La ProTV a învins Pacquiao, la Dolce, Mayweather

ProTV a furnizat publicitate în pauză, în timp ce reluările de la Dolce au edificat decizia

duminică, 3 mai 2015, 10:33

UPDATE: Viorel Sima mi-a trimis această statistică venită din America, recunoscînd cu fair-play-ul suporterului învinsului cine a lovit mai mult.
IMG_3835

Meciul a fost același, dar pauzele le-am trăit diferit. Și de aici s-au născut două percepții.

În timp ce ProTV a folosit pauzele pentru spoturi publicitare, Dolce a difuzat feed-ul producătorilor din Las Vegas. Am putut vedea reluările și imaginile din colțul ringului. E mai greu de înțeles un meci din viteza boxului contemporan dacă nu ai reluări.

În direct rămîi doar cu senzația dominării, dar nu îți reprezinți acuratețea loviturilor. Fără reluări, boxul e un fel de hochei la care toată lumea fuge și, dintr-o dată, te miri că unul dintre cei doi se clatină.

Manny Pacquiao a fost favoritul ProTV, în timp ce Floyd Mayweather a punctat mai bine la Dolce, cu aceste reluări de stil nou care pornesc din stop cadru, ca să simți forța pumnului și să vezi cuta pielii omenești lovite de tren. Interesant cum efectele televizate din mileniul trei pornesc de la secvența înghețată a vechii fotografii din ziarele alb negru.

Filipinezul și-a cîștigat cîteva runde, în special cea cu numărul 4, cînd l-a înghesuit pe favorit. Dar Mayweather e formidabil. Are mai multe mîini decît prevede regulamentul și se află întotdeauna în altă parte decît ne indică gravitația.  Ca să-l înțelegi pe Floyd Mayweather ai nevoie pur și simplu de filmările cu încetinitorul din Matrix.

Toți cei trei arbitri l-au văzut învingător pe Floyd, pentru că specialiștii veterani au efectul de stop cadru încapsulat în retină, după mii de meciuri de box observate.

Sigur că publicul protestează. Așa se întîmplă ori de cîte ori pierd inimoșii.

De aceea se spune că sportul e al publicului. Pentru că oamenii modifică, prin percepția lor, jocul. Meciurile iau, de fapt, forma subiectivă a celor două tabere. Fanii lui Pacquiao și-au declarat favoritul drept învingător moral, în timp ce suporterii lui Mayweather dau din cap zîmbind, așa cum zîmbeau ambii boxeri pe ring, ca să arate adversarului că nimic nu i-a clintit. Nimic nu ne clintește din subiectivitatea noastră. Fiecare avem propriul învingător.

Dincolo însă de percepția diferită, de spectacol și de lumini, cei doi au furnizat lumii o nouă lecție de muncă. Sînt destule momente cînd boxul profesionist e kitsch. Dar, în ambalajul strălucitor, se află truda excepțională, curajul și calitățile fizice nereplicabile, parcă pe Dolce s-a folosit expresia, ale  unor mari campioni.

Nu degeaba Steffi Graf și Andre Agassi sorbeau lîngă ring mișcările elaborate ale celor doi luptători transpirați. Era ca și cum ai urmări un haiku vizual. Mă gîndesc că Agassi și Graf se pricep un pic la munca unui sportiv.

Comentarii (104)Adaugă comentariu

Andrei  •  3 mai 2015, 10:47

Agassi a recunoscut recent ca s-a dopat. Nu e bun de dat exemplu.

unurt  •  3 mai 2015, 10:49

S-a vazut diferenta intre o televiziune care se gandeste numai la bani batandu-si joc de telespectatori si asta se vede in scaderea recenta a ratingurilor (Pro TV) si o televiziune detinuta de germano-greci care au bani si isi permit televizari profesioniste pentru a-si dovedi respectul telespectatorilor care le va aduce noi clienti (Dolce Sport).

dubluv  •  3 mai 2015, 10:52

asa e, pro tv a abundat in reclame, a 2a parte a meciului am vazut-o pe dolce (atunci m-am prins ca vad si pauzele si in plus il aud pe gradinescu). Insa si pe dolce mie mi-a placut mai mult pacquiao, care a atacat tot meciul.

timi  •  3 mai 2015, 10:53

Boxul profesionist e mort… A fost distrus de coruptie, de aranjamente… si de plictiseala… Daca te uiti la un meci din UFC, in 99% din cazuri vezi mai multe actiune in 3 rude de cate 5minute, decat in 12 reprize de box. Plus ca dansatori ca Mayweather nu prea au sanse acolo, acolo se puncteaza agresivitatea si controlul in ring, tocmai ca sa evite campioni de genul Klitschko sau Mayweather.

