Daum, dă-te din lumină!

Selecționerul continuă să creadă că are fotbaliști nefrecventabili și că ”nici Guardiola și Mourinho” nu ar putea face mai bine la echipa României

luni, 14 august 2017, 11:52

Alibec, Budescu și Keșeru nu sunt pe lista comunicată de FRF în această dimineață pentru meciurile cu Armenia și Muntenegru.

Florin Prunea i-a amintit la DigiSport lui Christoph Daum că afirmații precum ”Puteți să îi aduceți aici pe Guardiola și pe Mourinho împreună și nu ar fi mai bine” sunt un afront la adresa fotbaliștilor.

Că-i descurajează și că le pune sub semnul întrebării capacitatea de a mai crede în antrenor.

Mai ales că, în interviul pentu realitatea.net, imediat după afirmație, selecționerul se declară nemulțumit explicit de:

Sunt acestea probleme reale?

Da, și asta e valabil la 90% dintre echipele lumii, naționale sau de club.

Una e să le remarci și alta e să susții că nici Guardiola și nici Morinho, ”amândoi împreună”, nu le pot îmbunătăți în cazul fotbaliștilor români de la echipa națională. Asta e cheia! Daum spune că nu poate fi mai bine, nu că nu se pot rezolva peste noapte, ceea ce ar fi de înțeles. 

Cu un astfel de sofism, Daum se pune în postura liderului fricos și resemnat. Care dă impresia că tot ce dorește e să se scoată.

Situația ”naționalei” e complicată, dar asta nu înseamnă că nu există soluții.

Dacă antrenorii de club ar gândi precum Daum, echipele noastre s-ar preda din primul tur preliminar.

Și nu ar mai intra niciun ban de la UEFA.

Atunci, toate speranțele ar rămâne agățate de guvern, la care același Daum apelează, amintindu-i să investească în infrastructura sportivă a orașelor.

Dacă urmăm lehamitea și dezarmarea lui Daum, de ce să mai construim?

De ce să facem stadioane ale neputinței, arene ale viitoarelor deziluzii?

Colosală eroare psihologică a comis selecționerul!

Asta cu Mourinho și Guardiola care nici ei nu pot îmbunătăți fotbalistul român e genul de afirmație care te va urmări și te va ajunge din cine știe ce colț de tribună, unde se așază un suporter ”tricolor”, oriunde în lume.

Stai să te întrebi care e adevăratul Christoph Daum.

E un antrenor cu principii sănătoase, așa cum le afirmă, un tip civilizat sau e cel pentru care nici Turcia și nici România fotbalistică n-au fost suficient de evoluate?!

Pentru că el a procedat la fel și peste Bosfor.

Ce nu înțelege Daum, cel plin de lehamite? Că atunci când nu mai e nimic de făcut nu e totuna ce faci.

Mai ales că FRF nu i-a cerut nici să ia Cupa Mondială, nici să ajungă în fazele eliminatorii ale vreunei mari competiții și nici măcar să se califice!

Dacă nici atunci când nu ai obiectiv, tu îi chemi pe Guardiola și pe Mourinho, dar îi ignori pe Alibec, Budescu și Keșeru, de ce ai mai acceptat să antrenezi ”nimicul de făcut”?!

Marii antrenori se luptă cu marile probleme, nu șed sprijiniți de pomul alibiului ca să reinterpreteze Miorița în variantă fotbalistică.

Marii antrenori iau jucători ”nereformabili” și fac din ei staruri.

Daum continuă să recite că nimic nu e de făcut.

Era un pic mai praf pe vremea aia.

Și mai cald.

Când, acum 2300 de ani, Alexandru cel Mare a ajuns la Corint, el l-a întrebat pe filosoful de școală cinică Diogene, care trăia într-un butoi: ”Ce pot face pentru tine?”.

”Poți face ceva. Te rog, dă-te un pic mai încolo, că-mi iei lumina!”, a răspuns Diogene, nepăsător la Puterea lumii.

Așa și cu Daum: dacă nu e nimic de făcut, dă-te din durerea noastră că ne iei și firul de lumină care ajunge în butoi!

Comentarii (57)Adaugă comentariu

petru ciurescu  •  14 august 2017, 12:14

Pare-se că expresia a fost:"Nu-mi lua ce nu-mi poţi da".Dacă greşesc să-mi fie iertată necuviinţa.

lord belial  •  14 august 2017, 12:20

ce ne-a invatat dezastrul cu daum la nationala ? ca romania nu a invatat sa joace nemteste, dar ca daum a devenit romanas.

lupu68  •  14 august 2017, 12:29

Corect, cu amendamentul ca Budescu e accidentat, Alibec nerefacut, iar Keseru in scadere de forma. Pe de alta parte, cred ca se stie ca acelasi Diogene mergea in ziua mare cu felinarul pe strada, cautand UN OM. Deci, unu: noua cine ne cauta un selectioner BUN? Si doi: cand o sa avem taria de caracter sa ne onoram un contract pana la sfarsit, fara sa punem presiune pentru a-l incheia mai devreme, ca sa putem si noi sa fim numiti OAMENI ADEVARATI?

