FRF ilegală? De cînd? Dintotdeauna?

Alegerile FRF au intrat în faza de amînare a amînării. Tribunalul nu e decît versiunea cu ciocănel a contestării victoriei lui Burleanu. Dar adevărata contestare se face cu barosul și cu șișul.

joi, 8 mai 2014, 9:55

Alegerile FRF au intrat în faza de amînare a amînării. Tribunalul nu e decît versiunea cu ciocănel a contestării victoriei lui Burleanu. Dar adevărata contestare se face cu barosul și cu șișul.

Pur și simplu sistemul fotbalului nostru nu acceptă ideea de predare democratică a puterii. Burleanu? Nu vrem! De ce? Uite așa, nu vrem! Păi, a fost ales. Da, dar nu merită! Cine decide asta? Noi! Cine sînteți voi? Noi sîntem tot!

Un convoi multicolor în care se amestecă oameni direct interesați să nu se scormonească prea mult în arhiva celor 20 de ani, visători, canalii de profesie sau critici bine intenționați contestă zi de zi schimbarea lui Mircea Sandu. Pentru că, să fim sinceri, despre asta e vorba. Nu apariția noului, ci dispariția vechiului este enervantă. Putea să vină altcineva, dar altcineva agreat.

Dacă nu era Burleanu, ci era Chivorchian sau Porumboiu sau Crăciunescu, la Avram am dubii că ar fi violentat sistemul, dacă era oricine în afară de cineva pregătit de către Nașu’, atunci tot ieșea cu scandal. Amintiți-vă că Popescu l-a exclus pe Crăciunescu din echipa lui! Fostul arbitru a primit în lacrimi decizia, dar a înțeles că nu e dorit de gașca lui Nașu’, care urma să conducă mai departe. Și l-a înțeles pe Popescu, prietenul său, care urma să facă ceva. Dar nu atunci, mai încolo. De ce nu atunci? Pentru că Gică urma să cîștige alegerile, dar nu puterea! Puterea rămînea la proprietarii invizibili.

Motivul acțiunii la judecătorie este admirabil. Înțelegem că nu aveau dreptul să voteze cei 173 care au votat, ci doar cei 85 de membri fondatori înregistrați la tribunal în 2001. Înseamnă că FRF a funcționat în afara legii în ultimii 13 ani?! Nici alegerile cîștigate de Sandu în 2005 în fața lui Popescu n-au fost valide? Nici cele care le-au urmat, în 2010, în fața lui Iacov? Nici acestea din urmă? Dar clasamentele omologate de FRF sînt valabile?

Uite cum ajunge Marcel Pușcaș să fie confirmat! Ani de zile, Pușcaș și Mircea Pascu au mers prin studiouri TV, tragici și caraghioși deopotrivă, absolutiști precum personajele lui Camil Petrescu, fluturînd documente din care rezultă că FRF ar funcționa ilegal. Aproape 20 de ani au lipit hîrtiile de ecrane și nimeni nu i-a băgat în seamă.

Acum, cînd Sandu nu mai are cui să-și lase puterea drept moștenire, cei care ar vrea să-i urmeze atacă FRF exact cu argumentele opoziției istorice. Cu alte cuvinte: să refacem alegerile ca să vină la putere cei care au condus federația în mod ilegal un amar de vreme.

Nu se urmărește întoarcerea lui Sandu, ci a spiritului său. Adică toți trepădușii și-ar dori să revină Nașul, dar Sandu și-a dat cuvîntul și pare imposibil să se întoarcă. Pînă la urmă, a fost sportiv, știe să pună punct și să treacă la o nouă etapă a vieții. Dar cei de lîngă el îl tot împing. Și propriul ego nu-l lasă să nu mai aibă un cuvînt de spus, mai ales că Burleanu l-a umilit fățiș.

