Liviu Dragnea îi insultă pe votanții lui Burleanu, așa cum îi insultă partidele de dreapta pe votanții PSD!

Când spune, disprețuitor, că au câștigat cluburile mici și fără însemnătate, Dragnea uită că la fel i se aruncă lui în cârcă victoriile politice, care ar fi obținute pe baza unui electorat ”marginal, sărac și needucat”

joi, 19 aprilie 2018, 11:48

 

Mircea Lucescu spune că ”Fetele au decis viitorul fotbalului românesc”.

Gigi Becali, care de când s-a retras din fotbal vorbește mai mult decât alaltăieri, când era în fotbal, își exprimă și el lehamitea.

Nu se poate așa, ca ăia mici să hotărască președintele FRF!

Ironic și el, Liviu Dragnea îi completează: ”E foarte bine că FRF și-a ales conducerea cu sprijinul fotbalului în sală și al fotbalului feminin. Avem viitor luminos în fotbal!”.

Cu o zi înainte, la TVR, Costel Gâlcă se revoltase: ”Nu e normal ca votul Ligii 1 să valoreze cât votul unei echipe de liga a treia”.

Lângă el, Justin Ștefan, chiar dacă susținător al lui Lupescu, s-a simțit dator să intervină: ”Nu se poate, ar fi împotriva regulilor FIFA și UEFA!”.

254 din 256 de membri cu drept de vot și-au exprimat opinia la alegerile FRF

Bineînțeles.

Sigur că e împotriva regulilor, pentru că ideea votului proporțional, bazat pe putere sau pe avere, se înscrie contra oricărui principiu fondator al asociațiilor.

Baza libertății noastre în societate este egalitatea.

Dintre toate aceste personaje care nu știu să piardă, cel mai trist este Liviu Dragnea.

După vorba psihologilor, care spun că ”ajungem să ne comportăm cu noi înșine după cum se comportă alții cu noi”, Liviu Dragnea face cu electoratul fotbalului ce face Dreapta cu PSD și cu votanții săi.

Dragnea jignește cluburile mici, sărace și fără forță.

La fel procedează partidele de dreapta din România cu oamenii care votează PSD. ”Sunt de la țară!”.

Neputând accepta rezultatul alegerilor, fie ele locale sau parlamentare, pe care, în ultima vreme, le pierde în mod constant, Dreapta susține că electoratul PSD este needucat, îmbătrânit și întreținut de la buget.

Sigur că dacă te uiți pe cifrele votanților, înapoierea votanților PSD sau ai lui Burleanu se dovedește a fi un neadevăr.

  1. Nu câștigi alegerile politice din toate sectoarele din București cu electorat îmbătrânit.
  2. Și nu obții 66% din voturi în fotbal, la o prezență de 254 din 256!, dacă nu te votează toate categoriile: de la Liga 1 la cluburile de copii și juniori!

Da, înfrângerea doare.

Însă în loc să spună ”Votanții sunt prea mulți și mici”, nu ar fi mai util ca opozanții să-și zică ”Poate că n-am muncit suficient, vom munci mai mult în acești patru ani și, când ne întoarcem, vom fi mai buni!”?

Altfel, Răzvan Burleanu chiar se va eterniza la FRF, ceea ce ar însemna blocarea fotbalului nostru după chipul și asemănarea unui om.

Comentarii (123)Adaugă comentariu

ion  •  19 aprilie 2018, 11:54

si asa ne dam seama cat de "iubita" este vechea garda si cat de toxica orice apropiere de politica.

Eo  •  19 aprilie 2018, 11:55

Ce vina porti in suflet de ai devenit un om integru?

Costică  •  19 aprilie 2018, 11:57

Unde era înnaintatul!

Carol K  •  19 aprilie 2018, 12:04

Eu sunt convins ca la diferenta asta enorma nu "femeile" au facut diferenta si ca tot el si-a bagat coada in ultimul moment dand "la loc comanda", ceva l-a deranjat in finalul campaniei Kaizerului... Acum doar face pe "invinsul", da bine intr-un fel, arata carcotasilor ca nu e obsedat sa detina controlul, ca e si el om care mai sufera si infrangeri. Ca securistii si "statul paralel" controleaza totul. Adica discursul lor cazut in dizgratie pe care-l pot readuce in joc.

