Ușor cu Udrea pe scări!

Apropiații Elenei Udrea atacă jurnaliștii cu o mînă și, cu cealaltă, furnizează publicului informații false

joi, 16 aprilie 2015, 9:27

În această seară, unul dintre invitații Lilianei Ruse la România TV a fost politicianul Gelu Vișan. Membru PMP și apropiat al Elenei Udrea, Vișan a avut două momente de patos.

Întîi, i-a atacat pe jurnaliștii Dan Tăpălagă și Rareș Bogdan, spunînd că aceștia au schimbat tabăra ca să se gudure pe lîngă noua putere. Vizată a fost și Andreea Pora, pe care Vișan a trecut-o la ”fanaticii luptei anticorupție”. Despre Tăpălagă, Vișan a spus că obsesia ziaristului este să ”construiască instituția picioarelor primei doamne”, cu un singur motiv: ”ca să-l vadă stăpînul”.

Al doilea moment extatic a fost acela în care s-a referit la ceea ce a publicat Gazeta astăzi. Întrebat cum comentează traseul banilor de la MDRT prin primăria Lupeni către Rudel Obreja, Vișan a spus că ”Așa e, cu o singură precizare. Adrian Gărdean nu a declarat niciodată că Elena Udrea i-a cerut vreo sponsorizare, vreun ban înapoi!

 

Dedicație pentru Gelu Vișan din documentele înaintate judecătorului de către DNA:

Întrebare: Ţineţi minte termenii folosiţi de doamna UDREA ELENA GABRIELA?

Răspuns Gărdean: Mi-a rămas în minte termenul „sponsorizare”. Nu am definit exact ce înseamnă sponsorizarea, dar oricum ceea ce am plătit ulterior nu a fost sub forma unui contract de sponsorizare…

 Întrebare pentru inculpatul GARDEAN ADRIAN din partea inculpatului UDREA ELENA GABRIELA: E posibil ca ideea de sponsorizare să vă fi venit în minte după ce aţi aflat că se cercetează sponsorizarea Galei Bute?

 Răspuns Gărdean: Contractele pe care le aveam înainte erau oarecum mascate prin faptul că achiziţiona sau cumpăram produse prin firma lui Ştefan Lungu. Ulterior, când s-a întâmplat publicitatea şi nu sponsorizarea cu Rudel Obreja, nu a fost pentru Gala Bute, ci pentru o gală de box care s-a desfăşurat ulterior. Ce înţelesesem eu din experienţa cu autorităţile publice de până la momentul respectiv, cota de 10% avea un caracter general. La momentul discuţiei cu doamna Udrea, nu am înţeles exact ce urma să vizeze sponsorizarea, mă aşteptam la orice, o firmă, un cămin de bătrâni, urma ca destinaţia să îmi fie indicată de domnul Nastasia, aşa cum s-a şi întâmplat.

Întrebare pentru inculpatul GARDEAN ADRIAN din partea inculpatului UDREA ELENA GABRIELA: În scurta aceea discuţie, cumva aţi simţit că vă şi condiţionez proiectul de aceste sponsorizări?

 Răspuns Gărdean: Percepţia mea vis-a-vis de derularea contractelor până atunci era că în zona ministerului erau mai multe persoane implicate care pe undeva cereau pentru campanii electorale, diferite sponsorizări, un procent de 10%, confirmat până atunci de contractele deja finalizate sau în curs de execuţie. Cu siguranţă că am înţeles că acel contract probabil nu era finanţabil dacă eu nu ajungeam să îmi onorez această obligaţie de plată, adică acel 10% despre care ştiam că se dă.

Întrebare pentru inculpatul GARDEAN ADRIAN din partea inculpatului UDREA ELENA GABRIELA: Dacă eu i-am spus domnului Gardean că derularea acelui contract este condiţionată de sponsorizări?

Răspuns Gărdean: Nu aş putea reda 100% cuvintele, dar a fost ceva de genul „va fi nevoie de o sponsorizare”. Nu a fost o condiţionare clară de genul „dacă nu dai sponsorizarea, nu primeşti banii” de către doamna Udrea, eu am înţeles-o ca fiind o condiţionare într-un context general…”

Tot la România TV, Gelu Vișan a spus: ”Am ajuns să o judecăm pe Udrea pentru că l-am văzut pe Bute boxînd aici?! Iar procurorii ce îi reproșează Elenei Udrea, că a obținut un beneficiu politic! E o nebunie ce a ajuns România”.

Ultima dedicație pentru Gelu Vișan. DNA nu o urmărește pe Elena Udrea pentru beneficii politice în Gala Bute, ci pentru trei infracțiuni de luare de mită pentru ea sau pentru altul, pentru abuz în serviciu și pentru spălare de bani.

