Epoca de catifea s-a încheiat

Pînă la urmă e o chestie de opțiune.

marți, 22 octombrie 2013, 11:37

Pînă la urmă e o chestie de opțiune.

După acest 1-1 cu Basel, Steaua poate să se supere pe Reghecampf, îl poate evalua și îl poate pune sub semnul întrebării.

Clubul are dreptul să facă acest lucru cu antrenorul său, iar acesta e silit de bunul simț să accepte că o grupare sportivă are alte reguli decît cele din reality showuri.

La fotbal, cînd performezi se merge pe mîna ta. Dar, dacă la succes îți extinzi pretențiile și puterea, oamenii vor reține asta și te vor analiza cu alți ochi cînd ratezi. Și în această seară a suferit a treia oară la rînd în UCL.

Așadar, Reghe cel orgolios, capricios și repede vărsător de sînge nevinovat se află pentru prima oară într-o reală dificultate. A promis mult în grupă și a făcut aproape nimic.

Pe de altă parte, el rămîne antrenorul care a cîștigat un titlu și domină campionatul, aducînd cea mai liniștitoare epocă de profit din istoria recentă a clubului. E același Reghe! E o chestie de opțiune și de interpretare cum să-l analizezi.

Îngrijorător însă pentru el e altceva. Oamenii din tribună au început să nu-l mai suporte! Publicul se enervează repede, în concordanță nu cu jocul, ci cu sentimentul de frustrare care le-a fost clădit dinspre banca tehnică.

N-om avea civilizația marilor galerii, după cum oftau Grădinescu și Cosmescu, dar civilizația, vorba lui Boloni, începe dinspre club, nu dinspre tribună! Dacă reacția publicului este ”dezgustătoare”, după cum au insistat comentatorii Dolce, miștoul echipei de la conferințele de presă cum o fi?!!!

Războinic cu toată lumea, Reghecampf a devenit mielul alb în teren. Noroc cu golul nesperat al lui Tatu.

Nu va fi sacrificat acum. Și nici dacă pierdea, n-ar fi fost. Becali n-are soluție. MM știe că nu e cazul să forțeze. Dar epoca de catifea s-a încheiat. Ceea ce e pe de o parte e stresant, dar, pe de altă parte, îl poate aduce cu picioarele pe pămînt și poate remotiva pe cel mai de succes antrenor stelist al ultimilor ani.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

andrei  •  22 octombrie 2013, 23:46

De ce tot insistati cu antrenorul, nu inteleg?
E in conflict cu presa si va simtiti datori sa il luati in colimator?
De ce nu spui ca jucatorii stelei sunt inferiori valoric adversarilor.
Ca bugetele cluburilor sunt radical diferite.
Lasa-i pe reghe si pe MM ca nu ne zici nimic nou in ce ii priveste.
Cum sporterii s-au saturat de meciuri modeste si fluiera la fel m-am saturat si eu si alti cititori de articole pe aceeasi tema.
Incearca sa nu folosesti spatiul din ziar pentru cruciada personala a gsp cu conducerea stelei. Evidentiaza si alte aspecte cand vine vorba de meciurile stelei. Voi i-ati facut mari pe toti mascaricii astia de la steaua si acum brusc va sunt dusmani ca nu vor sa va dea atentie.

viorel  •  22 octombrie 2013, 23:50

ca bine zici catalin!

Din Australia  •  22 octombrie 2013, 23:52

Abia ati asteptat sa se termine meciul, articolul era gata mai demult? Sau…. Asa e cum ai zis, nu va fii inlocuit ptr ca a adus prea multi bani lu jijii.. SC FC STEAUA BUCUREST SA este o afacere si nimeni nu-i prost sa inlocuiasca un om care in ultimul an a bagat ceva zeci de milioane in buzunarele patronului. Oricum..1-1 e mai bine ca 0-1.

kola  •  22 octombrie 2013, 23:53

bravo tata, excelent articol

Marc  •  22 octombrie 2013, 23:53

Poate macar acum revin cu picioarele pe pamant. El si MM prea se simteau nemuritori. Nu acei din personajele pozitive ce ne-au incantat copilaria, ci acei malefici pe care publicul de orisiunde ii detesta.

