Hagi și străinii

UPDATE: Am trecut în revistă, împreună cu Ovidiu Ioanițoaia, primul set de comentarii la articolele noastre. Amuzați, am constatat că, deși articolele sînt în bună măsură opozabile ca argumentație, amîndoi am cules mai ales reacții critice. Ca și cum aceiași oameni care citesc textele ar avea păreri diferite, în funcție de locul unde comentează: blogul directorului gsp sau blogul meu.
De fapt, explicația e ceva mai simplă. Citesc aceeași oameni (trimiterea de pe gsp.ro a fost comună pentru ambele texte), dar se exprimă, cu predilecție, cei care nu sînt de acord cu tine. În general, critica e un impuls mai rapid și mai substanțial decît exprimare aprobării.

miercuri, 9 aprilie 2014, 9:59

UPDATE: Am trecut în revistă, împreună cu Ovidiu Ioanițoaia, primul set de comentarii la articolele noastre. Amuzați, am constatat că, deși articolele sînt în bună măsură opozabile ca argumentație, amîndoi am cules mai ales reacții critice. Ca și cum aceiași oameni care citesc textele ar avea păreri diferite, în funcție de locul unde comentează: blogul directorului gsp sau blogul meu.
De fapt, explicația e ceva mai simplă. Citesc aceeași oameni (trimiterea de pe gsp.ro a fost comună pentru ambele texte), dar se exprimă, cu predilecție, cei care nu sînt de acord cu tine. În general, critica e un impuls mai rapid și mai substanțial decît exprimare aprobării.

Răzvan Burleanu a spus că “Gheorghe Hagi este recunoscut pentru misoginismul său”. Imediat, fostul mare fotbalist a pus lucrurile la punct.

“Respect femeile, sînt temelia familiei mele!”, a spus Hagi, pentru “Libertatea”. Apoi, neputîndu- se înfrîna, a continuat: “Oricum, sînt în continuare uluit și dezamăgit. Cînd toată lumea îl fugărea pe nea Puiu să-și dea demisia de la FRF, noi căscam gura la nu știu care femeie din străinătate! E prea de tot, e rușinos! A ajuns să ne dea termene o femeie care n-are nici o treabă cu România”.

Mai e ceva de comentat?

Da, mai e. Gică Hagi, dacă nu sînt de acord cu tine nu înseamnă că nu te respect. Citește tu ceea ce ai spus și vezi dacă nu cumva te contrazici după doar cîteva cuvinte în ceea ce privește părerea față de femeile din fotbal. Nu e o rușine să greșești, dar e cam ciudat să nu-i spui lui Hagi adevărul în față pentru că el e mare. Tocmai de dragul gloriei lui îi face bine această fermitate a opiniei contrare.

Și încă ceva.

Dacă echipa Popescu – Hagi ar fi cîștigat conducerea Federației, postul pentru care s-a stîrnit polemica legată de cehoaică ar fi fost atribuit unui tînăr eminent, Octavian Bivolaru. Îl recomandă pe Octavian faptul că e fiul tatălui său, mult mai cunoscutul Cristian Bivolaru? Nu, îl recomandă studiile din străinătate, licența în drept și faptul că lucrează la Departamentul juridic al FIFA.

Cînd a fost angajat la FIFA, nimeni de la Zürich nu s-a gîndit că “n-are nici o treabă cu Elveția”. Și parcă e mai de înțeles pentru elvețieni să strîmbe din nas la adresa unui român decît pentru noi să ne dăm jigniți cînd vine vorba de a angaja un ceh. Urmarea? Pentru că nimeni nu l-a privit ca pe un străin, Octavian Bivolaru a devenit un om perfect calificat pentru poziția din FRF.

Marketa Haindlova a renunțat să vină. Poate că Burleanu nu are un om mai bun acolo decît cel din echipa adversă, chiar dacă Octavian Bivolaru n-a mîncat salam cu soia și nici n-a luptat cu “dictatorul” Sandu. E doar o opinie.

Închei prin a-i da integral dreptate lui Hagi, la una dintre zicerile sale. Atunci cînd spune: “Noi trebuie să-l descoperim pe Burleanu, nu el pe noi”. Absolut corect! Dar pentru asta, noul președinte al FRF trebuie judecat după fapte, nu după prejudecăți.

Final. Dacă s-ar vota mîine, probabil că majoritatea suporterilor ”naționalei” și-ar dori un selecționer străin. Nu Hagi a împins lucrurile în acest unghi mort, ci cei care i-au risipit moștenirea.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Lucky  •  9 aprilie 2014, 10:11

Eu îl respect pe Hagi nu pentru ce-a fost ca fotbalist. Să zicem că i-a dat Dumnezeu talent şi n-a fost numai meritul său (deşi e foarte discutabilă chestiunea, în condiţiile în care atâţia alţii au fost egal de talentaţi).

Dar îl respect enorm pentru că şi-a sacrificat toată averea – şi e într-o situaţie extrem de delicată (ca să nu spun disperată) -, pentru UN IDEAL (de care o să profităm toţi – chestia cu „profitatul nostru de pe urma lui Hagi” observaţi că se repetă…).

Asta n-a mai făcut-o nimeni în fotbalul nostru, şi asta îi dă o mie de cecuri în alb.

Iulian  •  9 aprilie 2014, 10:14

Slab articolul. lasati-l pe Rege in pace, stim si noi cititorii sa ii filtram declaratiile, nu trebuie sa ii spuneti voi daca a gresit sau nu. Presedintele nou sa faca, nu sa se certe. Inca e un nimic sa ii dea peste nas lui Hagi. Hagi are dreptate intrucat in campanie Burleanu a prezentat-o in staful sau, iar acum astepta un raspuns cat timp fata se relaxa la plaja ??? Pai ce raspuns daca era deja in staful lui. Ca si cu cel ce va veni la juniori. Prezentat in staff, aflam acum ca s-au incheiat negocierile, deci el nu isi daduse inca acordul Miroase treba cu Burleanu si sincer nu cred ca il prinde sfarsitul anului la FRF

michael jordan  •  9 aprilie 2014, 10:25

nu cred ca a zis hagi asa, nu pun baza in ce scriu ziarele ca ar fi spus x sau y pentru ca nu sunt verificabile. vreau sa aud eu cu urechile mele, apoi cred. tot libertatea a lansat zvonul cu plecarea lui iordanescu si pana la urma s-a dovedit o minciuna infecta.

