Guvernul dă televiziunii și radioului public 300 de milioane de euro, aproape atît cît iau, din economia privată, toate sutele de siteuri, radiouri, ziare și televiziuni private la un loc!

Anunțat azi de premierul Grindeanu, bugetul pe 2017 punctează disproporția între media publică și cea privată din România

luni, 23 ianuarie 2017, 1:25

UPDATE: În legea bugetului de stat se prevede ca plata datoriilor către ANAF ale TVR să fie ”prioritară”. Se traduce astfel: bugetul dă 110 milioane pentru TVR pe care TVR îi dă înapoi. Asta se numește că și-a plătit datoriile.

UPDATE: Un oficial din TVR susține, cu rugămintea de a nu-i fi citat numele, ci doar cifrele, că ”noi datorăm către stat 110 milioane de euro și credem că din cei 210 de milioane de euro ne vor pune să ne plătim această datorie”. 

UPDATE: Un mesaj pe e-mail de la Radio România susține că se pregătește o grevă generală pentru că bugetul este insuficient și pentru că ”În vreme ce premiantul este batut cu linia subtire a bugetului la palma, elevul problema primeste o coronita si o cutie cu bomboane, plus scutire de la scoala”. Premiantul este radioul, elevul problemă este televiziunea.
Se atrage atenția asupra faptului că o parte din sume, atît pentru SRR, cît și pentru TVR, reprezintă banii pentru radiorelee.
Aceasta este o alocare de zeci de milioane de euro pe an pe care, într-adevăr, statul ar trebui s-o facă direct, fără să infleze, doar pe hîrtie, bugetele celor două instituții media.

85 de milioane de euro este bugetul RRA pe 2017

211 milioane de euro este bugetul TVR pe 2017

Preluate la bugetul de stat, TVR și RRA au în 2017 bugete mărite semnificativ față de 2016.

O știre de pe realitatea.net indică cele două valori: 950 de milioane de lei pentru televiziune și 383 de milioane de lei pentru radioul public.

Pentru ambele instituții, bugetul e crescut semnificativ. Nu de 7 ori în cazul TVR, pentru că taxele de la contribuabil nu vor mai veni, dar, oricum, crescut.

Interesantă este comparația.

Cele două instituții, fiecare cu mai multe canale, strîng, împreună, aproape 300 de milioane de euro. Bani de la buget.

În acest timp, toată media privată, de la marile canale ProTV, Antena 1 și pînă la Digi24, canalele de sport, dar și zecile de ziare naționale și locale, sutele de siteuri și zecile de radiouri, ZU, Europa FM, Kiss FM, blogurile și toate mărcile pe care le consumați zilnic adună 350 de milioane de euro din piața de publicitate într-un an!

Indiferent dacă le apreciați sau le detestați, indiferent de culoarea politică, toate, puse la un loc, strîng din publicitate 350 de milioane de euro pe an, din care televiziunile iau 70%!

Mai există și alte venituri, vînzări la tarabe pentru ziare, abonamente de online pentru siteuri, însă ele sînt aproape neseminficative față de cifra din publicitate.

Estimările aparțin celor de la Media Fact Book. Alte surse specializate indică o valoare chiar mai mică de 350 de milioane. Dar diferențele de estimare nu sînt foarte mari.

Din acești 350 de milioane de euro trăiește practic toată media privată.

În timp ce din 300 de milioane de euro vor trăi televiziunea și radioul public.

820.000 de euro cheltuiesc pe zi cele două instituții publice. E mai mult decît are Hotnews bugetul într-un an de zile. 

 

 

 

Comentarii (55)Adaugă comentariu

StefanCM  •  23 ianuarie 2017, 13:44

Poi e normal sa aiba nevoie de mai multi bani. Acelasi lucru de la privat la stat costa de 10 ori mai mult. Asa ca daca o emisiune de stiri la privat se poate face cu 20 de mii de euro, la stat o emisiune identica ar costa 200 de mii. Dar nu vad unde e surpriza, lucrurile sunt universal valabile, in constructii, spitale, scoli.

Octavian Stăncioiu  •  23 ianuarie 2017, 13:49

Foarte bine! Cu amendamentul că TVR și RRA au datoria de a veni cu programe destinate spiritului, culturii, tradițiilor naționale. Ca o contrapondere la televiziunile și radiourile private, majoritatea jalnice și americanizate. Ne-am săturat de breaking news-uri, dezbateri politice și can-can-uri!