Acciduzzu  •  22 octombrie 2013, 23:53

trei meciuri (Shalke, Chelsea, Basel) cu o echipa jucand penibil. Sigur ca Reghe trebuie judecat. Si tras de urechi. Intrebarea e daca mai are ceva in tolba. A parut destul de descumpanit azi si fara reactie. Inspirat doar cu Tatu. Ce ma deranjeaza rau la Tolontan insa este ca pe saltimbacul ala de Putzirca nu-la ia la judecat asa cum trebuie. El trbuia sa zboare de mult. Reghe doar acum pare pe faras. Oricum un lucru e clar. Lui Reghe ii trebuie o ruptura de idiotul de MM care incarca pe toti cu o atitudine negativa si prosteasca. Am un feeling ca ceva e putred la Steaua. Sunt niste nemultumiri care usor usor rabufnesc in jocul echipei. Prea multi jucatori care vor sa plece. Asta spune ceva. Deci Tolo, hai sa-l punem la munca pe si modestie pe Reghe dar sa facem acelasi lucru si cu Putzirica care sta la nationala chiar fara sa faca nimic. cu sprijinul cancerosului Sandu.

dan  •  22 octombrie 2013, 23:54

Dumnevoastra ati scris acest articol dinainte de a se termina meciul. nu pot sa nu remarc ura cuvintelor.. dumnevoastra vorbiti de o posibil plecare. DE CE? am pierdut cu chelsea barosane,am pirdut cu schalke barosane, in liga 1 acest antrenor a dus steaua pe primul loc cu 2 mciuri mai putin jucate decate celalalte echipe. nu vin suporteri ? evident este o chestie legata de proritatile oamenilor pe plan financiar ,nu ca suporteri n-o mai sustin pe steaua necondintionat . recunosc,nu am mers in seara asta doar din considerente materiale , nu conta ce facea steaua in seara asta.
Concluzionez prin a va ruga sa fiti om,suporter,roman nu un jurnalist marioneta.NU deveni patetic!

Alin  •  22 octombrie 2013, 23:55

Foarte potrivit articolul. Totusi, sa vina jocul prost al stelei, doar din „aerele” pe care si le-a luat Reghe? Astazi si chiar si in meciul cu Chelsea am vazut o Steaua care nu e in stare sa lege doua pase, O Steaua
total diferita de ce juca anul trecut cu Chelsea, Ajax sau chiar in grupele EL, care nu este in stare sa iasa cu mingea din aparare si bubuie mingea. Si nu e vorba de adversari, de Champions League, Ajax si Chelsea de anul trecut erau mai bune ca Basel. Nu cred ca Reghe s-a hazardat in promisiuni, Steaua de anul trecut din primavara ar fi putut termina pe 2 aceasta grupa. Desi importanta plecarea lui Chiriches si Rusescu, jocul nu merge aproape in niciun compartiment si cred ca problema depaseste lipsa acestor jucatori. Ce parere ai?

bazileon  •  22 octombrie 2013, 23:56

As fi fost intrutotul de acord daca Steaua pierdea. Dar asa, sa nu ne grabim! Steaua putea fi condusa la doua-trei goluri fara probleme, dar a terminat la egalitate si, daca avea si mai mult noroc decat de obicei, putea sa castige. Cifrele meciului, ne-ar invata colegul (dvoastra) Vochin nu sunt catastrofale: aproape egalitate si la posesie si la suturi. Sa mai vedem.

hahalera  •  22 octombrie 2013, 23:57

Corect, comentatorii de la Dolce Sport au insistat obsesiv (pe alocuri, intemeiat) asupra comportamentului publicului, dar n-au pomenit nimic despre comportamentul arogant al oficialilor clubului, si mai nou si-al
jucatorilor…

Mihai  •  22 octombrie 2013, 23:59

Abia ai asteptat insuccesul stelei k sa -l poti critica din nou . Tolontan le stie pe toate el centreaza el da cu capu.sa nu uiti un singur lucru k steaua a ajuns in grupe pe fortele ei si nu este putin lucru. te propun la steaua pote esti mai bun tu poate ti-ai gresit meseria.

