Bun Oltcit!

Pițurcă a spus, într-un interviu acordat ProSport, că “nu voi mai avea niciodată un dialog cu Reghecampf!”.

marți, 30 iulie 2013, 9:58

Pițurcă a spus, într-un interviu acordat ProSport, că “nu voi mai avea niciodată un dialog cu Reghecampf!”.

Selecționerul a motivat, catalogînd drept “minciuni” afirmațiile lui Reghe, care afirmase că “jucătorii Stelei vin înapoi de la lot nepregătiţi, obosiţi, graşi”. “A vrut să mă denigreze”, a mai adăugat Pițurcă, după care a tăcut.

Cum a văzut interviul, Anamaria Prodan, soția antrenorului stelist, a reacționat pe prosport.ro: “Suntem ruşinea fotbalului european cu un personaj ca Pițurcă, selecționer care înainte să înveţe să antreneze ar trebui sa ia lecţii de gramatică şi vorbire a limbii române!”.

Ea a continuat: „Se pare că în ziua de azi îţi trebuie cazier, nu ai voie să ai nici câteva zile de şcoală, nu trebuie să ai cap decât ca să nu îţi plouă în gât ca să antrenezi echipa naţională!”. Anamaria se întreabă ce performanțe a avut Pițurcă în fotbalul românesc.

Finalul este de o tulburare magnifică: “Un singur lucru îi mai transmit: diferenţa dintre Laur și Pițurcă este egală cu diferenţa dintre Bentley şi Oltcit, asta ca să rămânem în zona meleagurilor de unde provine aşa-zisul antrenor al echipei naţionale”.

Ferocitatea afișată de Anamaria Prodan spune o poveste despre ea, nu despre Pițurcă. Dovada e că, indiferent cine vorbește critic despre Reghe, capătă un răspuns disproporționat și violent din partea soției acestuia. Numai dacă discuți despre ea e posibil să fii mai bălăcărit!

De fapt, Anamaria Prodan reacționează nu la ce se spune, ci la ce se știe și nu se rostește în public. Așa se explică faptul că ea răspunde la înțepătura unei florete printr-o bombă cu rahat. Scuzați expresia, dar despre asta vorbim! Nu mă interesează deloc chestiunile intime legate de Anamaria Prodan și, spre deosebire de majoritatea lumii fotbalului, cred că echilibrul lui Reghecampf se explică atît prin propria structură, cît și prin calitatea relației cu Anamaria. Oamenii spun că ea îl trage în jos, eu cred că îi sporește încrederea în el.

Mi se pare totuși cam mult să asistăm cu toții la o scenă de țățism cotidian ca să-i creștem respectul de sine lui Reghecampf. Asta se reglează în sufragerie și în vacanțele din SUA, nu la televizor cu Ana și Laur pe post de genii și restul fotbalului în rol de proști. De cînd impresariază jucători ai echipei pe care soțul ei o antrenează, conflict de interese unic în istoria fotbalului nostru, Anamaria Prodan și-a pierdut naturalețea oarecum simpatică, devenind o zeiță care tună și fulgeră de pe Oltcitul sau Olimpul unor resentimente de mahala.

Da, sigur, ea este emblema acestor vremuri în care, vorba lui Baricco, barbarii vin nu pe cal, ci pe organigramă, au avut emisiuni interminabile pe la Antene, dar întrucît mai sîntem și noi pe aici, iată cum arată faptele în fotbalul românesc:

Reghecampf a cîștigat, ca jucător, două titluri de campion. Plus unul ca antrenor.

Pițurcă a cîștigat, ca jucător, Cupa Campionilor Europeni, Supercupa Europei, 5 titluri de campion și a reușit, ca antrenor, un titlu de campion și trei calificări la turneele finale cu echipele naționale.

Bun Oltcit și nu l-a reparat nimeni cu ranga!

