Mai înainte de a cînta cocoșul

Curg execuțiile televizate. La un moment dat se aude o voce clară, care răsună și azi, la trei zile după înfrîngerea cu grecii. “Nu am arătat ca o echipă! Maniera în care ne-am prezentat la acest meci lasă de dorit. N-am arătat nimic, am jucat prost, am dat un gol cu șansă. Dacă jucăm la fel și marți, nu avem nici o șansă”, a declarat Dumitru Dragomir la DigiSport.

luni, 18 noiembrie 2013, 10:59

Curg execuțiile televizate. La un moment dat se aude o voce clară, care răsună și azi, la trei zile după înfrîngerea cu grecii. “Nu am arătat ca o echipă! Maniera în care ne-am prezentat la acest meci lasă de dorit. N-am arătat nimic, am jucat prost, am dat un gol cu șansă. Dacă jucăm la fel și marți, nu avem nici o șansă”, a declarat Dumitru Dragomir la DigiSport.

Sau nu, scuze! Nu Dumitru Dragomir a declarat-o, șeful Ligii a dispărut din peisaj, ci Cristi Chivu a spus-o.

Dacă ne amintim bine, Chivu s-a retras de la echipa națională după ce s-a plîns, în cîteva rînduri, în fața criticilor excesive la adresa jucătorilor.

Îl supărau ironiile presei, îl iritau reacțiile suporterilor și, potrivit propriilor declarații, în mod special îl mîhneau pe Chivu, ca o trădare din interiorul propriului cult aflat în restriște, remarcele venite dinspre cei din fotbal.

Cînd Ionuț Lupescu a făcut acum cîțiva ani o declarație care începea cu “Am jucat slab în prima repriză…”, nici la sfert ca duritate față de cea pe care Chivu a făcut-o după Atena, Cristi s-a supărat. Și dus a fost. Nu a plecat doar din această cauză, desigur, dar și-a afișat rana sufletească la vedere, ca un steag pe catargul unui port părăsit.

Și, împreună cu el, ne-am gîndit și noi dacă nu cumva are adîncă dreptate și apreciem prea puțin munca jucătorilor, a antrenorilor și sîntem tentați să transformăm o înfrîngere, după cum ne-a avertizat cîndva Dan Petrescu, într- un întuneric din care nu mai sîntem în stare să discernem raza dimineții următoare.

Cînd Chivu era în capul mesei echipei naționale, dacă cineva din fotbal ar fi declarat, după un meci de baraj, “Nu am arătat ca o echipă!”, Chivu s-ar fi revoltat pînă la cer. Ca orice căpitan de echipă, echipa lui e unică. La bine și la rău. Pierzi meciurile, joci slab, dar, chiar așa, să fii zero absolut?!

Poate că amintirile noastre nu sînt cele mai bune. Nu ținem să avem dreptate, mai ales în aceste zile cînd toată lumea pufnește și are formula magică a otrăvii.

Dar cuvintele lui Cristi Chivu sînt aici și, în definitivul lor, stă despărțirea lui de echipa națională. A demisionat printr- o scrisoare, a detaliat în interviuri, dar, de fapt, a plecat printr-o telegramă transmisă cînd cocoșii nu cîntaseră de dimineață deasupra pămîntului roșiatic al Atticii.

Comentarii (101)Adaugă comentariu

John. Peris  •  18 noiembrie 2013, 13:33

Domnule Tolontan refuz sa cred ca acest articol e scris de tine, este de neinteles pentru mine de ce ai ales sa arunci aceasta perdea de fum peste o situatie atat de simpla si atat de clara ! Un fotbal CORUPT si MIZERABIL ca al nostru , condus de acesti NEMERNICI ( sandu, dragomir,clanul becali, ana& reghe, etc )cu un selectioner semianalfabet in opinia mea si…. surpriza, cauza esecului general este Cristi Chivu castigator de CL, un profesionist, un om de mare caracter !!! Genial !

dan  •  18 noiembrie 2013, 13:40

Chivu a intervenit la comanda. I-au cerut asta impresarii si „prietenul” Gica Popescu. Asistam zilnic la preluarea de stafeta, revolutia de catifea, cum vreti sa numiti aceasta trecere de la generatia veche la cea noua. Din pacate, gasim aceleasi metehne, acelasi iz politic murdar, aceeasi atitudine de oameni superficiali, care chiar nu inteleg sa se poarte corect fata de fotbal si de spectator. umilitor! Voi merge la meci, ca de obicei, cu speranta ca vom invinge. Sper ca daca nu invingem sa plece Piturca, dar tare mi-e teama de generatia cea noua de manageri, cu popescu, cu hagi si cu cine ar mai fi secunzii lor. Au foarte multa vanitate, incapatanare si foarte putina stofa de manageri.

