A obosit Reghe?

Plecarea antrenorului e cea mai bună soluție nu doar pentru echipă, ci și pentru el

marți, 2 mai 2017, 11:31

Într-un fel, Reghe are dreptate să fie supărat pe arbitru.

De Amorim nu a faultat, el a intrat cu sania pe teren și l-a îmbarcat pur și simplu pe Romera.

Antrenorul lui FCSB nici nu știe exact, după meci, cui să-i pună culpa în brațe. Conștient că reluările vor lămuri repede penaltyul clar, el invocă, în același timp, ratările echipei.

Adevărul e că au avut în mână victoria cu Viitorul și egalul cu Dinamo și n-au reușit să păstreze nici unul dintre rezultate!

E un record negativ.

Explicația?

”Jucătorii nu au inteligență”, spune Becali chiar acum, la sport.ro.

Într-o echipă inteligența e însă o probă colectivă!

Înțelepciunea radiază de pe bancă și se multiplică în teren dacă aici îl ai pe Pintilii, care știe să dozeze efortul coechipierilor. Când Pintilii iese accidentat, pierzi nu doar un mijlocaș, ci și jumătate din creierul echipei.

În aceste condiții, stafful ar fi trebuit să gestioneze finalul cu Dinamo. Și, înainte, derularea evenimentelor cu Viitorul.

Reghecampf are contribuția sa nelămurită la pierderea punctelor.

A riscat titlul.

Pe acest final a pierdut ceva din luciditatea care lui i-a adus atâta succes pe banca mereu cutremurată de capriciile lui Becali.

Ani de zile, tehnicianul a știut să motiveze echipa, dar s-o și echilibreze. A dopat-o cu gândul că e cea mai bună, și, deopotrivă, a ținut-o cu picioarele pe pământ.

Reghecampf rămâne cel mai eficient antrenor din istoria Stelei din perspectiva raportului dintre cât a cheltuit și câți bani a adus echipei. 

În sport e greu să spui, cu vorbele lui Milton Friedman, că ”profitul e moral”, dar adevărul e că nici o echipă mare nu s-a creat fără stabilitate financiară.

Imaginați-vă ce s-ar fi ales de Steaua dacă și-ar fi pierdut nu doar numele, ci și siguranța economică!

Meritul lui Reghecampf rămâne incontestabil, însă confuzia de azi a echipei este, în primul rând, oboseala ideilor lui.

După plecarea lui Neubert toată lumea credea că va osteni echipa, dar uite că altceva s-a uzat mai rău: claritatea lui Reghecampf.

FCSB oscilează între nerăbdarea de a câștiga meciurile și ceea ce Enăchescu & Grădinescu au numit ”neîmplinirea potențialului” prin jocul la ciuguleală.

Plecarea lui, ghicită, retrasă și niciodată infirmată, va face bine nu doar antrenorului, ci și echipei.

La cât de multă nevoie au avut unii de alții, Reghe și Steaua, la fel de mult își cer azi dreptul la libertate.

Nu e nici o rușine, e doar viață.

 

Comentarii (52)Adaugă comentariu

florian  •  2 mai 2017, 11:56

care steaua? stiu ca exista o hotarare judecatoreasca definitiva, care spune ceva..d-voastra, parca erati obisnuit sa respectati hotararile judecatoresti, acum, ce se intampla? denumirea corecta: fotbal club sporting becali, parca, nu steaua!!!!!!!!!!! aaa, ca este mai citit ziarul daca scrii steaua, nu fcsb, e alta treaba!! in ceea ce-l priveste pe reghekampf, e clar: fara Thomas Neubert e zero..aveam dubii, dar acum imi este clar....

Fane  •  2 mai 2017, 11:57

Nu stiu cat a obosit Reghe,dar stiu ca a revenit, ala care nu figureaza in conducerea clubului,dupa "stagiul la facultate" si i-a ametit pe toti.Daca nu bati Viitorul in doua meciuri,ai valoare de doi bani.Sa dai 11 goluri in 8 meciuri,nu poti sa ai pretentii la titlu,ca devii caraghios,chit ca si celelalte echipe sunt praf,ca joc.