Dar nu un om nervos se cramponează de putere, ci un sistem. Și nu se va lăsa, indiferent ce vor decide judecătorii.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

george  •  8 mai 2014, 10:13

Intersant e ca Iancu si Mititelu, „revolutionarii” clasici ai anilor trecuti, se alatura si ei contestatarilor, pt simplul fapt ca in 2 luni nimeni de la actuala FRF nu le-a confirmat lor ilegalitatile. Didi Prodan este un maramuresean darz si membru al generatiei de aur, iar Hagi este regele, cam astea-s argumentele ca nu e bine cu Burleanu, cam asta se intelege..si atunci hai sa contestam cu trepadusii de prin judetele devotate la tribunal..jenant

ionita  •  8 mai 2014, 10:23

Corect spus Cataline, dar problema nu e doar la nivelul fotbalului romanesc, ci la nivelul intregii tari. A fost el contestat si suspendat, presedintele tarii. Romania are grave probleme de mentalitate, iar romanii nu vor sa se desparta de trecut, din contra, le place sa se afunde in el. Toata planeta merge inainte, doar Gica contra(Romania), a luat-o inapoi.

susmafia  •  8 mai 2014, 10:47

noi suntem de vina ca suporteri care nu am dat atentie magariilor din sport si cu oamenii care conduc sport si presa sportiva care i-a tinut pe astia in viata. Daca nu se scria atat de ei, daca nu se puteau folosi de presa nu puteau sta decenii in functie. Mai bine militati pentru mandate de 4 ani, cu o realegere maximum, ca sa nu se mai stranga mafie si putere la un singur ins care a stat in functie aproape cat ceausescu. Noi am desfiintat victoria si l-am reactivat pe mitica, l-am scos din puscarie pe terbea si l-am facut sef la futsal, romanul e de vina pentru ca a promovat mafiotii.

dan  •  8 mai 2014, 10:51

Poate ii soptesti chestia asta si dlui Ioanitoaia, prea e inversunat impotriva lui Burleanu.

bogat  •  8 mai 2014, 10:53

‘Pur și simplu sistemul fotbalului nostru nu acceptă ideea de predare democratică a puterii.’

Pai asta e problema la scara larga in Romania. Extrapoland, nu tin minte alegeri in Romania fara a fi puternic contestate…in 2004 actualul presedinte acuza BEC si fraude cu ‘softwareul’. In 2009 PSD a contestat votul extern care a schimbat rezultatul. In 2012 ne-am pus poalele-n cap in fata lumii cu ‘lovitura de stat’ si mortii care si-au bagat votul in urna.

Dar la romani adevarul e intotdeauna undeva la mijloc; e drept ca nu se accepta schimbarea democratica dar e la fel de drept ca nici schimbarile nu se fac intru totul corect.

Nu in ultimul rand, daca Nasu’ era capul Familiei din fotbal, Burleanu e un demagog de tip nou axat pe imagine dar gol de continut.
Pai in atare situatie totul e de comentat si de schimbat, am cazut din lac in putz. Cum de altfel se intampla mai mereu in Romania post-comunista. Pana cand nu schimbam radical standardele de calitate si nu restabilim o ierarhie valorica justa in societate, tot asa va fi.

fanulumocanu  •  8 mai 2014, 10:56

La FRF e un presedinte ajuns intamplator, fara a avea un adversar valabil. Oameni seriosi care ar fi putut candida, n-au candidat avandu-l pe Popescu adversar, dar avandu-l pe Burleanu lucrurile ar fi fost diferite. De-aia cred ca alegerile FRF au fost lovite de un caz de forta majora si ar trebui reluate. Nu ma intereseaza povestile legate de regulamente, aici vorbim de o chestiune care tine de morala. Fara a contesta vinovatia lui Popescu, mai ramane ca la presedintia Romaniei sa fie suprimati primii doi candidati mai bine plasati, ca sa iasa vreun Burleanu.

catalin  •  8 mai 2014, 10:59

Si cand te gandesti ce sedinta extraordinara a fost tinuta in mare secret la „Casa Jienilor” din Agricultori marti dupa ora 13 la care au fost prezenti Prodan, Mihalache si in capul mesei „NASU” de ceremonii plus inca 3 personaje din FRF. Subiect: Debarcarea lui Burleanu !

