Întrebare pentru Mircea Sandu

UPDATE: Pe siteul FRF, Mircea Sandu răspunde la articolul de azi, referindu-se la Ion Crăciunescu, cel pe care l-a platit pentru ca să demisioneze: ”Atunci când nimeni nu te suportă și nu te mai vrea, fie pleci cu onoare, fie ești constrâns să pleci și, într-adevăr, câștigi. Dar numai bani”.

vineri, 27 septembrie 2013, 10:00

UPDATE: Pe siteul FRF, Mircea Sandu răspunde la articolul de azi, referindu-se la Ion Crăciunescu, cel pe care l-a platit pentru ca să demisioneze: ”Atunci când nimeni nu te suportă și nu te mai vrea, fie pleci cu onoare, fie ești constrâns să pleci și, într-adevăr, câștigi. Dar numai bani”.

Am aflat, domnule preşedinte, că Federaţia de Fotbal are în faţă vremuri de turbulenţe financiare, mai ales dacă nu se va califica la Campionatul Mondial din Brazilia.

Nu e nici o insultă în această ştire despre necazurile cu banii. Toate companiile au.

Sîntem pe o planetă în care toată lumea munceşte şi, de cîştigat, cîştigă Google. Din cînd în cînd, o mai pun Apple şi Facebook. Plus Ion Crăciunescu, îmi şopteşte o sursă sigură.

Da, domnule preşedinte, l-aţi dat afară pe şeful arbitrilor, făcîndu-l, astfel, cel mai bine plătit şomer din fotbalul nostru. L-aţi angajat cu 4.000 de euro net pe lună în octombrie 2011.

L-aţi concediat în august 2012 şi, după ce a cîştigat procesul în mai 2013, instanţa v-a obligat să-i plătiţi cele 10 luni în care a stat pe tuşă.

Apoi, pentru că e enervant, nepriceput sau Dumnezeu ştie cum o mai fi, aţi preferat să-i plătiţi contractul pînă la final, cum se spune în fotbal, nici bancherii nu beneficiază de un astfel de tratament!, numai ca să nu-l mai vedeţi în faţa ochilor! 40.000 de euro pentru 10 luni! Scumpă idiosincrazie!

În total, decizia de a nu mai lucra cu Ion Crăciunescu v-a costat peste 120.000 de euro.

Pe FRF a costat-o, dar FRF sînteţi dumneavoastră, cum s-ar zice.

În locul lui, l-aţi angajat pe Deaconu, cu 3.500 de euro pe lună, ceea ce înseamnă că prezenţa lui Deaconu e mai ieftină decît absenţa lui Crăciunescu. O spune şi asta ceva despre raportul valoric dintre cei doi.

Desigur, e dreptul dumneavoastră să nu-l suportaţi pe Crăciunescu. Dar, după toate aceste întîmplări, poate că ar fi util să-i angajaţi măcar juristul care i-a făcut contractele beton.

Dacă aveaţi la FRF un asemenea consilier, poate că Universitatea Craiova era şi acum în „A”, iar dumneavoastră dormeaţi mai liniştit. Cînd s-or porni acolo despăgubirile, criza financiară o să pară un vînt primăvăratic.

Care-i întrebarea invocată în titlu? Nici una.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

gima  •  27 septembrie 2013, 10:08

m-am spart de ris! felicitari!

FORT  •  27 septembrie 2013, 10:10

Bine punctat

JERRY  •  27 septembrie 2013, 10:15

Ca sa complectez si eu acest articol , sa spuna domnul M. Sandu ce face cu banii arbitrilor ??? Sunt neplatiti de 3-4 etape !!! Cluburile platesc baremurile la liga 2 si 3, inainte de meciurile disputate pe teren propriu, alfel nu mai sunt programate la jocurile urmatoare. Platesc catre FRF, frf-ul normal ar trebuii sa directioneze banii catre CCA, dar acolo exista un blocaj !!!
Blocajul este pe axa MIRCEA SANDU -ALEXANDRU DEACONU (nasul cu finul) si din aceasta cauza asta a fost inlaturat si Craciunescu …
Concluzile le trageti voi !!!

marc  •  27 septembrie 2013, 10:17

Pai ati uitat de piturca.I-a reziliat contractul,i-a platit 600.000 despagubiri si apoi l-a reangajat,fara nici un obiectiv.Iar acum intrebarile:
-de ce i-a rezliat contractul stiind ca frf va plati o suma imensa ca despagubire?
-de ce l-a mai angajat?
-oare acea despagubire nu cumva a fost impartita la 2?