Bogdan  •  23 ianuarie 2017, 13:52

Si toate astea doar pentru ca PSD sa poata controla si televiziunea publica...

jiji  •  23 ianuarie 2017, 13:53

nu e prost bibicu dragnea,stia el de ce a luat la guvern tvr-ul,sa-l poata manipula mai usor,iar noi prostoboii ne bucuram ca nu mai platim din leafa abonamentul dar il platim indirect de la buget si inca mai mult;dar cine sa inteleaga asta,*** care a primit niste firimituri la leafa si acum asteapta sa i le ia puscariasi dupa gratiere,sau care pune botul la puscariabilul dracnea precum ca presedintele e un miron cosma nou?Bobor de ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

1q  •  23 ianuarie 2017, 14:00

nu mai au acces la banii din taxa tv, nu au publicitate in timpul emisiunii, plus ca o televiziune publica este de importanta maxima pt o societate...daca banii sunt cheltuiti pt emisiuni de interes public, cultura si sport, ar fi ok. oricum in piata de publicitate ei sunt palizi concurenti pt privati.

TVRRA  •  23 ianuarie 2017, 14:02

avem dreptul sa intrebam cum se cheltuiesc acesti bani? Ca de verificat oricum nu verifica nimeni ...

RadioMan  •  23 ianuarie 2017, 14:08

Vi s-a spus de nenumarate ori ca RRA este altceva decat SRR, dar degeaba! Este ca si cum ai spune trustului Intact, GSP.ro. Adica o prostie, o dezinformare si un deserviciu adus acelui post de radio care se numeste intradevar RRA. Cat despre informatia ca radioul public are acum un buget mai mare este o alta dezinformare. De la 415 s-a ajuns la 383, deci mai putin cu 32, nu mai mult!

pawn  •  23 ianuarie 2017, 14:12

cu completarea ca hotnews, digi (cu toate ramurelele si frunzulitele lor de pe epoleti), realitatea tv, adevarul, gandul se adapa si din cele 2 miliarde ale SRI.

StefanCM  •  23 ianuarie 2017, 14:17

Ati uitat un detaliu. O televiziune de stat are un buget aproape cat toate cele private, dar ca si cota de piata, este a 8-a sau a 9-a televiziune din tara. Talk about efficiency :)) Sa mori de ras nu altceva. Ca sa vedeti cam cum sunt cheltuiti banii contribuabililor.

Ion  •  23 ianuarie 2017, 14:19

Cum se schimba discursul!...Acum ceva timp finantarea TVR si Radioului Public numai de la buget era o problema de libertate a exprimarii...!Acum se pare ca a devenit o problema care peturba piata de media!Asta sa insemne ca v-ati aflat cumva in conflict de interese?Si nu ar fi mai cinstit daca tot ati enumerat finantele televiziunii si radioului public sa o faceti si cu cele private?Sa stim si noi la fel cum ati spus dv ca cel care da banii controleaza si directia in care o ia institutia media.In cazul societatilor media private cine da bani inseamna ca ei controleaza si pozitionarea politica,deci cine da banii?

gogu  •  23 ianuarie 2017, 14:27

@pawn spre deosebire de matale, care esti frunzulita de pe epoletii gereu/fesebe

brod  •  23 ianuarie 2017, 14:34

da.... le leagă la gardul propagandei. astea trebuie să le explice *** că promisiunile din campanie se opresc... și că tichetele de masă (hrana săracului bugetar) se blochează.... căci le-au pus Grindeanu și Dragnea pe masa lui Trump.... ca să completze suma de intrare :))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Rate 8  •  23 ianuarie 2017, 14:36

Interesant cum ai comparat tocmai cu hotnews.ro, prietenii stiu de ce... :)

Liviu  •  23 ianuarie 2017, 14:36

SRR - sunt de fapt vreo 11 posturi de radio, dintre care, multe regionale, cu program propriu - Kiss, Zu si altele nu au studiouri locale, doar oameni pe vanzari. Plus ca la SRR este si Orchestra Radio si multe altele. Bine, si multe pile sunt in SRR dar cred ca este justificat un buget ca acesta