Comentarii (81)Adaugă comentariu

Traian  •  30 iulie 2013, 10:06

Ah, am inteles. Deci acum, daca tot e sa ne luam de Reghe fiindca asta se vinde cel mai bine, Piturca a devenit bun
Pana acum o vreme era barbugiu, condamnat, fara rezultate, bun de dat afara de la nationala etc
Deontologie numele tau e GSP

Cip  •  30 iulie 2013, 10:10

ha, ha!
Simpatic articolul.
Cam asa sta treaba. Din pacate trebuie sa fim partizanii celor mai putin manjiti.
Mare pacat!

atlasms print digital  •  30 iulie 2013, 10:11

Parerea mea este ca acest conflict pune presiune pe jucatorii echipei nationale, ma refer numai la cei care apartin Stelei,

victor L  •  30 iulie 2013, 10:11

Prima mea reactie ar fi : cearta-i, Satană.
Si as mai zice incet-incetisor: e bine ca a intrat mai puternic, in scena, Ana Maria; ca se simtea lipsa lu` Jiji, a lu dom` Porumboiu 😉

Vaalah  •  30 iulie 2013, 10:12

Laurentiu Reghecampf a greșit grav, un antrenor nu ataca un alt antrenor si daca avea ceva de vorbit cu Piturca se întâlneau și nu folosea media .
In media te duci când vrei sa ataci pe cineva, când ai de vorbit ca un barbat , exista telefonul .
Ce a făcut el și nevasta se numește mahalagism.
Sa își ceara scuze dacă este bărbat .

danim  •  30 iulie 2013, 10:15

O nesimtita!!!
Pentru mine este o dilema relatia dintre ea si Reghe. Explicatia probabila este atractia dintre contrarii.

hasan  •  30 iulie 2013, 10:16

DEACORD,ne-am cam saturat si nu stiu cum de-i permite laur, zici ca el nu poate sa se apere sau sa raspunda la unele discutii,cum apare un atac la adresa lui cum sare pitbull ANA la gatul cuiva.pe undeva e de apreciat ca isi apara sotul sau familia ca si o leoaica dar ce-i mult e mult

Dragos  •  30 iulie 2013, 10:16

Amuzant articolul dumneavoastra. Insa nu ma asteptam sa le citesc pe acest blog.

Mi-ar placea sa mai citesc un interviu cu domnul Marasescu, cu un campion olimpic.

Mioss  •  30 iulie 2013, 10:20

E interesant articolul doar ca nu inteleg de ce nu face nimeni ceva legat de conflictul asta de interese.ea e impresar, el e antrenor.de fapt nu ma mira ca nu se face nimic doar ca in afara de cativa jurnalisti restul tac si ridica in slavi asa zisele performante facute importiva jucatorilor impresariati de sotie. Oricum ar fi noi mereu ne-am multumit sa ne laudam ca ne-am calificat in grupele unei cupe europene dar niciodata cu obtinerea unui trofeu. Iar piturca mereu se crede mai presus doar ca nici el nu face mare lucru.

livanu  •  30 iulie 2013, 10:21

Draga Catalin…ai dreptate cand spui ca Ana Maria este o mahalagioaica…CORECT…
Numai ca….acest MARE selectioner sfideaza intrega suflare fotbalistica…este un barbugiu…si ATAT…
Iar diferenta despre care vorbeste este strict andtrenor-antrenor (nu se refera la trecut ca jucator)…doar esti baiat destept…

RUSINE barbugiului si RUSINE pentru mahalagioaica….

Betonel  •  30 iulie 2013, 10:22

Confuzia public/privat e maladia momentului – o persoana civilizata si educata, sau, cel putin, care intelege codul de comportament al epocii in care traieste, nu ar trebui sa vorbeasca la televizor despre tot felul de prostii, iar canalele tv nu ar trebui sa o intrebe nimic despre astfel de prostii. AP, o fata acum cativa ani simpatica, a devenit brusc importanta; prin casatorie. Din ce in ce mai ametita si confuza, a uitat cine este de fapt; chiar, cine este?

istvan  •  30 iulie 2013, 10:24

domnule Tolontan de ce mai scrieti despre aceasta doamna? ca oricum nu ai cu cine sa discuti,ea stie pe ale ei si atat…maine va iesi si va comenta ce ati scris dumneavoastra bineinteles in stilul ei caracteristic.
cu respect

Andrei  •  30 iulie 2013, 10:25

A intrat gigi la puscarie si a ramas aceasta Cață afara sa jicneasca pe toata lumea…Pentru ca i se da voie…

BM  •  30 iulie 2013, 10:26

Touche, maestre! ai dreptate, dar asta e troaca in care se zbate lumea fotbalului romanesc..rezultate slabe, interes total disproportionat cu ceea ce ofera..pana cand mass-media nu le va ignora sau sanctiona drastic pe aceste personaje nu se va schimba nimic..ce ar fi daca ziarele ar scrie de adevaratii performeri si din alte sporturi?!?

stiinta23  •  30 iulie 2013, 10:28

foarte corect! stai sa vezi ce reactii ies de aici!

s0ny  •  30 iulie 2013, 10:32

Un articol bun … dar sincer nu stiu ce rost are acest articol? cu cat le dam atentie celor 2 manelisti de la Steaua cu atat se cred mai importanti.

