Stadionul din Craiova a fost ”privatizat” încă înainte de inaugurare!

Olguța Vasilescu l-a lăsat pe Marcel Popescu să facă un anunț și să-i certe pe cei care sunt nedumeriți

marți, 7 noiembrie 2017, 11:26

Emisiune acum câteva minute pe Pro X, fostul sport.ro.

Prin telefon, intră Marcel Popescu, președintele clubului CSU Craiova.

”Avem un contract de exclusivitate cu Primăria ca să folosim noi stadionul. Nici o echipă nu poate juca aici fără acordul nostru!”, spune Marcel Popescu.

E un anunț în premieră.

Stupoare pe televizor! Ioana Cosma și Mihai Mironică pun întrebări normale, care vin în cap oricărui om ce aude știrea. Pe 11 ani? Exclusivitate? ”Și dacă vrea să joace naționala?”.

Marcel Popescu răspunde superior, ”Ori vreți să fie respectată legea, ori nu?”, asistăm la un moment supercalifragilistic, în care șefului clubului privat i se pare normal să pună șapca pe o investiție publică și să nu dea nici un fel de explicații!

”Dar pe Mititelu l-ați lăsa să joace acolo?”.

”Dumneavoastră ați lăsa copiii să vină pe holurile Universității ca să se stropească cu pistoale cu apă? Noi vorbim de performanță aici, nu de amatorism”, ripostează, de sus, Marcel Popescu.

Îi ceartă pur și simplu pe jurnaliști și, prin ei, pe oamenii nedumeriți.

Iar comparația cu Universitatea arată ce gândire medievală stă la baza acestei ”exclusivități” dintre primăria Olguței Vasilescu și clubul condus de Marcel Popescu.

De fapt, tocmai acesta e rolul unei Universități și al unui stadion public. Deschiderea democratică,  nu închiderea comercială. Includerea, nu excluderea!

Și da, copiii pot merge și e bine să meargă pe holurile unei Universități, care e o instituție autonomă și deschisă prin definiția sa seculară.

De sute de ani, așa arată tradiția demnă a învățământului academic și a sportului din toată lumea. Dacă un craiovean, un bucureștean, cu clujean sau un ieșean are chef, el poate intra de pe trotuar direct pe holurile Universităților.

Iar românii, prin CNI, alături de cetățenii Craiovei, împreună au dat 60 de milioane de euro, au făcut-o nu doar pentru performanță! Nu doar pentru fotbalul profesionist. Ci  și pentru ca pe acel stadion să se joace și meciuri de juniori și de copii dacă e cazul!

Cel mai supărător e însă felul suficient în care Primăria și clubul se raportează la această ”exclusivitate” pe 11 ani.

Au făcut-o în secret și o anunță cu tonul sentențios al profesorului care e nemulțumit că suntem grei de cap!

Fiecare cui de acolo e bătut pe banii ”greilor de cap”.

 

Comentarii (130)Adaugă comentariu

gilos  •  7 noiembrie 2017, 11:41

Nu cetatenii Craiovei au dat 60 de milioane de euro, ci cetatenii Romaniei, pentru ca grosul investitiei a fost achitat de la bugetul de stat...

Cătălin Tolontan  •  7 noiembrie 2017, 11:42

@gilos: corect, banii au venit si de la CNI, o sa rectific asta.

Maxentiu  •  7 noiembrie 2017, 11:48

Cred că aplicați acest mambo jumbo liberal acolo unde nu e cazul. Marcel Popescu are dreptate, ba chiar aș duce comparația un pic mai departe - am accepta ritualuri budiste în Catedrala Mîntuirii Neamului doar pentru că a cotizat și statul cu ceva bani acolo și, vorba aia, „e democrație”? Stadionul e, în multe privințe, un templu și trebuie respectat. Prefer să decidă asupra lui un „privat” care știe ce face decât un funcționar public a cărui unică misiune e, după ideologia dvs. liberală, să fie cât mai „open-minded”.

