Șirul lui Negoiță

Preparatorul fizic al Stelei, Thomas Neubert, cîștigă 10.000 de euro pe lună, cît toată linia de mijloc a Dinamo. Aici se termină cronica derbyului.

duminică, 11 august 2013, 11:28

Preparatorul fizic al Stelei, Thomas Neubert, cîștigă 10.000 de euro pe lună, cît toată linia de mijloc a Dinamo. Aici se termină cronica derbyului.

Restul e notă de subsol pentru Ionuț Negoiță. El se afirmă ca un patron economicos.

Dacă Henry Ford ar fi fost precaut, lăsa lumea să-și continue netulburată construcția de șarete, nu se apuca să-și riște avererea și reputația construind drăcoveniile cu motor, care au schimbat istoria. Dacă Steve Jobs ar fi fost economicos, foloseam probabil în continuare vechile litere obosite pe computer și cine știe cînd am fi atins cu degetul ecranul unui telefon. Că e scump!

Cu fotbaliști de 2.000 de euro pe lună și aceștia dați, vorba lui Răzvan Boanchiș, cînd plătește ”șobolănimea din ministere” contractele cu statul ale lui Negoiță, ești econom, dar nu faci echipă. ”Steaua joacă un fotbal modern!”, ofta Cornel Dinu la pauză, în studioul ”Fanatik” de la Digi.

Alături de el, Andrei Vochin,  remarca, fără nici o ironie, ci doar cu durerea exactității, că Dinamo se agită cît de cît. Numai mingea o încurcă.

E rău! E păcat că un club cu o asemenea istorie și bază de afecțiune a suporterilor precum Dinamo are de aproape 20 de ani parte de explicații, nu de investiții.

Din economie în economie, ajungi să fii, an după an, pus la colț de căte Steaua, care nici măcar nu s-a concentrat cine știe ce în această seară. Degeaba aleargă ”cîinii”, ei par trăpași de cauze mărunte. Dacă Nikolici avea cu el mingea de fotbal, nu pe cea de rugby, scorul scăpa de sub control ca șirul lui Fibonacci: 1 de la Latovlevici, 1 autogol de la Fai, 2, 3, 5…

Spre norocul ”cîinilor”, Steaua s-a amețit cu narghileaua propriului joc și și-a bătut joc de ocazii. Două bare, un penalty ratat și o sumedenie de chifle în careul advers! La un moment dat, pirații somalezi răpiseră fundașul stînga al lui Dinamo și steliștii defilau pe acolo.

Chiar dacă Rotariu a redus din scor și totul a căpătat un aer de meci din curtea școlii, diferența reală a fost deprimantă pentru simpatizanții lucizi ai lui Dinamo, care nu s-au lăsat entuziasmați de senzația speranței bulucite pe finalul meciului.

Cînd Chiricheș ia în teren pentru secvențe bune poziția lui Zidane iar Reghe ajunge să pună stop cu fundul, semn că nu mai  are emoții de prin minutul 30, ca dinamovist îți vine să te întorci spre tribuna oficială, ca pe vremuri, și să-l înjuri pe Valentin Ceaușescu, cel care afișa flegmatic drapelul roș-albastru chiar în ”Ștefan cel Mare”.

Aia era o umilință protejată ideologic, asta e o neputință justificată contabil.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

star01  •  12 august 2013, 8:26

buna asta cu”piratii somalezi au rapit fundasii lui dinamo…”.Cataline spune-i te rog asta si lui butelie borcea!

Omul de la Minolta  •  12 august 2013, 8:38

„Preparatorul fizic al Stelei, Thomas Neubert, cîștigă 10.000 de euro pe lună”

Îmi place că ai pus sedila sub ș din prima frază. Deh, 10.000 de euro … că ceiuțul ăla bun costă al dracului, chiar dacă UEFA închide ochii pentru clubutile care generează venituri din audiență …

gabrielvaleriu  •  12 august 2013, 9:05

Tolo, la destule zile distanta, nimic despre careul european calificat integral si fara infrangere in play-off, in schimb prompt despre un derby in care joaca o singura echipa ? De ce ? Mai ales ca, singur o scrii, pentru derby e de ajuns doar o fraza !

