duminică, 11 octombrie 2015, 8:51
UPDATE: Prezentarea calificării în versiunea multimedia a gsp.
Am intrat pe teren ca să jucăm cu Feroe și am arătat ca o echipă care a jucat cu Feroe. În meciurile de genul acesta, pierzi indiferent ce scrie pe tabelă.
Dacă dai gol după gol, înseamnă că n-ai avut adversar. Dacă marchezi puțin, te faci de rîs. Oricum ai lua-o, nu e bine.
Așa că am marcat repede prin Budescu, „hai, dom’le, cine e Feroe?”, apoi ne-am chinuit 40 de minute, „uite că ne întind și amatorii!”, pentru a încheia repriza prin golul-centrare al aceluiași Budescu, „a vrut sau n-a vrut?”. Doar Șumudică poate lămuri faza de 2-0.
Mai apoi, repriza a doua a fost o plictiseală necesară, încheiată cu „latul” de 3-0 al lui Maxim.
Calificarea fără glorie, obținută în grupa piticilor, va deveni mai importantă decît pare în această seară oarecare. Nu e nici un pic de entuziasm printre suporteri. În România plouă mai tare și e mai frig decît pe promontoriul nordic, care abia se zărește în Atlanticul zbuciumat. Dar victoria contează.
În primul rînd, „naționala” se repoziționează pe orbita turneelor finale. Chiar și în formula cu 24 de echipe, care seamănă mai degrabă cu un plebiscit fotbalistic decît cu o întrecere de elită, Campionatul European are capacitatea de a atrage atenția.
Orice echipă care ajunge în Franța va avea parte de minutele sale de celebritate. Cu condiția să nu te faci de rîs, pentru că reflectoarele se pot întoarce împotriva ta dacă joci la tăierea costurilor.
În al doilea rînd, calificarea la Euro inventează o nouă miză în Liga 1: selecționarea în lotul de 23.
E ca și cum ar apărea încă un loc de Champions League, dar nu pentru echipe, ci pentru fotbaliști. Un premiu individual, care trebuie cîștigat cu sprijinul coechipierilor de la echipa de club. Un exercițiu interesant, pe care fotbalul nostru îl uitase.
Jucătorii se vor strădui să iasă în evidență, vor munci mai mult. Imaginile din vestiarul calificării sînt emoționante.
Cluburile se vor agita și ele, vor începe polemici și dezbateri tactice de care era mare nevoie. Suporterii își vor face propriile loturi, fotbalul e un joc al imaginației infinite.
În fine, prezența la Euro 2016 vine la fix ca să asigure o retrezire a interesului publicului nostru pentru marile competiții, ca o încălzire pentru Euro 2020, cînd Bucureștiul va găzdui patru meciuri.
A fost o campanie mai degrabă modestă.
Nici vorbă de o nouă echipă sau de cîștiguri importante pe posturile grele. Dacă FRF va opta pentru conservarea selecționerului, și acesta pare „interesul național” al unei federații atente la politică, să fie păstrat Iordănescu, nici nu ne putem aștepta la o împrospătare de stil pînă în vară.
Asta cu selecționerul ar fi o discuție de făcut, chiar dacă proptelele antrenorului sînt puternice și fanfara locală care s-a auzit în tribunele de la Torshavn, ca la Vaslui pe vremuri, tocmai asta vestea: Iordănescu rămîne pentru că funcția bate gradul.
Ca să urce el într-o postură onorifică și să accepte lîngă, pe bancă, un antrenor din noul val, dar nu un experiment, ci unul din categoria Petrescu sau Olăroiu, Iordănescu ar trebui să dea dovadă de o înțelepciune generoasă.
Ar fi finalul admirabil și neașteptat al unei cariere unice în fotbalul nostru.
merace • 11 octombrie 2015, 21:00
Calificare fara glorie?! In 10 meciuri, Romania are 5 victorii si 5 egaluri, nici o infrangere, doar 2 goluri primite. Echipa si-a facut datoria in teren, doar selectionerii si comentatorii pesimisti au stopat-o de la mai mult. BRAVO ROMANIA!
