sâmbătă, 11 iunie 2016, 5:55
Euro 2016 a început cu audiențe mai mari decât orice alt turneu final.
4,7 milioane de români au urmărit meciul Franța – România la televizor. Dintre aceștia, ProTV a avut 4,5 milioane și 200.000 s-au uitat pe Dolce Sport.
70% a fost cota de piață a ProTV, pe publicul 18-49, record absolut potrivit paginademedia.ro.
Superlativele nu se opresc aici.
Ridicând prețul publicității la 1.200 de euro pe punctul de rating, ProTV a reușit, la un rating de 22% în pauzele publicitare, să adune 27.000 de euro pe spotul de 30 de secunde, cifre nemaiîntâlnite în România!
Inspirați au fost clienții de publicitate care au luat un pachet cu spoturi în mai multe meciuri, pentru că spotul individual a atins prețuri astronomice.
Grupa noastră a continuat azi, cu meciul Albania – Elveția.
Elvețienii, cu care ne vom întâlni miercuri, au o primă repriză foarte bună.
Deschid scorul repede. Schar profită de ieșirea amețită a portarului Berisha și trimite cu capul în poarta goală. 1-0.
Dar Berisha își răscumpără eroarea, pentru că portarul Albaniei începe să scoată șut după șut.
Cele două echipe arată ca două gheme de ambiție, în care bagă andreaua intrărilor la limita regulamentului.
Așa vede Cana, căpitanul albanezilor, un cartonaș galben. Eveniment important, pentru că, puțin mai târziu, alunecă și, din disperare, face un henț. Ia roșu și albanezii joacă în 10 oameni din minutul 36.
Elvețienii au nu doar un om, ci și o clasă în plus.
Ofensiva lor e periculoasă, cu un Dzemaili de mare claritate în execuții, noroc că e egoist în unele faze.
Vârful Seferovici, un stângaci puternic, a ratat cât pentru trei meciuri.
Rodriguez, fundașul stânga, e un fel de Gică Popescu exilat pe bandă. Nu degeaba după Wolfsburg îl vrea Arsenal.
Albanezii nu se resemnează și au în minutul 87 o ocazie imensă. Portarul Sommer stă însă pe picioare și scoate magnific șutul lui Gashi din poziție de unu la unu!
Datorită lui nu se termină 1-1.
Cât de repede se vor reface ”tricolorii” ca să înfrunte această Elveție mai creativă decât ne-ar conveni?
În privința capacității de a ne mobiliza la al doilea meci avem o problemă istorică.
Din 2008 și până astăzi, ”naționala” a avut 14 duble, jocuri disputate la interval de trei, patru zile. Numai în 5 dintre duble am reușit să scoatem mai mult în al doilea meci decât în primul.
Și numai în două duble am câștigat partida a doua.
”E o chestiune de refacere fizică și psihică”, obișnuia să spună Victor Pițurcă, cel care a adunat cea mai mare experiență în aceste duble riscante pentru noi.
Poate s-o răsuci și norocul Generalului, care l-a părăsit chiar în minutul 89 al meciului cu Franța, lăsându-ne cu cele mai amare și scumpe spoturi!
shab • 11 iunie 2016, 18:04
Ce-mi plac mie statisticile absolut irelevante.
Dan Gabriel • 11 iunie 2016, 18:10
Draga Tolontan ai aceeasi mentalitate ca multi romani.De ce sa ne fie frica de Elvetia si Albania vin de pe Venus.Ai vazut foarte bine cum a jucat Franta fata de asteptarile lor si noroc cu sutul ala a lui Payet.Asa ca zic eu sa fim intregi la minte si sa nu ne mai speriem si de propria umbra.
Danut Munteanu • 11 iunie 2016, 18:14
Daca imi permiteti o corectie : " doar datorita lui NU s-a terminat 1-1 ". Desi eu as fi pus mai curand " din cauza "...