Cătălin Tolontan  •  7 noiembrie 2017, 11:49

@Maxentiu: stadionul facut din bani publici e un templu public, nu privat.

Adrian  •  7 noiembrie 2017, 11:51

S-a facut vreo licitatie publica pentru aceasta exclusivitate? :-)

Carol K  •  7 noiembrie 2017, 11:52

Nici nu aveam asteptari ca PSD-ul sa procedeze altfel.In conceptia lor este stadionul partidului,nu al Craiovei,desi banii vin de la noi toti nu doar din cotizatiile lor.Burghezia rosie atat stie,sa nationalizeze,sa se impropietareasca,sa profite de banul public,sa confiste(stadioane,echipe de fotba,handbal samd) Ei pentru ei ! Sa nu fie deranjati de altii,din acelasi oras,echipa de traditie,echipa fanion.

flavius  •  7 noiembrie 2017, 11:59

Nu mai sariti asa in sus, cand a jucat echipa *** de mititelu acolo 15 ani si nu-si platea utilitatile si avea exclusivitate nu mai faceati scandal, il ridicati in slavi. Despre lucrurile astea niciodata n-ati scris. Foarte bine face, oricum aceasta masura este fix pentru Mititelu. Halal presa. Cat mai sustineti un derbedeu ce a ingropat Craiova fotbalistica, cat? Habar nu aveti cata suferinta ne-a provocat acel ***. Nu e cea mai corecta decizie, dar atat timp cat il tin departe pe cheliosul ala libidinos, nu poate decat sa ma bucure.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

tesio  •  7 noiembrie 2017, 12:00

Aloooo....nenea Tolooooo???!!! "Amatorului", la care face referire protagonistu` interviului, i s-au dat bani (milioane de euro!!) de la Primarie (Antonie Solomon) ca si sponsorizare si a facut ce a facut....I s-a mai dat Cantonamentu` de la Lunca in administrare si i-a facut si acestuia ce i-a facut..Arata, atunci cand l-a abandonat, ca dupa bombardament....Acum, ne sugerezi ca ar fi bine sa judecam "drept" si sa-i mai dam pe mana "mangositului" alti bani??? Haahahahahaaaa.....Nu cumva bagi batu` prin gard, ca-l stii guraliv, ca sa mai faci ceva audienta la gsp-ul tau??? hahahahahahaaaaaa...

vasile  •  7 noiembrie 2017, 12:00

„Ci și pentru ca pe acel stadion să se joace și meciuri de juniori și de copiii dacă e cazul!“ Nu e cazul să se joace meciuri de copiii.

Mircea  •  7 noiembrie 2017, 12:01

Credeti ca pe acelasi gazon poate juca o echipa de juniori vinerea, echipa lui Mititelu si a familiei lui sambata la matineu iar apoi seara echipa mare a Craiovei ? Ma indoiesc ! Oare Mititelu are bani sa plateasca chiria stadionului si daca printr-o minune ar avea, ar fi moral sa fie lasat sa joace dupa ce a fost evacuat de pe vechiul stadion printr-o hotarare judecatoreasca ? Ceea ce spune Popescu e corect, daca echipa nationala vrea sa joace la Craiova, sa respecte legile si sa ia acordul Craiovei in vederea disputarii vreunui meci. Intrebarea corecta era daca ei s-ar opune vreodata ca echipa nationala sa joace acolo, iar raspunsul mai mult ca sigur ar fi fost negativ

dinamo_fan  •  7 noiembrie 2017, 12:01

Si nu se poate vedea nicaieri acest contract scris ? Contractul ar trebui sa fie public din moment ce vorbim despre un bun public. Pentru ca este interesat de vazut daca stadionul este inchiriat la eveniment sau pur si simplu e inchiriat la numarul de ore, sau chiar 24/7.