pawn  •  9 aprilie 2014, 10:25

ha, ha, ha…si evitare (lipsita de eleganta) a adevaratei probleme: burlanu’ a ajuns acolo nu ptr ca ar fi avut cea mai mica legatura cu fotbalul, ci ptr ca a fost trimis de basescu, care a rasturnat muntii pentru a-si pune lingaul acolo.
ma rog…de unde nu este, nici n-ai ce sa ceri. astept totusi, dupa 20 decembrie, cu un mic suras si cu un mare interes, investigatiile privind traficul de influenta facut de ziaristi. ca si ei sunt oameni supusi intrebarilor, nu?

brod  •  9 aprilie 2014, 10:30

din păcate, când vine vorba despre antrenor şi ne amintim de hagi în respectiva ipostază…
şi mai din păcate, marile performanţe ale „academiei” sale de la viitorul se concretizează în vânzări de jucători (cei mai mulţi, către finul gigi) şi într-o grămadă de meciuri urâte, la care suspiciunea de blat înseamnă un dulce eufemism.
hagi a fost un om dintr-o bucată, dar… i-a cam trecut. anturajul… vârsta… altele? acum, devine din ce în ce mai violent şi mai greu de respectat.

NICK70  •  9 aprilie 2014, 10:36

Catalin cred ca ai scris articolul pentru ca ti-a placut sa intri in polemica cu majoritatea ,este clar in declaratia lui Gica ca era vorba de competenta doamnei nu despre misoginism asta numai daca vrei sa interpretezi cum a facut-o burleanu asta ,care a preferat sa-l atace murdar pe Hagi decat sa dea o explicatie despre competentele doamnei in cauza care dupa parerea lui este ca aerul pentru FRF.

Calin  •  9 aprilie 2014, 10:52

Total de acord cu Hagi.

Din citatul „A ajuns să ne dea termene o femeie care n-are nici o treabă cu România” de subliniat partea cu „n-are nicio treba cu Romania” si nu partea cu femeia.

Componenta misogina este o perdea de fum, o divagatie de la subiect.

maria  •  9 aprilie 2014, 10:56

domnului hagi nu trebuie decat sa-i prezentati una langa alta doua poze alaturate cea cu cehoaica si una cu candidatul sau la sefia frf.de la rahova si sa ne spuna el cine ar fi mai indreptatit sa lucreze la frf.

Andrei  •  9 aprilie 2014, 10:57

Daca nu-i convine sa vina doamna sakfnsaonsdbew in conducerea FRF asta inseamna ca-i misogin?:)) Despre ce vorbim aici?:)) Ce ne place noua sa ne atacam valorile. Eu zic sa-i taiem capu’ Nadiei Comaneci ca sta in SUA si nu vine sa stea in Romania. Rasista fata. Burleanu asta tre sa vina sa ne demonstreze ceva, Hagi ne-a facut sa plangem de bucurie, probabil tot Hagi ne va face din nou sa plangem , numai ca Ianis. Burleanu ar trebui sa fie fericit ca-i contemporan cu un astfel de om care incearca sa faca ceva pentru fotbalu romanesc. Toata Romania stie ca au fost aranjate meciurile cu Dinamo si Steaua, dar toata Romania uita lui Hagi i s-au refuzat multe penalty-uri in timpul anului.

fanulumocanu  •  9 aprilie 2014, 11:02

HAGI este cea mai mare personalitate din viata publica romaneasca, un reper valid din toate punctele de vedere. Copiii mei pot sa-si doreasca sa ajunga medici, electricieni sau ingineri. Dar in ceea ce priveste modul de a privi viata, as fi linistit daca ar imprumuta de la HAGI. Acum, sa-l creditez pe Burleanu ca poate fi intr-o disputa cu HAGI, e burlesc.

dac.impielitzat  •  9 aprilie 2014, 11:08

si inca o data Tolo o zice frumos si raspicat p’aia dreapta.
Hagi, urat iti mai sta cand nu stii sa pierzi. Si urat mai dai cu bata-n balta… toti o rupem cate-odata, da’ tu esti de-a dreptul urat.
Burleanule, faza cu santajul lui Prodan… faza de securist tata… urat esti si tu. Bliak!

Tolo sanatate si respect!

cristi  •  9 aprilie 2014, 11:09

sa mai vedem…burleanu e nimeni dar cine stie poate flacaul e capabil si Gicuta e doar ,,usor iritat,,

machedonul  •  9 aprilie 2014, 11:11

Pentru Tolontan
Foarte curios ca nu ai pe cineva care sa faca un control de calitate pentru a asigura ca referintele tale sunt corecte?! Cind scri ca „Cînd a fost angajat la FIFA, nimeni de la Zürich nu s-a gîndit că “n-are nici o treabă cu Elveția” uiti ca FIFA este o organizatie pentru toate federatiile din lume si nu o reprezentanta a Elvetiei!
FRF insa reprezinta numai fotbalul romanesc!
Inainte sa fiti lingai cu acest Burleanu, care a cistigat alegerile prin implicatia politica, nu pierdeti respectul pentru cel care este respectat in toata lume. Daca spui Hagi ai o sansa de „n” ori mai mare sa se stie despre cine vorbesti decit daca spui Burleanu sau Tolontan!
Buna dimineata Romania! Este timpul sa va treziti!

Cheetah  •  9 aprilie 2014, 11:22

Dupa cum va dati seama si Dvs, Domnule Tolontan, aici nu e vorba de misoginism la Gica Hagi, un om cu un bun simt si modestie ce pot fi model pentru foarte multi dintre noi.
E vorba de altceva, de un conflict ascuns intre Burleanu si Hagi, pe care Dvs. presa ar trebui sa-l „dezveliti” iubitorilor si cotizantilor fenomenului fotbal autohton.
Maria cehoaica a cazut ca musca-n lapte intr-un conflict care nu o priveste in nici un fel, iar primul care ar trebui sa-i ceara iertare pentru presupuse acuzatii nefondate ar trebui sa fie chiar Burleanu. De ce? Pentru ca a invitat-o in groapa cu lei.

