MM și scena crimei

Dacă MM consideră că problemele lui sînt și problemele noastre, se înșală. Crizele, angoasele și întrebările existențiale ne rămîn fiecăruia, cu excepția unui cerc de apropiați, din care e exclus să facă parte milioanele de oameni dezgustați de ieșirea violentă a managerului Stelei.

vineri, 26 iulie 2013, 9:57

Dacă MM consideră că problemele lui sînt și problemele noastre, se înșală. Crizele, angoasele și întrebările existențiale ne rămîn fiecăruia, cu excepția unui cerc de apropiați, din care e exclus să facă parte milioanele de oameni dezgustați de ieșirea violentă a managerului Stelei.

El s-a consacrat deja ca un scandalagiu. Ar fi bine să se gîndească dacă asta e adevărata sa natură și, dacă nu, de ce a ajuns să se manifeste de parcă e mereu în căutarea unui conflict; dar, după cum ziceam, scrutările interne și motivele îl privesc exclusiv.

Cum se manifestă în public, asta deja, în ciuda a ceea ce crede, interesează publicul, mai ales dacă oamenii sînt afectați. MIHAI STOICA CREEAZĂ MEREU SCENE ALE CRIMEI ȘI ALEARGĂ PRIN FUMUL SCOS DE PISTOALELE PE CARE LE ȚINE ÎN MÎNĂ EXPLICÎND CUI VREA SĂ-L ASCULTE CĂ EL E VICTIMA. Îi cad tuburile de la cartușe în jur, e ars pe degete de praful de pușcă, însă el țipă că alții pornesc războiul.

Problema e că tot mai puțini țin să-l audă. Publicăm azi interviul cu el așa cum am publicat de-a lungul anilor opiniile unor oameni, indiferent dacă am fost în dezacord cu aceștia. E dreptul lui să vorbească, e dreptul nostru să nu-l credem.

În ultimii ani, mai exact de cînd a dat de putere și de rezultate în Ghencea, de cînd s-a mutat din Galați în Cașinul unui ego supradimensionat, MIHAI STOICA I-A LUAT LOCUL LUI GIGI BECALI ÎN PRIVINȚA REACȚIILOR OSTILE LA ADRESA PRESEI.

Mai mult chiar. Dacă ne rotim un pic ochii, vom vedea că nu există în întreaga Românie un personaj care să-și fi făcut din loviturile verbale și din măsurile administrate jurnaliștilor un obicei de o frecvență patologică. MM a ajuns prințul antipresă.

Recent, un jurnalist de la un site de media m-a sunat întrebîndu-mă ce vom face întrucît Steaua ne-a interzis de la cantonamente și meciurile din preliminarii. Pentru el, era un eveniment. Pentru noi, din păcate, nu! E o rutină.

La o rapidă trecere în revistă, constatăm că aproape n-a existat perioadă în istoria recentă în care Steaua să nu interzică pe cineva. Clubul acesta se află într-un război permanent! Favoritele pedepselor sînt Gazeta și ProSport, dar pe listă se adaugă, după fluxul și refluxul capriciilor, agenții de presă, televiziuni sau radiouri.

Chiar dacă și alții din club fac fițe, mereu în epicentrul acestor conflicte apare MM. ȘI EXPLICAȚIA CĂ EL ÎNCASEAZĂ PENTRU TOATĂ LUMEA, JUCĂTORI, ANTRENOR, OFICIALI, NU MAI ȚINE ABSOLUT DELOC CÎND AJUNGI LA VIOLENȚĂ FIZICĂ ÎMPOTRIVA UNUI SEMEN, AȘA CUM S-A ÎNTÎMPLAT ÎN MACEDONIA.

E datoria noastră să-i găzduim punctul de vedere. Dar tot mai puțini oameni îl cred și aproape nimeni nu-l mai suportă. Pe merit.

Comentarii (168)Adaugă comentariu

adi  •  26 iulie 2013, 14:30

Eu as vrea sa il intreb ceva pe Tolontan.Probabil nu va raspunde.Daca Gsp este interzis de Steaua adica de Stoica Mihai de ce ziarul gazdiueste un interviu cu el? Oare sursele Gsp nu au aflat ca Stoica va face totul sa se ,,spele,,si se va prezenta cu acest interviu la UEFA unde se va apara ca sa primeasca o pedeapsa cit mai mica?Vezi doamne regreta,isi cere scuze uite ca a dat si un intreviu….Gsp isi merita soarta.Avea dreptate CTP!Vor fi primii care ii pun microfonul in gura!

