De ce se teme FRF de a doua șansă a lui Gică Popescu

Crește nervozitatea la Casa Fotbalului. Posibila eliberare a unui Popescu total neinteresat de a reveni acum în fotbal stîrnește, în mod neașteptat, discuții în FRF

joi, 1 octombrie 2015, 8:58

Ovidiu Ioaniţoaia și Andrei Vochin polemizează în Gazeta Sporturilor. Poate nu e definiţia cea mai exactă.

Cert e că Ioaniţoaia a amendat cîteva opinii ale lui Vochin, majoritatea favorabile FRF și, cel puţin una dintre ele, critică la adresa ziarului. Asta după ce Vochin reacţionase, la rîndu-i, în urma unei serii voluminoase în care Ioaniţoaia punctează ceea ce el consideră a fi persistenţa în eroare și amatorism din partea guvernării Burleanu.

Pentru ziar e bine. Pentru cititori e un drept.

Presa are această datorie, de a fi o platformă de dezbatere. Ea însăși nu e scutită de întrebări, apropo de reproșul lui Vochin că sîntem tendenţios de critici la adresa administraţiei actuale a Federaţiei.

E adevărat că sîntem dezechilibraţi pentru că așa am fost mereu în faţa puterii, indiferent cine a ocupat acele scaune.

După cum e adevărat și ce spune Andrei, observînd că unele lucruri, cum a fost designul inteligent al amicalelor astfel încît să păstrăm un loc bun în clasamentul FIFA și, astfel, adversari mai ușori la tragerile oficiale la sorţi, nu sînt evidenţiate în sensul cîștigului pentru “naţională”.

Cine cîștigă?
Ideea nu e să vedem cine învinge în turnirul argumentelor dintre Ioaniţoaia și Vochin, ci să cîștige publicul, scăldat în puncte de vedere diferite și-n fapte adunate din toate zările.

Îl apreciez fără precauţii pe fiecare dintre cei doi. Lucrăm neîntrerupt de peste 20 de ani.

Andrei e acum consilierul lui Răzvan Burleanu și, cum se zicea pe vremuri, cartea de muncă îi curge la FRF, dar scrie în continuare în Gazetă, ca invitat, așa cum foștii miniștri de externe scriu la ziarele străine despre chestiunile pe care le stăpînesc cu profunzimea exerciţiului de-o viaţă.

De Ovidiu Ioaniţoaia ce să spun, el e ca personajul dintr-un film western, interpretat de Robert Duvall. Unul dintre mai tinerii lui colegi de bandă îl privește și spune: “E unul singur pe lume ca el. După ce l-au făcut, au distrus matriţa”.

Ies de unde n-am intrat, că nu încape nimeni în disputa lor, ca să ajung la un subiect care, cumva, se leagă.

Casa Fotbalului despre Popescu: “Un pușcăriaș!”

Gică Popescu va fi, cu mare probabilitate, eliberat pînă la finalul acestui an. Există, în FRF, și nu mă refer aici la Vochin, o preocupare mocnită faţă de acest subiect. A crescut nervozitatea.

Unii văd în fiecare critică a presei o regrupare a forţelor. Influenţabil din fire, Răzvan Burleanu balansează între sentimentele strecurate de către cei din jur.

E ciudat că ditamai conducerea reformatoare a fotbalului se stresează de “un pușcăriaș”, așa cum e invocat Popescu la Casa Fotbalului.

Dacă sînt atît de legitimi în ceea ce fac și dacă, de pildă, FRF nu lucrează cu anumite firme de publicitate pentru că așa se hotărăște în cabinetele de sus, nu pentru că acestea ar avea cele mai bune oferte, de ce îl bagă în seamă pe “pușcăriaș”?!

Popescu nu vrea să reintre imediat în fotbal sau poate niciodată. “Dacă mă întorc în fotbal, lucrez doar cu Hagi!”, după cum a zis el unor amici. Plus că va mai avea o perioadă restricţii care decurg din condamnare.

Și atunci?

Izolarea cu orice preț

Legitime prin vot, costumele din fruntea FRF se simt ilegitime într-un sens subtil. Și, e un sentiment, nu o certitudine, căci sîntem abia la începutul fenomenului, ele îl vor pe Popescu pus cumva deoparte.

