duminică, 10 mai 2015, 9:10
UPDATE: După 2-2 în fața celor de la Chiajna, Steaua și-a anulat singură avantajul dăruit de Gaz Metan. Ce etapă! Sîntem în situația în care Steaua merită să piardă titlul, iar ASA nu merită să-l cîștige.
După cum începuse meciul dintre Gaz Metan și ASA era limpede că totul se va decide pe elan și pe dăruire. Gazdele au tras cît au putut de ele, nivelînd cu crampoanele handicapul de valoare.
Liderul a avut practic 25 de minute lipite de finalul primei reprize cînd putea tranșa meciul. Hora a scăpat liber, dar a tras direct prin deviere, execuție de mare campion de snooker, nerecomandată însă cînd titlul e pe talger. Pentru că, uite, Stuart Bingham de Mureș a ratat de puțin! După 6 minute, ASA combină superb și are două ocazii de gol în aceeași fază terminată cu bara plină a lui Zicu.
Și asta a fost tot. Serios? Da, chiar așa. Tocmai cînd urma să-și concretizeze superioritatea, Mureșul a început să joace economic.
În schimb, Gazul a continuat să pompeze cu inima, punînd din ce în ce mai des probleme pe flancul lor drept, acolo unde Crețu și Alex Munteanu și-au tocat adversarii cu zeci de pase și de sprinturi. Și exact din zona aceea de fărîmițare a ambițiilor a ieșit golul. Dar întîi a început ploaia neagră, dură, ploaia tropicală.
Era minutul 90 și Gazul domina. ASA își făcea calculele, ”e bun și un punct, ajungem la egalitate cu Steaua, dar avem avantajul rezultatelor directe”.
Introdus cu 6 minute în urmă, Vitinho își înșiră adversarii pe dreapta și-i pasează pe șut lui Băjenaru. Echipat și el în repriza a doua, fostul stelist are culoar clar, acoperă perfect mingea, trageeee și lumea din tribună vede cum plasa se încovoaie de durere. E 1-0. Ploaia cade peste acest neașteptat rezultat, prima înfrîngere din 2015 a lui ASA. Ploaia cade peste momentul care poate băga visul mureșenilor în mașina de spălat.
Așa se termină meciul. Uluitor! Venit la declarații, Ciobi are o reacție de bun-simț. Sub streașina de pe care se scurg picăturile dezamăgirii, antrenorul nu caută scuze. ”Am făcut un meci mai slab, totul se joacă încă”, spune el.
Transmisia se mută pe Național Arena. În marele stadion e liniște ca-n sufragerie. Acum, Steaua depinde doar de ea.
brazvan • 10 mai 2015, 21:24
sper sa scape Mediasul.
Che Guevara • 10 mai 2015, 22:19
Sa fiu sincer, putin imi pasa ce face FCSB. Singura mea dorinta este sa nu mai vad echipe comuniste si nici parti-prix-uri in fotbalul romanesc.
Bezergheanu • 10 mai 2015, 22:38
Incredibil! FCSB Pipera e prea proasta ca sa profite de asemenea cadou neasteptat! Serios acuma, daca te zvarcolesti cu Otelul si Chiajna „acasa” nu meriti titlul. Astept ca servitorii umili Argaseala si Duckadam sa dea vina pe suporterii lipsa pentru pierderea titlului in cel mai jenant mod. Bine, un sezon inceput cu umilinta data de Moti nici nu avea cum sa se termine altfel, parol!
joe • 10 mai 2015, 23:04
ASA joaca in 15 deci merita sa castige.
io • 10 mai 2015, 23:16
Da ce vrei tolo, fara Sepsi, Marius Constantin, NDoye? Normal ca e meci slab.
Si pe ploaie, cine are chef sa joace?
Si parca o mai lipsit inca unu bun de la ASA, da’ nu mai stiu cum il cheama.
Si de unde asta ca nu merita sa il castige? Ce, ca au pierdut acuma cu Gaz Metan?
Cand iti lipsesc cei mai buni jucatori si varful de lance N’Doye, normal ca pierzi.
Ia ai retuseaza retorica, e cam expirata, asa, de jurnalist prost-crescut.