Cu siguranta Piturca nu e cel mai bun antrenor roman! cel mai civilizat, modern dar sa ajungi sa jignesti pe cineva de maniera asta care nu a zis nimic nepotrivit!.

REGRET ! ca Reghe (care e un antrenor exceptional) este inconjurat de asemenea persoane. Incepand cu marele manager si terminand cu palmierul din casa.
Asta cum a prins putina putere si-a pus poalele in cap ca o veritabila …. Din pacate singurul care sufera e Laur care s-a schimbat enorm, a devenit arogant (nesimtit) fara pic de respect fata de presa si ceilalti oameni care nu ii tin partea si mai in toate cazurile cand esti in varf si dai dovada de nesimtire dumnezeu iti da una sa te linisteasca. (sa speram ca nu o sa se intample la meciul cu Dinamo pt ca Steaua e singura echipa care se poate califica in grupe! si avem mare nevoie de ea)

Oricum vorbind de performante …. nu poti sa compari un antrenor care a aparut in fotbalul romanesc de 1 an si jumatate cu cineva care antreneaza de 20 ani (chiar asa mai din topor cum e Piturca care toti il contesta dar in ultimii 14 ani el e singurul care a calificat nationala…)

Alex  •  30 iulie 2013, 10:35

Vezi Tolontane, tin sa te contrazic la cateva chestii. In primul rand cum fluturi palmaresul lui Piturca dar uiti ca fotbalul este un sport de echipa. In ce context a facut Piturca performantele pe care tu le enumeri si cu ce coechipieri?! Mai mult, ce jucatori avea la nationala cand a reusit acele calificari? Daca vrei o comparatie reusita, corecta, echidistanta, compara jocul echipei nationale de acum cu jocul stelei. Sunt cam aceeasi jucatori, mai mult, nationala poata beneficia si de alti oameni care nu sunt acum la steaua, mai buni sau mai rai (Keseru, Stancu, Grozav, Tamas, Rat, etc). N’o fi diferenta dintre un Bentley si un Oltcit, dar Oltcitul cu siguranta e cam ruginit si nu inteleg de ce sari sa’i iei apararea. Atac’o pe Prodanca, gestul ei e de mahala si nu e binevenit, dar nu mi’l flutura in fata pe Piturca pt ca omul n’are treaba cu fotbalul!!!

bluewolfy  •  30 iulie 2013, 10:36

Te-ai mai „trezit” oarecum Domnule Tolontan, uite ca fina ironie are mult mai mult efect, decat muscaturile ieftine pe care le practicai si tu si inca le practica diabolic de perseverent stimatii tai colegi, de ti-e mai mare sila sa citesti un ziar…Cine stie, poate intr-o zi va detabloidizati:)…Da, Tolo, asa se scrie si se face „diferenta”…Invata-i si pe cei care mai pot inca invata si nu se considera deja atat de atotstiutori, ziaristica asta fiind in slujba bunului simt, binenteles, respectand adevarul. Ne este, si noua cititorilor, mult mai lesne sa respiram intr-o media sufocant de penibila si becalizata!…Multumesc pentru gura asta de oxigen!

valer  •  30 iulie 2013, 10:40

Corect,Piti este (fost?) barbugiu, doar ca Reghe l-a acuzat de altceva, anume ca nu ii antreneaza bine pe jucatorii de la Steaua, iar Piti la asta s-a referit, nu i-a raspuns cu alte acuzatii (nu a zis, bunaoara, ca Reghe ar fi blatist, desi, poate stie mai multe decit noi). Palmaresul l-a evocat madam Reghe, zicind ca Piti ar trebui neaparat sa bata Ajax si Chelsea ca sa te numesti antrenor (intre noi fie vorba, Piti a batut toata Olanda, nu doar …Ajax).

brod  •  30 iulie 2013, 10:45

o ţaţă isteroidă. dar, bine spus despre anumite chestii de intimitate – dacă dumnealui îi place acolo, sub papuc… nu e singurul antrenor român care nu suflă, dintre fustele nevestei plasată, strategic, pe bancă, acolo, lângă el. a bon entendeur, salut!

