Daum, un antrenor alintat care se consideră victimă

Selecționerul imaginează o țară, România, în care e persecutat de toată lumea

vineri, 11 august 2017, 12:46

Un ziar cu peste 93 de ani vechime nu se poate supăra pe un antrenor cu 6 meciuri oficiale pe banca echipei naționale.

Aveți dreptate, asta cu ”Sunt vechi, monșer!” e argumentul autorității și nu e cuviincios de folosit.

Într-un interviu pe realitatea.net, Daum a spus că ”Gazeta Sporturilor e bună pentru învelit pește și atât!”.

Nu e niciun motiv de enervare aici, ci doar de contextualizare.

De aceea aducem și argumentul vechimii. Tradiția oferă o perspectivă a rolului fiecăruia în istoria echipei naționale.

Antrenorul ”tricolorilor” s-a supărat pe faptul că, în sondajul de pe siteul ziarului, 78% din 59.000 de oameni i-au cerut plecarea.

”Nu e reprezentativ”, spune Daum, observație corectă, numai că nici nu avem această pretenție.

Un sondaj pe net e un joc, un exercițiu, iar deciziile strategice ale FRF nu se iau după voturile pe net.

Situația ”naționalei” e dificilă și Daum a fost adus să cearnă nisipul din Sahara. Misiunea lui e, într-adevăr, foarte dificilă.

Altceva pare că nu admite selecționerul.

În mandatul de un an a adunat, în aceeași mână, următoarele contraperformanțe:

În fața unor asemenea rezultate, sondajul de pe net ar fi arătat identic și dacă era vorba despre Mircea Lucescu sau de Cosmin Olăroiu, ca să discutăm doar despre doi din antrenorii cu mare cotă ai momentului.

Daum n-a avut, așa cum se plânge, o presă ostilă la modul absurd.

Pentru afirmații mai puțin hazardate decât cele ale actualului antrenor, presa s-a ridicat in corpore de la o conferință de presă a lui Victor Pițurcă și l-a lăsat cu ochii în soare.

Amintiți-vă! Dacă am tipări astăzi titlurile de care s-a bucurat Pițurcă, Daum s-ar duce să ne reclame la ONU.

Am avut, de-a lungul anilor, momente de reacții radicale.

Pe unele le regretăm.

Cum a fost și acela când, în urma insultei la adresa unui ziarist, l-am eliminat pe Basarab Panduru din casetele tehnice, pe vremea când antrena Timișoara.

Dar nu e cazul prezentului selecționer!

Internetul e martor. Christoph Daum s-a bucurat în România de o presă mai bună decât rezultatele sale. E adevărat că mai rea, în raport cu punctele aduse, nici nu se putea, decât dacă angajam tigri în redacție.

Ca să oferim un exemplu contrar, Anghel Iordănescu și Emeric Ienei, de pildă, au avut parte de mult mai multe ironii decât ar considera îndreptățit cineva cu palmaresul lor. Poantele cu Iordănescu și cu Ienei au intrat în folclorul fotbalului și, de la înălțimea prestigiului, ei înșiși le privesc cu umor.

Daum are, în schimb, mereu aerul că l-a văzut pe Brutus.

Nu e niciun necaz că Daum ne critică, pentru că polemica fertilizează solul unei lumi civilizate.

Problema e că, în interviul de la realitatea.net, antrenorul conturează tabloul unui tratament incorect din partea tuturor. Că românii nu au răbdare cu el, că presa din România nu merită ascultată și tot așa.

Autovictimizarea lui nu are o bază factuală.

Dacă acceptăm că salariul semnifică inclusiv o formă de respect dinspre angajator către angajat, atunci Daum este cel mai respectat tehnician de către FRF, din istoria ”naționalei” României.

În privința publicului, nu a fost niciodată fluierat la scenă deschisă.

Nu i s-au compus nevinovate refrene populare ironice, cântate de un întreg stadion, ca la atâția alți antrenori.

Presa însăși, chiar dacă se manifestă aspru sau nedrept uneori, n-a folosit argumente nativiste. Dimpotrivă. Importul unui antrenor străin pe banca ”naționalei” a fost privit cu simpatie și speranță.

Să sperăm că neamțul, care e în fond un tip decent, nu va sări calul să ajungă să declare după despărțirea de FRF că de aici l-a gonit fantoma naționalismului.