Viorel  •  8 mai 2014, 11:02

Cefele late nu se lasă. Păi unde se mai duc ei când au o problemă? Dacă nu la nașu’ atunci unde?

utraian  •  8 mai 2014, 11:03

in rest tot respectul… dar tot tremuri…
altfel Piti nu era la Nationala

bugy  •  8 mai 2014, 11:06

Depinde si de judecatori,daca sunt basisti(ca Burleanu)sau nu.

Broscuţa Oac  •  8 mai 2014, 11:15

Am mai văzut o ”mare schimbare” din asta, în 1996.
Eroii de acum ai gazetarilor, Burleanu, Chivorchian şi Marketa, nu mi se par mai grozavi decât eroii de atunci, Ciorbea, Constantinescu şi Ciumara.

Importantă nu e schimbarea ÎN BINE, nu schimbarea în sine, aşa cum credea Marx.
Un minifotbalist politic de vârstă minoră, cu experienţa bufetelor parlamentare şi prezidenţiale, votat din frică de nişte borfaşi mărunţi terorizaţi de DNA – în ăsta v-aţi găsit să vă puneţi speranţele?

Carol_K  •  8 mai 2014, 11:21

Nu stiu cat de democratic a fost cadrul in ansamblul sau de alegere al sefului FRF…Ajutat decisiv de arestarea favoritului la functie cu o zi inaintea alegerilor.Nu cred in coincidente atat de favorizante,normal ar fi fost ca alegerile sa se amane 2-3 saptamani astfel incat sustinatorii lui Gica Popescu sa poata nominaliza alt candidat.Dupa zeci de ani de dinastie a Nasului nu murea nimeni daca mai asteptau 2 saptamani si atunci alegerile ar fi fost chiar democratice si in spiritul fairplay-ului,un lucru pe care il cerem tot timpul tuturor factorilor implicati in acest sport.

Margelatu  •  8 mai 2014, 11:27

CORECT din nou!

Desteapta-te romane/DNA!

SANDU & MITICA dupa fileu!!!

cristi  •  8 mai 2014, 11:31

Dl. Tolontan, oare se poate face dreptate cu o nedreptate? Sau doua rele fac una buna? Oare nu ar fi corect sa fie atatea voturi exprimate, cati votanti sunt? Ii invocati pe Puscas si Pascu care au aratat, in zadar cei drept, ca FRF functioneaza ilegal insa totusi sustineti mentinerea actualei conduceri a FRF (care din punctul meu de vedere compenseaza lipsa de experienta cu bucuria acapararii ciolanului). Pana la urma care varianta-i mai drepta?

corama69  •  8 mai 2014, 11:37

Cine mama mamii ei de treaba are interes in distrugerea sportului acestei natii? Alegerile la LPF,FRF si mai nou la COSR sunt paravanul CUI? Cum poate un producator media sa plateasca 35-37 mil.eur pe sezon in liga 1 fotbalistica, cand meciurile intre echipele loc.7-18 au o medie de 1000 privitori(neplatitori)? Cum poti sa-l inviti la alegerile FRF pe unu’ mititelu pe post de observator? Cum poti tu marian iancu sa vii in prime time sa spui ca alb-violet este interzis la orice echipa din TM? Ce este de fapt circul cu Porumboiu vs Vaslui(sporting) cand toata lumea stie ca EL conduce toata zona? Cine este in „spatele” tau, Catalin Tolontan, de nu te lasa sa reusesti niciodata sa duci pana la capat ideea?

