miercuri, 26 octombrie 2016, 6:45
Invitat acum două zile la DigiTV, ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, este întrebat dacă Tarom rămîne o companie sigură ”în ciuda numeroaselor incidente tehnice din ultima vreme”.
Sorin Bușe răspunde că da, e și el îngrijorat de fenomenul incidentelor tehnice numeroase, dar că Tarom rămîne o companie sigură. Și că se preocupă. Dacă îi priveai expresia feței, numai încredere nu-ți transmitea.
Pe fapte, răspunsul corect al ministrului era altul: ”Despre ce numeroase incidente tehnice vorbiți, vă rog? Priviți aici statistica: în ultimele 5 luni, Tarom a avut trei incidente tehnice”.
Că noi, care nu ne pricepem, nu facem diferența dintre incidente tehnice și întîrzieri, e de înțeles.
Dar ministrul Transporturilor e obligat să fie informat.
Să facă distincția.
Nimeni de la Tarom și nimeni de la ministerul condus de Sorin Bușe nu oferă publicului cifrele reale.
Ele pot fi găsite pe un site, ”The Aviation Herald”, care nu este exhaustiv, dar este reperul consultat de toată lumea aviației, inclusiv de către piloți. Unele companii nu raportează defecțiunile minore, dar aceste cifre sînt un punct important de discuție.
Culmea e că, invitat tot zilele acestea la Rareș Bogdan, Nicolae Demetriade, fostul director al companiei, l-a corectat pe moderator, informîndu-l că ”sînt două incidente în octombrie, restul nu sînt incidente reale”. Un fost director spune ce au datoria să spună actualii directori!
Conform ”The Aviation Herald”, Tarom a avut două incidente tehnice pe 15 octombrie, ambele pe aeronave ATR, care deservesc cursele interne. Și mai e documentat un incident pe 30 septembrie, cînd s-a simțit miros de ars. Defecțiunea anterioară fusese pe 13 mai, cu aproape cinci luni înainte.
Nu a existat nici un rănit.
Altfel spus, din primăvară pînă acum la Tarom au fost nu nenumărate incidente tehnice, cum pare dacă citești știrile și te asurzește tăcerea autorităților, ci doar trei incidente!
Dacă faci comparația, Lufthansa are 10 incidente în ultimele două luni. Iar din iunie și pînă azi, compania germană, socotită una dintre cele mai disciplinate, atente și sigure din lume, are cel puțin 16 incidente documentate.
Printre care cîteva cu ”fum în cabină” și ”defecțiune la motor” sau ”decolare fără autorizare”, unul dintre cele mai severe incidente posibile.
La incidentul Lufthansa din 5 august 2016, cursa Paris – Frankfurt, trei oameni din echipaj au fost răniți.
275 de aeronave are Lufthansa
22 de aeronave are Tarom
E adevărat că Lufthansa are de 12 ori mai multe aeronave decît Tarom, trebuie spus și acest lucru. Și nu e ca și cum suprapune cineva Lufthansa peste Tarom.
Dar să lași o companie aviatică ca Tarom să fie supusă tuturor confuziilor fără să oferi publicului datele corecte, tu, ca proprietar, e cam greu de înțeles.
Tarom este o companie de trei stele Skytrax, din cinci. Skytrax propune un sistem de notație unanim recunoscut și care ține cont de serviciile percepute de către public.
Tot la trei stele sînt Czech Airlines, American Airlines, Delta Air Lines, LOT, SAS, Wizz Air, Iberia, Air Berlin sau Aegean Airlines.
Tarom este o companie care are aprobare FAA pentru zboruri în Statele Unite. Multe companii nu sînt socotite suficient de sigure ca să zboare în SUA.
Ultimul accident letal al Tarom a fost în 1995, ceea ce, la numărul de zboruri, o plasează printre companiile cu un bun ”safety record”.
Ultima știre despre Tarom este oferită la Europa FM de către Sorin Bușe – ”Ministrul Transporturilor: Tarom va fi restructurată. Nu este exclusă privatizarea companiei”.