 

Comentarii (41)Adaugă comentariu

anticircotas  •  16 aprilie 2015, 22:04

Incerc sa fiu impartial, sunt convins ca totul a fost o mare manarie, dar nu vi se pare, totusi, ca se pune/puneti prea mult accent pe tot felul de inchipuiri ale persoanelor vizate? Vezi „Percepţia mea vis-a-vis de derularea contractelor până atunci era că în zona ministerului erau mai multe persoane implicate care pe undeva cereau pentru campanii electorale, diferite sponsorizări” etc. Mi-ar placea sa vina cineva si sa spuna „Da, am luat bani, i-am dat mai departe ca mita lui X sau Y”. Si eu am fost nemultumit atunci cand anumite fapte reprobabile nu au fost penalizate din cauza unor vicii de procedura, desi persoanele respective PAREAU clar vinovate. Sincer, tot acest proces mi se pare halucinant, sunt de parere ca Elena Udrea este vinovata, dar ea s-a folosit de acelasi sistem de care au profitat zeci si zeci de personaje politice inaintea ei si dupa ea, fara ca acestia sa fie luati la intrebari… Mi se pare ca se doreste a fi data de exemplu, chiar nu stiu daca asta e bine sau e rau

Cristian  •  16 aprilie 2015, 22:55

Visan este exact ca Basescu; problema lor nu este ce spun, ci ce fac. Ce spunea Basescu despre statu’ de drept ieri si ce spune astazi cand nu mai e la butoane ? Ce spunea Visan acum un an, doi, trei, patru, cinci, si ce spune acum ?

Dar ce scria Tapalaga in 2009 sau cand Udrea & comp cautau infractiunile cu lumanarea ? Cand postacii scriau la comanda ? Si ce scrie acum ? Are impresia ca daca i-a facut cu ochiul in sac lui Basescu in campania electorala, sau daca afirma ca e jurnalist de dreapta si ce mai viseaza ei pe la Hotnews asta il spala de pacate si il face de neatacat ?

Cand lumea incerca sa-i spuna in comentarii ca ideea lui Basescu despre statul de drept este inlocuirea gastii lui Adrian Nastase, sau a altor gasti, liberale, udemeriste, whatever, cu propria gasca, jurnalistul Tapalaga cenzura si bana astfel de comentarii. Si nu aveau un limbaj nepotrivit, jignitor, erau ca mesajul de fata.
Ce scria Tapalaga despre Regina, Blaga si Vami atunci, si cum de tace astazi ? Remember ?

Despre ceilalti nici nu mai amintesc, despre RB nici macar, dar trebuie sa stiti domnule Tolontan ca nu-i nimic rau in faptul ca Tapalaga si-o mai ia. Ideal ar fi fost sa nu si-o ia de la cive aprecum Visan, dar in lipsa de altceva e bine si asa.
Tapalaga are viata lui, cu dreapta, cu Macovei, cu PPE, cu chestii si lozinci preluate aiurea. Pana anul trecut cei ca Calugaru erau partea pro-occidentala a Romaniei, prietenii Westului, ai statului de drept si ai capitalismului; acum au devenit niste hoti nenorociti de parca casnicii aia care activeaza pe Hotnews ar fi departe de modelul respectiv.

Credibilitatea dvs, nu actioneaza automat si asupra lui Tapalaga sau Rares Bogdan.

andrei  •  16 aprilie 2015, 23:12

eronat. faptul ca ajunge involuntar si exemplu e o consecinta a oricarui vinovat pedepsit. se doreste pedepsirea vinovatilor, atat. ca s-au folosit si altii si doar pe ea au prins-o, ghinion, asta nu o scuza pe ea. si cum adica sa fie de rau ca e dat exemplu un vinovat? normal ca e de bine. de aia raporteaza bani excedent la buget, ca le e frica sa ii mai fure. si cum sa ii foloseasca cinstit nu stiu…uite-i cum raman acolo.

Che Guevara  •  16 aprilie 2015, 23:25

Eu sunt craiovean si-l cunosc pe acest individ de cand era pedagog la Liceul Industrial nr.1 din localitate. I-a avut colegi pe Berceanu si pe Jean Marinescu. Numai hoti- unul si unul. Astfel de indivizi au pus Romania pe butuci. Niste tupeisti notorii a caror principala preocupare inainte de 1989 era sa nu lipseasca elevii din practica agricola de la Boureni. Cum mai au curajul aceste umbre vechi sa prosteasca o Tara intreaga ?

aham  •  16 aprilie 2015, 23:39

pai ce credeai, ca infractorii sunt inconjurati de… ingeri? era de asteptat, mai ales ca multi dintre ei sunt speriati ca urmeaza la rand. sa speram ca or sa aibe de ce sa fie speriati..

sundance kid  •  17 aprilie 2015, 0:00

Apropo de beneficii politice din ultima fraza . Sunt convins ca daca era in libertate si se desfasura in parlament legat de marirea pensiilor parlamentarilor ar fi inscris puncte la imagine , opunindu–sa cu spirit proletar acestei idei . Nu de alta dar tipa nu avea nevoie de nici o pensie . Cit despre Visan ? Cunosc genul asta de oameni . Pe vremea rapusatului ar fi facut cariera la stefan gheorghiu sau ca secretar BOB ca mai mult de atit nu are pregtirea . Apropo . Bine ca am plecat de 25 de ani ca atunci eram prieten cu Cocos si cine stie unde ajungeam !!

ion  •  17 aprilie 2015, 0:03

Acest Gelu Visan, un olteantare in gura ar trebui sa se ascunda. O tot linge pe Udrea pe unde apuca. Nu poate nimeni din aparatorii Udrei sa explice sau sa justifice de ce a facut Udrea parandaratul cu Gardean la Obreja.

Hai cu geanta, cu cei 900 de mii au tot dat-o ca nu sunt probe , ca e doar cuvantul lui Nastasia, dar aici e clar ca lumina zilei.

Imi aduc aminte cum tanti Udrea latra la tv: I-am taiat domnului Obreja o parte din banii pe care trebuia sa-i incaseze pentru ca nu si-a indeplinit in totalitate obligatiile.