marius  •  18 noiembrie 2013, 13:47

Vad ca in ultimile zile, presa isi iroseste energia criticandu-i pe cei care au curaj sa critice, in loc sa…(scrieti voi continuarea). Ba chiar, daca nu sustii nationala lui Piti in aceste zie esti dusmanul natiunii… Dar, pina la urma inteleg aceasta atitudine. Daca suporterii se indeparteaza de fotbal, munca voastra nu prea va mai avea sens.

Vlad T.  •  18 noiembrie 2013, 13:48

chivu nu are nici o scuza. nu ochi pentru ochi, nu, el nu are nici o scuza, asa, in general. a plecat de la nationala cind era nevoie de el, cind nu aveam nimic in afara de mutu si chivu, si acum nu mai avem nici macar atit, nici macar mutu si chivu. sa ma lase. nam chef de chivu. si nici de mutu. mai bine cu o nulitate absoluta cum e tanase decit cu alde chivu si mutu, un mercenar si un gigolo. macar tanase e prea prost – ca fotbalist – ca sa isi permita sa dea cu flit. ca asta face chivu. de la inaltimea celor paispe milioane de euroi. si oricum, nici mutu si chivu nu au facut nimic. chivu nu a facut nimic, si mutu a ratat un unspe metri cu italia si a trintit un meci cu serbia. cel putin mutu nu e blind, e si asta o calitate. decit un mercenar super profesionist, mai bine un drogat care vrea sa para ceva. oricum ambii te lasa balta, dar parca al doilea e mai simpatic. deci n-am chef de el.

Ciprian  •  18 noiembrie 2013, 13:48

Nimeni nu mai are voie sa spuna ceea ce e evident! Si totusi,ce putea declara Chivu dupa un asemenea joc?

supertuxy  •  18 noiembrie 2013, 13:58

Mai surprinzator mi s-a parut parerea lui despre cu golul egalizator. A explicat ca de fapt nu noi l-am marcat ci este de fapt golul portarului Greciei. Parca imi amintesc cum dupa meciul cu Olanda a iesit sa zica ca de fapt meciul a fost egal fiind golul asistentului.

Si a mai zis pe cand inca venea la echipa nationala ca Romania niciodata nu am jucat fotbal iar in trecut stateam cu fundul asteptand un contraatac si pasa lui Hagi. Eu nu inteleg pe cine uraste acum.

In interval de doua zile ambii fosti „lideri” ai nationalei s-au comportat mizerabil: gestul lui Mutu arata de ce in ciuda talentului sau in ultimii 3 ani joaca doar la echipe care incearca sa nu retrogradeze, dar probabil nici nu merita amintit. Comportamentul lor arata de ce am fost doar la un turneu final in ultimii 12 ani si de ce oamenii sunt de fapt tot mai departe de echipa nationala.

fanulumocanu  •  18 noiembrie 2013, 13:58

am si eu un comentariu, da vad ca ai uitat sa-l publici.

roman  •  18 noiembrie 2013, 14:10

Tolontane, Chivu are dreptate. Voi puneti visurile inaintea realitatii. Voi spuenti tradare, eu spun> aceasta e realitate. Nu stiu ce o sa scrieti dupa marti. Sa nu spuneti ca a-ti situt ca mor de ras.

GAGA  •  18 noiembrie 2013, 14:25

………………ce carte groasa s-ar putea scrie despre celebra si atotprezenta nesimtire romaneasca……………………

Andrei  •  18 noiembrie 2013, 14:33

Ca oricare alt mare fotbalist roman, Chivu are dreptu sa-si dea cu parerea.Degeaba ne tot mintim, echipa nationala din meciul cu Grecia a fost minciuna.Peste tot auzim ca Grecia e de batut, ca sunt slabi, ca sunt batrani, dar daca ne uitam la ai nostrii ne dam seama ca suntem mai slabi ca ei.
Raman la ideea ca , Cristi Chivu are tot dreptul sa vorbeasca despre echipa nationala.De fiecare data cand a venit la nationala Chivu nu a fentat fotbalul , deaia era revoltat de declaratiile altora, pe vremea lui se mai muncea, acuma…