Cătălin Tolontan  •  12 august 2013, 9:05

theo: sint de acord cu tine. Steaua a inceput sa afiseze o aroganta care patrunde in joc si ii face pe fotbalisti sa se considere invincibili. E periculos pentru ei si pentru echipa.

footbal  •  12 august 2013, 9:07

Are foarte mare dreptate Catalin,daca a salvat Negoita echipa si spune ca face „reconstructie”,pai sa faca reconstructie si sa nu mai ceara locurile 3-4.Ce reconstructie e asta cu 4-5 tineri din care probabil vreo 2 o sa fie intradevar fotbalisti,si restul negri mititei adusi de prin nu stiu ce insula parasita cu contracte pe 1 sezon.Asta e reconstructie ?? In felul acesta Dinamo o sa fie in fiecare an in reconstructie.Daca avand jucatori experimentati si talentati ,cu contracte mari,Dinamo a terminat pe 5-6-7 ,cum isi inchipuie Negoita ca cu 4-5 tineri si restul maruntis,cu salarii ca la medias ,poate cere un loc de cupa europeana ? Sa puna mana sa adune 10-15 jucatori tineri talentati din tara,sa le dea macar 5000 in primul an si sa nu mai aiba pretentii dupa primul antrenament ca vrea locul 3.Steaua a suferit cativa ani pana a ajuns unde este acum ,asa putem astepta si noi 1 an dar sa fiti convinsi ca asa cum merg treburile acum la dinamo nu este nicidecum „RECONSTRUCTIE”.

pentru Dragos C  •  12 august 2013, 9:07

Dragos C. Says:
August 12th, 2013 at 12:17 am
Nu sunt de loc de accord cu tine, Catalin! Spui ca de 20 d ani nu s-a investit la Dinamo dar in ultimii 13 ani Dinamo a castigat mai multe trofee campionate si cupe decat Steaua! Dinamo a luat 5 Cupe intre 2000 – 2013, Steaua doar 2; Dinamo a luat campionatul de 3 ori, Steaua doar de 2 ori!

Pustiulica, mai du-te si da bacalaureatul inca o data, fara sa copii de data asta.
I-a citeste aici sa vezi de cate ori a luat Steaua campionatul din 2000 pana in prezent:
http://ro.wikipedia.org/wiki/FC_Steaua_Bucure%C8%99ti
de 4 ori, nu de 2 ori cum ai scris, ceea ce rezulta ca 3 ale lui Dinamo sunt mai putine decat 4 ale Stelei.

gogu  •  12 august 2013, 9:37

Corect!

victor L  •  12 august 2013, 9:45

Dur articol (nu discut daca e drept au ba:nu-mi sint simpatici nici unii nici altii) si ma astept la hamaituri pe masura 😉

nea caisa  •  12 august 2013, 9:50

Un comentariu interesant al dlui Tolontan! Ar fi doua idei, una aceea ca Dinamo ar fi finantata, indirect, cu bani ai colectivitatii iar a doua aceea ca de cat dai, de atata ai si in cazul lui Dinamo. Sunt alte comentarii care, cu destul realism, subliniaza ca, in cazul concret, pe primul plan se pune supravietuirea echipei de fotbal, plata unor datorii acumulate in timp si pentru care pare a nu rapsunde nimeni – si abia dupa aceea ar urma finantarea pentru dezvoltare. Adaug si eu o idee, mai bine zis o ciudatenie, isteria nelalocul ei din echipa dinamovista dupa o infringere la limita in fata unei echipe superioare pe toate planurile: financiar, sportiv,…Acuze, amenintari cu demisia,…Ori, zic eu, nu este nici o rusine ca un Dinamo asa cum este astazi sa piarda la un singur gol in fata unei Stele asa cum este ea astazi. Cu siguranta ca pentru dinamovisti vor veni si vremuri mai bune.

