Motivarea Tribunalului în cazul consilierului de la Președinție și prieten al lui Secureanu: ”Jurnaliștii și-au respectat deontologia”. Apel către președintele Iohannis și către mișcările civice!

România a ajuns o țară în care instanțele de judecată apără mai mult dreptul la libera exprimare decât președintele României sau ONG-urile!

sâmbătă, 17 februarie 2018, 6:59

UPDATE: Civica Iași a reacționat și ea: „O Românie cu cetățeni-parteneri pentru succes”.

UPDATE: Inițiativa României, răspuns lui Cătălin Tolontan: ”Da, poate ai dreptate, democrația moare în tăcerea noastră”.

UPDATE: Citiți aici răspunsul sincer al Funky Citizens! Putem înainta doar pe baza căutării numitorului comun social și acceptând că nimeni, nici o echipă, nu le poate face pe toate. Mulțumim!

 

”Investigația despre gestionarea banilor publici din sistemul sanitar și activitatea managerială de la Spitalul Malaxa are o bază reală faptică, iar concluziile publicate au fost expuse într-o manieră etică și onestă, raportat la interesul public major al demersului jurnalistic” Tribunalul București, procesul Brâncuș vs Neag, Luțac și Tolontan

 

de Mirela Neag, Răzvan Luțac și Cătălin Tolontan

Drepturile nu vin de-a gata.

Aproape fiecare investigație ziaristică e urmată de procese de la cei despre care scriem.

Jurnaliștii Gazetei au fost dați în judecată de fostul consilier prezidențial Constantin Brâncuș, în urma apariției numelui său în investigația jurnalistică despre Florin Secureanu, managerul spitalului ”Malaxa”.

Consilierul prezidențial a pierdut în instanță.

Acum câteva zile,  și noi și el am primit motivarea Tribunalului București.

”Oficialii trebuie să accepte critica, și când aceasta ofensează sau șochează”

Amic cu Secureanu, Brâncuș a ocupat funcții la Palatul Cotroceni sub Ion Iliescu, Traian Băsescu și Klaus Iohannis.

Instanța a reținut că e adevărat că, din comentariile oamenilor la articole, reiese că oficialul a suferit un prejudiciu de imagine în urma anchetei, însă ”nu s-a putut reține încălcarea vreunei norme privind deontologia profesiei de jurnalist”.

Echipa de investigație a fost apărată de avocatul Diana Hătneanu.

Judecătorul Stancu Văcăruș arată în motivare că, în calitate de ”ocupant al unei funcții publice în Administrația Prezidențială, reclamantul trebuie să accepte un grad mai mare de toleranță la critică, să accepte concluzii la adresa persoanei sale care, aduse la cunoștința publicului, ofensează, șochează sau deranjează”.

De ce?

”Persoana din funcția publică trebuie să suporte critica în virtutea dreptului publicului de a primi și astfel de idei sau informații, alături de cele favorabile sau considerate inofensive” Tribunalul București, procesul Brâncuș vs Neag, Luțac și Tolontan

Și mai spune ceva interesant instanța.

”Chiar dacă prin acțiunile lor pârâții au adus o minimă atingere drepturilor la demnitate și imagine a reclamantului, acest prejudiciu a fost cauzat prin exercitarea dreptului legal la liberă exprimare de către jurnaliști, prejudiciu pentru care nu răspund, în condițiile în care tribunalul nu reține exercitarea abuzivă a acestui drept”. 

Consilierul prezidențial are posibilitate de apel.

N-a fost mereu așa.

Căci drepturile nu vin de-a gata.

Investigația despre dopajul de partid și de stat

Era februarie 1994.

Lucram la Gazeta Sporturilor.

Scrisesem, împreună cu Luminița Paul, o investigație despre doping.

Deși comunismul dispăruse, sportul românesc mințea sistematic în statisticile cazurilor de dopaj.

Din voință statală, centralizat, România subraporta probele testelor pozitive.

Beneficiul erau performanțe manipulate, prețul era sănătatea sportivilor.

”Nu e patriotic”

La un moment dat, șeful de secție de la ziar se întoarce cu investigația.

Foile bătute la mașină erau înnegrite de tăieturi.

Nu corecturile și finisările normale în orice redacție, ci hașuri apăsate, croite cu un HB de pe vremuri, gros ca un creion chimic.

”Cine le-a făcut?”.

Ni s-a indicat, din cap, respectuos, un birou de mai jos.

Gazeta Sporturilor de atunci avea sediul pe strada Vasile Conta, iar dedesubt era fostul CNEFS, proaspătul Minister al Tineretului și Sportului din la fel de proaspăta democrație românească.

Oficialul din minister era un cunoscut om de sport, dar căruia normal că nu-i convenea ancheta de presă.

”Nu e patriotic”, ne-a transmis șeful din MTS.

Ne-a fost sugerată o variantă edulcorată a anchetei ”care va intra”.

Am demisionat, împreună cu Luminița.

Nu aveam alt loc de muncă, dar am refuzat să rămânem în condițiile în care oricine din afara redacției își permitea să intervenă într-o investigație de presă.

Greu, în timp, însă cu multă răbdare

Seria de articole despre ”dopajul de partid și de stat” a apărut când am ajuns, direct de pe stradă, în echipa lui Ovidiu Ioanițoaia.

Iar felul în care au evoluat de atunci anchetele de presă, nu doar ale noastre, ci ale tuturor ziariștilor, s-a suprapus peste felul în care a evoluat România.

Ca un turnesol al libertății fiecărui cetățean.

Dosarul ”Piatra Arsă” s-a încheiat însă acolo.

Pentru că procuratura și tribunalele erau încă departe.

Era nevoie de multă răbdare. A noastră, presa, a societății, a instituțiilor. Și, în primul rând, a cetățenilor.

Pentru că drepturile nu pică din cer.

Apar numele mari

Mai apoi, la jumătatea anilor 2000, în Dosarele Loteria – George Copos și Dosarul Transferurilor, DNA-ul condus de Daniel Morar a preluat cazurile.

În foarte mulți ani, justiția a descâlcit cazurile și le-a pedepsit.

Drepturile cetățenești se câștigă greu.

Apoi, după venirea Laurei Kovesi, au fost și mai multe situații semnalate de presă și finalizate în tribunale.

Nu doar DNA, ci și alte Parchete s-au folosit de informațiile procurate cu greu de ziariști.

În tot acest timp, reporterii au scris pentru public și au încurajat vremea instituțiilor, nu a persoanelor salvatoare.

Au scris pentru reguli, nu pentru abuzuri în numele unui Bine Superior.

Unde ne găsim acum?

”Avem nevoie de o perspectivă obiectivă”

Zilele trecute, ne-au sunat la redacție cei de la Funky Citizens.

Funky sunt, alături de alte ONG-uri sau mișcări civice neorganizate, unii dintre promotorii mișcării #rezist.

Mai corect spus, ei susțin ideatic mișcarea civică accentuată din ultimul an.