Așa se explică, de pildă, faptul că au recrutat, nu direct, ci prin intermediari de marketing, a dezvăluit-o Daniel Conţescu în sportnews, foști parteneri de drum ai Baciului. Izolarea lui Popescu e importantă pentru federali.

Dar cum? În închisoare nu se mai poate, că asta e treaba justiţiei. Ei mizează pe altceva. Pe sentimentul că, la noi, un vinovat o dată rămîne vinovat pe viaţă.

“Ei sînt tot americani”

Recent, Barack Obama a vizitat un penitenciar. A fost primul președinte american care a intrat într-o închisoare federală. Și a făcut-o pentru că a vrut să împingă justiţia în mijlocul discuţiilor oamenilor. O justiţie “care nu e atît de smart pe cît ar putea fi și care nu ne protejează cît ar putea s-o facă”, după cum a motivat Obama.

“Oamenii din închisorile noastre fac greșeli, uneori greșeli mari, dar ei sînt tot americani!”, a spus președintele.

«Așa cum trebuie să ne asigurăm că oamenii condamnați plătesc către societate, la fel trebuie să ne asigurăm că putem să-i ajutăm să-și schimbe viețile»Barack Obama

Așa e normal. În momentul ieșirii din închisoare, începe o nouă viaţă.

Dacă o justiţie în faţa căreia nimeni nu e vinovat reprezintă un nonsens, atunci, la extrema cealaltă, o justiţie și o societate care pedepsesc nevinovaţii semnifică o cruzime.

Cînd va ieși din închisoare, cînd își va îndeplini termenii eliberării condiţionate și cînd își va ispăși integral pedeapsa, Gică Popescu va fi un om nevinovat. O putem repeta ca să ne pătrundă: nevinovat, nevinovat, nevinovat, nevinovat!

A tăcut și a ispășit

Ca nevinovat, e treaba lui ce vrea să facă. Să se întoarcă în fotbal, undeva prin 2018 că atunci îi va expira și interdicţia post-condamnare de un an, sau să se apuce de cricket, căci nici măcar așa n-ar fi atît de departe de noul loc de muncă pe cît sînt unii din FRF departe de ceea ce fac în acest moment.

Richard Branson, fondatorul Virgin, a explicat cîndva de ce recomandă companiilor sale să angajeze foști condamnaţi: “Eu însumi am făcut greșeli. Puteam ușor să intru la închisoare pe procese de importuri sau pe neplata taxelor. Dacă se întîmpla, compania asta nu ar fi existat niciodată și 60.000 de oameni n-ar fi avut aceste locuri de muncă. Oricine merită a doua șansă!”.

A plătit, va fi un om liber.

Popescu nu e exoscheletul nimănui, nu umblă pe sub el fiinţe din alte organigrame, obedienţe dospite în așteptarea unor vremuri cînd să iasă la iveală. Popescu e Popescu. N-a cerut clemenţă, a tăcut, a ispășit.

Așa cum spunea un cititor pe gsp.ro, imediat după sentinţă, “Gică Popescu a fost un simbol ca fotbalist și acum a devenit simbolul că nimeni nu e mai presus de lege”. Cînd va ieși din nou pe ușă, în lumina de rahat a drumului cu gropi de la Rahova, el va deveni din nou un simbol. Un simbol pentru capacitatea de a fi empatici.

A doua șansă pentru Gică Popescu și prima șansă pentru umanitatea noastră distantă.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

freekick  •  1 octombrie 2015, 9:12

Oare televiziunile ii vor oferi lui Giovani Becali a doua șansa de a scuipa ziariștii in direct?

eucutine  •  1 octombrie 2015, 9:22

se teme pentru ca este un infractor. Infractorii sunt periculosi. Nu vreau sa aud povesti cu reabilitarea. Infractorul ramane infractor pe tot restul vietii. E o povara pe care tre' sa o poarte cu ei pt toata viata. E simplu.

sa.ne.plangem.de.romania  •  1 octombrie 2015, 9:25

Deci Becali e nevinovat. Domnii mei, incercati sa nu judecati ca si albitrii, cu masura diferita. Din punctul de vedere a unora, nu se pot compara aceste 2 cazuri, dar sunt identice. Ambii au facut inchisoare. Eu nu tin, dar nici nu acuz pe vreunu, de aceea zic ca si presa sa fie mai liniara in judecata, de asta are nevoie cititorul.

radumatei  •  1 octombrie 2015, 9:30

In general sint de acord cu afirmatiile dvs., dar nu inteleg cum puteti fi atit de sigur ca "Popescu nu e exoscheletul nimănui, nu umblă pe sub el fiinţe din alte organigrame". Cu totii sintem suma relatiilor noastre, cu atit mai mult persoanele publice, cu atit mai mult Popescu, condamnat tocmai pentru relatia de natura infractionala cu clanul Becali. Iar puscaria e un loc mai degraba propice pentru a socializa, nu pentru a sta izolat, pina si Edmond Dantes si-a facut un prieten acolo. Pe ce va bazati cind ne garantati ca doar "Popescu e Popescu"?

vasilepopa  •  1 octombrie 2015, 9:32

Un pucist, asa cum este domnul Burleanu, se va feri toata viata de puci. Va avea o viata de iepure, caci Romania va naste multi "burleni" gata sa atace reduta FRF.

adicn  •  1 octombrie 2015, 9:42

Felicitari pentru articol, intr-adevar Gh.P. a platit pentru greseli, se cuvine sa fie tratat ca atare. Cat despre actuala conducere a FRF, s-au schimbat lucruri fata de ce era dar totusi pare ca "cosmetizeza" multe dintre informatii cand le dezvaluie prin presa...

Tcaciuc Dorin  •  1 octombrie 2015, 9:43

pai nu numai frf se teme....becali de ce a lansat repede zvonul ca l vrea la steaua? ca sa l poata controla mai usor,sa nu dea in vileag popescu matrapazlacurile facute de gasca de corupti din fotbal

robson  •  1 octombrie 2015, 10:10

"E adevărat că sîntem dezechilibraţi pentru că așa am fost mereu în faţa puterii, indiferent cine a ocupat acele scaune." Cum ar spune pustii... LOL. Dl Ioanitoaia, cel dupa care au stricat matrita, slava Domnului, nu era la fel de neinduplecat cu amicul Sandu pe cat e cu amatorul de Burleanu. Nu trec 2-3 zile si mai apare o serie de epitete plina de sinonime - ca doar asta e stilul "maestrului" - la adresa conducerii FRF. Si nu spun ca nu o merita din plin. Dar unde era condeiul asta aspru cand Sandu si ai lui faceau tampenii cat carul ? Hai sa nu ne mai laudam cat de rebeli suntem noi cand e vorba de putere, ca nu e cazul. Ca orice in viata, si presa se face pe prietenii. Sigur, nimeni nu va recunoaste asta in ruptul capului, dar macar sa nu ne umflam in pene fara rost.

BarfaDinShantz  •  1 octombrie 2015, 10:19

Ca sa faci comparatie cu "America" si puscariile si soiul de viata (cu Romania) este o insulta la adresa umanitatii. Si ce tot umflati propaganda cu Gica Popescu de parca ar fi revenit noul sef de la targul ***? Credeti ca o sa le zica un Gica Popescu negru pe alb, cum se trag sforile in fotbalul Romanesc, cine sunt capii care fac rezultatele pe hartie inaintea meciurilor, cum este cu influenta samsarilor de jucatori, etc.. etc... Draga Gica Popescu - Ai facut pact cu diavolul (*** ***), tea bagat la puscarie, si acum iti faci propaganda ca o sa tai si o sa spanzuri? Hilar rau!!!! Si, in primul rand un puscarias in orice tara din OCCIDENT nu a mai avut dreptul sa devina conducator la nici un nivel. Plus autoritatile (in stil de FBI si CIA) pune sub urmarire multi ani pe astfel de indivizi mai rau ca pe dusmani ai tarii, sa nu mai aiba legaturi cu spalat bani, investitii, etc.. etc.. Asa ca ce tot frecati voi menta cu Gica Popescu?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Niculae Moromete  •  1 octombrie 2015, 10:25

Subtil si ancombrant comentariu. Nu cunosc capacitatea administrativ manageriala a lui Gica Popescu. Nu intreb de ce in fruntea sportului romanesc sunt absolventi ai Colegiului National de Aparare. Vad ciudateniile ce se intampla, cum pierde Simona Halep in decisiv de la 5-1 in favoarea ei, cum la toate nivelele fotbalul este corupt, deci controlabil, cum marile echipe de fotbal au sponsor principal firme de pariuri sportive... Cum sa platesti zeci ,sute de milioane pentru dreptul de joc al unui fotbalist? Dar ce onorariu sa platesti unei firme de publicitate ca iti face poza si o tipareste? Luati urma banilor ca sa primiti raspunsuri , dar nu faceti asta noaptea pentru ca banii sunt negri.

iuliabadea  •  1 octombrie 2015, 10:56

mistificarea sportului

godot  •  1 octombrie 2015, 11:25

1. Actuala conducere FRF se teme de oricine, nu de Popescu, E o temere continuă, determinată de conştientizarea imposturii proprii. 2. Andrei Vochin nu e în postura unui fost ministru de externe care împărtăşeşte experienţa prin editoriale. El este actual (nu fost) angajat la FRF, care scrie nu din această poziţie, ci dintr-o poziţie voit înşelătoare de ziarist, apărând din spatele paravanului teoretic onorabil format din principii precum imparţialitate şi neutralitate, o cauză perfect personală, partizană, a angajatorului său. Pur şi simplu se travesteşte în ziarist pentru a-şi apăra interese personale. Cee ce mi se pare o incompatibilitate morală majoră (în care vina principală o are ziarul care permite aşa ceva). E o incompatibilitate asemănătoare cu cea în care sunt sau au fost Dinu Vamă, MM Stoica, Dănciulescu, Duckadam, Stanciu, Bratu, D.NIculae şi alţii, care sunt plătiţi de cluburi să le apere interesele şi de televiziuni să le... pe partea deontologică-economică.

freekick  •  1 octombrie 2015, 11:41

Ciudate comentarii. Unele OK, altele de ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gica.paunescu  •  1 octombrie 2015, 11:56

Dl. Tolontan este un ziarist care nu s-a ferit sa abordeze multe dintre subiectele fierbinti ale cotidianului; fie din sport, unde cred ca se pricepe fie si fiind consiliat de oameni carora fenomenul sportiv nu le este deloc strain, fie din lumea politica, unde daca nu se pricepe apeleaza, tot asa, la cei care stiu ce si cum. Iar discutia asupra acestor spete trebuie facuta, doar asa putem scapa de paguboasa teorie a conspiratiei. Si eu sunt de acord ca Gica Popescu, dupa ce va fi eliberat din penitenciar, isi poate vedea de viata profesionala si cea privata, fara ca cineva sa fie indreptatit sa-l apostrofeze relativ la pedeapsa pe care o va fi executat. Eu personal apreciez maniera in care a stiut sa se poarte fata de situatia prin care a trecut. Ca un barbat, adica. S-auzim numai de bine, iar viitorul sa ne rezerve si lucruri pozitive.

tintea4  •  1 octombrie 2015, 12:00

Problema care ar trebui ridicata este, poate, alta! Are rost sa speram intr-un management mai bun dinspre G.P. in cadrul federatiei atata timp cat proiectele sale fotbalistice post-cariera de jucator au fost falimentare??? Nu uit nici cum si-a terminat cariera de jucator cand spun asta! De acord a fost MARE jucator dar in management nu a aratat nimic iesit din comun!

Dan Danescu  •  1 octombrie 2015, 12:07

ACUM CIND LUMEA FOTBALULUI E ZGUDUITA DE SCANDALUL BLATTER E GREU DE CREZUT CA UN FOST PUSCARIAS PENTRU EVAZIUNE FISCALA SI FRAUDA AR FI BINE PRIMIT LA UEFA SAU FIFA NU E BURLEANU UN MARE PRESEDINTE DAR ACUM SA INCERCAM CU UN INFRACTOR DIN NOU PARE JENANT....SI POATE FI LUAT IN SEAMA NUMAI IN TARA CU PRIM MINISTRU INFRACTOR.

Dan Danescu  •  1 octombrie 2015, 12:09

IAR POPESCU A DOVEDIT ATIT CU SCOALA LUI DE FOTBAL CIT SI IN AFACERILE CARE L AU ADUS IN FALIMENT CA ESTE UN MANAGER ...PROST DECI N ARE CE CAUTA LA FRF/

ralffy_mr  •  1 octombrie 2015, 12:59

@eucumine @sa.ne.plangem.de.romania Mi-e sila de modul vostru de gandire... binenteles ca sunt diferente cazurile... fratii becali au facut totul in mod organizat si planificat bazandu-se pe multe conexiuni politice (inclusiv prin FRF) care le asigurau protectia. Popescu a cazut intr-o conjunctura nefavorabila iar fapta sa a fost unicul transfer al lui Bratu la Galatasaray. Banii platiti de Galata lui, ca si restanta asa cum sustine el.. au fost legali cred eu. A vrut omul sa faca un bine unui Bratu care promitea ca jucator..si uite cu ce s-a ales..cred eu ca Justitia a fost oarba in cazul lui. apoi.. faza cu "Infractorul ramane infractor pe tot restul vietii. " daca nu vorbim de fapta psihologica repetata in comportament...cum e cazul clanului Becali care toata viata au facut parte din Organizatii mafiote..asa cum a recunoscut Giovani Becali.. atunci esti intr-o mare eroare..si mai frica mi-ar fi sa te cunosc si sa interactionez cu tine..decat cu un tip de genul Popescu. 1 fapta in sine, unica si neclarificata, izolata si cauzata de ignoranta ( adica necunoasterea integrala a codului legal si contabil...si aici e vina celor care l-au sfatuit) nu reprezinta caracaterul sau conduita unui om. Cu totii facem greseli, unele dovedite altele...nu.. hotul neprins ramane negustor cinstit (si aici am mari suspiciuni si asupra ta :P caci am fi fost o tara institutionalizata plina de inchisori daca toti romanii ar fi fost prinsi si pedepsiti pentru greselile lor) iar sistemul nu e foarte bine organizat in tara noastra..

ralffy_mr  •  1 octombrie 2015, 13:12

PS ...pentru Popescu. Faptul ca Popescu are interdictie in fotbal nu l-ar impiedica sa se implice intr-o federatie cum ar fi cea de Rugby. Capitalul sau de imagine ar fi usor de recunoscut intr-un sport ca Rugby si transformat in credibilitate pentru sponsori si parteneri. Cu siguranta...daca prezinta credibilitate prin capacitatile de organizare si management sportiv pentru cluburile de fotbal din toate diviziile, care mai au si o situatie financiara precara... atunci aceleasi abilitati ar putea fi benefice unui sport ca Rugby in Romania care are nevoi mult mai stringente de dezvoltare si organizare decat fotbalul...Ar fi ca un internship.. o experienta care l-ar ajuta si in privinta viitoarelor alegeri FRF si.. post alegeri...in desfasurarea activitatii de presedinte FRF. @ DanDanescu... la fel vorbesc multi si despre Hagi ca nu se pricepe ca antrenor dupa toate "esecurile" precedente (pe care eu le consider ca erori de management al puscariasilor gen Iancu, Becali si al bascanilor de la Galatasaray).. si uite ce treaba buna face la Viitorul..de mai bine de un an....

freekick  •  1 octombrie 2015, 13:32

Eu sunt de acord. Cu orice

Cătălin Tolontan  •  1 octombrie 2015, 13:32

@eucutin: cum spuneam, exista aceasta idee ca esti vinovat pe viata. Stiti unde sinteti in eroare? Daca ar fi adevarat ce sustineti dvs, ce diferenta ar fi intre un condamnat pe viata si un condamnat la 3 ani de inchisoare?

freekick  •  1 octombrie 2015, 13:35

Bravo, bravo, bravo!

Cristian Marcu  •  1 octombrie 2015, 14:05

*** Tolontane ! *** un Dispret total pentru Josnicia demersurilor dumitale , te Dispretuiesc pentru Aroganta *** ! Cum iti permiti dumneata ,Tolontane, sa faci comparatii cu Obama ? Pricepe un lucru Tolontane : romanii din Diaspora s-au trezit pe 16 noiembrie anul trecut, in general tot mai multi romani sunt scarbiti de Halul in care care a ajuns presa romana, iar dumneata porti o imensa vina pentru Nesinceritatea campaniilor dumitale... Ia-ti gandul ,Tolontane, ca Puscariasul popescu va mai avea vreodata dreptul SA NE DEA LECTII pe piata media ... O singura propozitie mai am de spus ,vorba unui clasic : *************************** !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiup.  •  1 octombrie 2015, 14:17

Grande Tolo, Tre sa pornesti de la o premisa simpla atunci cand propui astfel de teme: romanii e ipocrit sau altfel spus mananca ***. Suntem ospitalieri cu nemtii, cu americanii, cu aia care platesc. Sa nu prindem picior de sirieni sau afgani pe aci. Suntem iertatori, dar cu noi insine, cu la altii tre sa starpim raul de la radacina. Pt astea croitii pe gica popescu as face o paralela cu mitica, mitica dragomir. p.s. e adevarat ca dezastrul lasat ne nashu in spate nu poate fi sters in 4 ani, dar si mai adevarat ca nu se intrevede ca cineva de la frf, oricine, ar dori sa se apuce de treaba.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

glont  •  1 octombrie 2015, 14:23

Chiar si Tolontan crede ca PROSTALAUL ar putea fi presedinte FRF?

steaua1986forever  •  1 octombrie 2015, 14:34

@***- eu asa sper. Cu prima ocazie sa ne dea un interviu in care sa face exact ce ai spus tu...In rest, sunt de acord cu dl.Tolontan, nu putem sa ii stergem o cariera extraordinara lui Gica Popescu. Si da, este normal ca lui Burleanu sa ii fie frica de Gica Popescu. Probabil acesta o sa ne spune si despre "coincidenta" prin care a intrat la puscarie fix in ziua alegerilor de la FRF. Si atunci sa vezi ce frica o sa fie pe la Casa Fotbalului...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

neeko  •  1 octombrie 2015, 14:56

Sunt de accord cu cei care sustin ca Gh.Popescu a dat dovada de "barbatie" pe toata durata procesului si dupa . Ceea ce nu inteleg bine , e de ce tocmai acum cand trebuie sa dea dovada de "barbatie" , nu o face . Sa facem 1 exercitiu de imaginatie : Eu , impreuna cu 3-4 prieteni decidem sa mergem undeva folosind 1 masina pt a ne deplasa . Dintre toti , eu sunt treaz , ceilalti sunt beti-morti , deci eu conduc . Pe drum imi ofera sa beau dintr-o sticla de votca , dar imi dau asigurari ca e apa cu lamaie . Eu beau . Observ ca m-au pacalit , dar nu ma opresc , merg mai departe . Printr-un concurs nefast de imprejurari sunt implicat intr-un accident soldat cu victime . Imi asum fapta , ispasesc pedeapsa . Cand ies , cosiderati ca demnitatea , onestitatea , simtul de raspundere si toti ceilalti factori care dau suma "barbatiei" ar trebui sa ma impiedice sa mai urc la volan ( daca nu o fac autoritatile ) ??? Nu spune nimeni ca nu ma pot urca in dreapta , dar la volan ?! - NICIODATA , asa barbateste !

dac.impielitzat  •  1 octombrie 2015, 15:30

bai nene, mi s-a cam facut pielea de gaina. da, asa e. toti gresim. nu toti invatam din greseli. cat despre umanitate... "A doua șansă pentru Gică Popescu și prima șansă pentru umanitatea noastră distantă." bai Tolo, frumos spus, dar nu numai frumos, ci si adevarat

gascoigne  •  1 octombrie 2015, 16:36

dl Tolontan pregateste revenirea lui popescu, interesanta argumentatia, dar nu tine. nu faci afaceri cu hoti, nu iti lasi copiii cu pedofili etc *** , ca dovada ca un om iesit din puscarie e nevinovat. dar toate astea nu au mare importanta. acest om (popescu) a distrus tot ce a atins, nu s-a dovedit competent in nici un domeniu (dupa ce s-a retras ca jucator), doar a fost marioneta banditilor din clanul becali. de ce atata efort ca el sa revina?