Cătălin Tolontan  •  3 mai 2015, 10:59

@timi:
avem opinii diferite, eu cred ca sint doi mari campioni si ca boxul e un sport foarte frumos

RANT  •  3 mai 2015, 11:01

Presupun ca nu aveau cum sa arate in ultra-slow-motion toate loviturile dintr-o repriza. Cei de la televiuziunea americana in mod clar au peferat sa arate loviturile reusite de Floyd, subiectivism pe care l-am remarcat la mai multe meciuri de box, si nu doar la americani.

Mayweather este castigator pentru ca s-a folosit la maxim de lovituri care se puncteaza la limita regulamentului, in timp ce Pacquiao a avut mai multe lovituri clare si mult mai multe lovituri ratate. Pentru mine este un rezultat dezamagitor din cauza acestei manieri de interpretare, in care castiga boxerul mai slab.

AdiTM  •  3 mai 2015, 11:03

Si eu am vazut loviturile foarte precise ale lui Mayweather. Dar am vazut o egalitate. Nu poti puncta doar loviturile precise. Trebuie punctate si initiativa, dorinta de a te lupta, tehnica, tactica… Daca le luam in calcul pe toate, Pacquiao a fost la acelasi nivel cu americanul. A cantarit insa dorinta americanilor de a ramane in istorie acest compatriot de-al lor. Punctajele arbitrilor au fost comice. Daca ne luam dupa ele, Mayweather l-a surclasat pe filipinez.

Costică  •  3 mai 2015, 11:07

Trebuie sa vezi astfel de meciuri sa-ți dai seama ca boxul e arta,iar celelalte(UFC,K1)bătaie între bărbați,doar bătaie .

Cătălin Tolontan  •  3 mai 2015, 11:07

@RANT:
Boxerul mai slab e cam mult spus dupa un astfel de meci. Nici unul nu e mai slab decit celalalt, intr-un anume sens. Sigur ca meciul trebuie sa aiba in general un invingator.
Daca discutam dincolo de partida abia incheiata, boxerul mai combativ este Pacquiao , boxerul cu mai multe in portofoliul tehnic este Mayweather. Sigur ca e o simplificare.

RANT  •  3 mai 2015, 11:17

@tolo
Da, poate e mult spus „mai slab”. Cert e ca eu, ca spectator, nu ca arbitru, nu m-am dumirit de ce este Mayweather invingator, iar asta, in opinia mea, ar trebui sa fie un semn de intrebare in legatura cu felul in care se puncteaza in box. In rest, ii apreciez pe ambii sportivi si imi pare rau ca nu vom vedea o revansa, pe care Pacquiao ar fi meritat-o.

Flav  •  3 mai 2015, 11:19

A fost egalitate, cu un plus la Pacman. Pana si reluarile l-au avantajat pe american, selectate pe spranceana pe placul bastinasilor. Ramane totusi impresia finala cand Mayweather a fost fluierat copios si Many aplaudat.

Vasile Constantin  •  3 mai 2015, 11:20

Meciul Mayweather vs. Pacquiao a fost o greșeală. Mai bine rămânea un vis frumos. Acum e ca și cum ai ajuns în sfârșit la ușa femeii la care ai râvnit toată viața și constați că a ajuns chioară, șchioapă și senilă. Confruntarea a venit prea târziu, cel puțin pentru Floyd, care s-a obișnuit într-atât să păcălească boxul, încât nu mai e în stare să facă un meci memorabil. Manny a vrut, dar n-a avut cum și cu cine. Nu poți boxa cu o umbră. Că asta a ajuns Mayweather – o umbră vie, imposibil de prins. Păcat de el și de talentul lui uriaș. Chiar dacă scriptic va rămâne în istoria sportului, cu 48 de victorii și neînvins, iubitorii boxului n-o să îl pună niciodată lângă Joe Louis, Marciano, Ali, Sugar Ray sau Tyson. Ăștia au mai și pierdut, dar au lăsat în urmă meciuri memorabile. Lupte! Floyd a câștigat tot în box, minus ceea ce ar fi trebuit să câștige – centura de erou. Va rămâne un campion statistic absolut, dar un hoț al acestui sport. Mai are o șansă: revanșa pe teren neutru și să arate box. Dar nu cred că o va bifa. A recunoscut la final că tatăl lui i-a strigat de pe margine să lupte și el, dar n-a făcut-o. Mai bine tăcea, fiindcă măcar îl luam de prost. Așa, a recunoscut că e doar un găinar…