Cristi Alexandru  •  22 octombrie 2013, 23:59

Ce ironie a sortii sa dea gol tocmai Tatu.Ne agatam de firul desirat de la rochia Sperantei pe care o folosim ca si parasuta pentru a ne atenua caderea.Ca sport, ca natie, ca oameni…Multumesc, Steaua, indiferent cum ti-a iesit!

victor L  •  23 octombrie 2013, 0:00

Antrenorul stelist s-a bucurat la golul egalizator ceva de speriat.
NU sint stelist, dar parca imi pare rau; Steaua este baietasul obraznic cu bunicii, dar cind iasa din curte il bat toti baietii de pe strada.

c24  •  23 octombrie 2013, 0:01

Domnule Tolontan, rezultatele interne ale numitului oare nu se bazeaza pe celei impresar cu peste 100 de jucatori de la echipe adverse?
Oare aceasi e straina de aranjamentele cu antrenori fini (Contra), antrenori prieteni (Miriuta), antrenori impresariati etc, la care se adauga prieteni ros albastri precum Parvulescu la Tg Jiu, Iftime la Botosani, Narcis Raducanu la Galati?
Oare nu cumva amicalele din liga se vad in CL?

ion  •  23 octombrie 2013, 0:01

poate ca ar trebui sa se uite in oglinda(de antrenor e vorba) si sa continue cu o analiza personala serioasa. probabil cu mici exceptii(nu pot sa ma gandesc la niciuna de fapt) rar gasesti personaje care fac atata efort sa stea in prim plan si asta oriunde pe glob si in orice sport, vorbesc la nivel de antrenor. a se cita, chefuri cu manele, prima pagina pe publicatii, ce a mancat azi si la ce restaurant a fost. plus, foarte multa transparenta negative din vestiar si asa mai departe.
se apre ca nu e un antrenor rau, poate a venit timpul sa se gandeasca la niste lectii cum sa devina un domn(sau gentleman ar spune altii).

george  •  23 octombrie 2013, 0:02

nu te supara pe mine dar esti prea idiot! la victoriile cu chelsea, ajax si multe altele unde erai? de ce nu scrii ca asta ne este valoarea deocamdata. au plecat jucatori…avem jucatori accidentati, chipciu de exemplu. nu mai bine ne lasi tu cu textele tale tolontane? si pana la urma, tu cine esti?

flo  •  23 octombrie 2013, 0:05

Sunt sigur ca daca Tolontan era antrenor, i-ar fi spulberat pe cei de la Basel, masacrat pe Chelsea lui Mourinho si pe Schalke cu Boateng cu tot. Toate echipe cu bugete de zeci si sute de milioane euro anual. La fel cum vedem Grecia deja eliminata… Mare vitejie din spatele biroului

Catalin Constantin  •  23 octombrie 2013, 0:08

Fluieraturile la adresa jucatorilor sunt consecinta relatiei pe care echipa Reghe,MM&sotia, o are cu presa si cu cei care indraznesc sa aiba o parere diferita de a lor. Vesnic suparati, vesnic nedreptatiti, se comporta ca in cantecelele manelistilor….au in cap numai DUSMANII MEI si alte celebre cugetari gen Salam, Vijelie, etc

stec  •  23 octombrie 2013, 0:09

este intr-adevar o chestie de interpretare pana in punctul in care compari adversarii din campionatul intern si cei din cl.pe langa asta,intervine mentalitatea.daca are un plus din partea mea reghe,pt asta are :a implementat o gandire de invingator.ce daca viseaza?cand si-a dat seama de iminenta esecului,a devenit mai docil. In campionat pleaca cu premiza ca au castigat meciul de pana sa-l joace,pe cand in cl joaca crispati si tematori. pe langa dif de valoare a loturilor, a investitiilor, exista o mare diferenta ce a facut ca cfr si unirea urziceni sa obtina puncte,iar steaua cu o echipa teoretic mai buna,nu: presiunea. cand nu ai asteptari, nu ai dezamagiri.ar trebui sa fie liniste la club pt a avea rezultate.sa se investeasca in juniori si sa fie mai docili mereu,nu doar dupa esecuri care pot fi cu greu evitate.

CA din Timișoara  •  23 octombrie 2013, 0:12

Bravo domnu Tolo. Am aruncat și eu la gunoi jumătatea de repriză cât Steaua a jucat la adevărata valoare ei maximă și în care era încântător să privești cum îi tăvălea pe cei de la Basel. Care au stat și-au încasat. Și-au mai încasat și un gol iar apoi au încasat în continuare.

PS Anternorul celor de la Basel le-o fi zis că e timpul să stea degeaba că meciul e ca și câștigat în momentul când au început să încaseze?

cosmo  •  23 octombrie 2013, 0:14

TALENT is not enough.

bbb  •  23 octombrie 2013, 0:15

gata, tolo, nu mai esti nici tu prietenul lui.

