Diferența meritată

Enache a lăsat Steaua în 10, dar și fotbalul românesc și-a lăsat toate șansele europene într-o singură investiție

vineri, 16 septembrie 2016, 12:00

Când Tamaș se concentrează, poate pasa de la 40 de metri astfel încît să bage mingea de fotbal în coșul de baschet.

Cînd Niță prinde o zi bună, el joacă simultan rol de portar și de libero.

Dar toate acestea se dovedesc inutile dacă Gabi Enache își scoate dinții în noaptea cu lună galbenă de deasupra Ankarei. Nici nu începe bine meciul și fundașul ia galben după ce Regattin își anunță viteza superioară.

Iar, în minutul 45, după o repriză în care meciul părea unul de 1,X,2, Enache recidivează!

Stelistul îl lovește cu capul în umăr pe Ndiaye și este eliminat cu ”roșu” direct. Rîde, mimează surpriza, dar adevărul e că și simplul cartonaș galben îl expedia la vestiare.

Istoria meciului se complică.

În superioritate numerică, Osmanlispor începe din nou în forță. Noroc cu același Tamaș, care respinge in extremis. Și cu liniștea de fachir a lui Niță, care continuă să iasă, fază după fază, exact în fracțiunea de timp potrivită. Fantastică încredere dă un astfel de portar echipei!

Turcii sînt o echipă ofensivă, un hibrid de valoare și candoare, lipsit de pragmatismul adus de experiență. Se simte că sînt la prima lor participare în grupele unei competiții europene.  Numai că joacă mereu, neobosiți.

De partea cealaltă, Adi Popa încearcă să scoată ceva din fiecare acțiune. Însă Steaua cedează aproape de tot inițiativa.

În minutul 60, Boldrin e înlocuit cu Tănase. N-a fost meciul brazilianului.

Trei faze mai tîrziu, e rîndul lui Tamaș să greșească. Tiago Pinto vede o pasă de clasă către Ndiaye. Tamaș bagă o alunecare tîrzie, piciorul drept e regulamentar, însă stîngul îl seceră în careu pe Ndiaye. Penalty! Transformă Diabate.

1-0 pentru Osmanlispor.

Minutele se scurg în orb, fără speranțe de egalare. Adevărul e că a doua echipă din Ankara, care semnifică orașul liberal, nu microbist, al Turciei, este mai bogată decît cel mai prosper club al României. Cam asta e diferența!

Vorba lui Zicu. Sîntem un fotbal care stă într-o investiție. Iar aceea este inferioară investiției cu numărul șapte, opt din Turcia!

Iar diferența strălucește imediat și pe tabelă. Turcii reușesc și golul doi cu un sfert de oră înainte de final.

Urmează un sfert de oră în care ne putem gîndi la multe. Ar fi simplu să arunci totul în cîrca lui Enache. Simplu și confortabil. Dar ar fi doar un sfert de adevăr.

Fazele curg monoton. Turcii pasează, noi alergăm ca la măgăruș.

Pe vremuri, cînd meciurile nu erau televizate, dacă am fi auzit această descriere în transmisia radio am fi crezut că i-au turnat turcii raki în ceaiul negru maestrului Dan Voicilă.

De această dată, confuzia e imposibilă. Turcii au fost în negru. Iar noi am fost pe acolo.

Comentarii (73)Adaugă comentariu

bogdan  •  16 septembrie 2016, 0:07

maestre...tot la fotbal te pricepi mai bine decat la "de ce Condrea falsifica concentratia dezinfectantelor "...

Winner  •  16 septembrie 2016, 0:07

Becai a scapat de singurii jucatori valorosi hamroun, stanciu si chipciu si a adus in loc niste glume de jucatori. Cu toti banii aia multi sa nu fi fost capabil sa faca niste investitii serioase? 1.7 milioane pe Tanase? sa fi fost oare vreo datorie platita nasului ? o sapalare de bani ceva?

