De ce-l aduce Becali pe Rădoi

Steaua n-a mai reușit eventul din 1997, dar patronul are stilul lui de a socoti și de a gîndi viitorul echipei

duminică, 31 mai 2015, 10:47

Acum să vezi înjurături.

Dacă mai ținea sezonul, Steaua ar fi continuat să cîștige trofee fără pretenția de a entuziasma prin joc. Sau, cînd reușește spectacolul, o face în fața unor echipe aflate în regim de supraviețuire. Precum ”U” Cluj în această seară.

Ce contează, fotbalul filtrează gloria prin statistici, nu prin artificii pe teren, vor spune suporterii echipei.

Dacă e așa, hai să rostim principalul argument statistic al Stelei în acest an: banii. A fost una dintre puținele echipe cu buget serios și cu salariile la zi. Altfel, ce rost are să ai pe hîrtie lefuri de 20.000 de euro pe lună precum cei de la ASA și să nu le încasezi?!

Niciodată să nu le mai iei, că e greu de imaginat că eroii de la ASA își vor mai recupera banii de la o echipă în pragul colapsului financiar.

Un sfert din cluburile campionatului au fost în insolvență declarată, o jumătate în faliment cronic și mai rămîn cîteva echipe, dintre care de departe cea mai puternică financiar a fost cea din Ghencea. Într-un anume sens, contabilitatea a luat titlul.

Nu vă place Becali? Nici nu e nevoie.

Dar o bună parte din aceste trofee le-a cîștigat prin felul în care și-a gestionat clubul. Nu plătind jucătorii echipelor adverse, așa cum proceda altădată, ci plătindu-și la timp și cu salarii corecte fotbaliștii. În timp de criză se vede treaba că e suficient.

În continuarea aceleeași filozofii, el l-a adus acum pe Rădoi. De ce? În concepția lui Becali, un antrenor al Stelei trebuie să aibă o mare calitate, dincolo de aceea de a putea negocia cu el: inteligența. Să fie, așadar, un tip care să poată stăpîni echipa. Să nu-l șmecherească jucătorii, cum s-ar exprima patronul.

În rest, e treaba conducerii să-l sprijine pe ”principal”. Să-i pună niște secunzi capabili, un preparator fizic bun și să-i transfere fotbaliști ca lumea. Să-i ofere resurse și liniștea financiară.

Nu riscă făcînd așa și crezînd că, practic, el, ca patron, poate să transforme aproape pe orice fost fotbalist cu IQ special într-un antrenor demn de Steaua? Ba da, riscă, dar, în ciuda înjurăturilor care vor veni, adevărul e că Becali a intuit corect, în toți acești ani, drumul Stelei.

Pentru că a schimbat sigla, pentru că e dominator, pentru că se amestecă peste antrenor, Becali nu e nici iubit și nici respectat. Dar nimic nu-l poate împiedica să fie consemnat.

E dreptul vostru să-l înjurați. Și e credința lui că n-a greșit.

Steaua a ajuns la al treilea titlu consecutiv și la primul event din 1997.  E ceva pentru copilul familiei de machidoni care-și număra banii în diminețile reci cînd era trimis la piață și visa să conducă lumea.

Comentarii (111)Adaugă comentariu

Tralala  •  31 mai 2015, 23:02

Ciobanul, cioban moare…

rim  •  31 mai 2015, 23:08

un diagnostic exact. cu atat mai remarcabil cu cat e publicat la cateva minute dupa fluierul arbitrului finalei.

Delpi101  •  31 mai 2015, 23:11

Nu ma Asteptam la un asa pro veto tocmai de la Tolontan!! Inseamna ca pierdem tot ce a mai ramas in.sport!! Iar voi vedeti doar banii ca si Becali!!

Playmaker83  •  31 mai 2015, 23:11

Eu cred k tot ce face sau a facut Becali la Steaua e rodul intamplarii,nu e nici o strategie in ce face .It’ s all about the money.Asta e Steaua lui Becali,srl ul lui.