Christiano  •  18 noiembrie 2013, 14:44

Si uite asa, grecii chiar ne-au bagat Calul Troian otravit in „casa” (in tarã).
Ca dovada ca ne certam intre noi, fiecare cu cine apuca si toti impreuna 🙂
Parca era vorba sa ne ferim de darurile lor, nu?

eu  •  18 noiembrie 2013, 14:48

chivule ne-ai lasat la greu

hexagon  •  18 noiembrie 2013, 14:51

imi place mult articolul… pe de alta parte, chivu nu a fost niciodata un jucator de exceptie. e urat ce face acum. si el si gica popescu si balint…dar cum in viata, roata se invarteste, intr un fel sau altul, si lui ii va veni randul…

mihai  •  18 noiembrie 2013, 15:00

1. chivu nu s-a retras de la nationala din cauza criticilor..nu mai introduce premise false in discutie..la nationala nu se cistigau bani de pomana ca la echipa de club, sotia nu mai avea chef sa stea singura etc.. alte motive
2. ma bucur ca face astfel de afirmatii, fiindca pentru cei care mai aveau cel mai mic dubiu e un caracter infect impachetat intr-un staniol ieftin
3.sint de acord cu alex n 4 -problema e ca, macar sa comentam avem dreptul, iar voi toti cei din presa ati avut o atitudine dezamagitoare in ultimele zile-unul din voi a descoperit cuvintul „otrava” sau ma rog derivate din familia lexicala si v-ati construit toti discursul „antidotal” amagindu-va in sinea voastra ca ati putea salva de la deces un bolnav de cancer in stadiu terminal-dar asta e treaba voastra,va puteti crede eroi si acuza oamenii care au incurajat echipa la pireu (cind era 3-1 deja)cit vreti..o sa va treziti miercuri sa infierati toti ce azi aparati cu indirjire..nu ma mira..asa antrenor..asa societate.. asa presa

17 Nentori Tirana  •  18 noiembrie 2013, 15:00

Chivu a avut decenta sa se retraga. Lobonz, Goian, Rat, Cocis, Lazar, Torje, Marica, Nicolae, Stancu si Satana nici nu se gandesc.
Nu a fost din cauza „fanilor”. Daca era asa sensibil trebuia sa dispara de mult din Italia, sa incerce undeva la arabi sa … joace. Sa vedem daca are succesul lui Radoi.
Totusi e o rautate sa compari declaratiile lui Chivu cu ale lui Mitica, iar sa le confunzi e rau de tot.

Are dreptate. Cine vorbeste de echipa, de „Nationala”, de tricolori, trebuie sa fie tare deranjat la cap. Sint plugarii lui PiTurca Moromete, care se crede pe mosia lui.

Culmea e ca barbugiul mai are sanse tocmai datorita criticilor vehemente si a rezultatului. Nu-i ramine, din fericire, decit sa atace. Nu-i ramine,din pacate, decit o singura echipa: Tata,- Matel, Chiri, Gardos, Lato, – Hoban, Grigore, – Banel, Maxim, Tanase, – Stancu.

uzu  •  18 noiembrie 2013, 15:10

???
ce-i cu tampenia asta ?
adica … Chivu e de vina ca noi avem o echipa si un selectioner de o penibilitate pe care n=-o poate depasi decat ea (si el) insasi in meciul care urmeaza ?
adica vad idioti care afirma aici ca „Chivu sa nu mai vorbeasca”. da’ ce sa faca fraiere daca il intreaba astia de la presa ? cum necum Chivu a jucat la echipe de top in viata lui. Ajax, Roma, Inter … noi avem la nationala jucatori de la Hoverla Uzhhorod sau Gençlerbirliği …

Gabi70  •  18 noiembrie 2013, 15:21

Foarte bine scris dle. Tolontan.
Nu mi-a placut niciodata individul nici ca om , nici ca jucator.

birlic  •  18 noiembrie 2013, 15:41

Acuzati-l pe Chivu de ori ce numai de bun simt nu pentru ca asa ceva nu a avut si nici nu are ,se aseamana leit cu Mutu la caracter numai ca nu se da atat in spectacol , nu va amintiti jocul de cupa imediat dupa ce sa transferat el de la Roma cu Inter ,cand la un contraatac a lui Toti de la Roma ,cel mai bun prieten a lui Chivu cand jucau impreuna ,sa soldat cu un faut de doi de rosii a lui Chivu la Toti ,cand acesta era trantit jos Chivu ia mai aplicat un crac pe glezna lui Toti . Asa ca mai lasati-l pe Cristi sa mai mediteze inafara fotbalului ca banii din fotbal ia facut pentru el si pentru famelia dumisale nu pentru mine sau pentru tarisoara asta ,vorba lui nea Iancu .