Andrei  •  16 septembrie 2016, 0:12

Ce frumos e sa nu trebuiasca sa scrii despre sport decat la cald.

bradut  •  16 septembrie 2016, 0:13

Da, ai nimerit-o bine la final, "am fost p'acolo". Cam atât.

Lucka  •  16 septembrie 2016, 0:13

Totusi , Enache nu e de Steaua . Ca sa faci astfel de lucruri , la un asemenea nivel , trebuie ca nu te ajuta prea mult inteligenta ... Pacat !

LZM  •  16 septembrie 2016, 0:15

Prestatia echipelor romanesti in cupele europene, LA-MEN-TA-BI-LA! continua rusinea romanilor in europa! Am fost din nou pateticii europei! Toate tarile din europa au luat azi puncte doar noi ne-am facut cu 2 echipe din nou de ras. Cam toamna asta este falimentul definitiv al fotbalului mioritic. Dupa rusinea din seara asta cand ambele fantome mioritice au jucat cu cele mai slabe echipe din grupa si s-au facut de ras, si putinii "idioti" ce-si mai pierdeau vremea pe ruinele numite stadioane din romanica sa vada niste ghiolbani impiedicati numiti de voi,gazetarii, fotbalisti, o sa ramana acasa! Avem al 44'lea sau pe acolo, coeficient al europei! Fotbalul romanesc= o rusine! Adevarul e unul singur....sportul romanesc e mort si ingropat. Nu mai are nicio sansa de revenire....ati pus un poll- de ce nu vin oamenii pe stadion. Stiti de ce? Pentru ca s-au saturat...tot spera de 26 de ani sa creasca campionatul, sa ajungem si nou un campionat puternic al europei sau decent macar si nu primesc asta...s-au saturat sa vina o echipa gen AW si sa ia la misto campioana lu' peste, s-au saturat sa lupte toti sa intre in grupe si dupa aia sa-i calareasca osmanlispor dupa ce au plecat cei mai buni din echipa. Aceeasi chestie se poate zice si la celelalte sporturi unde echipele romanesti nici macar nu se mai inscriu in cupele europene. Pe tineri i-ati pierdut cu mioriticismul asta....voi ca gazetari nu v-ati facut treaba. Stadioanele si salile sunt goale, copiii nu mai merg la sport si nu mai cunosc nicio echipa romaneasca. Sunteti partasi la ultima suflare lamentabila a sportului de la noi. Revenind la fotbal si la fotbal romanesc...urmatoarele 5 etape de EL mai bine baga televiziunile niste comedii...fotbalul o sa continue sa se faca de ras.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

LZM  •  16 septembrie 2016, 0:15

.................

Tehnicu…  •  16 septembrie 2016, 0:17

Sa fim seriosi Tolo, fcsb si cu Enache in teren 90 min. era victima sigura. Din pacate, din nou am reusit sa ne facem de ras si dupa cum vad cred ca terminam grupa pe ultimul loc.

Liviu  •  16 septembrie 2016, 0:22

Eh... cu toti banii lor, nici turcii nu fac mare branza in Europa. Un Besiktas ratacit prin grupele CL si cam cu atat se mandreste acum un fotbal care investeste enorm in fotbal de vreo 20 de ani. N-am jucat atat de rau in prima repriza, dar e normal ca jocul sa aiba probleme cand ai atatia jucatori noi. Degeaba aduceai fundas lateral, atacant sau mai stiu eu ce, ca fara meciuri alaturi de echipa tot nu reuseai nimic, Si pana la urma ce te-ar determina sa nu-ti vinzi jucatorii cand ai oferte mari? N-avem campionat domnule Tolontan pt. ca n-avem bani. Stiu ca multi conationali rad de fotbalul autohton de peste 20 de ani, dar hai sa fim seriosi: parca aratam mult mai bine acum 7-8 ani cand unii mai investeau si erau 5-6 echipe cu pretentii. Acum o parte din aia care mai investeau pe ici pe colo sunt ocupati cu DNA-ul ca deh...

