajul, etc.? managerul trebuia sa raspunda clar, " in luna aprilie a fost prezent ... ore" Toti se ascund dupa "o comisie care face si drege", de fapt musamalizeaza deficientele in loc sa le inlature! O instalatie de pontaj automata, pe baza de amprenta digitala pentru 200 salariati costa 1500-2000 lei! este simpla, eficienta si mai ales nu poate fi pacalita usor! managerul poate verifica "in timp real" prezenta!

max  •  15 mai 2018, 10:26

Daca se vrea se observa cum majoritatea medicilor care lucreaza la stat ,au cabinete in privat iar dupa ora 13 nu mai vezi picior de doctor pt ca sunt la cainetele lor private aducindu-si pacientul din public la el la cabinet(concurenta neloiala cu statul) .Cum este posibil ca un medic cu norma intreaga la spital sau la cabinet de familie sa presteze si in alt loc ,uneori tot cu norma-ntreaga?

Tudor  •  15 mai 2018, 10:43

Psihiatria nu-i o meserie, e o armă politică. De cînd lumea. La fel a fost *** și ciuma: ocolește-l, e ciumat. Că mai cad în plasă o mulțime de nevinovați este altceva, însă, niciodată nu și-a propus să-i ajute cumva. Iar nouă tot ni se bagă-n cap Froid, froidian și alte bazaconii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Relu  •  15 mai 2018, 10:46

"Nicaieri in lume nu te faci medic pentru bani" Cataline, asta e un cliseu tare drag celor din lumea medicala. Si nu numai. Nimeni nu se face stomatolog pentru bani, nimeni nu se face softist pentru bani, nimeni nu intra in politica pentru bani. Toti vor sa ajute, sa munceasca pe branci, sa dea ce-i mai bun. Ma si mir ca cu atatia altruisti nu am lasat America in urma. De fapt, cu cat clamezi mai mult treaba asta, cu atat iti sunt mai dragi banii.

Ion  •  15 mai 2018, 10:52

De ce Managerul Constantin Iorga nu este demis si cercetat de catre superior pt ca nu si.a exercitat atributiile pt carre este platit, iar de parchet pt neglijenta in serviciu ?!???? Nu cumva asa este firesc ??! Faptul ca asistenta elibera retete nu constituie de asemenea o ilegalitate ? Atat dpdv penal, cat si administrativ ?!????

caine  •  15 mai 2018, 11:07

Din raspunsul spitalului, mi se pare relevant urmatorul pasaj : " nu exista sesizari sau plangeri cu privire la aceasta (!)". Eu inteleg ca pacientii sunt multumiti.

pavel  •  15 mai 2018, 11:13

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ilie  •  15 mai 2018, 11:14

Felicitari GSP!

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 11:15

@Ilie: multumim, dar felicitarile le merita Augustin Zamfira, omul din Mioveni care a zis ca nu e normal sa accepte anormalul ca 40 de zile medicul sa nu vina in cabinet si asistenta sa ii duca, in fiecare zi, cu vorba.

pavel  •  15 mai 2018, 11:33

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea acuzatii grave care nu sunt probate/dovedite, traiasca tovarasul becali, domnule tolontan. de ce sunteti un ipocrit ? prima pagina de ieri a fost un atac la cfr, azi e oda la fcsb. si cica, acuzatii grave care nu pot fi probate. voi va contraziceti singur. ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gicapuia  •  15 mai 2018, 11:34

Domnule Tolontan, Referitor la raspunsul dvs la comentariile lui Maxentiu si wsf sa stiti ca au in mare masura dreptate. Senzatia e ca esti evaluat din prima : Cam cite parale pot sa scot pe asta. Isi numara pastilele care o sa ti le dea, la ce farmacie sa te trimita si in gind calculeaza comisionul care o sa si-l ia de la distribuitor. Daca punema deoparte contributiile la sananate si pensie care le-am platit toata viata nu traiam sa-i cheltuiesc pe medicamente si traiul de zi cu zi. Dar cica sistemul de pensie si sanatate are la baza principiul solidaritatii. A cui solidaritate ? A nosastra cu sistemul sanitar corupt pina in maduva oaselor, unde complici sunt deopotriva de la managerii de spital pina la femeia de servici trecind prin doctori si asistente. Sa fim seriosi ! Nu va mai amagiti ! Suntem un popor de tot risul ! Spuneti cu ce ne putem mindri cu adevarat ca popor in ultimii 27 de ani ? Faceti o comparatie cu restul de tari foste comuniste si numiti una care e mai distrusa ca Romania. Bulgaria ?

