Puțini fotbaliști de Liga 1 au adunat în ultimii doi ani elogiile picurate în urechile lui Latovlevici. Pe bună dreptate. El a crescut enorm, devenind un sportiv care se poate uita cu mîndrie în oglindă. Din păcate, după cum joacă uneori, pare că o face prea des.
marți, 30 iulie 2013, 8:52
Puțini fotbaliști de Liga 1 au adunat în ultimii doi ani elogiile picurate în urechile lui Latovlevici. Pe bună dreptate. El a crescut enorm, devenind un sportiv care se poate uita cu mîndrie în oglindă. Din păcate, după cum joacă uneori, pare că o face prea des.
Narcisismul și defazarea din jocul lui Iasmin au provocat în prima repriză cele mai periculoase momente de la poarta Stelei. Apoi, tot el a făcut hențul din minutul 62! Georgienii puteau deschide scorul. Noroc cu Tătărușanu că a stat pe picioare și a recuperat erorile în lanț, apărînd penaltyul și oferindu-i metaforic puștiului Iancu pasa de gol pentru 1-0.
Dar ezitările lui Latovlevici și ușoara gripare a echipei, de pînă la gol, merită totuși consemnate, indiferent de victoria categorică. Tocmai pentru că sincopele s-au produs în fața unui Dinamo Tbilisi care nu arată ca o echipă pentru grupele Champions League!
Din trupa de artiști georgieni care a spulberat Craiova lui Țicleanu acum 19 ani au rămas azi doar dîrzenia și organizarea. Îmi amintesc cu un soi de admirație dubla Dinamo Tbilisi – Universitatea Craiova. După cum au rememorat și comentatorii de la microfonul Digi, la olteni jucau Craioveanu, Papură și Ovidiu Stîngă.
Era în august 1994 și, după 0-2 la Tbilisi, a fost nevoie ca postul Canal 31, precursorul ProTV, să difuzeze caseta meciului din Caucaz ca oamenii să realizeze magnitudinea splendorii fotbalistice a lui Dinamo pe care, ca jurnaliști, o simțiserăm la Tbilisi.
Anii au trecut și raportul de forțe s-a schimbat. Steaua a cîștigat meritat, pentru că a fost echipa net mai bună. Într-un fel, e mai utilă această victorie muncită, cu o descătușare tîrzie, de ultimă jumătate de oră. E un avertisment pentru întîlnirea decisivă din play-off, o oglindă în care se văd mușchii frumos conturați, dar și ridurile.
Fotbalul pedepsește contemplarea propriilor calități, iar admirația de sine în care cad uneori atît Latovlevici, cît și alți coechipieri, se poate termina mult mai rău decît s-a întîmplat în această seară vîntoasă și rentabilă de la Tbilisi, peste care au tras fermoarul cursa în tușă a lui Tănase și pasa tare înapoi, cum reușea cîndva Hagi, cadou de 2-0 pentru același Iancu, inovația aceluiași Hagi.
Felicitări și sărbătoare scurtă!
pasnick • 30 iulie 2013, 21:05
cat se poate de corect!
as mai adauga lipsa de sare si piper din jocul lui adi popa, lipsa totala de forma a lui nicolici si constatam ca avem cateva lucruri la care trebuie sa ne gandim serios in perspectiva viitoarelor meciuri in care vom infrunta adversari adevarati.
vlad • 30 iulie 2013, 21:15
Și să nu uităm de ghinionul infinit al lui Tănase când vine vorba de spațiul porții. Uneori mi-e și milă de jucătorul ăsta.
Altfel, foarte bândă reacția față de Latovlevici.
Cristi D. • 30 iulie 2013, 21:17
Foarte slab Latovlevici astazi. Nu stiu ce a fost cu el. Pur si simplu nu a reusit mai mult de 2-3 deposedari fara fault. A fost depasit de multe ori de numarul lor 10. Daca vrea sa joace la AS Roma, asa cum viseaza presa, ar trebui sa fie un pic mai concentrat.
costa • 30 iulie 2013, 21:18
Cataline, foarte buna observatia. Lato astazi a fost unul dintre cei mai slabi de pe teren. Se poate totusi sa nu fie din motivele pe care le-ai zis tu….poate doar a prins o zi proasta…in rest….spre sfarsitul meciului Lato nu a fost prezent pe teren…doar fizic era…
Cătălin Tolontan • 30 iulie 2013, 21:20
vlad: spui ca am fost blind fata de latovlevici, vei vedea ca alti cititori cred ca sint circotas dupa o victorie categorica. Impotriva consensului 🙂
Alexandru • 30 iulie 2013, 21:25
Latovlevici a fost de departe cel mai slab de pe teren astazi. La polul opus s-a aflat Tanase. Mi se pare ca acest inceput de sezon chiar ii prieste si il consider omul meciului. Bine, asta poate sa fie si din cauza faptului ca ne-am obisnuit cu el jucand foarte slab iar faptul ca a facut mai multe meciuri bune la rand pare iesit din comun.
