Tabloul cu fazani al lui Burleanu

Întîi și-au arătat colții, acum au mușcat.

joi, 24 iulie 2014, 10:00

Întîi și-au arătat colții, acum au mușcat.

Cînd Răzvan Burleanu nu și-a onorat promisiunea de a reduce la două numărul mandatelor președintelui FRF, bărbatul de 29 de ani a făcut dovada unei pofte de putere îngrijorătoare. Din voința lui, Adunarea Generală a votat trei mandate și așa a rămas.

Semne existau.
Cînd îmbraci atît de repede treningul echipei naționale ca să sprijini un gard, privind în gol la antrenament.
Cînd o iei la fugă ca Phileas Fogg neratînd nici o ocazie de seminar sau congres FIFA, UEFA și Salvați Balenele Fotbalului.
Cînd începi să declari ce e frumos și ce nu într-un sport pe care nu-l cunoști cu adevărat pentru că n-ai trăit în el.
Cînd faci toate acestea ca președinte abia ales e semnul că ți-ai găsit jucăriile. Apoi le strîngi la piept și nu vrei să le mai dai nimănui 15 ani în loc de 10. Ce urmează?

Inevitabil, prețul. Îi satisfaci pe cei care nu doar că te-au ales inițial, ci au și închis ochii la schimbarea tabloului promis. Burleanu face precum pictorul renascentist căruia Biserica îi comandase Cina de Taină. Artistul a pus fazani pe masă și mai mult vin în pahare decît trebuia. Cînd comanditarii s-au încruntat, „Păi așa ne-am înțeles?”, el a zis că nu a pictat un tablou religios, ci o masă oarecare, o petrecere de veche și veselă familie venețiană.

Ca să-i facă pe preoții cluburilor să tacă, Burleanu le-a oferit ceea ce nici Sandu și nici Dragomir n-au îndrăznit. Printr-o decizie a Comitetului Executiv, neaprobată de Adunarea Generală că nu e nevoie, scuze de complicații, dar întotdeauna abuzurile s-au simțit rău în prezența faptelor exacte, cluburile au primit permisiunea de a insera în contracte dreptul de a rezilia unilateral înțelegerile cu jucătorii.

Disproporția e evidentă. Dacă nu mai au bani, cluburile pot scăpa oricînd de jucători. În schimb, dacă își găsesc un aranjament mai bun, jucătorii nu-l pot fructifica decît plătind o despăgubire cluburilor. Unii sînt dezlegați de obligații, ceilalți nu!

E genul de asimetrie nedemocratică pe care instanțele, sportive și civile, o vor desființa, însă pînă atunci mai trece timp, cine știe?, o fi nevoie de alte alegeri în urma încurcăturilor legale, mai bine să-i ții aproape pe șefii de cluburi. „Treaba asta nu rezistă nici cinci minute, dar o facem!”, le-ar fi spus secretarul Ligii, fost jurist al FRF. Păi dacă ține exact alea cinci minute în care Burleanu va fi reales, e suficient.

Răzvan Burleanu merge pe un drum periculos. Nu se pune problema că va sta el 15 ani la FRF, e o naivitate să spere așa ceva, ci că riscă mult mai mult decît o nealegere. Pe vremea cînd era tînăr președinte de Federație, Sandu îl avea lîngă el pe Mircea Angelescu. Nu doar că acesta îl domina pe Nașul, dar îl și obliga să nu treacă o linie roșie. Și acum mi-l amintesc pe Angelescu strigînd șefilor de club de la pupitrul Adunării Generale: „Lăsați prostiile, trebuie să ne plătim impozitele la buget!”. Sala murmura, însă nimeni n-avea curajul să-l contrazică pe Angelescu.

Au trecut 20 de ani și nu mai vor să-și plătească nici jucătorii, în visul lor de mărire transformîndu-i pe aceștia în fazani.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

sorin  •  24 iulie 2014, 10:10

Domnule tolontan aveti 100% dreptate.Personal cred ca Burleanu e o caricatura.Nu are anvergura lui Sandu.In rest cred ca exista mari asemanari intre caracterele celor doi.

Nausea  •  24 iulie 2014, 10:16

Si cu Stiinta Universitatea Craiova cum ramane ? Prezenta clonei in divizia A este un abuz la fel de mare ca aducerea ekipelor armatei si militiei in prima liga! Si e sub tutela lui burleanu, istoria il va arata pe el cu degetul!