Sorescu  •  26 iulie 2013, 14:31

forza MM!……..prea subtil,prea inteligent pentru mediocri precum totolan….pacat ca e un pic coleric……..abtine-te,MM si da-le-o-n hipotalamusul inexistent!

mishu  •  26 iulie 2013, 14:31

Afara cu mm din fotbal !!!

blogtrotter  •  26 iulie 2013, 14:37

Daca unul dintre marlani a ajuns la puscarie, logic ar fi ca si celalalt personaj sa il urmeze.Unul care nu a produs nimic in viata lui(poate doar matreata)cu o prezenta gretoasa, josnic, perfid, fatarnic, in stare sa linga opincile si dosul stapanului, necrutator cu dusmanii sefului, dominand prin smecherie prinsa in cuvinte pline de venin si gesturi de racket de peste Prut.Balele pe care le produce in aparitiile televizate (asemanatoare intrucatva cainelui lui Pavlov), Messalina fotbalului romanesc, acceptata tacit si de ceilalti oameni din jurul fenomenului fotbalistic (gazetari, moderatori tv,presedinti de cluburi e.t.c)au contribuit la inaltarea acestei subspecii pe un piedestal, de unde ne domina autoritar pe noi muritorii.Nu mai ramane sa constat decat faptul ca „somnul ratiunii naste monstrii”-F.Goya
P.S-Goya a fost un pictor celebru d-le MM si nu este nick-name-ul de mess al lui Goian!!!
….sunt sigur ca MM citeste toate aceste comentarii ranjind satisfacut de propria imagine construita cu nesimtire in atatia ani si ca un personaj din Saw, se joaca in continuare cu mintile noastre…..

LEFTER POPESCU  •  26 iulie 2013, 14:42

Daca in ceea ce o priveste pe Steaua conflictul cu presa a inceput intotdeauna de la GIGI BECALU si portavocea sa Mitza travestita (steaua fiind astazi ,laudata , adulata de voi , presa , cum nici nu-mi mi-as putut inchipui pe timpul regimului trecut cand familia Ceausescu si puterea comunista era cu mult ,mult mai retinuta) ,nu inteleg de ce inventati subiecte, jignind pe unul dintre investitorii Rapidului ,fara sa va provoace in vreun fel, comparandu-l cu un manelist . Sa nu va mirati cand si acesta va impune restrictii ziarului dvs. pentru felul in care il batjocoriti . E de neinteles cum faceti „presa” . Sa stiti ca MIMI travestita este ca si BECALU rezultatul muncii dvs.( al presei)

PS1- Cred ca Mimi ar trebui sa demisioneze grabnic pentru ca gestul sau (al demisiei) sa imbuneze comisia UEFA . Poate in acest fel, cu Mimi demisionat, sanctiunea data clubului sa fie minima ( o amenda).

PS-2 – Domnule Tolontan , stiti ce este un IZMENAR ?
IZMENAR este acela care se considera INDISPENSABIL . Or, prin ceea ce face, MIMI incearca sa ne demonstreze zilnic ca este un IZMENAR .

Tudor  •  26 iulie 2013, 14:43

E perfect adevarat ca mimi e un scandalagiu, dar unul fricos, mereu simtind nevoie de avea cel putin o gorila in preajma atunci cand savarseste acte de „eroism” cum ar fi lovind cu pumnul un suporter al proprii echipa sau a injura si brusca o femeie. ORICE om normal ar simti doar repulsie fata de un asemenea personaj. Spuneti ca putini il cred ,si il sustin… cel putin 50% din suporterii stelei il sustin si considera presa vinovata pentru acel incident. 90% din ei atat timp cat sunt niste rezultate sunt dispusi sa uite orice iesire a ciobanului sau a lui mimi.

John. Peris  •  26 iulie 2013, 14:44

Excelent articol, felicitari Catalin Tolontan !

Catalinfb  •  26 iulie 2013, 14:58

Intr-o zi i-am scris stimabilului pe facebook, acum un an, in care ii explicam ca oricat incearca el sa ne pacaleasca, nu mai e baiatul destept de la Galati care avea un cu totul si cu totul alt ton motiv pentru care a ales sa ma blocheze. Fara injurii, fara insulte el a ales sa raspunda la argumentele mele cu gestul asta. E un caz clasic in care taranul da de bani sau de putere numai ca cine naiba se astepta la asa derapaje de la un om care totusi a avut o oarecare formare. O scursura umana si iti vine sa razi cand ii dai dreptate chiar lui Piturca, stie el mai multe.

bine tolo  •  26 iulie 2013, 15:01

exact asa cum asteptam, comentariul meu nu a aparut.
bine va face steaua!

voi nu sunteti corecti, ei va interzic.
pretty fair!

ticbis  •  26 iulie 2013, 15:02

Insist sa-mi repet comentariul pana cand „deontologii” de la gsp vor intelege ca daca invoca dreptul la libera exprimare, acelasi drept il au si simplii cetateni! Repet comentariul:

Cititi va rog articolul “De ce, varule?” publicat de Vadim Cusnarencu la data de 24 Iulie 2013 pe site-ul “onlinesport.ro”.