Mircea  •  9 aprilie 2014, 11:28

Catalin, daca cineva considera ca femeile nu sunt bune la orice lucru pe lumea asta, nu inseamna neaparat ca e misogin! A idealiza femeia si de a o plasa pe un piedestal reprezinta o mare greseala si un lucru daunator chiar femeii, pentru ca este o MINCIUNA.
Hagi nu se contrazice neaparat, nu stiu de unde ai dedus asta, cred ca este mai mult o perceptie pe care ti-ai indus-o singur, intentionat sau nu.
Cat despre Burleanu, chiar nu sunt multe de spus. Are scoala de partid si asta se vede cu ochiul liber. Din pacate, astea sunt variantele din care avem de ales, nu doar in fotbal: fie batrani corupti si manjiti, fie tineri politruci, cu limbaj de lemn si gandire stalinista, mascata intr-un ambalaj capitalist scrobit.
Oricum, in Romania nu mai este demult o surpriza sa vezi lipsa de respect si atacuri din partea non-valorilor fata de monumente reale ale acestei tari, altfel atat de saraca (vezi luana ibacka vs NADIA COMANECI, ruxandra dragomir vs ILIE NASTASE etc etc)..
Tara cu cele mai multe lichele pe metru patrat…

Cătălin Tolontan  •  9 aprilie 2014, 11:34

13, machedonul: cind lucrezi in elvetia te supui legilor elvetiene. Cei mai multi angajati de la FIFA sint, de departe, rezidenti elvetieni. Si Elvetia e printre cele mai conservatoare piete ale muncii din Europa, daca nu cea mai conservatoare.
Si uite ca totusi un roman a intrat acolo. Asta am vrut sa spun.

7, calin: inteleg ce spui, dar ambele sint un continuum in gindirea lui Hagi. De ani de zile se vede asta. Considera ca femeile au rolul lor, incompatibil cu anumite domenii, printre care si fotbalul. E parte, asa cum spune, a educatiei sale. E o perspectiva asupra lumii, pur si simplu luam act de ea.

In al doilea rind, ai dreptate, pe el de multa vreme il apasa ideea ca strainii vin in fotbalul nostru la un nivel valoric scazut. E vorba si de jucatori, dar si de antrenori. Si asta e de discutat, pentru ca am ajuns intr-un punct unde ar fi nevoie de expertiza unor straini. La centrele de copii si de juniori, de pilda. La marketing nu cu un strain a venit Popescu in echipa sa?!

Ca Hagi si generatia lui au construit suficiente resurse ca sa se profesionalizeze totul si nu s-a intimplat, asta nu e nici vina lui Hagi si nici a lui Burleanu. Ci a altora.

Laurentiu  •  9 aprilie 2014, 11:35

Domnul Tolontan, ve rog frumos fiti 100% corect in cel priveste pe Hagi. Toata presa din Romania v-ati pus in cap sa il distrugeti pe Hagi.Lucrurile sunt mai mult decit evidente. Sunt un mare fan Hagi, dar asta nu ma impiedica sa nu fiu corect si sa recunosc cand Hagi vorbeste prosti sau face cite o gafa. Stiu ca, Hagi nu este un orator bun(si vreau sa ma opresc doar aici, in ce priveste exprimarea lui). Faptul ca a ales sa faca fotbal de performanta si a lasat scoala(sau mai bine spus limba romana) deoparte nu este o scuza pentru el. Este un om serios, si inteligent, putea sa le faca foarte bine pe amindoua .Nici macar ca este aroman si vorbeste alt dialect in casa nu este o scuza. Insa nu pot sa fiu de acord cu cei care il fac analfabet.Hagi nu este in nici un caz analfabet. Revenind la comentariu dumneavoastra , parerea mea este ca INFLORITI. Hagi a spus ca, intr-o luna nu a vazut nimic la federatie decit poza cu doamna sau domnisoara in bikini. Si a intrebat-o cine e dinsa ca sa deie termen federatiei? ASTA DOMNUL TOLONTAN NU INSEAMNA MISOGINISM. Daca spunea ca nu are ce cauta in fotbal pentru ca este femeie atunci da, putea fi acuzat de misoginism.Ce sa citeasca Hagi din comentariul dumneavoastra? Nici cind spuneti ca se contrazice nu aveti dreptate. Aia nu inseamna misoginism domnul Tolontan.

katalin1  •  9 aprilie 2014, 11:42

Daca Burleanu isi permite sa vb asa acum cu un monument ca Hagi,imi inchipui la ce putem sa ne asteptam.Hagi nu e perfect,dar e Hagi.Deocamdata acest baiat e suspectat ca a luat niste terenuri pe pret de nimic,a licitat doar tatal si unchiul lui.E suspectat ca a fost pus de basescu( fotbalul inseamna multe voturi si bani),deja vad acelasi stil,tupeul si mersul la cacealma.

grinus  •  9 aprilie 2014, 11:50

Pui o femeie frumoasa undeva unde sunt masculi si se schimba complet dinamica, asta e garantat. E un fapt asta. Se duce pe prispa tot. Iar faptul ca Burleanu il face misogin pe Hagi, arata cat de idiot e si ori nu stie, ori nu vrea sa citeasca pintre randuri. Orice barbat care face alt barbat misogin…. asta e semn rau de tot.

dabija  •  9 aprilie 2014, 11:53

„Regele” sa se comporte ca un rege si sa fie mai rabdator cu noua conducere FRF. Altfel va fi in continuare rege peste fotbalul corupt format pe calapodul „Cooperativei”.
Sau regele vrea inapoi cooperativa. Sa spuna clar.

george  •  9 aprilie 2014, 11:54

Daca Radu Stefan spune ca nu se simte in largul lui la nationala se gaseste 90% din mass media (in numele suporterului roman) sa-l puna la punct, de parca dreptul de a nu face parte dintr-un grup pe care el nu-l agreeaza e un fel de obligatie; daca Burleanu a reusit printr-o strategie, nici macar foarte complicata, sa demonteze o caracatita de care se credea ca este indistructibila, inseamna ca e securist sau om de partid.