Cristian  •  27 septembrie 2013, 10:22

Va fi tot mai asaltat de intrebari, nenea Mircea. Si cred ca le vor pune oameni sau institutii carora e greu sa le refuze raspunsurile.

addddy  •  27 septembrie 2013, 10:24

bravo

larkins  •  27 septembrie 2013, 10:24

bine punctat Tolo,dar vreau sa cred ca daca Popescu ii va lua locul va face lumina in toate lucrurile,desi nu cred ca se va intammpla lucrul asta

Sofian Gheorghe  •  27 septembrie 2013, 10:31

Acest Hades ce păzește fotbalul de tot ce înseamnă performanță ne scuipă în cap semințe de la oficială și ne arată, din când în când, cât de tare se trage el de bretele cu Platini. Ce uită să ne zică îngerul păzitor a lui Piți și, totodată, cel ce păzește naționala de performanțe, este că banii lipsă de care se plânge au ieșit din conturi nu doar prin strategii manageriale demne de precupeții din Piața Obor, ci și prin prime atunci când nu e cazul, la cine nu trebuie, dar care știu tabla împărțirii.

Ta’Vee  •  27 septembrie 2013, 10:32

Excelent articol, din pacate prea putini vor fi cei care vor fi inteles partea sublima, hehe.

petru  •  27 septembrie 2013, 10:44

Ce a facut din STIINTA CRAIOVA , nu poate fi refacut, reparat,despagubit nici de toate zecile sau sutele de milioane de euro.A distrus inimile a zeci , poate sute de mii de romani.Acest lucru se vede si va aparea din ce in ce mai acut.Stiinta Craiova nu poate fi un teren de rafuieli personale .La fel cu celelalte cazuri … M-am trezit cu aceasta echipa in suflet , voi ramane cu adevarata STIINTA CRAIOVA in suflet ,chiar daca unii vor sa o cloneze.. O VOI SUSTINE ORIUNDE VA JUCA , FIE SI LA CAPATUL PAMANTULUI …

adi  •  27 septembrie 2013, 10:44

N-au pe dracu bani…. hai ma sa terminam cu prostiile astea. Cum sa nu aiba bani? in fiecare an primesc milioane de la loterie , casele de pariuri s.a.m.d.

Bani sunt !! problema e cine umbla cu ei….. cand il ai pe un individ gen Kassai…. la ce fata are asta !! nici cu chibriturile nu l-as lasa sa umble (da foc la casa).

Claudiu  •  27 septembrie 2013, 10:49

Superb! Mai dese astfel de intrebari, va rog frumos. Motive sunt destule.

Lucian Vâlsan  •  27 septembrie 2013, 10:57

„Dacă aveaţi la FRF un asemenea consilier, poate că Universitatea Craiova era şi acum în “A” – Cum adică „era și acum”!? Universitatea Craiova a retrogradat pe teren. Era divizionară „B” când a fost dezafiliată.

corvette59  •  27 septembrie 2013, 11:14

Hmmm ! De fapt nu e nici o intrebare .Mr Sandu ar trebui sa-ti multumeasca pt avertizarea pe care i-o faci . Mai pe intelesul lumii ar suna cam asa – stai sa vezi cind s-o rupe chestia cu Craiova, atunci vezi tu pe dracu’ ! Stii ceva d-le Tolontan,i se rupe lui ca de Londra !Aude,le baga la spate si-si vede d’ale lui.C-asa-i el,gros la buca si la punga !