Mai moale  •  19 aprilie 2018, 12:04

Pana la urma din acest conflict sri vs psd a iesit inca o data o treaba specific romaneasca un conflict la limita gri-ului si a stagnarii. Gasca tolontan, chirila, sri, burleanu, stoichita vs psd, lupescu, old boys, old manners. Toti sunteti niste bieti salariati si umili servitori. In ambele cazuri nu prea se promoveaza sportul de masa, pt ca apoi sa pretinzi sport de tv, sa amplifici sportul de masa. Pe vremea lui Sandu a fost o mafie canceroasa, iar pe vremea lui Burleanu si a voastra se cheltuiesc bani pe pixuri si pe branding care arata a bere la pet de est-european sarac. Generatia *** cu camasa bleu si smartphone-ul cat laptop-ul, a gealatilor fara respect si fara educatie profesionala. Singurul rege, omul deasupra partidelor si desi un om simplu, integru, cu o coloana vertebrala si criterii profesionale, ramane HAGI. *** Ne-am saturat Tolontan de tine plangaciosul de serviciu, eroul incercanat, jurnalistul sportiv, ***. Fake news e cand bati apa in piua si faci propaganda, cand repeti excesiv un pattern pe care toti il vad.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Poli 21  •  19 aprilie 2018, 12:06

Mai tolo, vezi ca ti-ai scos haina si ti se vede psd-ul .

skywriter  •  19 aprilie 2018, 12:07

Amuzant. Nici n-am comentat bine la articolul tau precedent in care imi manifestam dorinta sa vad si un articol pe tema falsa "fotbalul feminin si de sala l-au facut pe Burleanu presedinta", ca deja il vad postat. Intr-adevar, mi se pare ridicol sa contesti un rezultat de 66%. Si chiar daca s-ar fi intamplat ca balanta sa se incline prin votul celor de la feminin sau sala, tot mi s-ar fi parut josnic sa contesti, intr-o societate democratica. Felicitari!

Cătălin Tolontan  •  19 aprilie 2018, 12:08

@skywriter: fotbalul feminin are 29 de voturi, iar futsalul, 25. Si fara acest voturi Burleanu cistiga detasat!

gigelos  •  19 aprilie 2018, 12:09

@Tolontan - mai om mic , ce tot ii dai cu Dragnea înainte asa ? Dacă Dragnea vroia ,Lupescu câștiga. Chiar atât de prosti ne crezi ? Ai ajuns de ras , ți-ai pierdut respectul cel puțin al meu, ești demn de dispreț, aia cu Kovesi luat-o ca o greșeală, de , impetuozitatea marelui detectiv, asta cu Lupescu ...probabil urmează Cioloș. Ca a trecut strada pe rosu ....gainarilor

ManX  •  19 aprilie 2018, 12:12

Costel G^^alca(scuze, dar vad ca am o problema cu tastele si nu-mi mai iese ^^-ul) spune acum ca nu mai antreneaza doar afara. Au mai fost si altii cu asemenea declaratii. Bine fratilor, fugiti din tara si veniti iar peste patru ani sa salvati fotbalul rom^^anesc. Dintre voi, cei care v-ati lasat de fotbal ^^in ultimii treizeci de ani, c^^ati v-ati implicat ^^in fotbal, antrenori, conducatori de club, etc....? Cu succes sau fara. Prea putini, deci nu veniti doar la gogosi pentru ca nu va ajung la toti...ieri au fost doar 78 pe masa.

paul  •  19 aprilie 2018, 12:13

pusca si cureaua lata , jurnalist eram odata !

Gheba n  •  19 aprilie 2018, 12:13

In bulgaria un vot din prima liga valorează 3 puncte .1 vot din liga 2 valorează 2 puncte s.a.m.d. dar noi știm doar ce ne interesează! !!😂😂😂

Mihai  •  19 aprilie 2018, 12:14

Mafiotii de la frf au invatat de la mafiotii de la uefa si fifa, daca blatter castiga alegerile cu voturile din papua noua guinee si madagascar, burleanu le castiga cu fotbalul feminin si juniorii.

catalin  •  19 aprilie 2018, 12:14

Mi-e scarba de toti! Cand Mircea Sandu castiga cu Liga 2 si Liga 3 era bine. Ca altfel nu pupa Lupescu nicio sinecura la UEFA

Sorin  •  19 aprilie 2018, 12:16

Catalin Tolontan te urasc insa ai dreptate. Cu ce nu ai dreptate? Liviu Dragnea este un cal troian introdus in PSD cu scopul de a distruge acest partid. A eliminat tot ce inseamna intelectuali din stanga din PSD iar acum taraste lunar PSD intr-un nou scandal. Vezi: Grindeanu, Tudose, impozitul pe gospodarie, impozitul pe cifra de afaceri, congresul PSD s.a. iar acum a tarat PSD in scandalul FRF, scandal in care PSD ca si partid politic nu avea ce sa caute, insa Liviu Dragnea l-a tarat pentru al discredita si compromite si mai mult. Asta este mergem mai departe, nimic nu se schimba, te urasc in continuare Catalin Tolontan.