Cătălin Tolontan  •  14 august 2017, 12:30

@lupu68: aveti drreptate, insa toti selectionerii din lume sunt in atentia suporterilor echipelor. Dinscutand de principii, nu neaparat de cazul Daum, nu lucrezi sub un clopot de sticla si nu esti mai important, ca antrenor, decat grupul, de aceea nu poti fi lasdat pana la capat, daca acesta capat arata ca un dezastru.

Andrei  •  14 august 2017, 12:31

Fotbalul de la noi poate obtine un trend ascendent , daca la nivel de juniori , este alipit fiecarei echipe un antrenor dintr un sport in care se munceste . ( canotaj ) . Fotbalistul roman , pierde tehnica in regim de efort , de unde si clacarea psihica . PS - in legatura cu mondialele de atletism . Aseara la premierea alergatoarelor de 5.000 metri , inminarea medaliilor a fost facuta de un print ...Al Sauf .... A refuzat discret sa dea mina cu atleta de pe locul doi . Strans mina atletei de pe 3 , Hassan ( Olanda ) si castigatoarei . Cum ramine cu respect , rasism ..... Oare presa a sesizat aceasta situatie ?

FYRY  •  14 august 2017, 12:35

Domnul Ciurescu....din Corint ...pana n zilele noastre...se mai pierde traducerea (lost in translation )

pawn  •  14 august 2017, 12:40

@petru ciurescu nu, asa a ramas expresia. la care cleitos cel negru si ceilalti locotenenti ai lui alexandru au inceput sa rada: "hai, ma, te pui cu nebunu' de diogene". alexandru (care fusese elevul lui aristotel), a dat din cap si a raspuns: "nu radeti. daca n-as fi fost alexandru, as fi fost diogene".

luis  •  14 august 2017, 12:49

Cu tot respectul, unde in aceasta lume mai gaseste dl Daum bastinasi care primesc sticla colorata si margele lucitoare, oferind la schimb bani pesin, care merg in toata Europa? Diferenta e ca nici macar nu se oboseste sa mai promita ceva, spre deosebire de perioada de dupa numirea in functia de selectioner. Iar artizanul schimbului este, evident, capetenia de trib de la FRF, un personaj de deja trista amintire.

simi  •  14 august 2017, 13:03

Daum nu e pus sa antreneze ...e selectioner...nu e vina lui ca avem numai ciurucuri umflate de presa ...SI inca o chestie: daca ar fi buni jucatorii romani nu i-ar prinde varsta de 25-30 de ani in liga 1...

Titi  •  14 august 2017, 13:04

Dumneavoastra domnule Tolontan ce preferati,sa se spuna adevarul ,chiar daca dureros sau sa ambalam frumos o spoiala de echipa?Vis a vis de cei trei neconvocati...Budescu n a putut juca in liga a doua din China,Keseru la Bastia iar Alibec n a prins minute la Bologna.Lei prin Liga1 care au ajuns rezerve neutilizate pe la echipe obscure din strainatate au mai fost..

Mihai  •  14 august 2017, 13:06

pai daca aduce jucatori care n-au ce cauta la echipa nationala normal k nu avem valoare. acum ce cauta ivan la echipa nationala vrea sa-i relanseze cariera k la echipa de club nu joaca oare era mai bun alibec k ivan in momentul de fata ? pai cu cine vrea el sa castige cu hoban si cu nu stiu cine alde ivan ratacitu.

Alex  •  14 august 2017, 13:16

Incep sa-mi pierdere speranta in tine Catalin, sunt tot mai mult ca "maestrul" Ioanitoaia.

Cătălin Tolontan  •  14 august 2017, 13:17

@Alex: incepi sa-ti pierzi speranta tocmai pentru ca ii spun selectionerului, ca jurnalist, ca el este angajat sa restaureze, prin vorbe si prin fapte, speranta, nu sa ne predice deznadejdea :-)

Vlad  •  14 august 2017, 13:24

De acord cu tot, mai putin cu un lucru: Prunea e ultimul care poate sa comenteze...nu mai bine parasea el lotul inainte de sfertul cu Suedia? Sa il numesti membru al generatiei de aur e ca si cum il faci pe Iuda mare apostol. Prunea e o jignire adusa acelei echipe.