Calificare modestă și importantă | Punctul pe știri • 11 octombrie 2015, 21:04
[…] By Cătălin Tolontan […]
Razvan Dumbrava • 11 octombrie 2015, 21:09
ar fi interesant un antreor strain de valoare ...
Cristian Corneliu • 11 octombrie 2015, 21:10
DEMISIA Iordalechescu !!!!!!!!!!!!!!!!! DEMISIA Iordalechescu !!!!!!!!!!!!!!!!! DEMISIA Iordalechescu !!!!!!!!!!!!!!!!!
ionnis • 11 octombrie 2015, 21:21
inglorious bastards
Mihai Badea • 11 octombrie 2015, 21:22
Federația ar da dovadă de lipsă de eleganță dacă l-ar forța pe Puiu Iordănescu să dea altcuiva frâiele naționalei după obținerea calificării. Desigur, dacă ar face-o din proprie inițiativă, ar fi altceva. Totuși, să nu uităm că Spania a câștigat un campionat cu un antrenor aflat la o vârstă la care alții își plimbă nepoții.
andrei.33 • 11 octombrie 2015, 21:35
Draga Catalin, pleci cumva de la premisa ca un Olaroiu sau Petrescu sta si abia asteapta sa preia nationala. Stii ceva ce noi nu stim? Ma tem ca e foarte complicat sa se gaseasca bani pentru unul din antrenorii invocati de tine. Ma tem ca daca ramanem cu "generalul" s-ar putea sa fie si din lipsa de solutii. In acelasi timp nu stiu cate selectionate calificate urmeaza sa isi inlocuiasca antrenorul. Ai impresia ca exista o generatie de fotbalisti geniala care sta ascunsa prin liga 1 si trebuie doar un antrenor capabil sa o descopere? Avem fotbalisti modesti si foarte modesti care nu sunt titulari nici macar la echipe de pluton din afara. Despre ce vorbim??
talpaiadului • 11 octombrie 2015, 21:36
Cum adica „a vrut sau n-a vrut?” Nu inteleg cum poate Tolontan sa comenteze in felul asta un gol fabulos, cum nu a mai vazut nationala de foarte multa vreme.
Cătălin Tolontan • 11 octombrie 2015, 21:40
@andrei.33: FRF va luat cel putin 6 milioane de euro pentru calificare. Daca simte nevoia unui antrenor poate incerca sa angajeze unul. Daca nu simte, foarte bine, e treaba lor.
Gigi Pahonea • 11 octombrie 2015, 21:42
am vazut cu toti bucuria tricolorilor pentru calificare ; se pare ca doar suporterii isi fac griji pentru ce va fi in Franta , mai multa modestie dupa ce ai batut Faroe nu m-ar fi deranjat .
Cătălin Tolontan • 11 octombrie 2015, 21:44
@talpaiadului: fragment din interviul cu budescu de miine din Gazeta sporturilor: ”Cum a fost la golul doi, ai vrut să tragi la poartă? - Să zicem că am încercat să dau spre poartă și este foarte bine că a intrat”.
andrei.33 • 11 octombrie 2015, 21:45
@Catalin, ai dreptate pe undeva si iti multumesc pentru raspuns, insa ramane lipsa de valoare din fotbalul romanesc. N-avem nevoie de antrenor ci de magician, asta daca ne propunem sa iesim din grupe la Euro. Asta ar trebui sa fie obiectivul, nu? Altfel suntem doar plimbareti prin Franta aidoma nationale de rugby. Nu ne facem de ras dar nici nu obtinem nimic notabil. Cu alte cuvinte cred ca trebuie investiti banii in cresterea de generatii noi, stii tu placa aia desueta despre centre de juniori, infrastructura, mentalitate etc. Ne trebuie o generatie unde si un modest ca nea Puiu poate ramane in istorie drept antrenorul secolului. Asta am vrut sa subliniez.