utraian  •  27 septembrie 2013, 11:17

Domnule Tolontan, nu stiu daca e foarte indicat sa-l criticati pe marele faraon Mircea Sandu. E magician mare asta, deisigur numai pe romani ii poate prostii in halul asta. In occident ar vinde hotdogs pe marginea strazii.
Iancu l-a criticat si s-a dus, cu tot cu echipa, Mititelu la fel.
De Ivanovici ce sa mai zicem? Pana si pe saracii aia de la Rapid, ii ameninta la un moment dat ca daca recurg la instanta, vor ajunge in liga 5.
Nea Mitica si Sandu sunt doua fosile staliniste. Numai pe timpul lui Stalin si a urmasilor urmasilor bolsevicilor , ori a nazistilor se practica metoda pumnului in gura. Cine era impotriva era eliminat rapid.
E o chestiune de timp pana numele „Tolontan” va deveni deranjant pentru Sandu, daca nu a devenit deja si nu m-ar mira ca si trustul dvs sa fie amenintat cu retragerea acreditarii daca „nu se iau anumite masuri disciplinare”.

Radu  •  27 septembrie 2013, 11:26

Intrebarea se subintelege. Pentru deciziile pe care le ia da bani de la el ?

ovidiu_3003  •  27 septembrie 2013, 11:30

Echipa lui mitichelu a retrogradat sportiv …Ea a fost desfiintata in mod grabit …fara sa se astepte …ca atunci era totul legal .
FRF nu o sa plateasca in veci un leu lui mitichelu …vreti sa vedem ?
Eu spun ca nu o sa vada nimic nici in 2020 …cand o sa se termine procesul …dumneata cand crezi ca o sa primeasca ceva mitichelu ? in ce an ?

mihai  •  27 septembrie 2013, 11:32

bravo cataline,foarte bine scris
pacat ca asa cum zicea mircea badea aseara ne luptam(ma refer la voi acum)pentru ce? nu exista o forta de presiune adevarata, justitia e extrem de lenta si ineficienta de cele mai multe ori, personaje grotesti ca prodanca, mitica sau nasu se zbenguie linistiti pe toate televiziunile si site-urile in fiecare zi …nu se schimba nimic
si-atunci? citi s-au raliat protestului celor de la rapid?sau cauzei universitatii craiova?..altfel decit doar din „like-uri”pe facebook.. din spatele tastaturii sintem toti foarte ironici,acizi,acuzatori-cind vine vorba de fapte-nimic…
va propun un protest inedit pe care il puteti organiza impreuna cu prosport pentru o etapa din acest campionat-sa rugati cititorii vostri sa nu priveasca meciurile etapei respective in semn de protest fata de personajele sinistre care ne bintuie de atitia ani -macar asa cei care vor plati drepturile tv la anul vor sti ca exista si o alta opinie…multumesc

Vaalah  •  27 septembrie 2013, 11:37

Domnule Tolontan multi microbisti asteapta de la Dvs. un articol care sa analizeze aspectele penale dupa ce TAS a decis ca barajul dintre Concordia Chiajna si Rapid a fost ilegal ,ca fiind nestatutar si fara a fi acoperit de ROAF.
Atunci nu se pune oare problema de infractiunea de abuz in serviciu si parchetul ar trebui sa puna in miscare urmarirea penala ?
Aceeasi problema si in cazul deciziei FRF prin care CSU Craiova joaca direct in Liga a IIa desi ROAF prevede ca un club nou afiliat TREBUIE sa inceapa in liga a 6-a!
Multumesc anticipat .

victor L  •  27 septembrie 2013, 11:51

Ei bine, desi nu sint banii mei, si eu m-am gindit acum citeva luni: cum naiba pot sa fie 2 pe un loc, de unde bani pentru salariu?
Uite ca s-a gasit solutia: unul pe post si altul dat afara, dar cu un „salariu” mai mare decit salariul sefului ramas. E drept, doar pe 10 luni, dar pe banii cui?
Mare-i Gradina Ta, Doamne.

Zarathustra  •  27 septembrie 2013, 12:06

Asa grait-a Zarathustra: Nasu’ e precum Regele Soare, „dupa mine, potopul”. Tara trista, plina de humor – vorba lu’ nenea Iancu.