dinamovism cronic  •  19 aprilie 2018, 12:18

Cătălin, aici nu discutăm de o societate, o țară, unde oricum este stupid principiul egalității, dar el se aplică. În societate, nu suntem egali. Unii sunt mai educați, mai buni profesioniști, unii sunt ***, alții ignoranți sau pur și simplu ***, dar statul trebuie să aibă grijă de toți. Mi se pare stupid, dar asta e. Însă această stupiditate nu merge într-o asociație ca FRF. Aici, treaba e exclusiv pe bani. Deci, într-o asociație care funcționează cu bani, 5% produc banii și ceilalți 95% ciugulesc din ce produc ăia 5%. Aici unde mai e principiul egalității? Să trăiască fiecare din ce produce, dacă vrei egalitate. Futsalul și fetele să mănânce fix ce pot să pună în farfurie. Uite, eu nu-mi permit o vacanță în Belize, și niciun principiu al egalității nu-l obligă pe Țiriac să-mi plătească el excursia, pentru că el poate și eu nu. Stau dracu' la Techirghiol, că atât pot. În condițiile în care FRF își alege un ADMINISTRATOR, nu un șef de trib, nu bulibașa, nu regele - ci ADMINISTRATORUL acestei asociații unde doar unii produc, mi se pare normal ca cei care contribuie să aibă un cuvânt mai greu de spus când se alege cine le împarte banii decât ăia care doar ciugulesc din bani. Dacă noi ne facem o firmă și eu bag 100 de euro și tu 1 euro, o să ai 1% din decizie și eu 99%. Că E PE BANI. Deci, bugetul ăla pe care îl împarte atât de darnic Burleanu cu ăia care nu produc 3 lei este făcut de ăia 5%. Fără ei, nu e nici Burleanu, nici futsal, nici duduile care aleargă bășica. Susții un sistem comunist, stupid, care îl va ține pe Burleanu la Federație 3 mandate și după astea trei, propunerea lui Burleanu pe mai departe o să stea tot trei mandate, pentru că va avea grijă de ăia care freacă menta, dar sunt mulți. Problema este că ADMINISTRATORUL servește interesele beneficiarilor celor care produc, pentru simplul fapt că sunt mai mulți, și avem principiul lui pește - cantitatea bate calitatea. Atunci, bine. Bucurați-vă de principiul egalității și pupați-l pe Burleanu în botic, și urmăriți cu interes realizările mărețe ale fotbalului în sală și gloria fetelor noastre fotbaliste.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cornel  •  19 aprilie 2018, 12:18

Astia chiar nu stiu sa piarda. Ma bucura intr-un fel ca au pierdut pentru ca Lupescu a gresit afisandu-se brat la brat cu Dragnea si mai apoi cu Firea punand la cale proiecte inventate. Plus campania de la ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ManX  •  19 aprilie 2018, 12:19

@gigelos. La câte castroane cara dupa el Dragnea, doar asta-i mai trebuia. Trafic de influenta....

tikitaka  •  19 aprilie 2018, 12:21

@ManX In speta Galca vs Stoichita evident a avut dreptate Galca. Ce e asa greu sa urmaresti linia sa vezi? E un profesionist si daca nici el nu e un om echilibrat atunci cine. Ala a jucat la un nivel a trait prin niste locuri, e absolut liber sa traiasca unde vrea, ***. Ce e asa jignitor ca a zis ca ii pute *** si el vrea altceva pt el. Nu il poti acuza de aroganta pe Galca, un om muncitor, constant, chill, pe criterii. Stoichita, un om echilibrat si el, e mai picnicar, mai mancator, mai survival, ***. Poate nu pricepi tu bine ce a zis omul(ca vad ca nu iti merge nici tastatura)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

C.B  •  19 aprilie 2018, 12:21

Raspuns pt Eo: Siguranta financiara si sentimentul profund ca datoreaza ceva societatii. Altfel un jurnalist pe care il citesc constant si indiferent de motivele pt care incearca sa fie echidistant, merita apreciere..mai ales in ziua de azi cand nimic nu mai este o coincidenta. P.S.: d-le Tolontan ,multumesc pt recomandarea de a citi Sapiens. Incredibila lectura. Ar trebui sa fie un must pt orice om.

Romanderoman  •  19 aprilie 2018, 12:22

În România NU EXITĂ dreapta. Dreapta înseamnă Libertate, Proprietate, Stat Minimal. PartidulNiciodatăLiberal o fi la dreapta PSD, dar nu e dreapta.

Cătălin Tolontan  •  19 aprilie 2018, 12:22

@C.B: noi multumim ca ne cititi, a aparut si urmarea cartii. https://www.polirom.ro/web/polirom/carti/-/carte/6643

Cristi  •  19 aprilie 2018, 12:25

Eu cred ca totul a fost o mascarada si ca Dragnea, nu a dorit sa-l ajute pe Lupescu, totul a fost o spalare de imagine a lui Burleanu. Pai cum sa fie PSD-ului impotriva lui Burleanu, cand Dincu are contracte cu FRF? Iar Lupescu a zis ca face imediat un audit?