ndanio  •  18 noiembrie 2013, 15:56

Ma surprinde total acest articol pentru ca ieri s-au acum doua zile unul din colegii dvs, d-le Tolontan, ii canta in struna lui Chivu. Cica are tot dreptul sa critice nationala. Chivu, ca aproape toti colegii de generatie, e un jucator cu un caracter gaunos. S-a plictisit de nationala si si-a vazut de drum. Eu unul recunosc ca nu il mai suport de la meciul cu Olanda, jucat pe Giulesti in martie 2005. Atunci Chivu se enerva teribil cand la interviul de dupa meci un ziarist face referire la Generatia de Aur, incepand sa se strambe cum nu-l mai vazusem pana atunci si sa spuna, adresandu-se ziaristilor, ca „…ce tot spuneti de generatia de aur care statea cu fundul in poarta…”. Tocmai ne batuse Olanda cu 2-0. Chivu, din punctul meu de vedere, a fost un fotbalist bun, dar caracterul si incultura l-au tras in jos. In concluzie cred ca ar trebui sa fie alaturi de, inca, colegii lui de breasla si daca stie el sa faca echipa sa vina sa se apuce de treaba.

ndanio  •  18 noiembrie 2013, 16:01

Am uitat sa adaug felicitarile pentru acest articol. Sunt de acord 100%.

Frone  •  18 noiembrie 2013, 16:04

Chivu a avut noroc ca a debudat in echipa in care jucau jucatorii adevarati ai romaniei si destinul a facut sa dea golul ala cu Anglia la europene sau unde l-a dat,daca nu era conjunctura asta fiti siguri ca nu auzeati azi de „marele”Chivu…….eu zic ca e doar un anonim care a avut noroc si pe care altii mai destepti l-au bagat in fata(poate de asta face si aceste declaratii)pentru a manca si ei de pe urma lui

max  •  18 noiembrie 2013, 16:06

un articol de rahat..chivu a plecat din cauza antrenorilor slbi.un jucator care castiga ch league il chemi sa joace alaturi de florescu,cocis,codrea si multi altii care nu aveasu nici macar ce cauta in lot. i se luase de mizeria care sandu si piturca au adus o la nationala si de antrenorii slai care tot veneau cu nume surpriza care jucau numai de nota 2

Mihai  •  18 noiembrie 2013, 16:14

Marea majoritate din cei care comenteaza sunt o adunatura de curci, care critica fara sa gandeasca si apara personaje de joasa speta. Ce a facut Chivu pentru Romania? in tara nu a jucat iar la nationala a fugit cand i-a fost ma greu. A fugit datorita neputintei si si-a ascuns motivul in spatele „nedreptatilor” oamenilor de fotbal. Sigur el are dreptate in tot ceea ce spune numai ca exista un proverb ” ce tie nu-ti place altuia nu-i face”. Dl-ul Tolontan a punctat foarte bine, prin aceasta declaratie Chivu a subliniat inca o data lipa de caracter pe care o are. Iar toti contestatarii echipei nationale ar trebui sa tina cont si de valoare inainte sa critice. Lipsa de valuare si-a spus cuvantul si din punctul meu de vedere, prin echipa introdusa, Piturca e principalul vinovat.

CORNELIU  •  18 noiembrie 2013, 16:33

cand a revenit piturca echipa romaniei era pe locul 53, acum pe 28, poate nu ne calificam pentru rio, dar asa cum arata echipa asta poate sa mai progreseze. Suntem dezamagiti de inca un esec la calificarile la un CM, dar nu uitam cat a investit statul roman in fotbal ca sa putem sa avem pretentii. „Investitorii” din fotbalul romanesc ori au fost lacomi ori au fost slabi manageri a propriilor bani si din prostie au ajuns sau o sa ajunga in puscarie. De acord, dragomir la brutarie, spre deliciu unui mascarici din craiova, dar ce punem in loc? Un alt viitor brutar sau puscarias, vorba lu’ conu Iancu de la timisoara… un descurcaret care a stiut sa eludeze legea!! Capisci?