Vioteatza • 11 iunie 2016, 18:16
Se termina 1-0.
Venom • 11 iunie 2016, 18:16
Datorită lui se termină 1-1 - "nu" se termină 1-1.
ionut • 11 iunie 2016, 18:18
Dataorita lui NU se termina 1-1!
milligramm • 11 iunie 2016, 18:18
Tolo, ia-ti un concediu. Hiperactivitatea dauneaza.
AdI • 11 iunie 2016, 18:18
Mai Tolo,nu te mai grabi cu calculele ! Pretul se calculeaza la ratingul din.....pauza ! Adica atunci cand a intrat spotul.Care sigur nu a fost 29!
Cătălin Tolontan • 11 iunie 2016, 18:34
@Adi: ai dreptate, scuze, nu a fost 29 ratingul 18-49 in pauza publicitara, ci 22 de puncte. Asta inseamna 27.000 de euro pe spot.
Victor Radoi • 11 iunie 2016, 18:46
"Din 2008 și pînă astăzi, ”naționala” a avut 14 duble, jocuri disputate la interval de trei, patru zile. Numai în 5 dintre duble am reușit să scoatem mai mult în al doilea meci decît în primul." Catalin din cate duble am castigat primul meci? Totusi e greu sa obtii 4 pct in meciul 2 ;) . Statistica irelevanta.
Marius • 11 iunie 2016, 18:47
Va rog fiți atenți la ortografie, am găsit cel puțin 5 greșeli.
pawn • 11 iunie 2016, 18:49
poate ca n-ar fi rau ca pro tv-ul sa-si plateasca datoriile la bugetul de stat acum, ca au bani...
Auras • 11 iunie 2016, 18:54
Mai bine că m-am uitat pe Dolce. :)
super bowl • 11 iunie 2016, 19:09
30 de secunde la Super Bowl-ul american a costat 4.5 milioane de parai in 2015. Adica de 166 de ori mai mult decat la ProTV. Si ca sa nu cautati o scuza, salariul mediu la americani este de doar 5(cinci) ori mai mare decat la noi.
Dorin • 11 iunie 2016, 19:41
Frate, de unde vin atatia ***? Orice ar spune un om,se gasesc imediat carcotasii care sa-l contrazica,sau sa faca niste comparatii total aiurea ca *** care compara America si ce se intampla acolo cu Romania…altu da lectii de gramatica si tot asa. Oameni buni,haideti sa ne schimbam mentalitatea asta ca nu ne ajuta la nimic.Nu mai cautati nod in papura la orice.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
mega bowl • 11 iunie 2016, 20:05
@super bowl Romania are 20 mil potentiali consumatori. US are 320 milioane, adica de 16 ori mai mult. Inmultim cu 5 si ajungem la un factor 80. In plus, Super Bowl este ceva cu totul iesit din comun :)
Neagu • 11 iunie 2016, 20:10
Dolce Sport totusi nu se receptioneaza in toata tara, daca imi aduc aminte bine...
Crimson Veritas • 11 iunie 2016, 20:32
oricum ... per total ... CE ... sper sa iasa pe minus ... au avut noroc ca a fost in meci de deschidere ...:)) A3,1 Rules the Media Market! Eu n-am inteles nici pana astazi de ce ai plecat tu de la Media Pro ... au fost motive personale, salariale, ideatice, sau a facut parte din planul servicilor de a-si extinde aria de influenta? Pe de alta parte ... inteleg ... ca anumite informatii sunt ... clasificate ... deci nu ma supar daca nu raspunzi ...:)) Oricum stilul tau se potriveste mult mai bine pe stilul Media Pro-ului ... 'a face din tzantar ... armasar' ... in US ... merge mult mai bine ... avand in vedere nivelul de trai si de democratie ... in Romania ... cu acelasi stil ... pur si simplu va bateti joc de ... romani care chiar va iau in serios ... si sunt obisnuit sa priveasca presa ca si sursa de informatie ... nu sursa de entertainement!
andipanda • 11 iunie 2016, 20:45
Sunt abonat UPC si daca nu transmitea PROTV eram mancat.Aud ca unele posturi latra.Din partea mea,bravo si sa va umpleti de bani.
Stefan • 11 iunie 2016, 22:06
Felicitari si sa le mearga bine! Cum zicea colegul de la UPC, eu sunt la DIGI, m-am cam saturat de canalele astea exclusive unor furnizori care transmit emisiuni sportive. Ajungi daca vrei sa vezi si tenis de calitate, si un rugby mic, si niste atletism, si cateva meciuri, sa trebuiasca sa iti faci abonament la toate companiile. Sau cel putin sa le auzi in surdina cand lucri, ca nu este timp de toate. Bagati fratilor in toate grilele canalele contra cost, sau macar oferiti un serviciu de IPTV sau cum dreac ii zice la tv prin internet. Sa nu trebuiasca sa am 10 cabluri in casa. Si ca un side note, oare de ce teveliziunea ( televiziune nu e sigur ) publica nu poate sa faca profit? Fac pariu ca acelasi consiliu de administratie la privat ar face bani frumosi cu postul lor. La stat parca e un facut. Doar in gaura se poate. Probabil e blestemata :)) A descantat-o careva. Printre cele enspe mii de subiecte posibile pe langa sanatate unul interesant ar fi bugetul Teveliziunii Romane da Stat. Asta daca reusiti sa faceti ziua sa aiba 50 de ore, si voi sa dormiti vreo 3. Pace voua
Stefan • 11 iunie 2016, 22:31
Si apropo, intre etarget si adsense sau tradeads, oricand la orice ora ultimele doua dau clasa. Simpla vizionare a reclamelor de doi leuti de pe etarget si a repetitivitatii lor, probabil fara capacitatea de a se adresa in mod diferit diversilor surferi este de ajuns sa iti faci o idee. Desi daca aveti voi experiente mai bune cu etarget, eu nu sunt jurnalist sa stiu cum merge pe situri de jurnalism. Sanatate
Stefan • 11 iunie 2016, 22:34
PS: O sa continui sa urmaresc zilele urmatoare reclamele, dar va pot spune sigur ca daca imi da aceleasi reclame in fiecare zi, fara nici un dram de targeting bazat pe cookies sau varii alte mecanisme, sansa ca eu sau majoritatea vizitatorilor zilnici sa va aduca bani prin reclama e egala cu zero, ca nu sunt vitel cu cabina ca sa uit de ieri pana azi ce am vazut.
Alx • 11 iunie 2016, 22:35
Pentru Stefan televiziunea publica nu poate sa faca profit pentru ca toti nesimtitii o mulg si cei care ar trebui sa protejeze interesele statului roman prefera sa mulga si ei.Si asta se intampla si s-a intamplat la fiecare companies de stat dupa '89:(.
ruman grue • 11 iunie 2016, 22:54
Alo! Cred ca ai văzut alt meci! Elvetia are o apărare atât de modesta, încât si in 10 albanezii au ajuns in situatii iminente de a marca. Tehnic? Une ai vazut tehnica??!Doamne...niste cositori de picioare..si kosovarii in alb si cei in rosu. Nu cauta scuze, sunt cele mai slabe echipe de la acest Euro, posibil dupa Ungaria...n-avem nicio scuza daca nu batem in ambele meciuri!
marius • 11 iunie 2016, 23:13
Sunt curios ce audienta o sa aiba Romania-Albania...
Hehe • 11 iunie 2016, 23:21
Mda, acest post de tv nu prea isi plateste taxele, in schimb ia cu japca tot ce poate.. Daca nu a reusit sa smulga Eurovisionul, a incercat si reusit cu Campionatul European, desi nu avea dreptul.. Datoriile i-au fost iertat, in schimb ne da marutza si alte mizerii.. Si acum fac bani, pe spinarea altora... Bleah..