yoz7777  •  12 august 2013, 10:11

Am ramas cu un gust amar dupa meciul de aseara, niciodata nu-ti iei adversarul la misto. As fi vrut aseara sa vad profesionism 100%. Sunt dezamagit de atitudinea jucatorilor, trebuiau sa le dea cate incapeau. Nu se face asa ceva, ar trebui sa se uite la nemti, ca tot ii place lui Reghe sa-si clameze radacinile teutone, insa au fost mistocari. Mistocaria asta ii va putea costa foarte mult intr-un meci cu o echipa serioasa si mai legata decat Dinamo.
Legat de jucatori, se vede ca Popa este iesit din forma, dar il joaca non stop. La fel si Georgevski. De Nikolic, nici nu mai vorbesc. Sincer, mi-as fi dorit sa fi fost Piovaccari in repriza a doua cu Stanciu in spatele lui, italianul nu avut sansa unor asemenea ocazii ca muntenegreanul, Cristea a vrut sa dea gol cu orice pret in loc sa-si castige locul de pasator. Nu consider ca a fi modest este o calitate, insa prefer oricand modestia trufiei aratata de stelisti. Vorba lui Dinica in Filantropia „Fii (fiti) profesionist(i), ce dracu!!!”

alex  •  12 august 2013, 10:42

Salutare!

Fotbalul a devenit un sport mincinos care depinde de foarte mulți factori! Între acești factori se numără și karma, karma echipelor distruse de către echipa/clubul Dinamo București!
Nu pot spune că îmi pare rău sau bine de Dinamo, iar de bucuria Stelei nici atât! Sunt produsul societății în care trăim, una cu fotbaliști fără motivație, iar alții aroganți și zeflemitori.
Poate aș înțelege aroganța Stelei dacă acei jucători (măcar unu), proveneau din pepiniera proprie. Steaua a cules ce au produs alții, ea nu este în stare să producă. S-a văzut acest lucru de câte ori alte echipe nu mai produceau (Argeș, Timișoara, Bacău, Constanța, Craiova, etc).
Pandurii și Vaslui sunt ultimele redute, apoi noaptea grea se va așterne peste echipa națională și implicit asupra echipelor românești de club!
Nu Steaua este puternică, ci campionatul nostru este mediocru! Poate singurul merit al Stelei fiind că a pompat bani în acesta, cumpărând jucători și având o răbdare demnă de un malaxor.
Steaua stă la ora actuală în următorii jucători: Tătărușanu (Bistrița), Latovlevici (Timișoara), Chiricheș (Pandurii), Pintili (Pandurii), Bourceanu (Timisoara via Galați) Tănase (Argeș) și Stanciu (Vaslui), restul fluctuanți și supradimensionați!
În ce privește Dinamo, poate politica lor a fi bună (salarii mici, proporțional cu performanța), dacă aș vedea că vin din urmă fotbaliști din propria pepinieră.
Sincer acum, decât salarii mari și pericolul unei desființări, mai bine salarii mici și realiste.

adi_stelistul  •  12 august 2013, 11:14

@ Omul de la Minolta

Esti plin de subtilitati dar iti lipseste logica elementara. „Ceiutul” acela poate fi substanta dopanta doar pentru cine isi imagineaza ca cei ce se dopeaza o fac pe teren, in timpul meciurilor, in vazul tuturor. Ca doar toti stim ca asa se dopeaza lumea, pe fata, fara ascunzisuri. Hai noroc, draguta!