Dan  •  24 iulie 2014, 10:16

Chiar nu are curaj nimeni din presa sportiva sau oricare alt gen sa divulge dedesubturile aparitiei neasteptatea a acestui domn Burleanu in fruntea fotbalului romanesc ?

maistor kokir  •  24 iulie 2014, 10:21

ce te poti astepta de la un om,care a avut nevoie de marele ajutor al unui individ precum chivorchian, pt a ajunge presedinte frf ?? …

cristi  •  24 iulie 2014, 10:28

Foarte bun si corect articolul!

denieru  •  24 iulie 2014, 10:34

Cand a fost ales acest domn, toti ne imbatam cu licoarea schimbarii. Treceam de la vinul otetit al Nasului la un cico aparent racoritor. Si ne-am racorit, adica ne-am trezit cu un om care de cand e presedinte, pare sa aiba aceleasi metehne ca predecesorul sau.

Ii citisem programul de candidatura cu mare interes si uimire. Se vedea ca omul e scolit si are o rigoare sintetica cum vezi numai pe la masteranzii sau doctoranzii din Franta. A zis ca va pune accentul pe tineri. Nu am vazut nimic in acest sens momentan.

Cum spunea un coleg de-al dumneavoastra (dl Geambasu?), avem o Cupa a Ligii care nu serveste la nimic. Inteleg, aici e mana lui Iorgulescu, dar dupa cum era scris in articol, mai degraba faceam o competitie cum e Primavera in Italia ca sa aiba tinerii meciuri in picioare, si micul imbold al recompensei la sfarsit.

In afara de schimbarea antrenorilor la tineret, cu CV-uri bune ce-i drept nu s-a vazut nimic. Daca domnul Burleanu are pretentii la 3 mandate consecutive atunci va trebui sa se miste, si mai ales sa se tine de promisiuni. Macar sa avem simtul civilizatiei necesar de a judeca dupa performante, si nu dupa miticisme si mircisme.

n  •  24 iulie 2014, 10:38

nu sunt fan burleanu trebuie lasat in pace nu vedeti ca gasca lui sandu nu se lasa dusa acasail tot contesta la tribunal cum e normal un nou presedinte o echipa noua daca dupa 4 ani nu a facut ce a promis gata vine altul 4 ani nu sunt 24 bine ca am scapat de sandu .

Cătălin Tolontan  •  24 iulie 2014, 10:40

6, denieru: de acord, dar una dintre promisiuni era tocmai aceea de a limita la doua mandate „stagiul” presedintelui FRF. Si nu e genul de promisiune de nuanta nerespectata, ci una care demonstreaza o sete de putere care, de regula, il afecteaza tocmai pe cel care o detine.

dani  •  24 iulie 2014, 10:45

Bine Dle Tolontan acestea sint cestiunili arzatoare la ordinea zilii in fotbalul Mafiot cladit de Nasu&Corleone? Ce facem cu datoria clubului Dinamu-cum de-i tine in prima liga Penalul duru? In conditiile in cara Poli Timisoara a fost matrasita de pacaliciul duru si sandu in liga a 5-a pt datorii de 2-3 ori mai mici decit are Dinamo.Cu arbitrii trintitori de meciuri, ctitori de clasamente false? Kooperativa care actioneaza febril, Kaprele care dau puncte lui Dinamo-si nu retrogradeaza-chiar nu conteaza pt un gazetar valoros si care are constiinta? Mazilirea-conditionata- a Nasului, si aducerea lui Burleanu sef la FRF, dupa umila mea parere a fost un pas inainte. Un pas mititel dar a fost. Il vreti sef mereu pe Sandu? A facut bine acel Mafiot, fotbalului romanesc? Dupa ce a desfiintat fotbalul juvenil? Si a agonisit-impreuna cu ai lui-Sandu, averi fabuloase, jecmanind teribil fotbalul romanesc. Este de dorit, aducerea inapoi a lui Sandu? Cautati unde au mers banii de la UEFA pt campioanele de carton, Unirea Urziceni si Otelul Galati. In mod cert aceste campioane fabricate in eprubeta lui sandu, n-au primit nici un cent de la UEFA. Acei bani i-a luat…Mircea Sandu! Daca pe Burleanu, Dstra si Dl Ioanitoaia, mereu il blamati. Se vede bine ca nu va place Burleanu. Dati-i solutii Dle Tolontan, idei constructive, daca vreti binele fotbalului romanesc. Altfel discutam discutii…Ne aflam in treaba!

alexu  •  24 iulie 2014, 10:46

Am mai spus-o si o repet..Esti prea mare Tolontane pentru un ziar atat de mic, cum a devenit Gazeta . Esti singurul jurnalist cu adevarat de „world-class”, ca tot vorbim de fotbal, din redactia aia. Mai sunt cativa rasariti dar tu esti departe de ei.