Voiau să luăm un loc în board-ul lor.

Răspunsul?

”E imposibil să ne alăturăm vouă sau oricui. Pentru că noi, ca jurnaliști, trebuie să putem relata liber și echidistant”.

Au înțeles pe loc.

”Păi, atunci, criticați-ne!”, au spus, serioși, cei de la Funky Citizens, completând: ”Căci avem nevoie de o perspectivă obiectivă”.

”Pe critică puteți miza!”.

Acum e momentul.

Ați văzut conferința de presă de la ”Cotroceni”?

Vouă, celor de la:

Dar și alte multor ONG-uri, mai ales cele proaspete și vocale vă place ce se întâmplă cu dreptul la libera exprimare?

Ați văzut conferința de presă de joi seara de la Palatul Cotroceni?

Nu suntem prieteni cu Sorina Matei de la B1 TV.

Deloc.

Povestea nespusă a unui procuror plecat din DNA

Prin 2014, când procurorul Mariana Alexandru, care se ocupa de cazul Gala Bute, a fost forțată să iasă din dosar și din DNA, ni s-a părut că Sorina Matei a vehiculat punctul de vedere oficial și subteran al instituției.

Noi am scris că nu știm de ce a plecat Mariana Alexandru, brusc, la pensie.

Și nu știm nici acum.

În articolul său, ni s-a părut că Sorina Matei a insinuat că procurorul Alexandru făcea jocurile Elenei Udrea și că noi eram parte.

Ni s-a părut, sincer, o nebunie.

Prieteni cu Udrea, hai, las-o baltă!

Când Klaus Iohannis cere să se debaraseze microfonul de ziariști

Dar, independent de Sorina Matei, ce a făcut Klaus Iohannis la conferința de presă e proba unui comportament neprezidențiabil.

Și primejdios ca model în aceste timpuri polarizate.

A ajuns România o țară în care să-ți fie frică să pui o întrebare unui oficial dacă el crede că e ”de partea binelui”?!

Conferința de presă de la ”Cotroceni” a fost de nesuportat.

Klaus Iohannis n-a răspuns la întrebări și s-a enervat când jurnaliștii au vrut să-i mai adreseze câte o întrebare.

Președintele Klaus Iohannis a făcut, către angajata Cotroceniului, un gest care a trădat iritare și dispreț pentru ziariști, ”doamna subsecretar de stat să se asigure…”, femeia intrase în fibrilație că-i ceruse șeful statului să debaraseze microfonul de ziaristă!

Să debaraseze masa de sticlele goale, acesta e expresia ce descrie scena.

Totul sub pretextul că alții doreau să pună întrebări și Sorina Matei își epuizase rația.

Solidari, nu pentru ei, ci pentru public, reporterii au pus fix aceeași întrebare!

De fapt, ce făcuseră mesagerii știrii?

Insistau să primească un răspuns la o întrebare, cea cu definiția penalilor, la care președintele refuza să răspundă.

Cum și-a furat-o Cătălin Teniță

Alt episod.

Cătălin Teniță, și el una dintre vocile #rezist, a postat pe fb un comentariu în care a scris că e normal, ca ziarist, să-i pui șefei DNA întrebări incomode.

Atât i-a trebuit!

I s-a vărsat cafeaua în poală de dimineață.

Asta în condițiile în care, spre deosebire de Klaus Iohannis, Laura Kovesi a acceptat întâlnirea democratică și tensionată cu presa.

Tensionată spre beneficiul cetățenilor!

De câteva zile o nație întreagă se miră, vai, ce frumos a fost la DNA, am înțeles ce s-a vorbit. Pentru că așa funcționează democrația, cu instrumente utile și validate în sute de ani. Așa ar fi peste tot, dacă autoritățile ar răspunde la întrebări în conferințe de presă.

Dar iată că, deși a ieșit bine, șefa DNA e protejată de mujahedinii ideologici, fără ca ea să ceară așa ceva și fără să fie nevoie.

Vouă, celor din Corupția Ucide, Platforma România 100 a lui Cioloș & Voiculescu, Funky Citizens și celelalte mișcări și ONG-uri, chiar vă place ce se întâmplă?

Hate speech cu sprijin de la Cotroceni

Circulă pe Facebook amenințări și insulte la adresa ziariștilor sub forma ”cartoanelor” de Facebook.

Inspirate de ostilitatea suprarealistă a președintelui Iohannis, mesajele hate speech merg din rău în mai rău.

N-aveți nimic de spus, voi, societatea civilă?

Sau poate că vă e teamă de reacțiile de pe Facebook, de popularitatea lui Klaus Iohannis, de faptul că o să vi se reproșeze că v-ați dat cu penalii?

Fuga ministrului Tudorel Toader

ONG-urile tradiționale, în principal CJI, Active Watch sau Freedom House, luptă de 25 de ani pentru libertatea presei.

Nu e momentul ca și cele mai noi sau mai vechi să constate această tendință nedemocratică din instituții și din societate?

Să se ridice și să grăiască dacă văd ceva anormal. Dacă așa consideră. Sau poate e normal ca un ministru al Justiției să o tulească în loc să răspundă la întrebări.

Pentru că știți care e riscul?

Noi, ziariștii care o luam ușor pe scări acum 24 de ani când vedeam creionul chimic, știm cum se rezistă la presiuni.

Dacă vin presiuni de la oficiali, de la corporații, de la patroni sau de la public, treaba noastră e să ne facem meseria.

Am făcut-o, o vom face în continuare.

Și când ne vor lua pe scut din profesia asta, o să mai ridicăm un deget impertinent ca să punem întrebări.

Dar pentru cei mai tineri e un climat greu de înțeles.

Vrem să ne învățăm copiii să tacă sau să-și apere drepturile?

Gândiți-vă un pic. Ce pot înțelege copiii, tinerii, fie că sunt cetățeni sau ziariști?

Nu mai e voie într-o societate liberală să pui întrebări celor aleși sau numiți în funcții ca să servească cetățeanul?

Președintele Iohannis debarasează microfonul, ministrul justiției, Tudorel Toader, fuge la propriu, iar când ajungi să pui o întrebare la DNA afli că ”nu e o întrebare patriotică”.

Fuga de răspunsuri înseamnă o devalorizare a instituțiilor democratice.

Glumele și paltonul

Un uriaș creion chimic trece peste drepturile noastre zi de zi.

Și nu e vorba doar de atitudinea autorităților celor mai înalte, precum președintele Iohannis.

Ci de faptul că, inspirați din disprețul oficialilor, simpatizanții diverselor personaje publice sau politice cred că au dreptul să decidă ce întreabă și ce publică presa.

Cu tot respectul, nu!

Dacă te uiți pe Facebook și ești slab de înger, nici nu mai știi că ai dreptul să pui întrebări incomode.

Presa e imperfectă și deseori partizană, dar dreptul la chestionarea Puterii e imprescriptibil.