Cătălin Tolontan  •  7 noiembrie 2017, 12:03

@dinamo_fan: da, contractul va fi pana la urma public, ca e obligatoriu, asta nu stie dl. Marcel Popescu.

iulian  •  7 noiembrie 2017, 12:04

adevarul e altul:acest ziar nu are acreditare din partea Universitatii Craiova si incearca boicotarea evenimentului de vineri,in zilele ce urmeaza mititelu va fi in delir la gsp.e trist,a ajuns gazeta sporturilor mai jos decat nivelul fotbalului din prima liga.ziarul copilariei noastre nu e nici macar bun de invelit pestele.

Marius  •  7 noiembrie 2017, 12:05

Din pacate inca o monstra din ce inseamna Romania in anul 2017 si de cum isi fac planurile conducatorii locali sau nationali pe spatele contribuabilului. Din pacate nimic nu pare sa mai fie ceva normal la noi...si chiar daca in cazul in care ar exista acel document ce ofera aceasta "exclusivitate" ar trebui "lovit" de catre o instanta de nulitate absoluta. Este construit pe bani publici? atunci toata lume care achita o taxa catre prrimarie sa poata folosi acasta contructie exact cum este stational National Arena.

Adrian  •  7 noiembrie 2017, 12:06

In logica asta poate ca si "fina Firea" poate concesiona National Arena , Stelei pardon FCSB-ului.

Vlad  •  7 noiembrie 2017, 12:06

Incredibil. RUSINE! RUSINE!! RUSINE!!! Este chestia asta legala?? CSU decide cine joaca, dar banii cine ii ia? Tot CSU sau primaria?? Cum poate decide un club privat pentru o proprietate publica??? Bai nene, nu se mai poate asa :((

Obiectivul  •  7 noiembrie 2017, 12:07

Tontolane,parca te-apucasesi de politica?!Eu zic sa pui de-o greva pro mititelu, ca tot nu puteti voi gsp-sti sa dormiti linistiti de dorul marelui"patron"din booveni,asa cum va place sa-l numiti!

Adi Mircea  •  7 noiembrie 2017, 12:08

asta se intampla pentru ca voi presa a-ti tacut la cardasia politiico-psd-ista care a fost introdusa abuziv in liga a 2-a si de acum incolo vom suporta tampeniile Lui Marcel Popescu sau altii care n-au nimic in comun cu valorile democratiei sau spiritului romanesc. e timpul sa punem ,,tunurile `` pe ei si sa ne luam stadionul inapoi, el este al romanilor , al prostilor de le umple buzunarele luna de luna, acolo are dreptul sa joace orice echipa din Romania cu atat mai mult echipa lui Mititelu care este adevarata Stiinta !

Unu  •  7 noiembrie 2017, 12:09

@Maxentiu ai amestecat religiile cu open mindness cu fotbalul ca sa demonstrezi ca ai dreptate. Nu, nu e cum zici tu,nu ai cum sa dai pe mana unui privat bunul public, 60 mil de euro practic.

gabif  •  7 noiembrie 2017, 12:11

cand s-a facut licitatia publica de inchiriere a spatiului respectiv ? a fost respectat termenul minim prevazut de lege pentru anuntarea acesteia? dar cel pentru contestarea rezultatului?

Cenzuratii  •  7 noiembrie 2017, 12:12

Acolo e adevarul. Se va produce o triere a presei scrise si mass-mediei sportive. gsp are deja interdictie la Craiova si in curand vor avea si *** de serviciu mironica si gasca de la sport.ro. Universitatea Craiova nu are nevoie de astfel de presari, de mironici, andriesi, naumi, radulesti, s.a. anonimi cu ***. Sa fie sanatosi si sa se uite la televizor, indopati cu ura, frustrare si invidie ca a lor campanie de improscat mizerii nu a functionat. Viata si sportul vor merge mai departe si fara presa *** din Romania. Asa ca noapte buna. Pentru restul suporterilor si iubitorilor de fotbal, ne vedem pe stadion

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei  •  7 noiembrie 2017, 12:13