Lup  •  19 aprilie 2018, 12:26

Unica formă de protest eficientă față de dictatura celor mulți: toate cluburile mari din România să-i determine pe jucători să se retragă de la echipa națională. Și să joace fotbalul feminin, de sală și AJF-urile, că ei reprezintă fotbalul românesc. Când naționala de seniori a României nu va beneficia de jucătorii Stelei, când loturile naționale de juniori nu vor beneficia de jucătorii lui Hagi, atunci vom vedea câtă greutate mai au cei 70% care l-au ales pe Burleanu.

george  •  19 aprilie 2018, 12:29

Cu tot respectul, aici faci o confuzie: Burleanu a castigat alegerile bazandu-se pe "cei mici", dar prezenta la vot a fost de 99%. PSD castiga alegerile bazandu-se tot "pe cei mici" cand prezenta la vot este de maxim 50%. PSD nu castiga niciodata cand prezenta la vot este peste 60% (vezi cazul Iohannis) deoarece se bazeaza exact pe acelasi electorat. Este o mare diferenta...

Dragnea Toloro  •  19 aprilie 2018, 12:29

Si uni si alti sunt la fel de "lame". PS: dar care e treaba cu dragnea ...? daca Lupescu aparea langa Iohanis sau PNL USR etc. era altceva? castiga alegerile? Deveniti ziar de cancan nu de sport. Ca si ziarist sportiv asteptam din partea ta o analiza la un meci din CL, handbal, etc. PS: esti la fel de "lame"

Remus  •  19 aprilie 2018, 12:32

Costel Gâlcă : ”Nu e normal ca votul Ligii 1 să valoreze cât votul unei echipe de liga a treia”. Ba e foarte normal. In liga a 3-a sunt echipe de traditie cu multi suporteri (ex. Petrolul Ploiesti). In liga 1 sunt cateva echipe de carton, fara traditie si fara suporteri, dar finantate de tot felul de persoane dubioase (ca sa nu zic infractori).

Andrei F  •  19 aprilie 2018, 12:33

,,Baza libertății noastre în societate este egalitatea.,,Pai ce sa mai spui dupa ce citesti asa ceva?Totusi ce o insemna egalitatea?Sa vorbesti de intalniri ale lui Lupescu cu politicieni din PSD si PNL ,ba chiar sa gresesti -voit sau nu-apartenente politice,resedintele de judet dar concluzia sa fie ca toata politica se reduce la Dragnea care e mare si tare desigur la negativ?Asta o fi egalitate?Mai mult,in ziua alegerilor sa se scrie in GSP despre badigarzii care pazeau votantii la hotel,sa vorbesti despre ultimele stipendii primite de votanti dar asta sa nu-ti cada greu la ficat...?Sa te declari ferm un contestatar al lui Burleanu dar apoi sa-i gasesti merite despre care 4 ani nu ai scris un cuvintel despre marile realizari de care vorbiti acum?Poate gresesc eu dar unde sunt articolele acelea care-l lauda pe Burleanu in mandat ?(Eu imi amintesc doar de Regula 21 pe care ati laudat-o dar la care acum nu faceti referire...)Burleanu reales sa se comporte ca Basescu care tot asa a declarat in gura mare ca ne-a ciuruit si sa nu scoti o vorbulita despre asta?Il invatam pe Dragnea bunele maniere scotand in fata un domn despre care chiar GSP ne spune ca a fost foarte darnic cu votantii?Egalitate sa insemne ca asta va doriti si de la Dragnea?!Sa va dau citate din multele articole GSP in care se vorbea de plati nejustificate pentru premieri,excursii,centre de excelenta facute in timpul mandatului lui Burleanu...?Nu ne plac vorbele lui Dragnea dar asta pe cine a ciuruit ca sa fie egalitate?Si mai crede cineva in influenta lui Dragnea in sport dupa ce nu ti-a iesit cu Dragoi la LPF,cu Szabo la COSR?Daca Burleanu se eternizeaza la FRF si asta este ceva rau cum ne spuneti la sfarsitul articolului atunci sa va arogati si meritele aferente...Totusi nu o fi o contradictie in a lauda realizarile lui Burleanu si apoi sa poti spune ca Burleanu blocheaza fotbalul nostru?Dumneavoastra doar scoateti in evidenta ce va convine...Spre exemplu ,ar fi fost egalitate daca Dragnea isi trimitea sa candideze consilierii?Sau numai consilierii lui Basescu -scuze,Palatul Cotroceni conform dumneavoastra-sunt meseriasi,egali,democrati?O fi egalitate sau numai un apropiat al lui Burleanu ameninta contracandidatii cu puscaria?Oaa,oare cum ar fi aceste vorbe in gura lui Dragnea?Deci...despre ce egalitate ne vorbiti?Si comentariile mele care apar mult cu intarziere sunt analizate de cine?De oameni care propovăduiesc EGALITATEA?