Dan  •  8 mai 2014, 11:46

Eu unul m-as abtine sa-l bag pe Craciunescu si chiar pe Gica Popescu in echipa celor care vor sa revolutioneze fotbalul romanesc. Primul a creat numai scandaluri pe unde a fost, poate ca e bine intentionat dar nu are metoda de a lucra cu oamenii ceea ce duce aproape de fiecare data la esecuri; cel de al 2-lea a dovedit pana acum prin asocierea penala cu fratii Becalii ca este ori prost, ori infractor.

cornel  •  8 mai 2014, 11:46

http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/mititelu-acuza-frf-si-lpf-acum-va-prezint-documentele-reale-avem-doua-federatii-si-doua-ligi-334474.html

lary  •  8 mai 2014, 11:47

Bine gandit Tolo.In cazul asta ce mai asteptati?Ati reusit cu transferurile veti reusi si cu FRF.Intrebarea este daca va intereseaza sa faceti lumina.Vad ca unii colegi de breasla sar ca arsi daca se leaga cineva de numele mari din fotbal.Nu cumva il vreti toti pe Hagi cocotat in varful FRF?Nici nu a ajuns Burleanu bine pe post(nu pus ci ales) si hop generatia asa zis de aur a sarit pe el sa-l certe refuzand insa sa incerce sa colaboreze cum ar fi fost normal.Daca ii interesa binele fotbalului mergeau frumos si il ajutau sa-l ridice.Dar ei vor de fapt sa se puna la masa ca sa confiste fotbalul numai pentru ei pentru ca ei au dreptul asta castigat pe campul de joc.

eu  •  8 mai 2014, 11:49

daca a vrut sa faca schimbare, CHIVORCHIAN ce cauta acolo?

ion  •  8 mai 2014, 12:24

Nu , problema este ca noi toti suntem o natie de subsolul clasamentului ……………..pozitionarea geografica in europa este un grav accident !!!!!!!!!!!!!!!

flo  •  8 mai 2014, 13:00

Bla bla bla… am o singura si simpla intrebare: cum de au fost validate niste alegeri unde au iesit mai multe voturi decat votanti?

Dragotoiu Mihail  •  8 mai 2014, 14:01

O mafie care a administrat fotbalul romanesc un sfert de secol nu poate dispare cu inlocuirea a 2-3 oameni. Sistemul a ramas in functiunea, practicile sunt aceleasi. Va fi foarte dificil de inlaturat un astfel de sistem fraudulos. Sper ca pana la urma sa reuseasca cineva !

dani  •  8 mai 2014, 14:09

Ce frica le este Mafiotilor ca nu cumva Burleanu sa dea afara arbitrii borfasi, care an de an contribuie cu arbitraje tilharesi, la configuratia clasamentului. Pt ca-nu-i asa?-Nasu vinde campionatul si cupa cu ajutorul arbitrilor, toata lumea trebuie sa traiasca! Sa-l trimita la plimbare pe Duru penalul. Sa scoata din prima liga datornicii, pe care Nasu i-a cocolosit ani de zile. Dar daca Burleanu face un audit financiar la FRF? Daca DNA-ul cauta unde au ajuns banii-aproape 40 milioane de euro-pe care trebuiau sa-i primeasca cele doua campioane de carton:Unirea Urziceni si Otelul Galati? Acei bani, Sandu Penalul, i-a folosit in scopuri personale-mita la binefacatorii sai si arbitrilor penali- n-a ajuns nici un cent la beneficiari. Foarte usor de gasit frauda,trebuie doar sa se miste cine trebuie!

Emilian  •  8 mai 2014, 15:34

Corect!
Lupta adevarata nu este cea pe argumente legale, avocatesti, ci cea legata de atacarea unui sistem, a unor cutume bine impamantenite. Daca Burleanu este potrivit sa schimbe ceva nu putem sti, dar putem incerca.Si oricum, daca e sa consideram contracandidatii,…, hmm, sa recunoastem ca nu prea aveam de ales.
Cat despre ultima stire, cea legata de o posibila propunere a lui Hagi ca presedinte al FRF… cred ca e o gluma! Hagi merita tot respectul si pretuirea noastra, dar potrivirea lui pentru aceasta functie este similara cu a unei nuci in perete!

mviteazul  •  8 mai 2014, 15:46

Burleanu esye un pusti care a castigat politic alegerile. Daca zici care are mari merite ia zi cate voturi lua impotriva lui Popescu. Am inlocuit raul cu mai raul.Iorgulescu cu psd, pustiul asta cu basescu. Bravo! am revolutiobat fotbalul.