Marian  •  16 septembrie 2016, 0:22

Așa e. O singură investiție, dar și aia eliminată de Gent. Politica de a "racola" jucători de la adversare nu e o investiție, poate fi, cel mult, abuz de putere. As vrea sa vad mai multe articole dedicate tinerilor sportivi si cat mai puțina reclamă abuzului de putere. O schimbare a discuției din așa-zisa căutare a performanței în căutarea promovării tiparelor sustenabilitate si sănătoase( în cel mai larg sens al cuvântului).

lord belial  •  16 septembrie 2016, 0:25

''Turcii sînt o echipă ofensivă, un hibrid de valoare și candoare, lipsit de pragmatismul adus de experiență'' nttt. n-as zice asta. n-am vazut nici o valoare la turci. nici candoare, doar niste jucatori negri second hand si niste turci care bubuiau prost, prin tribune. daca baiatul ala, enache, nu era eliminat, ii bateam cu 0-0 pe turci. meciul asta a fost de categoria liga 1, fara nici o rusine. parca ma uitam la fc arges - fc dinamo srl. il vad pe reghe ca fiind cel mai nimerit antrenor pt steaua dar vreau sa-l intrebe si pe el cineva: mister, asa se joaca fotbal? fugim in benzi si centram inalt in careu ca si avem jucatori de cap. nu e vorba de meciul asta, e vorba de tot anul 2016. cu exceptia meciului cu sparta praga, nu am vazut meci de-al stelei sa imi placa. nu avem atacant - golubovici ala e o gluma proasta. fundas - baiatul ala capitan, tosca, e fotbalist? acum aud de el pt prima data. copiii aia: enache, fl tanase, care mai sunt? astia cand au ajuns la steaua si, mai ales, de ce? bourceanu- dati-l la fiare vechi, e degeaba tamas - mi-a placut, dar a comis-o la penalty. negru moke - promite, dar sa urce mai des, mai cu curaj, nu e el de aparare nita - bravo, tata. tu esti portar bun reghe, AVEM SI NOI ATACANTI SA DEA GOLURI? gen piovaccari, kapetanos, rusescu? avem si noi o idee de fotbalul jucat? avem si noi niste preparatori fizici sa ne faca sa alergam 90 min? sau tu te-ai axat pe atacanti gen marica? impotenti in atac si ineficienti in general? urat de tot meci. rusine ciobane machidon, rusine reghe. ori faceti o echipa competitiva ori, mai bine, stati acasa decat sa ma indispuneti cu jocul no name al unor anonimi impotriva altor anonimi din turcia. ps: fc zurich, cine v-a zis voua ca aia e echipa proasta? until recently, juca in UCL.

ovidiu_3003  •  16 septembrie 2016, 0:30

...fcsb este o echipa umflata de presa ...nu i buna de nimic ...in fotbal nu conteaza numai banii...uitati va la alte echipe cum bat M.U.

gica  •  16 septembrie 2016, 0:31

tolo *** *** ? hi hi

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionut  •  16 septembrie 2016, 0:34