Cătălin Tolontan  •  14 august 2017, 13:25

@vlad: o eroare a unui fotbalist nu-i anuleaza cariera. In faza din sfertul de finala de la World Cup mai multi jucatori din echipa noastra au comis mici greseli, iar Prunea pe cea mai mare. Dar asta nu-i rapeste in nici un fel dreptul la opinie. Un drept autorizat.

gfcx  •  14 august 2017, 13:32

luis Ai dreptate, dar ai nostrii nu vor sa vada si nici sa se vada. Sintem singura natie care-si taie cu mult sirg craca pe care sta si tot singura care se prezinta ca ultima fara sa stie sau sa inteleaga ce se petrece pe lumea pe care se afla dincolo de inchipuirile si visele din care se incapatineaza sa traiasca de zeci de ani cu rezultatele care se vad si de care nu inceteaza sa se plinga. Absurdul ca stil de viata nu are directie!

Gheorghe  •  14 august 2017, 13:36

Herr Daum, in opinia mea, cauta vinovatii in afara persoanei domniei sale; pare-mi-se ca un antrenor are valoare in functie de rezultate. Si daca nu selectionezi cei mai in forma jucatori, daca nu-i asezi in teren si nu-i indemni sa joace ofensiv, daca nu le insufli curajul necesar, cum sa obtii rezultate? Fapte dorim, Herr Daum, ca de vorbe suntem satui ca si cainele de purici...

ttv  •  14 august 2017, 13:49

super comentariu! desi l am apreciat la inceput pe daum , faptul ca e un munte al desartaciunilor, prin toate exprimarile, ma face sa cred ca ,mai degraba, leit cu vremurile pe care le traim, este un farseur , un pacalicios, decat un om capabil si cu expertiza....si ca (ne) trateaza totul de sus fara a se apleca indeajuns asupra lucrurilor cu adevarat importante ,neintelegand ca fara sa bagi adanc mana in coca, painea nu va prinde niciodata forma dorita...

ervfr  •  14 august 2017, 13:53

Domnule Tolontan, nu doresc sa fiu ranchiunos, dar mi-ar place ca un joc de imaginatie, sa faceti dumneavoastra selectia la nationala. Eu, din pacate, poate sunt pesimist, dar nu vad un jucator roman mai rasarit, in jurul caruia sa cladesti echipa si nici nu vad un nucleu de jucatori, care sa arate ca o echipa. Nu-l apar pe Daum, nu am de ce, deoarece ca si orice roman doresc ca echipa asta nationala sa ajunga undeva sus. Paralela facuta cu echipele de club: pai scuze, cam din primul tur toate au fost afara. Daca noi ca si nationala am juca doar cu echipele din ultima si penultima urna am fi, poate, campioni::)). Sper ca intelegeti un vreau sa bat. Sincer astept raspunsul, daca e posibil la prima fraza scrisa. Multumesc anticipat.

S  •  14 august 2017, 14:06

Cataline, mi-am pierdut respectul pentru tine. 2 articole anti Daum consecutive, si ma faci sa cred ca si Hexi Pharma a venit tot de sus.

auwol  •  14 august 2017, 14:14

din pacate nici eu nu sunt de acord cu anumite convocari , scuzati expresia "petarde "de jucatori laudati si umflati in mare chiar de voi presa sportiva dar care in realitate nu fac doi bani pe la cluburile la care activeaza... Dumneavoastra aveti o problema cu Daum si aici includ cea mai mare parte din presa sportiva inca de la numirea sa in functie cea ce dovedeste "profesionalismul sau bunele " voastre intentii . Nu ati spus de faptul ca nu a avut meciuri de verificare un lucru extrem de important .. nu vorbiti despre lipsa de calitate a fotbalului romanesc inabusit de coruptie de "finantatori "ce alearga doar dupa profit dar fara performanta . nu sanctionati lipsa de bun simt si derapajele unor indivizi ce nu au absolut nici un respect , din contra le oferiti spatii largi la tv si in publicatii . nu faceti anchete despre cum au disparut de ce au ajuns acolo cluburi cu traditii , cum si in ce conditii fotbalul romanesc sa privatizat si dupa 15 -20 de ani , sub conducerea acestor "finantatori" fotbalul romanesc e tot mai slab lipsit de juniori de centre de copii cu jucatori ajunsi la maturitate dar carora le lipsesc bagaje tehnice elementare . nu spuneti nimic despre neplata a majoritatii jucatorilor din liga 1 despre modul cum sunt tratati o buna parte din jucatori de cluburi patroni sau presedinti .. intr-o tara normala majoritatea primeau amenzi ani de inchisoare sau erau scosi din lumea fotbalului .. dumneavoastra aveti o problema ca nu vine Ali cel lipsit de forma care la Fcsb marca doar din lovituri de la 11 m 😉 si care acum un an cand activa la un alt club intr-o forma mult mai buna nu va deranja delic lipsa sa la nationala .. cata impartialitate si dorinta de a scrie adevarul in presa romaneasca deloc aservita celor corupti si mai marilor zilei 😉

cucu  •  14 august 2017, 14:22

serios ca mi-as dori ca sa vina Mourinho pentru vreo doua-trei meciuri. macar sa stiu ca unele dubii vor deveni certitudini.