Ciprian Postolache • 10 mai 2015, 23:22
Poate ai vrut sa zici ca AŞA nu merită Steaua să câştige!
ASA merita clar sa castige titlul.
planetfun • 10 mai 2015, 23:25
de ce nu se zice dinainte ca hotii astia de la asa au cumparat titlul ?
gio • 10 mai 2015, 23:50
ce-o asteapta tolontan pe ASA la cotitura.. Prima infrangere in retur, unul printre putinele meciuri slabe, de fapt doar repriza a doua a fost slaba si deja ASA nu merita titlul )). Dar ce mai zicea Tolo daca intra bara lui zicu? Despre arbitraj nimic, nimic? am numarat 3 penaltyuri gratis pt steaua in ultimele etape: cu otelul, cu dinamo (al doilea), cu chiajna.
andy • 10 mai 2015, 23:50
Galca e o nulitate in materie de antrenorat,nu poate sa si motiveze jucatorii,nu are tactica de joc. Inteleg ca Steaua a vandut in iarna 3 jucatori de top,dar sa te bata Otelul si sa faci egal cu Chiajna e ceva inexplicabil.In toamna cu echipa completa a pierdut tot. Daca marele oier il schimba pe Galca dp meciul cu ASA,luam campionatul.
Ovidiu • 11 mai 2015, 0:15
Domnule Tolontan va inselati.ASA Tg Mures a invins de 2 ori Steaua in acest campionat deci este mai buna si merita sa castige campionatul.Chiar daca inima dumneavoastra este stelista trebuie sa fiti obiectiv si sa recunoasteti ca Steaua nu are fata de campioana in acest an.
florin • 11 mai 2015, 0:51
Este prima data, de foarte demult timp, cand faci o afirmatie de bun simt ! Da pana la urma nu este nevoie sa fi jurnalist ,asa cum te declari ,ca sa spui niste lucruri care se vad cu ochiul liber !
Cred ca ia putea presta ceva pe la Rosal !
primaru’ • 11 mai 2015, 1:13
Zice unul ca nu mai vrea sa vada echipe comuniste si el isi alege nick-ul che guevarra, vai de noi
primaru’ • 11 mai 2015, 1:16
Si berzegheanu traieste pe alta lume, el asteapta sa dea vina argaseala pe public, dar se vede de pe marte ca sunt 2 factori mari care au tras Steaua in jos in retur : au vandut cei mai buni 3 jucatori si n-au cumparat arbitrii, asa ca acestia ( la arbitri ma refer) au emigrat catre ASA.
ovistar • 11 mai 2015, 1:59
De ce va mai certati intre voi,stelisti,dinamovisti,rapidisti,craioveni,sustinatori ai altor echipe?Pt.care echipa e mai buna?Am ajuns in lumea a 3-a fotbalistica.La nivel de Cipru,Slovenia,alte tarisoare europene.Ce pretentii sa avem de la fotbalul romanesc la nivel de club?Cu majoritatea echipelor in insolventa,cu patroni dupa gratii,cu unele echipe sustinute de primariile locale(bani publici)nu poti avea un fotbal competitiv.Arbitrajul romanesc o rusine.Faze interpretate dupa interesele fiecaruia.Microbisti romani,trezitiva.Vedeti mult fotbal adevarat din campionate puternice.Fotbalul romanesc trebuie reformat din temelii,taiat de la radacina,si rasadit din nou.Trebuie implementat managementul de performanta,de tip occidental la nivel de cluburi.Ex.:socios(sustinatori ai unui club care cotizeaza anual cu o anumita suma de bani,avand anumite drepturi si obligatii).Acest model se pliaza perfect pe echipele cu multi suporteri(Steaua,Dinamo,Rapid,Craiova,Timisoara,etc)care pot juca cu casa inchisa,stadionul plin.Ce fotbal sa vezi,pe cel mai mare stadion al tarii,la cea mai titrata echipa din istorie,cand platesti minim 2 euro si cativa centi biletul de intrare?
najde • 11 mai 2015, 7:29
Pentru ca singurul prost prins cu o valiza de bani, incercand sa cumpere un meci a fost de-al vostru !