Super articol si DIN PACATE, adevarat. Cine credea ca gata, se revitalizeaza fotbalul romanesc, e de o naivitate crunta.

17 Nu Tu  •  24 iulie 2014, 10:47

speranta mea se numeste Razvan Burleanu.

Totusi nu-i rau sa mai fie si el controlat putin la geoale.

Lucian  •  24 iulie 2014, 10:51

Domnule Tolontan, ce parere aveti despre aparitia CS U.Craiova in prima divizie ? In 1947, sovieticii au infiintat cu scop propagandistic, direct in divizia A, o echipa de fotbal. Nu considerati ca situatiile sunt oarecum asemanatoare ?

Zarathustra  •  24 iulie 2014, 10:54

Burleanu poate a avut intentia sa insanatoseasca fotbalul dar a sfarsit sa fie la randul sau infectat.
El de fapt o victima, a celor carora le e frica de schimbare, a celor carora le e teama de mai rau, de noi, consumatorii de fotbal care inchidem ochii la nenumarate abuzuri.
Si fiind un nimeni (cine e burleanu asa, nu e Hagi, Lucescu , nici macar Lupescu sau Andone, un nimeni in fotbal) era normal sa esuese in indreptarea fotbalului, chiar daca a dorit asta.
Iar tu, iubitor de fotbal, ai curaj sa accepti decizii radicale dar juste:
– toleranta 0 la blaturi, ai fost prins, exclus pentru totdeaunda din sport
– respingerea indivizilor imorali, cu cazier, condamanti din functii federale sau conducere de cluburi – cum acceptat pe piturca, condamnat, sa fie antrenorul nationalei; dupa ce iese gigi de la inchisoare, iar o sa-l vedem in 80 % din emisiunile de sport?
-desfiintare steaua si dinamo (asta trebuia facut din 1990), au fost infiintate abuziv si trebuie indreptat acest lucru

Accepta tu asta, iubitor de fotbal, trebile astea, si apoi poti sa dai cu pietre in burleanu. De fapt is convins ca nici n-ar mai trebui sa dea cineva, si-ar da singur.

Cătălin Tolontan  •  24 iulie 2014, 10:55

9, alexu: gazeta e un ziar mult mai mare ca mine si ca oricare dintre noi. Anul acesta face 90 de ani si e un ziar unde au scris Camil Petrescu, Fanus Neagu, Radu Cosasu, Ioan Chirila, Ion Cupen, Ovidiu Ioanitoaia…

george  •  24 iulie 2014, 11:03

Catalin cred ca si tu realizezi subtirimea acuzelor, k 3 ani in loc de 2 ( e un fel de ce-si dorea Nastase de la 5 ani de mandat si s-au facut cartile pt 10 ani de Basescu), plecari dese afara ( asta e un fel acuza de genul mai stai in tara ca-s probleme nu te du sa te faci ca lucrezi la invitatiile alora), facilitati pt cluburi in raportul cu jucatorii (aici e o chestie de vointa de majoritate, nu o decizie de dictator)..

daca astea sunt temele negative pt un prim articol critic e destul de subtire, mai nou am vazut ziaristi care critica alaturi de vesnicul razboinic dl. Carciunescu ca exista un presedinte strain la arbitrii, pe principiul „nu avem si noi romanii nostri”, deja e prea multa ipocrizie.