Daniel  •  19 aprilie 2018, 12:34

Tolo ajunge cu prostile si sa stiu CA nu te mai citesc de ani buni ,are dreptate Lupescu ne plictisesti iar tubesti unul din vinovati ca football romanesc a murit ieri time minte DACA vrei SA vorbesti despite sister ,politic sau anchete nu Mai murdari ziaru de sport ,eu vreau sport in ziaru de sport nu anchete ajunge ai murdarit destul avast ziaru Gaseta Sportului cu anchete si prosti cand tineri deschid ziaru SA afle despre sportive si legende nu anchete ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

basencu  •  19 aprilie 2018, 12:34

Sa inteleg ca daca unul il injura pe Dragnea e de dreapta. De ce nu ar fi prost, ***, lenes, boem, spalat pe creier. Dragnea e mai de dreapta decat Orban, care e salariat, nici el nu stie unde. Deci are un sef care i spune ce sa faca. Solicitam imperios PNL ului sa nu-l schimbe si chiar ajungem la 66%. Mai de dreapta sunt cei de la USR, fonduri europene, salarii grase, beneficii pentru aplicanti si comunitate ciu ciu, un teren de fotbal in panta, sa joace tehnocratii astia de la FRF, parcuri in paduri, etc. Ai criticat toti ziaristii și fotbalistii mari ca sunt impotriva lui Burleanu. De dl Ioanitoaia nu ai zis nici pas, desi a fost si el la televizor in corul sustinatorilor lui Lupescu si ar fi trebui sa candideze el la FRF ca l toaca pe Burleanu de ani de zile. Daca Brazilia a avut un ziarist numit selectioner , de ce nu am avea si noi un ziarist presedinte al FRF.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

The Wall  •  19 aprilie 2018, 12:35

Îți vine rândul și ție... investigatorule... sau poate.. Influențatorule.. ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dragos  •  19 aprilie 2018, 12:42

Quod erat demonstrandum . " Sigur că dacă te uiți pe cifrele votanților, înapoierea votanților PSD sau ai lui Burleanu se dovedește a fi un neadevăr. 1.Nu câștigi alegerile politice din toate sectoarele din București cu electorat îmbătrânit. 2.Și nu obții 66% din voturi în fotbal, la o prezență de 254 din 256!, dacă nu te votează toate categoriile: de la Liga 1 la cluburile de copii și juniori! " Ba da domnule Tolontan,, asa se obtin victoriile in alegerile din Romania. Bazandu-te pe prostie, ignoranta si lacomie. Si uneori pe disperare , ca atunci argumentele nu mai conteaza. Electoralul majoritar votant in politica este Prost - nu se informeaza corect, sau este incorrect informat de o presa aservita/platita/interesata mai mult decat in orice zona civilizata a lumii, Este ignorant - nu are o cultura elementara is nu il intereseaza sa o aiba, asa ca primeste ce ii spun altii si e pe gustul sau. E lacvom- " nu e nimic daca fura sau distruge, daca imi da si mie ceva , e OK. La fel si la fotbal, cu mentiunea ca aici poti sa schimbi prin regulamente , ponderea tipului de votanti. Ai nevoie de votanti care sa stea la mana ta , sa le arunci din cand in cand cate un ciolan sub masca "interesului " - "au venit imediat sa vada despre ce este vorba si au si rezolvat ", fara sa rezolvi in fapt structural problemele sistemului. Maresti numarul de votanti- ponderea lor. Unde ciolanul nu ar mai ajunge , ca e prea mare deranjul si nu poti, ii pui la punct si micsorezi numarul de votanti - ponderea lor. Problemele structurale raman, iar cei cativa ( mai multi ) profitori de mica statura si-au umplut burta. Nu ca mi-ar fi rusine cu marii/vechii profitori de sistem.. Asa e cand rezolvi totul electoral si numai asta te intereseaza. Probelemele sistemice ramin, dar I-ai multumit pe cei multi ( votanti ). totul regreseaza , dar I-ai multumit pe cei care conteaza pentru tine. Ai libertatea sa te razbuni , sa fii lichea ,, sa distrugi si mai mult , ca ai fost ales. PS. profitorii de la nivelul copiilor si juniorilor de la ligile inferioare, actioneaza dupa sistemul ; nu conteaza ce produc si ce plus aduc. cer taxa de la parinti copii pentru tot ; antrenament , jocuri , arbitri , echipament, mingi, terenuri de antrenemant sau meci, etc ( profit pentru ei ), daca mai si castig de la federatie ceva , sau de la primarie sau ca urmare a sponsorizarilor , excelent., profit maxim pentru ei. Asa sunt bani ca sa plateasca si oficiali , pentru a mima performanta, dar produsul este 0000000000. Mai rasare si cate un fotbalist , in ciuda acestor nemernici , care vor incerca iarasi sa profite la maximum de pe urma lui, chiar daca nu au investit vreoadata un leu pentru el. Dar ei sunt baza votantilor. Nu avem cum sa il clonam pe Hagi , din pacate. ( si mai sunt unii prin Gazeta care continua *** , in ciuda evidentei ca omul e genial si acum )

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ManX  •  19 aprilie 2018, 12:44