Sorin  •  31 mai 2015, 23:12

Visul lui ,cosmarul nostru…

ory  •  31 mai 2015, 23:14

Bravo Tolo.Ca de obicei foarte realist.Subscriu.Forza Steaua!!!

gio  •  31 mai 2015, 23:15

dezgustator..

fanulumocanu  •  31 mai 2015, 23:18

Da e o mare diferenta fata de ce crede el c-a facut cu Reghecampf. Nu mai e era Piturca care sa se ocupe de reconstructia nationalei si care sa inventeze jucatori pentru nationala si la care Becali sa traga cu ochiul sa-si faca echipa. Dupa ce s-a terminat echipa aia, dupa ce s-a vandut o echipa intreaga, sunt curios cum va alege jucatorii noi.
Va fi nevoie de multa stiinta,rabdare si de liniste la echipa, ceea ce el nu poate asigura. Radoi nu cred ca prinde 10 etape la Steaua. Vorbim de o ruina, care trebuie reconstruita. Intr-un campionat ca cel de-acum 4 ani, Steaua se intoarce la locurile 4-5 .

Andrei  •  31 mai 2015, 23:26

Diferenta dintre steaua, unde ciobanu face si drege, inclusiv de dupa gratii si dinamo, unde negoita pretinde doar ca stie ce si cum si cat si unde, e de 7 locuri in clasament.

giony  •  31 mai 2015, 23:27

steaua ramine Tot Steaua !!!!!! Felicitari!!!!!!

Marcos  •  31 mai 2015, 23:27

In sfarsit domnule Tolontan un comentariu bun si la obiect. De aia cei de pe la alte echipe ar face bine sa citeasca ce ati scris dumneavoastra aici pentru ca daca il injura pe „pastor”, pana una-alta „stana” lui produce bani, jucatori de nationala, tine steagul sus in cupele europene pentru Romania in timp ce ceilalti „latra” invidiosi din mlastina insolventei si a smecheriilor marunte si de conjunctura … ramananad cu o singura satisfactie sa asteapta toti in „fundul gol” sa moara capra „pastorului” sau sa rada cu gura pana la urechi cand vad ca vine vreun „lup” la „stana”.

Valentin Oprea  •  31 mai 2015, 23:32

Si asa, dragi copii, vedem ca totul e relativ. Realitate obiectiva nu exista. Tot ce iti trebuie e darul limbii: cu el il poti picta in culori vii chiar si pe un interlop catarat in varful unei movile de falimentari si nechemati. Respect pentru munca si bun simt? O aiureala!, omul are dreptul la un editorial bun, trebuie sa fi facut si el ceva bun in viata. Uite, acum tocmai a luat eventul in Liga Ciungilor, cu sigla inspirata de Cartoon Network.

gigel  •  31 mai 2015, 23:35

Nu pot sa cred ca reusiti, d-le Tolontan sa scrieti doua fraze pozitive despre ciobanul infractor lasat liber de un stat roman impotent si putred de corupt.
A scrie despre acest personaj infect care dintr-o mare eroare este liber inseamna a-l spala si-i da legitimitate. Folositi chiar majuscule…

In US anii lui se adunau si mai iesea de unde-i e locul cu o zi inainte de moarte.

Luati un om care trebuie sa zaca in lada de gunoi sau toaleta din fundul curtii Romaniei si il lustruiti pana straluceste.

Felicitari!

Va respectam… nu erati dvs acela care a investigat cazuri care au trimis oameni unde le era locul?

Andrei  •  31 mai 2015, 23:35

dragi dinamovisti nu il mai suparati pe jiji cu glumele voastre rasuflate ca isi schimba filozofia si cu banii luati pe tanase cumpara dinamo si va desfinteaza. Exact, banii pe dodel – adica aproape 0 $ – valoarea clubului dinamo fara TVA

gigel  •  31 mai 2015, 23:40

Inca ceva.

Se vede ca in Romania o hotarare judecatoreasca valoreaza doar cat hartia pe care e tiparita si poate fi folosita la toaleta.

Dvs ca si toate televiziunile si comentatorii vorbiti de fcsb ca si cum ar fi vorba de Steaua.

Daca mai aveti un minim de respect pentru justitie sau macar pentru ideea de justitie v-as sugera sa folositi numele (daca poate fi numit asa) fcsb.

1q  •  31 mai 2015, 23:42

l-ai citit. spunea la final exact asta: ”vreau disciplina si pregatire fizica pt noua steaua !”

un provincial  •  31 mai 2015, 23:47

Rusine.. rusine..dupa ce a nenorocit campionatul… a furat tot ce se putea fura… i-a platit pe nenorocitii de la Otelul ..sa-si de-a viata pe teren sa-i incurce pe ASE .. echipa oierului a luat tot… sa se bucure pupincuristii lui Becali… sa vad cu cine vor mai juca la anul.. dar sa vad ce vor face cu echipele straine ca acolo nu mai merge cu smecheri de doi bani cum face oierul.. asta este .. ce-a mai buna echipa a fost CFR-ul dar care a avut probleme saraca… daca ramanea Mereuta era departe…si lua titlul detasat asa a luat oierul cand NU merita.. dupa felul dezastruos cum a jucat in retur..si numai intamplarea si jocul de culise cu Otelul au facut-o campoiana.. .. nerusinatii se bucura parca i-au batut pe Barcelona… rusine… mai bine ar tace si sa fie modesti … ca o sa-i pedepseasca D-zeu… o sa le vina lor vremea…

gigel  •  31 mai 2015, 23:48

Un ultim comentariu daca imi e permis.

Omul si profesionistul Costel Galca nu merita mentionat, nu?

Adica omul corect si cinstit care isi face treaba fara cracnire si compromis, un adevarat reper moral, trebuie sa fie dat uitarii…

Radoi care, dupa cum am vazut in stenograme, incerca sa castige meciuri ilegal merita mentionat si intampinat ca Mesia, nu?

Abia astept intalnirile europene in care pilele nu mai merg.

Poate doar asa vor intelege toti prostalaii ca altii sunt mai buni pentru ca in europa competenta nu e doar un alt cuvant lipsit de sens si continut.

Am fost stelist dar urez fcsb sa ia numai cat a luat Lucescu.
Nu uitati ca Lucescu e un profesionist.

dudu  •  31 mai 2015, 23:48

Articolul asta e razbunarea dvs. fata de suporterii stelisti. Ati ramas in pana de argumente si va luati revansa, legitimandu-l pe Gigi. Faceti cum faceau cei de la Dinamo, acum un an jumate, cand, condusi la diferenta de scor si fara sanse la castigarea meciului, tot ce au facut in ultimele 20 de minute a fost sa dea la picioare.
Dovada suprema a faptului ca logica articolului dvs. e defecta sta chiar in (singurul) argument folosit, si care e, de fapt, principalul contr-argument al teorie dvs. fanteziste:
Cei de la ASA (pe care nu va puteti sa ii pupati si de data asta, cu titlul de „eroi” – ce penibil…) au terminat pe 2. Mult inaintea altor echipe cu salariile platite la timp, fara probleme reale sau inventate (la ASA chiar nu se platesc salariile? de cand? ca nu am mai auzit pana acum..)
Deci – daca se verifica faptul ca „eroii” in ale datului la oase Muresan, Sepsi, Voiculet, N Doye joaca din pasiune si cu salariile neplatite – atunci teoria dvs. cu bani = love = campionat+cupa pica in bot.
In rest, trebuie sa fii paralel cu fotbalul (sau rau-intentionat) sa spui ca Becali a intuit traseul Stelei. Cand? Cand a vandut intr-un an toti fundasii centrali ai echipei cu care TReghe castiga titlul? Cand a lasat echipa si antrenorul in 2 atacanti, un sezon intreg? Cand a schimbat 7 antrenori intr-un sezon – record mondial absolut? Sau cand a decis ca la Steaua nu va juca niciodata un musulman, sau un homesexual (alta decizie logica, ce demonstreaza geniul lui Becali)?

Dragos C.  •  31 mai 2015, 23:52

Daca Voiculet marca din 3 metri acum cateva zile, nimic din toata aceasta discutie nu ar mai fi fost valabila! Steaua a fost o echipa mediocra intr-un campionat infiorator de slab! Sa ne amintim ca a fost eliminata de Ludogoret Razgrad si ca a invins in finalele cupelor o echipa retrogradata si pe una care de-abia a scapat, in meciuri pe teren propriu! Daca ii vinde pe Varela, Chipciu si Tanase, Steaua este o echipa de locurile 6-12! Daca il aduce pe Radoi antrenor, Steaua va juca in play-out, pentru evitarea retrogradarii (locurile 7-14)! Cine crede ca Steaua actuala este o echipa competitiva si fara egal, se inseala amarnic! Cu CFR. DINAMO, RAPID, PETROLUL si – partial – ASTRA in insolventa, Steaua s-a luptat pana in ultima secunda a campionatului cu o nou-promovata, un cimitir al elefantilor, cu jucatori refuzati de toate echipele: N’Doye are 37 de ani si de-abia si-a gasit loc la Viitorul, dupa ce era sa fie campion, Stancioiu a fost 2 ani doar rezerva sau nici macar in lot la CFR, Muresan are 34 de ani, Feussi a venit gratis de la UTA, din Liga a 2-a, Hora a fost eterna rezerva la CFR, Zicu a venit din Coreea (!!!) etc. Si sa nu uitam ca echipa a schimbat 3 antrenori!!! Cu aceasta echipa s-a luptat Steaua si a facut un 0-0 in ultima etapa cu Iasi, echipa abia scapata de la retrogradare! In plus, Steaua a pierdut acasa in acest campionat cu Otelul si Ceahlaul, adica ultimele 2 clasate, echipe retrogradate si pe cale de a se desfinta!
Dupa parerea mea, evolutia echipei Steaua, cu salarii foarte mari si platite la zi, este o dezamagire uriasa, iar cele 3 trofee sunt rodul hazardului, nu al valorii! La ce jucatori are si la ce salarii sunt la echipa, Steaua trebuia sa termine la cel putin 15 puncte acest campionat si sa se fi calificat in Grupele CL, nu sa fie eliminate de Ludogoret si sa iasa a 3-a intr-o grupa cu echipe de mana a 7-a in Europa Ligue!

Cetatean  •  31 mai 2015, 23:54

Dle Tolontan, e adevarat ca banii nu au miros, dar sa va injositi atat incat sa scrieti ” adevărul e că Becali a intuit corect, în toți acești ani, drumul Stelei” e prea de tot. Asta e defectul romanilor: au mintea scurta si uita repede. Faceti un efort si amintiti-va episodul Unirea Urziceni unde a luat toata crema de la Bucsaru si ce a facut cu ea? Sau alti jucatori care au ajuns in curtea Stelei sa fie bataia de joc al unui analfabet care a scris mai multe carti in puscarie decat a citit in viata lui. Nu mai vorbim de antrenori, numiti si apoi schimbati la televizor doar pentru a vedea lumea pe „razboinicul luminii, Mihai Viteazul, trimisul lui Dumnezeu in Romania” ,etc.
Faceti rau cititorilor promovand un astfel de personaj care, va readuc aminte, s-a urinat pe voi de cate ori ati spus ceva rau despre el sau nu i-ati fost in gratii. Acum vine Radoi, care NU ARE nici o scoala de antrenori. Ce spuneti, care este adevaratul motiv pentru care il aduce pe Radoi acest maestru papusar? Incearca sa readuca fanii la stadion si sa poata conduce cluubul dupa pofta inimii, stiindu-se clar ca Pedrazzini e un fel de carpa masculina.
Va credeam mai inteligent dle Tolontan si sper ca este o „ofranda” adusa intaiului cioban al tarii, dar in ochii celor cu cei putin 2 neuroni activi ati scazut foarte mult in urma acestui articol.

unualtu’  •  31 mai 2015, 23:54

Tolo, stai liniştit cu nea Gigica „filozoful oier” si cu planurile lui de afaceri in ceea ce priveşte srl fcsb, Rădoi nu sta mai mult de 6 luni, din cauza nasicului, când o sa-l injure si sa-l facă de râs, cum a facut de 999 de ori cu Hagi&co… Gigica daca nu face cashul îl da la kkt pe finu’ si rupe orice relaţie! Gigi e un cioban si aşa rămâne, întrebarea mea este cum rămâne cu noi, aia care veneam meci de meci, acasă sau deplasare, soare vânt ploi ninsori, noi eram mereu acolo, pentru culori pentru Steaua, pentru dorinţa de a ne revedea echipa in elita europeană???!! De ce visul si dorinţa ne sunt spulberate de un cioban, poate îmi răspund chiar singur, Capitalismul!

Remus  •  31 mai 2015, 23:55

Subscriu,
Becali se pricepe la afaceri. Pacat ca nu intelege spiritul stelist si jigneste uneori fara sa vrea, alteori intentionat oamenii din jurul Stelei. Tre sa fii prieten bun cu banul sa rezisti atat timp la o echipa din Romania, altii s-au dus de mult si la el nu este doar o afacere de sezon, e o una pe termen lung. Daca ar fi stiut tina si suporterii aproape ar fi fost o liniste teribila la club.

ionut  •  31 mai 2015, 23:59

Daca v-ar duce mintea, domnule Tolontan, ati vedea ca fotbalul romanesc ca sport in adevaratul sens al cuvantului e mort. Daca in timpul comunismului presa scrisa si radioul au fost cenzurate, mass-media zilelor noastre e principala vinovata pentru conditia actuala. Viata merge inainte. Conditia de la inceputul comentariului meu nu este indeplinita.

Bogdan  •  1 iunie 2015, 0:02

100 % de acord cu tine Catalin, la Becali nu este nimic intamplator, este diabolic, stie sa faca bani, asta face si la Steaua, este afacerea lui, a capatat si ceva experienta dupa ce a pierdut campionate.

ics  •  1 iunie 2015, 0:05

Foarte corecta analiza. Nu l-am stimat niciodata pe Becali, dar a intuit corect tot ce se intampla si ce trebuie el sa faca.

Cetatean  •  1 iunie 2015, 0:09

Si, in completare, degeaba esti premiant intr-o clasa de mediocrii si cand ajungi la concursurile cu alte scoli nici nu stii sa citesti intrebarile de examen: vezi cazul Stelei in Liga Campionilor cand ultima victorie a fost in fata lui Dinamo Kiev (celebrul Du-te Dica!)si atunci ca ne-au luat urcrainienii peste picior, stiind din ce campionat venim. In returul de la Bucuresti au venit cu lectiile invatate si am scos un amarat de 1-1 daca nu ma insel. Asa ca mai lasati-ne cu marele si ingeniosul Becali si ideile lui marete.
Sau poate ne aducem aminte de Radoi, viitor antrenor pentru simplul fapt caa dat fuguta la puscarie cu milionul in gentuta, ce tactica minunata a avut la Middlesbrough cand urla Olaroiu de pe margine „iesiti in fata” si Mirelus ii aducea inapoi ca poate – poate scapam in finala?

cristian  •  1 iunie 2015, 0:24

Societatea romaneasca ofera vanzatorului la aprozar sa ajunga multimilionar iar adevaratelor valori cu doctorate in stiinte apreciate mor de foame sau isi cauta succesul in alta parte! Iar steaua este condusa de produsul acestei societati. Pacat! Dar mai bine decat in faliment. Cat despre primavara CL… patronul e dus daca chiar crede in asta

Doctor  •  1 iunie 2015, 0:41

Nu ati inteles nimic: Becali asteapta sezoanele in care se va intra din nou direct in Champions League, adica din sezonul viitor. Tot ce vrea e sa iasa repede din cupe toamna aceasta, ca sa nu mai cheltuie bani cu deplasarile, ca sa se poata concentra pe campionat. Va mai sta la echipa exact pana in momentul cand vor intra ultimii bani de la UEFA. Banutul la buzunar si pa. Probabil va fi o despartire cu lacrimi, in care lasa echipa suporterilor si cu datorii de zeci de milioane. Dar probabil ca dl. Tolontan are deja pregatit un draft de articol pentru a ne explica si exit-ul acesta prin prisma unui bilant contabil.

dariu  •  1 iunie 2015, 0:42

m-am oprit din citit la „salarii corecte”. daca tu consideri ca in fotbalul romanesc din 2015, un salariu de 250.000 de euro e un salariu corect pentru un jucator precum cristi tanase… inseamna ca nu esti sanatos la cap, ba baiatule. cam atat intelegi din fotbal, din sport si din viata, nu?

fane  •  1 iunie 2015, 0:43

Tolontan uita ca nenorocitul asta fariseu a sustinut echipa din bani furati de la stat, bani negri, bani spalati!!!

florin  •  1 iunie 2015, 1:03

Bune observatiile autorului.
Fotbal, bani, rulaj.
Dar eu sunt uimit de machidon.
El ca machidon a avut mereu un element pe care nimeni nu l a luat atent in seama.
E machidon pur si paradicul e ca se lauda cu romanismul, cu romanii, cu spiritul de invingator pe care el vrea sa l reproduca romanilor in sport. Dar si in politica.
Pe mine ma uimeste.
Roman machidonul?
Bun negustor insa.
Dincolo de orice e negustor, nu manager, dar un negustor cu fler si tupeu, cu o mina de siguranta ce te face sa te intrebi de unde atata nebunie creatoare.

Hai sa lasam linistea vacantei sa se aseze.

Sa i multumim ca are grija de Steaua asa cum e el.

Face puscarie doar pt ca tine stindardul Stelei ca simbol aprins.
Nu pt ca e putin hotz.
Ci pt ca a suparat pe unii ce ne vor fara demnitate si respect pt romani, slugi umile si moarte n picioare.
Pe cei ce vor sa ramana stapani pe tot ce avem.

marian  •  1 iunie 2015, 1:15

Cu ani in urma, un sef de personal zicea „asa … facultate … studii superioare … da’ ceva clase de liceu aveti ?”. Nostim, nu ? Cam la fel e si cu situatia lui Mirel Radoi. Fotbalist emblematic al Stelei, autoritatea intruchipata in vestiar si pe teren, priza mare la public (nu zic si la ultrasi, pentru ca acolo situatia nu are, inca, o rezolvare si nici n-o sa aiba atat timp cat Becali si CS Steaua/MApN duc un razboi al surzilor). Si milionar in euro, pe deasupra. Dar cum sa fii antrenor principal (!!) la Steaua/FCSB atat timp cat calificarea ta profesionala e zero !! Una e sa zici ca ai avut antrenori mari de la care ai „furat” meseria (Olaroiu si Zenga, de ex.), si cu totul altceva e sa produci o dovada scrisa a unei scoli de antrenori absolvite, in Romania sau intr-o tara din Europa (Occidentala, de preferinta) ? Are dreptate Ganea cand vorbeste de licenta Pro. O avea Mirel Radoi timp pana luni (adica pana astazi) sa ia aceasta licenta absolut obligatorie ? Din ce vad eu, strategia lui Becali consta intr-o harababura desavarsita. Daca omul acesta crede ca va face performante interne si va avansa pana in primavara 2016 in Liga Campionilor cu trio-ul Radoi, Oprita si Marian Popa pe banca tehnica a Stelei, inseamna ca echipa merge sigur catre o lupta dura pentru salvarea de la retrogradare. Sa dea bunul Dumnezeu sa ma insel, dar tare nu-mi vine a crede … Si mai vreau sa spun ceva: Becali, inceteaza sa mai folosesti numele Domnului nostru Iisus Hristos in aiurarile tale fotbalistico-financiare !