In incinta penitenciarului de la Isalnita, pe geamurile usilor, in coltul din stanga sus, sunt lipite steme ale CSU Craiova. Consider ca intr-o institutie serioasa, de o asemenea anvergura, nu au ce cauta asemenea insemne, cu atat mai mult cu cat este vorba de o echipa privata. Va rog sa cercetati, ar fi interesant un punct de vedere al conducerii de acolo.

pentruCatalinTolo  •  7 noiembrie 2017, 12:14

@CatalinTolontan, de ce nu ne raspundeti? De ce il sustineti pe mititelu, prin publicatia la care lucrati? De ce nu ati zis nimic de evacuarea *** de pe vechea arena cu executor judecatoresc, de ce nu scrieti cate datorii avea la primarie? De ce nu ati sarit si atunci cand a distrus baza sportiva din Lunca Jiului? De ce scrieti doar ce va convine? Aveam alta impresie despre dumneavoastra.. Stiti ca el nu a platit in trecut niciun leu pe utilizarea stadionului si a bazei sportive si le-a distrus? Habar nu aveti se pare, stiti doar ce va convine si pe deasupra presupuneti si ca domnul Marcel Popescu nu stie anumite lucruri, sunt convins ca le stie, dar si-au luat toate masurile pentru a evita ca un gropar al Craiovei sa beneficieze de ceva de care si-a batut joc in trecut. Mai lasati-ne.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Robert  •  7 noiembrie 2017, 12:15

Cand vad atata prostie, ma ustura ochii....pai bah ***, si eu am contribuit la construirea stadionului prin plata taxelor, si eu vreau sa merg la stadion, dar nu sa vad echipa *** *** care joaca in liga 1. Si inca ceva, un bun public trebuie valorificat, inchiriat la orice doritor, nu sa manance bani publici. Poi joaca Echipa *** *** acolo si trebuie sa platim noi curent, apa si asa mai departe. O sa ajungem ca la Cluj sa intre stadionul in faliment. *** luavash partidu la dans

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Corso  •  7 noiembrie 2017, 12:17

De ce oare atâta ambiție , lăsați și echipa cealaltă cum so chema ea să joace , îi luați chirie 20000 de euro pe meci își rupe gâtul după vreo 2-3 închirieri și ați rezolvat problema.

Andrei  •  7 noiembrie 2017, 12:17

Amuzant cum toti cei care considera normal ceea ce a spus dl. Popescu amintesc de Mititelu, desi aici e vorba de proprietate publica, principii, legi, etc.... Fara legatura cu Mititelu....

pana cosmin  •  7 noiembrie 2017, 12:18

Nu am mai auzit/vazut un contract intre doua parti care sa aiba asemenea - posibile- clauze, atat timp cat una dintre parti este sa spunem - generic - statul ! Obiectul presupusului contract este bun public administrat de Primaria Craiova (probabil) si nu poate constitui trocul cuiva. Exista regului clare - chiar si in acest vid legislativ romanesc - care impiedica orice forma de discriminare sau excludere a altora ! De exemplu, cui i s-ar parea normal ca FCSB sa aiba astfel de contract cu Arena Nationala pe termen de 10 ani?!, iar Dinamo sa nu poata juca in cupele europene acolo din acest motiv ? Sau Invers ! Nu sunt nici fan CSU, dar NIci FCU...

Adrian  •  7 noiembrie 2017, 12:20

Oricum termenul e rezonabil, 11 ani nu "pina la moarte" cum a primit Badea stadionul Dinamo ,iar acest exemplu demonstreaza ca se poate. Negoita plateste lui Badea!

Arthur  •  7 noiembrie 2017, 12:20

Tolo,Tolo,după cum bine știi si instituțiile publice in contractele cu entitatile private, trebuie sa-si respecte obligațiile.Primaria primește bani in urma semnarii unui contract care este PUBLIC!!!

JOHNNEIL  •  7 noiembrie 2017, 12:20

Nu trebuie sa te mai mire nimic normal in aceasta tara. Doar de la anormal in sus.