Urod  •  14 august 2017, 14:27

Dacă Budescu și Alibec sunt accidentati ....de ce se mai discuta despre neselectionarea lor ?!!!... la Keseru sunt de acord cu tine ca trebuia chemat , ca el nu este accidentat ...totuși sunt multe lucruri care ne lipsesc printre care și comportamentul...de la început ne-am repezit la el ca niște sălbatici să-l contestam , l-am făcut în toate felurile...Hitler...etc....nu crezi ca și asta poate influenta evoluția echipei ?!!!... ce crezi tu ca spune un jucător convocat când se vorbește asa de antrenor ?!!... atmosfera proasta pe care ați făcut-o în jurul echipei a afectat-o în mod clar...n-ați ratat nici o părere a vreunui om de fotbal care a fost împotriva lui sa n-o dați prin ziare....toate naționalele din lume se pot întâlni cu situații din acestea , în care un antrenor străin adus la echipa sa nu se adapteze....dar măcar acolo sigur exista și material de calitate , dar l-a noi ce sa găsești....jucători indolenți, antrenori gen Sumudica , care spune ca pe el l-a făcut antrenor jucătorii !!!!!...ca el îl lasă pe Alibec și Budescu sa facă ce vor ca ei dau goluri !!!!!.... pai chiar nu vedeți ce jenanți suntem , în ce hal gândim în 2017 și noi vorbim de neamt !!!....de data chiar m-ai dezamăgit...unde ai mai văzut jucători gen Budescu și Alibec ca mai exista prin Europa. ?!!!... pai dacă erau asa buni , mai erau pe aicea. ...El nu înghite indisciplinatii și indolentii. ..ce este incorect în asta ?!!!...vrei sa te califici ?!!!.... du-te la copii și juniori și vezi cine-i antrenează și mai discutam....vezi ce nivel educational au acei antrenori , și atunci o să-ți dai seama ca nici peste 10 -15 ani n-o sa se schimbe multe...deci cand spun educational ma refer efectiv la educatie și nu la cursurile care le fac , adică cum se comporta cu copii , cum le vorbesc copiilor , cat de corecți sunt fata de ei...pai sunt copii dezavantajați de antrenor de la vârste de 8 ani !!!!!.... du-te sa vezi copii ținuți rezerva și joaca copilul altuia ca are mai multi bani...deci REZERVA ?!!!!...POȚI SA CREZI CA EXISTA CONCEPTUL DE ,, REZERVA'' LA NIVELUL ASTA DE VÂRSTĂ? !!!... îți garantez ca problema suntem noi ca nație și nu Daum. ..

Tavi  •  14 august 2017, 14:28

Adevarul este atat de crud incat publicul refuza sa il accepte. In aceasta situatie mai incurcat pare jurnalistul ale carui aprecieri vin direct de la publicul larg decat selectionerul care este platit de federatie si care poate pleca oricand spre alte zari. In realitate, faptul ca avem antrenor strain este marea sansa pe care o avem. Nu poate spune verde in fata cum stam. Daca intelegem sau nu este treaba noastra. Nu ne poate obliga nimeni sa fim destepti. De ce suntem aici? Din lipsa de infrastructura care pe cale de consecinta aduce o arie de selectie foarte limitata. Si mai suntem aici deoarece avem prea multi "pruni" care vorbesc doar din rautate si nu din competenta. Am avut o generatie de aur care a fost infinit mai valoroasa decat nivelul sau de scolarizare. Se joaca fotbal din heirup iar rezultatele, putine, sunt mai degraba intamplatoare sau generate de o executie tehnica a vreunui fotbalist talentat dar in acelasi timp puturos sau arogant. Nu avem scoala de fotbal. Punct. Domnule Tolontan si dumneavoastra aveti tendinta sa va asezati in lumina.

ovidiuc  •  14 august 2017, 14:31

Faptul ca a zis ce a zis despre Gazeta Sporturilor il descalifica si daca ar fi Guardiola.Nu se poate sa vorbesti asa fara nici o urmare.In politica automat apare demisia dupa asa vorbe.Pe de alta parte probabil ca vrea sa introduca disciplina nemteasca dar cu cine?Jucatori ca Mateut, Klein, Dorinel Munteanu ai 1-2 la generatie.In rest te descurci cu mofturosi si fitosi gen Alibec,Budescu etc...Au geniu, au sclipiri.Lucescu a avut rezultate in Romania construind in jurul unor jucatori dificili, gen Lupu dar f talentati.Romani talentati si seriosi in acelasi timp precum nemtii sunt prea putini.Neamtul poate are idei bune, dar a gresit tara. Budescu arata ceva acum ca a dat un gol din lovitura libera?Budescu a aratat mereu la Astra , dar cine sa il vada?