geo  •  3 mai 2015, 11:20

Domnule Tolontan aveti dreptate in mare parte legat de subiectivitatea fiecaruia (chiar si a comentatorilor), insa pentru mine, desi am avut un favorit, meciul acesta a fost o mare dezamagire. La cat de mediatizat a fost si la ce importanta i s-a acordat, daca ar fi sa i-l recomand copilului meu peste 10 spunandu-i ca a fost ,,meciul secolului,, , cred ca ar rade de mine si nu ar observa nicio diferenta intre acest meci, de altfel atat de ,,greu,, , si un altul de duzina. Am asteptat cu sufletul la gura sa se intample ceva pe tot parcursul lui, fie de-o parte fie de alta, insa nimic. Iar pentru asta nu putem sa gasim scuza ca miza si-a pus amprenta asupra meciului si ca cei doi au dorit sa fie poate prea precauti. Am vazut un Mayweather mult prea calculat, care mereu era interesat de cati pumi si-au atins tinta si care nu a fost dispuns nicio secunda sa riste, nici macar dupa ce facea pe arogantul si ii mai arunca adversarului cate un zambet ca nu l-a atins. Pacquiao a fost si el foarte sters, chiar de nerecunoscut (poate prea prevazator si el) in ciuda faptului ca a fost cel care a a vut mereu initiativa. Nu ma asteptam sincer la un KO pt ca amandoi nu s-au aratat dispusi sa riste, ba chiar au dorit sa speculeze greseala adversarului. In concluzie un meci slab, si cred ca asta ar trebui sa subliniati intr-un articol special, pt ca toate statisticile indica acest lucru. Parca deja mi se face mila de americanii care au dat 100 de dolari sa vada acest meci acasa….:)

P.S: Poza cu tricoul lui Chelsea face o mie de cuvinte ….

ghiurco  •  3 mai 2015, 11:21

Oricum este clar că americanul tb. să câștige indiferent de desfășurarea din ring.😈😈😈😢😢

DAN  •  3 mai 2015, 11:21

A castigat boxerul mai fricos, pentru care fuga in ring si non-combatul a devenit o arta …Sant curios cum ar fi vazut un roman care ar boxa in acelasi stil ,,inteligent,,…..Acest meci a fost castigat de marketing.

Alex  •  3 mai 2015, 11:21

Draga Tolo. Nu exista „nici unul nu e mai slab ca celalalt”. Poate intr-un alt univers, nu al nostru. Nici macar pe o linie de productie care produce „ce-oi vrea tu” nu se produc „ce-oi vrea tu”uri identice sau „la fel”.

Cătălin Tolontan  •  3 mai 2015, 11:22

@RANT: da, aveti dreptate, cind un sport devine, in decizii, greu de inteles de catre oameni, are o problema. Si e problema sportului, nu a noastra.