Omul a miscat cate ceva, a adus un model de selectie nou la antrenorii de juniori, a castigat cateva razboaie de imagine cu vechiul presedinte, a tras pe linie moarta o serie de personaje care pe principiul suntem din generatia de aur deci avem drepturi ca stim fotbal frecau culoarele FRF, a numit un arbitru din afara sistemului cu nume la CCA, s-a inconjurat de o serie de ziaristi cu ceva expertiza macar informala, nu face glumite proaste, nu raspunde ironic, macar la nivelul imaginii tot e un castig in cateva luni, toate astea chiar nu meritau un articol si pozitiv?!

nikuelektriku  •  24 iulie 2014, 11:04

vai, domnule tolontan, cred ca domnul mircea sandu o sa va inrameze articolul si o sa’l puna deasupra biroului domniei sale!

habar n’am daca burleanu asta e bun la ceva, dar fetzele incruntate ale multora de prin folbal („generatzia de aur”) si presa, mi’l fac mai simpatic decit poate ar fi cazul.

aspida  •  24 iulie 2014, 11:06

marele jurnalici TONTOLAN!să intre cenzura lui felix!

Adrian  •  24 iulie 2014, 11:07

Bravo Tolo!
Acelasi profesionist,acelasi om care spune lucrurilor pe nume!
P.S Regret ca nu ti-am strans mana, cand te-am zarit pe la mine pe la munca( Nikon ) 🙂

Adrian

Steaua1986forever  •  24 iulie 2014, 11:11

@Cătălin Tolontan- Un articol foarte bland cu acest individ parasatutat politic in fruntea FRF. Sper ca in timp, sa urmeze mai multe anchete cu privire la acest „tanar” politruc care nu are nicio legatura cu fotbalul. A ajuns la conducerea FRF pe „algoritm” – „Ponta ia LPF prin Gino, Basescu ia FRF prin Burleanu”. In rest, raspunsul tau la ce a scris alexu (cu care sunt 100% de acord – Catalin Tolontan este mult „prea ziarist” pentru o revista can-can ca jesepeul asta) nu mi se pare corect. Sunt vreo 2 nume mentionate de tine a caror alaturare cu numele tau, hmm…parca nu te avantajeaza. Parerea mea.

lutz  •  24 iulie 2014, 11:16

draga tolo ramai acelasi om misterios ,adica nu stiu a cui jocuri faci dar nu suntem sanatosi la cap . e adevarat ca burleanu se misca mai incet dar poate ne este dor de nasu si realizarile sau primele lui ;piti antrenor ,campionate trucate la greu antrenori la tineret sau juniori care nu stiu sa vorbeasca (fane) reeente multe si frumoase asa ca faceti o petitie sa revina marele conducator

victor L  •  24 iulie 2014, 11:16

Sa nu rîzi?
– peste 40% dintre romani il regreta pe Ceausescu;
– s-a ajuns ca microbistii de fotbal sa-l regrete pe nasul Sandu.
😛

brod  •  24 iulie 2014, 11:20

domnule, chiar din rău în mai rău?! tipul ăsta, în care toată lumea şi-a pus speranţele, se arată mai lacom de putere, mai nelegiuit şi mai sfidător decât mircea sandu şi mitică dragomir puşi unul peste altul. ai fi zis că nu e posibil – uite că e….

james  •  24 iulie 2014, 11:29

Domnule Tolontan, va intreb ce parere aveti, comparativ cu cazul CSU Craiova, despre situatia FC UTA SA, echipa care nu a luat licenta de Liga 1, in 3 din ultimii 4 ani, pe criteriul art.54. In acest timp au fost adusi jucatori cu obiectiv promovare in fiecare an, sperand ca echipa va primi licenta, ceea ce nu s-a intamplat cheltuindu-se mult mai multi bani ca si in cazul unei eventuale situari a echipei pe locurile 7-8,iar CSU are din primul an licenta. Pe de alta parte, in astfel de situatii in care spui unei echipe ca poate participa 3 ani consecutivi in aceeasi liga,dar nu o lasi sa promoveze,oare nu exista premiza de a juca unele meciuri dezinteresat?
Una si mai noua, in noul ROAF este situatia cu „pot fi toti jucatorii amatori in cadrul unei echipe”. In acest caz, pot fi legitimati jucatorii ca si amatori, facute acte la negru cu ei, evitandu-se plata catre stat a contributiilor.De ce nu au amatorizat cu totul liga 3 atunci? Vor sa incurajeze evaziunea fiscala?

james  •  24 iulie 2014, 11:30

Ma refeream la Liga 3, atunci cand spuneam de modificarea din ROAF.