Amnistia  •  23 ianuarie 2017, 14:47

Nu stiu ce vrea Tolo sa scoata in evidenta cu acest articol, nu inteleg bine....Poate faptul ca toata media privata nu este in stare sa atraga un anumit nivel de venituri oare??? Poti sa te iei de mana cu Tapalaga si sa mergeti la TVR. De ce faci comparatie cu Hotnews? Cine este Hotnews? Este cardasia voastra!!! Munciti fratilor ca sa ajungeti la nivelul TVR si RRA, munciti! Voi scoateti oamenii in strada aiurea , ce fel de presa faceti voi???? Ar trebui sa va implicati si sa avem si noi ceea ce au italienii- RAI - un nivel extraordinar de televiziune publica, mereu si mereu in upgrade pentru ca si acolo sunt nemultumiri, normal! Chiar nu inteleg de ce faci comparatie cu Hotnews....sa munceasca Tapalaga & compania daca vor buget mai mare, lucreaza intr-o piata concurentiala ....ce sa facem, sa le platim trei lei/luna ca sa ne arate cat de implicati politic sunt????

Cătălin Tolontan  •  23 ianuarie 2017, 14:48

@Rate8: am comparat cu Hotnews pentru ca e siteul care a produs stirea acestui inceput de an. Pregatirea in secret a amnistiei si gratierii.

Emilian  •  23 ianuarie 2017, 15:07

Problema care se pune in cazul TVR si Radio nu e neaparat suma in sine, ci este interesant modul in care se cheltuie. Sunt de acord ca TVR si Radio sa aiba un alt profil decat televiziunile comerciale si e normal ca aceste institutii sa traga bani de la buget, insa in ultimii ani am tot auzit de cheltuieli nejustificat de mari si as fi interesat daca se are in vedere o restructurare a activitatii lor pentru ca banul public sa fie cheltuit cu eficienta. As fi foarte curios ce spun acum cei care urlau din toti bojocii reclamand cheltuielile uriase ale TVR si cerand eliminarea taxei radio-TV! Acum realizeaza ca eliminarea taxei radio-TV n-a fost decat o metoda de a ascunde sub pres aceste cheltuieli? De fapt ele se acopera tot din banii contribuabililor, ba mai mult sumele sunt mai mari decat cele colectate din taxa!

animalutul20  •  23 ianuarie 2017, 15:10

salut tolo, dar nu ar merge o sesizare la consiliul concurentei??sa vedem daca se influenteaza sau nu piata de media..........cand ai bugetul asta asigurat , poti influenta si achizitia de publicitae( poate o da gratis tvr 1) dar si salariile din domeniu( poate se platesc lefuri uriase la tvr 1- ar trebui sa le vedem facute publice pe site).........orice chestie care i-ar face sa fie transparenti ar fi OK........... nu sa ajungem sa scriem dupa , ca in cazul derbedeului de la radio

Luca  •  23 ianuarie 2017, 15:35

Hotie sau prostie ?! :-)

VictorV  •  23 ianuarie 2017, 15:45

Ce justificare ai scos din maneca:))) Manipularea anului, nu stirea anului pentru ca au dat-o si incomplet si deja impachetata cum le convine. Calitatea hotnews reflecta si ca n-au bani, dar si ca atat pot face. Din pacate banii cheltuiti pe tvr si srr nu se vad si nu mi se pare normal sa le dai si mai multi bani fara nici un plan, fara nici un indicator real de calitate. De aici vine problema de independenta nu de la taxa-netaxa cum tot bateti campii dvs si presedintele! Si nu ajunge sa ne spuna contabil pe ce i-au cheltuit. Trebuie sa raporteze pe ce din punct de vedere programe de calitate pe care piata nu le poate produce si de aia baga banii statul. Si ar trebui sa li se ia dreptul de a avea publicitate asa cum e interzis la BBC si alte mass media publice.

Aproape Anonim  •  23 ianuarie 2017, 15:53

Aici sunt, după părerea mea, două aspecte fundamentale de discutat. Dacă această infuzie de fonduri în televiziunea şi în radioul publice vizează iniţierea unui proces de, hai să îi spunem, civilizare a noastră ca popor, de primenire intelectuală a României, atunci ea ar fi, zic, o iniţiativă lăudabilă. Altfel însă, dacă ea ar ţinti doar iniţierea unui proces de acaparare a unor canale prin care să se transmită un anumit tip de mesaj către un anumit segment din populaţie, şi subsecvent consolidarea capacităţilor de manipulare asupra cetăţeanului, atunci, tare mă tem că anii cincizeci nu sunt chiar aşa de departe de noi pe cât ne-am dori să fie. Dimpreună fireşte, cu toate efectele lor, unele cel puţin neplăcute, după cum ne-a arătat-o chiar istoria relativ recentă, una peste care deci, nu a apucat încă să se aştearnă un strat chiar atât de gros de praf, încât să ne facă să uităm cu totul că una vedeam la televizor înainte de '89, şi alta în galantare, că una auzeam la postul de stat în acele vremi, şi alta la Europa Liberă. În atari condiţii, prin urmare, numai timpul, prin trecerea sa, ne poate spune ceva mai lămurit cam ce anume a urmărit guvernul prin decizia sa.