Daniel  •  8 mai 2014, 15:54

Ideea e alta …CAND Mircea Angelescu a preluat sefia FRF (temporar) Nasu´a facut exact cum a preluat Ceausescu puterea in 1965( santaj , eliminarea adversarilor prin presiuni si coruptie) , odata instalat la conducerea FRF , nu l-a mai interesat de LEGALITATEA DE CATE TOT VORBESTE …si-a consolidat puterea si influenta pana acolo incat va trebui sa-i construim o statuie, ca cea a lui Lenin…odata retras din functie URMARESTE…cu ajutorul altor prieteni din UFA in post in cadrul acestei organizatii nu tocmai corecte , ca reprezentant al Romaniei acolo, DAR nuSE este sigur ca va fi sustinut de FRF condus de Burleanu(ales legal).

Intrebarea mea e : daca aceiasi oameni care au votat MASIV renta pe viata a lui Sandu de 50.000 € a fost LEGALA cu votul TUTUROR…de ce aceiasi oameni nu recunosc validitatea acelorasi alegeri la care au participat???

Chestiunea in cauza (parere personala ) e ca sub conducerea lui Burleanu nu mai merg jocurile de culise …acestea ramanand in apanajul conducatorilor de club care au ocazia in a tranti meciuri fara participarea FRF…si deci..sanse mai mari la puscarie ptr trafic de influenta si coruptie…DE ASTA ARE LOC TOT CIRCUL ASTA …daca pana acum au fost numai cei de Giurgiu…acum au intrat in hora tocmai aceiasi corupti mai mult sau mai putin de care fotbalul romanesc a demonstrat ca se poate lipsi …

dorelus  •  8 mai 2014, 15:57

Mult respect pentru tot ce faceti domnule Tolontan.L-am cunoscut pe vremea unei scurte colaborari pe domnul Ioanitoia ,la inceputul anilor 90 cind il avea sef pe Mitica ,si nu pot sa cred cum poate sa apere niste idei care numai rau fac fotbalului si implicit ziarului pt care scrie.

Cert Burleanu ‘in afara celebrei cereri de demisie a lui kassai,nu prea arata ca ar vrea sa taie si sa spinzure desi material ar avea dara a fost ales pe cale democratica si intr-o tara europeana alegerile trebuie respectate.

Se misca justitia la noi(dumneavoastra aveti unele merite)dara cu Sandel si Mitica la puscarie parca si-ar cistiga multe galoane.cu respect Dorel.

Dasaev  •  8 mai 2014, 17:59

Atata timp cat nu sunt contestate in instanta, hotararile AG, inclusiv cele de alegeri – care sunt membrii, cine voteaza, cum s-a facut convocarea, etc., devin definitive.
Asadar, FRS nu este „ilegala”, chiar daca poate s-a actionat impotriva regulamentelor sau statutului (?!) la unele AG.

Mihai Rusu  •  8 mai 2014, 20:50

Felicitari dle Tolontan pt actul 3 din constatarea ilegalitatii FRF!
Daca presa anilor 90 (manipulata de emanatii loviturii de stat) ar fi indraznit sa investigheze adevarata situatie din FRF, am fi avut si primele doua acte, la care am participat direct. Asadar, actul 2 ii apartine lui Marcel Puscas (cu subsemnatul co-comentator la „Sportshow-ul de la OTV), care a descoperit schimbarea forului national(cel din 1930!)intr-o A.S. FRF cu proprii angajati, beneficiari ai siglei, culorilor si imnului national; a fost o ilegalitate care durat intre 1992-2002, recunoscuta public de catre Dumitru Dragomir, ceea ce ridica problema raspunderii si a bazei legale de primire/folosire a fondurilor federale. Apoi, actul 1 cu lovitura de palat organizata de Mircea Angelescu in August 1990 contra presedintelui de drept Mircea Pascu, cind l-a impus pe Mircea Sandu. Am fost singurul comentator care de la microfonul Europei Libere, am prezenat intregul scenariu organizat politic si sustinut de anumiti electori, angajati de-alungul celor 24 de ani in toate ingineriile financiare, statutare si electorale ale lui Mircea Sandu.
Impactul acestei ilegalitati a FRF se rasfringe asupra celorlalte federatii sportive din Romania, care la AG nu respecta princpiul de vot al membrilor fondatori inclusiv folosirea cluburilor de drept public. Ma refer in special la FRT, aflata in situatie identica cu FRF, ceea ce ma determina sa declar ca si forul de tenis este ilegal conform precedentului de jurisdictie sportiva din fotbal. Poate studiem handbalul, boxul, baschetul, voleiul, hocheiul etc si COSR!