Asta e Romania Cataline, mai trebuie sa treaca ani multi sa devenim normali, pana atunci tara o sa stea buluc la TV sa admire „vedete” banuite de coruptie alergate de procurori sa fie duse la discutii, si o majoritate care ne cere sa nu-l contrazicem pe Rege si pe Didi Prodan .. asta e chiar ridicol, ni se cere sa nu-l comentam pe Didi Prodan.

alex  •  9 aprilie 2014, 11:55

Cred ca e prima oara cand nu iti dau dreptate Cataline. Hagi nu s-a exprimat el ca un academician, dar a vrut sa sublinieze ca am ajuns sa aducem oameni din alta tara sa conducem federatia? Hai ca asta e culmea, sa=l acuzam de misoginism. Burleanu in afara de faptul ca apare mai des pe sticla intr-o luna decat Sandu intr-un an de zile, CE decizie importanta a luat? Multa lume a zis, mult nu o sa o duca la frf si o sa fie repede uitat, ca un vis urat.

zdup  •  9 aprilie 2014, 11:56

Mi-ai antepostat ideea, „machedonule”. eram pregatit sa-i transmit lui Tolo exact acelasi mesaj, cand iata alt cititor care, aprofundand, mi-a luat-o inainte. Este neechivoc faptul ca Tolo isi construieste articolul pe un exemplu categoric neincident speţei. FIFA, prin natura ei de Federatie internationala, are angajati proveniti de nationalitati diverse, ci nu „din Elvetia” (ce greseala a putut scapa in articol!). Pe cand, in cazul nostru este vorba despre o Federatie nationala. Insa, desi exemplul este cu desavarsire gresit ales, esenta articolului este partial corecta. Adica este corecta in sensul in care nu este relevanta nationalitatea unui salariat (asta ca regula generala, particularizand, in domenii specifice unui stat, este relevanta nu atat nationalitatea, cat cunoasterea in detaliu a domeniului national respectiv). Conteaza, asadar, doar experienta si expertiza profesionala (inclusiv in domeniile nationale). Aici intervine partea mai putin reusita a articolului, intrucat acesta ar fi trebuit sa puna accent pe eventuala calificare si experienta recunoscute in domeniu, in general, si in mod special in domeniul fotbalului national, a celei in discutie. Cat priveste latura misogina a discursului lui Hagi, evident ca este o pista gresita, deoarece Hagi nu critica nominalizarea respectivei din cauza genului caruia ii apartine (precizarea genului venind doar ca urmare a faptului ca subiectul priveste, in definitiv, o femeie), cat din prisma lipsei de exeperienta in domeniul fotbalistic si a faptului ca provine dintr-o alta tara. Este adevarat ca, de principiu, apare ca gresită referirea lui Hagi la faptul ca respectiva provine dintr-o alta tara, insa, daca aprofundam si particularizam declaratia, putem suprinde si un dram de adevar in aceasta, in masura in care este indubitabil ca experienta profesionala include latura concreta a domeniului (aici in sensul in care ar fi necesare cunostinte concrete despre situatia fotbalului romanesc, nefiind suficiente cunostinte generaledespre fenomen şi, deci, supeficiale in context).

Lereter  •  9 aprilie 2014, 12:14

Dl Burleanu a venit in fotbal impins de fotbalul de sala,si se spune (posibil) de relatia sa cu dl Ghita („pupila”,dlui Ponta).Nu contest ca schimbarea lui M Sandu,cu Dl Burleanu poate fi benefica. Doar ca acesta s-a si aliat cu Chivorchian,finul lui Corleone,om care stie cooperativa din fotbal. Apoi a inceputv razboiul, nu cu cei corupti, ci cu Hagi,Prodan,Hateganu. Nu este „cuser” !. Ca si amicul Vochin,si dl Tolontan au sarit in apararea lui Burleanu. Dlor,la cite a facut Hagi,in teren si pe marginea lui,ar fi trebuit ca Burleanu sa dea dovada de mai mult respect,retinere. In fond Burleanu a venit doar cu promisiuni,Hagi a adus,deja, ceva palpabil. „Te respect,dar nu sint de acord ,cu tine”-zice Tolontan-pacat,eu credeam ca lucrul dovedit,este deasupra unei promisiuni !. Apoi,Hagi a spus ca nu era necesara prezenta unei fetiscane,din zona Cehiei,parca.Nu a jignit,nu inseamna misoginism. Si Tolontan si Vochin il apara ,nu prea justificat pe un baietas ales cu mai multe bilete de vot,decat prezenti in sala,iar printre astia ,Martian si Mititelu ,si in plus smecherasi,de pe la cluburi scolare,care nu au liga afiliata la FRF (cu competitii serioase). Cam asta e problema. Eu atata vreme cit vad ca Hateganu,de exemplu e suspendat ca „nu a dat pentru Dinamo”,iar altii,care ,la fel au facut,dar la altii,micuti, pentru alte echipe ,au scapat,nu pot sa nu ma mir.Dupa parerea mea Burleanu a inceput prost,si stiu multe din legile lui Murphy. Dar ,dl Tolontan m-a deziluzionat. Dle Hagi ar fi trebuit sustinut si daca ar fi spus ceva gresit,ca stii dta,de ce !!. Dar ,il preferi pe Burleanu. Mai vedem noi ,pina cand !!

Costi  •  9 aprilie 2014, 12:19

Draga Tolontan ma rezum doar la atit: TE IUBESC HAGI! TE IUBESC HAGI!

dan  •  9 aprilie 2014, 12:20

tolontane, eu zic sa vb cu sefu tau , basescu , sa-ti dea functia de prim ministru, sau sef anaf, ca vad ca te pricepi mai bine la partea asta cu investigatiile,sa bagi lumea la parnaie, sper sa se tina cont si de ancheta cu gala bute si sa intre si tanti leana la racoare, desi cred ca se va musamaliza

despre HAGI, tot RESPECTUL, SA VA FIE RUSINE, ATI VAZUT CUM IL IDOLEATRIZEAZA TURCII…ACEASTA GENERATIE DE AUR , E SINGURUL LUCRU PT CARE AM IESIT IN STRADA LA 4 DIMINEATA ACU 20 ANI SI NE-A FACUT MANDRI CA SUNTEM ROMANI,

TOLO TU ESTI MANDRU CA ESTI CONDUS DE MARINAR

SA TI FIE RUSINE, HAGI FOREVER

Calin  •  9 aprilie 2014, 12:40

@ Tolontan
7, calin: inteleg ce spui, dar ambele sint un continuum in gindirea lui Hagi. De ani de zile se vede asta. Considera ca femeile au rolul lor, incompatibil cu anumite domenii, printre care si fotbalul. E parte, asa cum spune, a educatiei sale. E o perspectiva asupra lumii, pur si simplu luam act de ea.

Calin:
Da, probabil ca asa este; Hagi are o ideea clara referitoare la pozitia femeii, care poate fi explicata.
Dar nu despre educatia lui Hagi este vorba.
Din punctul meu, Burleanu greseste ca intra intr-o discutie fara rost si din care nu poate castiga.

In al doilea rind, ai dreptate, pe el de multa vreme il apasa ideea ca strainii vin in fotbalul nostru la un nivel valoric scazut. E vorba si de jucatori, dar si de antrenori. Si asta e de discutat, pentru ca am ajuns intr-un punct unde ar fi nevoie de expertiza unor straini. La centrele de copii si de juniori, de pilda. La marketing nu cu un strain a venit Popescu in echipa sa?!