Cătălin Tolontan  •  23 ianuarie 2017, 15:54

@Aproape Anonim: lamurirea si, apoi, asumarea misiunea SRR si TVR este, intr-adevar, un pas important. Fara el, toate celelalte discutii sunt in van.

A S  •  23 ianuarie 2017, 15:57

Cine castiga razboiul informational din media castiga puterea. Dle Tolontan, nu ma mai aburi. Mas media privata nu traieste numai din publicitate. Banii din publicitate nu ajung. Mai vin multi bani de la patronatul interesat sa manipuleze "prostimea". Sau nu isi platesc obligatiile fata de stat ca Realitatea TV. Sau pacalesc fiscul ca Adrian Sarbu la ProTV. Voi de cine sunteti finantati. Acest blog nu are publicitate. Deci de unde aveti banii ???

A S  •  23 ianuarie 2017, 15:58

Felicitari pentru punctul de vedere al lui VictorV.

Cătălin Tolontan  •  23 ianuarie 2017, 16:05

AS: Gazeta Sporturilor e o companie care face un profitabit rezonabil in vremuri grele pentru presa. Avem ani pe plus si ani, mai putini, pe minus. O parte din bani vine din vanzarea la taraba a ziarului, alta din publicitate.

Lila  •  23 ianuarie 2017, 16:09

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei  •  23 ianuarie 2017, 16:40

@Catalin esti jurnalist de investigatii si totusi citesti printre randuri. Radio Romania primeste dublu fata de cati bani a spalat statul in 2016 prin finantarea SNR si alte alocatii bugetare. Sa iti explic. In 2015 de exemplu de la Bugetul de stat au venit la SRR aproximatix 200.000.000 lei (170 mil au mers la SNR, 8.2 la Radio Romania International, 16 mil la Formatiile Muzicale si 1.2 mil la Radio Chisinau), adica Guvernul finanteaza Societatea Nationala de Radiocomunicatii prin bugetul SRR. Radio Romania consuma fizic aproximativ 250 mil lei pe an (investitii, cheltuieli, proiecte culturale si educationale, salarii etc) si atat. Te rog sa citesti atent raportul de activitate pe 2015 si sa faci corecturile necesare. Informarea prin presa cu ca SRR primeste foarte multi bani e MANIPULARE! http://srr.ro/files/CY1923/RAPOARTE/RadioRomania-RAPORTANUAL2015.pdf

ion moromete  •  23 ianuarie 2017, 17:06

"Trebe" multi bani la estia ca transmite fotbal din west , eurovision , "face" emisiuni super ...divertisment de calitate ...etecetera.... TVR ... un gigant cu mii de angajati care "***" sudoarea" ***" .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cătălin Tolontan  •  23 ianuarie 2017, 17:27

@Andrei: am inteles. Daca dam deoparte tot ce spui, 55 de milioane de euro mi se pare nu mult, ci foarte mult. E mai mult decit dublu fata de toate celelalte radiouri din Romania. Sigur ca RRA are o alta responsabilitate, alta retea, dar cand e ultima data cand ati fost fermi, deranjati, investigativi si consecvent critici la adresa Puterii? Cand ati criticat Guvernul ca sa-i aparati pe cei care nu se pot apara? Dar e doar opinia mea, nu e mare lucru de luat in seama din ea.

Lucian  •  23 ianuarie 2017, 17:27

Tolo, ........ ciocu' mic tata! Nu ai spus tu ca bugetarii nu sunt toti hoti?! L-ai gasit pe bugetaru' cinstit ? eU NU! Am vazut un comentariu mai sus : de 10 ori mai mult la stat decat la privat un cost! Am auzit ca si Arafat a cumparat ptr SMURD tablete cu 4500 usd. Bai ce tableta mai e si aia? FaCe electrocardiograma, are electrosocuri...? Deci, " ciocu' " mic, TOLO!