adi  •  8 mai 2014, 22:36

Bine ales titlul si un articol conform cu realitatea.
As reaminti doar relicvelor comuniste care contesta totul de teama ca vor fi descospirati si va iesi la iveala dezmatul care l-au facut,ca alegerile au fost organizate de EI ,gasca lui Sandu!!! Deci EI sunt responsabili daca s-au facut ilegalitati ,nu Burleanu.Sa inteleg ca acesti domni fara creier sa cer ei singuri la INCHISOARE.Pai sa-i ajutam sa intre,daca au fost ilegalitati ,Sandu si gasca sa intre rapid la inchisoare.Mult succes in demerul lor si multi ani la bulau ptr cei ce merita.Iar Mititelul si Iancu …niste mascarici penali.

qpax  •  9 mai 2014, 2:33

HA … sunt foarte surprins de ce scrii … nici nu ma asteptam sa ai un asemnea punct de vedere (attempt of joking) …:)) Deci acum inteleg ca te legi de constestatia alegerilor la Tribunal! De ce ar face asta niste oameni care nu au nimic de ascuns, nimic de manipulat si nimic de mintit? Ce relevanta are ca si pana acum s-a votat la fel? Vrem sa propagam acelasi sistem, dar cu un basist la conducere, sau vrem sa schimbam sistemul? Chiar si mai tarziu decat niciodata? De ce ne e asa frica de conceptul de alegeri? Noua celor cu ‘nasu in suflet’? Reprezinta alegerile un cataclism nuclear, lovitura de stat, lovitura de palat … sau o confirmare a unei legitimitati confuze si influentate de factori externi? Tie ti se pare normal ca unul din principalii candidati sa fie condamanat cu o zi inainte de alegeri … in niste circumstante absurde, pt. cine are minime cunostinte (te rog sa nu te incluzi … anchetele tale denota … doar o intersectie accidentala si superficiala cu fenomenul juridic) … si crezi ca aceasta desfasurare de evenimente nu influenteaza rezultatul alegerilor? Pana la urma de ce ne e frica de noi alegeri? Prefeream sa traim in aceasta presedentie controvesata, pt. cele mai corecte motive imaginabile, decat sa organizam niste alegeri corecte … in care sa li se dea dreptul sa candideze la toata lumea, chiar si Generatiei de Aur, care este de 1000 deori mai indreptatita ca sandideze si sa conduca fotbalul decat orice consilier din lumea asta!

Deci hai sa-ti explic intr-un fel in care sa poti intlege si transmite mai departe celor din spectrul ideatic basist … alegeri = good, bine, democratie, legitimitate, confort! alegeri, referendum lovitura de stat … lovitura de stat, insurectia, revolutia nu se realizeaza prin procedura electorala, de vot! Puterea intr-o democratie nu este data de sange, de doctina politica, filozofica, de lege, de regulament, este data de alegator, cu consintamantul alegatorului, in forma de mandat reprezentativ, care … ca orice mandat poate fi si retras in anumite conditii … tot de alegatorul mandatar! Deci … cei care au in general problema cu alegerile … au porbagajul plin cu scheleti … Asta nici nu inseamna acum ca ar trebui facute alegeri in fiecare zi (desi nu pot sa-mi imaginez o societate mai ideala de atat) … dar daca existe motive serioase de contestare a alegerilor anterioare … si exista … lasand la o parte constatile … faptul ca a fost arestat principalul favorit (?) … alegerile trebuiau amanate, ca sa se dea posibilitatea Generatiei de Aurt sa se regrupeze, electoral, asa cum era fair-play … dar Burleanu s-a opus cu inversunare … stim de ce!