Cât despre faptul că el e mai român ca noi, are dreptate.

Niciun antrenor român din istoria ”naționalei” n-a mers până la a-și angaja fiul în staff, așa cum a procedat Christoph Daum.

 

 

Comentarii (56)Adaugă comentariu

S  •  11 august 2017, 13:18

Da, omul se victimizeaza si are perfecta dreptate. Trageti in el din ziua in care a semnat pentru nationala, sunt sigur ca si daca avea 6 victorii din 6 tot gaseati unu motiv sa trageti in el. In schimb, daca era tata Luce, *** si fara victorie. El merita timp. Avem o echipa de locul 4 in grupa, avem o echipa care merita sa fie umilita de Polonia, in schimb voi emiteti niste pretentii de parca l-am avea pe Messi in lot. Daca Hagi tragea linie la Academie dupa 2 ani, mai exista ceva acum acolo? Daum a intinerit echipa nationala cum nu o mai facuse nimeni de la Piturca din 2000, lasa-ti-l in pace, sa-si faca treaba. Vrem calificari din 2 in 2 ani, dar obtinem una la 20. Asta e si meritul vostru.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ardeleanul  •  11 august 2017, 13:19

Trebuie să scrieți mai des despre sport, în ultima vreme ne-ați obișnuit cu acele articole-investigații.. Și da, sunt total de acord cu ce ați scris, chiar cu sondajul, Daum trebuie să plece!

Adi  •  11 august 2017, 13:26

Ma intreb ce o sa faceti cu un selectioner gay si de culoare... Cum are arata critica voastra de presa vanduta unei anume ideologii. Orice comentariu la adresa lui ar fi cenzurat. :)))))) Chiar! ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever  •  11 august 2017, 13:34

Felicitari Tolo, de mult nu am citit un articol atat de bun si la obiect. Finalul este absolut genial. Imi aduc aminte acum multi ani, un unchi de-al meu (patron la o firma bunicica cu doar 25-30 de angajati) a refuzat (si pe buna dreptate) sa ma angajeze (nu pentru ca nu eram bun pe postul respectiv ci pentru ca eram "nepotul") spunand ca nu ar insemna sa ma favorizeze (voit sau mai putin voit) in fata celorlalti angajati. A avut dreptate. Si da, era firma LUI, nu ca Nationala Romaniei care nu imi aduc aminte sa fie proprietatea personala a lui Daum. Diferenta de mentalitate. Nu stiu cine a fost mai "german" la faza asta sau "mai roman". Viitorul o sa ne arate cine a avut dreptate si cine a gresit.

Matei  •  11 august 2017, 13:36

Daum are partial dreptate, dar nu in privinta voastra, desi e ciudat ca 80% dintre cititori il vor plecat, pe stadion nu s-a vazut asta. Suparatoare in Romania, nu numai pentru Daum, sunt lipsa respectului pentru valoare si lipsa bunului simt. Omul a fost de la inceput atacat pentru ca e un intrus, vezi Dinu, reghecamf si altii. Realitatea e, ne convine sau nu, e ca Daum e cineva in fotbal, a luat titul in Bundesliga si are o cariera in spate. M-as bucura sa ia si un Roman titlul in Bundesliga. Dar pana una alta, cei care il ataca (reghecamf, Dinu, Cartu, Panduru etc) nu au facut nimic in fotbalul european - NIMIC NIMIC!

adi_stelistul  •  11 august 2017, 13:41

Pentru Daum pozitia la nationala e o sinecura profitabila la care nu vrea sa renunte. Nu cred insa ca va mai intalni multe dupa aceea. La ora actuala Daum imi pare nu doar incapabil sa obtina ceva rezonabil cu echipa asta dar si rupt de realitate. Daca avea onoare si-ar fi dat demisia. Dar n-are.