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2018, 11:35

@gicapuia: e buna intrebarea dvs, cu ce lucruri ne putem mindri, ca popor, in ultimii 27 de ani? Incerc sa dau citeva raspunsuri, pentru mine, nu vorbesc in numele nimanui: multimile care au darimat comunismul, SMURD, citeva edituri romanesti (Humanitas, Polirom si altele), Carturesti (librariile de pe Magheru si cea din Centrul vechi sunt demne de orice capitala europeana), citeva firme importante (Dedeman, Bitdefender si altele), citeva rezultate din sport si sportivi sau antrenori precum Octavian Belu, oamenii care au iesit impotriva OUG 13. Si, peste toate, desi e un elogiu al disperarii, cei plecati peste granite si care s-au realizat in tari si medii profesionale ultracompetitive. Nu sunt multe, de acord, dar am pornit foarte de jos si n-am stiut sa ne alegem liderii.

Andrei F  •  15 mai 2018, 11:43

La Spitalul Mioveni condica de prezenta o exista?

dan  •  15 mai 2018, 11:49

medic psihiatru ... *** .... e revoltator faptul ca omul nu da pe la servici cu lunile si nu nimeni din spital nu s-a sesizat ... prin nepasarea celor care ar trebui sa se asigure ca toate cadrele sunt la program devin si ei complici ... pt asa o 'realizare' un raspuns ferm ar fi destituirea medicului si a celor care pasiv au permis sa se ajunga la luni de zile de absenteism + banii inapoi + amenda on top.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cornel  •  15 mai 2018, 12:03

Dacă ați ști citi sunt din ăștia...

andrei  •  15 mai 2018, 12:56

Domnule Tolontan eu am o parere contrara cu a dvs ..ati spus ca nicaieri in lume nu te faci medic pt bani..in primul rind romania este o tara diferita in care inca functioneaza plicul..iar acest plic face din multi viitori medici sa fie mai interesati de cit o sa cistige in viitor decit de meseria in sine si de binele pe care ar trebui sa il faca semenilor...o sa dau un exemplu concret....eu traiesc de citiva ani in afara tarii in tara in care traiescnu exista \plicul\,iar acum vreo 3 ani am avut ocazia sa cunosc si sa vorbesc cu un viitor medic care era in anul 4 de facultate la Medicina...acest viitor medic povestea intr-un cerc de cunoscuti ca trebuie sa aleaga viitoarea specializare si ca se oprise asupra a vreo 3 si ni le-a si spus...dintre acestea 3 a spus ca prefera si mai mult ca sigur o sa o aleaga pe cea de ortoped pentru ca este mai BANOASA....acum cind va scriu, acest medic profeseaza intr-un spital de stat ca ORTOPED...atunci mi-am dat seama ca sistemul medical din Romania nu o sa il ajunga prea curind pe cel din alte tari...eu nu cred ca exemplu care vi l-am povestit este izolat ci cred ca este generalizat intre viitorii medici si doar putini sint cei care nu se gindesc la bani si ar fi multumiti DOAR cu salariul pe care in primesc de la stat

Boss  •  15 mai 2018, 13:27

E mic salariul; trebuie plătiți dublu și atunci mai trec pe la job medicii!

Moshu  •  15 mai 2018, 13:48

Se pare că, în țara asta, în privința personalului medical, nu se pune (suficient de mult) punctul pe "i"! Așa cum nici autorul acestui articol n-a făcut-o. Noi, oamenii de rând, acceptăm să ne ploconim și să băgăm bani în buzunarul doctorilor...DE FRICĂ !! Da, DE FRICĂ. Ca, nu cumva, aceștia să ne trateze rău / superficial. Nu cei care îi "plătesc" în avans simt, cu adevărat, recunoștință sinceră pentru aceștia ci, dimpotrivă, aceia care o fac la urmă (după ce au fost tratați omenește). Doar că, de obicei, asemenea doctori refuză orice plată (alta decât ceea ce li se cuvine oficial). Adevărata lor plata / satisfacție este însăși starea de bine a pacienților. Firește, vorbesc despre o categorie (foarte) rară de slujitori ai lui Hippocrates. Încă există. Tolo, caută-i și scrie despre aceștia!