Ce facem, reinventăm instituțiile și rolurile sociale și o luăm de la capăt cu ”democrația originală” a lui Ion Iliescu?

Iliescu, un președinte de țară care, apropo, venea la balurile ”Academiei Cațavencu” ca să onoreze premiile în care era luat peste picior.

Nu comparăm personajele, rolurile istorice și perioadele, dar e foarte greu să ți-l imaginezi pe Klaus Iohannis acceptând cu detașare o zecime din ironiile ”cațavencilor” sau ale Times New Roman, dacă ar fi făcute în augusta lui prezență.

Ofensat, președintele ar acoperi glumele cu paltonul.

 

Răspunsul Inițiativa România, aici!

AICI ai toate capitolele investigației despre Florin Secureanu și spitalul Malaxa

Comentarii (158)Adaugă comentariu

di livio  •  17 februarie 2018, 17:24

aia 999 citesc, discern si nu comenteaza...alalat unu din o mie ii tocmai ala care a fost invatat sa ridice vocea...chiar si la jurnalistii pe care ii apreciaza pt ceea ce fac...da uneori si jurnalistii mai traba trasi de mineca atunci cind incep s-o ia razna...colega ta de la B1 a fost jenanta...a vorbit 15 minute, nu a pus intrebari...si nu i-a ajuns o data...in Germania sau in Franta nu mai era lasata a doua oara la microfon...cit despre limbaju urii pe net...vezi ce scria deontologu si corifeu GSP despre Daum...zicea ca face spume la gura ca un sef de lagar de la Dachau...ai obiectat cu ceva?...n-ai obiectat ca-i de-al tau...Johannis a fost gretos cind a ridicat ode SPP-ului

Cătălin Tolontan  •  17 februarie 2018, 17:29

@Mihai : exista teme la care nu poti adresa doar o intrebare, pentru ca, altfel, nu intelege nimeni nimic. Sunt intrebari care curg una din alta si in orice conferinta de presa din tarile civilizate se procedeaza asa. Cat despre faptul ca presedintele Iohannis a mai raspuns acum 6 luni si de aceea nu raspunde azi, asta nu e decat o insulta la adresa inteligentei oamenilor. Nu toti cei de azi au auzit raspunsul acum 6 luni. Citeva sute de mii de romani devin majori in interval de 6 luni, poate abia acum ii intereseaza tema, poate acum se uita la televizor, unii au murit, unii sunt azi precocupati. Le raspunzi celor de azi.

MihaiP  •  17 februarie 2018, 17:32

@Tolo- La fel cum tu ceri insistent raspunsuri o sa insist si eu cu intrebari pt tine si adaug din nou comentariul meu. Deci. Articole tale sunt bine scrise. Prezinti argumente clare care arata ca are si DNA problemele si borfasii ei. Insa as dori Cataline sa vad articole la fel de bine scrise si documentate despre dezinformaile Antena 3, dosarele de coruptie Voiculescu, Ghita, Cosma etc. Antena 3 a primit amenda penala pentru SANTAJ. Ai cerut atunci asanarea postului la fel de vehement cum ceri “asanarea” DNA? Nu prea.. Unde-ti erau civismul si penita cand au deversat OUG 13? Dar cand voiau sa bage pragu’ de 200 000 de euro? De ce nu l-ai luat la intrebari pe Dragnea cu aceeasi tenacitate cand a schimbat 2 guverne pline de penali si incompetenti sau cand explica “brazilianul” ca Belina era “un tufis”?. In cazurile astea ai PASTRAT DISTANTA iar acum pretinzi ca esti ECHIDISTANT. Ce ai facut tu cu LCK e ca si cum ai intra in ring in repriza a 11a si incepi sa dai in cel care e jos. Ai sa spui probabil ca iti faci meseria de jurnalist si scoti in evidenta faptele. Ok dar hai sa evidentiezi TOATE FAPTELE. De abia atunci “ti ai arata valoarea in teren”. Pana atunci aparentele cum ca ai intrat in ring de partea penalilor raman si sunt la fel de solide precum inregistrarile date de Antena 3. Last but not least. Ce alegi intre un DNA (abuziv in unele situatii cu o LCK care a luat lupta impotriva borfasilor mai mult decat personal) si o sleahta de penali? Atentie, nu poti sa spui ca nu alegi nimic pt ca stii ca nu se poate. Sunt ori unii ori altii, ca in box. Sa nu mi spui ca Antena 3&Co lupta pt apararea democratiei si a statului de drept…Dc alegi sa lovesti doar in DNA si sa ocolesti “cu nume si prenume penalii si dosarele lor” atunci ma bucur ca am avut inspiratia divina de a pleca din tara si a reveni doar la proteste.

Cătălin Tolontan  •  17 februarie 2018, 17:42

@MihaiP: 1. Cand a aparut aczul sanatjului, i-am cerut public lui Sorin Alexandrescu sa demisioneze din functia de la Antena Group. http://www.romaniacurata.ro/cazul-santajului-antenelor-catalin-tolontan-cere-demisia-lui-sorin-alexandrescu-si-sebastian-lazaroiu/ 2. In februarie anul trecut, cand cu OUG 13, articolele au determinat-o pe Carmen Dan, ministrul de interne, sa ma aseze pe ”lista neagra” a instigatorilor la protest. https://www.tolo.ro/2017/02/03/daca-nu-da-inapoi-dragnea-se-va-trezi-in-strada-cu-jumatate-de-milion-de-oameni-in-week-end-dar-nimeni-nu-are-voie-sa-comita-abuzuri-in-numele-acestor-oameni/ https://republica.ro/ministrul-de-interne-face-lista-cu-jurnalistii-care-au-popularizat-protestele-tolontan-zcetatenii-il-platesc 3. Ma intrebi ce aleg intre ”un DNA abuziv in unele situatii si o sleahta de penali”. Aleg institutii corecte, care nu pot deveni corecte decat daca noi, cetatenii, le tratam cu atentie si obiectivitate, nu cu criterii schimbatoare in functie de simpatii. Cand intreb ceva la o confetinta de presa nu are importanta daca simpatizez pe cineva. Simpatia sau antipatia mea nu are voie sa inlocuiasca curiozitatea si interesul public. Multumesc.