fanulumocanu  •  24 iulie 2014, 11:31

Distractiv e ca voi de la Gazeta l-ati sustinut sperand nu stiu ce. El a castigat alegerile in mod nedemocratic bazandu-se pe un caz de forta majora dat de arestarea pincipalului favorit.Apoi, prima lui grija a fost sa vada lumea ce oua mari are el umilindu-l public pe Kassai. Nu-i vorba ca asta nu merita dat afara, dar mai sunt cateva exemple de comportament, de unde vezi in mod clar ca nu reformarea institutiei e preocuparea lui principala, ci sa domneasca . Nu mi se pare ca simte cum functioneaza un asemenea organism,ce inertii exista, cum se pot etapiza niste lucruri, nu cred ca stie ce are de facut si nu cred ca are priceperea de a face. Fanariotul a fost pus pe tron si vrea sa domneasca.

acid2006  •  24 iulie 2014, 11:40

@dani
Pai cum mai Dani, sa ii dea Catalin Tolontan solutii? Pai fiecare cu aia masii, nu e capabil – la revedere. Are colaboratori angajati de el, si-a facut echipa ce solutii sa-i dam noi sau ziaristii?
E bun ca manager? Eu zic ca poate, doar a mirosit rapid ca e de un trai bunicel in FRF, altfel nu ajungeam la cei 15 ani… Ca va avea sau nu realizari – vom vedea!

Luca  •  24 iulie 2014, 11:42

Corect articolul ! Din pacate am ajuns sa il regretam pe Sandu , dupa cum am ajuns sa il regretam pe primul ministru Nastase …
Eu totusi cred ca Burleanu , dupa cum a inceput, va avea o viata scurta la FRF .

Bunicu  •  24 iulie 2014, 11:47

Tolontane o cam iei pe aratută ce ai facut tu ca Burleanu sa poata face ceva acolo cu SULA in coaste dela Sandu si Iorgulescu.Ai preferinte la Prodan si altii care au mincat banii federatiei fara calificartea echipei nationale.Tolontane ,tolontane pe tine cine te sponsirizeaza?,Ce ai facut cu gala Bute?un FÎS si atit,Ced ai facut cu Ritzi?un fis.

Darie  •  24 iulie 2014, 11:55

Salut Catalin!
Orice inceput are si un sfarsit… Domnul Burleanu pozeaza in reformator, insa oamenii au inceput sa se sature de promisiuni pupuliste!
Nu l-am suportat pe Mircea Sandu dar parca avea stofa de presedinte de federatie…
Apropo de trei mandate; numai nea Nelu Iliescu si „tarul” fara inima, au avut cate trei mandate…Asa-i?:)

dorin  •  24 iulie 2014, 11:56

11,lucian:intreaba-l pe mititelu

paul.o  •  24 iulie 2014, 12:18

Din articol ma surprinde doar nostalgia pentru Epoca Sandu Mircea, personaj care impreuna cu toata gasca lui a paralizat complet fotbalul romanesc !
Sunteti sigur ca la AG el a fost acela care a cerut 3 mandate ? Daca este asa, de ce nu cereti un interviu sa vedem explicatiile ?
In alta ordine am vazut ieri Geremania-Serbia U 19 ; cu greu pe final nemtii au scos un 2-2 iar sarbii , toti crescuti la centre dde juniori din tara au fost impresionanti ! Ce a facut Sandu in 20 si de ani pentru juniori ? Aaaa… preocuparea lui principale era sa-si traga prime grase,spagi, afaceri dubioase ,finctii la CEx UEFA, presedinte de „onoare” al FRF pentru realizari comparabile cu SAF… Poate ca ma insel dar sunteti de un subiectivism rar si cred ca ar trebui sa lasam putin timp inainte de a trage concluzii despre Burleanu !

doar stiinta  •  24 iulie 2014, 12:23

Cataline, nu pot sa cred ca nici tu nu amintesti deloc de cazul „csu craiova”. Abuzurile savarsite in cazul clonei intrec abuzurile din cazurile „steaua” si „dinamo” din vremea comunistilor. Ar fi trebuit sa protesteze toti ziaristii in fata frf pt a interzice echipa asta odioasa, daca tot sustineti fair-play-ul , nu sa taca sau sa mistifice adevarul ca eduard apostol. Nu-i nimic, toate celelalte echipe din liga 1 si presa vor suferi in curand din cauza acestei echipe, pt ca destinul pedepseste tacerea si complicitatea.