Its1134 • 26 octombrie 2016, 18:53
Și care-i legătura cu sportul mă, de o pui ca primă știre pe GSP? Ești nesimțit?
mihai • 26 octombrie 2016, 18:56
De ce zic aceste lucruri?!? foarte simplu: "Nu este exclusă privatizarea companiei”. Spui ca ceva are probleme sa fie vandut pe un pret mai mic. Extrem de simplu.
ahuramazda • 26 octombrie 2016, 19:10
Cataline citeste printre substraturile transmise de aceasta afirmatie a d-lui ministru si anume: Trebuie sa privatizam si Tarom-ul pentru ca asa ni se cere si suntem conditionati... Deh, vorbe de duh, nu altceva, asta transmite d-nul ministru. Mai intai sa-i dam singuri in cap, ca deh suntem romani, si dupa sa vina si sa-l cumpere cine trebuie. Tu chiar nu citesti printre randuri, Cataline?
haideusicfr • 26 octombrie 2016, 19:13
Intr-o vreme cand am *zburat* si eu,Tarom era joint -venture cu Air France. Totusi .. e o treaba.
un ohm • 26 octombrie 2016, 19:21
parca nu-i evident raspunsul.....vindem tot ce mai apartine romaniei pe bucati. ok, sa vindem, dar sa traim si noi ca cetatenii tarii aleia catre care vindem, nu ? NU.
liviu • 26 octombrie 2016, 19:30
Pai e ministru "tehnocrat"!!! Au venit doar sa distruga. Oricum in ultima fraza v-a raspuns: se urmareste privatizarea companiei. Cu cat are mai multe probleme inchipuite cu atat costa mai putin. Eventual statul va plati el ca sa scape de aceasta companie paguboasa, in ghilimele, pentru bugetul de stat. Poate il urmeaza pe Ghinea la USR ca dracu i-o mai vota pe astia....
Bob ro • 26 octombrie 2016, 19:37
Felicitari pentru aceasta luare de atitudine, domnule Tolontan!
Romulus65 • 26 octombrie 2016, 19:49
Nu v-ati lamurit nici pana acum cu privire la guvernul tehnocrat? El nu reprezinta interesele romanilor ci pe cele ale strainilor. TAROM-ul,de la accidentul de la Balotesti din 1995 care s-ar putea sa nu fi fost un accident ci un caz de sabotaj,nu a avut alte probleme majore de zbor in ultimii 21 de ani. De fapt accidentul de la Balotesti a fost ,daca nu ma insel,singurul cu victime din istoria TAROM-ului.
Alx • 26 octombrie 2016, 19:49
...intelegem unde bate dl.Tolonta :). Din pacate insa (desi pe fond poate are dreptate), se insereaza si niste prostii in articol - precum comparatia dintre numarul de incidente Lufthansa si cel de la Tarom... fara sa spuna si cate zboruri si aparate opereaza o companie si cate cealalta...
Om • 26 octombrie 2016, 20:00
Da' bariera? Cu bariera ce facem? M-a amuzat interventia de marti de la radio si chiar asteptam sa inceapa investigatia pe tema asta. Sper ca textul de acum e doar inceputul. Bafta, keep up the good work!
Cătălin Tolontan • 26 octombrie 2016, 20:07
@Bob ro: multumesc, insa nu e o atitudine, sint niste fapte
Gogaie • 26 octombrie 2016, 20:09
Tolo, de ce minti? TAROM din 2007 incoace nu mai e profitabila. Si e normal, din moment ce au aparut low-costurile in Romania. Sunt 300 de milioane de euro pierderi de la bugetul de stat. Tarom este o capusa! Inainte era pe plus.
Constantin • 26 octombrie 2016, 20:10
Domnule Tolontan, De acord cu luarea de poziție, dar ați omis un aspect extrem de important: întârzierile de-a dreptul nesimțite. Am efectuat fix 59 zboruri cu Tarom anul acesta și mai puțin de 10 au sosit la timp. Acum va scriu din Iași, trebuia sa decolez la 18:50 spre București (RO708), dar ce credeți... este ora 20:10 și avionul încă nu a sosit in aeroport.
Mihai • 26 octombrie 2016, 20:15
Salut domnu tolo sa stiti ca mai exista un incident si in data de 4 iulie, zbor buc-budapesta cand aeronava a fost intoarsa la bucuresti din cauza unor probleme la sistemul de franare.
Gogaie • 26 octombrie 2016, 20:16
TAROM trebuie sa dispara, Romania trebuie sa investeasca bani in autostrazi si trenuri. Exista destule companii low cost aeriene.