BogdanP • 30 iulie 2013, 21:30
Foarte corect.Astazi Latovlevici s-a driblat pe sine de vre-o 2,3 ori.Plasament prost, relaxare crasa!
Se pare ca are probleme mari de concentrare.
DragosV • 30 iulie 2013, 21:34
Adersar slabutz intr-adevar, dar trebuie sa remarcam ca Steaua nu se incurca niciodata cu ei. Jocul este f bun, vedem alt fotbal decat acum 2-3 ani. Latovlevici desi a jucat slab, il admir, a crescut f mult si sunt sigur ca isi va reveni cand va fi mai mare nevoia. Si imi mai place pt ca iese din tiparul fotbalistului roman: manelist, cocalar…el este altfel.
Cristi • 30 iulie 2013, 21:36
Corecta observatia, insa acelasi lucru l-a spus si Piturca saptamana trecuta!
Dan • 30 iulie 2013, 21:38
E absolut enervant cum incepeti sa loviti in Lato. A avut un meci prost azi! Dar si tu ai articole proaste uneori si totusi ramai unul din cei mai buni din presa. V ati gandit ca poate discutia iscata de Piturca l a afectat?E om si el intr un final, nu i asa? Are tot respectul meu! In clipa asta nimeni din tara nu e peste el!
flo • 30 iulie 2013, 21:43
Facem abstractie de meciul de astazi, dar Latovlevici e un fundas slab. OK, sunt meciuri in care are un joc estetic, su multe executii spectaculoase, dar se uita un lucru elementar: el este fundas, iar prima sarcina a lui este defensiva. Ori el are lacune mari pe faza defensiva. Si are 27 de ani. El nu are abc-ul unui fundas (mai bine ar fi urcat la mijloc…cat mai departe de propria poarta). Sta prost la pozitionare, marcaj, dublaj, anticipatie. Are o viteza buna, dar nu e de ajuns. Are calitati de jucator ofensiv.
BogDan • 30 iulie 2013, 21:47
Te doare tare victoria Stelei. Asta este, Cătăline. Mneah, te-a mai durut pe tine şi faptul că echipa de gimnastică a României are rezultate şi ai făcut-o praf. O să aflăm cândva şi de ce ai făcut asta, cu atâta ură. Sper doar ca pe Steaua, măcar anul acesta, să nu reuşeşti să o distrugi.
Cu prietenie
Bogdan • 30 iulie 2013, 21:48
Lato nu a excelat niciodata pe faza defensiva. Azi apararea a facut multe gafe, dar am avut noroc. Oricum merita felicitati, doar au castigat… cu siguranta e loc de mai bine
Danut • 30 iulie 2013, 21:48
Da,intr-adevar Lato a fost unul din cei mai slabi daca nu cel mai slab.Cataline, ce zici de prea laudatul Chiriches in prima repriza,cand a facut cateva greseli monumentale?Imi place ca jucator,dar mi se pare exagerat pretul si calitatea jocului lui lasa uneori de dorit.Multumesc pentru articol(e).
flo_ax • 30 iulie 2013, 21:49
Lato- indolent, stangaci, a pierdut multe mingi, unele prin executii caraghioase
Popa- surprinzator de slab, Dodel- solid, Iancu-surpriza, Piovo-italianul a aratat mai mult fotbal la pasa aceea la Chiriches decat a jucat Nikolic toata viata lui. Apropo, cine l-a sfatuit pe Niko sa se faca atacant, sa se lase de fotbal. Tatarusanu-matur. Stanciu-f slab. Cuplul Bou-Pinti acceptabil. Chiriches- se risipeste ca fundas central, are sut si dribling, ar fi un inchizator excelent. Un Ovidiu Petre cu tehnica…
Șerban • 30 iulie 2013, 21:59
Articol șmecheresc.
Exact stilul lui M.Badea la TV.
Audiența pune pâinea pe masă!