Oltena  •  30 iulie 2013, 10:48

Opa, meciul Steaua-media continua. A venit randul Prodancei,urmeaza….,se pregateste ? D-le Tolontan, performantele lui Piturca,barbugiul ala care nu-si recunoaste copilul si triseaza in Cazino,de cand dateaza ? Oare ce legatura are ranga cu subiectul articolului ? Puteati sa bagati putina si telemea si cateva oi, asa pentru gust !

ovydyusb  •  30 iulie 2013, 10:48

foarte bun articolul!!!
felicitari!
parerea mea este urmatoarea:
parerea selectionerului conteaza… indiferent cum o fi el: contestat, prost, bun, rau… cat timp e antrenorul echipei nationale a romaniei…
parerea lui ana prodan nu prea conteaza, si cred ca nu trebuie sa apara la tv sau in presa decat cu probleme care o privesc pe ea: drepturile jucatorilor, contracte etc.
e simplu… restul e cancan…
HAI ROMANIA!

adra  •  30 iulie 2013, 10:55

reghe este un foarte bun antrenor … in rest , cu banii castigati la steaua , ar trebui sa-i cumpere nevestei ceva creier si cei sapte ani de acasa…

addi  •  30 iulie 2013, 10:59

cel mai frumos „spectacol” o sa fie atunci cand o sa plece reghe de la steaua…sa vezi atunci circ…mai ales daca pleaca pe usa din dos ::))))

SORY  •  30 iulie 2013, 10:59

Corect are si piti greselile lui , dar reghe se da cam mare iar ana este pe dinafara nu poti zice de piti ca nu a facut nimic ca antrenor !!! dupa cate stiu are si camionat luat si ca selectioner a cam calificat nationala nu tot timpul dar de 2 ori a fost OK. in ce priveste licenta PRO toti fosti selectiooneri au luat-o nu numai pitii , asa ca gura mica mahalagioaico de prodaneasa tampita .

LEFTER POPESCU  •  30 iulie 2013, 11:01

Domnule Tolontan,

Interesanta ar fi pozitia comisiilor FRF si a lui Mircea Sandu impotriva acestei „cucoane” descreierate . Nu este de mirare ca aceste iesiri necontrolate au loc doar in gradina Stelei . Mihai Stoica , Reghencampf cu un tupeu nemarginit, care dupa ce arunca cu piatra, se ascunde dupa fusta nevestei, un Piturca neinteles nici macar de el pentru ca traiaste intr-o lume a sa, Gigi Becali care ii intrece pe toti stand in fruntea lor pe undeva la racoare. De aceea intreb , de ce FRF si LIGA, cu comisiile lor, nu au luat niciodata vreo pozitie critica la adresa acestor specimene. De ce ? Pentru ca si cei ce conduc fotbalul romanesc fac parte din aceeasi tagma .

ps-1 Marian Iancu este persona non-grata , de ce nu ar fi si nevasta primului antrenor ce da pe afara de „talent” ?!.

ps-2 . Reghencampf a fost atrenor cu acelasi staf si preparator fizic la U craiova , Gloria Bistrita , Buftea, Snagov si nu a reusit nimic . Doar un retur bun dar extrem de norocos si impanat cu greseli de arbitraj a reusit la Concordia. La Steaua a gasit un lot si un grup de jucatori buni dar care beneficeaza sistematic de fluierasii din dotare . Numai in campionatul recent incheiat, Steaua si-a rapus adversarii cu ajutorul arbitrilor in cel putin 8 meciuri .Vom contabiliza si acest an parcursul stelistilor ;deja meciul cu Ceahlaul este deschizator de lista . 2-1 in loc de 1-2 .

ps-3 Ilie Stan inca spune celor care doresc sa-l asculte ca el a facut si antrenat aceasta echipa.