Andrei  •  23 ianuarie 2017, 17:34

@Catalin, cred ca am deranjat PSD-ul pentru ca nu le-am facut jocurile. Chiar nu ne-am implicat in jocurile politice pentru ca nu acesta este scopul institutiei. Acesta e adevarul pentru situatia actuala. P.S. Mailul primit de tine nu este pozitia Radio Romania si "greva generala" este la figurat, cu ghilimele. Noi nu o sa facem greva generala ci atragem atentia ca e posibil sa intram in colaps. Atat.

Ion  •  23 ianuarie 2017, 17:35

@Cătălin Tolontan • 23 ianuarie 2017, 17:27 Cred ca dumneavoastra o sa reinventati Urzica! Ma amuz citind,,cand ati fost fermi, deranjati, investigativi si consecvent critici la adresa Puterii? ,, In cazul dumneavoastra stiu sigur ca sunt cel putin doua anomalii...Pozitia dv. in pronblema Pruna -Iordache este pe locul unu-nu au fost ambele persoane membri in guvern?La unul ati tacut la altul ati pus paie pe foc...Vine tare si pozitionarea sau de fapt nepozitionarea in cazul demonstrantilor unionisti care au fost umflati si instigarea dumneavoastra pentru mitingul de aseara...A ...desigur democratic si foarte neautorizat...

teveul  •  23 ianuarie 2017, 17:48

Sa nu exageram totusi, nici o alta investitie de media nu are infrastructura TVR, nu are amploarea TVR si nici atitea posturi variate. Fata de TVR, restul televiziunilor sunt mici garaje, chiar daca pe sticla pare ca sunt occidentul in esenta. Functionarea TVR este deficitara, din cauza unui buget prea mic. Deci nu bugetul este problema, ci felul in care se vor consuma banii respectivi. De exemplu, de ce am avea neaparata nevoie sa construim o TVR Moldova, cu o investitie semnificativa si sa nu facem un studio local puternic la Iasi? Sper ca noul buget sa nu umfle buzunare de directori si de emisiuni cu oua de aur date pe sprinceana. Sa ne platim datoriile la Eurovision inainte sa ne facem de *** europene si eventual sa mai prindem una-doua transmisii sportive de amploare. Daca TVR pastreaza o tenta culturala si nu se distruge in detrimentul televiziunilor "de stiri", este un punct cistigat. Poate se mai face ceva prin tvr inafara de consilii de evaluare a numarului de angajati care trebuie dati afara.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ploiesteanu  •  23 ianuarie 2017, 18:29

Salariile nu sunt mari în TVR, în jur de 2500 de lei. S-au făcut și restructurări, dar foarte mulți din cei care au părăsit instituția au dat în judecată TVR și-au câștigat, iar acum sunt din nou salariați TVR. Există o diferență mare de calitate între TVR și celelalte televiziuni avide de senzații tari și știri bombă mai mult sau mai puțin adevărate. La celelalte televiziuni nu există postprocesare de sunet, ca să vă dau un exemplu. Plus că TVR plătește releele, drepturi de autor, co-finanțează UNITER-ul, nu are publicitate în timpul filmului etc. E singura televiziune care transmite semnal ce poate fi recepționat digital prin antena proprie (în eter), programul fiind gratuit. TVR s-a implicat și în difuzarea emisiunilor românești dincolo de Prut. Programele sunt gratuite și difuzate prin TVR internațional via satelit în întreaga lume. TVR înseamnă politică de stat, fiecare țară europeană are o televiziune proprie de stat. Domnul Tolontan ce ar vrea? Să dispară RTV?

ploiesteanu  •  23 ianuarie 2017, 18:39

@Andrei, se spune că TVR e repetentul iar SRR premiant? Poate nu înțelegi diferența dintre o televiziune și un post de radio. Uită-te puțin la raportul veniturilor TV / Radio din alte țări europene și vei vedea că ați avut mai mulți bani decât trebuia față de TVR considerând colectarea de până acum o sumă unitară.

Rate8  •  23 ianuarie 2017, 18:51

Tolo, te rog, daca doresti, spune si cine crezi ca este, de fapt, hotnews.ro!

kkciosuldelahamangia  •  23 ianuarie 2017, 18:54

merita, e Famiglia mare.