puppinkeresku  •  18 noiembrie 2013, 16:54

Stau si ma intreb : „Chivu este de vina ca nu jucam NIMIC” , Cred ca daca am avea 11 de chivu am arata ca o echipa de fotbal !!?? La asa politicieni, FRA, LPF, antrenori, Comentatori (nu chiar toti ), asa fotbal. ADICA = ZERO BARAT:

Cristian  •  18 noiembrie 2013, 16:56

Mai lasati-ma cu Chivu! Pentru toti cei care il simpatizeaza atat, va reamintesc ca atunci cand a luat finala UCL el trebuia sa fie rezerva, chiar daca era capitanul echipei nationale. Va reamintesc ca este un jucator foarte bun la echipa de club si nici acolo, cateodata. In schimb, cu nationala nu a reusit mai nimic dupa retragerea greilor acum 10 ani. Catalin Tolontan are dreptate si pe deasupra a fost chiar ” light” in articol. Nu prea suport jucatorii care au mai si pacalit fotbalul. Chivu e vazut pentru trofee dar nu e vazut ca a stat accidentat cu un simplu deget mult si bine. Noi nu avem valoare in general si din cazua selectiei si a intereselor din spatele impresarilor. Steaua isi bate joc de un Radut, jucand cu Tatu si Adrian Cristea la mijloc( atunci cand nu joaca titularii), Maxim nu putea sa joace la Pireu, ca Piturca are un fotbal in minte, tacticizat pentru vremea cand inca juca Platini. Nu avem viteza nici la mijloc , nici in fata. Nu avem nici macar un jucator care sa forteze apararea adversarului sa recurga la faulturi pentru a il opri. Acolo e problema! Ce stie Tanase? Un singur dribling si mai mult de o viteza nu are. Torje e depasit demult si se mai mira ca Udinesse nu l-a pastrat nici pe banca! Daca vine Petrescu sau Reghe la nationala as mai spera la ceva, in caz contrar cautati-va o echipa unde sunt si jucatori si au si antrenor!

TheBluestLion  •  18 noiembrie 2013, 16:56

Chivu a facut ceva pentru nationala, oricat l-am critica ptr finalul carierei…altul ca el nu mai avem! Chivu si Mutu au fost stalpul nationalei multi ani si au tras in multe momente grupul dupa ei…cine a aratat personalitate in preliminarii acestea? Cine a tras echipa dupa el?
Iar revenind la declaratiile lui Chivu, eu spun ca ele au fost de bun simt chiar, de ce sa ne tot ascundem dupa perdea!

EDI-Capra  •  18 noiembrie 2013, 17:00

Salut
Nu am auzit pe niciun fotbalist, din dupa ce sa retras , in conditiile in care sa retras gen Chivu, ca a vorbit urat de fostii coechipieri. Dar nu ar trebui sa ne mire deoarece a fost super ridicat in slavi de Antene si ziarul lor de sport . Nu compara-ti jucatori gen HAGI, BELO,SABAU … cu caracterl lui Chivu.

daniel  •  18 noiembrie 2013, 18:14

Nu mai aduceti aminte de spusele lui Chivu , care er-a trup si suflet pentru nationala , daca ar fi fost cum spune el , ca un capitan ce a fost nu ar fi trebuit sa paraseasca corabia , asa ca sa ne scuteasca cu povesti de adormit copii , a fugit ca un las cand a realizat ca nu sunt bunii de nimic , daca ar fi crezut intradevar in spiritul echipei nu ar fi fugit ca un las , cat despre Mutu …….figuri de buftea , a avut si el sansa lui in viata la Chelsa si a tras-o pe nas , din pacate pentru noi sunt foarte putini jucatori seriosi care nu pacalesc fotbalul iar restul sunt niste oportunisti ahtiati dupa bani si alte cele

goghe  •  18 noiembrie 2013, 18:36

Bine scris!
Chivu n-are voie sa deschida gura despre nationala! Cit de prost va juca echipa nationala, el n-are drept la opinie.
Chivu n-a inteles niciodata ” A JUCA PENTRU NATIONALA ESTE O ONOARE, NU O OBLIGATIE! ”
Du-te la stersul bancii si la conturile tale Chivule!!! Lasa-ne pe noi sa le uram de bine sau de rau celor care se prezinta la convocari! NOI NU NE-AM RETRAS!

Eddie  •  18 noiembrie 2013, 18:45

Vad foarte multe comentarii de oameni ce nu gandesc limpede! Este clar ca sunt lucruri de criticat la echipa nationala, dar atata timp cat mai sunt sanse de calificare (fie ele si mici) echipa nationala trebuie incurajata si impinsa spre victorie, nu tavalita prin noroi! Dupa meciul retur fiecare sa isi zica offul, dar pana atunci si voi fanii aveti datoria voastra, iar aceea e de a incuraja echipa favorita!