Paul  •  3 mai 2015, 11:26

Cred ca fanii acestui sport nu sunt la fel de dezamagiti pentru faptul ca Pacquiao a pierdut cat sunt pentru faptul ca a cest meci a fost unul,dupa parerea mea,plictisitor desi a fost mediatizat,hypermediatizat ca fiind evenimentul anului,lupta secolului. Ceea ce spui tu Cataline as fi de acord in foarte putina masura. Floyd e printre boxerii cu cele mai bune procentaje la lovituri trimise/atinse insa asta se datoreaza deoarece este un luptator care nu foloseste combinatii,nu are explozie si puncteaza exclus intr-o maniera ”one hit style” in care da jab si o data la cateva zeci de secunde mai trimite o directa de dreapta pe contra,in rest este absolut frustrant sa il vezi boxand. Defensiva ii este impecabila insa atat,nu imi dau seama de cand boxul a devenit un sport asemanator snookerului sau jocului de sah..boxul este un sport de contact care si-a creat istoria si imaginea datorita spectacolului in ring,iar stilul acesta cu clinch in permanenta si alergat non stop si doar cate-o directa pe contra,mi se pare ca nu poate fi numit box,asta dintr-un punct strict de vedere al istoriei si al esteticii. Ca punctaj,regulamentul este facut de asa natura incat astfel de luptatori au mereu castig de cauza,precum Wladimir sau Mayweather,asta fiind si un motiv pentru care acest sport pierde teritoriu intr-o maniera evidenta fata de K1 sau MMA.

Marcos  •  3 mai 2015, 11:31

Dupa meciul asta n-am vazut niciun ochi umflat, nicio arcada sparta. Boxul asta profesionist seamana din ce in ce mai mult cu simularile alea de la WWA … mult marketing. Da, stiu, veti spune ca sunt tehnici , fac eschive , etc, etc, etc. … dar nu se compara niciodata meciul asta cu meciurile pentru titlul mondial ale lui Doroftei, asta ca sa dau un exemplu de ce inseamna box adevarat nu mangaieri amestecate cu marketing.

Andrei  •  3 mai 2015, 11:31

Americanu a fost cel mai bun cind s-a terminat meciul…Alerga,s-a suit pe corzi,striga…In meci mai mult se sprijinea de corzi…Un comentator spunea ca Filipinezul nu a fost la fel de combativ ca la alte meciuri…Eu cred ca americanul a fost mai combativ in afara meciului,de la contract,sume si dupa cum am spus dupa terminarea meciului…

Vasile Constantin  •  3 mai 2015, 11:32

Scorul final arata in dreptul lui Mayweather 267 de jab-uri! Știti ce înseamnă jab-ul? Mâna întinsă în față, cu care îți atingi ușor adversarul ca să-l ții la distanță. Cam ce face Klitschko în fiecare meci. E tactica fricoșilor. Tyson n-a folosit-o niciodată. Ar fi însemnat să își mintă fanii, să își dovedească neputința. A preferat să piardă și pentru asta îl respect mai mult ca pe Mayweather…

Vakentin Crișan  •  3 mai 2015, 11:34

Condeiul,,bun” face acest articol frumos.

gabivlad  •  3 mai 2015, 11:40

@Vasile Constantin
Am citit toate comentariile. Cel mai mult mi.a placut al tau, exact asta am simtit si eu…ca m.am trezit cam degeaba. Dezamagitor si Protv cu foamea lor de bani.

Andrei  •  3 mai 2015, 11:41

Americanul daca era asa de bun accepta si alti arbitrii.Sa spui ca americanul a cistigat 10 reprize ,oricit de nepriceputi om fi unii,daca am vazut meciul bate la ochi…Dar o fi si aici…o prevedere regulamentara care numai unii o cunosc si desigur ca ne lumineaza numai daca au motiv…Pare foarte asemanator cu ce se intimpla la noi.Nu a fost la noi un meci in care o echipa a stat o repriza in propria jumatate dar desigur ….e cea mai tare din parcare?…

Andrei  •  3 mai 2015, 11:43

destul de corect ce zici, dar gandeste-te la meciurile precedente ale lui mayweather. Maiestria, eschivele se vedeau destul de clar, a fost printre cele mai neconvingatoare meciuri ale lui. A astepat la fix imbatranirea lui pacquiao. Lucrurile ar fi stat mult mai interesant acum vreo 6 ani.

Radu  •  3 mai 2015, 11:43

Daca acesta va ramane meciul generatiei noastre, atunci cred ca boxul, la fel ca si multe alte discipline sportive, nu mai exista! It’s all about the money! Poor show, poor fight!