StefanCM  •  23 ianuarie 2017, 18:58

Cred ca m-am inflamat, ca de obicei, prea repede. Daca trebuie sa plateasca datoriile la stat, datoriile la EBU, si daca acele cheltuieli acopera o paleta mai larga de unitati subordonate, atunci poate ca nu e chiar asa mare cifra. Trebuie sa existe si un moment zero pentru televiziunea asta, sa scape o data de datorii la stat, e o institutie de stat datoare tot statului. Si in paralel, intr-o lume perfecta s-ar putea deschide niste dosare in rem ca sa descopere cine a cheltuit banul public fara cap si fara coada. Dar imi mentin afirmatia vis-a-vis de cota de piata si bugetele cheltuite anual. Daca ai cel mai mare buget an de an, nu exista scuze daca nu esti in cel putin top 3 ca audienta. Iar daca esti pe locul 1 ca buget la o distanta uriasa de locul doi si trei an de an, nu ai absolut nici o scuza pe termen mediu pentru locul 7,8 la cote de piata. Trebuie sa fii si incompetent si corupt ca sa poti atinge o asemenea performanta, intre ghilimele.

moise guran  •  23 ianuarie 2017, 19:34

Foarte bine . Eu de aici de unde sunt am renuntat sa ma mai uit la televiziunile private bune numai de scandal !! Prefer tvr 1 . Pacat ca nu mai exista tvr cultural dar in schimb mai "trag cu ochiul " la tvr 2 si 3 . Cei mai mari demagogi si oportunisti sunt la relitatea tv un post la care nu ma mai uit demult . Si inca ceva . Ocupati-va de econonomic si atit . Asta trebuie sa fie prioritatea . Ca sa construiesti spitale noi e nevoie de multi bani .

Ramon  •  23 ianuarie 2017, 20:06

o tot țineți langa cu aservirea TVR catre guvern (sau PSD). OK, dar eu stau toata ziua cu TV de stiri deschise, la TVR nu mai ajung cu telecomanda (cand eram in liceu invatam pe muzica, acum lucrez cu stirile pe on). Deci cu ce ma manipuleaza pe mine TVR ? Cati români au acces numai la TVR și nu la celelalte canale de stiri ? OK, vad mai sus ca RRA si TVR vor obtine atât cât toate celelelte manifestari mass-media, dar faceti cumva si un raport intre volumul de salarii la stat si cel de la privat ? Poate si aici proportia este jumi-juma intre stat si privat. Probabil ca daca TVR va primi de la stat si își va plăti datoriile, se rezolvă o problemă delicată, altfel ce variantă ar fi, să închidem TVR ? Personal, zic merci ca nu mai plătesc (direct) industriei manipularii, care a distrus psihicul a milioane de români.

Lista salariilor din SRR  •  23 ianuarie 2017, 21:05

Va invit sa admirati dimensiunile salariilor din SRR, https://susromania.files.wordpress.com/2016/12/salarii-srr_opt.pdf si veti avea raspunsul la intrebarea "Cum reuseste SRR sa faca economii de milioane de euro, iar tvr, nu". Veti vedea ca salariile in SRR au o medie de 2700 de lei si ca nu mai exista sporuri, nici ore suplimentare, nici acorduri redactionale pentru ca le-a scos Sultanul Ovidiu Miculescu, pentru a face rost de bani pentru calatoriile lui de lux, 110.000 de euro in 2 ani, asa cum aratau documentele postate de dl. Tolontan chiar aici, pe blog, in octombrie 2016. Tot din veniturile SRR s-au infruptat ilegal, cu vreo 2.500.000 lei - asa cum arata Raportul Curtii de Conturi din iulie 2016 - si Consiliul de Administratie si Comitetul Director, ambele conduse de acelasi Ovidiu Miculescu. Raportul este postat de news.ro si de sfin.ro. Va rog sa urmariti, in ordine alfabetica salariile Directorilor din SRR de 13.000 lei lunar, ale Managerilor de 11.000 lei lunar, ale Redactorilor sefi, de 9.100 lei lunar, al Secretarului General studiouri teritoriale: 13.000 lei, ale sefilor de servicii,de 6-9000 lei, unii avand doar cate 1-2 subalterni. Si vedeti-le si pe ale realizatorilor si redactorilor, facatorii de emisiuni, majoritatea au intre 2100 si 3000 lei, unii au emisiuni zilnice! Ganditi-va ca sefii din radio au de 4 ori salarii mai mari decat Alexandru Tomescu (incadrat solist instrumentist) si oricum, mai mari decat senatorii, deputatii si ministrii, iar presedintele SRR Ovidiu Miculescu, cercetat penal pentru abuz in serviciu si conflict de interese, continua sa dea cu tifla, incasand de la stat un salariu mult mai mare decat presedintele Romaniei!! Asta e ordinea lucrurilor in Romanica.