Steaua1986forever  •  14 august 2017, 14:32

Vlad, a fost si el pe acolo. Multi din echipa aia nu au fost "Generatia de Aur" (o formula cu care oricum eu nu sunt de acord) cel mult putem sa ii spune 'o generatie foarte buna' dar de aur, e prea mult spus, dupa parerea mea, o "generatie de aur" trebuie sa aduca un aur, ceea ce, sa ma iertati, nu prea a adus generatia respectiva. Poate "o generatie de exceptie" sau "cea mai buna generatie" (desi si aici sunt voci care spun altceva) dar "de aur" nu. Cat despre unii component ai acelei generatii vad ca nu vorbeste nimeni, multi de pe acolo au fost cel putin mediocrii. Unii au fost buni si nu vorbeste nimeni de ei, in schimb toata lumea vorbeste de in jur de 6-8 jucatori (nu dau nume) pe care ii tot laudam...... Ca sa ma intorc la subiect, sunt de acord cu Tolontan, suntem mult prea mici pentru marele selectioner Daum, cel mai bine e sa plece si sa ne lase in micimea noastra si obiceiurile noastre proaste. Va propun un exercitiu de imaginatie: un antrenor roman mergand intr-o tara "civilizata" (nu Romania, desigur) si spunand "jucatorii natiunii x nu au inteligenta, calitati tehnice si viteza de gandire". Ce credeti ca ar face presa din tara respectiva sau opinia publica? Eh.....ce sa-i faci, noi, in "balcanismul nostru" vad ca suntem obisnuiti sa fim scuipati si sa aplaudam dupa aia....desigur, ca sa fim "politically correct"

NICU  •  14 august 2017, 14:37

Daca ar fi avut ce selectiona,macar doi trei mai de Doamne ajuta, M.LUCESCU ar fi fost acum selectionerul echipei nationale, 1000 % ar fi fost, cum toti sunt zero barat a preferat Turcia, sa nu-mi veniti cu gogosi de doi banuti si sa-mi spuneti ca nu a fost dorit,diversiune,minciuna, M.LUCESCU si alti antrenori inteligenti refuza acum sa fie selectioneri. Ceea ce nu inteleg este tupeul unor nenorocoiti care chiar cred ca DAUM a distrus fotbalul romanesc,este cea mai *** minciuna,este execrabil ca sa contribui in timp la distrugerea fotbalului ,sa stii foarte bine asta,si sa spui ca Daum a distrus marele fotbal romanesc,marele si inegalabilul fotbal romanesc, te apuca greata,te apuca scarba !. O intrebare d-le TOLONTAN, ce au invatat,sau cu ce au ramas tinerii fotbalisti de la Viitorul, Craiova,FCSB,DINAMO,ETC si ETC,dupa finalul campionatuli 2016-2017,ce au putut ei sa invete in urma partidelor din ulimele doua etape !???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ioan  •  14 august 2017, 15:00

Eu inteleg ca ala nu e antrenor. Dar sa scrii ca nu l-a convocat pe Alibec sau Keseru mi se pare deplasat. Alibac sa faca ce - sa rastoarne terenul in partea adversatilor sau sa se certe cu arbitrul?! Ca si la FCSB ca tot aia face. Iar Keseru, la nationala, indiferent de antrenor a fost penibil.

ion ion  •  14 august 2017, 15:00

asta inseamna sa fii prostanac (daum): daca zice ca nici guardiola sau mourinho nu ar putea face treaba mai buna pentru ca nu ar gasi jucatori potriviti, inseamna ca recunoaste ca astia sunt mai buni decat el; altfel de ce sa invoci pe altii, daca astia nu sunt mai buni decat tine? deci fie ca a fost sfatuit prost (foarte prost), fie ca doar a gandit-o prost (foarte prost) cu capul lui, rezultatul e jalnic. mai bine il punem pe sumudica pentru ca asta zice despre el ca e cel mai bun din lume; si chiar cred ca asta poate sa dea si un efect mai bun la echipa decat daum care declara despre el ca e mai de mana a doua, dar de fapt insista ca e echipa de ***; poate, dar mai intai sa plece el