yoz7777  •  11 august 2017, 13:54

Cataline, un ziar cu o istorie de 93 de ani nu s-a suprat pe neamt, dar l-a desconsiderat din prima zi, l-a atacat murdar si s-a folosit de orice motiv sa faca acest lucru. Un ziar de sport de 93 de ani vechime uita ca s-au pierdut puncte pe mana unui penalty ratat in ultimul minut, uita ca la Astana echipa noastra nationala a avut parte de un arbitraj dezastruos, de care danezii n-au avut parte, uita ca neamtul a venit in cel mai slab moment al fotbalului romanesc. Si tot echipa voastra de 93 de ani evita sa se uite in oglinda si sa admita ca este aservita gastii de penali din fotbalul romanesc in frunte cu baciul nationalei si gasca de cumetri si fini, gasca pe care seniorul vostru o apara deja pe fata, simtindu-se probabil dator vechiului clan pentru ca a fost parte din grupul lor... Cataline, mai esti printre putinii jurnalisti de la *** si te inteleg ca-ti aperi ziarul (desi a devenit o fituica ordinara), numai ca si ziarul vostru este fix la fel ca societatea noastra. Reformati-va voi, reveniti la sport si la fapte obiective, lasati cancaniada si aruncati afara nonvalorile si depasitii sau veti disparea impreuna cu ei... In rest, neamtul are dreptate, ***l nu merita benii nici pentru a impacheta pestele ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  11 august 2017, 13:55

@yoz7777: uitati ca de la acest ziar a pornit Dosarul Transferurilor.

yoz7777  •  11 august 2017, 13:59

Chiar sa ajungeti sa cenzurati cuvantul gh3s3p3?

Cipinho  •  11 august 2017, 14:01

Ca sa nu mai existe disimulari privind (in)capacitatea lui Daum, ar trebui ca jucatorii sa fie chestionati prin vot secret desigur, sa-si spuna parerea despre Daum intr-un chestionar, inclusiv daca il mai vor sau nu antrenorul lor. sunt convins ca rezultatele af fi cam 20% pentru, 80% impotriva

Poli 21  •  11 august 2017, 14:06

Domnule Tolontan, de ce trebuie sa tae alaturi celor care le stiu pe toate in materie de fotbal si care se vad "mai antrenori" decit oricare altul ? Crezi ca daca ar fi venit Guardiola sau Murinhio nu ar fi avut parte de acelasi tratament umilitor din parte celor care il injura pe Daum ?

Fane  •  11 august 2017, 14:13

Cand presa de sport,devine de can-can,e greu sa ii mai acorzi vreo consideratie.

addriann  •  11 august 2017, 14:20

Bun articol, d-le Tolontan ( iar finalul este chiar foarte bun... ).Exista chiar foarte multe ,, sincope" in ceea ce declara Daum in interviu.Iar cea mai mare greseala este incercarea de a se ,, autovictimiza "- pana la urma , Daum nu vrea sa-si dea demisia, pentru RATAREA CALIFICARII la mondiale.Chiar daca, cu siguranta, are o parte de vina in rezultatele dezastruoase ale nationalei...Si continua sa ia un salariu de 500 000 euro/an , iar in plus, jigneste redactia Gazetei Sporturilor.Ziarul se poate supara, ce nu reuseste sa inteleaga Daum este ca o CALIFICARE LA CAMPIONATUL MONDIAL ar insemna cresterea veniturilor la toate publicatiile sportive din Romania...

Adi  •  11 august 2017, 14:24

Nu mai exista dreptul la opinie I am out!

Alex  •  11 august 2017, 14:25

Catalin, daca directorul publicatiei tale nu l-ar fi atacat si denigrat pe Daum inca inainte de primul meci, as fi reusit sa iau articolul tau in serios si sondajele de opinie controlate de GSP. Sincer, dupa modul in care sunt gestionate lucrurile acum, sunteti departe, tot mai departe de un site sportiv. O revolutie nu ar strica...

dan  •  11 august 2017, 14:37

L ATI atacat de la inceput non stop. Cat priveste calitatea ziarului egala cu 90 la suta articole despre steaua si becali va las pe dvs. Dl Tolontan sa tragetzi concluziile.

Sorin  •  11 august 2017, 14:39

A ramas Piti cu.ochii in soare dar dupa si voi fugeati dupa el ca sa ii luati interviu si va dadea cu "flit". Sunteti departe de ce a fost in trecut Gazeta. Si daca o spunea un roman tot adevarat era.. E de invelit pestele ziarul.