Dan  •  2 mai 2017, 12:07

" Reghecampf rămâne cel mai eficient antrenor din istoria Stelei din perspectiva raportului dintre cât a cheltuit și câți bani a adus echipei." Sa nu-l uitati pe Galca! A obtinut 3 trofee cu o echipa injumatatita de transferuri si intro permanenta tensiune generata de reghecamf

Cătălin Tolontan  •  2 mai 2017, 12:08

@Dan: reghe a antrenat mult mai mult decat galca. A avut timp sa adune mai multe performante.

dan  •  2 mai 2017, 12:13

sa plece cu tot cu Prodanca lui !El nu e de Steaua ,el e de show ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kossu  •  2 mai 2017, 12:14

Pe cuvânt că era cât pe ce să fac „infract”. Tolontan scrie pe gazetă despre sport!!! ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bernard77  •  2 mai 2017, 12:15

Motivul esențial , rădăcina tuturor relelor este pierderea identității. De aici se trage pierderea suporterilor, drumul sigur spre pieire. Recuperați numele și istoria, și vom avea din nou o Steaua. Una care poate va termina pe 7, va juca prost, va fi eliminată în turul preliminar al Europa League de o echipa mediocră, dar va fi Steaua. Construiți un club profesionist, faceți o strategie, un buget, un plan de marketing, apropiați-va fanii și aduceți unii noi. Performanta nu se face cu Mache și Luțu. Respectați istoria.

johnneil  •  2 mai 2017, 12:16

Aduna tot ce este mai bun in tara, din sase in sase luni. Isi face o adevarata selectionata divizionara. Unde apare un jucator mai rasarit deja incep presiunile asupra lui. Nu face decat sa slabeasca adversarii si sa-si faca echipa mult dorita. Ii plateste dublu decat alte cluburi (in medie). Rezultatul: Mai mult se prostesc. Concluzia: Sa schimbe tactica ca asta este veche.

Alexandru Florin  •  2 mai 2017, 12:21

Domnul Tolontan va rog spuneti dvs cine sa vina in locul lui ? Cine e mai bun antrenor , liber de contract si decis sa lucreze cu Becali ? (Nicolae Dica ? - haideti sa fim serios) , Dan Petrescu nu lucreaza niciodata cu Becali iar vesnicul si vehiculatul Edi Iordanescu nu ii va suporta criticile si vorbele lui Becali asa ca eu nu sunt de acord cu acest articol al dvs : eu as vrea sa ramana Reghe insa sa plece cativa jucatori (care sunt in plus pe teren) ! A fost si ghinion si nesansa in acest meci cu *** cat si in acel meci cu Viitorul (niste ratari cum rar vezi in fotbal) . Sunt fan Steaua de mic copil , ma rog , scuzati-ma : fan FCSB dar intradevar nu merita sa fie campioni anul acesta , mi-as dori sa ia Viitorul campionatul : poate cei mai constanti in joc .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Antonss  •  2 mai 2017, 12:23

Sa fim obiectivi!Nu poti sa spui ca de vina este Reghe din moment ce un jucator rateaza cu poarta goala din 2 metri!Plus ca Dinamo nu arata nimic de ani de zile cu Contra sau fara Contra.Sa nu ne lasam furati de greseala mare a arbitrului care a furat meciul impreuna cu jucatorul lui Dinamo care a sarit clar peste Moke in careu fiind o interventie curata.