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

jalabert  •  14 august 2017, 15:11

in anii 90 imi aduc aminte cum ma trezeam dimineata la malul marii dupa care mergeam tacticos la un chiosc de ziare si cumparam sportul romanesc. citeam ziarul cu nesat la o cafea pe o terasa fara sa imi fie umplute gandurile cu articole care promoveaza ura desi echipele de club scartaiau mai mult ca oricand in europa. in vremea respectiva nu gaseai in toata publicatia un articol de scandal, un articol rauvoitor nicidecum linsaj mediatic la adresa cuiva. aveam placerea sa citesc toate articolele pentru ca nu erau decat articole sportive. intre timp s-a schimbat moda. cred ca un rol important l-au avut cei care in perioada respectiva ascultau la radio emisiunile unui individ incarcat de ura nu ii mai retin numele parca ceva cu gheorghe. el obisnuia sa la inchida celor care sunau in emisiune telefonul in nas si sa ii faca prosti. moda lansata de el s-a raspandit repede in romania. atacurile la persoana au devenit o chestie la moda care emanau in ochii multora nu grosolanie ci inteligenta. asa au aparut emisiunile atat de nocive de la antena 3 sau otv. toata media a fost profund influientata de aceasta moda sinistra. azi daca deschid televizorul pot observa ca toate talk show-rile au aceasta caracteristica idioata iar toata presa scrisa e plina de articole tendentioase care ataca pe cineva. rebelul gheorghe e pretutindeni. cu greu mai gasesc azi un articol de sport in gazeta sporturilor. neamtul daum e linsat mediatic de luni bune. de acord nu a avut rezultate si probabil trebuia demis insa mai degraba comentariile lui daum la adresa nationalei noastre sunt reactia fireasca la linsajul mediatic de care are parte. acest linsaj mediatic cu siguranta nu il face pe daum mai increzator si el la randul sau preia mesajul negativ primit si il raspandeste in continuare mai mult sau mai putin voluntar jucatorilor. traiesc intr-o lume in care simt ca sunt inconjurat de ura, pesimism si de dorinta de a distruge. in acest univers nimic bun nu se va intampla. se va adanci vanatoarea de vrajitoare. vrajitoarea zilei e daum insa cu siguranta ca o sa fie alta maine numai buna de linsat mediatic. pacat ca CNA nu intervine si nu inchide toate publucatiile si toate televiziunile care promoveaza acest mesaj al urii asa cum a facut cu OTV. traiesc cu speranta ca voi prinde ziua in care voi citi iar un ziar de sport in care sa citesc cu nesat articolele fara ca atunci cand pun ziarul jos sa fiu incarcat de energii negative.

Florin  •  14 august 2017, 15:24

Domnu Catalin, ma întreb : oare cat timp vor mai reacționa ,,postacii " de la FRF atunci cand cineva vine cu argumente si sancționează unele din Greșelile făcute de federali ?

alt baimarean  •  14 august 2017, 15:34

Activitatea lui Daum este egala cu expresia lui Basescu:Romania nu are nevoie de autostrazi.

Geo  •  14 august 2017, 15:34

Incep sa ma mir cum de domul Ioanitoaia nu a facut inca un articol despre selectia facuta. Dar sa lasam asta. Daum...Ca vreti, ca nu vreti, Daum este cu 4 clase peste oricare antrenor roman in activitate daca ne uitam la CV-ul lui. Dar sa lasam si asta...Cred ca ati batut recordul la numar de articole scrise despre un antrenor..mai rau decat cu Piturca. Ma astept sa vad ziaristi care vad problema in ansambu ..fiind vorba de persoane cu scoala, cu facultati, cu mastere, cu zeci de ani de experienta....in schimb vad eterna "DEMISIA". Propusa si repropusa de vreo...20 de ani. Tot schimbam la antrenori ca pe roman i-l duci de nas usor...E asa usor sa gasesti un tap si sa scri zeci de articole despre el...si eu cred ca as reusii sa o fac. Dar cateva articole despre cine ne-a adus in stadiul unde suntem? Cateva articole in care spuneti care e cu adevarat problema din fotbalul romanesc? De ce nu mai ies tineri talentati din scolile de fotbal? mai avem scoli de fotbal? Solutii?? 25 de ani in care nu s-a facut absolut nmic si i-i dati inainte cu antrenorul. Si cine vine daca pleaca asta? Cand am intrebat asta cand cereati demisia lui Piturca obsesiv mi s-a raspuns "oricare altul e mai bun". si a venit marele Iordanescu. Acum cine vine? Reghe? Hagi?Hai sa fim mai seriosi.

SORIN  •  14 august 2017, 15:36

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dani  •  14 august 2017, 16:50

Nu mai puteti fi impartiali decand daum folosedte ziarul gsp la impachetat peste.aveti deja un razboi cu el si de ceva timp em chiar cu titlul articolelor trageti foc de voie in daum asta.mai folositi si inflorituri(diogene) pentru literati.Tara fara principii , ziceau unii despre noi so nu de ier/azi.. ne suparam insa nu ne cirectam, dar sarim ca arsi...si tot asa in vecii vecilor,amin

Sorin  •  14 august 2017, 17:04

Si eu sunt de acord că Daum si-a irosit toate cartușele.Dar: 1. Poți face un articol foarte bun și fără să îl pomenești pe Prunea. Nu pentru meciul cu Suedia, ci pentru că e primul scandalagiu al fotbalului românesc. 2. Selecția: Budescu și Alibec sunt accidentați. Punct. Cât despre Keseru, a arătat cu danezii ce mare fotbalist e. S-a împiedicat de 3 ori în minge în fața porții goale. El să fie speranța noastră? Mă faci să râd.