Paul  •  11 august 2017, 14:49

serios ? avem presa sportiva in Romanaia ?:))))

Emilian  •  11 august 2017, 14:54

Tolo, nu poti fi contrazis in cele scrise de tine, totusi tenta anti-Daum a GSP a fost evidenta din momentul "0" al instalarii lui. Asta pentru ca GSP in frunte cu Ioanitoaia are un "meci" cu Burleanu si FRF, iar Daum a fost bagat in acest meci. Daca ai fi obiectiv 100% ai recunoaste si acest lucru. Tot asa cum ar trebui sa recunosti ca rezultatele actuale ale echipei nationale se datoreaza intr-o mai mica masura lui Daum si intr-o masura mult mai mare "strategiei" FRF din ultimii 25 de ani. GSP ar trebui sa faca campanie pentru schimbarile de sistem si strategia pe termen lung nu sa bata tambalul pe nite miracole scoase dn joben de un antrenor sau altul, miracole care nu mai vin si nici nu au cum sa vina!

Paul  •  11 august 2017, 14:55

Catalin , poate pe viitor faci o investigatie si in privinta preluarii Stelei de Gigi

Dragos  •  11 august 2017, 14:56

Bine v-a facut! Pai cum ati vrea sa va numeasca, daca voi dati in el de la inceput? De curiozitate, m-am uitat pe primul articol dedicat lui Daum de Ioanitoaia, unde pe ilustrul ziarist il freca daca Daum nu a mai vrut sa antreneze sau nu l-a mai cautat nimeni, de parca ar fi contat catusi de putin chestia asta. Ioanitoaia l-a privit cu suspiciune de la inceput si a sters cu el pe jos de fiecare data cand a avut ocazia, asa cum a facut-o si va face cu Burleanu. Pe langa asta, probabil ca il racaie faptul ca Vochin s-a debarasat de el si s-a dus in Federatie (sa-ti fie rusine, Vochine ca muncesti in alta parte decat la Gazeta, l-ai suparat pe marele maestru). Poate ca e invidios ca Vochin face (sau macar incearca sa faca) ceva pentru fotbal, nu doar sa dea din gura (sau din pix) ca voi. Pune umarul, face ceva palpabil. Pai voi ati dat in Daum cu tunurile si acum va necajiti ca se ia de voi. Cu toate astea, inca isi pastreaza eleganta si spune ca, pentru el, "acest ziar este bun doar pentru a pune pestele in el". Putea sa o spuna si altfel, "e doar o fituica ***". Nici asa nu va e bine, cand va respecta oamenii, ii luati de fraieri, cand va critica, sariti toti de cur in sus, ca vai, cum isi permite. Hai baietii, stigmatizati-ma ca postac platit de federatie, omu' nu-stiu-cui, binomu', Soros, agenturili straine, bla bla bla.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ROMICA_BUNICA  •  11 august 2017, 15:04

Daca luam in calcul atitudinea zilnica a sefului tau, incepand din clipa in care a fost numit selectioner, Daum are dreptate, Cataline, si tu stii asta.

ROMICA_BUNICA  •  11 august 2017, 15:07

Mai mult decat atat, seful tau infailibil ii numeste postaci pe cei care nu-i impartasesc ideile geniale.

adi_stelistul  •  11 august 2017, 15:17

Mie mi se par foarte interesante opiniile de genul "Daum are dreptate, doar l-ati atacat de cand a venit". Adica pentru faptul ca e criticat de niste ziaristi are dreptate sa-i descalifice profesional pe acestia (asta inseamna chestia cu invelitul pestelui, nimic altceva)? Interesanta optica. Sigur, pot fi aduse argumente in favoarea slabei prestatii profesionale a cuiva dar cu doua conditii esentiale: prima ar fi sa ai niscaiva expertiza in domeniu, altfel iti cam dai cu parerea si a doua, esentiala, e sa spui ceva concret. Altfel reactia lui Daum nu e decat un "ba pe-a ..." (ma autocenzurez singur). Faptul ca gsp l-a criticat pe Daum nu are nicio legatura cu calitatea site-ului sau ziarului. Sunt o alta poveste - se pot aduce argumente pro si contra, dar sunt o alta poveste.

ionnis  •  11 august 2017, 15:41

Daum daca era mai roman decat noi invelea slanina in gazeta sporturilor nu pestele :))