Marilena  •  15 mai 2018, 13:49

La asa salar net a luat-o bietul medic razna ce vreti?

aliex  •  15 mai 2018, 13:56

O data cu salarii mari, ar fi trebuit si o serie de reguli dure pentru doctori, nu doar avantaje. Peste tot exista un echilibru intre drepturi si obligatii. Ar trebui *** si dat exemplu, vrei salar mare, atunci respecti regulile, altfel , valea !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion  •  15 mai 2018, 14:17

Asadar, ca tara europeana , in ultimii 28 ani de laudam cu Bitdefender, Dedeman si 2 librarii " europene"., dar si cu romanii care s-au relizat afara si... ce sa vezi, nu mai sunt romani ( ei aproape ca nu există pt statu romani, poate doar o data la 2 luni cand uzeaza de moneygram). Altfel, ne *** in fundu curtii si dam spaga femeii de serviciu ca sa ne schimbe cearsafu la spital. Functionam pe proprie raspundere ca nu avem aviz IsU, desi candva a fost Colectiv. Avem grup de specialisti la Parlament care modifică CP sa isi scape seful, iar un puscarias mananca mai bine decat orice alt om Institutionalizat, ba mai mult, primeste bani pt fiecare zi de arest. Avem autostrazi care trebuie reparate dupa 2 ani de la inaugurare si care leaga localitatea Nimic de localitatea Deloc. Suntem tara nr. 2 din lume dpdv al persoanelor care migreaza, dar ne laudam ca se realizeaza in alte state. Functionatii publici isi aduc de acasa hartie si pixuri, iar pers care merg la spital tre sa duca " seringa" cumparata de la marmacie. Avizam orice supliment alimentar pe post de medicamemt, ba mai mult, medicii de familie spun ca face minuni. Condamnam la puscarie pe Cocos pt 9 mil euro spaga la 2 ani de parnaie, iar pe militianu cu 300 lei spaga, la 4 ani de parnaie. Viorica e ***, iar nr 3 in stat este un infractor dovedit, cu alte 2 procese pe rol, unde surpriza, nu e martor... :))) tara europeana. Ajutor social sa fie si servicii secrete, restu e cancan, , noroc cu parlamentaru ala de a zis ca ***, altfel eram dusi cu totu...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fane  •  15 mai 2018, 14:38

salariul ca salariul dar cei din generatia veche percep in continuare si SPAGA, iar de regula asistenta face turu salonului inainte de vizita colecteaza plicurile iar dupa vizita se aud fraze de genul "sunt doar 8 plicuri 2 nu au dat cine sunt aia ? ...." si va dati seama ca celor 2 nu li se vor face serviciile de care beneficiaza prin lege.... in plus doctorii astia au cabinete particulare dar nu cumpara pentru ele nici macar manusi de unica folosinta iau tot de la stat pe degeaba: manusi, seringi, catetere, medicamente (au stocuri ascunse prin dulapuri, pe unde nu-ti trece prin cap ....) aici e adevarat problema: DACA AU SALARII CA IN VEST DE CE MAI FURA IN CONTINUARE?

Intrebare  •  15 mai 2018, 14:52

Oare la jobul de la penintenciar ce program de lucru are...

Alta întrebare  •  15 mai 2018, 15:04

Oare la penitenciar "mergea IT-ul"?

Obiectiv  •  15 mai 2018, 15:23

Cataline, cat timp trebuie sa mai treaca pentru ca postarile mele pe alte bloguri sa nu apara ca "smasm"? Cuvintele mele cele mai dure au fost "ranjet impertinent" (pt. stucan, pentru care ati platit clauza de reziliere, dupa cum, cu mandrie, ai declarat) si "s-o-a-r-e-c-e de biblioteca", cu referire la aspectul lui burleanu! Ca unii isi permit sa-i faca in toate felurile pe Hagi si pe Dinu este in regula, insa vocabulele si constatarile mele deranjeaza! O.

costel  •  15 mai 2018, 15:49

9.300 de lei net in aprilie? Pai lipsea de la spital deoarece era in greva, impreuna cu unii colegi, nemultumit ca sunt medici care iau 20.000 de lei net...