dinamo_fan  •  2 mai 2017, 12:23

singurul avantaj al stelei (in afara obisnuitului push de la CCA) este stabilitatea financiara. intr-un campionat unde mai erau 4-5 echipe macar la jumatea potentiei financiare pe care o au ei Steaua devenea o echipa de pluton. Se vede ca ei stau doar in Alibec in momentul de fatza si profita ca alte echipa joaca cu cine apuca..nu cu cine ar vrea sa-si faca echipa. In timp ce toate echipele cedeaza jucatori ca sa supravietuiasca, la fcsb se cumpara doar crema si se merge pe ideea ca e de ajuns. din nefericire pentru ei nu joaca nici cotele de piata, nici sumele de transfer iar tanjeala e la ea acasa din moment ce jucatorii iau niste bani pe caer pur si simplu nu-i merita. Parerea mea e cand dai unui jucator de valoare ligii 1 de la noi 20k euro pe luna l-ai terminat psihic pentru ca din acel moment el nu mai are motivatia necesara sa se autodepaseasca.

Luca  •  2 mai 2017, 12:28

Se pare ca Neubert a avut un impact foarte mare in succesele lui Reghe . Steaua si-a pierdut siguranta , fara neamt . Selectia a fost si ea gresita. Mijlocul si apararea sunt suprede . Se insista cu Enache prea mult si chiar nu inteleg de ce ! Oricum , pana la urma , tot ei vor castiga campionatul .

Ardeleanul  •  2 mai 2017, 12:49

@dinam0_fan, ia cu pită, să nu-ți cadă greu ;)

Ionel  •  2 mai 2017, 12:50

Fcsbnu e Steaua ,incerci sa fii principele legalității si nu respecți instanțele judecătorești!!! Pe cand o ancheta cu înstrăinarea/concesionarea stadionului Dinamo?!!

Silviu  •  2 mai 2017, 13:08

Domnule , cred ca gresiti ! Nu e vorba de nici o oboseala ! E vorba de autosuficienta , aroganta de mahala (inclusiv MM ) , tupeu de golan , etc. Profita de nestiinta lui Becali si il "abureste" cu tot felul de prostii ! Si mai e si sotul sotiei sale (cea cu "soarele meu") , folosind doar jucatori care au semnat cu ea ! Cum sa-l folosesti pe De Amorim (stiind cat poate acum) in dauna lui Jakolis ?In concluzie , nu e "obosit" ci atat poate , mai ales fara neamt !

Luc  •  2 mai 2017, 13:46

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristian  •  2 mai 2017, 13:49

Salut Catalin, sunt de acord ca Reghe nu e cel mai inspirat in ultima perioada, insa mai mult de jumatate de vina apartine exclusiv jucatorilor. Antrenorul iti spune doar ce sa joci, cum o faci este treaba ta. Iar ei rateaza incredibil, fie paseaza gresit, fie nu paseaza deloc, cum a procedat Tanase in repriza a II-a. Fotbalul este in esenta un joc simplu, daca mingea are o circulatie buna intre jucatori.

vasco  •  2 mai 2017, 13:50

Sa-l auzi pe becali vorbind despre inteligenta si morala....

doilaunu  •  2 mai 2017, 13:51

eu nu cred ca reghecampf s-a schimbat atat de mult fata de prima lui prezenta la steaua ca antrenor. Cred ca diferenta este strict legata de Becali: acum cativa ani era la inchisoare, Reghe putea face atunci ce vrea la echipa (din punctul de vedere al antrenorului), acum Becali decide tot. Cred ca este greu sa antrenezi in aceste conditii, cand te trezesti ca ai jucatori in lot pe care nu ti i-ai dorit sau cand patronul comenteaza la tv munca ta.

multimea vida  •  2 mai 2017, 13:57

sa cumperi ce e mai bun si sa fi la egalitate cu dinamo care vinde ce are mai bun wow.... intrebarea este: unde era steaua daca lui reghe nu i se lua mereu crema? de aici si presiunea imensa asupra lui: daca iti iau ce e mai bun trebuie sa vina si rezultatele, logic, nu?

FCSB  •  2 mai 2017, 14:04

FCSB, nu Steaua. E hotarire judecatoreasca definitiva.