Intr-adevar fostul smenar sutise din bani umfland cheltuielile, iar DLAF-ul in urma controlului sesizase acest fapt. Ministerul ii taiase chipurile cam 25 % din cei 1.900.000 de euro pe care se angajase sa-i plateasca firmei de buzunar a lui Obreja pentru a isi achita creditul contractat la BRD pentru organizarea acelei porcarii de gala.

Credit contractat datorita Udrei ca altfel nu primea Obreja nici 5 bani. Apoi banii i-au fost virati fostului smenar prin Gardean printr-un contract fictiv de sponsorizare + 1 milion de lei ca sa acopere si dobanzile pe care Obreja se plangea ca le-a platit la BRD datorita intarzierii platii.

QED P.S. Uite d-aia tovarasu Visan trebuie sa ramana tanti Udrea in arest. Au crezut ca sunt pe cai mari si nu o sa-i intrebe nimeni nimic, s-au crezut smecheri, dar acum sunt jos la beci. Ce smecheri prosti :-))

IBANESCU IOSIF  •  17 aprilie 2015, 0:37

Toate uritele din politica si presa se coalizeaza impotriva Elenei Udrea .Sa le fie rusine atit lor cit si procurorilor si judecatorilorpentru nemernicia lor. Sint mai mult ca sigur ca la CEDO va avea cistig de cauza si cineva va trebui sa plateasca scump. Daca nu ROMANIA va deveni o tara de RAHATI

Marius  •  17 aprilie 2015, 2:48

Dle Tolontan, va citesc zilnic.
In cazul de fata insa nu ati studiat suficient cele subliniate.
Gardean stia deja ca se spaguieste cu 10% pentru ca pe tot parcursul anului precedent adica 2010 a spaguit cu acest procent pe Lungu si pe Nastasia in finantarile din proiectul Parang.
Dv. vorbiti aici de finantarile din proiectul Straja desfasurat in 2011; a existat acea discutie cu Elena Udrea la vila lui Nastasia in care intr-adevar Gardean stia ca asa se procedeaza,pentru ca de 1 an de zile asta facea.
Asadar nu stia de la E.Udrea cum credeati dv.
Insasi ideea spagilor i-a venit tot lui Gardean care i-a propus lui Lungu acest lucru si acesta mai departe lui Nastasia.
Gardean si Lungu erau prieteni mai de mult.
De altfel Gardean s-a simtit arat de bine printre cei spaguiti de el la minister incat si-a adus si un prieten pe nume Cosmin B. de la SC Consmin care a continuat ce l-a invatat Gardean si a mituit-o pe Topoliceanu,dupa ce l-a rugat pe Lungu sa-l prezinte acesteia.
Observati ca numele Elenei Udrea nu apare in initierea spagilor decat in articolul dv. si in imaginatia procurorilor dna care vor sa o infunde cu orice pret.
De ce le-ati cazut in capcana si dv?
Dv. chiar nu credeti sau nu intelegeti ca nu exista probe impotriva Elenei Udrea?
Gardean a spus clar ca Elena Udrea nu l-a conditionat cu nimic, ca nu i-a cerut nici o spaga,ca geanta cu cei 900 mii euro era destinata lui Nastasia nu Elenei Udrea.
De fapt inainte de geanta cu bani i-a trimis prin Lungu lui Nastasia 200 mii euro intr-o punga pe care acesta i-a returnat dupa 2 zile pe motiv ca banii „nu erau siguri”,dupa care Nastasia l-a chemat pe Gardean la el la minister si i-a spus sa-i dea banii direct,fara intermediari si sa stranga toata suma adica faimoasa geanta cu 900 mii euro.
Lungu deasemenea sustine ca nu avea nici o legatura pe parte financiara cu E Udrea,iar E Udrea declara ca Lungu nu si-ar fi permis sa vina in fata ei si sa aduca vorba despre bani.
Singurii care mint sunt cei 2 denuntatori si vajnicii martori ai dna: spagarul de Nastasia,fostul sef de popota ajuns mare la minister si „prietena” Topoliceanu cea care a incercat sa-l convinga pe Breazu cum sa minta procurorii,cu replicile „fac tot ce pot sa nu ne aresteze”,” nu vreau la puscarie nici pentru mine nici pentru tine”,procurorii „au nevoie de noi sa le spunem lucruri”.

Urmariti declaratiile avocatului M Striblea,i-am urmarit cu atentie interviurile ,sunt foarte exacte.
Va rog insa sa urmariti cum deciziile in privinta Elenei Udrea se iau nu dupa probe ci dupa „perceptia publica de vinovatie” poate scrieti un articol in acest sens.

impartial  •  17 aprilie 2015, 5:56

Prea multa vorba,e clar ca Udrea nu facea ceva fara sa fie instiintat Basescu,doar era si este mentorul ei.E vina lui ca o fufa care a terminat o facultate neacreditata,fara sa dea pe la cursuri,a ajuns ditamai ministru,avind un buget enorm.Cititi-i declaratia de avere a Elenei Udrea,e halucinant.De unde atatia bani,atatea bogatii,case,terenuri,mosii,opere de arta…?!,a furat cat a putut ,la fel ca mentorul ei. Sunt vinovati pina in maduva oaselor.Sa le confiste averile colosale,asta ii doare mai tare decit arestul…

Kius  •  17 aprilie 2015, 7:51

„erau mai multe persoane implicate care pe undeva cereau pentru campanii electorale, diferite sponsorizări, un procent de 10%, confirmat până atunci de contractele deja finalizate sau în curs de execuţie”