gigelos • 11 octombrie 2015, 22:09
In primul si primul rand trebuie ca patronii , presebintii de club , investitorii sau ce or fi ei sa se intalneasca si sa stabileasca ( neoficial ) sa termine cu aducerea jucatorilor straini in cantitatea asta de azi . 2- 3 de echipa si gata . Ce rost are sa aduci niste terchea-berchea care cred ca nici nu stiu in ce tara se afla . Promovati copii si in scurt timp se vor indrepta lucrurile . Copii si rabdare , cu toate riscurile o perioada , altfel frectie la picior de lemn . Fundas dreapta , 2 romani restul straini ce sa iei la Nationala ?
merace • 11 octombrie 2015, 22:37
Mie mi-ar place daca ar veni la nationala Mircea Lucescu. El a calificat in premiera Romania la un Euro, in 1984, castigand grupa, si asta pe vremea cand se califica numai prima clasata, si turneul final era de 8 echipe. Apoi, tot la Paris, Romania a facut egal cu Spania si a pierdut la limita si la mare lupta cu RFG (1-2, dupa ce egalase la 1-1) si Portugalia (0-1 in min.81), dar asta era inainte sa apara generatia de aur. Azi, Lucescu are mult mai multa experienta si renume, si cred ca ar putea sa faca mai mult cu Romania la turneul final Euro, decat atunci. Desigur, ar trebui sa vrea si el aceasta a doua sansa...
malmo • 11 octombrie 2015, 22:38
Calificare Chinuita... in cea mai penibil de usoara grupa! Vai de mama ei Calificare! Asa ar trebui titrat Nimeni nu mai vrea sa inghita "soparlele" si minciunile mass-mediei romanesti Vezi Doamne acum exalteaza de Fericire! Calificarea e privita de fanii romani ca o usurare dupa ce nervii le-au fost intinsi la maximum intr-o grupa penibil de slaba E un oftat prelung dupa ce ai izbutit sa ajungi in final la capatul drumului pe care nu credeai ca-l mai gasesti. Asta e reactia reala a romanilor. Nu o mare bucurie. Departe de aceea senzatie de bucurie traita in noembrie '93 respectiv '97. Atunci s-a chemat bucurie. A nu se confunda sentimentul de usurare Oftatul prelung cu termenul de mare bucurie. Ar fi o greseala fata de realitatea pe care fanul roman o simte cu adevarat. Dar cui ii mai pasa de ce titreaza presa? Realitatea insa n-o puteti insela oricit v-ati stradui. Noapte buna Romanie!
torque07 • 11 octombrie 2015, 22:48
HAAHAHAHAHA asta-i ce-a mai tare pe azi. Sunt de ajuns 4 nimeni. Nu-l mai aduceti pe ala din China, economisiti banii de avion pentru alte lucruri. Si Olaroiu?? Incredibil..vad aceleasi nume de inexistenti in fotbalul european de vreo 10 ani legate de nationala Romaniei. Nu s-a nascut inca un antrenor foarte bun si asa prost sa accepte nationala Romaniei. O sa plece Iordanescu, vine Hagi, 5 6 meciuri..o campanie, pleaca..vine Petrescu...sau Munteanu daca ramane fara club si tot asa 5 6 meciuri lumea iar striga demisia iar schimbam vine iar Piturca 3 5 meciuri, lumea o sa-si aduca aminte cine era si iar striga demisia, iar Iordanescu..si tot asa. Nu o sa fie nici un atnrenor bun. Alegeti cel mai bun ditrei slabi..si lasati-l acolo. Pana la urma iese ceva.Piturca incepuse bine. Dar vezi tu, romanul nu suporta sa vada superjucatorii nostri care evolueaza la al de barcelona chealsea liverpool juventus s.a.m.d sa joace defensiv si sa nu faca spectacol...asa ca, chiar daca eram pe primul loc si cu cateva victorii nu ne-am multumit. A venit generalul si ne.a aratat cum se da 1 gol in 4 meciuri..excludem asta cu bucatarii si zidarii din feroe.
dan2010 • 11 octombrie 2015, 22:48
Cred ca echipa de antrenori e foarte buna! Sa-i lasam sa lucreze!!!!! Nu e numai Iordanescu acolo! Good Job!