Vane  •  2 mai 2017, 14:06

Complet de acord, omul trebuie sa plece. Problema este ca in ultimele meciuri prin schimbari/tactici telespectatorul ( cunoscatorul de fotbal doar de la TV) a inceput sa se indoiasca temeinic de abilitatile de antrenor ale lui reghe. Creditul pe care i l-ai acordat ca fiind cel mai eficient antrenor din istorie daca se va face o analiza este foarte posibil sa nu fie al lui ci al conjuncturii ( situatie economica buna, jucatori valorosi, Thomas Neubert).

Dan  •  2 mai 2017, 14:18

De mentionat totusi si cat s-a cheltuit pe achzitii! Incerc iarasi o comparatie cu Galca!

bigbear  •  2 mai 2017, 14:20

Este cel mai prolific financiar doar din cauza conjuncturii - FCSB nu mai are concurenta, e practic singura echipa ce are bani de transferuri in Romania si cumpara ieftin din Ro ca sa vanda apoi afara pe mai mult bani. Daca era o echipa stralucita ar fi cumparat de afara sau ar fi vandut tineri la echipe mari in Europa, insa practic sunt doar mici invarteli facute intre prieteni. Belgienii il regreta pe super Stanciu si Giovani l-a vandut pe Rusescu la Sevilia pentru ca avea relatii, insa Rusescu nu a jucat niciodata acolo. Trendul asta sau eficacitatea financiara o sa fie la fel, indiferent ca antreneaza Reghe, Iordanescu sau Mache. Ca joc insa este incapabil sa adune si sa formeze o echipa, practic tot jobul FCSB se bazeaza pe faptul ca a adunat cei mai buni jucatori din campionat si individual sunt peste orice echipa, insa nu se vede un schelet, o structura, niste automatisme sau o idee de joc. Reghe nu mi se pare un antrenor bun, cel mult mediocru insa e foarte posibil sa fie prea docil si sa accepte prea multe de la Becali.

Ion balint  •  2 mai 2017, 14:25

Acest antrenor tactic este 0, nu se intreaba nimeni cum o echipa intreaga nu este in stare de o faza ?!? Se sta in Alibec ?!? In mandatul in care ajax si Chelsea pierdeau cu steaua totul era decis de jucatori foarte buni ce au si plecat sau au imbatranit si de faptul ca echipa fizic era top. Vedeti meciurile, acest manager este inapt tactic, a salvat Concordia, a reusit cu steaua in baza preparatorului German, nici la arabi acest Mister nu a aratat nimic, in rest toti antrenorii aveau o identitate tactica,de la titi pana la galca, aveau o linie, numai acest coach este aici deoarece "cap de mop" manageriaza multi jucatori , mm a fost la mititica si patronul se simte indatorat dupa episodul galca, bulgarii si inchisoarea.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vrancea  •  2 mai 2017, 15:21

"Steaua" lui Becali a contribuit esential la slabirea fotbalului romanesc. Tripleta strategica -Becali-Prodanca-Reghe- a monopolizat piata forbalului romanesc prin "devalizarea" celorlalte echipe de cei mai buni jucatori. Pe vremuri, STEAUA avea echipe de tineret si juniori, adica o pepiniera proprie. Acum bossul Becali, cel plin de ifose, se bate in piept "cu echipa lui" CARE ECHIPA? Un negustor de oameni pe care ii cumpara si ii vinde dupa bunul plac si propriile interese. Sper ca adevarata STEAUA sa renasca (poate sub comanda lui Lacatus) ca sa ne revenim si noi la normal si fotbalul sa isi reintre in drepturi.

domnul Geo  •  2 mai 2017, 15:52

Care fotbal,ce avem fotbal?Adio fotbal.Am avut o sansa oierduta cu baciu dar sristul Zburleanu ne-a retrogradat .Vorba lui nenea Mitica Corleone si cat a cotizat fotbalul politic!Mai fotbal au top 10 Fifa.Mi s-a parut un fotbal de nivel de curtea scolii spre superior.