Dacă nu era hențul („noroc„ că tot nu-au dat faza în reluare)era pregătită varianta B?
Poate Tănase care-i total lipsit de simțul porții.
Poate Ady Popa că azi n-a prea simțit jocul.
ORICÂND ȘI DESPRE ORICINE SE POATE GĂSI UN MOTIV DE COMENTAT.
Succesuri!
Zarathustra • 30 iulie 2013, 22:02
Lato a prins o zi proasta, atata tot. Si CR7 a dat singurul autogol din cariera la Real si nu l-a criticat nimeni, se intampla oricui (a se vedea si evolutia lui Messi de pe Bernabeu cu Chelsea de acum un an, cand a ratat 11m). Hai sa nu dramatizam inutil lucrurile, mie Gardos sau Adrian Popa mi s-au parut mai slabi. Imi place Piovaccari, e altruist cand trebuie si stie sa se plaseze in fata portii infinit mai bine ca Nikolic, care pe zi ce trece devine doar un jucator de umplutura.
Tataie • 30 iulie 2013, 22:05
Cataline, hai, sa nu fim mai catolici decat Papa!
Lato a avut o seara mai putin reusita, insa nu trebuie pus la zid dupa o victorie CATEGORICA si alte 3 puncte la coeficientul ala national! Ar trebui sa felicitam echipa si, nu in ultimul rand, sa nu uitam prea repede meciurile bune sau chiar excelente facute de Lato – vezi Steaua-ajax!
Altfel, sa ne vedem cu bine pe Arena Nationala la meciul retur! Nu uita, biletele se vor epuiza rapid! :))
Van den Aar • 30 iulie 2013, 22:07
Da, domnule Tolontan, sunteti carcotas! Latovlevici a avut un meci slab. Ma bucur ca dumneavoastra aveti zile perfecte in fiecare zi, ca articolele dvs sunt extraordinare de fiecare data!
Este trist sa vezi cum se da in echipele care, totusi, fac performanta. Aveti pregatit articolul si pentru joi? Cate scenarii aveti: vreo 2, 3?
Sunt surprins ca nu ati zis nimic de Reghe sau de Stoica? Un picior daca ar fi dat Stoica intr-o sticla de pe margine si l-ati fi facut din nou huligan.
In rest, toate bune! 🙂
Perken • 30 iulie 2013, 22:10
Lato e cunoscut ca un fundas destul de slab, insa e titularizat pentru aportul sau ofensiv si combinativ la fazele de atac. Profilul lui e bun pentru o echipa care prefera sa joace ofensiv. Steaua ar trebui sa plateasca mult pentru un fundas stanga complet.
Edy • 30 iulie 2013, 22:13
Hai mai baieti, si eu sunt stelist, dar Latovlevici a fost praf azi. M-a disperat efectiv, a fost cel mai slab din echipa. Plasament prost, executii hazlii, exact determinarea aia a lui a lipsit, treceau aia de el si abia se replia.
yyyou • 30 iulie 2013, 22:16
azi a jucat putin mai slab ,,,,dar toata echipa a avun noroc cu tatarusanu !!!!!!!!!!!!da da dupa Steaua a inceput jocul minunat
zagna • 30 iulie 2013, 22:29
domnule tolontan, nu ti-am mai citit un articol de la episodul „papion”, in care ai intrat ca musca….te-am admirat, inainte, ca un bun analist al fenomenului sportiv. acum, te-am regasit !
gigel • 30 iulie 2013, 22:32
o remarca doar: Latovlevici a fost facut praf in saptamana meciului de antrenorul echipei nationale (o parere avizata si influenta), care i-a inchis practic usa in nas, pe cand Iancu a fost laudat inainte de meci de Hagi (iar o parere avizata si influenta, mentorul jucatorului). Latovlevici a jucat foarte prost azi, incercand mult mai multe decat de obicei si reusindu-i mult mai putine. Iancu a dat doua goluri si a facut cel mai bun joc de cand e la Steaua. Sa fie doar o coincidenta? Sau sunt si jucatorii oameni si criticile sau laudele ii afecteaza ca pe oricare din noi?
fanulumocanu • 30 iulie 2013, 22:33
Iote ca nu a cantat cocosul de trei ori si Latovlevici l-a confirmat pe Piturca. Se dovedeste inca o data ca selectionerul stie mult mult fotbal si nu poate fi pacalit cu confetii . Ma bucur ca incerci sa-i faci un pic de dreptate .Cand ma uit la cat de nedreptatiti sunt oamenii care fac lucruri importante fara fanfara dupa ei, totul mi se pare o mare porcarie.
gc • 30 iulie 2013, 22:37
Oricine mai are si perioade slabe …. care e ala perfect si metronom ?