cristian  •  30 iulie 2013, 11:03

In primul rand daca Reghe era barbat, nu lasa o muiere sa vorbeasca in locul lui si nu se ascundea dupa moatele din capul ei. Rezolva, daca avea ceva de rezolvat, barbateste intr-o discutie cu Piti. Asa cu mahala in mass media lui Reghe ii putem spune MUIERCEA! Nu ai „dotari” daca-ti trimiti sotia gurista sa te apere

Laurentiu Ragefemeia  •  30 iulie 2013, 11:04

Cine e aceasta zbarlita cu limbaj rusinos.
Apropo poate ne spune si noua cum il cheama pe adevaratul ei bunic din partea mamei, canta cumva la biserica?
Si as mi vrea sa stie ca la fotbal vorbesc performantele nu gainile zbarlite.
Deocamdata atat.

addi  •  30 iulie 2013, 11:09

si sincer la ce materie prima are la dispozitie piturca,chiar merge destul de bine nationala…cu gicu grozav si altii ca el,poti sa il aduci si pe alex ferguson antrenor,pt ca tot cu OLTCIT-ul se plimba…

fanulumocanu  •  30 iulie 2013, 11:11

Respectele mele! Din cand in cand e esential ca cineva ca Tolo sa se dea doi pasi in spate si sa explice toata poza. Piturca este un mare antrenor si un fost mare jucator. Reghe risca sa se prinda in capcana pustilor de 18 ani care si-au luat de doua luni carnetul de conducere si se cred piloti extraordinari. El a mai fost pe val si ca jucator ,era adulat de presa de la noi care-l facea varza pe Iordanescu ca nu-l convoaca si a urmat meciul cu Danemarca care l-a lasat cu o selectie la nationala. Tot asa poate ramane si cu un singur titlu si cu stampila de brelog al unei tate.

andy  •  30 iulie 2013, 11:11

Pe REGHE il strica rau nevasta,mai ales gura eiPe Piturca il strica rau caracterul lui de ….. si asta se vede inclusiv din cum se comporta cu fiul sau,pe care trb justitia sa l faca sa l recunoasca.In concluzie Reghe e mult peste Piti,inclusiv ca antrenor.

seba  •  30 iulie 2013, 11:12

in general nu prea ma intereseaza ce spune fata asta, doar daca am chef sa vad un mic circ.

totusi, e bine ca se mai ia cineva din cand in cand de piturca. se crede mult mai bun decat e. imi amintesc de ce a spus acum vreo cateva luni uli hoeness despre luis van gaal. ceva de genul: „problema lui nu e ca se crede Dumnezeu, el se crede tatal lui Dumnezeu. era deja aici cand a fost creata lumea”. cuvintele astea se potrivesc perfect pentru selectionerul romanie.

Alex  •  30 iulie 2013, 11:14

In comparatia cu cei doi PITURCA ESTE BENTLEY si REGHE ESTE OLCIT !

Foarte adevarat tot articolul, BRAVO!

Christiano  •  30 iulie 2013, 11:15

Super articolul. Multumim. De acord intru toate!

Gambeta  •  30 iulie 2013, 11:21

Exceptional articol, exceptional final!

ALICE  •  30 iulie 2013, 11:22

Si totusi, lasand la o parte aciditatea replicilor Anei-Maria Prodan, personal, cred ca Piturca sta si lancezeste acolo la Nationala. Multa aroganta, putina initiativa…Cred ca sunt in asentimentul multora spunand ca Piturca e antrenorul „Ma doare-n cot” sau „Lasa ma, ca merge si-asa”. E intr-un etern spleen!
Ca atacat, nu contest ca Piturca a avut rezultate, si nici nu a fost atat de greu, avand in vedere ca a fost „servit” de barbati adevarati si fotbalisti ca Hagi sau Petrescu ( care iata, confirma si ca antrenori, si cum confirma!!!).
Din pacate pentru noi la nationala Piturca nu are decat rezultate chinuite, fiecare calificare a noastra pare mai degraba rezultatul pumnilor nostri stransi si al milioanelor de „Doamne-ajuta”ale suporterilor romani!
L-am sfatui pe marele arogant sa isi continue „meciurile” cu Vica sau cu cazinourile de pe Calea Victoriei!
Asa, la Nationala , ar veni un antrenor care stie ce vrea, nu e asa de plictisit. Dansul ar fi satisfacut facand ce ii place, iar Nationala ar incepe si ea sa mai si joace!
Ia zi, nea Pitzi, te gandesti la asta? ( BTW., „Pitzi” vine de la „pitziponc”?Nu atat din cauza radacinii lingvistice, cat mai degraba a comportamentului, nu? Gresesc??)