Razvan  •  23 octombrie 2013, 0:18

E acelasi Reghe care ar trebui sa stie ca suporterii stelisti nu se multumesc cu un campionat castigat si inca unul foarte probabil. Reghe ar trebui sa creasca o data cu echipa ca valoare dar lucrul asta nu se intampla. E adevarat ca nivelul este altul dar noi parca suntem in regres iar antrenorul cel mult in stationare. Vrem mai mult!

valer  •  23 octombrie 2013, 0:19

Corect.

Neverland  •  23 octombrie 2013, 0:26

Stii ce pare surprinzator, seamana foarte mult cu ceea ce faci tu cu echipa ta. Poate ca tu ai avut mai multe sanse decat Steaua si n-ai facut mare lucru. Poate te remotivezi si tu un pic!

Dan  •  23 octombrie 2013, 0:29

Ce seamana omul, aia culege. Dispret ai aratat, dispretuit vei fi. Foarte adevarat punctul dumneavoastra de vedere, d-le Tolontan. A jucat fotbal in Germania, dar naravul ia ramas neschimbat, acela de om necivilizat si plin de el. Multi il vad ca viitor selectioner, dar ma intreb, nu ne-a ajuns Piturca?

ROMANIA CA SOARELE SUS DE PE CER  •  23 octombrie 2013, 0:30

tolontan
inca o dimineata in care te trezesti,gandindu-te cum sa lovesti tara care te adaposteste

ionut  •  23 octombrie 2013, 0:31

Am si eu o rugaminte. Spuneti le colegilor dumneavoastra jurnalisti/comentatori de ce fluiera suporterii Stelei. In primul rand pentru ca Becali si MM au muncit din greu sa alunge suporterii de calitate. Becali a trimis gorilele in tribune, MM a lovit suporteri si tot ce se intampla de la venirea lui Becali iti provoaca scarba. Steaua nu mai e a suporterilor, e o afacere de familie.Au reusit sa alunge suporterii de calitate si au atras suporteri fara educatie si fara educatie fotbalistica. MM si Becali sa culeaga acum ce au semanat.Un alt factor important a fost si pretul biletelor. Au preferat un stadion gol,plin cu vizitatori la Mall Arena si acum se plang ca niste muieri.
Reghe a umflat jucatorii si suporterii de ocazie dar a uitat sa le spuna ca sunt mediocrii. Aroganta lui si in acelasi timp fatarnicia a fost preluata treptat treptat de jucatori. Lato daca era destept putea sa evite elegant intrebatile prostesti ale ziaristilor dar a preferat sa arate cat de ‘destept’ e el. Lato ca majoritatea jucatorilor nu si stiu limitele , nu realizeaza ca au carente mari pentru ca Reghe le sufla zi de zi cat de buni sunt ei.
Tot ce se intampla la Steaua iti provoaca repulsie, indiferent ca esti suporter stelist, stelist de ocazie sau in vizita la Mall Arena.
De asta fluiera ‘suporterii’ echipa. Pentru ca adevaratii suporteri au fost alungati, batuti, mintiti. Istoria, palmaresul, fostele glorii sunt bataia de joc a lui Becali, MM si Reghe si acum se mira ca sunt fluierati de suporterii pe care ei i au adus la stadion. Asta e culmea nesimtirii.

STEFAN  •  23 octombrie 2013, 0:37

Calitatea ta ca ziarist lasa de dorit cu acest articol. Se vede razbunarea si GANDESTE-TE BINE CA CITESC SI ALTI COLEGI DE AI TAI INCERCAREA ASTA DE INSTIGARE.

razvan  •  23 octombrie 2013, 0:40

BRAVO,CATALINE!!

gica din obor  •  23 octombrie 2013, 0:44

fiecare pasare, pe limba ei piere.

manelistului ii ramane ruta 25, sau cum zice el, nemteste(!) route 25.
numai ca nici ruta campionatului nu mai este asa de neteda, s’a mai stricat asfaltul, au aparut chiar obstacole ce pot cauza accidente…

disneyland  •  23 octombrie 2013, 0:57

„el rămîne antrenorul care a cîștigat un titlu și domină campionatul” – e usor sa domini un campionat in care o data la 2-3 meciuri joci contra unei echipe formate majoritar din jucatori impresariati de sotia ta, iar in rarele ocazii cand ai probleme beneficiezi de ajutorul arbitrilor. E adevarat ca Steaua are cei mai buni jucatori, si e adevarat ca si precedentele campioane (Otelul, CFR) au fost la fel de „curate”, dar astea sunt doar niste scuze care nu ne permit deocamdata sa il evaluam pe Reghecampf ca antrenor.