laur72  •  12 august 2013, 11:21

Atunci cand investesti si echipa nu merge toti spun ca o echipa se construieste in 2-3 ani.Cand se vrea sa se construiasca o echipa in 2-3 ani toti o critica ,ca nu se fac investitii

jesse  •  12 august 2013, 11:30

Catalin de data asta te contrazic. Si te contrazic c-un argument valid. Da, cei de la Dinamo n-au investit masiv. Dar iata ca au facut-o cei de la CFR, care dupa 3 etape abia au castigat acum in cea de a 3-a etapa primul meci, desi au jucat cu niste echipe accesibile. Asadar simpla investitie de bani nu e indeajuns. Paskany i-a dat mana libera lui Rednic, de neinteles din punctul meu de vedere, si iata unde s-a ajuns. Norocul Stelei se numeste Reghe. Reghe care, tin sa-ti aduc aminte Cataline, atunci cand era la Chiajna, intr-un retur de campionat c-o echipa modesta in care nu s-au facut investitii a facut performanta. Daca se facea un clasament al turului de ajunti Chiajna lui Reghe era printre primele clasate. Asadar nu e neaparat nevoie de-o investitie prosteasca. Sa ne amintim ce-a facut Becali in ultimii ani pana sa vina Reghe. A cumparat pe sume exorbitante jucatori ca Nila, jucatori care n-au dat niciodata randament. Totul a prins contur cand echipa a fost preluata de-un antrenor capabil. Pana la urma aici e problema fotbalului romanesc, faptul ca nu avem profesionisti. De ce-ar investi Negoita la Dinamo daca l-a adus pe Multescu antrenor? Chiar isi imagineaza cineva ca Multescu e-n stare sa scoata maxim din jucatorii pe care-i are? Chiar isi imagineaza cineva ca Multescu e updatat cu noile metode de pregatire pe care le-au adoptat echipele europene de prestigiu? Steaua fara Reghe ar fi la fel ca si Dinamo sau CFR o echipa in deriva, o echipa de pluton. Diferenta o face antrenorul si stafful acestuia.

Dragos V  •  12 august 2013, 11:40

Sunt Stelist dar sincer mi-a fost rusine de ce am vazut aseara: Steaua a jucat penibil in atac…da, corect, am spus penibil! Nu poti sa-ti bati joc de fotbal in acest hal! Parca incercau sa-i umileasca pe cei de la dinamo, nu sa-si vada de jocul lor. Am auzit ca Nikolici este fotbalist domne’, nu ca Piovacarri…pai de ce?! pt ca a avut norocul unor pase foarte bune de la mijlocasi? Cica se plaseaza bine…pe naiba, el este acolo mereu pt ca e varf si nici faza defensiva nu o face. Nu spun ca Piovacarri e mai bun, ci doar ca Nikolici este varza!
A spus bine Vochin aseara: „Steua a facut o repriza NESERIOASA”..asa este si din pacate este caracteristic romanesc! Manele, seminte, cocalari…MM e penibil si bine ar fi fara el, dauneaza grav imaginii, iar Mache de pe banca…ce dracu face asta la Steaua?!!

edis  •  12 august 2013, 11:45

Pai la banii astia cred si eu ca este suspect de „pasti;e” Ma intreb cat castiga preparatorul lui Chelsea ca in meciul cu stelistii au alergat de 2 ori mai putin…si daca tot conteaza cat face linia de mijloc la Dinamo eu zic sa nu mai jucam fotbal deloc sa punem valoarea echipei d epiata si sa dam scorul direct :))

VictorBraun  •  12 august 2013, 11:46

Eh… si Steaua face economie la atacanti.
Rezultatul: 10 ratari.

Si mai vor sa joace in Champions League. Cu atacant de liga secunda!