Calin:
Sunt de acord cu expertiza si ca aceasta ar trebui cautata acolo unde exista. Problema este ca doamna cu pricina pare total demotivata, nu neaparat de pozitia respectiva, ci de faptul ca trebuie sa vina in Romania. 30 de zile pentru un raspuns nu este acceptabil.

Ca Hagi si generatia lui au construit suficiente resurse ca sa se profesionalizeze totul si nu s-a intimplat, asta nu e nici vina lui Hagi si nici a lui Burleanu. Ci a altora.

Calin:
Burleanu incearca sa schimbe ceva. Apreciez gesturile de intrare in normalitate pe care le face: dialogul cu presa in cadrul conferintelor organizate cu regularitate si nu vorbele aruncate la misto prin geamul masinii, vanate de ziaristi etc. Face greseli, acestea sunt inerente si din ele ar trebui sa invete. Si repede. Din partea mea se bucura de incredere.

Hagi pe de alta parte, este direct interesat si asta se vede: banii lui sunt bagati in fotbal. Pe langa parti-prisurile evidente (si acestea pot fi explicate), asteapta ajutor concret pentru fotbal in general, care s-ar repercuta si asupra proiectului lui in particular. Proiect care multiplicat la nivel national, este calea care duce la iesirea din colapsul actual al sistemului.

Adrian  •  9 aprilie 2014, 12:44

Salut Catalin,

Bravo, ai ajuns acolo!!!

Ai ajuns sa iei fragmente din text, sa le interpretezi tu, sa spui care e treaba. Am ajuns sa facem analiza pe text ca la gimnaziu. Il iei pe Hagi si il descompui in propozitii si virgule.

E ca si cum ar veni Hagi la tine si ti-ar spune cat de bun esti ca si jurnalist, ca si redactor-sef, dupa numarul de duble tinute. 10, 100, 1000, 2000, 2014…2015??

Mai tine joaca?

Scrie si tu articole cu substanta ca doar ai prestanta. Adu si tu niste bucurie in ochii privitorului nu balacareala ieftina si dispute pe interpretari scoase din text… Ai pretentii de la altii sa dar tu te uiti in oglinda? Asta esti tu? Atat poti??

Ma mir…

AndreiDinGalati  •  9 aprilie 2014, 12:54

dupa cate stiu sunt 3 tipuri de medalii :aur, argint si bronz.ca sa vezi bronzul ar trebui sa castigi o finala mica la un campionat .aurul e strict pentru campioni .pai si de unde vine atunci generatia de aur? de la vopseaua aia galbena care o aveau in par?pai daca sferturile sunt suprema performanta sa ma scuzati dar suntem sub tarile care joaca pe terenuri unde portile sunt formate din 2 baobabi si care au performante mai mari ca ale noastre.va amintiti de camerun care matura cu generatia de aur cu jucatori de jumatate de 100?si vorbim de nationala unde ai nevoie de 11 talente si 1 selectioner,unde banii nu sunt alfa si omega ca la cluburi
unde banul intradevar dicteaza.hagi si popescu intradevar mari jucatori, hagi nominalizat si la balonul de aur,mari jucatori dar atat punct.au ajuns monumente de acord cu dvs dar asta e si o obligatie in plus ptr ei, sa fie un model de comportament si imagine,sa gandesti de 3 ori inainte de a vorbi sau face ceva 1 data, nu sa mi se dea un hotel ca altfel nu mai vin la nationala, la noi legea nu se aplica,jignim ptr ca suntem monumente.prodan ca si multe alte „foste glorii” acuali fripturisti,atarnatori si pomanagii si cu tupeu nesimtit, vrei sa plec imi dai 100.000 euro.ptr ce badie?ce performante ati facut la echipele de tineret?zero.va tineti cu dintii de posturi ca altfel nu va ia nimeni.sa le faca 500 euro salariu si bonusuri mari de performanta la patrihotii de carton sa vedem cati se mai infing la munca.
nici mie nu preaimi inspira mare incredere burleanu,e inca un copil, dar sa asteptam totusi un an sa putem face un bilant.3 sferturi din mandatele lui sandu si mitica li s-au pupat mainile si talpile si pustiul asta trebuie in 1 luna sa castige CM,CE si sa avem 4 echipe in UCL.daca popescu nu era condamnat ce pretentii aveati pana acum de la el?ca are nevoie de vreo 20 ani sa puna fotbalul pe linia de plutire nu?unde mai este echidistanta ziaristului?parca prea multi ziaristi scriu pe prietenii, simpatii,cumetrii si antipatii

tardelli  •  9 aprilie 2014, 13:00

Hagi e atat de destept incat si-a dat seama de valoarea unei femei vazand-o in bikini intr-un tabloid!?!
Ar trebui sa-si ia consilier de imagine
Intai gandesti apoi deschizi gura.

Paul  •  9 aprilie 2014, 13:00

Excelent comentariu. M-am saturat de prejudecata asta ca fostele glorii nu trebuiesc contrazise, au drept la imunitate in fata legii…etc. A fost numit si la nationala doar pe baza numelui, fara pregatire la o scoala din strainatate, fara rezultate bune inainte la o echipa de club. Doar esecuri…De ce nu vorbeste nimeni sau se vorbeste foarte putin despre blaturile rusinoase pe care le face la viitorul. Si despre sumele care se pariaza pe viitorul…
Da, sint de acord, cea mai buna solutie ar fi un antrenor strain de top. Dar asta, la fel ca si naturalizarea unor jucatori talentati este privita ca o blasfemie. de ce ? Ignoranta pe de o parte si interese pe de alta parte. Avem nevoie de conducatori straini, profesionisti si integri, care sa faca performanta in toate domeniile. De la economie si transporturi pina la sport si turism. Nemti, elvetieni, englezi, francezi… asa, macar vreo 20 de ani.

nelutzu  •  9 aprilie 2014, 13:33

Catalin, apreciabil demersul tau de a-i mai da peste nas lui Hagi. Toti romanii il apreciaza pentru ce a facut, in primul rand ca jucator, dar uneori este nevoie sa fie „tras de maneca” pentru ca o ia pe aratura. Hagi nu se poate „razboi” cu prezentul purtand vechiul tricou cu nr 10. El trebuie sa ramana ancorat in prezent, sa se cenzureze mai mult si sa isi apere cauza intr-un mod elegant. Altfel, e bine sa stie ca cine ii vorbeste in cuvinte pe care el nu le stie nu inseamna neaparat ca il injura.

vineri12  •  9 aprilie 2014, 13:37

Eu cred sincer că toți cei care nu sunteti in stare sa decelati misoginismul din declaratiile lui Hagi sunteti cei care scuipati seminte in capul doamnei Timnea, doctor la Concordia și care le trimiteți la cratiță pe arbitrele de fotbal.