George  •  3 mai 2015, 11:44

Mayweather e ca o echipa antrenata de Mourinho: castiga doar prin defensiva si lasa o impresie estetica execrabila, detestata unanim de publicul neutru. In opinia mea, dar si in general a celor care urmaresc acest sport, in primul rand pentru spectacol, Mayweather este categoric un anti-erou si nu are ce cauta vreodata in galeria marilor boxeri din istorie

mircik  •  3 mai 2015, 11:46

probabil ca rezultatul dat de arbitri a fost corect, dar comparatia intre televiziuni nu e corecta. eu am vz meciul pe pro tv. ambii comentatori au spus ca mayweather va castiga clar la puncte. doar in vreo 2 runde au zis ca pacquaio a castigat runda respectiva (cam asa a si fost)… dar intr-adevar ar fi fost misto sa vedem si reluarile din pauze. na, protv e campionul neincoronat al publicitatii, n-ai ce-i face..

Encipi  •  3 mai 2015, 11:46

Campion moral este clar Pacman. A acceptat toate condițiile impuse de Mayweather și cred că s-a văzut de ce americanul a ținut musai să fie respectate întocmai. Dacă nu a fost nici un ajutor pentru Floyd, atunci clar trebuie schimbat sistemul de punctaj. Nu poți să alergi tot meciul prin ring, să te bagi in clinciuri și să îți ții adversarul, să lovești doar în 2 runde și să fi câștigător prin decizie unanimă. Nu poți câștiga un meci de box doar pentru că te aperi bine și faci eschive ca nimeni altul. P.s. Chiar îmi pare rău că nu m-am uitat pe Dolce.

Catalin  •  3 mai 2015, 11:48

Ma intrebam de ce lui Tyson nu-i place de Floyd…si am vazut astazi, pentru ca nu se lupta. A 12 repriza nici nu o pun la calcul…Floyd efectiv a fugit de adversar..o pacaleala de box. Dar societatea in care traim…una de consum…care trebuie sa produca bani il face pe Floyd campion. Pentru mine unul nu este un campion

Florentin_fff  •  3 mai 2015, 11:49

si eu am fost unul dintre sustinatorii lui Manny Pacquiao insa a fost dovedit subtil de Mayweather care a cam pacalit boxul tocmai ca sa-si atinga obictivul…
ma gandesc acum ce si-or spune cei care au pltit sa vada la tv meciul care a fost unul modest din punct de vedere al spectacolului, ce sa mai zicem de cei ce-au platit mii de dolari ca sa vada pe viu partida…
pacat ,ca asteptarile au fost mari
si eu am ramas dezamagit , dar victoria nu poate fi contestata, poate totusi vom vedea o revansa…

eddy  •  3 mai 2015, 12:00

nu ai dreptate deloc cu nici un slow motion din lume nu poate sa ne pacaleasca floyd cum la pacalit azi pe manny si boxul!12 reprize a stat numai pe corzi si in corzi de cateva ori,si a fugit non stop de la obosit de saracul filipinez fara sa il fi lovit..cataline boxul este sport de contact nu de alergat si de luat in brate;pt asta putea sa alerge la maratonu de la tokio sau sa participe la dancing with the stars…este a nu stiu cata oara cand floyd a castigat la puncte si decizia e contestata.oare de ce?………apropo arbitrii nu cred ca au slow motion si puncteaza cum vedem si noi „alb negru” pe loc nu cred ca au alti ochi fata de milioane se privitori ai boxului de calitate nu proasta calitate a lui floyd evident. eu unu nu as da nici 5 ron pe bilet sa vad un om practicand atat de urat boxul! sa se fi batut gatti sau de la hoya cu pacman crede ma era un spectacol teribil un boc adevarat. floyd doar bani marketing mult si box putin. salut si succese

COSTELINO  •  3 mai 2015, 12:00

BOXUL ESTE BOX SI NU ATLETISM, CEEA CE A FACUT MAYWEATHER ! , A TOT FUGIT ,DACA ESTI CEL MAI BUN DOVEDESTE , PAQUIAO MI-A PLACUT A LUPTAT CURAJOS CA UN BOXIER PROFESIONIST -AMERICANUL VA RAMANE CU PALMARESUL DAR NU CA SI UN BOXIER CARE STA SA LUPTE , CEEA CE APRECIEZ EU IN BOX ,CURAJUL DE A TE BATE SI …….SA LASAM SCRIMA DEOPARTE .