brod  •  12 august 2013, 12:52

domnule tolontan, la dinamo au apărut, încă din 1990, şmecherii = prietenii securiştilor, ai miliţienilor. mai întâi, s-au înfruptat pe mâna lui ianul. au ras totul. apoi, s-au răspândit, la furat prin teritoriu: gigi neţoiu la craiova, walter la cluj. au făcut prăpăd, s-au tras la cald (netoiu a mai şi fost ales, de craioveni, ca deputat!?!).
ştiţi prea bine că pe fraţii negoiţă îi interesează doar terenul din parcul dinamo. echipa? o lasă să moară de la sine. aşa, ca pe rapid…

lord belial  •  12 august 2013, 13:17

STEAUA BUCURESTI > dinamo
etern superiori

Pastor  •  12 august 2013, 13:31

Salariile anuntate de dumneavoastra sunt salarile fixe domnule jurnalist!daca ar fi castigat primele 4 meciuri ar fi avut peste 5000€ pe luna!!!platiti in functie de performanta!!!ce e atat de rau in asta??? Vorbim de jucatori tineri care teoretic ar trebui sa fie dornici de performanta!poate nu toata lumea vrea sa repete greseala domnului Porumboiu de exemplu(salarii exorbitatnte,performante…).in plus,daca in ultimii ani nu s-a reusit altfel,de ce sa dam in cap omului dupa 6 luni,cand incearca sa faca ceva diferit?reconstructia este un proces lent,care are nevoie de timp si care nu poate sa fie miraculoasa doar pt ca urmeaza un meci cu steaua.in final as dori sa atrag atentia ca si presa are o contributie importanta in fenomen,dar din pacate voi sunteti ca Gigi:ridicati in slavi dupa un meci,loviti cu noroi dupa altul!vorba lui Dinica,domnule tolontan:fii profesionist,ce dracu:)

CITESTE-MA !!  •  12 august 2013, 13:43

nu esti echipa mare daca iti iei adversarul la misto ? dar cand pique arata „manita” dupa meciul cu real, asta facea din barca o petarda ?
reghe va platii daca este arogant ? pai mouinho ar trebui sa se tavaleasca in chinuri.
get real ! steaua joaca altceva fata de toate echipele din liga intai, ba chiar joaca altceva decat echipele de prin partea asta a europei, exceptie facand colsul sakhtar, de aceea legia nu ii va pune nicio problema. nu va amagiti, dinamo nu joaca nimic, are un talent, rotariu, la fel cum steaua are vreo trei, iancu, stanciu si portarul cojocaru, sub 19 ani. daca nu il calesti in europa, roti jr se va pierde.
ps
aroganta la steaua ? dar cine era capitanul lui dinamo care a refuzat sa dea mana cu omologul sau ? nu cumva cosmin matei ?
ps la ps
stelei i-a trebuit sase ani sa ajunga aici. zau ? dar in astia sase ani, a lipsit vreodata din grupele unei competitii europene ?

Marius  •  12 august 2013, 13:48

eu nu inteleg cum de s-a renuntat atat de usor la fratii Costea cand vad pe cine are steaua acum in atac :unul care „face spatii si e foarte bun la jocul FARA MINGE”(acum toti antrenorii din liga 1 cred ca s-au lamurit ca de fapt n-are rost sa pui vreun fundas langa Nico pt ca acesta rateaza singur cu portarul in mod constant(asemenea preluari si suturi am mai vazut doar la fiul meu de 11 ani care nu prea le are cu fotbalul)),altul , mai mult” ruibist” decat fotbalist si inca unul,mai micut,care nu da gol din principiu ,”ca asa e el, certat cu golul”.E ca si cum ,la razboi,ai trage cu gloante oarbe,cu pocnitori si vinzi gloantele adevarare.Poate totusi ma insel eu…

Ciprian  •  12 august 2013, 14:01

Domnule Tolontan, cine e de vina pt situatia lui Dinamo ? Negoita care a preluat un club aproape de insolventa sau Borcea si compania care din 1998 incoace de cand au pus mana pe club au reusit sa clifice doar de 3 ori echipa in grupele EL ? Daca stam sa calculam, doar din cupele europene Dinamo are fata de Steaua un deficit de vreo 30 milioane de euro ! Daca Negoita prelua un club sanatos isi permitea sa dea salarii de 20.000 de euro pe luna, nu de 2000 !!!