torque07 • 11 octombrie 2015, 22:55
@gigelos eu tot spun asta de vreo 2 ani pe aici...dar stai linistit nu te baga nimeni in seama. E mai usor sa fie schimbat un antrenor, e mai usor sa strigi "DEMISIA!" e mai usor sa spui ca suntem varza ca nu meritam sa fim la CE...Nimeni nu o sa se duca sa strige "FACETI SCOLI DE FOTBAL!" "FACETI LEGE 4 JUCATORI STRAINI PE ECHIPA!" nu asta necesita putin creier si sa vrei ceva pentru viitor nu momentan. chestiile momentane s-a vazut cu Piturca..demisia demisia..si a fost..si a venit iordanescu. :)))) si iar ne plangem. dar daca inainte sa fie dat afara se cauta frumos un antrenor bun, strain, fara legaturi cu mafia din fotbalul intern, se ajungea la un acord..iar apoi i-l trimitea pe Piti la camile..eeh da si asta necesita putina materie cenusie
merace • 11 octombrie 2015, 23:20
imi place "calificarea cu stil" de la calificare.gsp.ro - deci se poate! Dar cam asa ar trebui sa arate toata presa sportiva - informatii exacte, atitudine pozitiva si opinii obiective. Titlurile ridicole (adesea fara legatura cu articolul) si socante sau dusmanoase, doar pentru prostirea cititorilor sau exploatarea unor orgolii, demonstreaza neprofesionismul si nu ajuta sportul in sine.
dac.impielitzat • 11 octombrie 2015, 23:52
daca-l intrebi pe tata Puiu o sa zica ceva de genul "astazi Dumnezeu a fost ortodox" bai lasand gluma la o parte, ce calificare trista. suntem macinati de coruptie, de luptele interne, de mizeriile interne, de toate porcariile care se intampla in tara asta. da, avem un lot mediocru sau poate mai putin decat mediocru, avem mizerie in tara asta cat cuprinde ochiu', avem saracie, nedreptati, fotbal slab, si cate si mai cate... e greu sa te bucuri de aceasta calificare... totusi baietii astia atat cat au putut ei, cat au stiut ei, au alergat, au muncit, s-au zbatut. hai sa nu le stricam bucuria asta. hai sa ii aplaudam, hai sa ne bucuram ca si noi suntem romania HAI ROMANIA p.s. si sa speram ca nu ne facem de ras in Franta si ca aceasta calificare este cu adevarat un pas inainte
delpiero82 • 12 octombrie 2015, 1:10
Am primit un Wild Card a scris Maria Andries :) Este o calificare cu un gust ciudat fara doar si poate. Dar prefer aceasta calificare in orice moment lacrimilor de acum 12 ani. Mi-e dor sa stau pe o terasa in Iunie cu tricoul nationalei pe mine. Cred ca am fi pe primul loc detasat intr-un clasament al exigentei (infioratoare as putea spune) cu care ne tratam echipa nationala de fotbal.
merace • 12 octombrie 2015, 1:12
Apropo de Mircea Lucescu si calificarea Romaniei, cu el ca selectioner, la Euro 1984: castigand acea grupa de 5 echipe, cu Suedia, Cehoslovacia, Italia si Cipru, (cu o singura infrangere, 0-1 acasa cu Cehoslovacia, dar in rest numai cu victorii acasa plus 2 victorii si 2 egaluri in deplasare) Romania a intrat in primele 8 echipe ale Europei la 1984, fiindca doar 8 echipe au jucat la turneul final. Cum Romania nu a ajuns de atunci in sferturi la europene (deci in primele 8 echipe din Europa), performanta lui Mircea Lucescu ca selectioner atunci este inca cea mai buna a Romaniei in Campionatul European.
Panda Sorin • 12 octombrie 2015, 2:49
Oare chiar crede cineva ca Burleanu stie cum sa gestioneze aceasta calificare in folosul fotbalului romanesc?