bazileon  •  2 mai 2017, 16:05

Cam tremurati, Tolo!

whiteredarad  •  2 mai 2017, 16:12

Concluzia dlui Tolontan , ca Reghencamp a obosit, si ca are idei ( cam) putine este logica si reala. Inca de anul trecut, cind s-a pierdut titlul incepea sa fie evidenta ideea asta. Steaua sau FCSB , mie imi place sa spun Steaua,( ca nu a murit nimeni...si nu-mi place Armata si Politie si in sport) a fost tinuta de Becali, care a adus jucatori. Sa recunoastem ca Becali, pe Alibec, Tanase, Pleasca, pe inca citiva, el i-a vrut si el i-a adus, apoi i-a impus.Lui Reghe sa ii trecem la "realizari" distrugerea lui Denis Man. Nici un tanar nu a iesit din mina lui Reghe, care cu frica lui, cunoscuta, plus cu interesele Prodancei nu foloseste, mai deloc, tineri. E o mare greseala. Ca o parere, nu cred ca Dinamo sa nu o mai comita, iar , cu greutate pot vedea Viitorul castigand tot. Deci....se joaca inca titlul, Steaua inca este in carti. In final , eu fiind aradean constat arbitrajul excelent al concitadinului meu , Hategan, pe care nici proverbiala ura a lui Craciunescu nu i-a gasit vreun cusur.

Arsenie  •  2 mai 2017, 16:14

Felicitari pentru articol, Catalin. Dupa parerea mea, Reghe este intr-un moment mai putin prielnic al carierei de antrenor, ar avea poate nevoie de o pauza de un an in care sa-si limpezeasca gandurile. A devenit un om nervos si lipsit complet de luciditate, intr-un contrast negativ cu primul lui mandat la Steaua. Cred totusi ca si disparitia lui Neubert din staff, la care se adauga influenta nefasta a lui MM Stoica, au contribuit la aceasta deruta in sanul echipei. Si nu mai pun la socoteala faptul ca si Gigi a lasat-o mai moale cu criticile fata de anii trecuti, suporterii sunt tot mai putini.. parca si lipsa presiunii cu care erau obisnuiti oamenii de la Steaua a disparut. S-a creat oare o atmosfera de club mai mic, fara ambitii si fara pretentii?.. Ma uitam aseara la cei de la dinamo, au jucat cu o ambitie si daruire extraordinara, ca sa nu mai spun de suporterii grozavi pe care ii au

Adrian  •  2 mai 2017, 16:23

E mort ...se crede vedeta , e trufaș ; jucătorii nu mai sunt uniți ca in primul mandat .

Adri  •  2 mai 2017, 16:31

sa nu uitam ce jucatori a gasit Reghe la echipa in 2012- Tata, Chiriches, Lato, Chipciu, Stanciu, Pintilii, Bourceanu in cea mai buna forma a carierei sale. era o superechipa pentru liga 1. Primii 6 au fost titulari luna trecuta in nationala cu Danemarca. Cu jucatorii aia e mai usor sa iei titlul decat cu Balasa, Moke sau de Amorim, care a uitat fotbalul de cand a plecat de la Astra. Perfect de acord ca Reghe trebuie sa plece, dar intrebarea ramane: unde sa plece?

domnul Geo  •  2 mai 2017, 16:32

Eu cred ca Dinamo a fost motivata de permisia patronului lor si au luptat pana la capat chiar cu pretul celor 2 11 m care puncte de var fac parte vrei nu vrei din jocul cu mingia.Genarali,nu.Ei generali fac parte din armata si trebuie sa ne apere pe noi nu sa faca bisnis sportiv cu clubul Steli.

rammstein  •  2 mai 2017, 16:37

gigi adu-l urgent pe sumi ca se alege praful de echipa ta !!!!!!

m_d  •  2 mai 2017, 16:45

Orice antrenor fara moralitate, pana la urma distrige echipa. El e cu manelele, cu MM cu trufiile si fumurile " eu sunt Reghencampf" dar si sa faca sa ai cat mai multi bani. In cativa ani, nimeni nu isi va mai aduce aminte de el si de sotia lui "celebra".