Adi Mircea  •  7 noiembrie 2017, 12:21

Andrei ...probabil ca acolo le este locul , la penitennciar , de fapt ei sunt ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

informatul  •  7 noiembrie 2017, 12:26

Ce inseamna sa fii dezinformat si totodata fara acreditari pe noul stadion. Poate ca domnul stolojan uita sa spuna ca acest contract exista din 2013 de la reinfiintarea Universitatii Craiova si este FOARTE public. Dar suntem obisnuiti ca in batatura tovarasului ioanitoaia sa troneze incompetenta si dezinformarea, iar copy/paste-ul comentariilor *** mititelu de pe pagina lui de facebook ***. Ar putea sa existe totusi si varianta in care "stimabilii" fosti ***, actuali gazetari la acest fost ziar de sport, sa stie totusi adevarul legat de acest contract existent de 4 ani, dar stiind ca nu au acreditari sa intre pe acest stadion, incearca sa traga sforile pentru noua firma a prietenului lor, mititelu, acesta fiind singurul care ii poate lasa si pe ei sa intre pe stadion. Domnule stolojan nu mai manipulati si nu mai dezinformati!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

haideusicfr  •  7 noiembrie 2017, 12:26

U Craiova a fost o echipa tinuta in brate si de fostul si de actualul partid. Bravo voua suntem mandri.Traiasca fotbalul!

Mircea  •  7 noiembrie 2017, 12:27

Misculatiile de genul asta te face sa crezi ca pana la urma amarasteanul de Mititelu are dreptate: CSU e o CLONA. Si ca aceasta echipa nu e a Universitatii ci a primariei.

teo  •  7 noiembrie 2017, 12:29

Oare cui o sa-i fie concesionat stadionul ce o sa fie construit in Alexandria? Mergem spre o politizare a fotbalului si nu este corect!

Irinel  •  7 noiembrie 2017, 12:32

@tolontan: contractul este public de cand s-a semnat. Stiti cand? :). Oricum, dincolo de faptul ca pareti dezinformat in legatura cu acest subiect, ce propunere aveti? Ce ar trebui facut astfel incat sa fie corect?

OLTENIA „Universitatea” CRAIOVA  •  7 noiembrie 2017, 12:33

Este OLTENIA Arena ... cu numele .OLTENIA s-a plecat in fotbalul oficial incepand cu 1915 si 1920 in prima divizie numita Seria 1 sau Categoria I-a . numele Universitatea Craiova suna a echipa scolii orice dictie ar avea cel care spune numele asta apropo ca am vazut declaratia d-voastra, desigur exista o isterie generala in Craiova ca echipa sa poarte lumele institutiei de invatamant .....dar nu pare echipa profesionista ....daca vreti sa fie club profesionist adaugati OLTENIA "Universitatea" CRAIOVA ..pentru ca OLTENIA e numele original cu care s-a plecat in fotbalul oficial incepand din 1915 si 1920 doar faptul ca nu s-a mai jucat campionat unic national intre 1922-1934 .OLTENIA nu a devenit BAYERN a Romaniei ......s-a pierdut in 1925 intr-un campionat regional numit chiar OLTENIA ....revenise si in 1946/47 o echipa cu numele asta care spune totul lumii despre unde si ce reprezinta spiritul echipei .......echipa nu e brand national ca "Universitatea" pt ca mai exista la Cluj .....inca din perioada interbelica .......iar international ...pare atasata unei universitati .....mai sunt in Chile 2 echipe universitare ....dar in general sunt slabe echipele de genul asta ....mai trebuie reformat clubul .....in linkul din numele user-ului meu este un link catre Noul Cantec pentru Oltenia - un cantec rock ce se poate canta de galerie si chiar tot stadionul ..... OLTENIA "Universitatea" CRAIOVA sa se numeasca clubul sportiv de drept public si echipa de fotbal din prima divizie.

catalin  •  7 noiembrie 2017, 12:33

In Romania exista mentalitatea de jupan. Cu cat individul apare mai sus in societate cu atat acest lucru este mai evident. #RomaniaMedievala

marius  •  7 noiembrie 2017, 12:34

Salut Catalin. De ce sa ne mai mire o mizerie ca asta? E tipic PSD..se cred de neinlocuit...si se pare ca votul le da dreptate...Asta e...ne meritam soarta.