Florin  •  23 octombrie 2013, 0:57

Reghecampf demis? „Becali n-are solutie”? O imensa prostie sa spui asa ceva.Ca a pierdut cu Chelsea si cu Shalke? :)). Ma tem ca Becali nu o sa-l mai poata tina. Nu ma bag in razboiul d-voastra personal.
Cat despre meci…
Steaua ne-a obisnuit cu pretentii atat de mari. E „vina” ei. Meritul fiind in principal al antrenorului. Insa, la drept vorbind, de unde sa avem (pe ce baza?) atatea pretentii? Basel a castigat la Chelsea cu noroc (asa cum am castigat si noi anul trecut cu ei), cand s-au apucat sa joace serios, 4-0 cu noi, 3-0 cu Shalke (si e Shalke!!! ). NU mi-au placut nici mie suporterii, insa nu stiu cat e din vina echipei si cat e din vina arogantei si ingamfarii din ultima perioada a conducerii. Ar trebui totusi sa-i sustinem, se daruiesc, muncesc mult, insa la acest nivel cam atat se poate. Nu uitati ca tot ei ne-au oferit clipe atat de frumoase(de neuitat), nu cu mult timp in urma. Iar suporterilor celorlalte echipe (care se pare ca nu pierd nici un meci al Stelei si asta e bine), le recomand sa isi refuleze frustrarile (jignirile si injuriile) in alta parte. Daca Steaua face rezultatele astea, celelalte…

spinoza  •  23 octombrie 2013, 1:00

Cataline, mai scriem si noi despre fotbal? De cancanuri suntem satui. Nu vrem ca Steaua sa devina o alta Bianca Dragusanu!!! Despre asezarea echipei, despre randamentul pe posturi, despre banca de rezerve, despre transferurile din ultima perioada, despre ce ar trebui facut sa ne prezentam mai bine in Europa se poate scrie? Sau ne prostituam cu totii: ziaristi, fotbalisti si microbisti…

Paul  •  23 octombrie 2013, 1:01

acest reghe sa bagat singur in conflicte cu toata lumea, se vede un fel de mourinho al neamului romanesc, crezand ca o data cu aroganta vine si performanta, ideea este gresita, pana nu faci performanta n-ai voie sa fii arogant. El a incercat invers si a fost fail, eu ma mir ca a rezistat atat pe banca.

tgv cluj  •  23 octombrie 2013, 1:11

Echipa asta cu atatia sateliti in campionat si cu arbitrii binevoitori in mai partidele ce se dovedesc a fi dificile, de fiecare data ne face de rusine tara in cea mai prestigioasa competitie europeana. E de toata jena sa nu fi in stare sa bati pe nimeni in 20 de partide si sa nu castigi in fata propriilor suporteri de aproape 20 de ani. Cred ca sunt recorduri negative in intreaga Europa.

bleaky  •  23 octombrie 2013, 1:13

Domnule Tolontan Thiriches nu e de 10 milioane e de 30 de ce? pentru ca steaua acum joaca cu 3 fundasi centrali Bourceanu Gardos si Sukala si un muijlocas la inchidere Pintili, cand Chiriches era la steaua dadea siguranta urca cu mingea la picior mai mult Bourceanu cel mai bun om al stelei din acest moment pot spune al doilea RADOI din ultimi 10 ani fara sa exageram era la mijloc urca sus acum numai urca,spuneti de ce POPA nu da randament? cand fugi de unul singur un meci intreg inainte si inapoi singur Gheorghieski uita sa mai urce SI LASA motoreta sa coboare apoi sa urce cate sprinturi poti face? va intreb intrun meci e peste TANASE, depre Tanase daca joaca Latoplevici il sustine urca sus joaca si Tanase daca nu e 0 doar se lipeste mingea de el si atata nu face absolut nimik o perde, Piovacari Kapetanos is jucatori de liga 1 nu de chapions sincer mult mai bine ar fi cu Stanciu si Iancu IS tineri pot creste intro luna cat alti in 10 ani il asteptam pe Chipciu in locu lu GHEORGHIESCKI o fata noua si un joc mai bun,REGHECAMF e cel mai bun antrenor care lar putea avea steaua de ce? nimeni nu ar castiga atatea meciuri si sa isi domnine adversari din campionat cum o face el steaua ea campionatul la cel putin 12 puncte avans daca nu pleaca Bourceanu RESPECT BOURCEANU RESPECT RADOI RESPECT REGHECAMPF RESPECT BECALI PENTRU FARA EL STEAUA AR FI CA DINAMO RAPID POLI SAU MAI RAU URZICENI

tgv cluj  •  23 octombrie 2013, 1:15

@Disneyland. CFR-ul si-a dovedit curatia in grupele Champions League. Se vede acum si mai pregnant, ca nu e de ici de colo sa obtii 10 puncte in aceasta competitie.