haideusicfr  •  23 ianuarie 2017, 21:28

Radioul nu-l prea ascult ,in schimb stirile le urmaresc la TVR1. Se vede diferenta de atitudine intre postul national si cele private ,comerciale.Care nu se mai satura cu reclamele ,cu stirile bomba (o profesionista este Andreea Esca ) ,de gandesti uneori ca vine sfarsitul lumii. Poate ca inghit bani multi ,asta e .Guvernul a decretat maine zi nelucratoare si noi mergem la lucru. La privati ,care-si cam bat joc de multe cele. Statul nu se poate juca cu legile. Ar fi multe de discutat.

Alex  •  23 ianuarie 2017, 21:44

Daca se verifica organigrama televiziunii romanie cu peste 3000 angajati platiti foarte bine , o sa gasiti toata clientela politica a parlamentarilor,partidelor politice.Tvr nu este altceva decat o sursa de salarii foarte bune de 1000 euro date clientelei politice,de aceeea trebuie alimentata de la buget pentru nu se mai putea doar prin taxa tv.

haideusicfr  •  23 ianuarie 2017, 21:55

Tarom caile ferate si cate or mai fi merg in pierdere. Sunt multe tari de felul Romaniei care au renuntat in a mai avea firma de stat de transport aerian. Si acolo ,salarii ,nepotisme ,etc .Din fericire nu au fost evenimente tragice ,inseamna ca avem piloti buni. Dar firma e falimentara.

Dac  •  23 ianuarie 2017, 22:56

S-au intrebat oare la ce sunt bune atatea canale TV la televiziunea publica (TVR1, TVR2, TVR3, HD, International, Cultural, Info, regionale...), cat de urmarite sunt aceste canale??? Ar trebui sa pastreze TVR1 (si eventual TVR2) si atat!!! In loc sa faca un efort in a finaliza proiect-ul noii magistrale de metrou - proiect in care s-au bagat deja o groaza de bani, care ar rezolva o mare parte din problema traficului in Bucuresti, etc baga banii in TVR care de mult timp a devenit o gaura neagra...

radu  •  23 ianuarie 2017, 23:02

Eu cred in Grindeanu!

Salariu de presedinte SRR  •  23 ianuarie 2017, 23:07

Da, @Fost Platitor de taxa, foarte tare linkul, Presedintele director general la SRR Ovidiu Miculescu incaseaza aproape 22.000 lei lunar! Salariu plus vechime. Plus SUV cu 2 soferi la dispozitie, calatorii in Noua Zeelanda, Japonia si Australia, Marea Britanie, calculat cam 120 zile pe an. Iar la TVR salariile sunt si mai mari! Tare, PSD-ul asta, si la SRR si la TVR pdg sunt pesedisti.

Ion  •  24 ianuarie 2017, 0:02

@ Salariu de presedinte SRR. Esti cel mai informat! Seful radioului public este un nene atit de PSD- ist incit a iesit public impotriva lui Dragnea!Liderul PSD a spus chiar ca seful SRR la amenintat prin telefon!Acum serios,numai atit puteti?

Cristian  •  24 ianuarie 2017, 2:54

pff pei d-asta isi permite SRI-u sa cumpere toate sateurile astea *** daca doar 0.9 milioane costa pe an. SRI are buget 1,9 miliarde de euro :))

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Salariu de presedinte SRR  •  24 ianuarie 2017, 10:39

@Ion, da atat putem, dar ne informam, da Ovidiu Miculescu este un psd-ist din tabara lui Ponta, partenerul lui de afaceri: http://www.stiripesurse.ro/omul-lui-ponta-de-la-radio-se-da-tehnocrat_975680.html. Iar Dragnea il urecheaza pe fata doar ca sa-i arate pisica, adica cine e noul Jupan. In fapt, il lasa in pace pe Boss cu un venit din banii nostri de peste 22.000 lei/luna si o viata de nabab

Comentează