Valentin  •  27 septembrie 2013, 12:26

Excelent articol!

mihnea  •  27 septembrie 2013, 12:46

Sunt de acord cu faptul ca s-au bani aiurea pe craciunescu, in conditiile in care acesta putea sa se descurce lejer cu banii primiti de la cfr. Dar uitati-va putin in arhivele GSP si haideti sa vedem cate meciuri au fost facute praf pe vremea lui craciunescu fata de mandatul lui diaconu, cate greseli grave s-au facut pe meci, pe etapa sau pe campionat in fiecare din mandate. O fi fost craciunescu un arbitru bun desi se pare ca nu a fost si unul cinstit, dar la batrenete lacomia a pus mana pe el. Pentru mine, acum, este un om care nu face cinste arbitrajului romanesc.

mihaela ciobanu  •  27 septembrie 2013, 13:04

Nu ma intereseaza fotbalul si Mircea Sandu, mentionez doar ca, in general, lucrurile nu sunt in alb si negru; si intr-o companie privata se intimpla sa dai afara un angajat si sa ii platesti toate salariile pe un numar de luni, pt ca este mai ieftin asa decit sa il tii in companie. Procesele dintre angajati si angajatori se cistiga in proportie de 90% de catre angajati, asa este legislatia in Romania. Daca, in calitate de manager, ti se intimpla acccidental, o data de doua ori, se acepta; daca ti se intimpla prea des, esti imcompetent si este cazuk sa fii schimbat. Nu stiu, Mircea Sandu, in care dintre situatii se afla.

Tolo, vroiam sa te intreb: dupa sentinata de ieri in cazul ICA, nu ai o urma de regret pentru postarea ta anterioara: https://www.tolo.ro/2013/09/12/fapte-descoperite-si-nedescoperite-din-procesul-lui-dan-voiculescu/
Eu nu am inteles pozitia ta, si inca si mai mult nu pot sa mi-o explic dupa sentinta de ieri. Nu am vazut motivarea instantei, insa probabil ca Voiculescu, ca zi in cazul Nastase, a fost condamnat pe baza dovezilor indirecte, o infractiune realizata de mai multi subordonati in beneficiul sefului fara ca acesta sa fie implicat este de neconceput: ”Este de neconceput ca mai multe persoane să acționeze concertat în beneficiul alteia, cu care nu se află în relații apropiate, intime sau de prietenie, fără știrea acesteia, persoană care, prin ipoteză nu doar că nu a determinat conduita celorlalți, dar nici nu va afla vreodată despre “binele” care i s-a facut cu forța.”
Nu ma intelege gresit, nu te judec, vreau doar sa inteleg; sunt putini oameni din presa in a caror onestitate cred, iar tu esti unul dintre ei.
Consider ca prin aceasta postare ti-ai luat un risc inutil, pentru ca presupun ca nu cunosti toata legislatia anticoruptie ca sa poti avea o opinie argumentata daca dosarul procurorului este solid sau nu.

Cu apreciere,

fanulumocanu  •  27 septembrie 2013, 13:05

Asa incompetenti mai rar. L-au scos pe Mititelul dintr-un faliment sigur, Duru ala acorda / nu acorda licente infirmate la TAS, ofera locuri in campionat aiurea, inventeza meciuri de baraj, la comisii Siman e rege. Pana cand?

bach  •  27 septembrie 2013, 13:10

Savuros articol! :)))))) Cătălin Tolontan nu se dezminte! :))))

Replica lui Mircea Sandu la editorialul lui Cătălin Tolontan, din Gazeta Sporturilor de astăzi  •  27 septembrie 2013, 13:19

[…] Ultima ora Cătălin Tolontan a publicat astăzi, în Gazeta Sporturilor, un editorial despre felul în care a … […]

Cătălin Tolontan  •  27 septembrie 2013, 13:31

mihaela ciobanu: am scris inca de atunci ca nu analizez cazul sub aspect juridic si ca, indiferent de decizie, eu am incredere in instante.

Inteleg exact ce spui, dar nu cred ca daca scrii ce crezi asta inseamna ca-ti asumi riscuri. Sau, daca ti le asumi, sint firesti.