Cipinho  •  11 august 2017, 15:49

Sunt surprins ca sunt multi cei care inca sunt de partea lui Daum, probabil fiindca e neamt si-si inchipuie ca daca e neamt nu are cum sa fie in acelasi timp si limitat (asta ca sa folosesc un cuvant mai moale). sunt convins ca in afara de Burleanu, toti s-au prins de valoarea lui Daum (probabil si Burleanu dar nu vrea sa recunoasca), dar e ancorat printr-un contract beton si deocamdata nu poate fi atins. Daum n-are absolut nicio treaba cu fotbalul, e paralel, uitati-va la ce indicatii da el de pe margine, cum face selectia si schimbarile in timpul meciurilor si pe urma deschideti ochii, sunt convins ca dupa debarcarea lui Daum, toate ziarele din Romania o sa scrie despre cea mai mare teapa si cea mai mare gaura de la FRF din istorie. P.S. adevarat ca GSP a cam luat-o in directia cancan-ului dar sunt cativa oameni acolo care isi fac bine meseria cum ar fi Tolontan.

Ady  •  11 august 2017, 15:56

și-a dat arama per față neamțul. poza într-un lord!

Dragos  •  11 august 2017, 16:23

@ionnis: corect! :)) rad ca prostu' de 10 minute singur :))

Mircea  •  11 august 2017, 16:32

Catalin, tonul is limbajul lui Ioanitoaia de pe acest site aproape ca nu mai era de suportat; aproape la limita de interventie a robotilor de limbaj...;) Apoi: compari mere cu portocala; antrenorii romani - astepti de la ei - cunosc fotbalul mioritic, toate invartiturile de pe aici, etc... Un selectioner strain prin definitie are nevoie de mult mai mult timp. Este o diferenta radicala intre fotbalul ( sportul in general ) din Germania cu situatia din Romania. Din acest punct de vedere lui Daum nu i s-a acordat o sansa. A fost bagat ( mai ales de catre Ioanitoaia ) in aceasi oala cu Burleanu, federatia etc...GSP a facut un mare ghiveci din toata chestia asta iar aici vechimea ziarului nu conteaza pt simplul fapt ca si voi SUNTETI INCEPATORI in privinta unui selectioner strain. Este o chestie de asteptari, eu cred ca - probabil inconstient - ati crezut ca un selectioner strain va face minuni peste noapte, acolo unde atatea si atatea nopti si ani antrenorii astia romani nu au reusit. Hmmm... Echipa nu se va califica la aceste mondiale dar daca linia impusa de Daum se va continua atunci va avea sanse la Europene. Personal ( probabil pt ca locuiesc intr-o tara vecina cu Germania ) ii dau - in situatia de fata si cum se prezinta fotbalul romanesc in prezent - mai mult credit lui Daum decat oricarui selectioner roman. Nu pt a califica echipa la aceste mondiale dar pt a impune schimbare la toate nivelele, pt a aduce o mentalitate mai apropiata contextului international. Cred ca si tu sti ca mentalitatea se schimba cel mai greu intr-un proces de transformare...

Chirtop  •  11 august 2017, 16:48

eu nu stiu ce incearca domnul Tolontan sa faca. Incearca sa ne explice cumva cum arata nesimtirea? Daum asta este un nesimtit si punct. Cum a zis Cornel Dinu, baronul de Munchausen.

MPC  •  11 august 2017, 16:59

Dle Tolontan, Firește că Gazeta nu se poate supăra pe Daum. Dacă nu cumva Gazeta e pseudonimul vreunui individ... Însă, cei mai mulți dintre colegii dvs l-au luat la țintă pe selecționer încă de la instalare. Mai grav, mentorul dvs și al colegilor, maestrul Ioanițoaia, l-a luat la pachet și pe cel care, nu cu mult înainte, vă fusese coleg. Și nu unul oarecare, fotograf sau magazioner la Gazeta. De ce? De Burleanu. Speculez și eu, sper să nu deranjeze prea tare. Inițial, a fost teama că "habarnistul" de la FRF a dat lovitura și că va avea rezultate aducându-l pe Daum. De-aici și țintirea lui Vochin, se pare artizanul din spatele aducerii neamțului. Nu se terminase bine primul meci din preliminarii, nu ne trecuse supărarea pe Stanciu, și deja maestrul O.I. era la tv întrecându-se cu Cornel Dinu în epitete "măgulitoare" la adresa lui Daum. De ce a atacat Gazeta (aici procedez și eu holist) atât de intens și rapid - chiar dacă, vă dau credit - nu atât de dur ca în cazul altor selecționeri? Continuu speculația. Bine ziceți, Dosarul Transferurilor a plecat de-aici. Dar, tocmai asta a făcut ca Generația de Aur în frunte cu Gh. Popescu să iasă din cărțile FRF, mai ales după condamnarea căpitanului. Poate, reacția maestrului O.I. și a celorlalți colegi s-a dorit a fi repararea onoarei terfelite a lui Gh. Popescu dat sigur ca președinte al FRF și susținut de Gazeta. În plus, este clar că se dorește demonizarea echipei federale actuale (incompetente, probabil din moment ce gsp publică doar nerealizări). Probabil, asta face ca Daum să aibă totuși liniște pe stadion. Suporterii știu că plaja de selecție este limitată, la propriu și la figurat, așteptările nu sunt mari. Atacând-ul de dimineața până seara chiar și pe cele mai mărunte lucruri îl transformi în victimă. Deci, nu greșește victimizându-se. Pe deasupra, Gazeta se decredibilizează glisând brutal dinspre echilibru și profesionalism către obsesie. Cu tristețea celui care a citit Pro Sport și gsp cu regularitate ani la rând, spun că exceptând unele opinii (precum cea de față) Gazeta în format tipărit e bună de împăturit (nu știu dacă pește pentru că unge hârtia). Cu sinceritate. PS Sper să nu mă considerați, în buna tradiție a maestrului O.I., postac federal. Am atâta simpatie pentru Burleanu cât și pentru un hidrant. Nu de alta, dar n-aș vrea să regret timpul pierdut cu scrierea acestui comentariu.

Virgil  •  11 august 2017, 17:43

D lor, ptr. cine cunoaste fotbal, Daum si a dat masura profesionalismului inca de la primul meci cind a inceput titular ca mij. dreapta (de banda!!?) cu Bikfalvi

yoz7777  •  11 august 2017, 17:50

@Catalin Tolontan - de acord, dar nu de la jurnalistii care stau pres in fata gastii de penali. Adimite si tu ca in afara de 2-3 jurnalisti, restul sunt doar de umplutura...

Dan  •  11 august 2017, 18:19

Daum are dreptate si sigur majoritatea nu il vor plecat, in afara de o parte mare apresei care se stie de ce il vor plecat. Sondajele voastre nu sun OK. Eu cred ca daum face tot ce poate, si o sa se vada roade.

di livio  •  11 august 2017, 18:25

Marele maestru nea Ovi ii in vacanta? Si iute i-ai luat locu la mitraliat nemti. Da ase-i traba daca a indraznit sa critice ditamai GSP-u care da 93 da ani si da-i si lupta, si da-i si lupta.Si presa ostila la modu absurd ii insusi marele maestru nea Ovi. Si la cit da incilcit scrie nea Ovi, da cind il stiu, am inteles dupa 50 da articole anti-Daum cine trebuia sa fie antrenor la nationala. Prodanca si Reghe, normal. Si atunci sigur nu rata marele Stanciu pinalti.

gica  •  11 august 2017, 18:40

Domnule Tolontan ! Intre patru ochi v-as injura ,aici nu-mi permit .De ce nu faceti o analiza a loturilor de juniori de la 15,16 ,17 18 ,19si 21 ?Toate aceste loturi au antrenori Romani si Tineri . Acesti tineri o sa fie peste citiva ani in "Nationala Romaniei ". Acesti tineri nu sunt de vina . Sunteti voi de vina , jurnalistii ca tine pe care as dori sa-i balacaresc in fata . Sa fereasca Dumnezeu ce ai sa auzi de la mine daca ne vom intilni o data in viata . P.S. Ce mai face prietenul tau "Mircea Badea ", joaca fotbal sau se mardeste cu "Motociclistul ".

ovidiu_3003  •  11 august 2017, 19:38

Daum nu are contraperformante ...o victorie cu Armenia egaluri cu Danemarca Kazastan si Muntenegru si doua infrangeri cu Polonia este contraperformanta doar in capul tau de invidios si partinitor care trebuie sa ti aperi ziarul ...contraperformanta este infrangerea cu Albania de la C.E....o echipa care nu mai avea nicio sansa de calificare . Nu stau acum sa ti explic de ce Daum e un antrenor bun ...omul a inteles ca intai trebuie sa batem Albania ...ce vrei de la el ?...Sa bata Polonia ...pai nu i bate Olaroiu si Luce ?...sau oricare altul care vrei tu ...ia organizeaza tu un amical ...sa ne demonstrezi ca ai dreptate ...

Stefan  •  11 august 2017, 20:01

Personal nu imi place de neamt. Dar, adevarul este ca nu mai avem rabdare cu nimeni. Si da, doar pentru ca este de alta natie toti jurnalistii amatori sau nu, au tras in el cu tot copy/paste-ul pe care l-au avut pe net la dispozitie, ca cerneala in vene nu mai au de mult. Cand Cosmin Contra era la Petrolul si in ultimele etape juca contra Viitorului lui Hagi cu fundasii la mijlocul terenului, doar , doar, poate se salva de la retrogradare , atunci ati tacut malc. De cate ori s-a salvat Viitorul miraculos si acum ridicam in slavi un blat. Nu, nu Hagi e blatist, ci fotbalul nostru. Poate ne este rusine sa recunoastem ca Hagi si Popescu si Generatia de Aur au tacut cand s-a distrus fotbalul nostru. Poate ne este rusine sa recunoastem ca nu mai avem valori adevarate si mergem doar pe carpeli, ca sa nu le zic amatori celor din nationala. Cati jucatori internationali avem, si cati din ei joaca titulari si cati joaca la nivel inalt ? Aici este nivelul nostru ! Nu in antrenor. Mourinho daca vine, si tot asa vom juca, pentru ca nu ne mai stim lungul nasului. Vrem azi Ch League si calificari la mondiale dar noi de cateva decenii nu mai convingem pe nimeni ca stim fotbal profesionist. Mergem doar pe ciupeli si carpeli. Doar academia lui Hagi mai misca ceva, dar e doar o turatie mai mare a motorului, pana sa bagam si in viteza sa ne miscam, consumam benzina si rabdarea noastra degeaba.

ovidiu_3003  •  11 august 2017, 20:03

...asta nu inteleg cei care l critica pe Daum ...ca oricare alt antrenor roman Luce ,Olaroiu,Petrescu...fiul lui Luce ...apropo de nepotisme ...si fiul lui Hagi ...tot nepotisme ...care i capitan la U21 ...desi e petarda ...e mai bun Man si Fl Coman ca el ...inchid paranteza ...nu ar fi batut Polonia ...dar poate ne demonstreaza cineva ...si atunci il credem pe Tolontan ...sa se organizeze un amical cu Polonia si sa puna ce antrenor roman vrea el ...si sa bata Polonia ...pai daca nu exista nimeni ...de ce va dati cocosi ?...ca nu va crede nimeni ... Eu il vreau in continuare pe Daum la Nationala ...

sundance kid  •  11 august 2017, 20:33

Ba eu te-am suspectat mereu ca esti un " acoperit" dar nu am cum sa dovedesc dar daca tot nu ai ce face decit sa scrii articole macar spune-la la pupincuristii de serviciu sa nu ma mai baneze zile la rind doar pentru faptul ca am afirmat doar ca ei moderatorii cistiga intr-un an cit tu intr-o luna !! Ce sa faci nu toti isi pot negocia salariul la timpul lui cu " the board of directors" ! Asa era pe timpul meu si cu " cabinetul doi " !!Se pujea tzara la cale acolo . Postelnicu doar facea ce credea el ca e bine . Pupincuristul de ocazie !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Tudor  •  11 august 2017, 20:33

Terminati cu idioteniile ca Ioanitoaia, ca Vochin, ca Papa de la Roma. Daum nu are rezultate si un antrenor fara rezultate e dat afara. Uitati-va la Mircea Lucescu si nu mai faceti pe savantii.

di livio  •  11 august 2017, 21:15

Ma Tolo, io cre ca sint un om decent. Da voi? Voi daca erati oameni *** nu i-ati fi raspuns lu Daum. Nu v-ati fi coborit la nivelul lui. Da sa puneti pa site *** lu nanu ala, nu m-as fi asteptat. Io nu stiu cine *** ii nanu ala ***. Ala nu-i limbaj vulgar si jignitor? Io nu pot sa suport asa limbaj, gen nanu. ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

di livio  •  11 august 2017, 21:45

*** ***, ***. Ati ajuns da risu *** cu softu da moderare

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

IO  •  11 august 2017, 22:28

Un nealintat care se crede jurnalist. Slab maestre, foarte slab.

Marius  •  11 august 2017, 22:40

Nu vad de ce v ar respecta pe voi ca ziar, pentru ca voi nu va respectati meseria prin ceea ce publicati in general. Nu puteti sa girati orice opinie si articol publicat pe GSP, cu anchetele dvs. din dosarul transferurilor sau din orice alt dosar preluat de DNA. Toata lumea remarca ca, de la inceputul mandatului selectionerului german, GSP a avut o atitudine distructiva in ceea ce priveste nationala de fotbal! GSP nu a sesizar adevaratele probleme ale fotbalului romanesc ci a preferat controversele legate de o persoana sau doua. Scuza voastra este ca asa ati procedat si cu Piturca si Iordanescu!! Deci si in cazul antrenorilor romani atitudinea voastra era sa distrugeti, nu sa construiti. Scopul era sa aveti controverse in ziar si nu solutii la probleme!! In rest ne serviti becalisme si tot felul de cancanuri si apoi dupa ce serviti felul principal gratis, intrebati audienta daca le a placut, apoi faceti sondaje!! E greu sa te justifici asa, chiar daca ai 93 de ani de istorie in spate si niste anchete jurnalistice! Numai ura, numai neincredere si numai tampenii ati cultivat in ceea ce priveste fotbalul romanesc!! de aceea orice om normal va trimite la impachetat pestele. Atitudinea colegului dvs. de breasla care transmite ***, e elocventa si ea pentru tipul de constructie ce il promovati !!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ion ionescu  •  11 august 2017, 22:42

L-au scos din foame :)))).. nu vi se pare ca aduce (varianta blonda) cu "stapanul" din Ferma Animalelor facut dupa George Orwells ?! Si cum e pelicanul ala de Vochin mai fomist ca cacastoarea asta de antrenor sau sa invart putin literele Duma (nationalei), i-a permis sa-i dea sa bage sub nari iu strudel si lu' fi-su.. Vorba aia.. e de in an la nationala, NU A FACUT NIMIC SI INCA NU A ERMINAT :))) Ochse! :)))))

gio  •  11 august 2017, 23:48

Aveti dreptate, Daum nu a avut rezultate, gargara si scuzele lui sunt deja penibile dar ia sa va priviti si dvs Gazeta Sporturilor in oglinda un pic. L-ati luat la suturi inca dinainte sa semneze, aveti macar prin anumite condeie cu greutate o atitudine partizana in acest razboi Burleanu contra generatia de aur plus fostii FRFisti. Daum are toata justitificarea sa va aratae cu degetul , GSP a fost de rea credinta, aveti noroc ca sunteti singurul ziar pe piata, v-ati fi pierdut multi cititori cu aceste partipris-uri.

Alex  •  11 august 2017, 23:55

Absolut de acord cu Stefan. Nu il iubim pe Daum, dar vrem sa intram in normalitate. Ceea ce e foarte greu... Normalitatea nu vinde ziarul, asa ca mai bine can-can. E chiar de admirat cat a rabdat Daum inainte sa riposteze. Catalin, trimite-l pe Nea' la pensie si fa din gazeta ziar de sport. E timpul, ai sustinerea mea si, cred eu, a multor cititori.

Trubac  •  12 august 2017, 0:26

are dreptate, ați devenit hirtie de împachetat peste. Mi-e sila din ce in ce mai mult de gazeta. Pe telefon nici nh se mai poate citi, de fiecare data in locul pagini apare o reclama in care nici măcar back Button nu merge, trebue sa închid browserul sau sa instalez un app care sa blocheze reclamele. In alta ordine de idei, pai nu va e rushine sa băgați înjurături? Voi vreți ca cititorii sa fie fair play si Spune-ți ca încercați sa promovați NON-violenta si băgați hai *** in ziar? Ca sa va apărați Spune-ți ca a spus nu stiu cine...pai cine e Nanu asta ca sa îl citați? Lăsați-l sa isi termine mandatul si gata, pe cj e vrei sa puneți? Pe hagi? Pe piturca? Pe romani văd ca nu-i mai înjurați.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cristi  •  12 august 2017, 1:18

Mda. ***. *** au latrat tot timpul impotriva selectionerilor romani. Ti-as spune sa-ti fie rusine Tolontane, dar stiu ca ***e respectful, rusinea sunt notiuni paralele. Acum incerci sa induci idea ca acest bufon ataca "presa libera" din Romania. Dar uiti sa spui ca el a fost impus de ***, Vochin pe numele lui.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează