O zi simbolică

După 20 de luni de închisoare, Gică Popescu revine printre noi. Marele fotbalist a spus un singur lucru: ”Familia”!

joi, 5 noiembrie 2015, 12:15

Acum 1 an și 8 luni, chiar în orele condamnării, un cititor mi-a scris: „Nu mă bucur deloc. Dar Gică Popescu are ocazia să fie, fără voia lui, un dublu simbol. Ca fotbalist, a fost un simbol de dăruire, ca întemnițat este un simbol că nimeni nu stă deasupra legii”.

Ieri, Gică Popescu a ieşit din închisoare chiar în ziua în care guvernul cădea sub presiunea străzii.

Acum 1 an și 8 luni, românii constatau că au un stat puternic. Și îi spuneau „stat de drept”.

Dar un stat de drept nu e doar atunci cînd statul își impune dreptul asupra cetățenilor.Un stat de drept e atunci cînd statul însuși se supune dreptului.

Asta se întîmplă acum și nu e o paranteză fără semnificații că ambele, eliberarea și demisia, se petrec în aceeași zi. În timp ce Popescu revenea printre ai săi, politicienii plecau. Ei nu au ispășit încă.

Omul a avut dreptate. Popescu a fost, într-adevăr, un dublu simbol.

De azi, el poate deveni simbolul că, odată executată pedeapsa, omul își recapătă drepturile, mai ales cel la respectul semenilor.

Un tribunal l-a eliberat, dar de primit înapoi îl poate primi doar umanitatea noastră.

_CPR2037blogFoto: Cristi Preda/GSP

Comentarii (77)Adaugă comentariu

dan t  •  5 noiembrie 2015, 12:31

gica a cazut victima propriei credulitati si mastrapazlicurilorfamiliei becali

STIRBEI ALEX  •  5 noiembrie 2015, 12:40

Vrajeala. Un infractor cand a intrat ,la fel si cand a iesit. La fel ca toti marii ''scriitori'' din parnaie. Daca iesea fara 1-2-3-4-5-6 carti scrise de cine stie cine si care i poarta semnatura da. Asa e doar inca un hot care a incalcat legea si de afara si din inchisoare. RUSINE

Dan Gabriel  •  5 noiembrie 2015, 12:56

De azi, el poate deveni simbolul că, odată executată pedeapsa, omul își recapătă drepturile, mai ales cel la respectul semenilor.Vai ce emotionant domnule draga dar astea sunt vise in viata reala.Un om simplu de rand care a facut puscarie indiferent de caz daca vrea sa se angajeze undeva ma tem ca acel cazier penal il va impiedica sa isi gaseasca de lucru.Plus alte probleme care chiar nu are rost sa le insir aici.Dar cei ca Gica, Gigi,Copos etc.Sunt martiri domnule nu ei nu au incalcat legea ei au fost niste martiri peste cei muritori de foame pe un salariu de nimic si care muncesc 9 ore pe zi.Acum gandind ca tine Tolontan le vom ridica statui vom face picturi cu ei in biserici si ne vom ruga la icoane cu chipurile lor de sfinti ba chiar poate le vom pupa si picioarele cum fac unii prin Pipera stiti unde pentru un ban.In ce priveste partea cu drepturile civile sunteti intr-o eroare totala va rog sa va documentati ce drepturi are un fost condamnat dupa eliberare desigur restrictiile depinde de la caz la caz.

Calin  •  5 noiembrie 2015, 12:59

Domnule Tolontan va rog nu il mai vopsiti pe gica popescu! nu incercati va rog sa minimalizati fapta lui ! gica popescu ar fi putut avea pretentii sa i se acorde o a doua sansa in cazul in care ar fi recunoscut faptele,si-ar fi ispasit cu demnitate pedeapsa ! el va ramane toata viata lui omul care nu sia dus la bun sfarsit absoluit nici o investitie in plus devine umil doar cand e prins la furat !! am tot respectul pentru fotbalisti Gica Popescu dupa cum un dispret total pentru omul gica popescu,mergi cu bine gica,dispari din viata publica langa colegi tai de puscarie,ABSOLUT nimeni nu iti vasimti lipsa !!!

jojo  •  5 noiembrie 2015, 13:04

imi pare rau dar nu sunt de acord cu respectul.. nici un pic de respect nu am pentru faptul ca furat.. a furat eliberarea conditionata inainte de termen cu niste pseudo-carti scrise de oricine numai de el nu

Alex  •  5 noiembrie 2015, 13:04

Câta dreptate ai Știrbei Alex, un escroc, un nemernic care a stat prea putin dupa gratii pentru ceea ce a facut.

Alex  •  5 noiembrie 2015, 13:08

Doar 1 an a stat pentruce a facut? Pai sa tot furi in tara asta.....daca era in USA nu ieșeam mai devreme de 20 de ani, indiferent cate cărți ii scriau postacii. Din pacate , trăim in Romania

Lucian  •  5 noiembrie 2015, 13:14

Un articol prost, titlu si mai rau. Pentru mine a fost si a ramas un infractor, indiferent de cati ani de puscarie a facut. Nimeni nu este iertat pentru faptul ca s-a crezut zeu si a furat din buzunarul oamenilor, chiar daca a furat un ou ori un bou. Over and out!

Cătălin Tolontan  •  5 noiembrie 2015, 13:18

@Calin: rolul pedepsei e sa fie ispasita si, apoi, ca omul sa-si reia viata. Altfel, ce diferenta exista intre o pedeapsa pe 3 ani si una pe viata? Stiu ca e greu sa acceptati, dar asa cum oamenii au inteles greu sa aiba incredere in justie, si am vrobit aproape la Luna vreme de ani, nu vom inceta sa vorbim pina cind vom intelege ca dreptul lui Popescu e dreptul oricarui om care si-a ispasit pedeapsa. Nu vreau sa traiesc intr-o societate nemiloasa, lipsita de compasiune si de respect pentru viata umana rascumparata prin pedeapsa.

petre  •  5 noiembrie 2015, 13:21

Urat de tot ce incerci sa faci, Tolontane! Stii si tu , ca noi toti, ca a furat si ca iesit din inchisoare tot pe baza de furaciuni! ce carti poate scrie el? l-am vazut si auzit cutotii ce probleme are cu vorbirea si cultura, asa ca las-o moarta , e prea evidenta intentia ta de spalare. Orice munca ar face in viitor ar trebui interzisi sa se apropie de fotbal toti acesti banditi, Becali, popescu, Copos...

alex  •  5 noiembrie 2015, 13:23

Cataline, ai atat de mult timp liber incat incerci sa-i explici unuia care nici macar nu stapaneste corect limba romana, cu ce se mananca sistemul judiciar? :) Lasa-i omule sa latre, dupa mintea lor, Popescu trebuie crucificat, e un criminal !

Radu  •  5 noiembrie 2015, 13:24

''Un tribunal l-a eliberat, dar de primit înapoi îl poate primi doar umanitatea noastră." Care noastra?Care umanitate?Si a facut pedeapsa si este un om mai liber decat multi dintre noi.Cat despre carti, doar putem banui despre ce este vorba si ar fi pacat sa l acuzam daca cine trebuia s o faca nu a facut o.

ovi  •  5 noiembrie 2015, 13:27

chiar asa sa fie draga tolo? si nu mai pune acest tolo ,te rog.prea vine de la tolomac.

David Micu  •  5 noiembrie 2015, 13:29

Nu cred că Gică are stofă de infractor. A fost fraier că a urmat calea fratilor Becali. A fost lacom, naiv, fără ștaif. La experiența lui de sportiv, de om umblat prin lume, trebuia să fie integru. Avea destui bani. Cumnatul Hagi îi putea fi exemplu, dacă dorea. N-a vrut. Mai e ceva...spre deosebire de alții, Baciu a pătit de două ori. odată cu libertatea, a doua oară cu banii dati înapoi. Revenirea la civilie ...hai să fim oameni!

Dan  •  5 noiembrie 2015, 13:32

Gica Popescu ar fi ramas un simbol de demintate daca ar fi refuzat sa "scrie" cam suspect de multe "carti" in inchisoare.

glont  •  5 noiembrie 2015, 13:33

Pana la urma si Tolontan asta.........tot ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

marius  •  5 noiembrie 2015, 13:33

acest om are toata compasiunea mea (Gica Popescu) nu pot uita cat de mandru si bucuros am fost in atatea momente datorita LUI. ps Superba fotografia Mult noroc si fericire G Popescu

m ihai  •  5 noiembrie 2015, 13:38

Cine i tolo,*** Iar popescu un infractor,care si a vindut sufletul,viata,lui dinamo pe un pumn de dolari!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kyro  •  5 noiembrie 2015, 13:39

@Catalin 1. Giga nu si-a ispasit pedeapsa. A trisat sistemul cu carti scrise de alti... (Sper ca nu crezi ca a scris el cartile alea) 2. Si de ce ar trebui sa avem compasiune fata de hoti?

eugen  •  5 noiembrie 2015, 13:39

@Catalin Tolontan Sincer, pentru a va demonstra obiectivitatea, m-as fi asteptat sa-i raspundeti si lui Stirbei Alex!!! Era insa prea greu de contrazis !!!! Aveti dreptate cand spuneti ca oricine a ispasit o pedeapsa are dreptul la o noua sansa dar.... perceptia este ca si aici GP a driblat adevarul cu acele "carti"scrise!!! Mai nou toti puscariasi au devenit scriitori??? Nu doriti sa ramaneti celebru si sa instituiti si un premiu pentru literatura scrisa in inchisoare????

utraian  •  5 noiembrie 2015, 13:40

Devin toti mari scriitori cand ajung in puscarie. Care drept la recapatarea respectului oamenilor? Asa cum au incercat sa fenteze statul roman prin fel de fel de evaziuni, la fel au incercat si au si reusit sa fenteze bunul simt, folosindu-se de chichite ale legii. Toate acele portite ale legii, cu scrierea lucrarilor "stiintifice" de dupa gratii, au fost special facute de ingerasii de politicieni, JUST IN CASE ! Daca politicienii au voie sa fenteze, atunci Gica de ce n-ar face-o? Doar stie ce-s alea fentele. Daca pana si Giovanni Becali, marele mafiot si evazionist, a ajuns sa scrie "Manualul INVESTITORULUI in fotbal" e clar!!! Acum Borcea ce ar mai trebui sa scrie? "Manualul pregatirii la infinit pentru Champions League"? sau "Arta de a-ti da cu mingea-n gura". Cum sa ai respect pentru acesti mari scriitori romani?

alex91ro  •  5 noiembrie 2015, 13:44

Cum a reusit sa te pacaleasca pacaliciul asta de Popescu!? Se pare ca la fel de usor cum a fost pacalit el de catre clanul Becali. Stii foarte bine ca intr-un stat de drept astfel de nenorociti nu ar trebui sa aiba dreptul la eliberare conditionata, trebuie sa beneficiezi de acest privilegiu atunci cand arati bunavointa pe durata procesului, nu cand esti mana in mana cu Ioan Becali, Borcea, Copos, etc. pana in ultima clipa, cand iti recunosti fapta, nu cand platesti prejudiciul si totusi nu afirmi cu subiect si predicat ca ai savarsit fapta, nu cand pentru a iesi din puscarie (unde oricum stie toata lumea ca nu a avut acelasi regim ca ***) "scrii" cateva carti, acest Popescu *** istoriei, pe mine nu ma reprezinta si pot merge mai departe sa afirm ca nici pe cei 70.000 care au fost aseara in strada nu se simt reprezentati de *** care nu a furat de NEVOIE si cu siguranta nu ii vom arata respect.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosmin  •  5 noiembrie 2015, 13:48

As fi fost de acord fara rezerve, daca nu iesea mai devreme cu 4 (PATRU) carti scrise in 18 luni. Nu e cu nimic mai presus de Copos, *** or others.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dragos  •  5 noiembrie 2015, 13:50

aveti perfecta dreptate. oarecum. va voi da dreptate in totalitate peste 1 an si 8 luni, atunci cand vom lectura impreuna urmatoarele 5 lucrari stiintifice ale domnului popescu...

florin  •  5 noiembrie 2015, 13:52

domnule Tolontan, trebuie sa aratam compasiune oamenilor de rand nu la astia care au avut de toate in viata si au ales sa fure desi nu le lipsea nimic. mila de ce sa avem ? ca au inselat statul roman , implicit romanii ?gica popescu este un las , de asta si-a recunoscut vina, daca o facea fara sa fie anchetat dintr-o criza de constinta era altceva , dar el a facut-o de frica sa nu intra la parnaie asa ca nu este acelasi lucru. plus ca a iesit imoral profitand de ineptiile legilor din Romania cu carti si alte activitati ... inca nu am auzit de omul care regreta si accepta sa isi duca sentinta la bun sfarsitfara sa aiba pretentia sa ceara conditii de eliberare.pentru mine, tu si toti astia care il tineti in brate sunteti complici la starea de furt care continua ca le luati apararea.

Gaby  •  5 noiembrie 2015, 13:56

Domnule Tolontan m-ati dezamagit!! De ce nu publicati cererea de eliberare scrisa de Gica Popescu, dar cea originala, scrisa cu manuta lui, sa vedeti atunci daca acest om este in stare sa scrie 4 carti..cand pentru el e foarte greu sa se exprime corect in limba romana...m-am ferit sa-l fac analfabet pentru ca totusi stie sa scrie si sa citeasca...dar sa spui ca e o zi simbolica pentru ca a fost eliberat un infractor..parca e prea mult pentru un ziarist de talia dvs!!

Madalin  •  5 noiembrie 2015, 13:57

Acest gica popescu este *** fara sa exagerez niciun pic, draga Tolo, ce faci aici??!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex91ro  •  5 noiembrie 2015, 14:05

de ce ma cenzurezi? daca nu esti de acord cu *** putem discuta cu argumente.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

brod  •  5 noiembrie 2015, 14:23

cu regret, trebuie să constat că în articol s-a strecdurat o mică eroare: ”odată executată pedeapsa”. pedeapsa nu a fost executată integral, el s-a bucurat de clemență și de o eliberare condiționată!

Florin  •  5 noiembrie 2015, 14:25

Îmi pare nespus de rău că un om care a însemnat ceva a ajuns în această situație. Eu aș zice însă că, așa cum nu cred că alții nu trebuiau să iasă înainte de termen pentru că au scris cărți, nici Gică nu trebuia să iasă decât la ispășirea completă a pedepsei. Să fim serioși! Omul nu a intrat în pușcărie pentru că nu scrisese cărți, ci pentru că a uitat să fie om, cetățean și model. Acum, că a ieșit totuși, are un drept mai mare decât toate: să tacă, să respecte legea și să o ia de la zero. Nu se întoarce pe tronul de pe care a căzut.

victor L  •  5 noiembrie 2015, 14:26

Pardon, scuzati! O umbra de indoiala imi pot permite sa am? Si este un neadevar ca " omul își recapătă drepturile, mai ales cel la respectul semenilor." Nu, dle Tolontan, Gica Popescu a fost eliberat CONDITIONAT; va trebui sa demonstreze ceva, legii si noua, acum "eliberat", ca nu va mai intra in combinatii dubioase. In rest, ii doresc toate cele bune.

Nevr  •  5 noiembrie 2015, 14:42

D-le Tolontan..poate ar trebui sa aduceti in prim plan si nevoia de reforma a presei.. Priviti chiar acum modul in care Romania Tv manipuleaza ordinar si distorsioneaza mesajele din strada.. e doar un exemplu, din pacate.. cand vor inceta si ziaristii sa fie presuri ale politicienilor ?..nu vb de cazuri izolate..dimpotriva

Tavi  •  5 noiembrie 2015, 14:42

O intrebare pentru tine, Tolo, si toti cititorii tai: ce a furat Gica Popescu si cine a fost prejudiciat de furtul lui?

Marka Ragnos  •  5 noiembrie 2015, 14:47

O sa fie o zi neagra pentru Romania ziua in care poporul asta ajunge sa respecte un puscarias. Pentru ca Popescu *** e doar un puscarias. Si nu merita respectat niciodata. Nici acceptat, nici sa i se dea o a doua sansa. Popescu a fost unul dintre cei norocosi. A castigat o groaza de bani fara sa faca nimic. O sa vina domnul Tolo si o sa-mi spuna acum ca a muncit, ca a fugit, ca nu stiu ce. Popescu a jucat doar fotbal. Atat. Nimic mai mult. A jucat fotbal, s-a distrat si a facut mai multi bani decat am face noi in 15 vieti. Apoi, dupa ce a facut toti acesti bani, a zis ca trebuie sa faca si mai multi. Dar nu muncind, ci furand. Un astfel de om merita respect? Eu zic ca nu. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

je  •  5 noiembrie 2015, 14:57

poate ca e singurul care merita eliberat conditionat, dar sa nu ne ia de prosti cu lucrarile lui stiintifice.magarie mai mare nu exista, toti marii infractori au lucrarile stiintifice pregatite inainte de condamnarea finala.scurteaza perioada de puscarie prin furt intelectual.rusine sa va fie nesimtitilor!!!

MariusF  •  5 noiembrie 2015, 15:00

Eu sunt pregatit sa-l iert pe acest *** doar daca va incerca sa faca la fel de multe precum a facut Hagi, adica o academie de fotbal care sa joace in Liga 1 si sa promoveze constant tinerii romani.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Tiberiu  •  5 noiembrie 2015, 15:01

Ei asta-i buna! Zi simbolica fiindca a fost eliberat un infractor?! A facut cumva puscarie pentru ca a jucat fotbal? Sa scrii un astfel de articol, tocmai in zilele in care se protesteaza impotriva unui sistem corupt (care permite dealtfel eliberarea unui agramat pentru scrierea unor "lucrari stiintifice"), ma intristeaza cumplit. Inseamna ca nu ai inteles nimic. Si tocmai tu...

Mihai77  •  5 noiembrie 2015, 15:01

Offff s-au ofuscat basistii *** ?? deoarece ai indraznit sa deplasezi putin discursul (milimetric) fata de sistemul mafiot ( upsss am vrut sa scriu "statul de drept". Ce sa facem acum daca pe ei atata ii duce capul nu putem cere mai mult . Nu ai cui sa explici ce inseamana eroare judiciara si ca avem anual tone de procese pierdute la CEDO pe aceste erori judiciare. Si apropo ca tot este la moda sa se strige in strada , sa vedem cati cer CEA MAI IMPORTANTA LEGE : RASPUNDEREA MAGISTRATILOR , fara ea totul este o coruptie generalizata.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nefertem  •  5 noiembrie 2015, 15:04

Pare o naivitate sa credem ca astia care-au ajuns la racoare au fost prinsi intotdeauna la prima abatere. Stia prea bine ce face, a fost o chestie deliberata. Nu era muritor de foame. Dreptul de a fi liber? Da, pana la urma n-a omorat pe nimeni, dar simbol? In ochii oamenilor onesti, nu mai exista reabilitare dupa o chestie de-asta. Asupra "lucrarilor stiintifice" nu vreau sa insist, au scris altii destul mai sus, dar si manevra asta e demna de un "simbol"?

valeriu  •  5 noiembrie 2015, 15:05

Cred ca Tolontan nu are dreptul sa mai scrie despre Gica Popescu. Sa-l lase in pace sa-si vada de familie si viata. Oricum GP a facut mai mult pentru aceasta tara decat Tolontan. Ca sa vededeti cum se poarta altii cu marii sportivi vedeti cazul Pistorius ( si ce a facut asta !!!!) Respect mai mult se cere , daca putem , daca nu lasati-l in pace

Cristi  •  5 noiembrie 2015, 15:07

Domnule Tolontan, Gica Popescu nu si-a ispasit inca pedeapsa. A fost eliberat conditionat, ceea ce inseamna ca lui i-a fost acordata increderea de a iesi inainte de a-si ispasi pedeapsa in totalitate. Si aceasta incredere i-a fost acordata in urma faptului ca a 4 carti scrise prin inchisoare. Acum, daca dumneavoastra vreti sa spuneti ca un fotbalist ca el, care nu scrisese nicio carte pana atunci si nu avusese niciun interes pentru scris (manifestat prin vreo rubrica la ziar sau un blog sau ceva asemanator), brusc a putut sa scrie 4 carti intr-un an si opt luni, ne insultati inteligenta. Ce *** lege si de justitie e aia in care unii isi pot cumpara libertatea cu carti pe care li le scriu altii cand ei sunt in inchisoare? Sa ne dati lectii despre cum ar trebui societatea sa il accepte pe cel care si-a ispasit pedeapsa cand acela nici nu isi recunoaste responsabilitatea, ba mai inseala societatea inca o data ca sa fie liber mai devreme e culmea.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marius  •  5 noiembrie 2015, 15:12

Domnule Tolontan, Conform logicii dvs si dl Becali Giovanni, cand va ispasi o treime din pedeapsa va iesi din puscarie si va trebui sa-l respectam... ca mafiot. Ati vazut interviul cu el cand spunea ca e mafiot, cum da el spaga, ca nu vorbeste cu oricine etc ? Ma oripileaza, dar va trebui sa-l respect ca si-a ispasit pedeapsa. Pe cine a aparat Gica Popescu si nu a recunoscut nimic ? Va apreciez pentru multe articole si luari de pozitie dar acum cu "oamenii astia de fotbal" ati dat-o in bara. Nu au inteles nimic din pedeapsa, au stat bine mersi in inchisoare, au primit invoiri acasa si mai aveti un pic si le faceti statuie. Stati putin, sa vedeti cand iese si batausul de suporteri, mm stoica, iar incep scandalul si jignirile in fotbal.

Marcel  •  5 noiembrie 2015, 15:12

Gica are toată simpatia noastră, pentru respect mai trebuie să muncească!

Dodo  •  5 noiembrie 2015, 15:16

Cat a durat procesul??? 8 (OPT) ani parca.... Da, simt compasiune.... ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Fane  •  5 noiembrie 2015, 15:18

E adevarat ca toti gresim intr-un fel sau altul si avem dreptul sa dovedim ca ne putem indrepta.Totusi odata condamnati pentru furt de sume mari de bani,de ce sunt eliberati mult mai devreme,mai ales datorita unor "carti scrise"? Oare asa dovedesc ca s-au indreptat? De ce va simtiti obligat sa spuneti ca e o zi simbolica,eliberarea unui infractor,doar datorita conotatiilor fortate pe care le faceti?Hotii milionari sunt eliberati si sunt la fel de bogati.Urmeaza "simbolurile"Niculae si I.Becali.

glont  •  5 noiembrie 2015, 15:20

Tot un hot ramane prostalaul.

Pacala  •  5 noiembrie 2015, 15:33

@Cătălin Tolontan si de ce infractorul care a ales sa nu respecte legile societatii trebuie sa isi isapseasca pedeapsa pe banii celor care au ales sa respecte legile ? cat timp infractorul are mentalitatea de a pacali socitetatea, pedeapsa nu isi are rostul. el si cei care ii impartasesc ideile nu vor dori niciodata sa se supuna legilor societatii, nu pot fi educati sau integrati. sunt precum sith lords din star wars, intotdeauna exista inca unul care ii impartaseste ideile

Ted  •  5 noiembrie 2015, 15:34

Ca se poate iesi mai repede din puscarie pentru carti fara valoare sau scrise de altii este suparator, dar, cel putin cat timp legea e stramba, este corect si legal. E dreptul fiecarui om sa foloseasca la maxim posibilitatile permise de lege pentru a-si reduce pedeapsa. Nu conteaza cine e si cum il cheama. La fotbal ma pricep prea putin ca sa imi dau cu parerea, iar in afara fotbalului nu il consider pe Gica Popescu un model. Poate sa devina unul in viitor, dar ma indoiesc.

mihai  •  5 noiembrie 2015, 15:42

Bine ca iesim in strada ca astfel de lucruri sa nu se mai intample, adica sa nu mai iasa toti din inchisoare ca scriu carti (de fapt scrise de altii), sa nu mai ii tina in arest la domiciliu sau control judiciar, si vine Tolontan sa ne *** "Gica Popescu e simbol". Bah, tu esti nebun?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

tudorica  •  5 noiembrie 2015, 15:59

Buna asta cu ambele simboluri. E usor sa arunci cu piatra. Omul mai si greseste. Ce-aveam noi de castigat ca neam daca Gica mai statea un an doi dupa gratii? Nimic. Personal mi-as dori ca Gica Popescu sa vina si sa ajute Rapidul. Sa ne scoata din mocirla B-ului. Are si experienta la nivel inalt, are si prestanta. Ca a si gresit, a platit cu varf si indesat. Si mai e si singurul care a dat toti banii inapoi. Mai rar. Hai Gica, fruntea sus. Pentru mine vei ramane tot Capitanul!

Comentează