Observer  •  18 noiembrie 2013, 19:40

Nici nu stiu de ce ziarele de sport mai scriu despre cariera de fotbalist a lui Chivu?
El a optat sa isi vada de treaba lui, la clubului lui, cu familia lui, nu vad ce interes mai prezinta pentru romanul de rand, atata timp cat a renuntat sa mai repre4zinte in vreun fel tara de unde vine.
Din punct de vedere fotbalistic, Chivu e cetatean milanez pentru mine (cat o mai fi) si reprezinta doar propria persoana.
Oricum, a fost un ciudat intotdeauna.

ovi  •  18 noiembrie 2013, 20:15

La pauza e 3-1 pentru Grecia , putem sa revenim !HAI ROMANIA !

cinzeacă  •  18 noiembrie 2013, 20:32

”ca o trădare din interiorul propriului cult aflat în restriște, remarcele venite dinspre cei din fotbal.”Închei citatul.
Păi poate ne spune domnul Cristian Chivu , marele jucator cu degețele de porțelan,cum trebuia jucat meciul tur,sau apare într-o conferință de presă cum ne-a obișnuit după fiecare ratare de calificare la un turneu final,spunându-ne ,că nu este capăt de drum și că trebuie să mergem mai departe,aceel departe pentru unul ca mine este foarte departe,poate ne spune domnul cu pricina despre sticlele de sub patul hotelului Iaki din Mamaia și despre pachetele de țigări,citez:”fumează ca un șarpe,sunt mulțumit că Cristi Chivu fumează un pachet pe zi,nu doua”Victor Pițurcă în anii trecuți.
Vrem performanță,întrebarea este cu cine?Bogdan Stancu ? cine,unde,cum?Cociș până când?Goian? păi cred că (lasă-ne băi tată),Lobonț?unde sunt semințele?Torje nu prinde nici banca la Espanyol.
Întrebarea mea este de ce nu s-a jucat din primul minut cu Maxim,Pantelimon,Lazăr?de ce nu se vorbește de interesele altora?De ce Chivuțu aruncă cu noroi în tricoul galben?De ce a căzut Dragomir și de ce Franța crede în șansa ei până la capăt?

Mihai N.  •  18 noiembrie 2013, 21:14

Bravo Domnule Tolontan! Ca mai mereu ati pus punctul pe „i” si prin asta ati deranjat multi „români” subiectivi! Ii întreb pe toti cei care au scris mai jos, retoric, fara sa cer un raspuns, ce legatura are fotbalistul Chivu, cîstigator de CL, s.a.m.d., cu Omul Chivu, de un caracter dubios,capitanul care paraseste corabia la greu, si acum mai da si în fostii colegi, mai prosti(în viziunea lui) care au ramas pe corabie??? De oameni din astia NU AVEM NEVOIE, nici de ei, nici de cei care le tin partea!!! Chivu a fost si ramîne un NIMENI pentru nationala României. Pentru el personal a realizat mai mult decît iar fi permis-o valoarea, printr-un concurs de împrejurari norocos. Sa fii sanatos, si sa stea în banca lui, sa-si îngrijeasca familia si caracterul infect!
Inca o data FELICITARI D.le Tolontan pentru atingerea acestui subiect!

Baros13  •  18 noiembrie 2013, 21:18

Rezultatele lui chivu ca jucator la nationala din timpul cand o conducea in calitate de capitan, nu il indreptatesc sa aduca un astfel de comentariu.
Omul Chivu insa, are tot dreptul sa isi spuna punctul de vedere. Nu cunosc imprejurarea : i s-a cerut parerea? a ridicat doua degete fiind nerabdator sa o exprime? e mai putin important… A facut un comentariu asupra jocului de vineri.. Avea libertatea sa o faca? Cred ca DA.. Am jucat spectaculos iar el a comentat total pe langa? Cred ca NU.
Daca vrem sa fim corecti sa sa analizam spusele lui raporate strict la prestatia de vineri a echipei, hai sa-i dam dreptate.. Daca vrem sa fim carcotasi in schimb, hai sa mai creem un titlu de scandal.. Ah , deja a fost creat 🙂