FRANK ZAPA[KING]  •  30 iulie 2013, 11:28

,LUPII TINERII’

Ii sfisie pe pacatosii astia mosteniti cu toate tarele lor,cu toate relele lor de pe vremea comunismului.
Piturca,este de fapt un fel DE ADRIAN NASTASE,VOICULESCU,care trebuie doboriti,de cei pe care chiar ei iau crescut.
Asadar ce au sadit,VEZI VICTOR PONTA si lacrimile lui cind ADRIAN NASTASE A FOST INCARCERAT,vezi fuga la dusman a lui SERES………..
Sa fim seriosi,PITURA E O NULITATE,atit ca antrenor,pt ca ,mare fotbalist na fost NICIODATA-A FOST BAGAT DE COOPERTIVA LUI MITICA-E OLTEAN DE-AL NOSTRU.
Il putem compara cu LACATUS,BALINT,STOICA…………Pt ca de HAGI,ar fi o impietate sa fac comparatia.
PITURCA=PRODUS AL UNEI SOCIETATI EXPIRATE-CIMITIRUL ELEFANTILOR JMECHERI,PUNCT.

Dan  •  30 iulie 2013, 11:35

Mioss said: „noi mereu ne-am multumit sa ne laudam ca ne-am calificat in grupele unei cupe europene dar niciodata cu obtinerea unui trofeu”.

Exista o singura echipa in fotbalul romanesc care a si obtinut un trofeu de care vorbesti tu. Si stii care e aia.

Alifie  •  30 iulie 2013, 11:40

Cat se poate de amuzant si de-a dreptul induiosator! Nu-i de mirare ca fotbalul rromanesc a ajuns unde a ajuns. Tineti-o tot asa, atat timp cat considerati ca un infractor este (un Oltcit) bun sa conduca echipa nationala, meritati sa va scaldati in troaca cu laturi creata de „Nasu'” – Sandu, „Corleone” – Dragomir, „Giovani” – Becali plus restul puscariabililor. Bun Oltcit, mare om, mare caracter!

manole  •  30 iulie 2013, 11:49

lasati-o moarta cu impresariat jucatorii unde este sotul antrenor fratii becalii erau actionarii si impresarii in acelasi timp atunci de ce nu mai zicea tolontan nimic atunci era bine orinu avea curaj sa deschida gura din cauza fratilor acum se da zmeu

Indiferescu  •  30 iulie 2013, 11:56

Cat e de antrenor Reghe vedem noi din septembrie pana in decembrie.
Cat despre Piturca ca om e un nesuferit (dar asa e si Mourinho si 80% din romani il apreciaza)el totusi a reusit o calificare la Ce cand altii nu au putut cu o arie de selectie hai sa fim corecti cam Olcit cu doua trei exceptii, iar aria de selectie restransa nu e vina antrenorului echipei nationale ci a echipelor de club. Steaua asa mare cum e nu a reusit sa creasca nici macar una bucata jucator care sa se impuna la steaua ce sa mai vorbim de echipa nationala.

ticbis  •  30 iulie 2013, 12:02

Draga Tolo,
In mare, articolul tau este corect si analiza ta este de bun simt. In orice companie privata sau de stat din lumea asta, in care se intampla sa lucreze un cuplu sot sotie, nu este permis ca unul dintre soti sa ia apararea celuilalt in cazul in care cel din urma greseste sau sa-l laude daca performeaza. Relatiile de serviciu si de munca n-ar trebui sa interfereze cu cele personale. Primele se consuma la locul de munca si celelalte acasa in dormitorul propriu. La serviciu, fiecare traieste si activeaza individual, nu in familie.