MihaiP  •  17 februarie 2018, 18:37

@Tolo: iti multumesc ca ti-ai sacrificat timpul sa mi raspunzi mai ales intr-o zi de sambata. Incepi sa recuperezi :). Insa n-ai atacat toate temele si chiar atunci cand ai atins unele subiecte cum ar fi OUG 13 nu ai hartuit esalonul 1 Dragnea &Co. Nici nu ai analizat cu date calendaristice exacte (ca in cazul conferintei LCK) dejectiile Antenei3 care culmea uneori vine cu chestii beton dar pt ca au 0 credibilitate sunt complet ignorati de cea mai mare parte a publicului educat, cei care ies in strada... Insa recunosc ca esti mult peste media presei. Vreau insa sa te vad la toate cele mai importante conferinte si sa I hartuiesti nu doar la una! Promiti ca te duci si la Dragnea, Tariceanu si Codrin? . Ok nu te du la ***’ ala de Codrin. Referitor la institutii. Alexandrescu, a plecat si ce s-a schimbat la Antena 3? Nimic ba e chiar mai rau. La fel ar putea fi si plecarea lui Kovesi. DNA, Antena 3, Parlamentul etc toate sunt institutii dc vrei. Publice sau private. E frumos sa spui ca le doresti corecte si faci ce trebuie pt un “greater good”. Lupta insa dintre ele e acerba si armele’s si perverse si de multe ori si ilegale. Tu ca ziarist inteleg ca nu poti sa-ti asumi PUBLIC un partizanat. Eu pot. SI in cazul asta pt mine DNA este deocamdata un “grater good”. Nu numai pt mine ci pt toti cei care ies in strada si acestia sunt exact cei care te citesc. La urmatoarea conferinta LCK fa te rog un compromis si alege sa nu fii primul care pune intrebari sau evita ca urmatorii jurnalisti care pun intrebari sa fie de la posturi ***. Asocierea e toxica. In chestiunea asta trebuie sa fim toti uniti si sa privim compromisul si ca o dovada de maturitate nu numai ca o abdicare de la principii . Motto-ul “sunt ziarist” e imatur la varsta ta. Nu mi-o lua in nume de rau. Atata timp cat ataci teme serioase manat in primul rand de civism si te situezi deasupra breslei prin profesionalism devii inevitabil vocea societatii civile. Dc, vrei cu adevarat sa schimbi ceva precum pretinzi, e timpul sa–ti asumi un rol de leadership. Nu rata ocazia. Eu nu am ratat-o. Am plecat din tara pt a putea avea un impact mult mai mare in org mondiala a sanatatii si am sacrificat multe in numele unui “grater good”. A meritat sa stii. Imi pregatesc intoarcerea in cativa ani si ma astept sa preiau stefata de la unii ca tine. Deal or no deal? 

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  17 februarie 2018, 18:38

MihaiP: nu pot decide eu cine pune si cine nu pune intrebari. Libertatea presei e un lucru minunat, haideti sa nu fim autoritari. Cit despre deal, da, deal sa veniti o noua generatie, sa luati puterea si sa faceti mult mai mult decit am facut noi, cei care ne apropiem de 50.

vasco  •  17 februarie 2018, 18:54

D-le Tolontan,aveti perfecta dreptate,doar ca,la ora actuala societatea romaneasca este prea bolnava de neincredere si prea putini sunt in stare de calmul necesar pentru a asculta si alte opinii.Din pacate suntem macinati de dezbinare,de treizeci de ani nu am gasit echilibrul si stiinta si dorinta de a face ceva bun cu societatea noastra.Parca un maestru in ale dezbinarii a reusit sa instaureze un haos generalizat.Nu reusim sa inchegam un stat puternic,cu institutii credibile,care sa nu poata fi niciodata suspectate de lucrari impotriva propriei societati.Din comentariile la aceste postari reiese,din pacate,cat de dezbinati si cat de inraiti suntem unii impotriva altora.Pacat!Va felicit pentru toate demersurile,continuati!desi mereu se va gasi cate unul care va sti el din care tabara faceti parte,ca nu va ocupati de ceva care-l deranjeaza pe el,s.a.m.d.Succes!

Cătălin Tolontan  •  17 februarie 2018, 18:55

@Vasco: continuam pentru ca nu noi am inventam regulile acestei profesii, noi doar le respectam si nu vrem sa le incalcam. Comunicam mult mai mult cu cititorii decat cei dinainte, e o datorie a timpurilor, dar raminem gatekeepers.

Felician  •  17 februarie 2018, 19:00

@Cătălin Tolontan Iohannis a spus clar că a atins în trecut sintagma "penalilor" și nu dorește să o reia. Matei a fost penibilă acolo, îi tremura vocea și vorbea tâmpenii, a repetat de câteva ori că, vezi doamne, condamnații se bucură de prezumția de vinovăție. Eu aș spune totuși că întrebările tendențioase și tâmpite, din partea unor pseudojurnaliști ar putea fi sărite. În rest aveți dreptate, prestația lui Iohannis fost jalnică, iar a doamnei K excelentă, dar parcă pe Matei nu am văzut-o pe-acolo, doar *** aia de la Antena 3 s-a făcut de râs, deci și cei care puneau întrebâri doamnei K poate că au ridicat calitatea conferinței de presă.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigelos  •  17 februarie 2018, 19:37

Cătăline, ăștia sunt ziariștii voștri? Asta-i tot ce puteți? Jalnic. Cu totul au fost la ambele conferinte, 50-60 de intrebari.Ptestatia breslei voastre a fost submediocra .Ai ocazia rara si voi veniți cu abureli d-astea. .De ce nu spuneți asta ? Sorina Matei .În prima faza *** lasă draga sa vezi ce-i fac eu ,a primit ce-a dorit.Asta e Johannis.Stiti și voi.Foarte bine .Ești ziarist , te pregătești tata te duci cu lecția invatata,iei lucrurile in serios.I-a dat 4 , a chemat-o la toamna . Întrebare simpla , concreta , cinstita .Îți raspundea.Intrebi 3 minute sa te auzi vorbind nu sa ceri răspuns. Învățați Cătăline, mergeți cu ei la școală, cu nivelul asta o sa pățiți ca deșteaptă aia cu Despot.Voi sunteți mulțumiți de cum v-ati prezentat ? Sorina Matei va reprezinta ? Bravo !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Petre  •  17 februarie 2018, 20:37

Cam multe comentarii sunt adnotate cu expresia: "Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor " O consider suspecta de a "inchide gura" cititorilor. Nu l-am auzit pe d-l Tolontan exprimandu-si pozitia fata de injuraturile lui Gadea (tartorul antenei 3) de a o "*** ***" pe D-na Kovesi adresate unui parlamentar PNL care nu a vrut sa-si insuseasca opinia lui Gadea. Parlamentarul era INVITATUL lui Gadea. Bine ca acesta a scapat nebatut de slugile penalului voiculescu. RUSINEEEEEEEEEEEEEE!!!!....Oare ce spune CNA-ul????

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigelos  •  17 februarie 2018, 20:39

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasco  •  17 februarie 2018, 21:55

@Petre,nu stiu ce zice CNA-ul,stiu doar ca unii ca tine n-ar trebui lasati nici sa iasa din casa...

Anghel Merchel  •  17 februarie 2018, 22:10

Tremura carnea pe mine ca piftia si ma doare pana la os cand vad cum se sfasie intre ei copiii Regimului Udrea-Basescu-Macovei-Coldea-Kovesi. Exista totusi o consolare. Undeva in Costa Rica se vor naste inca doi copii ai acestui Regim. Poate macar ei voi ramane uniti pana la intrarea tuturor la brutarie.