ionel  •  2 mai 2017, 16:49

te salut,investigatia cu privire la insteainarea/cesionarea stadionului Dinamo ar putea sa clarifice jaful la care a fost supus clubul si suporterii lui.De la fratii becalii,borcea ,badea ,nastase,aghaton si terminand cu generalii din m.i . Suporterii lui Dinamo merita ADEVARUL privind jaful sistematic care au condus la prejudicierea patrimoniului clubului:suporteri si trofee!

Cosmo  •  2 mai 2017, 17:11

La ce lot are fcsb trebuia să ia titlul cu 10-15p avans, a transferat de la toate contracandidatele, numai de la Astra a luat cam jumate de echipa. Dar mai trebuie să ai și antrenor, și btw, eficienta unui antrenor de măsoară în puncte și performanță, nu în banii obținuți de club. Ar fi trebuit să știi asta, draga tolo. :)

domnul Geo  •  2 mai 2017, 17:17

Nu vi se pare straniu ca din toti impresarii doar Ana Maria o scapat de ocna?E adevarat ca doar pe ea o mai vezi cu Nuti .

daniels  •  2 mai 2017, 17:21

corect despre plecarea lu Reghe! dar si daca pleaca cine vine? Pintilii clar om de baza cu experienta....fara el ....cam nasol... potentialul nu poti sa-l atingi prin ciupeala deci e vina lu Reghe ca a pierdut....dar chiar si cu banii lu Becali chiar cu sau fara Reghe tot Viitorul ar trebui sa ia titlul! daca pleaca Reghe si nu vine cineva serios in ale fotbalului in locul lui ...tot o ciuguleala va fi acesta FCSB!

ares  •  2 mai 2017, 17:22

@FCSB & florian Bai baieti, voi nu ati inteles pana acum ca hotararea aia e obligatorie doar pentru echipa ???...pentru FCSB ? In rest oricine poate sa-i spuna in continuare Steaua ??? Cine ma poate opri pe mine sau pe Tolontan sa-i spunem Steaua ?

A.D.  •  2 mai 2017, 18:27

„În sport e greu să spui, cu vorbele lui Milton Friedman, că ”profitul e moral”, dar adevărul e că nici o echipă mare nu s-a creat fără stabilitate financiară. Imaginați-vă ce s-ar fi ales de Steaua dacă și-ar fi pierdut nu doar numele, ci și siguranța economică!” Asta este de Nüremberg. Plus dovada că înțelegeți „stabilitatea financiară/siguranța economică” (nu doar pentru Steaua/sport!). Neapărat trebuie să fiți „scos la raport”, la Nüremberg. Nu degeaba mi s-a părut că este ceva în neregulă cu dvs. Nu se pune problema să fiți rușinat, nu sunteți capabil de rușine.

MM out  •  2 mai 2017, 19:10

nu antrenorul e de vina, ci MM, acest consilier care le stie pe toate si umple vestiarul si banca de rezerve cu energie negativa. Cum se simte un antrenor langa un tip viclean si cu personalitate mai puternica decat a lui. Credeti ca starea de spirit a antrenorului nu se reflecta la jucatori? De ce a jucat cu aplomb in perioada cand MM nu avea curaj sa-l deranjeze pe Reghe, atunci cand patronul e ra la inchisoare si la lasat sef pe Reghe precum si atunci cand MM era la puscarie?

giony  •  2 mai 2017, 19:14

Asa cum Ceausescu a murit pe mana Ei ,asa si Reghe e condus ca un catelus il lesa pentru interesele financiare ale familiei. Acu' o sa-l trimita la arabi sa faca mai multi bani. Eu ascultandu-l atatia ani in comentariile de dupa meciuri in afara de sintagma Foarte mult / Foarte putin , repetate iar si iar pana la satietate ,nu am retinut nimic care sa-mi spuna ca omul are cultura fotbalistica necesara si are ce sa le transmita jucatorilor. Pardon ,cremei jucatorilor din Romania.Nu a facut niciodata o analiza critica asupra propriei strategii de joc, cel putin public. Cred ca acest om e o cacealma de antrenor. Parerea unui stelist de pe vremea Vitezistilor...