bleaky  •  23 octombrie 2013, 1:21

SCUZATI GRAMATICA PROASTA dar am uitat sa va dau si eu o palma celor ce scriu in ziarele de sport LEANDRO TATU GAZETA PROSPORT SPORT.RO spuneati in rasete si caterinca ca leandro tatu e cel mai bun om al stelei in liga iaca va arata k, asa este 2 OCAZI 1 GOL nu mai faceti caterinca daca nu va place de MM STOICA huliganul MM e cel mai bun MANAGER din tara a dovedito si o dovedeste PACTA CA SCOATETI CE E MAAI RAU DIN EL SI NU CE A FACUT BINE LA STEAUA SI PE UNDE A MAI FOST

marian0904  •  23 octombrie 2013, 2:16

De ce Steaua joaca slab nene Tolo? Pana prin primavara scriati tot felul de prostii despre Gigi Becali. Acum ioc! O luati la-ntors cu tactica, cu ifosele lui MM, cu Prodanca sau cu ingamfarea lui Rege. Tata, se vede lipsa lui Gigi! El e seful. Chiar daca voi nu intelegeti (sunteti oameni fini) omu’ reusise sa lege echipa. Dar altii l-au legat pe el. Si asa s-a mai spus o poveste de-a poporului nostru (vezi Miorita si Mesterul Manole).

jos_cenzura  •  23 octombrie 2013, 2:45

Acum se vede lipsa lui Becali. De cand a disparut aportul lui, chiar sufera jocul echipei. Oricum, si Rusescu era o piesa foarte importanta in atac, prin inteligenta lui, jocul combinativ si golurile oportuniste. Iar cine a vazut jucator in Nicusor Stanciu ma face sa ma indoiesc despre intelegerea mea despre acest sport. Il urmaresc de cand juca la Vaslui si nu cred ca i se potriveste o echipa de peste mijlocul clasamentului la noi…

costache  •  23 octombrie 2013, 3:18

Tolo, te-a orbit razboiul cu Steaua? Reghe a castigat campionatul si supercupa, a eliminat Ajax, e neinvins in campionat, calificat in cupa mai departe si tu vrei sa-l dai afara ca l-a batut Chelsea cu Mou?

Hahahaha!

Tolo, tu critici patronii de club ca dau antrenorii afara dupa prima infrangere, dar si tu ai mentalitate de manea.

Hai nu te mai oftica ca n-a pierdut Steaua, la muschii tai o poti desfiinta din 2-3 campanii gazetaresti.

imperator  •  23 octombrie 2013, 4:11

Pentru mine vinovatul principal este MM, iar Reghe îl copiază !