Fac o singura observatie: nu poti compara mere cu pere. Adica nu poti compara activitatea de fotbalist cu cea de antrenor. Sunt mii de exemple de fotbalisti geniali care au fost antrenori mediocri, dupa cum au fost o gramada de jucatori anonimi care au devenit mari antrenori!
Deci nu comparam CCE castigat de Piturca ca jucator cu rezultatele lui ca si antrenor. Daca am proceda asa atunci pana si Hagi este cu 10 clase sub Piturca, nu-i asa?

Ce-ar fi daca, de exemplu, i-am compara pe Piturca si pe Reghecampf din punct de vedere al dosarelor penale? Iti spun eu: Piturca are o condamnare penala inca de pe vremea lui Ceausescu pentru practicarea barbutului si inca una mai recenta pentru dosarul „Valiza”. In schimb Reghecampf a fost implicat intr-un scandal de meciuri trucate in Germania dar nu a fost gasit vinovat. Deci cine e mai bun?
Sau haideti sa-i comparam din punctul de vedere al vietii private. Piturca are un copil din flori cu o balerina de la fostul bar Melody, Vica Blochina, si plateste pensie alimentara doar pentru ca testul ADN a confirmat ca este copilul lui. In timp ce Reghecampf este la a doua casatorie. Deci care dintre ei este mai moral sau mai bun?

Vedeti, de-asta nu trebuiesc amestecate lucrurile. Sigur ca nevasta lui Reghecampf enerveaza pe toata lumea, dar antrenorul Reghecampf nu trebuie sa fie judecat decat pentru performantele pe care le obtine. Iar antrenorul Piturca la fel. Nu pentru ce neveste, amante sau copii din flori au pe-acasa!

Inainte de ’89, daca aveai un tata condamnat politic sau de drept comun erai stigmatizat pe toata viata. Nimeni nu intelegea ca din punct de vedere profesional nu poate exiata nicio legatura intre tata si fiu si ca fiecare raspunde separat in fata legilor, indiferent care erau acestea, ca vina tatalui nu trebuie mostenita de fii sai.
Am crezut ca aceasta cutuma a disparut odata cu instaurarea democratiei. Articolul dvs. imi dovedeste insa ca m-am inselat!

Cu multa stima!

mishu  •  30 iulie 2013, 12:05

@danim #6 – Ei, na..ai tu impresia ca pe Laurel il da bunul simt afara din casa ? Poate-ti amintesti cum ii arata unei reporterite colacelul de pe burdihan insinuind ca ar fi at organ, foarte performant ?
Nu, e la fel de tzop ca si ea, se merita si se completeaza unul pe altul.
E drept ca e antrenor bun dar sa-l vedem la drum lung. Deocamdata nu pare sa-si digere bine succesele, ii cam blocheaza discernamantul.

freenic  •  30 iulie 2013, 12:06

Articolul este foarte ok…cat despre conflict? tipic romanesc…rating la tv din orice magarie. haideti,mai…pe bune? Piturca a avut rezultate sportive, atat ca jucator cat si ca antrenor. subliniez: a avut. astazi, jocul nationalei seamana leit cu cel a reprezentativei Romaniei din anii ’90.acelasi tertip de a adormi adversarul, insa partea proasta e ca adormin noi primii. nu mai suntem importanti si nu neaparat valorilor, ci ca simplu joc…ne bucuram ca batem Feroe, Macedonia sau mai stiu eu de tarisoara de prin Africa. insa, in fata reprezentativelor de valoare medie de pe continent, ne tataie fundul…acest domn Piturca, a fost candva potrivit pentru nationala Romaniei, insa nu mai e de actualitate; cat despre omul Piturca…nu e un exemplu de urmat. si acum subiectul Reghe…fotbalist bunicel,nu de top. antrenor de calitate, cu ideei in planul jocului, fapt care se reflecta in rezultatele galonatei echipe steliste. ca si om, cauta prea mult sa stea/sa fie in lumina reflectoarelor, iar cand acest lucru e greu de realizat…apare acest personaj Anamaria Prodan; serios…s-au inchis portile pt ea pe la tv, nu prea mai vinde jucatori si cum ar putea sa-si pastreze cota de piata, daca nu iesa pe posturile tv si sa pozeze in cavalerul dreptatii…mie unul, pe bune, imi e scarba de acest personaj.asa k intreb, e firesc un astfel de scandal care…apara interesele cui? ale nationalei Romaniei? ale fotbalului romanesc? ori orgoliile proprii a unor oameni carora le place sa fie alintati „oameni de fotbal”…