Encipi  •  24 iulie 2014, 12:48

Felicitari domnule Tolontan.Obiectiv ca intotdeauna, pacat ca cei din specia dvs sunt atat de rari. Ramane totusi un mister ce trebuie anchetat si anume cum un necunoscut ca Burleanu a reusit sa invinga niste dinozauri cu state vechi in fotbalul autohton. Eu personal nu sunt surprins de comportamentul lui Burleanu, el se agita, vrea sa dovedeasca…ce?! nici el nu stie. Ar trebui tot voi ziaristii sa-l pistonati pe la conferintele de presa, punct cu punct de pe programul lui, ce a facut si ce nu a facut. Au trecut deja cateva luni si nu se vede nici o realizare notabila. Doar demagogie ieftina.

Bogdan  •  24 iulie 2014, 13:04

Buna ziua, timpul a dovedit prin faptele realizate de dvs. ca sunteti un ziarist foarte bun, va apreciez in special activitatea de investigatie. Tot atat de mult imi place faptul ca sunteti transparent in viata publica, consider ca este un act voit de dvs. insemnand ca nu sunteti prezent in scandalurile zilnice de pe sticla.
Datorita acestor fapte, cred ca si acest articol are baze reale si arata o posibila directie a viitorului apropiat, insa punand in balanta faptele pozitive realizate de dl. Burleanu pana in prezent cu faptele relatate de dvs. in acest articol, nu considerati ca drumul pe care a luat o fotbalul nostru este mai bun decat precedentul, este mai profesionist si fara acea cortina care ne a umbrit de la retragerea dl. Gh. Hagi?

alexu  •  24 iulie 2014, 13:17

Cataline, ai folosit foarte bine timpul trecut: AU SCRIS niste monstri sacrii, asa e, dar acum in afara de tine si inca vreo 2-3 mai „batrani” restul te ingrozesti ce le bubuie mintea. Poate ti se pare inoportun topicul, dar eu cred ca are legatura: si fotbalul si presa merg mana in mana. Si atunci cand apare unu din generatia tanara, cum Andrei Craciun, care il face cu ou si otet pe Messi, care cum necum a jucat o finala de campionat mondial, parca trebuie tras un semnal de alarma. Daca toti ar prezenta mai des jocurile de culise cum o faci tu, daca ar fi mai multe cazuri de investigatie, ar vedea lumea ca nimeni nu este curat in fotbalul nostru si nu l-ar mai vedea pe Burleanu un salvator.

Cătălin Tolontan  •  24 iulie 2014, 13:22

34, bogdan: schimbarea lui sandu si lui dragomir era necesara, ei se uzasera si multe dintre deciziile lor devenisera toxice.
Dar despre faptul ca drumul cel nou e bun sau rau e devreme de spus, eu am remarcat citeva lucruri care nu mi se par in regula.

bogdan arad  •  24 iulie 2014, 13:49

bun, dar legea Bosman?

Florin  •  24 iulie 2014, 14:29

Marian Munteanu, Miron Mitrea, Razvan Burleanu…supermanii care si-au dezbracat chilotul cu S de peste pantalonii de chelner.

Ce frumos program a avut Burleanu, a explicat decaderea fotbalului de la Adam si Eva, a fost civilizat, a spus ca are SOLUTII.

Solutiile? Cateva capete din strainatate. Conduse de cine? Pai se vedem cine are voie…Chivorchian, Base, Ponta? Care din astia e expert in fotbal, care din astia au impins UN SISTEM SA PERFORMEZE SINGUR?

Chivorchian a avut numai esecuri, Base a facut performanta doar cu mana proprie (l-a dat jos pe Roman, a pus ministru la Justitie, a cerut condamnari punctuale – foarte bine!, doar ca nu traim foarte bine!), Ponta a facut performanta doar inainte sa-si dea doctoratul.

Asa ca avem o problema: CINE SA GANDEASCA PENTRU NOI IN FOTBAL?

Cristian  •  24 iulie 2014, 14:42

Ce veti lasa in urma d-le Tolontan ?

Primo : peste 20, 30 de ani brasovenii isi vor aduce aminte de ziaristul care i-a umilit, deoarece doreau sa aiba si ei un pationar mai acatari, tribunele actuale sunt prea mici pentru cati iubitori ai hocheiului ar dori sa le urmareasca…

Secundo : bagarea la puscarie a lui Obreja.