Cătălin Tolontan  •  1 octombrie 2015, 16:54

@godot: nu sint de acord. Andrei Vochin nu camufleaza nimic. Si nici ziarul. El si-a asumat pozitia de consilier al lui Razvan Burleanu, dar asta nu ii ia dreptul de a avea opinii. Pe care noi le consideram valoroase, tocmai pe baza experientei comune. Oamenii care citesc stiu exact ce citesc. In termenii presei de afara, se numeste disclaimer.

gascoigne  •  1 octombrie 2015, 17:08

dle Tolontan, aceasta cenzura dauneaza grav dialogului, dar probabil ca asta va doriti. pentru ca asta faceti, cenzurati, taiati o bucata din mesaj fara ca aceasta sa fie jignitoare sau obscena, doar pentru ca nu va convine.

Cătălin Tolontan  •  1 octombrie 2015, 17:19

@gascoine: nu e asa, cind va referiti la copiii si faceti o supozitie periculoasa legata de pedofili, colegii mei de la moderare nu o vor accepta. Dupa cum bine vedeti, acceptam orice critica, dar nu discriminarile, indemnurile la violenta sau trimiterile la copii

martin_d  •  1 octombrie 2015, 18:08

Un vinovat care a ispasit pedeapsa e ok, are anumite drepturi dar nu pe toate. Din cauza asta se cere cazierul judiciar cand te angajezi undeva. Oricat de empatici si de umani am fi, legile nu se pot schimba doar pentru ca unul a lovit cu piciorul o bucata de piele umflata... In caz contrar, cine le-ar mai interzice celor condamnati sa devina judecatori, casieri, procurori, administratori de firma etc. Oricine merita a doua sansa, de acord. Societatea are obligatia sa-i ierte si sa-i reincadreze, dar nu oriunde si oricum. Burleanu si persoanele care-l sustin sunt pe cale sa devina si ei invinuiti sau poate condamnati, ceea ce simplifica mult lucrurile. Inchipuiti-va Romania anului 2020 condusa exact de aceleasi persoane care sunt acum inchise sau care ne umpleau sticla cu laturile lor politice, spirituale, morale, sportive etc. Cat despre moderarea comentariilor, mai acum catva timp faceati exact ce zice @gascione: le cenzurati atunci cand nu va conveneau. Ma bucur ca ati schimbat "echipa de moderatori-cenzori" cu unii mai liberali :) PS: Ce sanse ar mai avea Uli Hoeness la presedentia Federatiei Germane de Fotbal? Dar daca ar fi asociat cu Ioan-Giovanni german, specialist in procuratul jucatorilor si in fluxul monetar ar caselor de pariuri?

sa.ne.plangem.de.romania  •  1 octombrie 2015, 22:21

"Domnul" sila @ralffy_mr , de unde iti pare tie ca am atacat pe cineva? Eu am spus doar ca unitatea de masura trebie sa fie aceeasi. Nu se poate sa beneficiezi da avantaje doar pentru ca tu esti... roscat.

Alin Baraitaru  •  2 octombrie 2015, 11:14

Sunt de acord ca Gica Popescu este o persoana de care oficialii din FRF sa se teama. Nu FRF, ci odiciali din FRF. Sunt de acord ca cei care si-au ispășit pedeapsa data de judecător sa nu mai fie judecați toată viața. Însă vor fi etichetați de societate pana vor demonstra contrariul. Pentru ca pedeapsa data de judecător e doar media judecaților tuturor romanilor plus ceva influența din afara.

Pe repede înapoi | Minutul si Scorul  •  5 octombrie 2015, 9:31

[…] Tolo despre iminenta eliberare a lui Popescu. Am citit cu interes până la punctul în care am aflat că şi el a scris câteva cărţi. […]

Tragedie, am ieşit din top 10 #FIFA | Minutul si Scorul  •  6 octombrie 2015, 9:21

[…] apropo de ce zicea Tolo aici, că Andrei Vochin e supărat, printre altele, că nimeni (sau prea puţini) observă […]

Comentează