Sa inteleg ca am luat bataie pentru ca au mai multi bani? :) A cui e vina ca Steaua joaca cu Enache fundas dreapta? Hai sa fim seriosi. Tot facem analize peste analize, cine e de vina ca fotbalul romanesc a luat o la vale. Raspunsu e unu simplu dar tot va place sa cautati alti vinovati. Patronii astia de carton au omorat fotbalul. Din cauza lor au disparut echipele de traditie si in acelasi timp suporterii. A cui e vina ca Steaua joaca mereu cu improvizatii pe diferite posturi? Mai bine joci cu un junior decat cu o extrema dreapta. Dar am uitat, Steaua nu are echipa de juniori. A cui e vina ca Popa joaca titular de atatia ani cand el ar trebui sa concureze la atletism. A cui e vina ca Tanase, un jucator mediocru, a fost titular timp de 5 ani? A cui e vina ca un jucator ca Bourceanu joaca la Steaua? Bourceanu nu e in stare sa o faca o preluare in fata sau sa dea o pasa mai lunga de 5 metrii. A cui e vina ca o echipa ca Steaua nu are atacanti? Cine spune de 5 ani ca o sa cumpere un atacant de valoare daca se califica in CL ? :) Stiu ca asta iti e meseria dar nu te ai saturat sa scrii aceleasi bazaconii mereu? Acum cateva zile i ai luat apararea infractorului, ai spus ca stii tu sigur ca se pricepe, ca a scris in GSP. La ce se pricepe, la dadacit jucatorii, sa i duca in cluburi si la trasferuri ratate? Marele MM nu intelegea de ce au disparut suporterii :) Poate ii transmiti tu ca suporterii s au saturat sa fie batuti de manageri, bodyguarzi. S au saturat sa vada fostele glorii batjocorite. S au saturat sa vada jucatori care nu stiu sa loveasca mingea corect. S au saturat sa urmareasca o echipa fara viitor, fara stadion, fara echipa de juniori, fara identitate. Ce ar fi ca Abramovic sa se comporte ca Becali? Pai ar zbura cu tot cu miliardele lui. Patronii astia au noroc ca traiesc intr o tara de cocalari care inca se mai uita la Liga I dar nici astia nu o sa mai puna botu in curand. Sa vedem atunci ce o sa faca fara banii de la televiziuni.

Enachie  •  16 septembrie 2016, 0:39

Ge ce l-ai luat pe Enachie de la Giugiuru daca nu are valuare petru Steaia? Aicea la Giugiuru erea bun Enachie, la voii la Buvuresti nu mai e. De ce? Nu mai iai jucatorii bunii de la noii daca nu avevi nevoe de ei!!!!!

Dante Aligheri  •  16 septembrie 2016, 0:47

RUSINE! Steaua s-a prezentat lamentabil! Iar comentatorii TV tot incercau sa ne abureasca cu valoarea Stelei! Ori nu stiu fotbal, ori nu-si fac meseria!!! Spune, Domnule, pe fata ca nu avem valoare si ca mai bine sa incercam limitarea scorului! Ei o tot dadeau ca "pacat ca nu mai e timp ca sa egalam, ca de castigat nu cred ca se mai poate!" Ce mincinosi!!! Oare toti jurnalistii sunt la fel? Chiar asa sa ne ia de prosti si sa ne minta in fata? Nu-mi vine sa ma mai uit, caci comentariile lor ma irita cand nu spun adevarul!

mdea  •  16 septembrie 2016, 0:51

Aia "fara investitii" macar au jucat...FC5B a facut figuratie cu toate investitiile lor...

Cosmo  •  16 septembrie 2016, 0:56

Sarcina lui tamaș nu e sa bage mingea în coș de la 40 m, ci sa bage alunecările pt intervenții la timp. De aia a eșuat el la Steaua în postura de mate fotbalist.

DanS  •  16 septembrie 2016, 0:56

Ghighi i-a cadorisit pe osmanlai cu o ***, doar sunt in plina sarbatoare; n-a jucat cu ura 😉

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sundance kid  •  16 septembrie 2016, 0:58

Sunt convins ca odata cu implinirea a 30 de ani de la trecerea la Capitalism , Romania va veni cu tolba plina de medalii de la olimpiada . Banui ca trei . Traiasca Partidul National Taranesc in frunte cu Burghezimea ! Hei rup !