Petre Rotaru-Colti  •  1 iunie 2015, 1:41

Avantajul Stelei este ca are un patron potent financiar,credeam ca prin arestarea lui,Steaua se va prabusi.N-a fost asa,sa vedem ce va face ceilalti patroni ,de la Astra,Petrolul,Walter fugit,italianul de la Ceahlaul fugit.Dinamo,Craiova n-au voie afara,CFR Cluj a scapat ca prin urechile acului,Viitorul n-are suporteri.Vin vremuri grele si nu se intrezaresc rezolvari imediate.Vom avea surpriza ca anul acesta noupromovatele sa se lupte la titlu.
Este meritoriu ce a realizat Steaua in ultimii ani,daca nu exista problema cu sigla si spectatori,nu era suspansul acesta pana in ultima clipa.Nu inteleg de ce vor sa-si taie craca de sub picioare cei de la armata.Ei nu au bani sa-si plateasca soldatii.Clubul la celelalte discipline este aproape in colaps.In loc sa se gandeasca si sa gaseasca o solutie tactica,pentru ca de aceea e armata si se pregateste tactic.Ce se face Steaua daca Becali isi ia banii si pleaca?Incepe de la judeteana?

Bogdan  •  1 iunie 2015, 3:22

Tolontan se grabeste cu afirmatiile.Galca a avut sansa sa lucreze in liniste comparativ cu predecesorii sai. De acum incepe circul si mascarada. Steaua va avea in acest sezon doua schimbari de antrenori. Becali isi revine !

Andrei  •  1 iunie 2015, 3:43

Contabilitatea joaca fotbal d-le ziarist? E vb de o veche meteahna a romanilor si anume de a se uita imediat in jur si a gasi un contraexemplu. „Da cutare a facut la fel si nu a fost pedepsit ca mine” etc. Ce ati vrea, d-le tolontan? Sa „iubim” pe toti marlanii care respecta, cat de cat,

Andrei  •  1 iunie 2015, 3:48

„contabilitatea” cum ziceti Dvs? E cam trist ceea ce vad, un om cu scoala care sustine un marlan doar pentru ca a facut ceea ce era obligat sa faca, sa-si plateasca jucatorii conform contractului. Si de costel nimic, d-le ziarist? Un om cu bun simt in primul rand, care ia tripleta si a si declarat ca ar vrea sa continue? „opinia” dvs, sau nu mai aveti asa ceva? conteaza doar mardeii pe lumea asta? Cati „finantatori” din lumea ar schimba un antrenor care nu le are cu clanta prea mult dar in schimb tace, iti rabda mitocaniile si iti castiga 3 trofee? Aveti cumva vreo parere aici? Sau nu vreti sa suparati contabilitatea? daca aveti, va ascultam….

Lucian  •  1 iunie 2015, 6:12

Mai OAMENI buni voi uni nu vreti sa pricepeti ca banul e cel care primeaza or ce am face noi fara bani nu poti nu ai cum
NOI IN ROMANIA VEDEM NUMAI NEGRU IN FATA OCHILOR

Lucian  •  1 iunie 2015, 6:15

PE VREMURI AI BATRANI DIN FOTBAL VORBEAU DE RECIPROCITATI ACUM OBSERVAM SI NOI CA AVEAU DREPTATE UITATI VA SI VOI CE FAC CEI MARI DE EXEMPLU BAYERN DUPA CE A CASTIGAT TITLU NU A MAI BATUT PE NIMENI BARCELONA FACE 2-2 CU DEOPOTRIVO SI ASA MAI DEPARTE NU E CORECT DAR ASTA E LUMEA IN CARE TRAIM SI VA FI FOARTE GREU SA O SCHIMBAM

sundance kid  •  1 iunie 2015, 7:46

La cum arata „visteria” la celelalte clubuti din liga 1 probabil fcsb-ul lui „conu” becali va domina multi ani de acum incolo competitiile si mai ales campionatul si cum suntem in Capitalism tot ‘ conasul” se va imbogatii si mai mult . De fapt in afara de paminturile pe care le stapineste asta e singura lui afacere la care se pricepe ca restul au dat faliment.