Aceste informatii le-a cercetat cineva? Mi se pare ca e o eroare sa o tii langa cu Gala Bute, cand ancheta s-ar putea chema Dosarul 10%.

ady  •  17 aprilie 2015, 8:38

Poate nu știți, Vișan a fost patron de ziar. „Prima oră”. Asociat cu Maria Schutz (lider marcant PSD) și Ion Dascălu. În vremea când era șeful de cabinet al lui Berceanu(PDL). Între PSD și PDL era un război total…de ochii lumii. Are un …dulap foarte interesant…

Chis Alexandru  •  17 aprilie 2015, 8:39

Daca excesele verbale(in acuze la adresa Justitiei sau gazetarilor impartiali) ale cvartetului Basescu, Visan, Dragomir(Ruxandra) sau Cristescu sunt date de partizanatul exacerbat al acestor persoane, nu acelasi lucru se poate spune de pozitionarea postului „tv-vitamina” fata de Elena Udrea si Klaus Iohannis. Ca au virat-o, incet-incet catre Ponta, nu mai este o noutate. Uitati-va la emisiunea „Ultimul cuvint” unde ditirambicul Striblea aduce in studio, emisiune de emisiune, o fauna „anti-Iohannis” si „pro-Basescu”. Un astfel de „lichelism gazetaresc” il descalifica pe Catalin Striblea si alatura „tv-vitamina” corului de televiziuni „pro-Ponta”. Mai are putin si Striblea ii va depasi pe Gidea si Badea in „lichelismul gazetaresc” afisat seara de seara.

Cit despre Elena Udrea, cred ca nu are ani de trait citi ani de suferinta ar trebui sa indure pentru marile nenorociri pe care ea si „consortul neofical” le-a abatut asupra romanilor. Pentru astfel de specimene, care au dorit sa aibe totul la picioare, nu exista nici mila si nici indurare.

gygy  •  17 aprilie 2015, 8:39

despre seful tau cand o sa ne uimesti cu detalii de la puscarie?

UȘOR CU UDREA PE SCĂRI! – Pe Bloguri  •  17 aprilie 2015, 8:49

[…] Sursa: Cătălin Tolontan […]

doina  •  17 aprilie 2015, 8:52

fereasca Dumnezeu in ce hal de tara am trait si inca traim! toti sint compromisi: de la ziaristi care cica-s de dreapta da’ luau bani de la stat la politicieni care sint imprastiati in toate partidele! mai nou, unu’ tot de dreapta cica (jucan de la cna ) vrea dreptate si pt „catei” adica ia de la cablisti si da la pupincuristi b1, rtv, realitatea sa „aiba si gura lor ce minca”. toti cretinii vin cu idei de stinga da’ ei cica-s de dreapta!!!!!!!!!! si breazu ( am o obsesie cu nulitatea asta) era de dreapta rau!!! cu banii de la prostime ca mergea!

mihaitza  •  17 aprilie 2015, 9:28

Cand sa adaug si eu un comentariu, mi-a luat-o inainte „Marius”! Sunt de acord cu ceea ce a scris,este si perceptia mea! As mai spune ca,in opinia mea,Udrea nu este „lacrima” dar procurorii nu sunt inca apti s-o demonstreze fara tagada! Cat despre afirmatia domnului Tolontan ca dna nu o urmareste pe Udrea pentru „beneficii politice” pot afirma ca,la inceput,dna a afirmat public in cateva randuri ca i se reproseaza „dobandirea de foloase necuvenite sub forma de beneficii politice”!!!!! Am citat relativ exact!!

ovidiu_3003  •  17 aprilie 2015, 9:52

Udrea este vinovata …a furat mult …

vasglo  •  17 aprilie 2015, 10:21

Ne place de Udrea, poate prea mult!!..:)

hazard  •  17 aprilie 2015, 10:23

presupuneri….presupuneri…

Florian  •  17 aprilie 2015, 10:40

Tolontane cat de mult te fortzezi prezentand ghiveciul verbal al DNA-lui ,de nicaieri nu reiese ca Udrea a luat mita. E o abureala ieftina declaratzia lui Gardean ” ca e intzeles ” ” ca a crezut ca .. ” Si toate astea au ieshit la iveala DUPA ce a fost saltat.Deasemena stiu ca e o simpla coincidentza ca publici despre Udrea doar in zilele cand se judeca schimbarea arestului preventiv. Deh, coincidentza si impartzialitatea te domina. Daca Udrea ” walks away ” in instantza , ascunde obiectele taioase sau pleaca in muntzi .