A respecta pe cineva (si eu il respect pe Hagi) nu inseamna a-i trece cu vederea defectele, ci tocmai a-l indruma sa si le corecteze.

qpax  •  9 aprilie 2014, 14:25

1. Hagi are dreptul sa critice, orice aspect din fotbalul romanesc, nu neapart pentru ca e Hagi, ci pentru ca conduce un club de fotbal si membru afiliat al FRF. Decizile FRF, strategii de marketing, etc … orice gen de aspecte care privesc fotbalul romanesc, si care se rastrang si asupra clubului patronat de el. Hagi a criticat, Burleanu a jignit. Din declaratia sa initiala nu rezulta in nici un caz ca Hagi ar fi misogin … a criticat doar lipsa de realizari a noii conducere FRF, care intr-p luna de zile de la investire, nu au facut altceva decat sa posteze o poza cu femeie, viitoare angajata, sa pp, intr-o postura neprofesionista, pe site-ul federatiei. Daca asta este o afirmatie misogina, inseamna ca tu, burleanu si cu liderul vostru spiritual ilegitim, trebuie sa va duceti toti la un control de specialitate. Deasemnea … nu poti sa te referi la Hagi ca ar avea o gandire periferica (Burleanu a folosit ‘periferiala’, ca este un basist figurant … dar termenul nu este inca sanctionat de Academia Romana) … in ce priveste foitbalul … nu numai nivelul la care a jucat Hagi, dar si ce a realizat in fotbal dupa, un club, o academie, o strategie pentru juniori; afirmatiua este cu atat mai jignitoare cu cat este facuta de cineva care este atat de periferic cu fenomenul, incat nici nu se afla in el … un anonim in fotbal, si ca experienta si ca imagine, atat in Romania cat si pe plan extern: Burleanu!
2. Despre conditile care trebuiesc indeplinite de un presedinte de federatie, si in fotbal si in toate sporturile. In primul rand acesta este de preferat sa provina din fenomen … toate federatile sunt conduse de fosti mari sportivi … si nu este o coincidenta … este un semn de respect si o recunoastere a faptului ca cineva care a trait in fenomen, cunoaste in amanunt problemele cu care se confrunta, si poate identifica mult mai usor solutii de rezolvarea lor. In al 2-lea rand experienta si competenta in fenomen, pe care Burleanu nu o are, nici ca realizari nici ca varsta … nu stie ce pp conducerea unui club de fotbal, a unui sindicat de fotbalisti, etc … cu atat mai putin un mecanism de ampoarea FRF! In al 3-lea rand imagine … un presedinte de federatie, numele lui trebuie sa aibe rezonanta in fenomen, atat interna cat si externa … componenta de imagine este esenitala, pentru aceasta functie … si raporturile cu partenerii externi, ai o recunoastre, si un anumit respect, obtii amicale pentru nationala mai usor, etc. (m-am saturat sa explic concepte elemntare … la basisti, care sunt oricum impasibili si la cantiatatea si la calitatea argumentelor). In al 4-lea rand … skill de comunicare … aici Hagi nu o fi nici el in top, dar un Popescu, un Dumitrescu … skill-urile de comunicare ale lui Burleanu, le vedem cu totii … intr-o singura luna, si-a pus in cap toata Generatia de Auri, proferand jigniri si calomnii fara fond factual, asupra unor simboluri si asset-uri ale fotbalului romanesc, si membrii afiliati si sponsori ale echipelor nationale. Al lasa mai multe concluzi, la latitudinea … basistilor … daca as avea increde ca au acapacitatea sa le traga! In a 5-lea rand … notiuni de baza despre management si administratie … nothing fancy … ca FRF-ul nu este o societate comericala, cu scop lucrativ, si nu are ca obiect de activitate obtinrea de profit … deci doar pe 5 … componentele care tin de competenta, experienta, familiarite cu fenomenul , si bineinteles de imagine, sunt prioritare, si constituie esenta functie de presedinte de federatie. Aceste sunt principalele componente ale functiei de presedinte de federatie, oricare … si Burleanu asta al vostru … nu poate sa depasesca pe nimeni din Generatia de Aur … ca si calificare! Si la toate astea eu as mai adauga … ca este de preferat ca respectivul presedinte sa nu fi facut politica … cum Generatia de Aur s-a tinut in general departe de politica si au ramas in fenomenul pe care il iubesc, tot ei … iar Burleanu este 100% o creatie politica recunoscuta si decorata … din Generatia de Aur … castiga!

Calin Dragomirescu  •  9 aprilie 2014, 14:35

Hagi e un geniu al fotbalului dar mai presus de toate un om cu suflet foarte bun.
Burleanu sa dea Dumnezeu sa fie sanatos si sa faca treaba, desi cred ca decat Mircea Sandu oricine poate sa faca mai bine.

cenecede  •  9 aprilie 2014, 15:30

Daca era vorba de un barbat si ar fi spus ca „… un tip din strainatate” era cumva nepotrivit? Asa zicem noi: unu’ lungan, unu negru’, o femeie, nu inseamna nimic discriminator.
Respect HAGI si copiez pe fanulumocanu:
„Copiii mei pot sa-si doreasca sa ajunga medici, electricieni sau ingineri. Dar in ceea ce priveste modul de a privi viata, as fi linistit daca ar imprumuta de la HAGI. Acum, sa-l creditez pe Burleanu ca poate fi intr-o disputa cu HAGI, e burlesc.”

Adrian  •  9 aprilie 2014, 15:36

(dupa update)

Salut Catalin,

mi se pare normal sa fiti amuzati ca doar tot din moldova stim ca numai cand tara arde babele se piaptana. Chiar ard stadioanele, ard bazele sportive, arde tara voastra iar daca voi sunteti amuzati inseamna ca v-ati obisnuit deja cu prostiile si prostioarele inghitite atatia ani. Stiti povestea cu brosca ce este pusa la fiert si nu sare din apa?