Burebista  •  18 noiembrie 2013, 21:21

Catalin, daca tu ai fi scris cu tarie despre prostia incurabila a lui Piturca, si ai fi militat, asa cum faci in campaniile de dezvaluiri, pentru aruncarea la gunoi a acestui impostor as fi considerat ca ai dreptul sa-l critici pe Chivu. Pana una alta Chivu este unul din putinii jucatori romani care si-a facut o cariera de succes intr-unul dintre cele mai puternice campionate din lume. Este respectat si apreciat si, probabil, se va retrage demn, cu capul sus. Ca a renuntat la nationala? La ce fel de nationala si selectioneri a avut Romania in ultimii 10 ani a facut ceea ce era demn pentru el sa faca. El a stiut intotdeauna ce vrea si ce trebuie sa faca ca sa obtina ce vrea. Ce sa faca el printre looseri? Piturca looser-ul sef si toti ceilalti ramasi in limitele lor de anonimi deveniti hate-ri gata oricand sa atace pe altii si sa distruga orice se face bun. De ce, in numele unui patriotism de duzina, faci apel la astfel de articole? Ca sa-ti arati limitele vietii petrecute pe Dambovita, colorata si plina de manele? Chivu e un tip care merita respectat si apreciat tocmai pentru ca a reusit iar cand vorbeste trebuie ascultat. Va irita ca el a avut succes si n-a mai vrut sa vina sa se majeasca in cloaca pitzurchista? Omul are pur si simplu bun simt, dar si valoare. Legandu-te de el in felul asta nu faci decat sa ridici semne de intrebare in ceea ce te priveste. Reusesti sa fii un ziarist care incearca sa-si depaseasca conditia de condeier mediocru intr-o gazeta manelizata? Daca da atunci las-l pe lord-ul Chivu si ia-te de insignifiantul Pitzurca. El reprezinta epitomul mediocritatii si incapacitatii profesionale din fotbalul romanesc.

rammstein  •  18 noiembrie 2013, 21:31

Domnule Catalin Tolontan, ziaristii si „oamenii de sport” au facut misto de campania Stelei in CL, au criticat deciziile antrenorului, au facut multe pentru a discredita Steaua. Si cateodata pe buna dreptate. Cateodata este bine sa critici. Dar cand apare o critica la adresa jocului echipei nationale, dintr-odata nu mai este bine, este o jignire, o insulta, o …
Chivu si-a spus parerea, la fel cum a facut si Dinu, si Mutu, si orice alt ziarist sau „om de sport”. Dar daca nu este o parere pe placul unora dintre ziaristi, apar articole precum acesta.
Chivu este un fost castigator de CL, titular prin echipa Interului care domina Italia acum cativa ani, fotbalistul roman al anului de cateva ori, si alte asemenea titluri. Si considerati ca nu isi poate spune parerea.
Echipa nationala a Romaniei joaca penibil, si are pe banca un selectioner penibil. Ne-am dorit Grecia la baraj, si nu jucam nimic. Portugalia, Ucraina sau Croatia ne dadeau mai multe boabe. Stiu, o sa spuneti ca asta ne e valoarea….Dar daca e asa, de ce de exemplu in cazul Stelei aveti pretentia sa invinga Chelsea, Basel sau Schalke, si cand apar prin echipa nationala, doar asta e valoarea?
Echipa de la Atena a fost facuta cu frica, am jucat cu frica, nu a venit nimic de pe banca, nici o idee de la selectioner, dar tuturor ziaristilor le e frica sa critice. DE CE?
Voi, ziaristii, ar trebui sa dati de pamant cu Piturca, dar si cu multi dintre jucatori. Nu joaca nimic

Foxcrawl  •  18 noiembrie 2013, 22:01

Eu nici nu ma mai obosesc sa analizez echipa nationala a Romaniei. Sunt slabi si singura pretentie ce-as avea e sa o recunoasca si jucatorii, antrenorii si tot staff-ul tehnic. Doar atat si nimic mai mult. Pana acum am ghicit mai toate rezultatele lor,,exceptand meciul cu ungaria cand am prezis un rezultat egal. Astia nu au cum sa mearga la un mondial in halul asta deoarece se vor intoarce chiar din prima saptamana si vor urla ca vor merite pentru ca au ajuns acolo la Rio unde e frumos si soare. Daca in balcani am fost facuti varza, oare pe cine vrem sa batem in Brazilia?? Nu putem sa picam intr-o grupa numia cu echipe asiatice dar pana si aia ne invata fotbal (i.e. Olanda-Japonia 2-2). Eu doresc echipei lui Pitzurca sa nu se mai oboseasca in meciul retur cu Grecia,,,oricum calificarea la baraj ne-a oferit-o Olanda ca gruparea lui Pitzi era total demoralizata dupa meciul pierdut in fata Turciei. Acum nu mai recunosc, dar la momentul respectiv le plangeai de mila.

billy  •  18 noiembrie 2013, 22:27

Bravo Tolontane.ai dreptate !
Chivu a ajuns un mare figurant dupa ce a plecat din Olanda !
Nu am nici un respect pentru un sportiv ca el!
cand a vazut ca e mai greu la nationala , sa fofilat !