Revein si spun  •  17 aprilie 2015, 11:51

Ii dau totala dreptate lui Visan si are tot dreptul de pe lume sa ii critice pe fostii basisti care acum s-au reorientat dupa alt psibil ciolan, deoarece Base nu mai are ce sa le ofere.
Care este diferenta intre Visan si Pora, Tapalaga etc. ?
Visan este consecvent cu acelasi mesaj de cand il stim, corect?
Pora si Tapalaga niste lingai care umbla doar dupa „carnati” a se intelege foloase. Tapalaga a recunoscut public dedicand un editorial picioarelor Carmecitei Inaltului ficus de la Cotroceni, unde a gresit Visan?
D-le Tolontan, nu aveti dreptul sa faceti pe justitiarul atata timp cat si dvs cantati dupa cum vi se cere de catre stapan oricare ar fi el.
D-le Tolontan ati dat replica lui Visan cu Gardean din referat, da? Pai cine normal la cap ar lua de bun ce zice un spagar care facea asta din obisnuinta? Unde sunt dovezi palpabile ca Udrea stia ce fac astia, ca ea le-ar fi cerut clar ceva in acest sens?
Unde sunt PROBELE directe, concrete negru pe alb, filmari, interceptari, stenograme, inregistrati cu telefonul etc ca Udrea le cerea spaga, ca percepea comisioane? Unde?
Cat o mai tineti asa d-le Tolontan cu dezinformarea, cu preluari din niste referate cu declaratii FARA ACOPERIRE?
Nu va este teama ca mintitind vi se intoarce inmiit necazul pe care-l pricinuiti CU INTENTIE Elenei Udrea?
Cer dovezi de luni de zile ca comentator onest si nimeni nu aduce dovezi!
Avem pe stiri inregistrarile cu Breazu si Topoliceanca, da? DNA tace, ICCJ tace, nu le convine, nu?
Nu vedeti ca Binomului sau chiar Trinomului nu ii pasa de dovezi si ca o vor doar executata pe Udrea ca asa vrea prostimea?
Nu vedeti ca DNA mai precis Colduta Kovesi se catara pe soclu prin umilirea Elenei Udrea? Pai asa isi construieste aura de sfanta aceasta mediocra? Am citit ca a fost o eleva si o studenta mediocra, am citit cum a parvenit. Si zau fratilor ca m-am ingrozit! Ce mana proasta a avut Base la cativa din jurul sau !
In final d-le Tolontan, va repet, nu suntem prosti si chiar imposibil de manipulat. Puteti scrie despre Udrea pana la pensie, FARA DOVEZI directe clare se anuleaza tot. Va zic eu asa ca om harsit prin viata: blonda nu a fost partasa la nimic din ceea ce se vrea a i se pune in spinare, nu a gresit, n-a furat, n-a spaguit, n-a incalcat nicio lege. Timpul apropiat imi va da dreptate, sa ii vedem pe cei care i-au distrus viata blondei, pe unde vor scoate camasa pentru ca nu trebuie iertati. Abia atunci va fi Udrea bogata, cand va apela la toate instantele internationale. Pariu cu voi.
Va iesi triumfatoare din asta, o sa vedeti, mai grav (rusine ca ati fost invinsi de adevar) este ca, cu totii va trebui sa-i spalati imaginea pe care i-ati terfelito-o doar ca-i faina, inteligenta, harnica, competenta.Astept sa fie recompensata financiar fix cat este PIB-ul celei mai bogate tari din lume. Toate cele bune!

kahn_2  •  17 aprilie 2015, 12:59

Foarte corect, domnule KIUS! Exact asta intrebam si eu, in comentariul la articolul de ieri: „Daca schema aplicata la Lupeni era atat de simpla si „curenta” cum e descrisa, inseamna ca Udrea a mai aplicat-o de „n” ori in propriu-i beneficiu. De ce, atunci, atata efort de concentrare a procurorilor pe Gala Bute – un caz atipic si complicat, in care implicarea lui Udrea este, iata, foarte greu de dovedit – cand ar putea sa o prinda mult mai usor in alte cazuri, din cele „standard”, in care banii au ajuns direct (sau pe un traseu mai scurt) la ea?”
Sigur, unii ar putea sustine ca asta nu are relevanta, ca Justitia este – si trebuie sa fie oarba – ca nu conteaza daca un om este sau nu cinstit, in general, ci ca trebuie sa plateasca chiar si daca a furat o singura paine.
Dar, atat timp cat in jurul acestui caz exista atata patos, atat timp cat disputa „perceptie publica de vinovatie” vs. „preceptie publica de nevinovatie” – atat la adresa Elenei Udrea, cat si la a Justitiei insasi – imparte tara in doua (incluzand nume notabile ale presei si societatii civile) cred ca ar fi necesar un efort suplimentar pentru lamurirea, pana la ultimul detaliu si dincolo de orice dubiu, a situatiei. Atat din partea DNA, cat si din partea jurnalistilor de investigatii care – cu toata impartialitatea declarata – raman cu un reflex de aparare a propriilor idei, de respingere a oricarei chestionari care le-ar putea tulbura convingerile deja formate.
Cum ar fi, de exemplu, intrebarea de mai sus – mai serioasa si mai onesta decat poate parea la prima vedere – la care un raspuns sincer si „perceptiv” al d-voastra ar fi foarte apreciat.

Che Guevara  •  17 aprilie 2015, 14:20

Mai, oameni buni, acest pseudo om politic Gelu Visan avea un Oltcit pe care montase niste boxe uriase si face inconjurul Craiovei de dimineata pana seara cu imnul PDL – „E si grea e si frumoasa viata de roman”. Din cand in cand mai oprea melodia ca sa indemne cetatenii sa voteze Berceanu si ce maimutoi mai aveau ei canditati pe la partidul respectiv. La halul asurzitor in care razbatea muzica din boxele alea, Einstein sa fi fost si cand cobora din masina nu mai stia cum se numeste cu buletinul in mana. Voi chiar credeti ca mai poate sa fie in toate facultatile mintale acest indvid ? Cel mai mare noroc al sau a fost votul pe liste si redistribuirea la ultimele alegeri. In conditii normale si la un vot uninominal acest specimen nu poate sa stranga mai multe voturi decat numarul de membri ai familiei sale. Chiar are un astfel de om autoritatea sa invete o tara intreaga ce trebuie sa faca?