Marian Boeangiu  •  17 februarie 2018, 23:23

Cei mai performanti manipulatori sunt cei aproape perfecti in tratarea a 99 de cazuri din 100 ;inteligenti ,corecti, impartiali. Dar vine cazul 100 cand e o situatie grea de care pe care. Cu cine ataci ? Cu cei fara credibilitate? Imi amintesc de ziarul"Adevarul" din 1990 ,uimitor de corecti ,asta pana in apropierea alegerilor cand, folosind imoral capitalul de incredere pe drept obtinut, a virat gretos spre sustinerea FSN. Tot ce functioneaza cu oameni nu poate fi perfect asa incat ideea in spiritul excelentului MihaiP de a purta cea mai curata camase dintre cele murdare nu reprezinta o utopie ci chiar obligatie. Este ipocrit sa salvezi penalii cu argumentul ca cei ce lupta contra lor trebuie sa fie de o puritate absoluta altfel "nu se pune" . Hipercorectitudinea asta miroase a misiune. Argumentele lui MihaiP sunt imbatabile ,e drept ,pentru initiati ,educati.

Marian Boeangiu  •  17 februarie 2018, 23:39

Un manual de bune maniere se incheia astfel :"toate aceste reguli sunt facute pentru a fi incalcate ori de cate ori e nevoie". Asa si cu "deontologia" jurnalistilor. Si mai e ceva ff important :NU TREBUIE SA TE LAUZI CU TOATE ANCHETELE IN CARE AI AVUT ,PE BUNA DREPTATE, SUCCES pentru ca se poate interpreta ca asfel vrei sa validezi o alta ancheta in care nu aduci argumente suficient de credibile. Lectii din manualul KGB!!! In acest moment tipul de analiza menit a descalci lucrurile e cea care raspunde la intrebarea " qui prodest?".

VictimaTolo  •  17 februarie 2018, 23:39

Tolontane, incerci sa dregi busuiocul, nu te-a insultat nimeni ca ai pus intrebari incomode, asta vrei tu sa crezi si incerci sa te victimizezi, adevarul e altul. Si anume ca ti-ai oferit sprijinul si ai folosit imaginea ta publica in slujba unor infractori condamnati. Milioane de romani te-au vazut ca ai fost primul care a dat atacul la Kovesi, tu ai condus si lansat atacul impreuna cu slugile inculpatilor si condamnatilor penal anchetati de DNA de la antene, rtv, realitatea samd.

Cătălin Tolontan  •  17 februarie 2018, 23:45

@Gonzales: nu e decat partial meritul meu ca articolele sunt, de regula, intr-o limba romana fara erori. Gazeta Sporturilor e unul dintre ziarele care si-au pastrat serviciul de corectura si colegele mele fac o munca minunata.

VictimaTolo  •  17 februarie 2018, 23:53

Tolontane nu te mai victimiza. A vazut o tara intreaga de ce ai fost la conferinta de presa, nu ca sa pui intrebari, ai fost acolo sa faci un exercitiu de imagine, de asta ai si fost primul care a inceput scandalul, ca sa oferi o aparenta de legitimitate ziaristilor de la antene & co folosindu-te de imaginea ta publica. Si daca nu ai facut-o cu intentie tot esti de condamnat pentru ca s-au folosit de tine.

Dinu Has  •  18 februarie 2018, 1:46

@Domnule Tolontan, în câteva rânduri te-am criticat pentru unele probleme care, după umila mea părere , am crezut că nu le-ai tratat corect, dar azi văd cum sar la gâtul tău ”avocații #rezist ” ai președintelui și șefei DNA...Te acuză că nu ai judecat mai toate cauzele care , evident , i-au deranjat pe cei doi amintiți mai sus! În toți acești ani acești vașnicii apărători ai dreptății , ai democrației de import tip Sorosit, au asmuțit presa împotriva celor care erau împotriva lor, indiferent de culoarea politică îmbrăcată, au adresat invective demne de un dicționar al mahalalelor. Ai observat că acești comentatori din clipa în care nu mai au argumente încep să adreseze invective, cuvinte triviale ( asta apropo de moderarea postărilor acuzată mai sus ...). Asta e reacția opoziției în general, repet..indiferent de culoarea politică, în lipsa unor argumente, a unor explicați, lămuriri corecte și mai ales coerente. Tot ce ai prezentat azi mă face să-mi revăd , în mare proporție, criticile adresate cu alte ocazii. Te felicit pentru prestația de azi, atât pe tine . cât și echipa de colaboratori...

Dana  •  18 februarie 2018, 3:06

Dl Tolontan a lasat-o deocamdata pe Kovesi, trecand rapid la Iohannis si Tudorel Toader - ăsta pt. ca a refuzat sa semneze OUG de comasare a DNA cu DIICOT. Companie de confrati tot unul si unul: Sorina Matei, Ion Cristoiu, Horia Alexandrescu. Neamuri bune... neamuri proaste...

Adrianss  •  18 februarie 2018, 9:17

Pana la urma LCK a mințit în conferința de presă sau nu legat de raportul Inspecției Judiciare? Ce spui tolo?

gigelos  •  18 februarie 2018, 9:21

Am citit cu atenție articolul tău,, ostilitatea Președintelui fata de ziariști '' . Cătăline, te prefaci ca nu înțelegi .Aduci aminte de Cațavencu, baluri...pai aia erau profesioniști, ziariști, personalități, despre ce vorbim .Johannis a venit sa răspundă întrebărilor. Și a primit pe banda întrebări idioate , de multe ori aproape identice .Voi aveți o asociație, ați stat de vorba înainte de conferință, ca să nu puneți aceleași întrebări, sa va sfătuiți, cum am văzut ca au făcut atunci cu Trump ? Sigur nu . Dacă era un dialog liber puteați improviza , asa , când știați ca e doar o întrebare trebuia neapărat sa discutabila mers pe ideea ,las ca mai vedem noi , ne descurcam ,facem noi într-un fel , îl convingem.Uite ca nu a mers. Vina e total a voastră. Vreți sa stați la o bârfă, adresați o invitație oficiala din parte Asociației voastre , ce o mai fi după CTP , nu va refuza . Kovesi .Nu știu dacă e perfecta , mama justiției, dar te întreb, era bine sa cada acum ? Pentru tine , pentru familia ta ,pentru noi. Eu cred ca nu . Venise sa se lupte , are cu cine , nici nu-mi vine sa cred ce se întâmplă , mai ales după un an ca 2016. Dacă tu crezi ca ai făcut bine , sa fii sănătos. Profesional , normal ca ai procedat bine , fără comentarii , treaba a ieșit bine pana la urma ,dar putea ieși prost . Ți-ai dat seama în momentul când ai văzut-o ca aproape începe sa plângă și ai schimbat și îndulcit dialogol.N-ai spus ,respect, dar s-a simțit din vocea ta ca ai înțeles și ai lăsat-o moale .Sunteți făcuți cam din același aluat, știți ce înseamnă să te lupți poate împotriva tuturor, poate chiar și a colegilor, de multe ori sunt cei care trădează. Nu reproșez faptul ca ai atacat ci ca nu era momentul