De acord cu Laurentie care in comentariul lui arata si argumenteaza ca nu esti corect si echidistant si mai ales intaresc ce am scris la nea Ovi care la fel, nu a pastrat distanta regulamentara.

Da e normal sa se arunce cu pietre in amandoi pentru ca desi ati tratat situatia in mod opozabil din punctul tau de vedere, iti spun ca ARTICOLELE SUNT LA FEL. Ambele au tendinte de a scoate CEVA in evidenta si nu cauta rezolvarea si solutionarea ci polemica si DISCUTIA IN VAN.

Da, mai repede te bagi in seama si esti citit daca scrii tampenii. Asta aduce faima de a fi in gura tuturor dar in inima nimanui.

Timpul trece, like-ul merge, voi muncim cu spor!?

Logica sanatoasa!  •  9 aprilie 2014, 15:51

29
AndreiDinGalati Says:31
Paul Says: , sunt perfect de acord logica voastra. si eu m+am saturat de „simbolurile Romaniei”. caca maca! au fost f. buni in ce au facut , dar au fost platiti pentru asta si au cules roadele. ei trebuie sa fie analizati pentru tot ce au reprezentat si reprezinta pe parcursul vietii, nu doar pt. excelentele in domeniul lor. si stiti de ce sunt absolut de acord cu logica voastra? pt ca e normal ca romanii sa aiba o asemenea logica, doar asa putem sa mai reducem din piedestalul fals pe care au fost ridicati si celelalte simboluri cu care se confunda Romania, in domeniile respective, precum Eminescu, Brancusi, N. Stanescu. Pai ce mama lor de simboluri au fost astia, ca, in afara de excelentele pe care le-au avut in domeniile lor (si trict acolo), au fost, analizati la bani marunti (dupa gandire, comportament, viata privata), niste „…” (de la betivi la curvari si plini de sifilis). Ca si Hagi asta, ce daca se confunda putinul lucru pozitiv din Romania asta cu numele Hagi, daca per ansamblu are lacune, sa nu+l mai protejam si respectam atat pt ce u reprezentat, ca doar a fost platit si a fost obligat sa exceleze in domenii (ca si pe ceilalti „mari romani” in diferite domenii, enumerati exemplificativ mai sus, care au avut in mod egal recunostiinta, remuneratii si, pe deasupra, obligatia profesarii in domeniile lor). ASTA E LOGICA SANATOASA!

mgv  •  9 aprilie 2014, 16:14

Ii va trece domnului Hagi supararea cu Gica Popescu. Trebuia sa stie si domnul Hagi si toti cei care l-au sustinut pe Baci, ca nu trebuia nici macar sa isi depuna candidatura, pentru ca de condamnarea la inchisoare nu avea cum sa scape,(evaziunea fiscala si spalarea de bani au ca pedeapsa inchisoarea) iar daca pedeapsa era cu sau fara executare era o pedeapsa privativa de libertate , iar modul de executa este altceva.Conditia din statutul FRF ca cel ce candideaza sa nu fi suferit o condamnare la o pedeapsa privativa de libertate se apiica la o amenda penala si nu la condamnare cu inchisoare.In opinia mea toti dar absolut toti care l-ati incurajat pe Gica Popescu sa candideze si i-ati mai si sustinut candidatura sunteti vinovati ca l-ati expus si i-ati dat iluzii desarte.Daca Gica Popescu era, din toate punctele de vedere, cel din 2005, acum era PRESEDINTELE FEDERATIEI ROMANE DE FOTBAL.

naspa neam!  •  9 aprilie 2014, 16:32

D-zeule, daca Hagi este apostrofat pt. ca isi da cu parerea despre utilitatea unei persoane straine in fotbalul romanesc sau chiar despre experienta si expertiza unei persoane de sex feminin in managementul fotbalistic (desi subiectul legat de gen este evident fals, cu toate ca, daca ar fi pus in discutie la modul serios ar fi de luat in seama, intrucat doar novicii cred ca genurile sunt egale in absolut toate domeniile…si ca nu exista domenii destinate cu precadere unuia dintre genuri, am precizat cu precadere , ci nu in exclusivitate), atunci ne putem permite absolut orice. Daca despre Hagi, cel mai bun dintre practicantii fotbalului nostru (si unul dintre cei mai buni de pe pamant), cel care dupa cariera de fotbalist s-a dedicat activ in continuare fenomenului, a investit in domeniu, a crescut fotbalisti, practic „a definit fotbalul dupa chipul si asemanarea sa” (facand din indiferentii fata de acest sport, adevarati fani atat ai sportului, cat si, independent de fotbal, ai sai ca „magician”), iar apoi „a nascut si crescut fotbal” (prin investitii, identificarea şi cresterea tinerilor fotbalisti), se poate vorbi doar la trecut (prin raportare doar la cariera lui de fotbalist), cum sugereaza unii dintre voi, atunci mai bine murim. Caci facem umbra pamantului degeaba, sfidam logica şi sensul „simbolului cu care se confunda insasi tara”, a cărui eternitate nu poate fi pusa la indoiala. Si cu atat mai putin poate fi pusa la indoiala legitimitatea respectivului de a-si exprima opinii cu privire la domeniul, in ansamblul sau, in care a fost „zeul”. Altminteri, o luam pe carari cu totii si putem sa ne criticam toate „varfurile”, in toate domeniile (de la sport la cultura si arta), din cauza opiniilor exprimate (culmea, in domeniile in care au excelat), fie ele si socante sau in dezacord cu ale noastre (noi- tertii domeniului respectiv, dar cu aroganta atotstiutorului).

RaduC.  •  9 aprilie 2014, 16:38

Burleanu abereaza, Hagi nu e misogin fiindca nu uraste femeile. Aici e vorba doar de educatia sa de machidon crestin-ortodox care il face sa se vada – ajungand deja un firesc social pentru el – perpetuu intr-o pozitie de superioritate fata de femei. Pur si simplu asa a fost crescut si e un act reflex sa ceara intotdeauna „muierilor” sa-si vada lungul nasului. In plus, Hagi n-a fost niciodata un orator, fiind usor de provocat sa se exprime „Politically Incorrect”. Poate ca ar fi o problema ca Hagi gandeste asa daca ar avea vreo pozitie oficiala, dar din moment ce se exprima pe persoana fizica, cred ca ar trebui sa fim mai toleranti cu el si cu credintele lui. Burleanu i-a intins o capcana lui Hagi si mi se pare o mizerie ca a facut asta. Mi-e din ce in ca mai antipatic personajul pe care managerul asta de tip nou il interpreteaza.