Ciprian  •  16 septembrie 2016, 1:07

"Când Tamaș se concentrează, poate pasa de la 40 de metri astfel încît să bage mingea de fotbal în coșul de baschet." Daca se concentreaza o data la 10 ani, da! Altfel n-am inteles-o pe asta. Ori Gabi e vreun Hagi si nu ne-am lamurit noi?

lord belial  •  16 septembrie 2016, 1:23

am vazut rezumatul de la astra - aw si mi-au placut atacantii echipei din giurgiu. meciul, in sine, a parut mai disputat si mai frumos decat al nostru cu osmanlaii

bogdan a  •  16 septembrie 2016, 5:41

Nu inteleg de ce insista cu Enache fundas dreapta cand e clar de atata timp ca nu e locul lui acolo. Enache e mijlocas de banda cu aport 80% in atac. Nu e primul meci lamentabil al lui acolo, ma chinui sa gasesc un meci bun al lui Enache din aceasta pozitie si nu pot. Ce pazeste Lucedreaminbe Reghecamp ?

Ash Ra  •  16 septembrie 2016, 6:58

RUSINEA EUROPEI a aratat inca o data jalnic aseara si a luat-o de la o formatie de care n-am auzit vreodata

haideusicfr  •  16 septembrie 2016, 7:27

Tanase,Tamas ,intr-u totul echipa Steaua a clacat.Cum s-a asteptat si cum se va mai intampla. Veni ea clipa platii. Apropo: toata lumea da vina pe Tanase ( si pe drept cuvant).Pastand proportiile disputelor( si nici nu-i chiar asa!) CFRa jucat i10 oameni cu U Craiova dupa o eliminare fortata a lui Muresan.In min 20! Acum cativa ani a castigat un meci in 9 jucatori.Altadata a terminat meciul in 7 ! Si n-a luat bataie.

ciupi  •  16 septembrie 2016, 7:35

lasand la o parte geniala cu cosul de baschet, am o singura intrebare: kakaia investitzia? sovromfotbalul?

codrrin  •  16 septembrie 2016, 8:17

Tolontan despre...","Stucan despre...",mai "uriasilor" ziaristi,oare apare vreodata un titlu asa pompos intitulat:"Cristoiu despre..."?ca sa nu mai zic ca dupa politica ziarelor pe care le conduceti indreptata de voi doi catre minciuni,exagerari,"bombe" in titlurile articolelor in ideea de a ne pacali sa dam click,voi chiar credeti ca cineva ar fi foarte curios sa va citeasca opiniile??? stiti si voi foarte bine ca neexistand in RO adevarate ziare de sport(si doar despre sport),pur si simplu noi iubitorii sportului nu avem ce face si suntem OBLIGATI sa va rasfoim fituicile cancan-iste!

MIKY  •  16 septembrie 2016, 8:28

Cu si fara Enache, turcii au fost cu 2 clase peste noi , Asta ne e valoarea si multi nu o recunosc !

Noname  •  16 septembrie 2016, 8:53

Lucka, nu asa se pune problema. Enache este un jucator bun, este de Steaua, doar ca atat timp cat nimeni nu pricepe ca Enache nu este fundas, nu ai ce sa faci, momentan "noi", pasionati de fotbal, dam intr-un jucator care este fortat meci de meci pe un post unde nu are repere, calmitatea necesara postului si bineinteles experienta anilor pe acel post. Nu spune nimeni ca nu poate juca acolo niciodata, daca titularul de post este accidentat, ok... poti juca cu Enache fundas de banda... dar sa il ti ca si jucator pe postul ala titular si sa nu existe un altul fie el tot "reprofilat"... este bataie de joc din partea unui club care isi propune rezultate marete si se intituleaza o echipa de traditie in cupele Europene....din pacate ce se vede este amatorism si atat.

alex  •  16 septembrie 2016, 9:03

remarca legata de tamas arata ca nu te pricepi la fotbal

Costi  •  16 septembrie 2016, 9:31

O seara "ciudata" cu victime de calibru ca Manchester United si Inter Milano. Totusi nu pot sa am decat admiratie pentru felul cum au jucat semi-amatorii (da, multi dintre ei au si servici in afara de fotbal si contracte numai pe 1 an) de la Dundalk, o surpriza numai prin faptul ca s-au calificat eliminand pe Bate. Poate au ceva de invatat de la ei "vedetele" noastre.