run away  •  30 iulie 2013, 12:06

Rezultatele lui Piturca nu il fac mare jucator sau antrenor. Valoarea echipei din care facea parte la castigarea trofeului european era mult peste valoarea lui. Singurul lucru pe care mi-l amintesc din editia aceea a Cupei Campionilor despre Piturca este golul dat cu ceafa din degajarea portarului… anulat fara motiv real de arbitru. Ca antrenor… sa fim seriosi! Chir nu e evident ca habar nu are sa selectioneze cei mai buni jucatori ai momentului? Piturca e foarte bun la a trisa. Prin Cazinouri sau pe la FRF! Intotdeauna reuseste sa isi betoneze cate un contract in asa fel incat cu toate ca rezultatele sunt praf el tot cu bani multi iese din ecuatie.
Cat despre Anamaria Prodan… Doamne fereste! E un fel de Oana Zavoranu, doar cu mai putina carisma. Nici nu are rost sa imi pierd timpul vorbind despre ea.
In concluzie, nu vi se pare aiurea ca personajele astea (plus alte cateva precum clanul Becali, Mitica, Sandu, etc) sa ocupe spatiul public si mai ales sa se ocupe de destinele unor fotbalisti si fotbalului romanesc in general? Sau poate ca si asta este o explicatie pentru faptul ca nu mai reprezentam nimic in fotbalul european si mondial!

viorescu  •  30 iulie 2013, 12:19

Prea multe discutii despre cei selectionati de la steaua. Intre cei doi (plus una), cel mai probabil exista interese dincolo de „cuvintele” ce le auzim. Dar sa ceri bani pentru zilele petrecute de jucatori la nationala sau sa acuzi ca acestia se-ntorc grasi, n-am auzit. Poate ca sint prea mult bagati in seama!?!

Arrow  •  30 iulie 2013, 12:19

Domule Tolontan,
in afara faptului ca are un limbaj colorat Ana Maria a spus cumva un neadevar? Cumva nu e penal Piti si ne minte ea? La Steaua l-a aburit ani intregi pe Gigi si cand asta a vrut performanta a plecat. Acum are un orizont de 8 ani cu leafa de leafa fara sa faca nimic. Cand asa zisul antrenor a venit la nationala ce lot avea? Era meritul sau de antrenor cumva sau aia au jucat din inertie? Dupa aia ce a facut? Nu a fost in stare sa bata nici Olanda care era in stare de non – combat si alte rezultate memorabile.
Singura lui grija a fost sa-si betoneze contractele in complicitate cu Sandu.
Voi de ce nu scrieti civilizat despre ˝valoarea˝ reala a antrenorului Romaniei si despre situatia de la nationala?
Prodanca macar are curaj ,,, si e femeie, voi ….

Liviu  •  30 iulie 2013, 12:22

De acord cu finalul domnule Tolontan…..cu o singura mica(MARE) diferenta….varsta…..Reghe are 37 deci tot timpul sa adune trofee ca antrenor,nu numai in Romania,iar Piti 57….plus ca NIMENI in occident nu ar suporta stilul Orodel….

Cătălin Tolontan  •  30 iulie 2013, 12:34

ticbis: m-am referit la performantele ca antrenor si ca jucator ale ambilor pentru ca Ana Maria Prodan s-a intrebat cine e Piturca in fotbalul romanesc, nu cine e antrenorul Piturca.

Miky  •  30 iulie 2013, 12:55

Nene Tolo, sunt atâtea subiecte de sport interesante, iar dumneata încerci să analizezi niște mahalagisme?! De fapt cred că ai scris articolul sub teroarea caniculei, pentru că:
1. Titlul este cam… bont, oricum lipsit de eleganță;
2. Ce frază este asta: ”…afirmațiile lui Reghe, care afirmase…”?
3. Sau: ”Finalul este de o tulburare magnifică”. Vorbești serios?
4. Și: ”Numai dacă discuți despre ea e posibil să fii mai bălăcărit!” Zău, mai bălăcărit decât cine?!
5. Ultima frază – ”Bun Oltcit și nu l-a reparat nimeni cu ranga” – sună ca dracu, vorba unui… clasic în viață

Comentează