marian • 11 mai 2015, 7:56
Aveti dreptate, domnule Tolontan. Pentru Steaua (sau FCSB, ca vad ca nu-i prea intereseaza problema) se potriveste tare bine vorba aceea: Dumnezeu iti da, dar nu iti baga si in sac …
paiazze • 11 mai 2015, 8:33
@najde – nene, becali alerga cu valiza de bani ca sa-i convinga pe jucatori sa joace corect. e usor altceva. sigur, bine ca l-au infundat.
domnul che guevara care nu mai vrea echipe comuniste mi se pare cel mai tare banc. daca e si rapidist, poanta e monumentala.
steaua e acum ciuca batailor, cu antrenorul care va ramane in istorie cu cele mai penibile esecuri – eliminarea cu Ludogoret si pierderea avansului imens in cateva etape.
mandpv964 • 11 mai 2015, 8:48
Singurul meci la care am asistat in campionatul asta a fost Petrolul ASA Te.Mures in noiembrie trecut. ASA.? O echipa de pluton. Cum a castigat tot pana acum? Ce interese sunt? Dreaqu stie, dar Nu merita nici asá nici steaua sa castige campionatul.
fotbal • 11 mai 2015, 8:55
doua probleme am:
1. tolo, titlul tau e de-a dreptul tendentios!
2. tu vazusi ce buric are ala din poza?!
mrnb • 11 mai 2015, 9:01
Ce comentariu este asta? Nu cred ca ai dreptate. ASA a batut Steaua de doua ori si macar din acest punct de vedere a demonstrat ca merita mai mult sa castige. A ..ca si ASA nu are fata de campioana…asta este alta discutie.
ioan • 11 mai 2015, 9:37
Cu acești jucători pe care ii are Steaua nu poți visa în Europa chiar și cei mai embemblematici jucactori se pare ca au intrat în vacanță, dacă nici pentru bani nu și dau viata pe teren atunci ce sa mai zicem Greșeală ii aparține d-lui Becali ca l a umflat prea de tot pe Chipciu. Sa ia jucători tineri și sa i promoveze poate are mai mari șanse, nu mai vb de Tucudean.
Adrian • 11 mai 2015, 10:12
Titlu perfect……Steaua o echipa mediocra plina de fumuri….ASA o echipa modesta ,muncitoare cu cca.5 jucatori ….Petrolul , Astra ……alte dureri….Arbitraj de pe alta planeta…..Comentatori TV subiectivi …..frati de sange cu arbitrii…..
Mihnea • 11 mai 2015, 10:36
Un titlu perfect! Avem un fotbal slab, asta e adevarul. S-a vazut in Europa si se va vedea la vara.
Fane • 11 mai 2015, 11:19
De acord,in acest campionat satesc,unii merita sa piarda titlul,iar altii nu merita sa-l castige.Cele doua meciuri in care au fost implicate cele doua „adunaturi”,au meritul sa-i „desumfle” pe obsedatii de meciuri aranjate. Sunt convins ca daca pierdea Chiajna,toti Stucanii ar fi spus ca au cedat meciul. Din campionatul viitor va fi si mai tare cu Voluntari si probabil 3/4 din echipe in insolventa,iar pana in final cu toate falimentare.Cine se mai uita la Liga I ? Probabil,cei care au interese si ignorantii cu ei insisi.
Flo • 11 mai 2015, 11:21
Deci daca ASA pierde un meci, nu merita titlul. Frumos d-le Tolontan !
fan stelist • 11 mai 2015, 11:24
din punctul meu de vedere nu conteaza cine ia campionatul. deja incompetenta multora e la cote maxime. nu ma refer doar la steaua ci la toate echipele.
pe mine altceva ma ingrijoreaza: cine ne reprezinta in cupele europene? nu ma refel la CL ca acolo si bulgarii ne fac praf. toti se bat pt europa dar cand ii vezi cum joaca as zice ca se pregatesc de liga a 2a.
campionatul nostru e corigent la toate capitolele: 1.economic: toti patronii fura si investesc in fotbal doar ca sa spele banii. 2. infrastructura: nu prea mai exista conceptul de echipe de juniori. 3. jucatori blazati: cand il vezi pe tase sau chipciu (2 mari foste sperante) ca sunt atat de indolenti. 4. antrenori slabi: anul viitor cred ca vom bate recordul de 100 de antrenori schimbati intr-un campionat. 5. arbitrii corupti: nu poti sa nu observi cum arbitrii avantajeaza vadit anumite echipe si dezavantajeaza altele; cu toate astea cei care gresesc mai mult sunt premiati si propusi in functii de pupatori unde nu bate soarele.
Radu • 11 mai 2015, 11:44
Hai sa nu ne hazardam…titlul insasi nu mai valoreaza cine stie ce…e doar o rampa spre movila de bani din Ch League..insa cand vezi astfel de rezultate e un semn bun: echipe care-si apara interesele in loc sa apere interesele altora… Si cand te gandesti la suporterii Petrolului care isi doresc ca echipa lor sa piarda astfel ca FCSB sa piarda titlul … cat de penibil sa fii?!
bogdan • 11 mai 2015, 11:46
Adevarul este ca avem cel mai slab campionat,cele mai slabe echipe si cel mai slab fotbal practicat din ultimii 20 de ani.Romania nu mai produce jucatori
victor L • 11 mai 2015, 12:01
As nuanta.
FCSB (nu Steaua) nu a cistigat titlul, asa ca nu are ce sa „piarda”.
Si da, amindoua nu ne-ar putea reprezenta; fotbal zlab file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Yahoo!/Messenger/Media/Smileys/table.html#
Bună • 11 mai 2015, 12:07
Să fim serioși. ASA nu e Steaua sau o alta pretendentă care în mod regulat țintește titlul. Ei sunt intr-o conjunctură bună şi încearcă marea cu sarea. Poate ca nu o sa mai fie niciodată în situația asta. E meritul lor ca au ajuns acolo, voluntar sau mai puțin. Sper sa câștige titlul fiindcă sunt mai buni decât Steaua (i-au bătut de 2 ori), au un public corect. Jucătorii vor lupta până la final și datorită faptului că nu au fost mințiți de conducători.
LEFTER POPESCU • 11 mai 2015, 12:12
Dle Tolontan,
.
trebuie mentionat un aspect extrem de important pe care nu l-am vazut remarcat de catre dvs., ziaristii. Acest retur de campionat este, de departe, cel mai puternic si echilibrat din ultimele trei campionate datorita intaririi cu jucatori, in pauza de iarna, a tuturor echipelor .
Retrogradarea a sase echipe a facut din acest retur o intrecere cu mult, mult mai echilibrata si pasionata , chiar pe „viata si pe moarte” chiar si cu unele greseli inerente de arbitraj. De aceea i-a venit extrem de greu FCSB ului sa mai castige, de multe ori cu ajutorul arbitrilor, precum o facea in ultimii doi – trei ani cand se „juca” cu echipe precum Sageata, Corona , Chiajna sau Branesti .
.
Chiar ajutata de catre comisiile FRF si ale LIGII, marindu-i nefiresc diferenta dintre locul unul si doi prin penalizarea CFR-ului din Cluj, FCSB-ul a dat in nas cand a intalnit echipe intarite care lupta pentru a scapa de retrogradare . O mare porcarie a mafiei , „trecuta cu vederea” de presa ros-albastra – ma refer la penalizarea empirica CFR-ului cu 24 de puncte. Pentru ca aceasta echipa reprezenta pericolul Stelei lui Stalin in acest campionat. Sper ca acest retur sa se joace cu „cutitele pe masa” pana la sfarsit dar fara ca mafia sa mai intervina .
.
Dle Tolontan, chiar daca articolul dvs. pare scris inaintea disputarii meciului FCSB – Chiajna, trebuie sa va spun ca faceti o mica greaseala cand spuneti ca : „ASA își făcea calculele, ”e bun și un punct, ajungem la egalitate cu Steaua, dar avem avantajul rezultatelor directe”.
Nu ASA ajungea la egalitate cu FCSB-ul , ci „Steaua lui Stalin” putea ajunge la egalitate cu ASA .