Bodrin  •  15 mai 2018, 15:56

Din păcate există prea mulți neoameni printre oameni. Sau nu toți oamenii aparțin speciei homo sapiens...

io  •  15 mai 2018, 16:09

hai sa va povestesc o intamplare pe care am trait-o. sora mea a nascut in urma cu cativa ani la polizu. cand am vrut sa-i dau bani doctoritei cu care nastea, la orele 11, nu am avut loc sa-i bag banii in buzunar de ceilalti bani pe care ii avea. si nu se jena deloc. mergea cu halatul descheiat si cu buzunarele doldora...

ticbis  •  15 mai 2018, 16:31

Tolo, cu parere de rau, te contrazic! Cum adica, citez: "nimeni nu se face medic pentru bani"???!!! Exact pentru asta se face! :))) In urma cu mai bine de 35 de ani am avut o prietena; eu eram deja inginer electronist si lucram la cel mai inalt nivel, ea era studenta la medicina in anul 2. Eu eram innebunit de pasiune pentru meserie si-mi colcaiau prin cap numai circuite integrate, tranzistoare si tot felul de aparate, lucram in cercetare la varf la vremea aia si am produs cateva inventii de referinta; ea tocea manualele si cursurile cu o osardie demna de toata lauda; isi promova toate examenele cu 10, desi i se facea rau (la propriu) cand vedea sange! Nici atunci si nici acum n-am inteles de ce si-a ales o astfel de profesie; explicatia pe care mi-a oferit-o a fost clara: pentru bani si pentru o pozitie privilegiata in societatea existenta atunci (era inainte de 1989). Am fost impreuna pana in ultima clipa; i-am facut eu cu mana mea proiectul de diploma, inginereste, cu grafice, schite, desene, culori, diapozitive, toata teza scrisa de mana mea cu rotring, ca nu exista calculator pe vremea aia si nici nu se accepta altfel. A luat 10 cu laude, si-a primit repartitia si s-a sfarsit... ne-am despartit pentru ca nu mai corespundeam pretentiilor ei; ea era medic si eu doar un amarat de inginer cercetator in electronica... fiecare si-a vazut de drumul lui si n-am mai tinut legatura. Anul trecut, animat de o anume nostalgie a amintirilor trecutului si a vremurilor tineretii mele, dupa mai bine de 30 de ani, am cautat-o... si am gasit-o: lucreaza ca medic intr-o scoala de copii cu handicap si, in general, n-are nicio treaba cu actul medical in intelesul comun al acestei notiuni! Nu, nu trateaza nimic medical acolo; este, daca vreti, un fel de bona pentru copiii cu dizabilitati. Nimic rau in asta, toata stima pentru ceea ce face, insa nu vad de ce s-a chinuit 6 ani de facultate, 2 ani de stagiatura, 3 ani de rezidentiat... Mi-a spus doar atat: castiga foarte bine si nimic altceva n-o intereseaza!!! Revenind la subiect, Tolo, sunt sute si mii de medici care n-au nicio treaba cu meseria asta; o fac pentru bani, nu pentru oameni! Spre exemplu, eu nu mi-am mai vazut la fata doctora medic de familie de peste 20 de ani! Nu pentru ca toate controalele medicale si analizele anuale mi le-au asigurat companiile la care am fost angajat, ci pentru ca niciodata nu e la program! Am intentionat s-o schimb; s-a opus sotia mea care mi-a spus pe sleau ca prefera asa, pentru ca oricum aia n-are ce sa-i faca si ca de la ea nu-i trebuiesc altceva decat trimiterile la specialist, retetele de medicamente si concediile medicale! Si pe toate astea le obtine contra a 20-30 de lei de la asistenta doctoritei noastre care e in permanenta la cabinet si are pe mana parafa de medic si tipizatele semnate in alb!!! Nimeni n-are nevoie de altceva; fiecare se trateaza unde si cum poate, pe banii lui; medicul de familie e doar un dispecer, o veriga in plus care, desi mai mult incurca, potrivit legii, n-ai cum s-o sari! De altfel, daca treci pragul cabinetului unui medic de familie, observi ca acesta e dotat standard cu un birou, doua scaune, un pat, un cantar, un stetoscop, un set de "lingurite" pentru control de rosu in gat, un tensiometru, un termometru, un retetar si o stampila! Atat!!! La ora actuala, toate astea le poti deslusi singur, chiar acasa; cu cativa zeci de lei iti poti cumpara un aparat pe care ti-l prinzi la incheietura si-ti afiseaza permanent pulsul, temperatura, ritmul cardiac, respiratia, tensiunea arteriala si chiar glicemia!!! Iar un cantar de baie iti arata si greutatea!!! Mai mult, cunosc cateva persoane care mi-au povestit ca au medici de familie care nici macar o injectie banala nu pot face; daca nu au asistentele la indemana te cheama a doua zi!!! Sa fim seriosi, medicii adevarati, aia care au mai ramas, sunt prin spitale, nu pe la cabinete, fie ele de stat sau particulare. Astia din urma conteaza doar la numar! Cei care isi accepta meseria au plecat din tara si vor pleca in continuare; ceilalti vor ramane ca sa-si incaseze lefurile si spagile. Ceea ce face medicul asta psihiatru de care vorbiti aici, nu ma surprinde deloc, din doua motive; UNU: nici nu ma asteptam la altceva; DOI: exista o teorie in lumea medicala in ceea ce-i priveste pe psihiatri; nu insist ca n-am dovezi... :))))))) Place sau nu, realitatile cam astea sunt...