Radu M  •  18 noiembrie 2013, 23:36

1. Comentariul lui Chivu a fost pe atat de critic pe cat a fost in trecut. Real dar pe cat de obiectiv poate fi un om calificat in meseria de fotbalist profesitnist…roman din intamplare. La fel de critic a fost si cand a spus ca generatia lui Hagi a avut succes datorita lui Hagi, ca stateau cu fundul in poarta de pocneau pe contra-atac. A gresit cu ceva. intreaga generatie a stralucit datorita lui talentului si pesonalitatii lui Hagi si Popescu altfel ar fi fost cu totii alt tip de fotbalisti…blazati si timorati. Uitati-va unde au ajuns pe cont propriu…cu unele exceptii to totii au fost stersi la echipele de club…echipe la care au ajuns datorita nationalei. Singurele reprosuri ale lui Chivu, capitan al nationalei Romaniei au fost fata de spoielile oamenilor de fotbal gen mitica, iancu, becali mititelu si alti defaimatori si acuzatori de ocazie.
2. cine suntem „noi” sa-i spunem lui Chivu sa nu-si dea cu parerea, sa stergem trecutul lui romanesc, sa stergem anii de la nationala Romaniei, doar pentru ca un om aflat la un pas de moarte alege sa supravietuiasca si sa-si curme suferintele unei meserii care ii da o paine dar poate oricand sa-i sfarseasca viata, sa lase o familie fara un parinte si pentru asta a ales sa-si acomodeze corpul slabit dar si stilul de viata la strictul necesar al acestei meserii. Sa nu uitam si ca acest „aroman”/tradator sau cum il mai numesc unii a purtat drapelul romanesc pe umeri dupa finala Champions League din propria vointa, din propria neliniste sufleteasca.
3. daca d-nul Tolontan nu mai tolereaza parerea lui Chivu sa faca o petitie prin care sa opreasca Televiziunile „binefacatoare” de la telefoane si interviuri cu acest individ, intamplator roman, numit Chivu.

martzic  •  19 noiembrie 2013, 3:10

Tontolane lasa-te de comentarii sportive. Foloseste stilul asta pompos sa critici altceva:novele, poeme… etc.

eu  •  19 noiembrie 2013, 6:02

lasa-l tolo ca acum plinge capitanul plangacios

MIHAI  •  19 noiembrie 2013, 8:09

D-le Tolontan,

Nici macar n-ar mai trebuii sa-i pronuntam numele, unsei asemenea persoane.si celuilat de la Lazio.
Doar atat am avut de spus.

io  •  19 noiembrie 2013, 9:16

Ai facut-o praf cu articolul asta.

mg  •  19 noiembrie 2013, 10:11

..Gică Popescu, alt mare patriot, îi cerea lui Boloni să intervină la Cotroceni pentru un hotel la Poiana Braşov în schimbul venirii sale la naţională..

Room  •  19 noiembrie 2013, 11:58

TOLO AI DREPTATE.

Piti nu e semianalfabet.

Da Romania are un fotbal vai mama lui, si o echipa nationala in ton.

Dar e echipa noastra, daca noi n-o iubim cine s-o iubeasca?

HAI ROMANIA!!!

MSL  •  19 noiembrie 2013, 12:41

sunteti foarte obiectiv Domnule Tolontan, felicitari.

ovidiu  •  19 noiembrie 2013, 17:25

Chivu nu mi-a placut decat la Europene cand a debutat. Era f tanar. Apoi a devenit gretos. Avea greata smecheriolor. Lenes.

joe  •  19 noiembrie 2013, 23:12

Buna seara d-le Tolontan,

As dori sa corectez o greseala recurenta care apare in toata media:

Cica am dat un gol!

cum ….l-am dat?! Cine l-a dat??!?!

Caci golul acela se dadea si fara romani pe teren!

In fond doi greci au contribuit la el, romanii nici nu intrasera in careu!!

Comentează