\’Aaron Johnson • 12 octombrie 2015, 5:05
Comuna Pipera - Romania 0-2, trebuie sa fim foarte mandrii. Echipa a jucat jalnic in calificari pentru ca toata natioanala este formata din jucatori de mana a doua. Din (ne)fericire Romania are o reputatie atat de proasta in Franta incat nu avem ce strica odata ajunsi la turneul final.
Cristina Florentin Gheorghe • 12 octombrie 2015, 6:19
Salut,mentionez ca avem jucatori deosebiti de talentati in Liga 1,dar nu sunt bagati in seama,valoare exista dar alte interese sunt la mijloc si se stie foarte bine de cine e vorba......se vorbeste de aria de selectie ca este restransa dar pe ce criterii?!....
portardelegenda • 12 octombrie 2015, 7:43
avem nevoie de alt tip de antrenor . Jucatorii nostri nu sunt mai buni sau mai slabi decat altii si pot juca mai bine de atat dar pe banca e nevoie de altceva pentru a-i putea ridica . Multumim nea Puiu , ai fost o solutie de avarie care intr-un final s-a dovedit viabila dar cred ca trebuie sa iesim din epoca lui,, NEA'' si sa intram in zona ,, MISTER"
getodacus • 12 octombrie 2015, 9:19
Olaroiu ?????? Pe cine a antrenat Olaroiu de a mare antrenor ? Daca nu trecea pe la steaua nici nu ii stiati prenumele. Schimbam antrenor senil cu un antrenor de camile.....si vrem sa mergem la EURO sa rupem "fashu". Hai Tolo ca poti mai mult !
Zota Antonio • 12 octombrie 2015, 9:23
De ce sa vina langa Iordanescu alti antrenori pentru turneul final? Cu ce au contribuit ei la aceasta calificare? Dan Petrescu a luat titllul cu unirea ciulini urziceni dupa un campionat blatuit cu gh. popescu... nu degeaba a ajuns baciul sef de celula. Dumnezeu nu doarme. iar olaroiu este un antrenor care joaca intotdeauna numai la egal sau nu piarda rau de tot. un resapat pe care toti in vad mare antrenor in ciuda faptului ca a rata cel mai important meci al vietii lui, cel de la midlesborough. asa ca discutia nu are sens.
Catalin • 12 octombrie 2015, 11:15
Hai Romania!
BanicaFaraFrica • 12 octombrie 2015, 11:20
Bai, sunt unii asa de tristi de parca ar fi prima calificare chinuita. Zici ca pe toate le-am rezolvat la pas si avem vitrina plina de trofee. Ce-o fi asa greu sa acceptam ca avem un fotbal de *** si ca trebuie sa ne bucurăm cand mai batem si noi pe cineva? Ce, am fost vreodata scule? Nu, am facut performante doar din intamplare!
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
Cristian • 12 octombrie 2015, 11:22
Felicitari pentru calificare, sa vedem ce o sa fie pe mai departe!
ROMICA_BUNICA • 12 octombrie 2015, 11:32
Nu inteleg de ce faci lobby pt "antrenori in pustiu". Rezultate au fost si acum - doar doua goluri primite si nicio infrangere -, a lipsit esteticul insa. Bineinteles ca Petrescu ar putea duce inesteticul la sublim. Sa-ti spun cine esti, 2 fete, acelasi personaj: Imediat dupa meciul cu Danemarca (2-2, 2003), tu, Hop! la Antena 1, si ceri demisia lui Iordanescu. Sa recapitulam: dupa un meci la Oslo, cu un penalty strigator la cer - hent la Carrew, nu la Chivu - si un altul la Copenhaga, cu un penatlty care nu a fost demnostrat de nicio reluare TV, deci, arbitraje potrivnice, tu, sImplu, ceri demisia. Evolutia de la Copenhaga a fost senzationala, electrizanta, dar o adevarata drama. Tu, rece ... demisia. Acum, cand lucrurile stau cam invers, tu faci cam acelasi lucru - ceri un fel de demisie. Consecventa, Cataline?