Replica lui Mircea Sandu la editorialul lui Cătălin Tolontan, din Gazeta Sporturilor de astăzi | TokNok România  •  27 septembrie 2013, 13:43

[…] Cătălin Tolontan a publicat astăzi, în Gazeta Sporturilor, un editorial despre felul în care a … […]

bubalus  •  27 septembrie 2013, 14:38

catalin, ai dreptate….
totusi nu inteleg cum ati putut sa luati decizia de a o ignora pe prodanca, care 100% vorbeste mult si prost, este o prezenta ridicola … dar nu prea aduce nici un prejudiciu major fotbalului romanesc.
in schimb adevaratii monstri ai fotablului romanesc sunt apartitii zilnice in presa, li se dedica articole pentru cele mai neinsemnate lucruri, din cand in cand un articol critic ca o bataie prieteneasca pe umar.
Am sa respect presa sportiva din Romania doar atunci cand acesti gropari ai forbalului romanesc(Sandu, Dragomir, MM, Gigi, V&V Becali) vor fi cu adevarat ignorati de voi.

dragosblue – Stiinta  •  27 septembrie 2013, 15:58

Replica publicata astazi pe situl oficial al frf de catre inculpatul sandu mircea ar trebui pusa in aplicare IN PRIMUL RIND chiar de el IMPREUNA cu toata camarilla lui: „Atunci când nimeni nu te suportă și nu te mai vrea, fie pleci cu onoare, fie ești constrâns să pleci și, într-adevăr, câștigi. Dar numai bani”.
SINT TOTI, FARA EXCEPTIE, NISTE OAMENI, care au distrus fotbalul romanesc umplindu-se in acelasi timp de bani, speculind una dintre putinele bucurii ale romanilor!!!

DREPTATE PENTRU STIINTA, MAFIA LA PUSCARIE!!!

mihaela ciobanu  •  27 septembrie 2013, 16:05

Multumesc pentru raspuns.

Sunt oarecum in dezacord cu tine, poti sa spui ceea ce crezi dar trebuie sa ai grija ca ceea ce spui sa fie bine argumentat. Mie mi-ai strecurat, prin articolul tau, o umbra de indoiala ca dosarul lui voiculescu ar fi un dosar „facut pe genunchi”. Ceea ce mi se pare nedrept pt procurori.
Ori la noi lipsesc tocmai cei care se straduiesc sa ajute procurorii si magistratii, prin opinii si comentarii in media, in lupta lor inegala cu sistemul ticalosit (un exemplu demn de admirat: Ioana Ene dogioiu
http://www.ziare.com/stiri/justitie/sistemul-ticalosit-sangereaza-masiv-1259191.)

Majoritatea (in frunte cu gidea) ii denigreaza si conduc campanii acerbe importriva lor, nu este nevoie sa mai pui si tu umarul la asta…

mititelu  •  27 septembrie 2013, 16:20

da de ce sa fie Universitatea in A Tolontane? ea a retrogradat pe teren…si cu ce sa platesc eu salarii de A si cum sa tin eu echipa ?

bilu  •  27 septembrie 2013, 16:49

intre bare.

Andrei  •  27 septembrie 2013, 17:09

Comunicatul ala de presa era de fapt despre el. Onoare nu mai are de mult, asa ca e clar ca vrea bani pentru a pleca, eu propun sa il intrebam cati. 🙂

petru  •  27 septembrie 2013, 18:28

Cum a fost posibil ca acest personaj , impreuna cu un oracol sa bage direct in liga a doua o echipa facuta cu cateva zile inainte fara ca aceasta sa inceapa din liga a cincea ? CSU CRAIOLGA ESTE O CLONA CU CERTIFICAT DAT DE NAS …UNDE TRAIM ?

Suporter FC Universitatea Craiova  •  27 septembrie 2013, 19:50

Atit timp cat suntem inca in viata, nu suntem apreciati la justa noastra valoare.. Abia dupa ce murim, suntem cu adevarat elogiati! ” Ce om cumsecade, un om de o inalta cultura, de o moralitate inalta”… etc, etc ! Ca Mircea Sandu a facut prostii cu toptanul, si inca mai face, constient sau inconstient, nu mai mira pe nimeni ! Meritele insa, nu le ramarca nimeni ! Mi-a placut remarca lui Tolontan: ” Prezenta lui Diaconu e mai ieftina decat absenta lui Craciunesc „.. Vedeti, si aici se aplica teoria, cum ca omul e mai valoros cand nu mai e, decat atunci cand e ! Pe moment, nimeni nu reuseste sa-si dea seama, care sunt meritele lui Mircea Sandu in cei 24 ani cat a stat ca belferu’ sef la FRF ! De aceea, asteptam cu nerabdare sa moara, sa auzim lucrurile bune pe care le-ar fi facut M.S. in viata !… Ca lucrurile rele facute de el, se vad la tot pasul ! Fie ca timpul ramas pina ne dumirim, sa nu fie prea mare !