AndreiDinGalati  •  12 august 2013, 14:24

interesanta optica.dinamo e o echipa in formare in care li se acorda credit tinerilor. acum racniti ca nu au valoare in conditiile in care joaca impreuna de 1 luna. pai steaua cati ani s-a batut pe locurile 5-6 cand cumparau crema fotbalistilor vazuti de voi presa si se dovedeau a fi doar niste petarde. pozitia clubului a fost clara formarea unei echipein 2-3 ani dar dumneata o vrei dupa 1luna. pai avem niste ahmetov cumva investitori sa ia tineri de 7-8 milioane bucata? viitorul a castigat campionatul cumva si nu stiu? ori s-au batut la retrogradare si
toti stim cum au evitat-o.daca nu jucam cu tineri racnim ca nu avem ,daca jucam tipam ca nu au experienta si valoare, pai de unde naiba experienta? „angajam tineri absolventi cu experienta” iti suna cunoscut?nea cataline continuua anchetele caci acolo esti bun
P.S. nu sunt dinamovist

Valentin  •  12 august 2013, 14:44

Nu sunt convins ca in fotbal se reduce totul la contabilitate.
Odinioara, in Anglia, Nothingham castiga titlul in calitate de nou promovata si mai apoi, „gastile nebune” gen Chelsea sau Sportul Std de la noi jucau fotbal cu jucatori mai modesti, dar ambitiosi.
Se pare ca modelul Unirea Urziceni (o echipa ce a luat titlul la noi cu jucatori „de inchiriat”) a ramas inca un model de urmat pentru unii investitori.
Insa imi amintesc o intrebare pusa lui Churchill: „este valoros cutare ministru?”
„Spune-mi ce echipa are in spate ca sa-ti pot raspunde!”
In opinia mea importanti sunt conducatorii, antrenorii, preparatorii, iar daca aceasta echipa e valoroasa, apoi si rezultatele vor apare: pentru ca o echipa profesionista stie ce achizitii sa faca, chiar cu salariile jucatorilor mai mici. Insa acestor jucatori trebuie sa le stii profilul moral, ambitii, talent. Concluzia, daca stii sa investesti in echipa de conducere, apoi rezultatele or sa apara. (Nu precum Paszkani unde antrenorii sunt schimbati de jucatori modesti si orgoliosi)

zoo  •  12 august 2013, 15:01

preparatorul fizic al stelei cistiga 10 000 euro, in timp ce preparatorul fizic al lui dinamo, chiar 100 de euro daca ar cistiga tot e mult! steaua are un preparator fizic de meserie in timp ce dinamo are unul transformat din liftierul lui multescu. asa ca problema de fond nu sta neaparat in sumele investite de cluburi in materialul uman, ci in calitatea lui.

Bogdan  •  12 august 2013, 16:05

Ba fratilor, nu inteleg de ce se tot bate moneda pe planul lui Negoita. Presa pune paie pe foc si ne intoxica pe toti cu tot felul de scenarii si prostii…suporterii spun la fel, ca trebuie salarii mari, etc. Pai treaba este PERFECTA, se dau salarii mici si bonusuri de performanta mari, ce nu intelegeti? Pai daca vor bani trebuie sa munceasca pentru ei, se dau bani pentru titlu, pentru cupa, pentru calificarea in Europa si lista continua. Cand tragi linis, daca ai muncit un sezon intreg si ai luat titlu, cupa, etc, vezi ca ti-au intrat in cont peste 100 k de euro. Dar trebuie munca. Pana acum la Dinamo cum era…si asa e la marea majoritate a cluburilor din Romania ( pe aia din vest nu-i pun, ei sunt profesionisti )…niste rahati de fotbalisti care erau numai figuri si erau umflati de Bocrica si verii Becali, incasau zute de mii de euro si stateau numai prin cluburi, ce performanta a avut Dinamo in ultimii 5 ani, cand salariile erau com parabile c cele de la Steaua? Niciuna! Ce performanta a avut Valsuiul, un alt exemplu, cu fotbalisti platiti regeste? Niciuna. Pai ei daca incasau oricum salarii uriase, de ce sa mai lupte, mai bine in cluburi, femei, alcool, etc. Dar asa, cand ai foame de bani, trebuie sa tragi de tine tata, muncesti si castigi. Eu sunt de acord cu Negoita. Ganditi logic si nu va mai lasati influientati de presa, care oricum e stelista 100%.