Marcel • 12 octombrie 2015, 11:58
Eşti printre puţinii care-şi pune întrebări... Hai să întreb şi eu, câţi profesionişti din anturajul naţionalei au vorbit, măcar o dată, pe faţă, despre nivelul valoric al adversarelor din grupa preliminară? Ca să crești, e obligatoriu să-ți cunoști și să-ți recunoști limitele!
PRICEPUTEANU • 12 octombrie 2015, 12:22
At fi nedrept sa nu ne bucuram pentru calificare.Normal ca intrebarea este cum ne vom prezenta in Franta.In mare,jucatorii vor fi iaceeasi,nu avem de unde sa inventam altii.Nu inteleg de ce se discuta atat pe tema antrenorului,nu cred ca cineva ar putea face mai mult cu ce avem la dispozitie.Evident ca Nea Cashketa care printre altele la 2 fraze face o greseala de acord trebuie sa cedeze,intrebarea este pe cine ungem ca antrenor si cum va reusi el sa nu ne facem de bafta la europene.Ma indoiesc ca avem solutii.
Un Anonim • 12 octombrie 2015, 13:31
O calificare care nu defineste adevarata stare a fotbalului nostru
Danny • 12 octombrie 2015, 14:14
Eu zic sa ne bucuram de calificarea asta, pe care ne-am dorit-o, chiar asa chinuita cum a fost, fiindca la cum arata fotbalul romanesc, ne va fi si mai greu in campaniile viitoare. Asadar, felicitari baietilor, vom avea o vara 2016 plina de emotii! Numai pentru frenezia care va invalui cele (minim) 3 partide ale nationalei la Euro si macar eu, unul, ma bucur ca ne-am calificat. E altceva sa vezi un turneu final la care participa si tara ta. Altfel, in grupa asta, in preliminariile astea, am avut deseori impresia ca s-a aplicat o vorba din batrani:"Berzei chioare i-a facut Dumnezeu cuib". Asa ca sper sa profite baietii de sansa asta.
Emilian • 12 octombrie 2015, 14:14
Dupa parerea mea, ideea cu aducerea unui antrenor "langa Iordanescu" este ceva fara noima. Antrenorul unei echipe e unul singur, acum e Iordanescu, dupa el va urma alt antrenor care isi va asuma raspunderea la vremea respectiva. Ideea cu antrenorul de "langa Iordanescu" este o chestie gri, specifica plaiurilor mioritice! Fara a fi un fan al lui Iordanescu (ba dimpotriva), haideti sa ne pastram in zona normalului: a obtinut calificarea cu aceasta echipa, e normal sa mearga cu ea la turneul final. Pana atunci putem cauta antrenorul magic care va prelua nationala si o va duce pe cele mai inalte culmi ale performantei. Si inca ceva: argumentul ca FRF o sa incaseze 6 mil Euro din aceasta calificare, nu ne indreptateste sa platim sume exorbitante unui selctioner cu pretentii finaciare mari. Fotbulul nostru este un fotbal sarac, iar asta nu se schimba prin incasarile de la acest turneu final. Antrenorul nationalei trebuie sa castige ceva mai bine decat un antrenor de la club, dar nu de 10 ori mai mult!! Ar fi o disproportie nefireasca.
Serban • 12 octombrie 2015, 14:31
Daca plecam de la premiza ca nu jucam nimic, atunci unicul criteriu pe care trebuie sa-l urmarim, este aducerea unui antrenor care sa ne faca sa jucam ceva. Din cate imi aduc eu aminte ultimul antrenor de la nationala care ne-a facut sa miscam ceva coerent in teren, a fost Boloni. Problema cu el este ca-i inconsecvent si te poti trezi ca te lasa cu ochii-n soare cand ti-e lumea mai draga. E clar ca nu avem cum sa progresam cu Iordanescu. E inadmisibil ce s-a petrecut in a doua jumatate a meciului cu Finlanda. Iordanescu n-a avut reactie. Ne-a ajutat arbitrul si ne-a facut sa ne simtim ca niste mici infractori. (Puneti-va in locul suporerului finlandez!). Nu ne tine de cald teoria aia cu "lasa ca si altii ne-au furat cu arbitrajul". Daca ajungi sa joci pe contra-atac cu Feroe, nu mai e nimic de zis. Ce-o sa facem in Franta? Punem autobuzu'n poarta iarasi? E clar ca ne trebuie un antrenor cu stinta jocului care trebuie sa faca selectie bazata pe forma jucatorului si nu pe nepotisme.