un om  •  23 octombrie 2013, 4:28

Urat, urat ca manipulati suporterii, urat ca adoptati o pozitie de forta si loviti in antrenor si conducatori, destabilizand psihic echipa. Voi cei care nu ati realizat nimic(din punct de vedere sportiv), voi care depindeti de activitatea lor si le datorati bunastarea voastra. Unde este impartialitatea domnilor jurnalisti? Ah, nu v-a placut atitudinea lui Reghecampf vis-a-vis de presa si acum vreti sa-l disciplinati? Am vazut destule grozavii din partea presei sportive romanesti, lucruri care pe undeva il disculpa pe Reghecampf, un om care are o presiune uriasa pe umeri si care incearca sa pastreze echilibrul echipei, un om care construieste. Disciplinarea parinteasca este un lucru pozitiv insa articolele cele mai recente care au in vizor Steaua ne dovedesc ca voi, cei din presa, contribuiti sistematic la distrugerea lui Reghecampf si implicit a echipei de fotbal Steaua Bucuresti. Cred ca in conditii de liniste si suport echipa s-ar redresa inclusiv in Champions League. Fara un „asalt” din exterior cred ca jucatorii ar fi mai umili, mai modesti lucru care ar avea un impact pozitiv asupra jocului lor. Cred ca toata aroganta lor este doar o atitudine defensiva cauzata de pozitia presei. Ce ati face domnilor jurnalisti fara ei? Cu siguranta nu v-ar mai fi atat de bine, cred ca multi dintre voi le datorati slujba oamenilor acestora, care poate nu se ridica la nivelul studiilor dumneavoastra. Dar este o dovada de intelepciune sa nu provoci si sa intretii un astfel de razboi. Disciplinarea domnule Tolontan cred ca ar fi mai potrivit aplicata colegilor dumneavoastra. Si poate ca acest rol vi se potriveste mai degraba. Altfel, in loc sa cresteti copacul care va va asigura umbra in vremurile secetoase, sau macar sa il lasati sa creasca in voie, ii rupeti crengile si frunzele, doar ca sa va faceti simtita prezenta si sa va confirmati o pozitie de putere pentru tribul jurnalistilor. In final, cu toata modestia, va fac un indemn la deontologie, un indemn sa construiti iar nu sa distrugeti, domnilor jurnalisti.

Talpaiadului  •  23 octombrie 2013, 5:37

Reghe a dus Steaua in pimavara EL, a castigat campionatul si a calificat echipa in CL. Asta este ceva extraordinar, tinand cont de rezultatele din anii precedenti. Totusi, in grupele CL Steaua arata jalnic. E adevarat ca echipele competitoare au loturi net superioare valoric, dar in aceeasi situatie s-au aflat si CFR si Unirea Urziceni, echipe care s-au prezentat onorabil in grupele CL. Faptul ca Reghecampf a fost implicat in scandaluri massmedia e irelevant. Pe antrenor il recomanda rezultatele si jocul echipei, cand acestea merg bine totul e roz-bombon, cand nu, atunci calitatile sale sunt contestate.

cj666  •  23 octombrie 2013, 6:15

Domnule Tolontan, sunteti un bun ziarist de investigatii… haideti sa fim cinstiti. Cum sa nu domini un campionat cand esti sustinut meci de meci de arbitri, ai o multime de echipe satelit care nu joaca nimic impotriva ta si in lus ai legaturi prin impresariat cu multi jucatori din echipele adverse? Problema cu Steaua e ca a devenit din echipa fanion a fotbalului romanesc cancerul acestuia. Care il roade permanent prin coruptie si meciuri trucate. Iar rezultatele se vad in cl.

mixy  •  23 octombrie 2013, 6:24

@ Andrei
Si Urziceni si CFR au jucat in aceleasi conditii : cu jucatori inferiori valoric si cu bugete mult mai mici ( chiar si decat Steaua ) ! dar pt asta n-au fost ciuca batailor.

catalin tonomat  •  23 octombrie 2013, 7:09

Tolontan: „Războinic cu toată lumea, Reghe a devenit mielul alb în teren. Epoca de catifea s-a încheiat”
Cititori :”Războinic cu toată lumea, Tolontan este mielul alb în relatia cu PDL. In ancheta Gala Bute, singura vinovata pana acum,dupa Tolo, ar fi….Ramnona Manescu ,devenita ministru la cativa ani dupa acea gala.”

Jerry  •  23 octombrie 2013, 8:20

Am avut o seara frumoasa. Steaua ajucat un meci de CL. Rezultatul muncit este echitabil. Multumim Steaua

eugen  •  23 octombrie 2013, 8:33

In linia generala a „ziaristilor” adevarati!
Totul e contra Stelei doar pentru ca va infrunta!
Vreti sa dovediti ca sunteti a patra putere in stat si atunci toti trebuie sa va asculte ordinele!
Cu ce stiti mai bine fotbal, tactica,etc decat unii scoliti pentru asta?? Si in plus iesiti numai la final sa va „demonstrati”cunostintele si „valoarea”!!! De ce nu faceti articole inainte de meci in care sa va promovati ideile tactice? Pentru ca, de fapt, nu sunteti in stare decat sa criticati sau sa laudati (mai rar, ce-i drept!)
Nu sunteti decat niste „mercenari”care fac orice pentru a fi platiti de patroni cat mai bine!
Cand o sa investigati corect si afacerile lui Voiculescu imi voi scoate palaria dar mi-e teama ca nu voi raci la cap mult timp de acum inainte!!

Comentează