loro  •  16 septembrie 2016, 10:10

Nu am inteles de ce nu s-a transmis meciul lui Astra.A fost mult mai frumos si s-a jucat fotbal. Am adormit la meciul Stelei si sunt stelist din '81 , insa jocul -mult spus joc pt. alergara haotica de ier-a fost slab .Adversari slabi si ei, dar pe fondul proastei asezari in teren a stelistilor au marcat de 2 ori . Astra fara nume ''mari'' in echipa joaca iar meritul este al antenorului.Din pacate Steaua nu are antrenor de cam mult timp si asta se vede mai ales cand joaca in Europa.

nicolae42  •  16 septembrie 2016, 10:26

Enache nu a luat cartonas rosu din postura de fundas ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

victor L  •  16 septembrie 2016, 10:31

Memorabil, trebuie inramat in analele ziaristicii sportive, in genul expresiei "cu piciorul din spate" ori a "tridentului" barcelonez: - " piciorul drept e regulamentar, însă stîngul îl seceră în careu pe Ndiaye." Sa i se spuna lui Tamas sa joace doar cu piciorul regulamentar :P

Observator  •  16 septembrie 2016, 10:37

Vorbind despre *** Pipera gasesti tot felul de minusuri ale jucatorilor (reale de altfel)... Da' despre strategia de joc a antrenorului Reghe intr-un meci de EL, nu ai nimic de zis???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ISRAELIAN  •  16 septembrie 2016, 10:45

Nu ,că nu pot să cred că *** *** se pricepe și la ...footbal! Bun la toate....ce ghinion că nu l-a prins pe Ceaușescu că suferea și de...GLOSITĂ !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Oli  •  16 septembrie 2016, 11:48