Ilie vlad  •  7 noiembrie 2017, 12:35

Exclusivitatea este...exclusa prin lege. Oficiul concurentei nu ar trebui sa doarma.

tesio  •  7 noiembrie 2017, 12:35

@Mircea si @ Tolo: Orice "misculatie" si orisice compromis sunt bune daca ne scapa de "mangosit" !! hahahahahahhaaaaaaaa

Florin  •  7 noiembrie 2017, 12:37

Unde-i normalitatea pe care ne-o dorim cu toți ?

marius  •  7 noiembrie 2017, 12:38

A..o intrebare..cine era primarul Craiovei cand s-a semnat contractul? )))

pt Irinel  •  7 noiembrie 2017, 12:40

NU poti sa semnezi in 2013 un contract care sa aiba efecte asupra a ceva ce nici macar nu era in proiect, cu atat mai mult una din partile semnatare este primaria iar obiectivul despre care e vorba este unul de anvergura, facut din bani publici. Si plus de asta, un asemenea contract este ILEGAL si poate fi foarte usor anulat in contenciosul administrativ.. Asa ca.. cine vorbeste prostii?

ares123  •  7 noiembrie 2017, 12:44

Mai devreme sau mai tarziu...miroase a DNA. Aici sunt bani publici, companie de stat, primarie si o entitate privata de partea cealalta.

Juventin  •  7 noiembrie 2017, 12:44

Inainte de a pleca de pe stadion, mititelu a distrus tot, a vandalizat in ultimul hal. Atunci nu era tot stadionul tuturor? Nu v-ati sesizat atunci ca a distrus un bun public. Acum vrem sa-l distruga si pe acesta? Chiar ca tremurati cu totii *** si va transformati in ce vrea el. ***? Chiar asa va intimideaza relatia lui cu DNA? De " curati'' ce sunteti, as zice !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sez  •  7 noiembrie 2017, 12:46

Deci,practic acest stadion nu isi va recupera prea curand investitatia. Prin aceasta 'exclusivitate' se restrictioneaza organizarea altor evenimente,care ar aduce sume importante la bugetul primariei. Probabil singurele evenimente vor fi marile adunari de partid ale Olgutei.

tesio  •  7 noiembrie 2017, 12:49

Ia, nene Tolo, mai fa dumitale o minune dumnezeiasca, un demers jurnalistic de amploare si arata-ne ce s-a intamplat cu contractele incheiate de firmele familiei mititelu cu Primaria...Arata-ne cate datorii nu si-a platit pe la Severin, arata-ne in ce hal a abandonat, silit fiind, Cantonamentu` de la Lunca...mai arata-ne daca si-a indeplinit niscaiva obligatii pe la Primaria Craiova...Hai, arata-ne, daca esti tare !!

Andrei  •  7 noiembrie 2017, 12:50

Contractul, din cunostintele mele, este pe site din 2013.....cum abia acum isi adusera unii aminte de el??? Eu unul as lasa sa joace oricine pe acel stadion. Dar, stiind antecedentele omului care cere acest lucru, datoriile lasate peste tot pe unde a activat ( vezi cazul Severin de ex.) propun sa plateasca anticipat chiria si chestuielile si sa faca dovada stingerii altor datoriicatre alte complexe sportive. Si va vedea toata lumea cum nu mai vrea sa joace brusc pe stadion.

pawn  •  7 noiembrie 2017, 12:50

vreo investigatie privind sursele banilor (tot publici, da?) din care "soimii sibiu" al lui voda iohannis este finantata? am zis "soimii sibiu"? uau, scuuuze, e vorba de "afc hermannstadt", ca doar traim pe mosia lui taica-sau din saxonia. *** (***, turcescu, *** si ***., ***, ***).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează