De ce nu domină Steaua precum Ludogoreț sau Dinamo Zagreb?

Riscul FCSB e să facă doar contestație la TAS și nu o analiză lucidă a felului în care a pierdut al șaptelea campionat în ultimii 10 ani

luni, 15 mai 2017, 6:50

Dominique Antognoni nu s-a schimbat prea mult.

Arată ca acum 30-35 de ani, când îți treceai palma peste lemnul gradenelor, reflexul a sute de mii de microbiști, ca să nu îți intre așchiile în fund când te așezai în tribune.

11 titluri consecutive are Dinamo Zagreb în perioada 2006-2016

Cu timpul, Dominique a devenit el însuși ”pain in the ass”, un ghimpe în coasta fotbaliștilor despre care a relatat decenii la rând, după ce s-a stabilit la Milano.

Are amici în fiecare mare redacție milaneză, unde jocul se disecă de dimineața până seara.

Când vine în România vorbim tot despre joc.

Ne ceartă de fiecare dată în redacție că relatăm prea puțin despre munca din spatele fotbalului.

Deși nu mai scrie cotidian, Dominique are observații care vin din obișnuința jurnalistului și a microbistului informat.

”Ați observat că anul ăsta poate fi primul din 2006 când Dinamo Zagreb să nu mai ia titlul? Are 5 puncte în spatele celor de la Rijeka, dar meci acasă”.

6 titluri consecutive a câștigat Ludogoreț în Bulgaria

În schimb, Ludogoreț a triumfat din nou, repetitiv, în Bulgaria.

Ce vrea să spună Dominique? ”Că echipele care câșigă bani mulți de la UEFA sunt foarte greu de depășit în campionatele est-europene!”.

Dacă știi ce să faci cu zecile de milioane, se creează un ecart atât de mare între tine și ceilalți încât ești foarte greu de detronat.

Mai ales acum, când aduni din Europa League 10 milioane de euro, cât luai la început dacă te calificai în grupele Champions League.

În mod normal, arată experiențele din Bulgaria și din Croația, câștigătorii intră într-o spirală virtuoasă, în care banii aduc performanță și performanța hrănește noi câștiguri.

3 titluri a luat Steaua în ultimii zece ani în România

În Liga 1 nu s-a întâmplat asta.

Pe intervalul ultimului deceniu, FCSB are trei titluri, ceea ce nu e nicicum un semn de dominare a competiției.

Indiferent de ce va decide TAS, observația milanezului e corectă.

Sigur că fotbalul nostru are un nivel mai mare de fragmentare și o intensitate sporită a rivalităților.

Suntem o țară mai mare decât Croația sau Bulgaria. Pe teritorii mici monopolurile sunt mult mai ușor de realizat. România e altceva. 

Dar ceva se întâmplă la Steaua, dacă privești intervalele lungi de timp.

Și nu e un accident, nu e o întâmplare.

Vorba lui Hagi, un campionat e lung, cine îl câștigă nu e un norocos. Când joci 6 luni săptămână de săptămână nu mai poți spune că rezultatul final aparține hazardului.

Dacă analizezi 10 campionate, cu atât mai puțin.

Steaua are o problemă.

Comentarii (105)Adaugă comentariu

Vali  •  15 mai 2017, 7:08

Sigur ca are o problema, una mare, management-ul lui Gigi. În aparenta el baga bani dar de fapt el nu investește banii lui ci doar o mica parte din cei facuti de echipă. Este probabil singura lui afacere din care mai face bani. Necazul este ca gândește pe termen scurt si se mulțumește cu maruntis. Degeaba a dat bani grei pe jucători dacă nu aduce un antrenor bun care sa scoată maxim din ei. Din păcate acest gen de antrenor nu va putea vreodată să lucreze pentru Gigi.

Miky  •  15 mai 2017, 7:09

Pai toata lume si-a dat seama ca Steaua FCSB are o problema , numai Gigi nu o vede . Sa investesti 8-9 milioane in ceea ce tu si conducerea tehnica crede ca este caimacul fotbalistilor din Romania si la finalul sezonului sa iesi pe locul doi clar ca iti demonstreaza ca undeva este o problema . Dar daca esti si finantator-antrenor si agent-samsar in acelasi timp te mai miri de locul din clasament ?

Mihai  •  15 mai 2017, 7:22

Pertinenta observatia! Dar...caci exista un dar...hai sa analizam cine a mai luat titlul in dauna Stelei. Echipe in care s-a investit doar ca in anii urmatori sa dispara sau sa retrogradeze, echipe ai caror patroni sunt cercetati, fugiti sau infunda puscariile. Steaua trebuia sa defileze daca dnul Becali lasa profesionisti sa faca treaba pentru care ii platea. Ori el angajeaza *** pe care ii coordoneaza dupa bunul plac. Daca ne gandim bine credem ca ne place variatia din Rom si nu un monopol al unei echipe care sa castige N campionate la rand.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan65  •  15 mai 2017, 7:29

in Bulgaria nu s-a apucat niciun minister sa sicaneze an de an Ludogoret.in Bulgaria nu s-a creat un curent antiLudogoret in randul arbitrilor.in Bulgaria nu s-au apucat echipele din campionat sa joace intre ele cu echipa a II a si cu Ludogoret sa-si dea cate 5 ani din viata doar ca sa castige.in Bulgaria nu este atat de puternic Binomul precum in Romania,unde campul tactic a ajuns si in fotbal(chiar la varf :)) trebuie sa recunoastem ca stelistii se lupta singuri impotriva tuturor,dar si ca odata cu aroganta si-au insusit si lupta asta.adevaratii stelisti vor fi alaturi doar de FCSB,ei fiind obisnuiti cu lupte si victorii mari,asa ca segmentul de nisa pentru microbistii dispusi sa mearga la ligile inferioare este liber pentru expeluza sud,aissisti si alte ***.off topic :de ce vin mai multi oameni pe stadion dupa ce Steaua si-a schimbat oficial numele in FCSB ? doar pentru ca in subconstient romanii au detectat abuzurile si excesele de putere ale unor institutii ale statului impotriva unui cetatean.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

JFM  •  15 mai 2017, 7:30

Lui Becali i s-a intins o mare capcana,daca-i fura titlul lui Hagi va fi cel mai detestat si mai hulit om din Romania inclusiv in machidonime.Mai bine s-ar potoli,ar pierde un campionat in care oricum Steaua n-a aratat nimic.

adi_stelistul  •  15 mai 2017, 7:37

Stim toti care e motivul. Voluntarismul, incompetenta, aroganta conducerii clubului. Omul crede ca se pricepe la toate si actioneaza in consecinta. Ganditi-va ca intr-o vreme discutia despre selectii la echipa se facea pe marginea urmatoarelor subiecte: "sa fie roman", "sa fie caucazian", "sa fie straight", "sa fie credincios, preferabil ortodox", etc. Ridicol pentru orice om normal, nu si pentru Becali. Apoi este manipulat de oameni de rea-credinta foarte usor si rezultatele se vad. Pe de alta parte banii din UCL au fost cheltuiti fara niciun plan, dupa impulsuri de moment. Adica tot incompetenta.

Dumitru Nicolae  •  15 mai 2017, 7:39

Cand cumperi doar din campionat, nu aduci plusvaloare. Mai ales ca iei jucatori mai slabi ca cei pe care i vinzi. Cand pui antrenorul care e cel mai obedient, ai o problema psihica. Cand te crezi stapan, nu partener al angajatului, esti *** de a dreptul. Cand pui manager inca un ***, a carui unica indatorire e sa te aprobe, succesul e garantat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Octavian  •  15 mai 2017, 7:43

Pe langa problemele cu fanii/armata si faptul ca patronul e atotstiutor si intervine des in viata echipei, principala prb e de ordin financiarfinanciar, coroborată cu multiplele prb cauzate in special de creditor. E aceeasi veche problema, banii luati din calificari nu se intorc in echipa, sau se intorc dar in procent foarte mic, vezi cazurile lui bucsaru, stan , pazkany, gigi. Singurul care va face lucrul asta, daca s ar califica in grupe ar fi Hagi.

Octavian  •  15 mai 2017, 7:44

Becali. Becali.

Luigino  •  15 mai 2017, 8:07

Da, ce pacat ca nu a castigat 10 ani la rand. Ce sărbătoare era prin redacții! Si până la urmă care este sensul articolului? Ma asteptam sa vad motive, cauze, cand colo doar o constatare! Treaba merge, leafa la fel..

Bogdan  •  15 mai 2017, 8:13

Vorbiti de Steaua sau de FCSB ? Pentru ca FCSB e doar o clona a fostei echipe din Ghencea.FCSB e un club aparut recent cu sediul in Pipera patronat de gigi ***. FCSB nu mai are nicio legatura cu fostul club din Ghencea, nici cu palmaresul fostei echipe a armatei.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

kid  •  15 mai 2017, 8:13

Problema ... la Steaua se numește ... Gigi Becali ... "meșterul Manole" al fotbalului românesc,'cancer',care plătește un staff dar nu îl lasă să-și facă treaba.Staff care de cele mai multe ori e ales pe criteriiatipice.Amatorismul e 'la rang de cinste' la Steaua.

banDEban  •  15 mai 2017, 8:14

Steaua sau FCSB are o problema. Multi amatori in functii de conducere fara pic de habar in ceea ce inseamna management. Isi darama singuri castelul de nisip doar pentru a construi altul la fel de subred ...Acest campionat trebuia castigat la pas cu liniste si profesionalism ...Dar pentru ei conteaza show-ul...cumpar vand atac ma vait tip plang...atat. Tot respectul pentru Hagi !!! si pentru Gigi doar atat...Daca tot dai un ban fa un pas in spate si trage linie la final...banii tot pierduti sunt fie ca ii pierzi tu fie ca ti-i pierde un angajat...

Ady  •  15 mai 2017, 8:20

Anul trecut, cel care da banii a vrut sa faca o economie. Si a gandit ca nu are rost sa cumpere jucatori si sa-i plateasca tot anul, ca e de ajuns sa-i aduca in iarna si sa-i castige campionatul in play-off. Inainte au fost 3 ani dominati de Steaua, iar inca un an inainte echipa se formase si a fost chiar un moment cand putea sa se gandeasca la titlu, cam ca Dinamo anul asta. Daca nu ma insel a pierdut cu Vaslui acasa 1-0, gol Wesley si s-a terminat. Inainte de aceasta perioada au fost ani gri, cu joc modest, dar si campionatul castigat de CFR tot cu penalty in ultima etapa. Diferenta este ca in Romania in acesti 10 ani, a fost o perioada in care aveam 5 echipe cu pretentii si 6 in cupele europene. Nici Bulgaria, nici Croatia nu au avut situatia asta, lucru care se vede atunci cand merg in cupe si cam iau bataie, indiferent de bugete si de faptul ca au capacitatea de a cumpara jucatori de top de la noi.

Vladimir  •  15 mai 2017, 8:22

Problema cred ca o stim cu totii si a fost aratata cu degetul si evidențiată in fel si chip in ultimii ani. Din pacate Gigi Becali pe langă binele care il face investind multi bani in echipa, face in acelasi timp mult mai mult rau. O echipă uriasa, condusă de oameni mediocri, astfel ca rezultatele nu pot fi la un nivel foarte inalt. Un club fara pepiniera !!!!! Fara o structura clara organizationala, fara un management profesionist, fara un departament de marketing, fara multe, dar cu un patron care incanta redactiile de sport si care ocupa 50% din spatiul media de sport si nu numai. Un club fara viziune, care in opinia mea, ar fi putut ajunge usor la nivelul lui Sahtior sau Dinamo Kiev spre exemplu.

ion  •  15 mai 2017, 8:23

cred ca problema este ca steaua nu este un club profesionist! ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alexandru Chis  •  15 mai 2017, 8:27

Foarte corect: Steaua (recte FCSB) are o mare problema! Si nu este una usoara pentru ca ea dainuie inca de pe vremea cand Steaua si Dinamo - echipe departamentale, dependente de doua structuri de fora ale statului comunist, Armata si Securitatea - erau urate de catre toata suflarea fotbalistica si, mai ales!, de catre suporterul de rand. Dar, cum aceata "meteahna ancestral-comunista" nu ar fi fost de ajuns, conducatorii Stelei (FCSB) si-au facut singuri viata grea prin aroganta unui Gigi Becali, Laurentiu Reghecampf sau a unui MM Stoica. De ce au ales aceasta "cale a pierzaniei"? Greu de inteles, si mai greu de explicat! Cum sa-l crezi pe "cucernicul Razboinic al Luminii" cand astazi spune ca s-a lepadat de metehne, pentru ca - brusc, chiar a doua zi! - sa-si reia vechea meteahna, adica inveninarea climatului din fotabal si, impicit, crearea de invidii, repulsii si mai ales alierea dusmanilor declarati sau ascunsi prin acest liant arhaic, ura. Are Steaua (FCSB) vreun aliat in lupta sa din subteran? Evident ca nu! Ar fi avut unul, Mediasul, daca ar fi acceptat intreaga masura, nu jumatatea, care in final a scos "Metanul" din playoff, el fiind inlocuit cu dusmanul de moarte, Dinamo. Ce ar mai fi de adautgat? Doar un singur cuvant: cainta! Si acest cuvant ar fi avut putere de simbol daca Gigi Becali ar fi acceptat situatia ca FCSB sa ramana pe locul doi si sa-si felicite nasul pentru victorie, chiar daca aceasta a fost obtinuta prin alte cumetrii cu Astra, CSU Craiova sau, in ultimul meci, cu CFR care a fost intre ciocan si nicovala.

Andy  •  15 mai 2017, 8:27

Problema e Gigi care cu toate ca investeste nu si da seama ,de fapt nu poate, ca antrenorul bun face diferenta.Se poate uita la Dinamo sa vada ce a facut Contra.Omul care a scris 3 carti si nu a citit niciuna se crede autodidact si greseste.L a pus pe finul Radoi antrenor,si asta fara liceul ,si era sa distruga iremediabil echipa.Daca il pune pe Dica ne putem reorienta catre alta echipa.

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2017, 8:28

@Andy: sa investesti inseamna si sa dai credit profesiilor, asa cum spuneti. Cata vreme nu va avea incredere in meseria de antrenor, Becali nu va avea performante constante.

Bigbang  •  15 mai 2017, 8:36

Si a cumparat cei mai buni jucatori, chiar de la contracanditatele la titlu, uitand de multe ori de fair-play si respect, ofertand fotbalistii chiar inaintea meciurilor directe. In ultimii 10 ani este echipa cea mai favorizata de arbitraje, de presa, masmedia in general. Dar vorbim/scriem despre 2 echipe diferite. Tu te referi la Steaua Bucuresti iar eu la fc fcsb sa.

utraian  •  15 mai 2017, 8:37

La Steaua an de an apare necesitatea unei analize, orice s-ar intampla. Chiar si cand Steaua a luat campionatul, analiza se axa pe rezultatele mediocre pe plan european. Din pacate analiza s-a facut mereu de catre factorii care contau cel mai putin in luarea unei decizii.. Mai mult au analizat presa si suporterii decat conducerea Stelei insasi. Ar fi mai simplu sa analizam in ce conditii s-au luat acele 3 titluri, decat sa ne uitam la cele 7 pierdute. Trei tiluri luate cand Becali s-a implicat cel mai putin in alcatuirea formatiei si tacticii de joc. In rest, s-a implicat masiv , iar rezultatele au intarziat sa apara. A ajuns in stadiul in care sa spuna direct "eu am nevoie de angajati (a se citi EXECUTANTI, ca sa nu zic SCLAVI), nu de stapani". Stiam cu totii asta, dar mai ales acum cand o spune pe fata, ce antrenor cu pretentii ar accepta sa vina? Zilele astea ziarul d-voastra a speculat cateva nume, care sa-l inlocuiasca pe Reghe : Dan Petrescu, Rednic, Șugubică, Dica. Era clar ca primele 3 nume erau SF-uri, nu ar fi venit pe post de marionete. Singurul care se preta in conceptia lui JJ profilului antrenorului peerfect : care sa taca si sa execute , era Dica. Ce mai conteaza ca nici nu poate fi antrenor principal? Asa ca ce analiza sa mai facem, din moment ce patronul tine loc de antrenor, tactician, scouter si toate cele? Investeste 8 milioane in transferuri si pierde in fata unor pustani. Ce-ar face orice om normal? Ar spune "gata dom'le , am gresit, nu ma pricep . Las oamenii sa decida singuri pe posturi pentru care sunt platiti sa decida". Ori el spune an de an : nu-i nimic, mai incerc si la anul , pana iese.

gigelos  •  15 mai 2017, 8:47

Patronul FCSB-ului nu a muncit niciodata , toata viata lui a profitat de altii . De tatal lui , de Taher , de Hagi , Mateo , Hrebe , de vecinii sai , de stat , de noi pana la urma . Nu a creat nimic , nu are respect fata de munca . Cum ar spune Loti Boloni :Patronul Stelei nu are capacitatea intelectuala pentru a conduce un club de asemenea nivel . Nici o taraba in piata nu stie sa o gestioneze . L-am cunoscut . Un zero barat

Cip  •  15 mai 2017, 8:48

Bună domnule Tolontan, felicitări pentru articol, scurt și cuprinzător. Problema majoră este de fapt o combinație între lipsa fair-play-ului și cea a profesionalismului. Fcsb nu are educație sportivă, de fapt nu are educație în general. Nu știe sa își respecte adversarul și automatic competiția sportivă. Când va învăța toate aceste lucruri, Fcsb va redeveni din nou Steaua.

CUSTOV  •  15 mai 2017, 8:52

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

marius  •  15 mai 2017, 8:54

Sigur ca are probleme dar cea mai mare dintre toate este George Becali

Lucian  •  15 mai 2017, 8:59

Si pana la urma, concluzia care este? Steaua nu ia campionatul pentru ca avem o tara mare? Ce porcarie... Nu ia pentru ca nu vrea sa il castige in adevaratul sens al castigului. Steaua este manageriata prost, este o unealta de facut bani. Chiar daca a bagat cei mai multi bani in fotbalisti, Becali nu cumpara cu cap ci cum i se trezeste lui, cum il sfatuieste vreun aghiotant. Nu are scouter adevarat, nu asteapta pentru a cumpara ci cumpara pentru ca e cel mai bun intr-un campional sub-mediocru. Sunt o multime de factori, inclusiv faptul ca vorbeste multi si niciodata la rece, demoralizeaza jucatorii (el si antrenorul), ii ridica in slavi prea devreme, isi pune suporterii in cap, ii place sa i se dea atentie. Iar voi presa, cred ca aveti o contributie la faptul ca nu mai ia Steaua campionatul. Nu pot decat sa va multumesc pentru contributie - restul si-o face Gigi cu mana lui.

Ovidiu Adrian  •  15 mai 2017, 9:02

Nu mai pot cu steaua voastră! Zi de zi, aceleași articole de premărire pentru echipa asta de ***! Speculați faptul că au mulți fani - majoritatea apăruți după 2006, ca ciupercile după ploaie, și tot marșați cu steaua să vă citească lumea articolele! Cred că și dacă ar dispărea și clubul cu totul, tot ați mai vorbi despre asta vreo 20 de ani! Bre dar chiar nu mai aveți ce scrie? Cine e steaua, sau fecesebe cum naiba s-o mai chema? De ce ne-ar interesa de ce au pierdut 7 trofee în 10 ani?! Ca și cum ar fi singura echipă de fotbal și favorită absolută, și e o mare minune că a mai pierdut câte-un titlu...ce ne facem?!?! Sunteți jalnici, toată presa sportivă! steaua mai rezistă doar datorită banilor lui Becali, asta e singurul lor reper. N-au infrastructură, n-au juniori, n-au o strategie solidă și de viitor, n-au nimic! Gălăgie multă și prost gust! O să ne facă iar de râs în cupele europene, că acolo banii lui becali nu mai contează!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

daniel  •  15 mai 2017, 9:02

problema se numeste becali, acest nerusinat, care a castigat enorm cu echipa asta si a dat foarte putin inapoi..pana si la urziceni si la astra, patronii, contestati si ei, au facut ceva investitii, in jucatori, in tehnicieni priceputi, in stadioane si baze de antrenament, inainte de a castiga..becali a luat mult si a dat firimituri, asta-i cauza la ei..plus nepriceperea cronica la fotbal si aroganta nerusinata....

dan  •  15 mai 2017, 9:04

Foarte bine a punctat cineva mai sus, cind Becali a fost inchis la Steaua a fost liniste...Acum el a iesit si cu asta..basta !

Radu  •  15 mai 2017, 9:07

Ce poți sa mai zici, când echipa se face în jurul lui Enache, Ovidiu Popescu și Muniru la ce sa te aștepți. Și Hagi are petardele lui dar are o scuza sunt tineri și încă ii poate baga pe gat la uni și la alții. Arbitrii au stabilit campioana anul acesta.

lord belial  •  15 mai 2017, 9:11

steaua nu domina de 10 ani la rand ptr ca becali, ciobanul, nu investeste intr-o echipa buna, nu cumpara jucatori de nivel international. apoi, manageriaza prost (si el si stoica) intreaga echipa/ steaua ajunge sa semene cu becali, smucita, nervoasa, fara structura. apoi, competitia interna cum s-o castigi, cand cfr era mana in mana cu arbitrii si basescu, iar alde urziceni au luat potul de champions league, au facut manaria, apoi au inchis pravalia. oricum, mai bine sa vorbim de ratatii aia de la dinamo (nu stiu sigur daca am ales bine consoana), care an de an termina pe locurile 6-16

dinamo_fan  •  15 mai 2017, 9:15

Diferenta este ca in Bulgaria si Croatia se face management de fotbal profesionist in timp ce steaua este jucaria unui om care a demonstrat ca nu are si nu va avea niciodata o maturitate fotbalistica. Pentru gigi steaua este cel mult un business si in general un moft. Gigi cumpara ce ii place nu ce ii trebuie si insufla o idee gresita jucatorului - ca obiectivul lui a fost realizat pentru ca a ajuns la steaua...nu ca obiectivul lui este sa faca performanta cu steaua.

bulanelu  •  15 mai 2017, 9:19

@gigelos Da, mi-aduc aminte de filmarea aia de la nunta lui Dorin Mateuț, unde apare jiji becali ca un fel de șef de sală, coordonator (nu maestru) de ceremonii, cu aerul ăla de "vreau și eu să mă bag în seamă", brațe, antebrațe și mâini încordate, întorcându-și precipitat și repede capul în toate direcțiile, ca nu cumva să-i scape ceva din priviri. jiji becali e tipul de "șarpe încălzit la sân", cei pe care i-a mușcat sunt, ehei, pac, pac, mulți, începând cu Babiuc, frații Păunescu, Gheorghe Hagi, Marius Lăcătuș, ș.a.m.d...

Bigbear  •  15 mai 2017, 9:19

Este evident si toata lumea stie ce se intampla - echipa e jucaria unui om care nu intelege femomenul, care cumpara din campionatul intern doar ca sa isi destabilizeze adversarii si nu accepta profesionisti in jurul lui, ci doar argati care sa execute ce dicteaza el. E atat de simplu! Un om care a facut bani usor, din smecherii si care incearca aceleasi smecherii si in fotbal. Nu se va schimba insa nimic, pentru ca este jucaria lui.

dinamo_fan  •  15 mai 2017, 9:21

@ lord belial...trecand peste frustrarea ta evidenta si aruncatul caprei vicinului in fatza tramvaiului...steaua chiar cumpara cei mai buni jucatori. Astra si Viitorul au adus doar liberi de contract dar au reusit sa construiasca ECHIPA (nu suma de individualitati) si indraznesc sa spun ca si Dinamo cel putin in ultimii 2 ani a facut ECHIPA in sensul in care ansamblul este mai puternic decat suma partilor care il compun. La steaua ansamblul este mai slab decat suma partilor care il compun pentru ca in mintea fotbalistului obictivul lui e realizat deja pentru ca a ajuns la steaua si gigi a spus ca el valoreaza 20 de milioane de euro.

Ion  •  15 mai 2017, 9:29

Domnule Becali, lasa lucrurile asa cum au iesit, cu Viitorul campioana si FCSB pe doi. Nu mai conteaza ca-i corect sau nu. Indreapta-ti toata atentia spre urmatorul campionat si domina-l, castiga-l cum castiga Bayern cu cinci etape inainte si ai inchis gura la toti. Iti trebuie antrenor adevarat pe care sa-l lasi sa lucreze el. Ai exemplul CFR-ului Cluj. Poti ajunge sa bati pe Roma pe Olimpico!

Ardeleanul  •  15 mai 2017, 9:29

@Vladimir , ai sintetizat perfect situatia in care se afla Steaua !

teo  •  15 mai 2017, 9:32

Tolo mi-a placut ce v-a spus Antognoni !Are perfecta dreptate si eu i-mi doresc mai multe stiri sportive decit cancan. Cit despre cine a pierdut campionatul este evident ca Reghe . Echipa nu a jucat nimic trebuia schimbat mai demult! Cit despre contestatie,Becali dovedeste cit de arogant este si care este caracterul lui ! FCSB ca imagine va avea de suferit !

Cătălin Tolontan  •  15 mai 2017, 9:33

@teo: si mie mi-a placut ce ne-a spus Dominique, inclusiv observatiile pe care ni le-a facut, dovada ca le-am publicat. Cat despre vinovatii pentru pierderea titlului de catre FCSB, nu e atat de simplu. Tocmai asta sustine Dominique, in fotbal sunt multi factori si trebuie luati in calcul.

Lup  •  15 mai 2017, 9:35

Excelent. Esențial. Imbatabil. Problema Stelei e Becali.

dodo  •  15 mai 2017, 9:35

Pentru ca a aparut o mare putere in fotbalul romanesc: ANTISTEAUA, formata numai din frustrati (jucatori, ziaristi, comentatori tv).

doru stoican  •  15 mai 2017, 9:40

cred ca e usor sa vedem la cine e problema, daca te gandesti ca steaua a luat campionatul doar cat becali a fost in puscarie si nu avea voie sa vorbeasca si sa iasa la TV. Imediat cum a iesit aproape ca a reusit sa ii distruga munca lui Galca si sa piarda si campinatul dupa ce in tur defilase. Nimic nu e intamplator

Jiji cam Pion  •  15 mai 2017, 9:47

ar fi interesant ca Becali cam Pionul sa ne explice conform regulamentului si cum FCSB a schimbat regulamentar denumirea si cum ar putea fi desemnata castigatoare sub un nume ce nu ar fi putut fi schimbat inainte de 1 iunie...

Cătălin  •  15 mai 2017, 9:50

Cât a stat Becali la pușcărie, FCSB a luat titlul fără emoții. Concluzia e evidentă referitor la vinovat.

G48ri3l  •  15 mai 2017, 9:52

Faptul ca FCSB se chinuieste in campionat se datoreaza prostiei si parvenitismului. Degeaba investeti milioane de dolari daca nu stii cum si in cine. Becali nu este nici manager, nici impresar, nici antrenor, este un parvenit, un incult, un ignorant, care nu-si recunoaste limitele, de aici si rezultatele proaste. S-a inconjurat numai de lingai si pupincuristi, iar cu asemenea oameni nu poti face performanta, indiferent cati bani ai.

Jiji cam Pion  •  15 mai 2017, 10:02

ar fi interesant ca Becali cam Pionul sa ne explice conform regulamentului si cum FCSB a schimbat regulamentar denumirea si cum ar putea fi desemnata castigatoare sub un nume ce nu ar fi putut fi schimbat inainte de 1 iunie...un nume ce ar fi putut fi schimbat doar intre doua editii ale campionatului

Andrei F  •  15 mai 2017, 10:23

Daca incercati sa ne aratati ca de fapt nici cu fotbalul nu aveti treaba ati reusit! Ia combateti- ma...cum se face ca in ultimi 3 ani contracandidatele Stelei au avut un Kovaks,Gaman,Coltescu si acum Petrescu,? Cum explicati ca la fiecare sfarsit de campionat Reghe e suspendat pentru cine stie ce dar declaratii auzite de toti nu sunt bagate in seama? Dv.ati auzit ce a zis Sumudica anul trecut si Contra anul asta la Pitesti?Apoi cum sa nu fie urata FCSB cind zi de zi presa o toaca? Cite comentarii de blaturi ca Alexa e neam,ca Viitorul iar o sa piarda,ca FCSB inainte de sfirsitul campionatului angajeaza zeci de antrenori... ca vai ce greseala s- a comis pentru stelisti dar la greseli mult mai mari contra lor arbitrii sunt felicitati...apoi vai ce reacti sau ce dur joaca Alibec sau Pintili ca si cum anul trecut Alibec nu jucase si se manifesta la fel cu Astra...Cite nu va pot adauga?! Felicit pe @dan 65,un comentariu corect! Pentru cei care au ceva cu Becali...Ar trebui sa va ginditi de ce asta reuseste mai repede in Europa decit in tara,de ce patroni destepti nu se arata in tara sau au fost destepti si au iesit din fotbal.Raspundeti la asta si sunteti cine va credei... A...nu stiu daca sunt interzis in continuare pentru ca- mi exprim pareri care nu va plac...De fapt interziceti- ma in continuare! La ce sa te astepti de la o presa care nu facea nici *** cind demonstrantii erau facuti in toate felurile in 2012...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan  •  15 mai 2017, 10:25

Fără legătură cu subiectul, un fragment dintr-un articol de azi, din GSP (http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/exclusiv-injuraturi-si-amenintari-intre-stelisti-la-fcsb-csu-craiova-tu-m-ai-turnat-ma-tu-ai-uitat-cand-l-am-batut-pe-ghionea-in-vestiar-si-te-ai-dus-imediat-si-ai-sifonat-510728.html): "Mache l-a văzut și-a început să arunce cuvinte grele: "Băi, vezi în p**a mea ce vorbești data viitoare pe la televizor că te și bat. Du-te-n p***a mea de fraier, când te-am turnat eu pe tine? Ai grijă ce comentezi și vezi cu cine vorbești tu, da?!" au fost cuvintele lui Ianuli." Voi vă mai numiți ziar sau rămâneți la statutul de *** al sportului românesc, acolo unde ați coborât de multă vreme? Nu vă e jenă să publicați gunoaie din astea? Chiar nu aveți nici un strop de respect pentru cititorii voștri?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Jiji cam Pion  •  15 mai 2017, 10:32

Cand ani la rand spui in gura mare ca iti platesti toti jucatorii cu aceeasi suma si ca nici unu nu va primi mai mult de 120 mii de Euro pe an, cand nu iti bagi jucatorii in ultimele meciuri ca sa nu isi atinga obiectivele din contracte, cand vrei sa platesti un jucator la fel ca pe altul ...dar sa iti faca din bici armasar si sa il vinzi apoi si pe milioane de euro...e o dovada de profesionalism si fair play... Cand faci biserici si dai case unor necajiti...dar nu ai grija de angajatii tai (agentii de paza detasati in Ucraina, fermele in insolventa din zona Moldova si altele)...e o dovada ca multi dintre noi nu judecam la rece si corect ce se face si ce nu face cu adevarat de un personaj in Romania.

Jiji cam Pion  •  15 mai 2017, 10:38

CAS2016/A/4722 Tolo, de ce nu publicati decizia de la TAS CAS2016/A/4722? Daca tot a fost invocata de FRF sau LPF in comunicatul lor, ar fi frumos si benefic sa ne lamurim cu privire la speta care s-ar asemana conform comunicatului emis. In jurisprudenta publicata pe site-ul TAS nu apare CAS2016/A/4722.

Comentează