Sunt stelist, iar asta ma face subiectiv. Raportat la moment subiectivismul meu se refera la faptul ca voi iubi Steaua sau care dracu’ e acum numele acceptat oficial, indiferent de rezultatul unui meci. Chiar daca rational pot evalua sansele echipei intr-o confruntare, nu voi inceta niciodata sa sper la mai mult. Constat, din pacate, ca in calculele fotbalistice pe care le fac, de partea noastra a ecuatiei nu mai gasesc nici o constanta. Numai variabile. Iar cand iti bazezi rezultatele pe variabile rezultatul va fi intotdeauna unul aproximativ. Aproximativ negativ. Adica, unul nasol. Oamenii reprezentativi ai clubului, tripleta noastra publica ofensiva, sunt oameni volatili si alunecosi, inconstanti deci. Mesajele transmise de ei nu pot fi altfel. Iar cei carora li se adreseaza, la jucatori ma referi aici, reactioneaza in consecinta. Haotic, cum altfel? Pierduti in interpretarea sarcinilor de joc si bulversati de plecari-veniri pe banda rulanta. Incoerenti in exprimarea fotbalistica si/sau verbala. Fotbalul nostru de astazi este unul urat si fricos. Nici nu are cum sa fie altfel. Noi toti il facem asa. Oamenii sfintesc locul, nu invers. Aproape niciodata. Iar Steaua nu face nota discordanta. Reflecta perfect imaginea generala a campionatului. Campionatul reflecta perfect imaginea sportului romanesc, iar sportul, imaginea societatii romanesti. Suntem urati pentru ca incercam sa ne mascam neputinta cu ura si agresivitate. A se citi: Enache loveste cu capul un adversar, scos din sarite, uimit de faptul ca marcajul facut este unul de nivel de meci european. Suntem fricosi pentru ca mutam responsabilitatile catre altii in loc sa ni le asumam. Am dus aratatul cu degetul la rang de arta. “In fotbal se mai intampla” sau “se intampla si la echipe mari” nu functioneaza intr-o structura sanatoasa. Iar cand nu merge sa ne fofilam penibil, dam vina pe ghinion. A se citi: Tamas il acuza public, chiar daca voalat, pe Enache de dezastrul de joi seara. Chiorul sef in lumea orbilor. Analizele tehnice ale jocurilor europene ale Stelei din ultima perioada pot fi luate cu “copy-paste”. Doar personajele (negative) se schimba, fondul ramanand acelasi. Joc fara orizont, pase putine si in lateral sau inainte dar fara destinatar, dominati de echipe mediocre ratacite prin Europa, portar erou, fundasi nesiguri, mijlocasi lispsiti de imaginatie si consistenta, atacanti care trag cu gloante oarbe. Incarc sa gasesc ceva bun si diferit la jocul de aseara dar jur ca nu-mi iese. Ca o extensie a jocului anost, interviurile “la cald” de la finalul jocului devin o cazna colectiva, reporter, antrenor sau jucator, telespectator. Un supliciu imposibil de suportat, o tanguiala hidoasa a unor razboinici inchipuiti. Suntem atat de “institutionalizati” ca nu reusim sa iesim neam din limbajul de lemn. Aceleasi declaratii tembele formulate printre pauze lungi si balbaieli transpirate. Ce Dumnezeu speram sa aflam? Devenim, daca deja nu suntem, masochisti. Pe cuvant! Rezultatul meciului este, bineinteles, meritat. Turcii au fost mai buni in general, mai agresivi, mai atenti, mai conectati la o competitie noua pentru ei, dar careia ii inteleg importanta. Noi insa, parem sa nu intelegem ca in jocurile din Europa se vede cu adevarat masura valorii, ca acolo iti testezi cu adevarat limitele, ca acolo te dezvolti personal si profesional. Nu pricepem si pace diferenta intre un meci la Chiajna si unul la Manchester sau la Ankara. Mergem cu copiute la cel mai important examen din viata de sportiv. In loc de coloana vertebrala avem un bilet la loto. Singura constanta in matematica asta trista este declinul sportului in general, fotbalului in particular. Ce prezentam la export este rezultatul direct al productiei interne. Daca nu reusim sa aducem si noi la masa festiva a fotbalului civilizat, poate ar trebui sa nu ne mai inscriem in competitii. Poate un rezultat de egalitate scos pe gazoanele dezlanate din Liga 1 ne este suficient sa fim fericiti.

Cătălin Tolontan  •  16 septembrie 2016, 11:54

@alex: "remarca legata de tamas arata ca nu te pricepi la fotbal". Jucam un 1 la 1 cu porti de un metru? :-)

fotbal  •  16 septembrie 2016, 11:58

daca zici care e ideea portilor de 1 m ma bag eu in provocare 😛

aham  •  16 septembrie 2016, 12:01

problema stelei este becali si transferurile pe care le face dupa capul lui. in afara de boldrin n-a nimerit nimic, numai petarde. asta in ultimele 2-3 perioade de transferuri. enache e degeaba de cand a venit de la astra

weebo  •  16 septembrie 2016, 12:14

Dupa tragerea la sorti o intreaga turma de analisti tv, jurnalisti, oameni de fotbal, suporteri ajunsese deja la concluzia ca FCSB are o grupa usoara multi opinand ca locul este 2 deja asigurat. N-am inteles atunci de unde aceasta exaltare cum nu inteleg nici acum de unde aceasta mirare ca s-a pierdut meciul in conditiile in care unul din cei mai buni golgheteri ai echipei din ultimii 10 ani ( 21 goluri in sezonul 2013, o performanta care nu se mai inregistrase din sezonul 2002-2003) este rezerva ( da , rezerva ??!!!) la echipa turca. Un minim de oiectivitate si mai putina ignoranta ,nu eh?

Silviu  •  16 septembrie 2016, 12:21

"...este eliminat cu ”roșu” direct." ????? Ai vazut meciul ? Enache a luat AL DOILEA GALBEN si apoi , NORMAL , pe cel rosu !

fotbal  •  16 septembrie 2016, 12:52

in atentia echipei de moderare: raspunsul lui tolo pt alex necesita moderare pt incitare la violenta 😛

Gabi  •  16 septembrie 2016, 12:57

Ar fi frumos sa nu te mai cobori la nivelul fotbalului romanesc si al fanilor lui. Continua sa scrii anchete, ti se potriveste mai bine. Succes!

QED  •  16 septembrie 2016, 13:40

In Romania nu mai sunt fotbalisti ei doar mimeaza fotbalul sunt doar niste Manelari dar obligatoriu tatuati precum borfasii. In fond de 27 de ani Romania se tot duce la vale fotbalul nu avea cum sa fie exceptia de fapt nici nu mai avem vreun domeniu in care sa mai fim competitivi asadar Romania este in perfuzie momentan ..... ca de maine nu se stie.

lord belial  •  16 septembrie 2016, 13:51

@Silviu - am vazut si eu cand arbitrul neamt a ridicat cartonasul galben, dar am crezut ca i l-a acordat jucatorului de la turci. Dar are mai multa logica ce sugerezi tu.

Adi P  •  16 septembrie 2016, 14:27

Sportul nu inseamna numai bugete. Haideti sa mai gasim vinovati si printre sportivi. Enache este singurul vinovat, 11 la 11 nu ne bateau asa cum si Sapunaru este singurul vinovat ca nu am batut Muntenegru. Serbia nu cred ca are mare buget in baschet si nici Portugalia, campioana europeana, nu e in topul bugetelor la fotbal.

CC  •  16 septembrie 2016, 15:13

Hai sa stam stramb si sa judecam drept! Osmanli este o caricatura de echipa, probabil d'aia s-a impresionat si arbitrul central si a aplicat normele expirate acum un an, la eliminarea lui Enache sau, a inchis ochii la pasa cu mana de la golul 2. Oricum, centralul a fost mai bou decat Enache aseara. Nu acelasi lucru putem spune de meseriasii de la tusa! astia au facut demonstratie de profesionalism. Revin, echipa turca a avut marele merit de a se prezenta la stadion. De restul, a avut grija Reghe...

Obiectiv  •  16 septembrie 2016, 15:31

Ati ales sa comentati prestatia celor avuti, aflati in permanenta in lumina reflectoarelor, nu si a celor saraci, ostracizati, ignorati, si aici ma refer la Astra. As avea mai multa intelegere pentru cei din urma, obligati sa joace pe Arena Nationala, in fata a putini spectatori si lipsiti de sansa in finalul meciului! Sper ca Astra va invinge in "orasul valsului" si ca Steaua va obtine rezultatele care sa-i permita o calificare normala in faza eliminatorie a Europa League. Oricum, retin faptul ca toti ne punem piedici de toate felurile: Astra si "nationala", cu un teren foarte bun la Giurgiu acum cateva saptamani si, respectiv, cu un teren decent inainte de Untold, au fost obligate sa joace, in final, in Bucuresti si, respectiv, pe un camp de joc pe care doar cei mai fini tehnicieni se pot descurca. Imbuibatii de la Steaua au dezamagit din nou, dupa "dezastrul" cu City, in timp ce cei de la Astra meritau mai mult in finalul meciului in fata unor austrieci de cel mult locul 3 in tara lor! Retin faptul ca va pricepeti mai bine sa-i criticati pe cei responsabili de dezastrul din sanatate decat sa va exprimati in legatura cu un meci de fotbal! Perseverati in primul domeniu, ca sunt destui cei care se exprima in legatura cu fenomenul fotbalistic! O.

Odette  •  16 septembrie 2016, 16:15

@fotbal 12:52 : Hahaha.... Ce tare ar fi ca echipa de soc sa-l cenzureze si pe Catalin!!! E visul meu!

Comentează