Oby  •  17 aprilie 2015, 15:13

Hai sa mai scriem si despre sport, Tolo…
Suntem satui de campanii concertate la comanda politica… scrii un articol, doua, iti dai cu parerea si gata… la tine devine o obsesie de parca Elena Udrea ar fi raul intruchipat al societatii noastre. Sunt altii ca Dragnea si Ponta care au devalizat statul inzecit dar nimeni nu se atinge de ei (justitie sau presa). Sa se vina odata cu dovezile, sa o trimita la puscarie si gata… asa o tin in arest preventiv pe denunturi ale celor impotriva carora exista dovezile ca au facut ilegalitati. E un pericol social de nu e anchetata in arest la domiciliu sau in libertate? Cei care au distrus barul acela si i-au snopit in bataie pe clienti nu au fost considerati pericol si sunt anchetati in libertate…

blind justice  •  17 aprilie 2015, 16:05

Se pare ca „doamna” nu a inteles de ce a fost arestata (nici avocatul nu prea o ajuta) si nu intelege nici acum de ce este inca la penitenciar. Pentru ea, intotdeauna, altii sunt de vina.

Astazi aflam ca de fapt SRI-ul este de vina, opinia publica, Dinu Patriciu, Sidney Poitier, numai ea nu. Poate ca o recunoastere a faptelor ar duce la transformarea masurii arestului preventiv in arest la domiciliu dar este cam tarziu.

Pe de alta parte, niciodata nu e prea tarziu sa spui adevarul!

ionut  •  17 aprilie 2015, 16:06

Si tovarasul Visan, nu pentru ca l-am vazut pe Bute boxand aici trebuie sa o tinem pe Udrea in arest, ci pentru ca a devalizat bani publici(prin finantarea galei) si ca s-a comportat ca si cand ministerul era mosia lu’ muma-sa.

Oricum ca l-am vazut pe mediocrul Bute boxand aici nu ne incalzeste cu nimic, s-a dovedit si neinitiatilor ulterior ca a fost o gogoasa umflata de presa si manageri.

Udrea trebuie sa raspunda pentru faptul ca s-a asociat cu un impostor si ca aceasta gala de care nu avea nimeni nevoie a fost pina la urma platita din bani publici, de catre minister si nu din bani europeni cum a promis la inceput.

Banii europeni nu au mai venit din cauza personajelor dubioase implicate si a ceea ce au facut: deconturi fictive, cheltuieli umflate… E

uropenii nu sunt fraieri cum au crezut unii, ei controleaza cheltuirea fiecarui banut.

Luarea de mita si parandaratul sunt alte 2 motive pentru care blonda din Plescoi trebuie sa raspunda, dar in primul rand ea trebuie sa dea socoteala pentru o gaura la bugetul de stat de cateva milioane de euro ca urmare a nefinantarii in final a acelei gale din fonduri europene, ci din bani de la buget.

vasglo  •  17 aprilie 2015, 16:16

Chiar crede „binomul Mirela & Catalin” ca Udrea si-a luat „genti si pantofi” din „Gala Bute”?? E Udreasca o femeie care sa traiasca din furtisaguri sau din banii celor care si-o doresc?? Daca nu ti-o poti permite, ce rost are sa dai intr-o femeie??!! A fost vreo data condamnata, mama, nevasta, iubita lui Carmine Galante, „il capo di tutti capi”, pentru pacatele acestuia?? Chiar nu stia ce face fiul/soata/amanta celui mai mare criminal din istoria Americii?? Acolo, in America, nu e democratie, dar e la noi, ca avem niste „ingeri”, la SRI si DNA cane ne pazesc de ‘demonul Udrea”???…..:) Elena Udrea, quid prodest ??!!…..

ionut  •  17 aprilie 2015, 16:24

Catalin Tolontan vad ca ratam esentialul, de ce nu o intreaba nimeni pe Udrea sau pe postacii ei de ce a platit acea gala in final din bani de la buget. Daca in urma controlului DLAF s-au constatat negru pe alb nereguli grave si s-a blocat finantarea din bani europeni, de ce Udrea a decis sa plateasca ministerul ?!?! Noi cei care mai avem creier stim de ce, dar sa vedem ce ne raspund ei. Daca era asa de curata ca Alba ca Zapada, l-ar fi lasat pe organizator sa se descurce singur cu creditul daca din vina lui se blocase finantarea europeana. De aici rezulta clar care a fost intelegerea si ca banii trebuiau platiti cu orice pret. Nu vedem padurea de copaci uneori. Totul a inceput sa puta inca de la momentul cand ministerul public a girat la banca o firma privata in obtinerea unui credit, fapt nemaivazut si nemaiauzit. Era clar ca in caz de ceva ministerul trebuie sa raspunda. Si a raspuns platind. Cam asta „a produs” Udrea printre altele: o gaura la bugetul de stat de cateva milioane de euro numai prin aceasta gala.

Cătălin Tolontan  •  17 aprilie 2015, 16:32

@revein si spun:

Logica ta este imbatabila 🙂 Asadar, de luni de zile tu ceri probe si gasesti ca nimic din ce au produs procurorii nu e valabil si totul e neconvingator.

In schimb, ne ceri sa ascultam ce ne spui tu: ca ai asa, un simt, o convingere ca Udrea nu e neamestecata in nimic.