Veti avea ocazia sa va dati seama cam cum trebuie sa arate un text scris de un jurnalist adevarat, echidistant si in spiritul deontologiei profesionale!

@pentru moderatorii gsp:
Sunt dispus sa astept “moderarea” comentariului meu chiar si 24 de ore!
Sunt convins ca aveti nevoie de timp pentru a intelege despre ce este vorba in propozitie! Sunt convins ca este ceva nou pentru voi, este ceva ce n-ati mai vazut niciodata! Adica un aricol obiectiv si impartial!
Cu multa stima!

ticbis  •  26 iulie 2013, 15:05

Daca parerile mele sunt cenzurate fara niciun motiv, atunci va transmit ca acelasi drepr il are si MM Stoica!

Repet postarea:

Insist sa-mi repet comentariul pana cand “deontologii” de la gsp vor intelege ca daca invoca dreptul la libera exprimare, acelasi drept il au si simplii cetateni! Repet comentariul:

Cititi va rog articolul “De ce, varule?” publicat de Vadim Cusnarencu la data de 24 Iulie 2013 pe site-ul “onlinesport.ro”.

Veti avea ocazia sa va dati seama cam cum trebuie sa arate un text scris de un jurnalist adevarat, echidistant si in spiritul deontologiei profesionale!

@pentru moderatorii gsp:
Sunt dispus sa astept “moderarea” comentariului meu chiar si 24 de ore!
Sunt convins ca aveti nevoie de timp pentru a intelege despre ce este vorba in propozitie! Sunt convins ca este ceva nou pentru voi, este ceva ce n-ati mai vazut niciodata! Adica un aricol obiectiv si impartial!
Cu multa stima!

DANTE  •  26 iulie 2013, 15:07

subscriu la toate acuzele de mai sus…indreptate catre acest MINI OIER de GALATI..dar am o chestie de corectat:CLUBUL STEAUA nu se afla intr-un razboi permanent!daca un retard de acolo…sau un masor,ori maimuta ce se vrea body guard..daca un laba trista se da pe net cu puta in mana…sau vreun betiv de fotbalist vomita prin taxiuri…daca toate astea sunt adevarate…si cred ca sunt fiindca le-am vazut live pe toate…asta nu inseamna ca STEAUA,clubul este in razboi permanent!!nebunia sau isteria unora,aroganta sau mizeria altora care acum sunt angajati ai clubului…acum…nu inseamna ca tot clubul e dus cu pluta!!nu pot crede ca din cauza CIOBANULUI,slugarnicului MM sau a arogantului REGHE..STEAUA este caracterizata ca o echipa de scandalagii!!STEAUA este si BALINT,ILIUTZA,MARELE LACATUS,BUMBESCU,IOVAN,MAJEARU,STANGACIU.PETRESCU…MILITARU,ADRIAN ILIE,GOIAN,RADOI…RUSESCU,BOURCEANU<SZUKALA…si nea EMI,PUIU…HAGI…deci ar fi urat sa-i jignim pe ei…din cauza unor golani de ultimaspeta…fiindca asta vad ca sunt!!CARACTERE JOSNICE!!DEMISIA lui MM ar fi onoare..dar el e travestit..deci nu are onoare!!

AdiTM  •  26 iulie 2013, 15:09

Cataline, imi pare rau pentru breasla voastra. Din pacate ea e pe moarte. MM spunea ca Vochin si Andrei mai sunt jurnalisti sportivi. Pentru mine duo-ul e format din Vochin si Radu Paraschivescu. Cu indulgenta. Oamenii acestia macar diseaca fenomenul prin propria experienta. MM e intr-adevar victima voastra. In locul lui as vorbi cu media o data pe saptamana. Daca vreti sa scrieti despre Steaua si fotbal puneti niste profesionisti s-o faca. Ca voi nu vreti sa-l mai ascultati pe MM va descalifica pe voi nu pe el. Omul e cel mai aureolat personaj din fotbalul autohton. Eu unul prefer sa vorbeasca MM despre Steaua si fotbal decat s-o faca Gigi Becali. De la Gigi nu „primim” nimic bun. Eu unul nu-nteleg ce cautati voi in cantonamente, antrenamente oficiale etc. Ca sa emiteti pareri pertinente ar trebui sa trimitetio oameni competenti la actiunile echipelor de fotbal. In Macedonia ati creat un incident trimitand o fata care habar n-are cu ce se mananca acest sport si un cameraman pus pe fapte mari. Din pacate, factura o veti plati tot voi. Eu unul nu mai citesc nici un ziar de sport din cauza incompetentilor care le scriu. Acum am pus mana pe unul ca sa vad reactia voastra. Nu m-ati surprins cu nimic. Incompetenta a ramas la acelasi nivel.