Poli 21  •  14 august 2017, 17:09

Si tu, fiul meu brutus ( tolontan) ?

ovidiu_3003  •  14 august 2017, 18:39

Daum are dreptate ...el este un mare antrenor...daca dumneata crezi ca cele trei nume de ratangii pot sa bata Polonia e problema dumitale...ti am spus ca echipa aceasta a fost umilita de Albania...mie imi place de Daum si sper ca FRF sa l pastreze si in campania urmatoare...omul e pe cale sa faca o selectionata care sa poata sa bata mereu Albania...el renunta la ratangii ...ai o ocazie trebuie sa marchezi ...sau ai pierdut locul ...

jos_cenzura  •  14 august 2017, 19:12

Cand venea Daum cu mesaje motivationale si exercitii de auto-stima, il atacati ca e prea visator, ca e prea optimist si traieste in afara realitatii. Acum ca a devenit mai realist, mai cinic, il atacati ca e prea pesimist si descurajeaza jucatorii.

adri  •  14 august 2017, 19:38

În primul rând, Daum a fost provocat prin aceasta intrebare, reporterul a fost cel care i-a adus in discutie pe Guardiola si Mourinho. E ok ca ai pus linkul spre articol, dar e important de stiut in detaliu contextul in care au fost facute aceste afirmatii. În al doliea rand, Daum are dreptate, nu selectionerul este problema in acest moment, iar presiunea rezultatului nu ajuta cu nimic. Comunicarea ar fi mai usoara in limba germana cu folosirea unui translator, se vede ca Daum isi nu isi poate exprima trairile in limba engleza.

gica  •  14 august 2017, 19:40

Tolontane ! Poti sa ne spui "meritele "lui Prunea ,cel care-si da cu parerea ? De ce nu l-ai intrebat pe Prunica daca nu cumva doreste ceva "fonctii",poate chiar cea de Selectioner . Am sa-l intreb eu:Prune-o ! Doresti sa ajungi antrenor la Nationala Romaniei ? Pruneo si Tolontane ! Poti sa ne spui toate rezultatele mari ale tuturor Nationalelor de la Juniori pina la cei sub 21 ? Tot eu spun : 0-0-0-0-0. Mai vrei rezultate ?

ovidiu_3003  •  14 august 2017, 20:52

...o tampenie mai mare ca in fraza marii antrenori iau jucatori nereformabili si fac din ei staruri n am citit in viata mea ...Mou a spus clar ca el nu vine la echipe care nu s in stare sa i faca transferurile dorite ...iar star e Ronaldo si Messi ,Ibra si Neymar ...si cei apropiati de ei ...nu Hagi ...Hagi ca jucator o fi fost star pentru tine ...pentru restul lumii a fost egalul unui suedez situat dupa locul 50 ...in lume ...hai sa i cerem lui Daum sa l faca star pe Gabriel Iancu ...ce zici e un jucator nereformabil ?

yoz7777  •  14 august 2017, 22:23

Cataline, neamtul face bine ceea ce face. Si in fotbal ca si in societate. Ca sa putem reusi reconstructia, mai intai trebuie sa recunoastem ca suntem jos rau de tot. Si pe fata, sa curga sange, chirurigie. Ca unora nu le place acest lucru si ca inca mai traiesc in cap cu genaratia de aur , asta n-o sa ne readuca la nivelul de atunci. Neamtul si-a dat seama ca a ajuns in lumea a 3a a fotbalului, si aici ma refer la mentalitate, lipsa de viziune, cumetrii, balcanisme, patroni needucati, dar care au dat tunuri si cred ca totul se rezolva cu bani, presa aservita etc. El ne face un bine ca le arata jucatorilor nostri la ce nivel sunt (ca doar nici voi nu puteti pune egal intre Hagi si budescu sau intre Pintilii si Rotariu, sau alibec si Lacatus. Daca o sa inteleaga asta si purtatorii ilegali de ghete de fotbal din Romania, vom face primul pas in sus. Dar cu reactiile oamenilor din fotbal si cele ale presei sportive care trag in alta directie, tot ceea ce face neamtul este degeaba... Apropo, oare cel mai mare antrenor pe care l-a dat Romania vreodata - Stefan Covaci - cine era cand s-a dus la Ajax? Ce palmares avea? Cum a fost primit? Numai ca monumentul asta de om a avut parte de sustinere si fotbalisti. Neamtul a plecat de la sub 0 in fotbalul nostru. Vad ca si tu devii tot mai virulent cu el si te bagi in gasca lui nea ***... Mai lasati interesele si ganditi pe termen lung, obiectivul nu trebuie sa fie o calificare, ci un sistem care sa ne duca continuu la calificari.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