Deci sa nu credem documentele, contractele si platile (ca la Obreja au ajuns banii, asta nu e o delatiune, ci un adevar), dar sa credem ce ne zici tu pe feeling 🙂

Hai sa revenim la inceput, te rog. In aprilie 2011, mai multi oameni au spus ca e anormal ca o gala de box profesionista sa fie finantata din bani publici! Si ca europenii nu vor deconta ever prostia asta!
MDRT si Udrea au trecut cu tancul peste aceasta observatie de bun simt. Ca stiu ei mai bine! Acest „am dreptate” al lor din 2011 e identic cu „am dreptate” al tau din 2015. Sinteti la fel de aroganti.
Si cind esti arogant si cheltuiesti banii publici dupa principiul ca doar tu ai dreptate ajungi in tribunal si, in unele cazuri, la inchisoare.
Ca acolo urli ca esti o victima e deja treaba ta. Nu ma poti obliga sa te si cred.

@ionut:
e corecta intrebarea ta.

vasglo  •  17 aprilie 2015, 17:29

@ionut
Ai vrea ca din banii de la buget sa se organizeze la Bucuresti un turneu de tenis, din categoria WTA, la care sa participe si Simona Halep?? Daca tu ai vrea , ca si mine de altfel, crezi ca altii ar vrea, ca binomul M&C, salvatorii neamului, sportiv, evident??!!..:)))

Ai vreazi ca ariu foi posibiul;

vasglo  •  17 aprilie 2015, 17:55

Catalin, Mirela, daca un un sponsor/finantator al unei echipe, sa zicem Steaua, ar fi platit un arbitru pentru ca echipa la care tine, sa „aiba o viata mai usoara”, arbitrul respectiv fiind deja condamnat definitiv, „la parnaie”, voi tot de Udrea ati scrie, ori de Steaua??!!!…:)))

Albert Manuel  •  17 aprilie 2015, 18:57

Imi suna a facatura toate treaba asta….insa scandalul continua..

vasglo  •  17 aprilie 2015, 19:27

„UȘOR CU UDREA PE SCĂRI!”…
Chiar asa de putin valoreaza un om, precum un lemn, fie el emitator de sunete placute auzului???…..:)

fabregas  •  17 aprilie 2015, 19:50

Individa asta nu a avut niciun scrupul. S-a trezit ministru dintr-o tipa ce se pretindea d-na interlopului Cocos, de care s-a lasat urgent cand „furaciunile” din ban public erau in pericol sa fie descoperite si confiscate.
Ea nu are nici cea mai mica apasare pentru jaful pe care l-a instrumentat ca demnitar, dar din pacate nici lachei ca acest Visan nu dau semne de sanatate morala. Sunt toti o apa si un pamant, o gasca ordinara condusa de un matelot fatarnic care a supt acest popor ca niste lipitori scarboase. FIAT JUSTITIA!

vasglo  •  17 aprilie 2015, 20:32

O.K., ne-am convins ca Udrea, e „rautatea neamului”..Dar cu ASA Targu Mures ( nu-i Asociatia Sportiva a Armatei Targu Mures, echipa lui Boloni, Hainal si altor glorii „pasate”…), adica Asociatia Sportiva Ardealul, fosta FCM, Fotbal Club Municipal , echipa platita de localnici, din banii lor, multi nu stiu de ce.., ce facem, ca tot din domeniul sportului e subiectul!..:)
Citat din Regulamentul disciplinar al FRF:
„Articolul 60 – Corupţia/Pariurile sportive/Integritatea competițiilor
1 Persoana care oferă, promite sau acordă un avantaj nejustificat unui organ al FRF/LPF/AJF,
unui arbitru, jucător, oficial sau altei persoane care se află sub incidența prezentului regulament,
în nume propriu sau al unui terţ, în scopul de a-l determina să încalce statutele şi regulamentele
FIFA/UEFA/FRF, sau să favorizeze o persoana sau un club, va fi sancţionată în mod cumulativ:
a) cu o penalitate sportivă de la 100.000 la 300.000 de lei;
b) cu interzicerea oricărei activităţi legate de fotbal şi cu interzicerea accesului pe orice stadion pentru 2 ani;
c) RETROGRADAREA PRIMEI ECHIPE A CLUBULUI IN CATEGORIA IMEDIAT INFERIOARA…”

Daca la mijloc era unul pe nume Becali – unul care care „iubea” asa de mult o echipa de fotbal incat, in elicopter, ii dadea 19.000 de euro sefului arbitrilor (condamnat definitiv pentru asta-), asa ca sa „aiba o viata mai usoara” el si echipa lui, tot despre Udrea scriai??!!…. Catalin, Becali cu „valiza” lui e mic copil fata de „ardelenii cei isteti”!! „Sculati voi oropsiti…..”..!!!