LEFTER POPESCU • 11 mai 2015, 12:38
Nu stiu cum sa-i mai cred pe „gemenii din arbitrajul romanesc” . Dl. Craciunescu , omul FCSB-ului de peste 35 de ani, contrazice la tv., in fiecare etapa evidenta. Aseara, ca un catar , nu voia in ruptul capului sa accepte ca faultul dat Chiajnei s-a petrecut ,in cel mai rau caz, pe linia de 16 m si tot incerca sa ne convinga ca s-a dictat eronat lovitura de la 11 m pentru Concordia .
.
Dl Porumboiul vine cu o ipoteza de lucru si mai si …ca arbitrul Coltescu a stricat jocul FCSB-ului atunci cand i-a daruit acesteea un 11 m gratuit, pe care nu l-a vazut nimeni .
E frumos din partea lor ? Ma refer la domnii Craciunescu si Porumboiu.
Draboro • 11 mai 2015, 13:23
Sunt curios ce parere aveti domnule Tolontan despre faza la care Coltescu dicteaza lovitura libera pentru un presupus hent, faza la care Chiajna inscrie.
Conform articolului scris dupa partida Steaua – ASA ati afirmat ca nu a fost penalty la o faza identica, cand Sepsi atinge clar mingea cu mana in careu. Ati invocat o directiva de la UEFA, ca nu se fluiera asa ceva. Aseara cum a fost? Pentru ca in teorie, nici daca Tosca ar fi atins mingea cu mana (ceea ce nu s-a intamplat) nu trebuia dictat nimic, corect?
V-ati cerut scuze pentru ca ati considerat penalty neacordat in acel meci, si ati subliniat ca arbitrii nu o dezavantajeaza pe Steaua. Aveti o opinie la fel de vehementa si acum? Multumesc.
P.S Sper ca pe Porumboiu nu il banuieste nimeni ca iubeste Steaua.
edy stefan • 11 mai 2015, 13:33
Sunt PETROLIST dar vreau si-mi doresc ca Petrolul sa piarda la Mures ca sa nu ia oierii campionatul.
je • 11 mai 2015, 14:56
poate ca ai dreptate ca steaua merita sa piarda titlul, dar sa o lasa naibii arbitrii sa il piarda doar pe barba lor.fa te rog o analiza si spune-ne si noua cate puncte avea asa acum daca nu greseau flagrant arbitrii pt ei.
eugeniustin • 11 mai 2015, 15:35
Va rog sa insistati ca Negoita sa spuna tot ce stie sau nu despre Barboianu! Eu voi insista cu acest mesaj pana cand se va lamuri acest caz.Va multumesc!!
adi • 11 mai 2015, 15:54
@Bezergheanu
vezi, asta e satisfactia suporterilor echipelor de pluton…”umilinta data de Moti” .Un fapt singular,o raza de soare in groapă! Momente izolate in care reusesc sa ciupeasca un strop de fericire. Bazata pe ura de altfel, pe esecurile altuia, nu pe propiile performante. Satisfactia handicapatului , asa-i spun eu. Si chiar daca-i privesc cu compasiune de ani buni, am sa-i las se pregateasca de champions league (cum visa marele lor conducator)…azi, si maine, si pt totdeauna…
Daniel • 11 mai 2015, 16:03
Offtopic: esti mandru de ceea ce a ajuns GSP? Ma refer aici la titlurile demne de cancan si click.
Gheorrrghe • 11 mai 2015, 17:01
FRF, LPF, atențiune! Luați hotărâri care denaturează competițiile! De mulți ani! Nu ma interesează persoanele care va conduc, Hoții sau Proștii! XUC (Craiova) a intrat in A fara vechime, Rapid a căzut in B insa U nu, Rapid a jucat meci de baraj cu Chiajna ca sa ajungă tot in B, CFR a fost penalizata afectând evoluția unui întreg retur de campionat, grămezi de rezoluții ale voastre sunt contrazise de Instanțe internaționale! Aveți Mare Grijă! Până la urma, Veți Plăti! Legal, bineînțeles….despre arbitraje si cazul Negoita, nimic. Sunt „grozave” 🙂
lucid • 11 mai 2015, 18:34
ASA a batut Steaua in ambele meciuri.Felicitari arbitrilor care i-au ajutat substantial,prin furt.
eugeniustin • 11 mai 2015, 19:47
Pe mine nu ma minte nimeni in legatura cu prestatia domnului Coltescu.