Mihai • 30 iulie 2013, 22:48
Cataline, eu nu inteleg cum poti spune ca Steaua pana la penalty a jucat slab.Bun, a jucat slab, dar nu a jucat in asa fel incat sa spui ca au fost nesiguri.Parerea mea este ca Dinamo a fost o echipa artagoasa si buna pe faza de contra.Si in final ne-am aratat valoarea si le-am dat lovitura dupa lovitura iar scorul e mincinos deoarece trebuia sa fie lejer 4,5 la 0.Au fost cativa jucatori ce au jucat mai slab dar chiar asta e forta Stelei:aportul echipei si abilitatea de a suplini unele lacune ce apar.Nu cred ca alta echipa din Romania ar fi castigat astazi in Georgia deoarece Dinamo este superioara multor echipe din Liga 1.Multumesc!
ion • 30 iulie 2013, 23:45
Ii doresc lui Lato si stelistilor sa joace asa ca azi cum spuneti „prost” dar sa castige totdeauna.
Observatia seamana cu remarca..”domne’ inainte de 89 era mult mai bine pentru ca….eram mai tineri si-i suficient argument..:))
toto • 31 iulie 2013, 0:02
problema lui lato este de natura mentala,complica lucrurile simple.are calitati extraordinare!
maska • 31 iulie 2013, 0:03
Sota Arveladze!
Maestro • 31 iulie 2013, 0:05
Nu am văzut jucător de pe aceasta planeta sa nu prinda o zi mai slaba.Asta s-a intamplat cu Lato in aceasta seara.Important e ca echipa a castigat.Alte puncte aduse tarii pentru coeficient.
marrrio • 31 iulie 2013, 0:05
Dupa o constanta de invidiat a lui Lato face un joc mai slab- e adevarat,dar pana la urma un joc cu un 2-0 categoric.Noi ce facem???aaaa…poi latovlevici ala e puscarie ,frate,nu a jucat nimic…aaa..poi nu merita frate nationala…chiar ??zau??pe bune!!
horia • 31 iulie 2013, 0:16
Tolo, omul a jucat slab, asta clar. Dar chiar trebuie sa lovesti mereu in oameni? Puteai sa lansezi articolul maine sau poimaine. E bine sa-l tragem de ureche ca sa se trezeasca. Dar tu doar te folosesti de o veriga slaba sa ataci si sa distrugi.
Nasoala viata ai sa-ti castigi painea din distrugerea altor oameni.
Adi • 31 iulie 2013, 0:18
Pai nu presa ridica in slavi si incuraja jucatorii din campionat cu sloganul „Sa ne dam viata pe teren !!!” … astazi Lato a fost unul din acei jucatori ce alearga a prost pe teren … la fel si cu Bourceanu nu stiu ce vad acesti jurnalisti la el … alearga ca un „taur” si atat …
cel mai bun fotbal il aduc jucatorii tehnici care stiu sa paseze si sa elimine unul sau doi adversari prin dribling … asta e doar o parere personala a mea .
M. Dionis • 31 iulie 2013, 0:18
Un articol profund nedrept.
Este adevarat ca, in meciul cu Dinamo Tbilisi, Latovlevici nu s-a numarat printre remarcatii in sens pozitiv. Insa povestea cu „narcisismul” este o aberatie. Latovlevici era super-motivat sa arate tuturor de ce este in stare pe terenul de joc, fiind stimulat de doua circumstante particulare:
1. antrenorul echipei adverse ce nu i-a acordat prea multe sanse de a se remarca pe teren pe vremea cand se afla la Timisoara si caruia dorea sa ii demonstreze cu varf si indesat cat de tare s-a inselat;
2. selectionerului echipei nationale a Romaniei care a continuat cu niste critici fara ocolisuri la adresa prestatiei sale in teren.
In aceste conditii, el a incercat sa iasa in evidenta si sa demonstreze prin joc ostentativ ca este mai bun decat au lasat sa se inteleaga direct sau indirect cei doi antrenori. Ca de obicei, atunci cand incerci sa faci totul pe teren din prea multa dorinta, ies afara prea putine lucruri bune. Din aceasta cauza, prestatia lui a fost presarata cu greseli datorate pripei, datorate fricii de a gresi, datorate dorintei de a fi un factotum omniprezent.