Urod  •  18 februarie 2018, 10:12

@Catalin Tolontan.... Este normal sa nu vrei un DNA abuziv dar vad ca pana la urma tot poporul român este abuzat... Iartă-mi ignoranta, dar chiar nu mai știam de cine apartine Gsp....cred ca pe lângă subiectele tale, ar trebui sa abordezi și deșăntarea care are loc zilnic la Antena 3....!!!!.... Dacă tara asta o duce prost, o duce și pt ca, colegii tai aserviți Badea și Gadea practica manipularea și spălarea de creiere în interesul penalilor acestei țări.... De exemplu fam Cosma este foarte prost văzută în Ploiești tocmai ca este perceputa ca o familie de corupți de oamenii de rand din oraș, care știu foarte multe fără a avea rolul de judecători (du-te în oraș și întreabă lumea pe strada) iar la Antena 3 li se i-a apărarea ca și cum ar fi o familia abuzata...!!!!!.... Vad ca se respecta mai mult drepturile penalilor decât drepturile poporului român... Bica în Costa Rica din ce trăiește?!!!.... Mazăre în Madagascar...?!!!... SA nu-mi spui ca din resortul de 250 000 de euro, ca ma tăvălesc de râs... Udrea însărcinată se plimba și ia prin Costa Rica...!!!!... Poate și-a depus un CV acolo și muncește în housekeeping... Nu-i asa...?!!!!... Cocos își farmecă femeile cu treizeci de ani mai tinere și face copiii pe care îi întreține probabil din viitoarea pensie...!!!!.... Hai sa fim serioși, ăștia sunt abuzați de justiție...?!!!!.... Mai abuzați suntem noi oamenii de rând, când vedem infantilism gen Badea, devenit milionar din ,, plimbat aerul prin gura " la o emisiune de prost gust...Antena 3 ar trebui sa fie amendata ca are contracte de munca cu persoane de sub 12 ani (Badea) iar eu știu ca sunt interzise asemenea contracte cu copii... Uite vezi, asta-i problema capitalismului, ca exista posibilitatea ca poporul sa fie abuzat, vândut la propriu ca de-asta au plecat 6-7 milioane de români din țară, iar penalii se plimba cu aere de nevinovați prin lume din salariile de bugetari care le-au avut...!!!... Ca doar bugetari au fost, Mazăre , Bica, Udrea...Nu-i așa...?... Eu zic sa avem grija în primul rand de poporul român sa nu mai fie abuzat și după aceia de penali... Asta-i ordinea corectă... Zic eu.... Vad ca penalii sunt mult mai fericiți decat poporul roman și de aceea te întreb... Când crezi tu ca poporul asta va avea un dram de fericire ?

atacataca  •  18 februarie 2018, 12:21

@gigelos nu ti se pare ca cel mai grav fapt e ca Tolo a atacat-o pe Kovesi ca reprezentant al inculpatilor si infractorilor condamnati de DNA. El a fost primul care a luat civintul si si-a folosit imaginea de luptator anti-coruptie ca sa dea legitimitate unor ziaristi de hazna veniti la conferinta cu ordine clare de la patroni de a o linsa pe Kovesi.

Andrei F  •  18 februarie 2018, 12:30

@ urod@ gigelos Ce ar fi daca macar pentru putin ati lasa ura deoparte?Daca vreti ca autoritatile sa depaseasca si spatiul legal cand este vorba de PSD astia la randul lor de ce ar respecta legile,de ce ar mai recunoaste autoritatile statului? Ieri l- am vazut pe Malin Bot cum cerea amendarea oamenilor din fata Cotrocenilor...Cerea egalitate in fata legii! Am auzit ca are multe amenzi luate dar inca nu am auzit intrebari ca ale lui puse unor pesedisti...Voi care nu acceptati nici o umbra,nici intrebarile jurnalistilor pentru alesii vostrii ce ati face daca ei ar fi in fata intrebarilor puse de un Malin Bot din tabara adversa?Credeti ca voi sau ai vostrii nu pot fi imitati? Voi acum doar mutati o stacheta dar ambele tabere or sa umble la arme murdare din ce in ce mai murdare...Va plangeti acum de presa cand majoritatea este de dreapta? Sunt buni jurnalistii cu ,,ranite- n spinare,, ,cei cu omagii aduse lui Basescu- cam aceeasi care au moderat ,,independenti,, dezbaterile victorioase pentru Basescu,ziaristii care au uitat ca au intrat in arhiva SIPA dar apoi au recunoscut,cei ajutati dezinteresati de Vantu pentru a ajunge in dregatorii,ziaristi care au facut politica si in emisiuni folclorice la televiziunea nationala...? Ati uitat sau v- a placut?

gigelos  •  18 februarie 2018, 13:05

@atacataca- privind lucrurile la rece, tip tolontian,aveti dreptate suta la suta.Eu nu cred asta . S-a dus ca la o conferință de Derby, pus pe urmărit greșeli, când și-a dat seama ce face ,s-a oprit . Dacă vroia o punea la pamant,nici.nu era greu , o persoana în postura lui K e vulnerabila ai ales azi.In timpul conferinței se vedea la CK un început de atitudine de genul ce -mi trebuie mie nebunia asta , pentru ce ma agit ca proasta , sa fac un bine , cui ? Împotriva tuturor, ia uite-l și pe Tolontan...cand apare asta e nasol , e totul pierdut .

Maxentiu  •  18 februarie 2018, 13:07

Schimbul suprarealist de replici de mai sus, dintre Tolo si cititorul MihaiP, ilustreaza perfect futilitatea demersului de a dialoga cu tefelistii. "Degeaba scrii de astia, de ce n-ai scris si de ailalti?" - "Am scris si de ailalti, uite dovada" - "Lasa ca stim noi, n-ai scris destul de apasat, trebuia sa te duci zilnic la conferinte de presa si sa-i hartuiesti cu intrebari pe Dragnea, Tariceanu, Codrin - ok, nu pe Codrin, doar pe ceilalti, ca asta iti ordon eu, ilustrul anonim care s-a sacrificat for the greater good si s-a dus sa munceasca in strainatate, dar o sa ma intorc si atunci o sa vreau sa gasesc casa curata, curatata de astia ca tine pe care-i injur eu pe net fara sa ma obosesc sa ma informez, doar pentru ca stiu eu mai bine". Si tot asa... Jur ca dupa ce dau peste cite unul din astia, toti pesedistii imi devin automat mai simpatici.