@tikitaka. Tu întelegi din mesajul meu ce vrei tu si interpretezi cum vrei tu... citeste mai atent. Uite ca acum îmi functioneaza tastatura....Am toata stima pentru Gâlca, antrenor si om. Imi doream foarte mult sa câstige meciurile când era în Spania. Unde vezi tu ca am scris ceva de Stoichita sau despre dialogul lor. Am vrut doar sa pun în evidenta faptul ca acum vor sa salveze toti fotbalul românesc. A mai declarat asa ceva si Dorinel Munteanu si Rednic si poate si altii...Multi antrenori români antreneaza afara dar acum vin sa salveze fotbalul românesc. Lucescu aterizeaza-n Romania timp de doua cafele si declara ca saracii decid viitorul fotbalului românesc. Multi locuiesc în strainatate fara a avea o activitate sau ceva în legatura cu fotbalul. Au pierdut si dau bir cu fugitii.

vasglo  •  19 aprilie 2018, 12:44

@Cătălin Tolontan : ti se pare normal ca fotbalul feminin si fotbalul de sala sa aiba impreuna 54 de voturi, iar Liga 1, acolo de unde se asteapta performanta si a echipei Nationale, numai 14 voturi? Si daca mai vezi si ca asa-zisele echipe de copii si juniorii ale FRF (aparute ca ciupercile dupa ploaie din ratiuni electorale, ca de produs nu produc mai nimic de valoare, tot academiile si centrele de copii ale cluburilor raman baza..) au 61 de voturi, iti dai seama de unde se aduna 115 voturi din cele 168 ale lui Burleanu. La valoarea si pregatirea ta, credeam ca faci o analiza serioasa, tehnica, nu politica , de partid sau de "stat vertical"...-:)

tikitaka  •  19 aprilie 2018, 12:46

@Sorin vorbesti prostii sau poate incerci o figura de stil. Infiltratii sunt grindenii nu Dragnea. Lui drangea ***, el e the true PSD. Ceilalti care au si iesit intre timp au fost atinsi de lanterna sri.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Chalex  •  19 aprilie 2018, 12:50

Observ ca dupa acest "crah fotbalistic" mai multi "specialisti" pronosticheaza sfarsitul fotbalului romanesc. Dupa cum s-a votat, numai fotbalul din ligile inferioare vor "muri" pentru ca Liga 1 - cu exceptia "exceptionalului" de informat de la surse, omnipotentul "Hopa Mitica" CFR Cluj - a votat impotriva lui... Burleanu! Imi vine greu sa cred ca nationala Romaniei se va cladi pe scheletul Ligilor 2,3 si 4 si ca stadioanele tarii vor pune lacate la intrari. Cat despre ideea de la care a irumpt acest material (al dlui Tolontan) remarc un singur scurt-circuit de la sofismul politic de care se face amintire, si anume chiar crede dl Tolontan ca medicii, profesorii si oamenii de arta si cultura care se inghesuie in ultimul timp sa voteze PSD fac parte din categoria marginalilor, saracilor si needucatilor? In rest, totul este ok, adica ramane ca ieri seara: "Burleanu reales la al doilea Congres FRF"! Aceasta este, de fapt, marea "asemanare" intre PSD si FRF sau intre Dragnea si Burleanu. Adica acela care tocmeste lautarii comanda muzica si strange darul!

tikitaka  •  19 aprilie 2018, 12:50

Oricum Lupescu nu a avut mare sustinere de la *** tarii, *** Dragnea. A fost tot un fitil pe ultima suta, un tras la poza la aeroport, o luare cu japca, un hit and run pe A3, tipic, la kilogram. Daca si-ar fi pus si PSD-ul aparatura la lucru, ***, ar fi fost un rezultat echitabil, eternul bara la bara, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mrnb  •  19 aprilie 2018, 12:53