kahn_2  •  17 aprilie 2015, 21:09

@Catalin Tolontan: „Si cind esti arogant si cheltuiesti banii publici dupa principiul ca doar tu ai dreptate ajungi in tribunal si, in unele cazuri, la inchisoare.” si @ionut: „Catalin Tolontan vad ca ratam esentialul, de ce nu o intreaba nimeni pe Udrea sau pe postacii ei de ce a platit acea gala in final din bani de la buget. ”
Pai stati asa, ca nu pentru neglijenta (sau incompetenta, sau prostie) in serviciu este judecata acum Udrea, cel putin asta nu ar fi un motiv suficient pentru tinerea ei in arest preventiv. Si tocmai pentru ca nu era suficient, a trebuit inventata povestea cu mita si banii negri! Va asigur ca asta gandesc cei care-si pun intrebari in legatura cu corectitudinea justitiei. Cei mai multi nu sunt (sau nu erau) „fani” Udrea, dar obstinatia cu care DNA doreste sa o tina, cu orice pret si fara nicio dovada (sa nu-mi spuneti ca declaratii de tip „eu asa am inteles” reprezinta pentru dv. dovezi) in arest devine o problema majora, o ingrijorare in legatura cu mainile pe care a incaput justitia. Se pare ca ce nu s-a reusit in 2012 – „recuperarea” de catre mafia transpartinica a unor institutii ale statului de drept – s-a implinit acum, in deplina liniste!
Sigur, imi asum ca ceea ce am spus poate fi interpretat drept simpla paranoia si nu ma astept la un raspuns.
Ma rezum la o intrebare tehnica (imi cer scuze daca ati explicat undeva si nu am gasit eu): daca ministerul a dat, pana la urma, banii promisi pentru Gala Bute, de ce a mai fost nevoie sa i se dea lui Obreja si niste bani negri?
Si poate, candva, va faceti putin timp si pentru intrebarea postata la ora 12:59…

vasglo  •  17 aprilie 2015, 21:18

P.S.
Catalin, tu te uiti la parodia asta de meci, CFR-1 cu CFR-2, adica CFR-ASA?? Cand crezi ca va da Udrea, pardon ASA, golul castigator?? Eu zic ca in repriza a doua, mai spre sfarsit, asa ca sa fie un meci greu, de lupta!!…:))

ionut  •  18 aprilie 2015, 0:12

@vasglo
Nu, nu as vrea. Pentru ca nu este normal. Nicaieri in tarile civilizate nu organizeaza guvernul competitii profesioniste. Poate in Cuba sau Coreea de Nord, tari comuniste, dar nu competitii profesioniste. Un eveniment sportiv profesionist organizat de guvern :-))))) Si nu o compara pe Halep cu Bute. Bute era un rahat de boxer adus pe o cheltuiala de cateva milioane de euro sa faca circ cu un boxer batran care nici nu conta in vreo ierarhie. Ala a fost un circ de meci, un circ de gala. Francezu ala s-a si aruncat pe jos, si-a luat bursa si a plecat. Dar nu de asta e vorba. Putea sa se gaseasca cineva cu bani, nu un fost smenar falit, sa poata organiza acea gala cu bani proprii si apoi sa si-i recupereze din bilete, din drepturi tv samd. Cum se intampla peste tot in luma boxului/sportului profesionist. Nu sa vina un aurolat fara bani si sa-l ajute ministerul public sa obtina un credit de la o banca ca sa poata organiza acea gala, iar ministerul sa garanteze creditul. Unde s-a mai auzit asa ceva?!?! Mai lasati-ne cu patriotismul asta fals, Udrea nici nu stia cine-i Bute. Totul a fost prost gandit de la bun inceput, dar scopul a fost altul.

Fost TESTEMATE  •  18 aprilie 2015, 0:39

Domnule Tolontan , intrebati-l pe Gelu Visan : – ce stie , sau daca are tangenta cu o actiune a unor membrii din nucleul gruparii ‘Ultras’ ( ceva de genul asta ) grupare condusa de un anume Ousoru Ultras si altii din Peluza Sud . A fost un zvon ca Visan ,PMP ,PD , ar fi platit indivizii din galeria FC litera U Craiova , sa lipeasca mesaje obscene la adresa primarului din Craiova , sa scrie cu spary in anumite locuri publice mesaje iinjurioase . Intrebati si primarul Craiovei desprea intamplarea asta , sau politia comunitara din Craiova . Dar intrebatil in mod special pe Visan , si analizati bine reactia ”distinsului”. Politicul da bani unei factiuni din galeria FCU sa expuna mesaje injurioase in mediu public , in zone foarte circulate de elevi si eleve de clasele 0-8 ! Cum a ajuns acest mascarici al Craiovei in politica ? Va multumesc domnule Tolontan , nu uita-ti sa intrebati mascariciu !

ionut  •  20 aprilie 2015, 6:27

@kahn_2
„Ma rezum la o intrebare tehnica (imi cer scuze daca ati explicat undeva si nu am gasit eu): daca ministerul a dat, pana la urma, banii promisi pentru Gala Bute, de ce a mai fost nevoie sa i se dea lui Obreja si niste bani negri?”
Pai inseamna ca nu ai citit, s-a raspuns la asta. Creditul luat de firma de buzunar a lui Obreja a fost de 10 milioane de lei. DLAF a facut un control pe acte si a constatat facturi umflate, deconturi fictive si alte nereguli in organizarea galei si atunci s-a blocat finantarea europeana. Atunci a decis tanti Udrea sa plateasca ministerul(???), dar fiindca izbucnise scandal de presa in urma controlului DLAF a zis de ochii lumii ca ii scade organizatorului din suma de 10 milioane lei pentru ca nu si-a indeplinit obligatiile si ii plateste doar 8,1 milioane de lei. Obreja a platit si el suma asta la banca, doar nu era sa puna diferenta de la el. Si atunci tanti Udrea l-a pus pe Gardean prin intermediari sa faca un contract fictiv de publicitate cu Obreja de 3 milioane de lei(banii negri). Deci de ochii lumii ia doar 8,1 milioane si pe urma iti dam parandarat inca 3 milioane desi diferenta era de 1,9 milioane, dar na trebuia „sa mananca si gura lui” ceva 😉 Cam asta a fost.

Comentează