A facut si destule lucruri bune, atat in atac cat si in aparare. Problema esentiala la el este ca, in calitate de fundas, nu avea voie sa faca lucruri rele in faze de rutina. Latovlevici a avut de cateva ori plasament defectuos si a avut o interventie dubioasa la faza care a dus la acordarea loviturii de pedeapsa pentru georgieni, o faza la care era suficient sa il lase pe Tatarusanu sa prinda mingea linistit.
Totusi el nu a facut pe ansamblu un meci catastrofal (mai curand Nikolic sau chiar Adi Popa au fost astazi cei mai slabi de la Steaua) si este jenant sa il acuzam de un ipotetic „narcisism” doar pentru ca a facut o partida mai putin reusita, atunci cand exista premise evidente de a cauta in alta parte cauzele evolutiei sale neconvingatoare. Nu inteleg ce a dorit autorul articolului sa discute in acest articol: o impresie pur subiectiva de-a sa pe care e clar ca prea putini o impartasesc?! un mod de a se constitui in autoritate critica dupa un meci totusi destul de bun facut de Steaua pe ansamblu si castigat fara dubii?! o observatie destinata lui Latovlevici pentru a il face sa devina mai bun?! (ca de renuntare la narcisism nu poate fi vorba atata vreme cat nimic nu conduce la concluzia ca Iasmin ar suferi de aceasta manie)
Mihai • 31 iulie 2013, 0:52
Nu. Nu a jucat slab. A avut un meci cu cateva greseli dar a avut centrari perfecte si suturi foarte bune pe poarta. V-a luat mintile Piturca, altfel nu-mi explic. Nu neg insa ca a jucat sub nivelul cu care ne-a obisnuit, dar acesta este foarte inalt. Este un fundas atipic si chiar daca greseste, in aparare, in schimb creaza panica si situatii extrem de dificile pentru formatia adversa din care de multe ori iese gol. Asta ne-ar trebui si la nationala, dar e un jucator prea modern si creativ pentru ceea ce se intampla acolo.
IO • 31 iulie 2013, 1:28
Din pacate Lato a facut tot posibilul pt a confirma spusele lui Pitzi.
aham • 31 iulie 2013, 1:45
eu sunt fan latovlevici… dar pe cuvantul meu ca dupa meciul asta i-am schimbat numele in blatovlevici. a jucat de-a dreptul suspect, pur si simplu nu e posibil sa joace in halul asta si sa fie curat. poate e racit sau bolnav ceva.. altfel nu-mi explic
umama • 31 iulie 2013, 1:56
LA CE MECI V-ATI UITAT? LATO cu Chiriches si Tanase, cewi mai buni de pe teren! A facut o singura greseala si si-a recuperat-o 2 secunde mai tirziu! Hentul nu a fost vina lui, alti arbitrii nu-l dadeau!! Asta a fost pe tot terenul, isi da viata pe teren, si vin unii ca voi care habar nu aveti de fotbal sa agreati cu alt afon, care o sa-mi stearga mesajul!
murgulet • 31 iulie 2013, 6:56
bravo Dionis Says
Dumitru • 31 iulie 2013, 7:34
Tolontan „Felicitari si sarbatoare(n.n.bucurie)scurta”.Cat de dusman poti sa fii ca sa faci cuiva o asemenea urare.”„Deşteaptă-te Tolontane ! (Lazare) şi te scoală din morţi”
entziu • 31 iulie 2013, 8:31
Si totusi, Rat e mai slab chiar si decat Latovlevici.
fane • 31 iulie 2013, 9:08
slab jucator Latovlevici, are numai figuri in cap, pe partea lui e bulevard, sper sa nu se prinda multi adversari. un post deficitar la Steaua, la fel si cel de varf.
aha • 31 iulie 2013, 9:09
asa baieti, fiti nemultumiti. aruncati cu rahat in ei, au demonstrat imperfectiune. cam asta-i definitia suporterului stelist: tine cu steaua pt ca are parte de un procentaj mare de victorii, efectul faptului ca nu intelege infrangerile (a se vedea reactiile online la infrangere, i-ar transfera pe toti), efect al faptului ca nu a facut sport in viata lui si ca nu pricepe competitia. e mediocrul care nereusind nimic singur a gasit locul ideal in care sa se simta cateodata invingator si extrem de critic atunci cand steaua nu castiga. e parazitul care vrea sa adere la grupul castigator, dar nu ezita, ca rezultat al unei vieti personale pline de frustrari, sa gaseasca mizerie chiar si in cele mai frumoase victorii. ca pe bune, aseara asta a fost: o victorie superba cu o echipa solida.
stelisti, chiar nu va sperie faptul ca sunteti atat de multi ?