Nealegerea lui Lupescu de acum la FRF este asemănătoare cu nealegerea lui Lucescu de la sfârșitul anilor 90 la Națională! Dle Tolontan respect opinia dvs dar nu respect manipularea pe care o realizați cu privire la acest subiect în ultimele 3 zile. Ok, aveți certitudinea că Lupescu nu reprezenta o alternativă sau nu a muncit suficient pentru obținerea victoriei, dar omiteți cu bună știință că votul nu era unul popular (ca la alegerile prezidențiale) ci unul ce se presupune că este al specialiștilor în fotbal. Păi dacă e bine cu Burleanu, adică avem rezultate meritorii, foarte bine, dacă nu, specialiștii în mod natural trebuie să opteze, fără să fie convinși, pentru alternativa unor oameni cu expertiză (Lupescu, Lucescu, G. Popescu). Logic? De aici și maniplarea dvs., adică conținutul articolelor dvs de dinaintea alegerilor FRF vs articol post + declarații DIGItv cu respectul față de Lupescu, etc. Corect era să spuneți asumat asta este punctul meu de vedere, e nasol cu Lupescu, Lucescu, etc, mai ales că sunt cu alde dragnea, firea + alți liberali, deci cu oamenii politici e foarte rău (eludați totuși realități potrivit cărora fără politic oricum nu se poate dezvolta fotbalul de bază) și că trebuie să acceptăm că pentru o poartă sau o mingie oferite de Burleanu se justifică votul oferit, că la FRF importantă este dezvoltarea fotbalului cu prioritate de la niveluri inferioare sau adiacente fotbalului mare (futsal, feminin, dizabilități, Liga a 3a) vs fotbal mare (Liga 1, Liga 2, echipa Națională - adică zona de unde se poate selecta și realiza performanța). Concluzia: propunerea Lupescu de ieri este identică cu propunerea Lucescu la națională de la sfârșitul anilor 90. Ambele eșecuri dar nu din vina candidaților. Sper ca ulterior Lupescu să nu fie în mod ipocrit transformat de presă în monstru, cum de altfel a fost cazul lui Lucescu ce a ajuns peste ani să fie judecat ca fiind lipsit de patriotism că nu mai acceptă naționala unei federații care după ce asumă actiuni cu entuziasm pentru ca ulterior, când are probleme să caute scuze că experții de calitate sunt de fapt oameni răi, nepatrioți, iubitori de dragnea, ...ce mai nu sunt #rezist.

potec  •  19 aprilie 2018, 12:55

domnu tolontan chiar te apreciam dar acum parerea mea este ca dragnea doar a vrut sa isi mai repare imaginea lui si partidului sau pt a mai cistiga niste puncte in fata populatiei dar pe la spate a lucrat pt burleanu pt ca e mai usor de controlat si in plus nu da doi bani pe foste glorii uita-te cine e ministrul sportului o fatuca care nu stie pe ce lume e dar lasa ca se invata ea asa cum a invatat si burleanu , nu cred ca aveau curaj atitia din teritoriu sa nu il asculte pe dragnea daca el dicta sa iasa lupescu asa ca las-o mai moale cu versiunea ta,nu v-ati intrebat cum de vine unul acum 4 ani pe care nu il cunoaste nimeni si cistiga , sti bine ca se fac fel si fel de scenarii in politica ar trebui sa te gindesti si la versiunea asta

tikitaka  •  19 aprilie 2018, 12:57

@ManX Corect, de acord cu Lucescu, mereu o victima, mereu ranitul genial renegat mai rau ca Regele Mihai. Insa nu sunt de acord cu ideea de "salvare". Nu exista eroi, salvatori. Nici Tolontan de exemplu, nu este un erou. Ci exista doar dezvoltare, model de business, strategie. Asta cu sa fim salvati e grava de tot, nu include deschiderea dinspre interior catre exterior. De aia sunt ghidate de mana toate lucrurile pe la noi, ca ne vrem salvati. In parte camasile rosii, vechi, care cred ca ne salveaza de camasile rosii, aripa tanara. In fond, sunt doar doua tabere care rup televizorul in doua de plictiseala cand te uiti la nationala, care da o pasa pe la jumate.

Cristian  •  19 aprilie 2018, 12:58

Bravo Tolo, excelent spus. Singur echilibrat din redactie, restul parca sunt pe baterii, asculta doar comanda venita de la dl. Ioanitoaia.

George  •  19 aprilie 2018, 13:00

Daca ar fi sa comparam corect alegerile PSD cu cele de la FRF, castigatorul ar fi trebuit sa iasa cu doar 40 de voturi ( din 101 voturi adica 40% prezenta).

ManX  •  19 aprilie 2018, 13:00

@vasgio. Nu mai este nimic de înteles...toata lumea se plânge ca nu sunt performante pentru ca nu avem centre de juniori, divizia B si C sunt inexistente...Investim în prima divizie si aducem jucatori din Groelanda. Cei pe care-i da fotbalul românesc, buni sa rai, îi vinde Becali. Banii merg în buzunarul lui. Se pare ca are un centru " de lux" unde ar vrea sa investeasca-n juniori. Intre primele cinci din lume, apreciere Dumitru Dragomir...el nu are nevoie de mingi, dar cluburile mici sunt multumite si daca primesc sireturi de la federatie.

V1ad  •  19 aprilie 2018, 13:02

O saptamana intreaga am auzit in presa teoria votului cenzitar. Astăzi nu va prinde. Oricât încercați să dregeti busuiocul.