unom  •  12 august 2013, 16:05

Theo, DA, Tolo, NU

CLA  •  12 august 2013, 16:19

Sunt dezamagit de articol…pentru ce criticati Dinamo? pentru ca joaca cu tineri de 18 ani ? Dl. Tolontan, va rog sa-mi spuneti un jucator de liga 1 produs de Steaua in ultimii 10 ani.Eu am incredere in acest proiect si chiar daca diferenta pe teren a fost stanjenitoare pe alocuri,meciul de aseara mi-a demonstrat 2 lucruri: Dinamo are viitor, Dinamo are cea mai frumoasa galerie din Romania.Despre coregrafie niciun cuvant?

Crin Justitiarul  •  12 august 2013, 16:33

EXCELENT ARTICOLUL. Nota 10.
A spus tot, corect, transparent, concis si echilibrat.

Crin Justitiarul  •  12 august 2013, 16:42

Negoita n-are bani de Dinamo si-n plus nu se pricepe deloc la fotbal. In rest e baiat bun, dinamovist si un pic mai civilizat decat predecesorii sai. Insa, nu e de Dinamo, nu are puterea sa sustina un club cu pretentiile lui Dinamo. Trebuie sa plece cat mai rapid posibil, altfel Dinamo va ajunge rau de tot.
El e acolo dintr-un orgoliu personal, dar nu realizeaza cat de mult dauneaza clubului.

Iulian  •  12 august 2013, 17:48

Vad pe aici elogii aduse lui Reghe, si ca Steaua ar fi nimic fara el. Fals dupa parerea mea, am argumente si exemple. Primul exemplu ar fi Stoichita, care a terminat nush pe 5-6 cu Steaua atunci cand pe la echipa se plimbau Gora Tall, Parpas etc, atunci cand bugetul era 0. Intre timp ajuns din nou la Steaua pe final de campionat inainte de venirea lui Reghe(dupa un sezon european bun cu Ilie Stan) Stoichita in cele 9 meciuri a castigat 7 cu 2 egaluri. Echipa mergea f. bine inainte de Reghe. Jucatorii erau cam toti acolo, Rusescu, Tanase, Chipciu, Bourceanu, Chiriches, Tatarusanu toti acolo. Reghe a crescut Steaua, asta e corect, dar nu din nimic, echipa era acolo, performante bune iar Reghe ia dus la foarte bune pe baza pregatirii fizice si a mentalitatii. Cat despre DINAMO, zbierau aseara ca erau furati, daca era 5-1 nu mai zbiera nimeni, si atat trebuia sa fie 5-1. Steaua are jucatori de milioane de euro, pe Tanase 2 mil., Chipciu 1.2 mil,Costea 1.4 mil, Bourceanu 800mii, Pintilii 800mii, Chiriches total 1.2mil, Tatarusanu 1,5mil etc. Te duci frumos la Pandurii vezi care e cel mai bun jucator si il cumperi(Chiriches,Pintilii), la fel si cu FC Arges,FC Brasov,Bistrita,Piatra Neamt,Medias, Craiova, Timisoara etc. NU TOATE AU FOST TRANSFERURI BUNE (VEZI COSTEA SI DUMISTRAS) dar din 10 jucatori cumparati pe sume bune 8 au dat satisfactie.Procentajul e bun si asta e cheia succesului…