Cam putin ; sau am uitat eu ceva ?…
Aaaa, multumim pentru lectiile de morala, insa e greu sa-i atacati suprematia lui CTP…

make  •  24 iulie 2014, 14:52

Nu aveti dreptate decat partial. Omul asta nici nu s-a instalat bine la conducerea federatiei si deja ii dati in cap. M. Sandu si Militica ce au condus cum au condus fotbalul 25 de ani ne-au adus in aceasta rapa adanca si fara perspective. Credeti ca-i usor sa faci curatenie in grajdurile lui Augias ? Si sa tinem cont ca ochelaristul asta filiform nu-i Hercule, dar orisicat trebuie schimbata garda. E greu sa scape de oamenii vechii nomenclaturi, de „generatia de aur” care or fi fost ei buni jucatori,dar se dovedesc niste caractere infecte. Hai sa tragem linie la sfarsitul mandatului. Sigur ca Burleanu trebuie altoit ca sa nu i se urce la cap, dar e clar ca e un alt aluat decat vesnicii Sandu, Kassai, Dragomir & Co, adica cooperativa care ne-a distrus fotbalul, asa cum era el pana in 1989.

Bogdan  •  24 iulie 2014, 14:55

Remarca dvs. este buna si faptul ca este prea devreme ptr. concluzii este valabil, insa speranta mea in ce il priveste pe dl. Burleanu este varsta dumnealui si prezentul in care traim, prezent ce pentru noi are un trecut apropiat plin de greseli si esecuri, iar aceste lucruri adunate cu o conduita buna, se pot pune in miscare lucrurile normale in ce priveste fotbalul in tara noastra.
Credeti ca e posibil a urmatorii 10 ani ai fotbalului romanesc, vor fi diferiti de ultimul deceniu?
In final, subliniez ca am inteles sensul articolului dvs., fiind la obiect, u toate ca acest obiectivism la prima vedere este inteles intr-un contrast al subiectivismului.

Bitza  •  24 iulie 2014, 15:17

Total de accord… As vrea totusi sa va rog , sa urmariti de aproape activitatea acestuia. Multora dintre ziaristi ( IN NICI UN CAZ NU E CAZUL DUMNEAVOASTRA, ATI DEMONSTRAT ADSTA), nu le place consecventa…Sunt sigur ca acest individ nu este potrivit pentru aceasta functie…asta ca sa fiu elegant.

vacarus  •  24 iulie 2014, 15:20

salutare,
sa iei decizii nu e usor; sa gresesti e normal; sa ai puterea sa sesizezi greseala si sa schimbi e cel mai bun argument ca inveti.
sunt manager de 6 ani iar in primul an am fost catastroooofa . nimeni nu se naste manager;
cati dintre comentatorii de aici au luat decizii cu asemenea imlpicatii? este ff usor sa acuzi mai ales cand stim doar jumatate din poveste.
Domnule Tolontan, cate decizii grestie s-au luat la gazeta? nu spun ca e gresit ce s-a scris ci constat ca fiecare decizie din frf este judecata; personal incurajez sa se judece obiectivele si nu pasii prin care cineva decide sa atinga acele obiective;
daca fiecare se focuseaza pe ce are de facut si nu pe greselile celuilalt cred ca o sa progresam mai repede.
da, nu cunosc lumea fotbalului dar cred ca principiile sunt aceleasi
spor tuturor!

vulturul  •  24 iulie 2014, 15:33

Despre jocul de fotbal propriu-zis cand scrieti? D-le Tolo astept de la dumneata scrieri fotbalistice.Altfel te muta seful la revista Click sau Can can.

dan  •  24 iulie 2014, 15:44

@Steaua1986forever:
Total de acord cu schema politica pe care ai invocat-o . Dar de ce trebuie sa spunem noi , cititorii , chestia asta . Nu e prima oara cand vad eschive pe subiectul asta . Chiar punem batista pe tambal ? Pentru ca s-au angrenat anumiti jurnalisti in organigrama FRF oare ? Cat despre cele doua nume mentionate , sa fie ultimele doua ?

coco  •  24 iulie 2014, 15:49

Burleanu este o gluma de presedinte…restul e tacere…presa inca il menajeaza ca pe un nou nascut………..