Niculae Moromete  •  2 mai 2017, 19:54

Nu doar că a obosit , ci s-a și îngrășat dl. Reghe ... Infatuarea și suficiența sunt cei mai mari dușmani ai greutății corporale! Nu sunt de acord cu Tolo în comparația lui Reghe cu Gâlcă: ultimul a antrenat doar un sezon și a luat 3 trofee . Poate afirma Tolo că Reghe a câștigat în medie trei trofee cu Steaua ?

Huhu Rezea  •  2 mai 2017, 20:01

Dupa mintea cazona a generalilor talpanizati, marca Steaua este acum istorie, asa cum au ajuns si marcile Rapid, Ripensia, UTA, Stiinta Craiova, Minaur, Farul etc.. FCSB este succesoarea Stelei, asa cum si Steaua a fost succesoarea faimoasei CCA de prin anii 50. Din pacate, actualii jucatori ai FCSB nu mai sunt atat de atasati de spiritul si traditia acestui club de fotbal. Uitati-va la jucatorii dinamovisti , care chiar daca sunt mai putin valorosi, cat de mult ii impinge din spate spiritul si traditia clubului.

ovidiu_3003  •  2 mai 2017, 20:12

...RegheBlat e neobosit ...e tanar ca antrenor ,,,si stie rezultatele dinainte ...foarte adevarat ...a adus multi bani ...foarte multi bani fcsb ului ...din pariuri ...

Urod  •  2 mai 2017, 21:58

Reghe s-a născut obosit....pt mine este un antrenor umflat , el e antrenor dacă -i cumpăra Becali tot ce e mai bun și dezmembrează toate echipele. Când o sa confirme și cu succese prin campionate serioase , atunci da....când a avut perioada buna în primul mandat la Steaua , începuse sa se creadă un Lucescu, nu mai încăpea nimeni de aroganta lui, nu degeaba e cu manelista de Prodan. Când nu-i merge treaba , este mielușel, cum începe să-i iasă rezultatele, iar nu mai încape nimeni de el....urmăririi toate discursurile și nu o sa găsiți decât tot felul de grandomanii la adresa colegilor de meserie. Eu cred ca mai bine ar participa la titlul ""Cel mai antipatic antrenor"", câștiga detașat iar MM la cel de "Cel mai antipatic...nu știu cine", ca nu mai știu ce funcție mai are pe acolo. Dar și asa antipatic cum este am să-i recunosc meritele când v-a antrena cu rezultate într-un campionat important , nu asa , joaca într-un campionat singur si fara rivali și risca sa iasă pe locul doi.

florin valeriu  •  3 mai 2017, 0:08

Din nefericire pt mine, am avut ghinionul sa ma intersectez cu Reghe la Bistrita. Pot sa spun atit: L R este practic , si folosesc acest termen pt ca este chiar o stiinta. Si pe deasupra este si extrem de orgolios. Domnule Tolontan, pot sa demonstrez tot ceea ce am spus " cu hirtii" in buna regula. O sa va caut. Cu stima!

marius  •  3 mai 2017, 5:40

..enervanta treaba, Catalin, tehnologia asta...

marius  •  3 mai 2017, 5:48

..am scris un text, toata noaptea am cam -muncit- la el, cind sa-l trimit nu stiu pe ce butoane am apasat si... a disparut in neant. am fost colegi de liceu, noi trei ani dupa voi, dar de la inceput m-au enervat rau -cutiile- astea... daca nu mi-l gaseste frate-miu printre tastele astea nu cred ca mai am rabdare, si inspiratie, sa il rescriu...

Comentează