Silviu • 12 octombrie 2015, 16:08
Cred ca ar trebui gandit bine si ce jucatori ar trebui luati la acest turneu final. Nu cumva ar fi bine sa aruncam acolo cativa tineri pentru care aceasta experienta ar fi importanta si astfel sa pregatim putin viitorul, avand in vedere ca, e destul de clar, jucatorii actuali nu pot mai mult ?
silicon_v • 12 octombrie 2015, 16:48
O calificare chinuita care arata care e nivelul nostrum actual. Suntem in primele 24 de echipe din Europa, dar probabil spre coada clasamentului (16-24). O sa se vada asta si la europene. E remarcabil ca domnul Tolontan vrea sa gaseasca lucruri de care se ne putem agata si reuseste sa faca asta (competitie pentru nationala, interesul public crescut, etc). Totusi e prea putin, e ca si cum masina prinde un pic de panta si accelereaza, chiar daca mototrul e defect. Sistemul e defect. Cluburile mari nu acorda sustinere fata de echipele de copii, putine centre de junior la nivel regional, campionat national de junior la pamant. Asta e la baza. La varf mafioti, dubiosi, fosti chelneri sau bisnitari conduc cluburile in stil caracteristic. Fotbalistii reflecta si ei starea de spirit: cheflii, manelari, fara prea mult chef de munca, dar cu fitze de Ronaldo in cap. Cu un astfel de sistem nu o sa mai repetam performantele din trecut. Si nu sunt prea suparat cand spun asta, eu am renuntat de ceva vreme in a mai pune suflet in sportul asta. Pentru ca nu am de ce, e o risipa inutila. In Din campania asta am vreo 3 meciuri, fiind prins de anturaj. Dar mi-a ajuns, stiu deja ce vom juca la Europene. Meciurile din 2008 or sa para bijuterii pe langa ce vom juca acum (si meciurile alea au fost oribile, pentru cine nu isi aminteste, marca Pitzurca) Eu nu mai arunc pitzule in jocul asta. E mult mai interesant sa ma uit la tenis sau baschet.
Andrei • 12 octombrie 2015, 17:08
Unul dintre cei mai buni jurnalisti de sport ( unii ar spune si de investigatie) nu scrie mai deloc despre Rugby. Rugby,Rugby,Rugby,Rugby,Rugby,Rugby,Rugby,Rugby,
Silviu • 12 octombrie 2015, 17:17
@Andrei Ce sa scrie prietene despre Rugby ? Au fost aia la campionatul mondial si au avut o victorie chinuita cu cea mai slaba echipa din grupa.
uwe • 13 octombrie 2015, 9:50
N-ai dreptate. Intr-adevar calificarea a trezit ceva interes dar e atat de chinuita intr-o grupa usoara incat mie-mi vine greu sa cred ca vom aduna mai mult de 1-2 puncte la campionat. In partea cealalta chiar daca vor munci jucatorii mai mult, in Liga I nu exista suficienta educatie pentru asta, in sensul ca e posibil sa ne trezim ca fiecare va vrea sa faca pe vedeta ca sa atraga atentia asupra lui ca sa fie selectionat si va uita ca joaca intr-o echipa. Vor avea de suferit relatiile de joc, adica modul/scopul jocului fotbal. In cel mai bun caz e posibil ca in felul asta sa ne trezim cu inca un Mutu, sper sa nu fie Budescu in rolul lui, sa ajunga departe si repede dar sa dezamageasca profund pe toate planurile. Imi aduc aminte cu regret cum in toate mingile mergeau spre Mutu care rata glorios de fiecare data in loc sa mai fie inca vreo 4 jucatori care sa marcheze pe langa el. Asa a disparut Nationala.