GOLOMBIOSCHI ILIE  •  24 iulie 2014, 16:05

Domnule Cătălin Tolontan, în privinţa reglementării pe care o criticaţi, ati greşit direcţia. Corect ar fi să cereţi ca reglementarea să fie simetrică, adică şi fotbaliştii să poată rezilia contractele în mod unilateral, în aceaşi măsură ca şi cluburile, cu condiţia ca acest aspect să fie specificat explicit in contractul dintre cele două părţi. Posibilitatea ca numai una din părţi să beneficieze de acest drept ar trebui să fie operantă tot numai în cazul unei menţiuni exprese în contractul încheiat de acestea. Eu cred că aceasta ar fi normalitatea, normalitate pe care cred că şi dumneavoastră ca formator de opinie ar trebui să o susţineţi şi promovaţi.

ionut ordo  •  24 iulie 2014, 16:47

Domnu’ Tolontan, sau mai bine sa va spun Elliot Ness, ce aveti cu Burleanu, cand tot FRF-ul e format din ziaristi(unii care au instigat la ura rasiala -vezi Gabriel Safta), plus cativa oameni din vechea Cooperativa? Cazul Bute, Cazul 2 Mai, Izvorani, Dosarul Transferurilor, Al Capone, Cosa Nostra si Al Qaeda, le-ati rezolvat pe toate, DAR, de ce nu mai spune nimic domnul Tolontan despre cazul TVR-Dolce Euro 2012? Se pare ca acel trafic de influenta pe filiera familiala (si chiar familiara intr-un fel, adica romaneste) Cernat-Enachescu-madam Enachescu, cand anumite jocuri de la Euro 2012 au fost acordate, asa, de catre TVR, finantat din bani publici, chiar „furati” de la populatie, catre firma privata a Romtelecomului.

Astept de atata timp macar o stire pe muchia oricarui ziar despre acest subiect musamalizat. Pana si marele incoruptibil Tolontan Catalin, nu mai zice nimic, de zici ca e implicat direct si nu vrea sa se dea in primire. Exista o ancheta ceva, o sesizare macar? Sau furam si ne facem ca nu ne vede nimeni. Sau poate am visat eu cazul si el nu a existat. Cred ca asta e. Si Gala Bute nu a existat. Iar despre Dosarul Transferurilor nu exista.
„Mircea, fa-te ca muncesti!”. Asta e romanul.

Astept. Inca..mai ASTEPT!

peluzasud  •  24 iulie 2014, 17:00

va raspund eu celor care intrebati de cazul clonei pesediste; dupa cum stiti gazeta sporturilor este ziarul lui voiculescu doar nu poate fi asa de obiectiv cum pretinde!!!

FLORIN  •  24 iulie 2014, 17:10

La cum va stiu, m-asteptam sa fiti chiar mai ferm si mai dur cu acest „copilandru” ajuns in fruntea FRF.Propulsat de catre venerabilul Hrebenciuc, de concitadin ca si SG , Chivorchioan, pt imbinarea elanului tineretii cu experienta vulpii, a uitat de proiecte, comisii, promisiuni.De Viorel Duru a spus ca-l da afara daca Rapidul castiga la Tas, dar a intors-o ca intregul proiect dupa alegeri.Ori e santajabil si a intrat in labirint, ori lipsa de experienta si de echipa l-a facut s-o faca pe grozavul ca-l da afara pe Kassaisau Prodan.Comisiile, tot cu Alina, Ofelia, Margareta, Duru, etc.fara concurs, fara pregatire specifica, fara experienta, fara autorizatii.La arbitri, am vazut la meciul Rapid-Steaua cum Parvulescu facea legea in teren, iar sambata, Tudor stelistul va fluiera ca si la scaunele ce zburau in oct 2006 si Mitica ii interzicea oprirea meciului în preyenta presedintelui Basescu!!! Am scapat de dinozauri si n-am vrea sa-i regretam pt ca noii alesi=impusi la FRF si LPF nu sunt in stare sa se inconjoare de juristi,ca DV Ursu, de foste glorii ca Puiu Ionescu, Cornel Dinu, Daniel Prodan,etc . Proiectul Nationalei Romaniei trebuie raportat la Costa Rica, Columbia, SUA.Cluburile, in frunte cu Rapid, Dinamo, etc pot dispare in orice zi din peisajul fotbalistic. Preventiv, FRF =tace?? Mi-e teama ca ramanem cu lumina unui meteorit ce cade inainte de a lumina!

Comentează