fotbal  •  3 mai 2015, 12:02

din fiecare sport invat cate ceva. azi am aflat despre haiku. frumos! nu stiam

parerea mea  •  3 mai 2015, 12:11

Pac s-a aflat in centrul ringului in proportie de 80 la suta, a controlat lupta. Mayweather a facut tot posibilul sa-l evite, l-a luat in brate, s-a aruncat pe corzi de fiecare data cand a fost in dificultate, a fugit prin toate cele 4 colturi ale ringului ca sa scape de el. Ok, Pac a incasat, cel care ataca e mereu descoperit, cel care se apara are acest avantaj. Mayweather e un campion al contrelor, campionul pe care un sport ce incurajeaza pasivitatea il merita. Eschivele sunt frumoase, dar cand arunci 5 lovituri pe repriza (jab-ul nu-l luam in calcul, jab-ul e pregatirea pt combinatie) si alergi efectiv prin ring asteptand finalul rundei, esti mai bun? Esti campion? Cate lovituri a dublat Mayweather? Niciuna! Americanii erau dezamagiti ca Pac nu a fortat mai mult! Ca meciul a fost plictisitor! Tot el e de vina pt calitatea slaba a partidei? Victoria lui Mayweather inseamna o noua lovitura grea data boxului. Cand un boxer neinvins in cariera „lupta” in halul asta, cand meciul asteptat timp de 10 ani arata ca o cursa de atletism, eu cred ca lucrurile sunt clare.

ionut  •  3 mai 2015, 12:13

Cataline nu crezi ca si la reluari ai vazut ce au vrut americanii sa vezi? Pacat ca nu se dadea pe reluari figura deznadajduita si speriata a lui manny. Oricum toata lumea boxului stia dinnainte castigatorul! Singura sansa a lui paquiao era ko ul! Oricum ma gandesc ca nici el nu a parasit dezamagit ringul dupa bursa meciului! Si apropo respect pro ului pentru cumpararea meciului! Nu toata lumea are dolce si pro ul nu au banii lor sa isi permita sa nu vanda publicitate!

ionut  •  3 mai 2015, 12:17

Rectific: figura lui maywearher

Chibitz  •  3 mai 2015, 12:21

Cine e in ring isi urmareste propriul interes, nu pe-al spectatorilor. Ne place sau nu, e un sport pe puncte. Restul sunt baliverne. Si eu as fi vrut sa castige Paquiao, dar asta e, sunt mai multe moduri de a castiga iar uneori se castiga prin prudenta, nu prin agresivitate. Niciunul din cele doua moduri nu e gresit sau „furt”, cum vorbea cineva aiurea.

Panda  •  3 mai 2015, 12:27

Cred ca ar fi timpul introducerii si in box a regulii „K.O.-lui de aur” sau a „mortii subite”.
Daca la fotbal s-a putut face o schimbare in regulament dupa 100 de ani, la box de ce n-ar fi posibil acest lucru?

aurel  •  3 mai 2015, 12:28

Eu regret ca m am trezit pentru nimic! Nu am vazut o partida de box!Prea multa tactica din partea lui Floyd , cat despre pac nu a avut cu cine sa se bata!cu o umbra!???

Bogdan  •  3 mai 2015, 12:32

Am avut senzatia ca Mayweather a fost antrenat de … Helenio Herrera. Se pare ca si in box stilul catenaccio, dus la nivel de perfectiune, da roade. 🙂

Cătălin Tolontan  •  3 mai 2015, 12:32

@paul, geo:
da, boxul este un sport de contact, dar este si un sport al inteligentei, al vitezei si al tehnicii. Floyd este un sportiv cu o tehnica impecabila. Pe mine, meciul nu m-a dezamagit, si din perspectiva asta cred ca nici pe voi, pentru ca boxul nu e despre bataie, ci despre puterea luciditatii, suferinta si calitate. Ambii sportivi le au, insa a invins unul singur.

mishulescu  •  3 mai 2015, 12:33

Diferenta a facut-o alonja superioara a lui Floyd si eschivele geniale. Fiti convinsi ca multi boxeri ar vrea sa-l copieze pe Mayweather, dar nu pot. Tipul e foarte pragmatic si de aceea e neinvins si cel mai bine platit sportiv din lume.