Viorel • 11 iunie 2016, 23:25
Tvr-ul nu putea sa dea lovitura , sau poate nu-i interesata deoarece asteapta banii de la buget si scapa de datorii ? Romanul plateste si taxa lunara si datoria TVR . Ca la noi la nimeni !
catalin • 12 iunie 2016, 5:32
Chestia asta cu spoturile îmi aduce aminte ca exista pe vremuri o reclama la Adidas Torsion "Daca vrei, poti!" care nu a prins vremurile astea bune dictate de piața. Deci hai sa nu ne mai temem atâta si sa luam ce ni se cuvine daca suntem capabili. Iordănescu a reușit sa ne surprindă selecționând niște băieți dornici sa-si depășească limitele si sa scrie istorie. Din păcate există niște limite care împiedica, in acest moment, pe acești băieți sa emită pretenții de turneu final, pentru ca nu prea au experimentat ceea ce presupune fotbal modern in echipele pe unde au reușit sa-si câștige pâinea. Fotbalul de astazi se joaca repede, pe poarta, in forță. Noi ne apăram la sacrificiu si la limita cartonașului, aruncam mingi la noroc, centram mingi ploate. Cei mari sunt calmi, organizați, își cunosc locul pe teren, nu aleargă ca disperații fără sa știi unde sa-i găsești cu pasele, centrează puternic, pe poarta, la deviere. Si multe alte detalii pe care desigur ca e ușor sa le vedem, dar sunt mai greu de pus in aplicare. Oricum le doresc băieților noștri sa aibă mai mult noroc, măcar in următoarele doua meciuri. Hai România !!!
Venom • 12 iunie 2016, 7:25
Dolce are cei mai slabi comentatori și reporteri. Iar la unele sporturi, cum ar fi tenisul și snooker-ul, un comentator care știe despre ce e vorba, are și verb și conexiuni, face mult din spectacol. Parcă nu au învățat nimic. Digi au fost și ei slabi, dar au crescut. Acum sunt OK. Proteviștii au păcătuit prin statistici. Era minutul 20 și tot nu terminau de citit din foi. Apoi, ca să te facă să te uiți la orice mizerie de meci, nu dădeau cine joacă, minutul și scorul! Complet neprofesionist, enervant la maximum! N-au scăpat de meteahna asta nici acum, o mai folosesc pe sport. ro. Iar statisticile sunt irelevante în unele sporturi. N-au scăpat nici de știrile inventate din întrebări tâmpite. Ba chiar i-au mai contaminat și pe alții. Comentariul de la România - Franța a fost OK. Iar la publicitatea lor scumpă nu mă uit pentru că insistă să nu pună timpul, echipele și cine conduce. Dacă citiți pe aici băieți, e o mizerie să procedezi așa uneori să continui până la pauză fără să anunți lucruri esențiale!
Cristian • 12 iunie 2016, 7:45
Pt.inconștenții care ne ceartă că ne legăm de greșelile gramaticale: băi ***, de aia suntem un popor de idioți!Că vin unii cu inepții d-astea!Un popor educat, înseamnă un popor civilizat!Dar nu, românii s-au învățat cu mocangeala, chiulul, mica ciupeală, nemuncă dar bani mulți, semințe, mici și multă ***! Cât despre subiectul lui Tolo...doar știți că gazeta face parte din trustul familiei de infractori Voiculescu iar p-ăștia de la Antene îi ustură în fund și își smulg părul de pe cap din cauza audienței ProTv-ului.Mă refer la Antena 1, că Latrina 3 are publicul ei: pensionari ceaușiști, casnice isterice, *** și politicieni corupți!
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
ioan • 12 iunie 2016, 8:58
Tolo, bantuie multi *** pe aici care te acuza si de chichite gramaticale. Ar putea fi F(Ph)antome din serialul tau trezite sa-si manance morcovul proaspat crescut capabil sa le provoace ocluzie?