RoxanaM  •  9 aprilie 2014, 17:34

Chiar cred ca misoginismul e ultimul lucru pentru care domnul Hagi e recunoscut. E foarte greu oricum sa ii urmaresti declaratiile, daramite sa cauti intelesuri ascunse in ele.

DanielB  •  9 aprilie 2014, 17:35

Nu am dovezi pentru ceea ce voi sustine, deci scriu mai mult din intuitie sau banuiala.

Hagi respecta femeile ca orice aroman dintr-o familie traditionala (pt ca el asta este). Adica respecta femeile care stau in casa, fac mancare si cresc copii, la fel ca toti ceilalti aromani, membri ai unei societati traditionale, cvasi-arhaice, cu reguli stricte si bine stabilite, in care rolul sexelor e cel din vechime. Barbatul la vanatoare (aka facut bani, jucat fotbal, luati-o cum vreti) femeia la cratita (aka treburile casei, nu birouri FRF).
Fiecare om, cu convingerile lui, politic -corecte sau nu, convenabile sau nu, moderne sau mai putin.

Bref, contradictiile din declaratia lui sunt doar aparente. Doar ca Hagi nu a fost suficient de explicit.

Florin  •  9 aprilie 2014, 17:44

Fratilor, fiti corecti si nu il enervati pe Hagi ca va da de scris pentru o luna!!!

El e un sufletist si cu asta am zis tot.

Burleanu e pe cale sa fasaie ca o sticla de Cola la spartul petrecerii, l-a pus la volan pe blatistul mafiot Chivorchian (baiat bun de la Moldova ;))) si el isi face freza in retrovizoare.

Domnu Burleanu, daca te uiti in retrovizoare ti se pare ca mergi cu fata cand da Chivorchian in marsarier ;)))

FLORI  •  9 aprilie 2014, 19:10

Eu ,cred ca Hagi,ca mare sporiv si om de calitate inalta,va intelege corect critica facuta de Domnul TOLONTAN,(alti jurnalisti nu au curajul,sa-i spuna cand greseste repatat si cu patima )
Mai cred, ca Hagi, ar trebiu sa vina cu un drept la replica pentru a corecta insulta adusa unei Doamne ,care poate are intentii bune ,pentru Romania ” JOS PALARIA ” pentru ce face Hagi pentru ,fotbal,pentru Romania,pentru Academia de fotbal de la Constanta si pentru Romania ca AMBASADOR in toata lumea.Tot omul greseste,de aceia trebuie sa stie ,ca se poate corecta pentru binele lui,al familiei si al tarii al carui ” PORT DRAPEL „este

as  •  9 aprilie 2014, 19:26

Ii puteti pune vreodata in balanta pe Hagi si Burleanu? Sa fim seriosi.
Hagi a fost cel mai performant fotbalist roman, fara a fi cel mai talentat(probabil Balaci),dar un tanar talentat care a muncit enorm. Mai mult, Hagi a ramas in ciuda pozitiei obtinute prin munca acelasi om simplu si de bun simt. Si in acelasi timp un om care isi iubeste tara si poporul si care crede in puterea de a renaste a Romaniei. El investeste si munceste in domeniul in care se pricepe cu toata daruirea, meritand tot respectul si aprecierea noastra.
Burleanu nu este decat un profitor al unei situatii conjuncturale,impus acolo deloc intamplator de papusarii Romaniei. Nimic altceva,si daca imi dati voie sa anticipez nu va fi nimic nici in perspectiva. Vointa politica din acest moment este de a promova tineri nepregatiti dar servili cu orice pret. Asa cum imi spunea unul dintre liderii politici din acest moment ii urca in tren si nu conteaza daca ajung la destinatie,pot fi coborati pe parcurs, atunci cand nu mai corespund cu interesele momentului. Burleanu face parte chiar din aceasta categorie si va asigur ca va fi dat jos la prima statie, posibil chiar mai rapid dupa pronuntarea instantei. Necazul este ca tinerii nu au nici macar bilet daraminte vreo calificare,iar cea care deraiaza este din pacate Romania. Daca mai are vreo importanta.

Emil  •  9 aprilie 2014, 19:29

Mda, intr-adevar Hagi a fost un mare fotbalist. Dar atit. In rest un mare EGO umflat in parte si de ziaristi („regele”). Pentru cei care n-au observat, in declaratii foloseste pluralul seniorial. Hmmm… Dobrin din cite imi amintesc se multumea cu porecla „Giscanul”. Hagi nu-si da seama ca „regele” e doar o porecla… Si ar mai fi ceva de spus despre caracterul lui sau despre lipsurile din acest caracter. Ca suporter n-am sa-l uit niciodata pentru incredibila lipsa de modestie cu care s-a crezut capabil fara nici un an de antrenorat, sa preia Nationala. Si ar mai fi multe de spus… Oricum bravo Catalin Tolontan !

bazileon  •  9 aprilie 2014, 20:05

Eu nu sunt de acord cu nici unul. Dl Ioanitoaia e cu totul depasit, nu are nici un rost sa discutam. Dl Tolontan e orbit de (probabil de alt gen decat cel al lui Hagi fata de femei!) si trece cu totul pe langa.
Burleanu e greu de inteles pe moment, sa mai asteptam, dar deja e asociat cu ipochimeni cu mult mai detestabili decat Didi.
Hagi este provocat cognitiv, conceptia sa despre femei este sub nivelul sapunos-otoman din Syuleiman, iar cea despre familie, din mileniul trecut. Hagi provine dintr-un mediu patriarhal, cu femei sub cheie si barbati homofobi la lumina zilei, dar altminteri, ritualic macar, intre dansii si, consecinta limpede, misogini. Daca macar ar putea vorbi cat de cat!
Ma uimesc cei care cred ca Hagi si-ar fi risipit averea pentru nu stiu ce ideal. Nici macar ei nu ar face asa ceva!

bazileon  •  9 aprilie 2014, 20:06

Erata: Dl Tolontan e orbit de RESPECT (probabil de alt gen decat cel al lui Hagi fata de femei!) si trece cu totul pe langa.

fotbal italian  •  9 aprilie 2014, 20:13

sa fie siguranta viitorul marul discordiei?! eu cred ca hagi nu se simte bine cu burleanu la FRF fiindca nimeni nu-i mai garateaza locvul in Liga 1. Se stie cu ce arbitraje a promovat hagi, se stie prin ce metode a ramas sezonul trecut in prima liga.

Comentează