Urod  •  18 februarie 2018, 13:10

@Andrei F.... Dă-mi voie sa urăsc cei mai penali politicieni din istoria României.... O MERITA CU PRISOSINȚĂ.... De ceea ce fac ziariștii, nu ma simt vinovat și de aceea, tocmai ce i-am scris lui Tolontan, sunt la fel de vinovați ca și politicienii care au distrus țara....

gigelos  •  18 februarie 2018, 13:11

@Andrei F - ma scuzi , nu cred ca ai împlinit 20 de ani. Ok.Nu contează. Problema e ca asta nu e PSD , nu mai e un partid în definiția lui .A devenit un cartel de Videle , *** . Asta e problema . PSD , Alin Teodorescu, Dancu Diaconescu Rus etc etc .Mai legai ceva .Asta nu e partid e grupare infracțională, cum spunea Năstase despre PSD Constanța Mazare. S-a generalizat.Daca nici Năstase nu știa ce e acolo...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihailescu  •  18 februarie 2018, 15:31

mai tineti minte cum zicea Iliescu ,el reprezenta o" institutie" ,si din acest motiv nu a demisionat niciodata, dar prezenta lui a facut numai rau ,asa este si cu doamna.K.care tine de scaunul ocupat,parca ar fii" dumnezeul "corectitudini pe pamint in rest numai de .....

mogulii catre Maxentiu  •  18 februarie 2018, 15:45

@Maxentiu hai ma, fa-te si tu ca nu vezi ca la conferinta aia s-a incercat un transfer de imagine prin Tolo, de la el la sujitorii mogulilor de la antene si compania, a inceput el conferinta ca sa dea cit de cit un prestigiu si o imagine mai buna dulailor de la antene pusi de moguli sa o faca ferfenita pe Kovesi, o tactica murdara care nu cred ca s-a facut fara acordul lui Tolontan...

Crimson Veritas  •  18 februarie 2018, 15:59

Am cateva sfaturi ... generale pentru rezisti, tefelisti, basisti, soimii patriei (sau cum va place voua sa va auto-denumiti ... la un moment anume) ... (1) nu mai politizati toate subiectele la care participati ... nu toata lumea este interesata sa discute non-stop de obsesile si lozincile voastre politice ... cu psd, cu ciuma ... voi sunteti intr-un permanent battleground politic ... si nu aveti capacitatea sa participati la o discutie, indiferent ce discutie ... decat din perspectiva politica ... chiar daca vorbim de un subiect ... juridic, administrativ, economic, civic, etc. Sistemul Juridic romanesc, nu trebuie reformat ... in functie de partizanatele voastre politice, de suspiciunea si paranoia care va caractereaza ideile, si de orgoliul vostru suferind de pierderea alegerilor parlamentare ... ci dupa principii generale de drept contemporan, functionale in toate tarile civilizate. Tot aici ... Institutia Presedintelui ... este o institutie ... conform CR ... apolitica ... Iohannis nu este Seful, ci este angajatul nostru ... el nu este presedintele Romaniei ... el este conform CR ... Presedintele Statului Roman ... Statul fiind un Ansamblu Institutional ... creat pentru a servi interesele cetatenilor. In aceasta capacitate ... este obligat sa raspunda in fata celor care l-au angajat si mandat sa conduca acest Stat ... pe o perioada determinata. Acel raport de Supordonare de care vorbiti, exista ... dar este invers. Presedintele de Stat se afla la randul lui intr-un raport de subordonare ... fata de alte institutii publice ... NICIODATA fata de cetateni! Mi-ar place sa contiui sa va invat despre Constitutie si Democratie .. .dar nu e timp ... (2) Nu va mai folositi copiii ca si recuzita de protest si dinamita politica ... *** ... 1 din 2 rezistii ... ne explica in ce tara vor sa traiasca copii lor ... adica intr-o tara in care cetatenii nu au drepturi (ex. de aparare), nu au prezumptii de nevinovatie, nu au drept de vot ... nu au Parlament si partide politce ... nu pot sa intrebe pe presedinte ... eu sper ca copii vostri sa nu traiasca intr-o astfel de tara ... la fel ca parintii vostri ... Astea fiind spuse ... folosirea copiilor in acest fel ... nu este Legal (Legea 272/2004), nu este corect fata de ei, si nu este frumos fata de ceilalti cetateni ... sa le luati in deradere drepturile parentale ... v-am explicat ... astfel de argumente ... *** ... *** ... ***. (3) Vizavi de razboiul vostru ... declansat cu domnul Tolontan ... asta nu arata decat ... radicalismul care va caracterizeaza ... uniformitatea ... daca faceti o medie a tuturor materialelor de pe tolo.ro ... cel putin 70% ... din aceste sunt in favoarea Puterii Prezidentiale, A Instititutilor de Forta si Executie si impotriva partidului care de 15 ani se afla in opozitie, psd ... desi in teorie GSP face parte din Trustul Antenelor ... trustul Intact! Aceasta statistica va darama toate ... constructele paranoice ... bine voi fara 100% (Dan Tapalaga sau CTP) ... nu sunteti multumiti ...:)) Pentru rezisti ... presa trebuie sa functioneze dupa criterii de ... pizza order! (4) Iar pentru d-l Tolontan ... eu in locul 'varanului' cum se uziteaza ... nu toleram asa ceva ... ca GSP. Trustul de Presa ... din care faceti parte si d-voastra ... a fost puterinic atacat de Institutile Publice de forta ale acestui stat ... care in teorie au cu totul alta menire ... decat sa distruga si sa controleze presa si entriprisingurile private de media. In timp ce colegii d-voastra de trust (deci inclusiv d-voastra) sunt atacati ... d-voastra sa aplaudati ... hartuirea lor, politia politica ... condamnarea lui Voiculescu ... de ce pentru ca a participat la Suspendarea lui Basescu ... ca si Dragnea? Dintr-o data ... procurorii numiti de basescu ... au descoperit ei o chestie ... cu ICA! Hai sa fim seriosi ... asta nu este Justitie ... este Politie Politica ... procesul lui Dan Voiculescu, lui Dragnea ... si a multor altora ... cu atat mai mult ca sunteti parte din Trust ... trebuia sa luati sa reactionati ... si sa prezentati lucrurile ... cum au fost in realitate! Nu am analizat in amanunt ... procesul lui Voiculescu ... pentru ca este irelevant ... ce privatizare a fost acolo ... daca cercetatea si judecata ... au fost evident tintite si sincronizate ... ca sa pedespesca Suspendare lui Basescu ... si penalizarea trustului Intact ... pentru ... obraznicia ... de acontesta regium basist. Actul de Justitie ... in acest context ... are zero relevanta ... pentru ca ea nu este infaptuita in interes public ... ci in interes privat ... deci mi se pare foarte putin relevant sa analizez situatia ... pe fond juridic ... din moment ce a fost creata pe fond politic .. .deci automat nu mai vorbim de aplicarea Jutitiei ... ci a unei forme de Politie Politica. Deci in locul d-lui Voiculescu ... as zice asa ... mi-as permite sa zic atat ... 'Nu va zic cum sa va faceti meseria, ce subiecte sa abordati si cum ... dar Trustul Intact care este legat financiar si mediatic de numele meu, Voiculescu ... NU SUSTINE POLITIA POLITICA!' ...:))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

contributors  •  18 februarie 2018, 16:04

mie mi-a placut articolul din Contributors: "Laura Codruța Kövesi față cu tirania inculpaților"