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Venom • 12 iunie 2016, 11:09
Dacă Tolo e perfecționist, normal să intre aici oameni care sunt deranjați de greșeli în text.
mihai • 12 iunie 2016, 11:13
...comentariul meu ? - vezi aici : http://mcscrib.blogspot.ro/2016/06/duminica-azi-cu-hormonul-bleg.html
Cătălin Tolontan • 12 iunie 2016, 15:55
@ioan: sint doar oameni care sesizeaza erori gramaticale. E adevarat, facem greseli. Fac greseli. @cristian: civilizatia la care faci, pe buna dreptate, apel nu judeca in categorii.
anonim • 12 iunie 2016, 20:30
Halal transmisii ProTv.sunteti un dezastru cu transmiisile voastre de 10.Sunteti 0 barat.Era mai bine cu Tvr 1.Voi tranzmiteti un meci din 5 .Dezamagitor.Asa tara asa transmisii.Dezastru.
Mediator Penal • 12 iunie 2016, 20:57
Dar nu este meritul PRO, audienta era aceasi indiferent cine difuza meciul!
Liviu • 13 iunie 2016, 11:26
Asa zisi comentatori sportivi ai postului Pro -tv-ca si cei de la *** -comenteaza ,in permanenta doar despre sume de transfer,despre amantele fotbalistiloe si tot felul de alte can-can-uri,fara nici o legatura cu meciul in desfasurare .Daca is mai aduc aminte si de meci,fotbalisti straini sunt niste semizei ,niste supertalente -indiferent la ce echipa joaca .Or ce faza care se deruleaza spre poarta noastrea este o faza foarte periculoasa de gol...fotbalisti nostri sunt cei mai slabi ...ce mai, sunt vai de capul lor.. Cel mai 'prapadit" gol al echipei adverse ,este o mare realizare .un gol al nostru -or cat de spectaculos ar fi -,este o intamplare ,un mare noroc... Cam acesta este spiritul si linia in care se deruleaza comentariile lor. Daca trebuie sa urmaresc o transmisie sportiva ,pe aceste posturi-neavand alta alternativa -prefer sa inchid sonorul. Comentariile lor sunt o sursa permanenta de stres.
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Alin • 13 iunie 2016, 11:55
Pe PRO TV, in meciul Franta - Romania, la pauza publicitara s-a difuzat la un moment dat un spot. Nu l-am prins prea bine, nu eram atent, dar la un moment dat am vazut antrenorul, in costum de trening Abibas, si jucatorii nationalei (presupun) facandu-si cruci, in vestiar, inainte de meci. Mi s-a parut putin nelalocul lui spotul respectiv, si de atunci nu l-am mai vazut. Stie cineva despre ce este vorba, a fost difuzat din greseala?
Birtas Daniel • 13 iunie 2016, 14:06
De ce sa ne fie frica de Elvetia si Albania vin de pe Venus.Ai vazut foarte bine cum a jucat Franta fata de asteptarile lor si noroc cu sutul ala a lui Payet.Asa ca zic eu sa fim intregi la minte si sa nu ne mai speriem si de propria umbra.
Birtas Daniel • 13 iunie 2016, 14:08
Daca stam sa ne gandim, pana si PRO TV-ul vrea sa aiba un profit cat mai mare, corect? Lor nu le prea pasa de noi cat timp stiu ca maximizeaza venitul, calculand totusi ca pierderea clientilor nu este asa mare incat sa nu accepte oferta respectiva. Cine a lucrat in televiziune sau in mass-media stie despre ce vorbesc.
Marian Grunca • 13 iunie 2016, 14:09
@Alin: era promo pentru un episod din serialul "Atletico Textila".
Simion • 27 iunie 2016, 16:40
TVR cand a televizat a facut datorii .