Yo  •  19 aprilie 2018, 13:06

Câte voturi are liga 1? Acum 14. Dar liga 2? Poate 20, daca mai sunt toate echipele. Cât are fotbalul feminin, care de fapt nu exista? S-a spus ca 30. Criteriul egalității este corect, însă el are efect atunci când participanții există. Așa cum la anumite ealegeri suntem 18 milioane, la altele 15, depinde de recensământ și daca a fost el validat. Apoi vine futsal. Ma scuzați, dar daca exista federatie de minifotbal, de tenis cu piciorul și fotbal pe plaja, de ce trebuie sa amestecam futsalul cu cel mare. E alt sport, daca e popular sa aibă federatie, daca nu sa rămână pentru amatori. Uite așa au apărut 40-45 de voturi din neant. Și nu avem toate amănuntele și datele, de exemplu ce cerințe organizatorice trebuie, daca exista așa ceva, sa îndeplinească un club de juniori ca sa aibă drept de vot. La alegerile politice e simplu, toți suntem oameni, suntem egali, dar trebuie sa îndeplinim niște cerințe ca sa votam.

Toshiba  •  19 aprilie 2018, 13:08

@Cristian cred ca tu esti pe baterii, bro, ai fata de postac bleomarin si tu. Esti necredibil si ai aliura de imberb afiliat sri. Dar cu Ioanitoaia ai dreptate, insa trebuie sa-l intelegi chiar si tu, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Toshiba  •  19 aprilie 2018, 13:09

@Cristian cred ca tu esti pe baterii, bro, ai fata de postac bleomarin si tu. Esti necredibil si ai aliura de imberb afiliat sri. Dar cu Ioanitoaia ai dreptate, insa trebuie sa-l intelegi chiar si tu, *** fiind, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adrian  •  19 aprilie 2018, 13:17

Nu inteleg de ce se face atita tam-tam pe infringerea generatiei de aur.Cind G.Popescu a pierdut in fata lui M.Sandu,tot PSD a fost de vina ? Era M.Sandu mai bun decit Burleanu ? Oare cind spui " generatia de aur , nu cumva spui doar Hagi, Dan Petrescu,Gica Popescu si Ilie Dumitrescu,poate singurii fotbalisti de rasa,restul fiind doar niste caratori de piane ? Cind spui generatia de aur,nu te referi strict doar la o generatie cu performante sportive f bune si nu la o generatie de f buni administratori ? De cind are un f bun fotbalist capacitatea de a deveni un bun administrator,atita timp cit nu are pregatirea necesara ? Ca si in cazul generatie de aur de la Steaua,de unde doar Piturca si Boloni au iesit antrenori de valoare si in cazul generatiei de aur de la nivelul Nationalei, lucrurile stau cam la fel.Nu in ultimul rind,nu credeti ca ne aplecam prea mult in fata unor valori sportive si avem tendinta sa le acceptam orice moft ? Haideti sa nu uitam ca absolut toate valorile sportive de la noi,indiferent de sport,au fost recompensate material cu virf si indesat atita timp cit au practicat sportul ce le-a adus faima,de unde atunci obligativitatea sa le acordam aproape din oficiu diverse pozitii de conducere - evident si f bine platite ?

Napolion  •  19 aprilie 2018, 13:40

Vai ce mai zarva ce mai fierbere... Este ora 1 "si jumate " si sunt tot atatea comentarii cat la o tema din trecut gen Hexi... Lumea are problme maaari... Alooo bursa de la Sibiu mai merge ? S-a mai apropiat de aia din Polonia ? (cred ca da ca s-a mai marit orasul si cred ca a ajuns cu fro 100 de metri mai aproape..) A aparut vre-un agricultor care aprovizioneaza macar unul din lanturile Carefour, Mega sau orice? Bancile straine (aberanta expresie scuze... teoretic toate bancile de la noi sunt straine asa ca ar trebuii sa scriu doar bancile) au inceput sa plateasca ceva taxe pe profit ? Inspectia sanitara mai trece prin marketuri sa vada portocalele si lamaile deja mucegaite dar la vanzare ? Sau provenienta din Romania (pe eticheta) a merelor ultra-verzi ? Ahh.. NUUUU trebe sa mai aud de marele Bheeecali si de toate mizeriile de mahala... ce-ar fi sa ne gandim la ce o sa mancam la batranete sau daca or sa mai fie bani si servici de sanatate... si ce am putea indrepta in mod durabil ? Sau nu.. mai bine ne facem ca suntem erecti si cu principii si mai prindem fr-un doftor ca a luat spaga 500 lei.... Apropos cu Lucanu cum mai merge...? Bradisteanu ? Dar ce mai stim de Berceanu, Videanu, Blaga.... cum nimic? Aaaaa pai normal ca suntem ocupati cu o babutza care vinde leustean pe strada... Mai la ziaristi exista "malpraxis" moral macar? ca eu daca dau o chifla in ce fac ma leaga imediat.. aici tratarea de teme periferice, care se vand, a accidentelor, violurilor, omorurilor etc etc nu are o penalitate? urmarirea unei politici de trust nu poate fi un trafic de influenta? Nu se obtin indirect foloase necuvenite? Pentru unul sau altul ?

Dixit  •  19 aprilie 2018, 13:42

Propaganda desantata a posturilor de televiziune pro Lupescu l-a ajutat enorm pe Burleanu !

Comentează