2 faze identice tratate impotriva Stelei, ma refer aici la cele 2 faze in care a fost implicat Tucudean.Prima, sare la cap, isi atinge adeversarul cu mana, gol Iancu, Coltescu ofera fault in atac! A doua, sare la cap, adversarul il atinge cu mainile, jocul lasat sa continue.
Tolontan, concluzii dure pentru sfârșitul de campionat | Stiri non stop • 11 mai 2015, 19:53
[…] După 2-2 în fața celor de la Chiajna, Steaua și-a anulat singură avantajul dăruit de Gaz Metan. Ce etapă! Sîntem în situația în care Steaua merită să piardă titlul, iar ASA nu merită să-l cîștige, scrie Cătălin Tolontan, pe blog. […]
nagy bela • 11 mai 2015, 19:57
la titlu nu are dreptul decat steluta, restul plutonului de la locul patru in jos ca sa aiba turma loc de miscare daca pierde totusi cate un meci bravo GSP
fabregas • 11 mai 2015, 20:05
Nici nu stiu cum sa caracterizez titlul articolului: cinic sau frustrant? Cum sa spui ca ASA nu merita sa castige campionatul cand a pierdut pana acum doar un meci in retur, fiind nou promovata si recuperand 13 puncte fata de campioana en titre. Cat despre FCSB, ce sa mai zic? Catastrofa totala. De cand a iesit oierul din parnaie s-a ales praful. Cand era acolo „scria”, acum face ceea ce stie el cel mai bine, adica pe nebunul de serviciu.
Che Guevara • 11 mai 2015, 20:10
Pentru toti comentatorii care nu pricep sau se fac ca nu inteleg: Comunismul din Romania e un comunism de tip sovietic si neo-putinist. Cuba sau Che Guevara nu au avut nici o treaba cu acest gen de comunist. Nick-ul meu exprima lupta impotriva oprimarii. Nu va ma i luati dupa toti prostii din PSD care abuzeaza de Che Guevara fara maca r sa stie ce inseamna stanga cu adevarat sau cine a fost acest om.
Pacala • 11 mai 2015, 20:48
sa inteleg ca pt tine steaua merita sa castige titlul
dan • 11 mai 2015, 21:34
Ei da, a fost suficient sa piarda (in sfarsit…) ASA un meci si, a aparut concluzia ca ea nu merita titlul.
Pai de ce sa nu dam satisfactie stelistilor si sa sustinem, mai bine, varianta : „Daca Steaua merita sa piarda titlul (aici suntem de acord cu totii…), atunci nici o alta echipa nu merita sa-l castige”. Pe buneee?
geo toma • 12 mai 2015, 1:01
allooo, domnu tolo. lu steaua ati spus ca nu tb sa i se acorde 11 m etapa trecuta, ca asa spune regulamentu.ca vezi doamne avea mana ‘natural’ pe langa corp. acu nu ciripiti nimic, nimic? nici nu a fost hent, si chiar daca era, nu trebuia sa i se acorde lovitura libera. haideti domnu tolo, curaj, ciripiti ! si inca o data, nici nu a fost hent! haideti, curaj!
florin • 12 mai 2015, 1:26
TITLUL E NEDEMN DE UN ZIARIST SI DEMN DE UN STELIST NESIMTIT,CU CE DREPT SPUI CA A.S.A NU MERITA TITLUL, DE CE SA NARUIM VISELE UNUI ORAS CARE VREA SA/SI VADA ECHIPA CAMPIOANA PT. PRIMA DATA IN ISTORIE .CA SA NU MAI SPUN DE INCA CATEVA MILIOANE DE ROMANI CARE VREAU SA VADA SI ALTCEVA DECAT STEAUA ,VREAU SA VADA FOTBAL NU NUMAI AJUTOR ARBITRAL,CU SCUZELE DE RIGOARE DA/MI VOIE SA /TI SPUN CA ESTI UN NESIMTIT SI NU AI NICI UN DREPT SA SPUI ASA CEVA.
catalin • 12 mai 2015, 9:17
Ai fost tare Adi de la 15:54..in rest titlul e corect :))iar in viitor vom avea 2 echipe in cupele eruropene :)))