ghita  •  27 septembrie 2013, 21:33

este al doilea jurnalist care critica pe M.S primul fiind horia care a si patito. ma intreb dar agentiile statului cum de nu se autosesizeaza la delapidarea de fonduri facute de acest diavol al fotbalului romanesc.am impresia ca se merge mina in mana fotbal, politica.va pup pa,pa,pa.

utraian  •  27 septembrie 2013, 21:45

”Atunci când nimeni nu te suportă și nu te mai vrea, fie pleci cu onoare, fie ești constrâns să pleci și, într-adevăr, câștigi. Dar numai bani”.
:)))))
Sa inteleg ca se refera la Craciunescu.
Dar reciproca e valabila. Are impresia dl. Sandu ca mai exista 1 singur suporter adevarat, sau orice roman neinteresat financiar care IL MAI SUPORTA LA CONDUCEREA FRF SI CARE IL MAI VREA?
Si nu de azi. De 10 ani cel putin.

Ma mir ca mai vorbeste de onoare…Un om hulit de toata lumea, care nu raspunde niciodata cu functia pentru esecurile interminabile, caruia i se cere demisia la orice fel de meci de campionat, sau al echipei nationale, NU ARE ONOARE. Daca avea onoare, isi dadea demisia la primul esec grav.

Asta este deja paranoia puterii, care pusese stapanire si pe Ceausescu. In afara de mosii aia din sala, yes-manii, restul il urasc.
Este o scarba generala numai la auzul numelui de „Mircea Sandu”.
Si mai are tupeu sa spuna ca nu-l vroia nimeni pe Craciunescu…

Ordessis  •  27 septembrie 2013, 22:42

Bravo Tolo !

Mateo  •  27 septembrie 2013, 23:21

Foarte bun ziarul de azi al Gazetei, in special analiza despre Gica Popescu. Insa el macar a pierdut banii lui. Sa te imbogatesti pe banii unei Federatii, si asta de 20 de ani, fara ca nimeni sa te deranjeze, in timp ce fotbalul la copii si juniori se prabuseste … asta tine de Guiness Book si de o societate obisnuita deja cu propriul esec .

Yanni  •  28 septembrie 2013, 5:26

De ce nu plateste din propriul buzunar?
Treziti-va, microbistilor! Borfasii asti DOI s-au facut oameni, au furat ca-n codru! Locul lor e la puscarie, langa Jijii!!!

McAnthony  •  28 septembrie 2013, 7:47

Asa cum bine ati punctat , sandu este ludovicul frf-ului . Dar cu l si s mic .

dani  •  28 septembrie 2013, 10:31

Cind era presedinte FRF Mircea Angelescu, fotbalul condus de el avea peste 100000 jucatori legitimati. Astazi poate mai sint cam 25-30%. Dezinteresul Nasului pt copii, juniori si tineret sperante este arhicunoscut.Mircea Sandu are un corp de arbitri de de elita la trintit meciuri. Fiecare meci este blatuit de arbitri Cu faultul. Cu imbrinceala. Cu fault in atac. Sufoca echipa care trebuie sa piarda, arbitrajele Nasului.Si tot victima este umpluta de cartonase galbene si rosii! Curat murdar!Mircea Sandu a creeat un fotbal murdar, MAFIOT! Cine vrea sa cistige campionatul, cupa obligatoriu da spert lui nasu. Altfel nu se poate.Fotbalul romanesc condus de Nasu Sandu este murdar, mafiot si neperformant. O dovedesc pe deplin rezultate:Serbia-Romania:5-0 Olanda-Romania:8-1 Germania-Romania:10-1!

Tolo vs Pinochio:))  •  29 septembrie 2013, 2:45

Asa d-le jurnalist puneti-le intrebari , e foarte bine e menirea d-voastra, manirea lui Pinochio e sa minta , menirea noastra sa ne miram , intristam , stresam , sa scriem comentarii, …sa traim in aceeasi lume in care traiti si voi…

Comentează