Dorin  •  3 mai 2015, 12:35

Domnule Tolontan puteti exprima o parere clara,transanta,a dumneavoastra(banuiesc ca ati vazut meciul,fara relevanta daca pe Pro TV sau pe Dolce)in calitate de cronicar sportiv?Pe cine ati vazut dvs invingator?Pentru ca trebuie sa va spun ca eu am fost dezamagit ,ca sa nu spun scirbit de „spectacolul „sportiv si mai ales de deznodamintul lui.Sunt un amator in materie de box si subiectiv pe deasupra dar sa fie declarat invingator cel care a refuzat tot timpul lupta,a obstructionat,a prins,etc.depaseste puterea mea de intelegere a ceea ce inseamna box(sport).Poate imi explicati si mie in ce a constat superioritatea tehnica pe care o invocati,eu sincer nu am vazut-o.M-am simtit inselat(chit ca nu m-a costat nimic sa urmaresc meciul)dar asta nu se mai poate numi sport ci o mare si nesimtita pacaleala(si asta pe sume de-a dreptul obscene)Regret timpul pierdut in fata televizorului si ii compatimesc sincer pe cei care au si platit pentru asta.Se spune ca banii nu sunt importanti,adevarat,banii sunt TOTUL.

eu  •  3 mai 2015, 12:36

Eu aseara am fost fan Pac-Man dar trebuie sa recunosc ca americanul este greu de batut…meciul a fost slabut ma asteptam la mai multa incrancenare…iar diferenta intre dolce si pro tv chiar nu -si are rostul,nemtalaii stiu cum se face televiziune plus ca au si cascaval isi permit sa aiba o transmisie tv adevarata…astia de la pro tv mereu aduna numai resturile si incearca sa ne prosteasca ,la fel vor sa faca si cu UCL dupa ce au achizitionat optiunea aia free.

George  •  3 mai 2015, 12:38

Mayweather sa se inscrie la trupa de balet a Teatrului Bolșoi, se misca cu viteza si gratie pe varfuri… spre marginea scenei 🙂 Aveau dreptate cei care spuneau ca singura sansa a lui Manny era sa-l faca knock-out, ca altfel, n-are nicio sansa la puncte.. adica la arbitri 😉 E o mafie uriasa in box. Sigur ca e comod sa spui ca Mayweather are o tehnica impecabila, dar din punctul meu de vedere s-a eschivat tot meciul si a pacalit boxul

dan  •  3 mai 2015, 12:43

PUNCH STATS
MAYWEATHER PACQUIAO
435 Total punches thrown 429
148 Total punches landed 81
34 Percentage 19
267 Jabs thrown 193
67 Jabs landed 18
25 Percentage 9
168 Power punches thrown 236
81 Power punches landed 63
48 Percentage 27

Vasile Constantin  •  3 mai 2015, 12:47

Uite cat de viteaz a fost Mayweather in fata lui „mosulica” Shane Mosley. Nu trebuie sa mai spun cine a castigat la puncte: https://www.youtube.com/watch?v=_RzJcBc6HDE

Vasile Constantin  •  3 mai 2015, 12:51

A patit asta cu Mosley fiindca s-a pacalit. A crezut ca adversarul e destul de batran incat sa boxeze si el in sfarsit ca un boxer adevarat. Adica l-a apucat vitejia. Dupa ce a incasat-o in halul asta in repriza a 2-a, a vazut ca nu tine figura, s-a intors la stilul lui fricos si a castigat la puncte. Ca de obicei…

dorel  •  3 mai 2015, 12:55

Floyd a aratat de ce e un boxer bun: e si destept. Sa combini o tactica de sahist cu o viteza de karateka nu e usor deloc. Toate stratagemele lui de aparent anti-joc (fuga de Pacman, agatarea de el, etc) sunt perfect regulamentare. In plus, a punctat mai limpede, loviturile s-au vazut clar. Iar defensiva nu i s-a clintit nici cu un milimetru, in ciuda mult-laudatelor sarje ale filipinezului. Floyd a parut din start mai concentrat, mai focusat pe obiectiv, si-a invatat lectia mai bine, pur si simplu. Pacman a aratat ce este boxul brut, boxul ‘asa-cum-il-stim’, Floyd a arata ce este boxul anului 2015.
PS – Am tinut cu Pacman.

Comentează