Andrei F  •  18 februarie 2018, 16:05

@urod Cand spuneti,,cei mai penali politicieni din istotia...,,alaturat cu autoritati care nu sunt egale pentru toti,autoritati care nu trebuiesc atinse nici cu intrebari...nu mai are nici o valoare enuntul ...Pe drumul asta vreti sa mergem?@gigelos Va alintati!Aveam 18 ani pe timpul raposatului...PSD poate sa fie ce vor asta nu demonstreaza nimic pentru ca de 14 ani sunt legile astea fenomenale,sunt oamenii astia buni care le aplica sau vegheaza ca sa fie aplicate si tot nu au facut un PSD pe pofta dumneavoastra...Nu vedeti ca suntem intr-un cerc vicios?Adica ni se spune de 14 ani ca PSD vrea sa controleze Justitia ,de 14 ani ni se spune ca PSD vor sa schimbe legile,dar tot de 14 ani se stie ca nu PSD a controlat prin oameni alesi sau numiti Justitia si rezultatul este un PSD si mai rau?Nu vedeti ca este o contradictie?Ce te faceai omule daca ajungea Nastase,Ponta sau Geoana presedinte?Nu numeau astia sefii,nu aparau astia Justitia...nu-si numeau si astia adversarii...?

popescu  •  18 februarie 2018, 17:18

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Proprietarii  •  18 februarie 2018, 17:42

Opriti urgent jaful pe bani publici alocati prin Hotararea de guvern 390/2017 (23 milioane lei) ptr.exproprierile ptr. pasajul suprateran peste centura Domnesti ptr. ca mai bine de jumatate din banii alocati se duc la (smecheri) trei proprietarii cu influente politice in partidul.PSD. iar proprietari de buna credinta sunt constransi de CNAIR.sa semneze ca sunt de acord cu suma derizorie de 200-250€ /mp.construit.OPRITI URGENT ACEST JAF.

autoR  •  18 februarie 2018, 18:04

Asadar, "*** pe Kovesi. Pupati-o dom'le in c...r pe Kovesi...". Deci? Asadar? Prin urmare? Cum "stam" Cataline? The most question? Iti spune ceva?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

autoR  •  18 februarie 2018, 18:26

Catalineeee... Vorbesti serios?!! "Acest mesaj a fost moderat din cauza ca..." ACEST mesaj!? Adica cel de mai devreme...? Wtf...??? Erau vorbele lui Gadea! Nimeni nu vorbeste despre ele. Nici tu. "Arhanghelul dreptatii" nu e nici Kovesi, nici tu. Batrane, s-a termiat! Nu mai este nimic de facut. Am "infrant"

autoR  •  18 februarie 2018, 18:37

Curiooossss...!!! Ai nevoie de timp de gandire... Am incalcat vreo regula a "comunitatii"? Sau "the most question" e nashpa? Hai Catalin, intra in meci! E zona ta. Eu joc si aici...

gigelos  •  18 februarie 2018, 18:53

@crimson veritas - Hai noroc !

gigelos  •  18 februarie 2018, 18:58

Andrei F - incearca mai concis , aduna-te

autoR  •  18 februarie 2018, 18:58

Ok. Insist. Daca pe blogul tau, aici, dupa mizeria asta cu caderea nervoasa a lui Gadea nu reactionezi... Nu e vorba despre "pavian-ctp", nici despre "dancila-autisti"... Batrane, crede-ma, nici nu stii... Stii tu ce... Sa stii ca...

Urod  •  18 februarie 2018, 19:14

@Andrei F.... Autoritățile au devenit penale prin puterea oamenilor politici care numesc peste tot de unde se pot fura bani oameni de-ai lor..... Deci, tot de la politicieni pleacă tot răul din țara asta....

Andrei F  •  18 februarie 2018, 19:50

@ urod Nu mutati discutia ...Era vorba de organele care impun respectarea legii..Si in domeniul asta de 14 ani majoritatea numirilor a fost facuta doar de domni antiPSD...Repet ,daca ajungeau presedinti Nastase,Geoana,Ponta ei faceau numirile,ei stabileau directia...

Demos  •  18 februarie 2018, 19:59

"Vouă, celor din Corupția Ucide, Platforma România 100 a lui Cioloș & Voiculescu, Funky Citizens și celelalte mișcări și ONG-uri, chiar vă place ce se întâmplă ?" Dumneavoastra, Domnule Tolontan, chiar va place ce se intimpla (la Antena 3, Romania TV, etc.) ?

Ramon  •  18 februarie 2018, 21:09

lupta disperată pentru ciolan a tot felul de necunoscuți grupați în partide politice este exacerbată de către ziariști mai ceva ca războiul din Croația. Dacă îi reproșați președintelui aroganța, la fel pot sesiza obrăznicia și atitudinea de război a jurnaliștilor la adresa președintelui. În disperarea lor de a-și trage câștiguri tot mai mari din lupta politică nu observați că sângele german nu se pretează la mizeria morală în care trăiește presa politică românească. Din păcate lupta antidreptate a parlamentarilor duce la scârbirea românilor care asistă la mizeria mediatică. Asta ne este oferit pentru implicarea în revoluția de acum 28 de ani

autoR  •  18 februarie 2018, 22:06

Eviti... eviti... eviti...

gigelos  •  19 februarie 2018, 7:39

Maestre , reprosezi Presedintelui ca nu raspunde la intrebari .Vad ca nici matale nu raspunzi .Atentie , amandoi sunteti platiti din banii nostri , nu e nici o diferenta . E mai usor sa-i comentam pe altii , de ...

Lenora  •  19 februarie 2018, 11:36

Oamenilor, romanilor mai ales, le place sa se auda cand vorbesc, de aceea vorbesc prea mult, si asta se aplica si jurnalistilor nostri. Nu am vazut inca (cu f. putine exceptii) la conferinte de presa sau interviuri, ziaristi care sa stie sa puna o intrebare concisa si de impact. Foarte putine sunt si articolele scrise fara a bate apa in piua cam in 30% din intreg. Impresia mea e ca ziaristii romani cred ca sunt scriitori de fictiune, nu stiu ca jurnalistica e o alta "stiinta" cu alte reguli. Si in articolul de mai sus autorul ar fi trebuit sa spuna clar si direct ce vrea. A fost si e timp sa o criticam pe LC Kovesi ca persoana oficiala, dar cand e incoltita de hiene, trebuie sustinuta. Vi se pare normal domnilor ziaristi ca Sebastian Ghita, urmarit penal, sa vorbeasca in direct, fara nici o jena si frica, la un post TV, indiferent a cui e? A protestat vreun ziarist in direct, a intrebat: "De ce nu e adus Ghita in tara? Vrem un raspuns concret!"

Comentează