gabisone  •  15 mai 2018, 16:51

Foarte urat din parte celor ce-l acopera.Mizerabili.

paul c  •  15 mai 2018, 17:11

Asta ma duce cu gandul la medicul meu de familie. De fiecare cand o caut, asistenta zice "fix acum a iesit d-na doctor, nu v-ati intalnit cu ea". *** a iesit vreo 2 saptamani fix cand intram eu...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Barcan Ilie  •  15 mai 2018, 17:46

Aceasta este Romania cu bune si rele, dar ce este mai dureros este faptul ca sistemul medical romanesc este depasit de boli si durere pe care nimeni nu le pot trata, pacat de acest pamant lasat de bunul dumnezeu.

Andrei F  •  15 mai 2018, 17:51

Oglinda oglinjoara daca Firea,Dragnea ar scrie altora proiectul de diploma,daca ar da si 20-30 de lei mita ...cum ar fi?Cum sa postezi ceva despre doctori cand ai trisat in cariera unuia?Doamne , de la asemenea ,,eroi,,primim lectii?Si Albert Einstein a fost renumit in domeniul sau dar in altele a avut mari probleme...Sa creezi o lucrare de nota 10 dar sa nu intelegi rolul medicului de familie...?

Tudor  •  15 mai 2018, 18:14

Experimentul Rosenham. În 1973, mai mulți s-au înțeles de-au mers la diferite spitale/clinici psihiatrice din State, spunînd că nu se simt bine, treburi ușoare. Toți au fost internați și puși pe ceva tratament! Mai mult, n-au fost lăsați să plece pînă ce n-au spus că se simt mai bine de pe urma tratamentului. După aia au scris un articol, au făcut o emisiune, nu mai știu, la care spitalele/clinicile au zis să să mai trimită odată niște oameni să le arate că nu-i chiar așa. După o vreme unele spitale au spus că au refuzat cîțiva la internare, că, vedeți, a fost o scăpare. Numai că de data asta n-au trimis pe nimeni. Povesteam asta unui coleg american ce-a avut o viață mai grea, la care mi-a zis: „am făcut la fel după ce, la 18 ani, m-au aruncat în stradă din orfelinat. Iarna mergeam la clinici de psihiatrie și ziceam tot felul. Mă internau și mă puneau pe tratament. Nu înghițeam pilulele le țineam sub limbă și le aruncam. Ieșeam primăvara după ce ziceam că-s mai bine”. Și după astfel de cazuri, nu numai după cele plătite, se fac statistici pe tratamente și medicamente. (nu cenzurați

nae  •  15 mai 2018, 18:24

Daca nu se fac medici pentru bani,atunci dece au plecat in alte tari?nu pentru ca ca voiau mai multi bani?

Comentează