andy  •  1 iunie 2015, 8:15

Galca era slab si nu era de Steaua,ca a castigat aceste trofee jucand cu insolvente sau cu divizionare B e altceva. Ratarea UCL si a primaverii europene a durut,sa nu mai vorbim de acest retur unde echipa s a chinuit rau.Sa te bata Rapidul,Ceahlaul,Otelu ,toate retrogradate acasa e o rusine.

BD la munte si la mare  •  1 iunie 2015, 8:23

reactie emotionala a scriitorului care a uitat ca ciobanul mai are 5 firme bagate toate in faliment. Numai ca aici e foarte simplu fiindca are un contabil capabil…

george 27  •  1 iunie 2015, 8:35

Pentru prima dată găsesc motive să vă laud d-le Tolontan. Pentru că recunoaşteţi inteligenţa pragmatică a lui Becali. Desfid nesimţirea celor care folosesc cu sens peiorativ profesia de cioban. Pentru că e o profesie străveche şi de cinste a poporului român. Pe ea s-a clădit balada Mioriţa dar şi minunatul ciclu al Vlaşnilor al Ioanei Postelnicu.

Mihai S  •  1 iunie 2015, 8:41

Un articol corect, greu de digerat pentru fanatici.Felicitari.

ba(la)nel  •  1 iunie 2015, 8:44

Asta mai lipsea…sa-i scriem articole omagiale lui Becali…super! am ajuns si la aceasta limita…

alex_m  •  1 iunie 2015, 8:46

Poate sa facă performanta, sper sa facă pentru ca eu sunt stelist, dar ceea ce a adus Galca nu va putea realiza niciodată. Becali nu va putea sa fie civilizat, sa aibă dialoguri fără jigniri ieftine, sa stea în spate și sa nu își aloce merite chiar dacă i se cuvin. Nu. Becali va face exact opusu. Înțeleg ca baga bani, înțeleg ca vrea performante pentru a recupera investiția, înțeleg ca asta este regula economiei de piață, dar îmi doresc sa redevenim un club civilizat și asta cu el în prim plan nu se poate. Singurul din club care a rămas civilizat este Dukadam

lord belial  •  1 iunie 2015, 8:57

ce sa faca, ma, mireeeeeel radooooooi? ca antrenor?
ca nu a avut niciodata inteligenta lui reghe. vine dupa 5 ani de papuci in desert sa joace in UCL.
hai steaua
ps: slab argumentul lui tolontan; ce treaba are plata salariilor la zi cu aducerea unui ”nepot” la carma.

vas  •  1 iunie 2015, 9:15

Daca Steaua, pardon, Fotbal Club Steaua Bucuresti, adica FCSB (sic) nu e, nimic nu e in fotbalul nostru, nu-i asa, maestre??!!….:)
Ma intreb, ce-o fi in sufletul „talpanilor” care zic ca Steaua, „Magica Steaua”, s-a volatilizat in 2003, iar ce vedem noi acum e „fantoma” Stelei care „rataceste”, an de an, prin Europa!!…:)

Alex One  •  1 iunie 2015, 9:22

Corecta analiza.Macar de ar exista mai multi Becali in fotbalul nostru,altul ar fi nivelul campionatului. D-l Tolontan ramane problema banului public in fotbal care creeaza inegalitati intre competitoare pe langa faptul ca este o chestiune ilegala. Nu am cunostinta ca undeva contribuabili sa fi fost consultati daca vor sa sponsorizeze autoturismul de fite a fotbalistului X !

teo  •  1 iunie 2015, 9:24

Parca am mai trait sentimentul asta cand Becali il instala la carma echipei pe nasul Hagi.

Comentează