haideusicfr  •  14 august 2017, 22:56

Uitati-va cum joaca Nascimento,Camora, am dat cateva exemple. Simplu ,in viteza ,dau drumul la minge ,joaca dintr-o bucata.Priviti-l pe micutul Nascimento,ce joc in teren are ,cum da pasele dintr-una ,cum se plaseaza ,etc. Asta inseamna scoala celor primi pasi. Fotbal modern ,pe goluri ,pe faze ,pe joc modern .Uitati-va la vedetele noastre Stanciu ,Chipciu ,pe supraponderalii Budescu ,Alibec ,cum se intorc cand pe o parte cand pe alta.... Ce sa faca Daum ,sa le schimbe el fotbalul daca ei vin mari vedete de pe la stele fara nume?

haideusicfr  •  14 august 2017, 23:18

Cu ce sunt mai buni Alibec sau Budescu aproape mereu accidentati fata de Hoban ,mijlocas de baza ,autor al trei goluri in actualul campionat? Sau Camora cetatean roman cred fata de oricare alt jucator pe acest post?

iris  •  15 august 2017, 1:22

Ceea ce se ascunde românilor e că acest Daum este radioactiv iar generația tânără a patriei noastre - sportivi ori spectatori - poate fi contaminată, iradiată de acest om (radioactivitatea acestuia e cu atât mai mare cu cât se apropie de Palatul Victoria). Ceea ce Nu se ascunde românilor (pt. că toți trebuie să știe) este că cei care nu cântă în corul anti-Daum la unison cu Ioanițoaia, Tolontan&Co sunt exclusiv postaci FRF.

ozo  •  15 august 2017, 1:25

Avem jucatori cat pentru 3 nationale , buni , nu doar jucatori , alte tari dau milioane pe antrenorii nostri , cu care fac treaba , si noi dam milioane unui neamt hot si inutil care s-a facut de cacao si nu da drumul la bucata de slanina de care tine cu dintii. Ba ne mai si jigneste . Dar noi chiar trebuie sa suportam toti prostii? Aufiedersen Daum !

urod  •  15 august 2017, 2:10

@jalabert....ai perfecta dreptate...nu cred ca ai sa mai prinzi vremuri normale in tara asta....doar daca ai sa traiesti vreo 250 de ani...poate....altfel nu

Alex  •  15 august 2017, 8:33

Buna ziua! Toată lumea greșește! Diferența dintre greșeli sta in tipul lor: cu intenție sau fara intenție. Valoarea fotbalului românesc se vede in meciurile interne si internaționale a echipelor de club! Mai multi antrenori au afirmat pe la Colțuri ceea ce Daum a afirmat la conferința de presa. Greșeala lui Daum si a federalilor a fost ca n-a întinerit echipa, ca nu au folosit aceste Preliminarii pentru a construi.....cu orice riscuri! Macar tata pe mana lor, fara a se ascunde dupa tinerețea lor.....acum luați primele 6 echipe din campionat si numărati jucatorii romani din primul 11! Luați rezultatele echipelor de juniori si tineret si vedeți selecția! Adunați condițiile de pregătire, transport si refacere! Înmulțiți cu respectul acordat jucătorilor! Iar toate acestea împărțirile la calitatea managementului, patronatului si arbitrilor! Matematica este un domeniu exact! Statistica fotbalului nostru arată de ce Daum are dreptate! O zi faina sa avem!

Alex One  •  15 august 2017, 10:58

Filozofia este extrem de simpla in fotbal, ca de altfel in orice faci in viata, ai rezultate stai, n-ai pleci. Daum trebuia sa se gandeasca foarte bine cand a acceptat sa antreneze nationala, nu sa vina acum la spartul targului dupa ce a umflat milionul si sa dea vina pe valoarea scazuta a jucatorilor. Daca a stiut si a semnat inseamna ca a dat o teapa, daca n-a stiut e vina lui ca a acceptat in necunostiinta de cauza. Nimeni nu te plateste fara sa ceara ceva in schimb. Presa romana a fost in general ok fata de Daum, ma gandesc care ar fi fost reactia daca un antrenor roman, Piturca, sa zicem, si-ar fi adus si fiul in staf, platit evident, si ar fi avut rezultatele dezastruoase ale neamtului ? Ca sa nu mai zic la chestia cu invelitul pestelui. Sincer, pentru acest afront mizerabil ma asteptam la un raspuns mult mai acid si la mai multa solidaritate fata de unul cu un trecut foarte dubios si un prezent nul.

Comentează