Mihnea2  •  12 august 2013, 18:14

Tolo, e corect din partea ta că îți recunoști public afinitatea pentru Dinamo, dar, din păcate, nu vrei să spui lucrurilor pe nume pentru a ajuta la redresarea echipei. A spune despre Negoiță doar că este ”patron economicos și precaut”, e cam puțin, când este clar că acesta a venit la Dinamo cu gânduri… imobiliare, nu de reconstrucție a echipei. Din dec. 2012 până în prezent încă nu a investit în nici un fotbalist mai de Doamne ajută. Ba, mai mult, a vândut în această vară singurii doi jucători de valoare care erau în lot. Cu jucători refuzați de alții sau cu cei de pe la formațiile retrogradate (liberi de contract) nu se poate face nimic, echipa jucând din ce în ce mai prost. Iată, în această privință, părerea colegului tău de breaslă, Caramavrov, părere la care subscriu cu convingere: ”Dinamo joacă în acest moment precum o echipă de liga a treia, de pe la mijlocul clasamentului”. Și atunci, ce mai putem aștepta de la Negoiță?

john.peris  •  12 august 2013, 18:56

Nemiloasa si mai ales nedreapta analiza dumneavoastra, nemiloasa pentru ca va grabiti sa dati verdicte dupa doar doua trei partide pentru o echipa reformata complet si nedreapta pentru ca nu pot sa cred ca un om cu inteligenta dumneavoastra nu stie cu adevarat ce se ascunde in spatele acestui fenomen numit Steaua, nu am nici cea mai mica indoiala in privinta faptului ca mai devreme sau mai tarziu adevarul va iesi la suprafata ca sa nu mai vorbesc de faptul ca aceasta echipa este construita si finantata cu bani negri,murdari,furati cum vreti sa-i spunem ! Va respect opiniile in continuare , va citesc cu drag, dar va spun ca nu este cazul sa transformam o echipa care nu respecta elementarul fair-plai intr-un model pentru fenomenul fotbalistic intern. Cu stima, Gheorghe Ion. P. S. Gasiti ceva similitudini pe axa Miriuta – Ceahlaul ???

1948 FCDB  •  12 august 2013, 19:10

Cataline, nu mai lauda ,,echipa asta cu victoria in ADN-ul ei”. Ce-i tot tragi cu ,,marea diferenta”? Scorul a fost 2-1, diferenta de scor MINIMA, asa ca lasa numaratoarea 3,4,5… ce visati voi noaptea visele lui jiji si mm.
Asta e valoarea lor in atac, chifle si ratari. Daca erau buni, dadeau goluri (ca Rotariu, de exemplu) si nu mai numarai fals …3,4…
Esti penibil, dar tare rau…
Apuca-te iar de ,,investigatii jurnalistice” sau cum s-o numi balariile pe care le produci.

sakamoto  •  12 august 2013, 19:13

Stimate Dle Tolontan, dupa umila mea parere, presa sportiva din Romania are doua mari talente: Maria Andries si…Catalin Tolontan! Amindoi sinteti demni, deloc pupincuristi, ca o parte dintre colegii vostri. Acum, mai mult ca oricind presa sportiva-si nu numai-din Romania trebuie sa lupte pt curatirea fotbalului romanesc de pecinginea, care l-a subjugat si l-a dus aproape de colaps. Acum ori niciodata! Trebuie sa luptam pt un fotbal curat! Pt un fotbal al poporului roaman. Si nu al citorva snapani. Care l-au jefuit salbatic. Si s-au imbogatit peste masura! Pt un fotbal curat! Jos Mafia!

Fane Rapidistul  •  13 august 2013, 12:57

Daca , in continuare , in fotbalul romanesc lucrurile vor merge ca acum , in 2-3 ani Dinamo va avea soarta Rapidului , iar in locul ei va juca Maciuca , sau Pocreaca. Daca nu ai bani , nu ai curaj , vrei doar sa fentezi , precum Copos , fotbalul , atunci e bine sa te lasi. Pe ce au pus mina , securistii si comunistii , au distrus: economia , agricultura , invatamintul , sanatatea , cultura si….., nu in ultimul rind sportul , dar mai ales fotbalul . Votai-i in continuare!

Comentează