FZR • 26 octombrie 2016, 20:18
De exemplu cursa de ieri spre Cluj-Napoca cu care trebuia sa decolez la 12.55 a fost amanata pentru ora 15, fix cu 5 minute inainte de cea de 15.05 care a decolat normal. Cauza? Probleme tehnice, surpriza tot un ATR. Pai nu e penibil? Ca sa nu mai vorbesc de vechimea flotei si numarul scazut de avioane . Nust` cum dracu cei de la Wizz isi permit bilete si cu 39 pentru o cursa Cluj-Bucuresti, sa aiba o flota de 4 ani vechime si la naiba, sa faca profit an de an. In schimb Taromul e mereu pe pierdere cu bilete de 500 de ron acelasi segment si avioane pline. Trebuie reformata din temelii aceasta institutie.
Rudolf • 26 octombrie 2016, 20:23
Foarte bun articolul de data aceasta, d-le Tolontan. Este evident că domnii guvernanți, aleși "pe sprânceană" de niste cercuri din afara țării, trebuie să-și îndeplinească misiunile. Iar una din acestea este, probabil, si vânzarea Taromului, dar nu oricum, ci la un preț chilipir. Paradoxul poate fi același care îl știm de ani de zile: băieții ne obligă să "privatizăm", iar de multe ori cumpărătorii sunt societăți cu capital de stat din vest.
Dan • 26 octombrie 2016, 20:31
Lufthansa vs Tarom :) Mai are vreo comanda nea Nelu contra *** tehnocrati?! Noi nu ne vindem tara! Aaaa, btw, Tolontane, de cate ori ai fost anul asta cu Taromul? Ai fost multumit? Eu nu, mie conu' Tarom mi-a pierdut bagajul si deconteaza doar 20 de dolari pe kg. Jurnalistul de investigatie se mai pune si in pielea personajului inainte de a arunca date statistice.. Te credeam totusi mai cerebral
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Andrei F • 26 octombrie 2016, 20:36
De ce Ministrul dă declarații belicoase,alarmiste?...Poate vrea să-i facă reclamă pentru privatizare...Sper că cei care imediat sar si vor un miting sunt mulțumiți . Așa arată o consecința a mitingurilor... Răspunde cineva? Dacă TVR-ul este al nostru și Tarom este al nostru(vorba vine...).
CFR • 26 octombrie 2016, 21:03
Sa invatam de la ... http://www.aircanada.com/en/about/media/bio/Rovinescu.html
Mugur • 26 octombrie 2016, 21:08
Pai cum la noi romanii sunt buni la toate, de ce nu ar putea ca un jurnalist sportiv sa scrie sau sa isi dea cu parerea despre orice altceva, mai putin despre sport? Tot sportul se afla intr-o mocirla de nedescris iar dumnealui ii arde de cruciade politice si alte lucruri, care nu au legatura cu specialitatea lui, nu e normal? Doar traim in Romania si le mai si pasa de sport... chiar prea mult! Atat de mult incat nici nu mai scriu...
CetateanuLCosmic • 26 octombrie 2016, 21:11
[OFF-TOPIC]: Catalin te rugam sa investighezi neregulile ce se ascund in spatele Cardului de Sanatate !!! Multumim
Luca • 26 octombrie 2016, 21:39
Asa este : pilotii romani sunt extrem de apreciati ! Bravo Tolo ! Felicitari
dan65 • 26 octombrie 2016, 21:39
@Its1134 nu este nimeni nesimtit,esti tu prost...informat.asta nu este o stire pe GSP ,esti pe blogul lui Tolontan si nu este inca un articol cu noi dezvaluiri de coruptie,ci este unul care se doreste a fi preventiv(adica ba ministrilor,secretarilor de stat si restul care pierdeti vremea pe la ministerul transporturilor,aveti grija sa nu o comiteti,ca Tolo & CO. stau cu ochii pe voi)
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
geo • 26 octombrie 2016, 21:40
Uite Cătălin, dacă ești un bun investigator...întreabă-i pe cei de la Tarom cine e seful Siguranței Zborului si ce îl recomandă. Vei afla că este vorba despre o doamnă economist ***... Nu exista companie aeriană unde seful Safety nu e pilot sau inginer de aviație. Doar la Tarom se mai poate una ca asta.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
bogdan petri • 26 octombrie 2016, 22:10
GSP e un ziar care se ocupa de sport???Sau ce e? s-a ocupat de ancheta colectiv..atunci nu am inteles prea bine de ce,dar emotia era foarte mare... Sunteti un ziar de sport sau nu?
Ela • 26 octombrie 2016, 22:28
De cand se pricep publicitarii sa conduca sau sa fir membri in Consiliul de Administratie al Tarom?! Cred ca aici sunt multe raspunsuri... ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/conducerea-ministerului-transporturilor-i-bate-joc-de-compania-tarom-462953
Filbert • 26 octombrie 2016, 22:29
@CFR Rovinescu e 'escu' doar cu numele, e in Canada la virsta de un an, parca, iar stramosii lui oricum se numeau Rosenfeld, Rothman sau ceva asemanator, oricum. :)
Filbert • 26 octombrie 2016, 22:37
@CFR Rectific, a sosit la 5-6 ani... " Air Canada boss Calin Rovinescu revealed a side of himself that few are aware of: how he was driven to excel as the son of hard-working Romanian-Jewish immigrants." "Rovinescu, born in Bucharest in 1955, came to Montreal by boat when he was six years old. His father, Ionel, 38 at the time, was a urologist and surgeon seeking to escape antisemitism and repression. His mother, Adriana, was a teacher, with two master’s degrees."
maistor kokir • 26 octombrie 2016, 22:42
pt "Its1134" , frate tu nu intelegi ca noi n-avem despre ce vorbi legat de sport, n-avem echipe in liga campionilor , campionatul e vai de el , jucatori romani la cluburi mari nu avem , in sport in general, nu existam ,s-a vazut la jocurile olimpice , normal ... ca tre sa scrii despre altceva, ca sa mentii ratingul ziarului , daca s-a ajuns pe prima pagina sa fie prezentat "un interviu cu Litza Dumitru ,despre carierara lui ca fotbalist si antrenor ,de greselile lui ... etc ?" ... pai in Anglia sau Spania ,astfel de interviuri cu fosti fotbalisti f batrani , gasesti cel mult in niste almanahuri vechi ...
katzavenku • 26 octombrie 2016, 23:18
"safety record", Catalin.
Radu C • 26 octombrie 2016, 23:34
Asumand ca doar cele trei incidente petrecute in 5 luni ar fi tot ce se poate spune negativ despre TAROM, insemana ca folosirea ei implica un risc al incidentelor de 60%. Vi se pare putin, domnule Tolontan? Mie nu mi se pare, ci constat clar o lipsa de performanta si siguranta foarte ingrijoratoare.
Cătălin Tolontan • 26 octombrie 2016, 23:44
@katzavenku: multumesc, am modificat
Cătălin Tolontan • 27 octombrie 2016, 0:09
geo: [email protected]. Multumim!
Marius • 27 octombrie 2016, 0:31
Felicitări pentru articol, domnule Tolontan. Ca o dovada despre cât de mult habar au cei din fruntea ministerelor si cei pe care-i numesc la conducerea companiilor din subordine, actualul director al Tarom nu știe nici măcar numele alianței aeriene din care face parte compania pe care o conduce. La interviul din aceasta seara de la TVR spunea ca Tarom face parte din "Sky Alliance"., o combinație între SkyTeam(cu AirFrance/KLM, Delta,etc) din care face parte Tarom si Star Alliance, alianța condusă de Lufthansa. Sper ca domnul director sa nu aibe senzația că trenul de aterizare e împrumutat sau întreținut de CFR...
Cartita • 27 octombrie 2016, 1:04
Uitati va va rog mister Tolontan la gugumania pe care au facut o acelasi "bineintentionat" ministru la CNADR. Dintr un mamut a facut doi, numai ca al doilea il construiesc ei si cu ce angajati vor. Sa inaigurezi 2 m de autostrada penibila in 2 ani si sa mai faci o companie sugativa la buget...ce sa mai zic....Taromul e deja dat in "operare", aeroportul la fel....tehnocratii lui peste nicio diferenta fata de ceilalti *** pesedisti sau de aiurea numai ca astia isi mai dau si aere de contopisti europeni
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
paul.o • 27 octombrie 2016, 1:21
Am mare respect pentru talentul dvs. investigativ.Sunt convins ca daca vreodata se va infiinta CNN Romania , veti fi acolo. Motivul pentru care scriu este altul. Cazul "Colectiv". Am vazut acum " Al treilea om"/ (The Third Man) Considerat cel mai bun film britanic "all times" si unul din cele mai bune 5 filme ale tuturor timpurilor , Orson Wells este un criminal care in Viena de dupa razboi,face specula cu penicilina , o dilueaza , omorand astfel copii etc. Graham Green a scris el insusi scenariul; cartea a aparut dupa aceea. Filmul este complex (impartierea Vienei dupa WW II , expulzarea strainilor in est ) dar tema nr. 1 ramane penicilina diluata.