Danutz • 31 iulie 2013, 9:21
As mentiona ca o parte din actiunile aparute in zona lui Latovlevici au aparut din cauza ca jucatorul a strans spre centru! Oricum, adevarul triumfa in acest articol, nu este defaimator, doar arata aproape corect o imagine a jocului de pe un strat de valenta. Per ansamblu Latovlevici nu a sarit peste media celorlati jucatori si nici nu a coborat mult sub acea linie. Au fost Adi Popa si Nikolic mult suba ceilalti jucatori, lucru ce a facut sa coboare media prestatiei echipei. Macar Adi Popa sa fi evoluat cu 2 puncte mai sus si cred ca Steaua ar fi aratat si mai bine. Nici Georgievski nu a impresionat, dar si-a facut treaba, in mare parte. Sa zicem, ca sportul te face sa te ridici la nivelul adversarului! Si e greu! E asa de usor sa cobor la nivelul sau … si chiar sub … sta in natura fiintei umane! DELASARE se cheama!
sorin • 31 iulie 2013, 9:39
practic n-am prea inteles scopul articolului . o mica atentionare pt. latovlevici ? mda ! esti mai bun de atat ! cand nu ai subiecte nu scrii !
Vladimir • 31 iulie 2013, 10:42
Domnule Tolontan, cred că sunteți tendențios în ceea ce îl privește pe Latovlevici. Corect, a făcut un meci slab aseară, dar acesta nu este un motiv să îl transformați într-un monument de indolență și narcisism. Dacă este să judecăm pe acest principiu, atunci prestația de la CM 2010 ar trebui să îl definească pe Rooney drept un model de infatuare pentru „narcisistul” Latovlevici, ceea ce este complet fals pentru oricine mai aruncă câte un ochi, măcar din când în când, pe Premier League.
Oricine poate prinde o zi mai slabă, dar mi se pare impardonabil să judeci un fotbalist, și mai ales caracterul acestuia, pe baza unei singure prestații. Presa l-a făcut mare pe Pleșan după amicalul de poveste cu Germania (5-0) și unde este Pleșan acum? Sunt convins că nu aveți nici un interes ascuns privitor la Steaua sau Latovlevici, cum lasă de înțeles alte comentarii, dar nu v-ar strica să adoptați un ton mai puțin arțăgos, pentru că, în definitiv, nici dumneavoastră, nici eu, nici oricine altcineva de pe lumea aceasta nu deține adevărul absolut.
iuri • 31 iulie 2013, 10:46
Cateodata e nevoie de jocuri mai slabe pentru a aprecia cu adevarat jocurile bune.
victor L • 31 iulie 2013, 10:59
Adica: acum 19 ani o echipa gruzina a spulberat o echipa romaneasca si, de atunci, ei sint cu nasul pe sus fata de romani. Pe ce va bazati, dle Tolontan, cind spuneti asa ceva doar ca sa ne convingeti ca Latovlevici a jucat prost pen`ca este narcisist?
Eu stiu ca ziaristii invata/cred ca pot rasturna/impune guverne, pot inalta/cobori un om.
Ca atare iau articolul sub titlu de inventar ca o campanie impotriva unui fotbalist. Parerea mea, vorba unui contemporan in viata.
NB,
e de luat in seama ce scrie:
@ 35
M. Dionis Says:
July 31st, 2013 at 12:18 am.
adriano • 31 iulie 2013, 11:45
„Dar ezitările lui Latovlevici și ușoara gripare a echipei, de pînă la gol, merită totuși consemnate, indiferent de victoria categorică. Tocmai pentru că sincopele s-au produs în fața unui Dinamo Tbilisi care nu arată ca o echipă pentru grupele Champions League!”
Sunt partial de acord cu aceste afirmatii: nu uitati un lucru esential si anume ca suntem abia la inceput de sezon si nu trebuie sa dai decat minimul de efort penru a trece mai departe (maximul trebuie dat in saptamana play-off-ului).
In grupe intr-adevar o sa fie echipe mai puternice fara indoiala dar pana atunci o sa avem o alte echipa (mult mai puternica mental) caci fizic stau destul de bine.