Deci lasati domne’ sa se faca alegeri … nu mai aruncati cu noroi pe concepte esentiale intr-o democratie, si intr-o institutie democratica, nu mai induceti stari de paranoie, mazgalind editoriale, cu motivatia impura a contestatarilor, cu precedentul unui sistem bolnav, sau cat de toxic a fost Sandu, si ca vezi doamne ar vrea sa revina din morti si sa ne mazileasca pe toti … prin propagarea acestui conecpt de frica si teroare … fata de o natiune traumatizata, a casigat si B. presedentia … doar ca nu el aburea cu rusii, comunistii, bolsevicii si Stalin! Cat de departe sunteti dispusi sa mergeti, pt. a nega un proces democratic esential pentru functionarea buna a unei democratii, sau dupa caz institutii: ALEGERILE! Nici macar nu aveti rabdare sa veme ce decide Tribunal in legatura cu contestarea alegerilor … macar asteptat sa intre din nou Burleanu in alegeri … si dupa aia puteti sa-i luati din nou la rand pe candidatii lui … ba ca unul e analfabet, ba ca altul e evazionist, ba ca altul a trecut pe rosu o data … gasiti voi ceva … dar patience! Daca sunteti atat de vehementi … sustinatori sau contestatari, folosind mijloace publice de exprimare … nu faceti decat sa va taiati craca de sub piciooare … cititorii incep sa va chestioneze proprile motive! Deci … hai sa basim, daca e de basit … dar mai cu masura … se poate?

haiducul  •  9 mai 2014, 8:21

Ce se mai intampla cu dosarul Bute? Udrea e foarte vocala si sigura pe ea!

Geo  •  9 mai 2014, 9:30

DINTOTDEAUNA.

brod  •  9 mai 2014, 10:53

domnule tolontan va felicit pentru ca – in pofida rezervelor si a unor dezamagiri pe care burleanu pare a vi le fi provocat – aparati un principiu.
va fi interesant de vazut ce vor spune FIFA si UEFA fata de faptul ca FRF functioneaza, de atatia ani, ilegal. iar dl. m. sandu este chiar membru al forului continental!?
oare prin ucraina, belarus sau burkina faso cum or sta lucrurile la acest capitol?

Ce au scris ieri liderii de opinie din România despre politică, economie și viața noastră | Blogul lui Ilias Papageorgiadis  •  9 mai 2014, 11:03

[…] Alegerile FRF au intrat în faza de amînare a amînării. Tribunalul nu e decît versiunea cu ciocănel a contestării victoriei lui Burleanu. Dar adevărata contestare se face cu barosul și cu șișul. Pur și simplu sistemul fotbalului nostru nu acceptă ideea de predare democratică a puterii. Burleanu? Nu vrem! De ce? Uite așa, nu vrem! Păi, a fost ales. Da, dar nu merită! Cine decide asta? Noi! Cine sînteți voi? Noi sîntem tot!, a scris Cătălin Tolontan. […]

pawn  •  9 mai 2014, 16:11

ca e de tot rasul? incerc o intrebare trista (ca revolta am avut in strada, cand am strigat „jos basescu”, si m-am lovit de jandarmi): are vreo legatura domnul brleanu cu fotbalul? ah, i-am gresit numele. i-am zis „brleanu” in loc de „burleanu”. dar are vreo importanta? nu. poate individul de la cotroceni sa se supere la ce am scris, da’ domniei sale ii plac parasutistele. blonde, daca se poate.

pawn  •  9 mai 2014, 16:16

@haiducul
pai cum ce se intampla?? nu ti-a zis domnu’ tolontan? doamna udrea va ajunge la…a, stai asa. nu, zicea si el. acuma…tu te uiti in gura tuturor?

Comentează