Costas • 27 octombrie 2016, 1:44
Liviule ești un PSD-ist notoriu dar si un om de nimic dacă o țara întreaga recunoaște ca Ciolos este cel mai bun prim ministru de la Revoluție,iar tu dai cu bita in balta ci tehnocrații.lasa-neeeeeeeee.
Costas • 27 octombrie 2016, 1:47
Tolontane ești cel mai bun jurnalist din țara,nu o spune un neștiutor,sau neavenit,felicitari
Bogdan • 27 octombrie 2016, 2:01
Sunt surprins sa vad un articol atat de prost scris de tine. Faci niste acuzatii la ministru bazate pe informatiile incomplete de pe un site care specifica la faq ca afiseaza doar anumite tipuri de incidente. Chiar si asa siteul respectiv nu contine toate incidentele, lucru confirmat si de alte persoane in comentarii. Plus conform celor scrise chiar de tine, daca raportam la numarul de avioane tarom are dublu incidente fata de luftansa.
bg • 27 octombrie 2016, 4:57
CURATENIE LA TAROM! Asta trebuie facut...In compania Tarom au fost infiltrati tot felul de indivizi loiali partidelor politice care pe langa faptul ca sunt neprofesionisti mai invartesc si tot felul de afaceri. Totul se reduce la bani...Cand a fost un incident aviatic, am auzit declaratia unui lider de sindicat al personalului care dirijeaza circulatia avioanelor si care m-a stupefiat. Cica sunt momente cand avioanele dispar de pe radar si cel de la pupitru apreciaza singur in cate secunde, minute reapar si cam pe unde ajung. Nu este posibil asa ceva, sa operam cu aproximari, ca poate, ca ar fi ...Daca nu se iau masuri urgente si in privinta mangementului companiei (vezi defectiunile tehnice, intarzieri, rentabilizare, etc...) vom avea surprize (neplacute) mari... Doamne fereste!
Dax • 27 octombrie 2016, 6:50
Ar trebui sa inteleaga chiar si papagalul asta de ministru: Tarom pierde, insa in nici un caz nu e subventionat de la buget pt ca e interzis prin lege. Tarom e adevarat inregistreaza pierderi insa din bugetul propriu. E o diferenta! Atunci de ce sa o privatizezi, nu crezi ca Romania are nevoie de o companie nationala? Tradatorilor de tara, o sa raspundeti cu totii odata!
pensionar • 27 octombrie 2016, 9:16
As vrea sa va atrag atentia asupra PERSONALULUI TEHNIC.Este din ce in ce mai putin (aproape ca nu se mai poate face fata) atat la'LINIE' cit si la 'BAZA'.Oamenii fie au iesit la pensie,fie au plecat la alte companii care ofera un salariu decent(fata de complexitatea, raspunderea si pregatirea profesionala).La TAROM am vazut ca salarii mari au doar menegerii pe cind tehnicienii(mai ales cei tineri) rar depasesc 2000 lei,iar cei cu vechime mare 3500-4000 lei.Iata cum arata salariile 'exorbitante' de la TAROM.Menegerii depasesc frecvent 17000 lei.Asa este normal?
yoz7777 • 27 octombrie 2016, 9:24
Cataline, te faci ca ploua si pui lucrurilr intr-o perspecriva partinitoare. De unde stii ca cei de la Tarom au anuntat toate incidentele "minore"? Daca tot compari Tarom cu Lufthansa fa-o si procentual - 5,8% Lufthansa vs 9,1% Tarom. In afara de asta, de ce nimeni nu le pune o intrebare simpla celor de la Tarom - cum se face ca la ei o cursa intetna costa mai mult decat una in Europa? Eu am gasit doar o explicatie - isi acopera gaurile care le fac pe rutele externe cu preturile de pe intern. De anul asta au pus-o pt ca au concurenta pe cele mai profitabile rute interne - Iasi (din oct 2015), Cluj (din iun 2016) si Timisoara (din nov 2016), asta a insemnat scadere de preturi, pe care nu stiu daca le-au luat in considerare la bugetarea pe 2016. Inca au mare noroc pt ca multinationalele inca isi trimit majoritatea angajatilor cu Taromul (nu inteleg de ce, dar astea sunt macar private). Ce nu inteleg (daca tot ai scris de directorul RRA) de ce oamenii de la companiile de stat, patlamentarii etc inca folosesc Tarom pe cele 3 rute, desi avem zboruri mai ieftine cu BlueAir, Wizz sau RayanAir? Pai nu din bani de la buget sau care influenteaza bugetul se platesc aceste curse?
Crina • 27 octombrie 2016, 10:26
@Gogaie: Domnule ati auzit vreodata de autofinantare? Stiti ce este aia? Nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Tarom este companie de stat cu autofinantare asta inseamna ca statul este majoritar, dar compania isi castiga banii singura din curse. Asta inseamna ca nu mananca bani de la stat, la fel ca si ROMATSA. Intelegeti domnule? Ganditi inainte sa faceti afirmatii! Si de unde stiti ca din 2007 Tarom este pe minus si ca "inainte era pe plus"? Si de ce trebuie sa dispara Tarom? Ca asa vreti dumneavoastra? Citesc unele comentarii si ma crucesc. Pe de o parte ne plangem ca totul in tara asta a fost distrus, iar pe de alta parte zicem "sa dispara Tarom-ul", mananca din banutii nostrii de la buget. Care bani de la buget? Aia care nu sunt investiti in nimic? Totul merge rau in tara asta din cauza Tarom, asa-i?
Florin • 27 octombrie 2016, 10:31
Catalin , pe cand un articol despre modul in care se fac angajarile la Tarom ? Ancheta e simpla, urmati tiparul folosit cu anchetele despre sistemul medical.
Ardeleanu’ • 27 octombrie 2016, 11:23
Userul "mihai ", a spus exact ce mă pregăteam eu să spun: se pregătește privatizarea, ca atare, prețul trebuie scăzut! #țarasevindedarnunepasă
The aviator • 27 octombrie 2016, 12:07
...sa fim seriosi!!! Tarom nu a avut incidente grave pe hartie, pentru ca s-au musamalizat tot timpul, asemeni perioadei de trista amintire!!! Imi aduc aminte, undeva acum 6-7 ani cum un ATR zburand de la Budapesta la Bucuresti a aterizat de urgenta la Timisoara, invocand vremea, cand de fapt echipajul pierduse alimentarea principala cu energie electrica. Motivele nationaliste de tip iliesciene, ar trebui sa dispara pentru totdeauna!!! TAROM inghite an dupa an sume importante de la buget...adica din banii nostri! Malev s-a inchis datorita lipsei de performante! cat sa tot platim din buzunarele proprii, doar pentru a avea o companie nationala???
Nonymous • 27 octombrie 2016, 13:14
@Crina: bravo! @Gogaie: Care dintre cei doi neuroni ti-a soptit sa postezi aici 2 comentarii inepte? Cred ca tu esti cel care ar trebui sa dispara din peisaj! @bg: Nu e cazul sa fii ingrijorat, nici sa amesteci lucrurile... adica TAROM cu ROMATSA! "Cica sunt momente cand avioanele dispar de pe radar si cel de la pupitru apreciaza singur in cate secunde, minute reapar si cam pe unde ajung." Pai asta e menirea dirijorului de la „pupitru”, sa anticipeze! Am inteles ca faceai referire la controlorul de trafic din ATC (Turn), care e angajat al ROMATSA – ce legatura are cu TAROM? Toate avioanele "dispar" cateva (zeci de) secunde de pe radar, cand se reseteaza transponderul, se mai intampla... Ai citit prea multe povesti despre Triunghiul Bermudelor :)
The Aviator • 27 octombrie 2016, 15:21
@Crina http://www.listafirme.ro/tarom-sa-477647/ ...daca statul este actionar majoritar, iar statul suntem noi, atunci conform declaratiilor pe care le aveti in site-ul de mai sus, NOI ii giram pe nenorociti!!!...de fapt nu iigiram, deoarece banii furati sistematic din buzunarul meu si al dumneavoastra nu se mai intorc!!!...si acest lucru continuua la nesfarsit din 2007!!! Ungaria nu poate trai daca s-a desfintat Malev-ul??? Austria a murit daca Lufthansa a cumparat Austrian Airlines??? Cred ca ajunge! Ori se vinde ori se inchide...ca de performante nu cred ca poate fi vorba!!!