lord belial  •  26 iulie 2013, 15:12

MM stoica e un meltean, care sufera de sefie.
reportrita cu pricina, aia de la protv, trebuie sa inteleaga ca, atun cind i se inchide usa in nas, nu trebuie neaparat sa intre pe geam. daca antrenamentul e INCHIS, atunci e INCHIS, nene, pentru toata presa, ca nu sint gsp sau protv mai cu mot.
media e atit de importanta cit o lasam noi, publicul, stapinul vostru, sa fie importanta. altfel, stati linistiti, avem twitter, avem facebook, avem gazeta sporturilor din italia, the guardian din anglia, etc.

nu stam noi, chiar asa, la mina protvului sau a gspului.
ps: iar angajatul vostru, decebal radulescu, ar trebui sa isi caute un alt loc de munca, nu stiu, la gazeta de perete a politiei capitalei?

Andrei  •  26 iulie 2013, 15:29

trebuia sa il intrebati la interviu cum s-ar fi simtit daca fata lui era tratata cum a fost tratata reportera respectiva. mm e ala care a spus in pauza meciului barcelona – milan ca antrenorul secund care conducea echipa in lipsa principalului arata ca o bovina si de aia nu e un antrenor bun.

carlos  •  26 iulie 2013, 15:31

D-le TOLONTAN, imi place in general tot ce scrieti, si doar cei care nu va simpatizeaza nu accepta faptul ca sunteti obiectiv. Va propun urmatorul lucru : avand in vedere credibilitatea dumneavoastra si influenta in randul jurnalistilor, luati initiativa de a nu-l mai baga in seama pe acest STOICA M. , si o sa vadeti ca n-o sa mai aiba asemenea apucaturi . Sa fim sinceri, fiindca il bagati prea mult in seama, de-asta face ceeace face si se crede mai important decat este.

Simple Games  •  26 iulie 2013, 15:34

Meme crede ca tine mereu vrajeala asta. Acum face o mare prostie iar a doua zi plange prin presa, acceasi presa care ar fi la baza iesirilor nebunului. Si chiar asa, cine il mai crede?

UnU  •  26 iulie 2013, 15:35

MM este un personaj creat de Mama Presa. Evident ca este un „bastard” iar presa o printesa imaculata, neprihanita si alegica la „scandal”.
Tu Catalin si colegii tai va ascundeti in spatele scandalului sa va justificati existenta. Inna spuse: „la televizor 3 destepti discuta ultimul scndal…”
Si publicul tau Catalin ar vrea sa poti sa scrii articolele ca pe vremuri cu multe „Emotii” … Intrebarea este mai poti???

seba  •  26 iulie 2013, 15:38

baiatului asta i se acorda prea multa atentie

Ovy  •  26 iulie 2013, 15:42

Nu cred ca e datoria voastra sa-i gazduiti opinia. Datoria voastra (a presei in general) morala ar fi sa-l faceti uitat.

Alex  •  26 iulie 2013, 15:45

Cataline, i-ati gazduit punctul de vedere in ziar…si ati mai si scris cu litere de-o schioapa pe site ca va aparea in ziar, ca sa cumpere lumea ziarul…asa ca il tineti in brate…de aceea, pentru mine, si GSP a ajuns un ziar 0 barat.

Eu  •  26 iulie 2013, 15:47

Draga TOLO….daca imi spui ca niciodata nu ti-ai scos sau bagat ceva…in parcare din fata blocului..sau la coada undeva…minti. E acelasi lucru sa stii..doar ca tu n-ai fost prin pe camera. BA DA! e acelasi lucru…think it through… In plus..sa raspund titlului ales de gsp.ro pt articolul tau…Daca prin „tot mai multi oameni nu-l suporta” te referi la TOT mai multi din CEI FOARTE MULTI care-l sustin…atunci e posibil sa ai dreptate….insa INCA SUNT FOARTE MULTI care-l sustin iar in acest caz paragraful tau devine inducere in eroare. In ton cu restul jurnalismului sportiv din Romania (mai ales cel online)

licurici  •  26 iulie 2013, 15:49

Mda, de la inceput vreau sa spun ca nu sint deloc de acord cu ceea ce a facut Stoica, insa ce a facut el mai diferit decit altii? Cum ar fi verii Becali? Nu injura ei ca la usa cortului? Nu va scuipa ei in fatza si voi nu reactionati? De ce tolerati asa ceva? De ce nu se mai face atita vilva? Va este frica de Becali? Unde ati mai pomenit ca un amarit de impresar sa fie atit de ridicat in slavi? Unde ati mai pomenit ca un impresar sa fie sunat in emisiuni TV sa i se ceara parerea despre nu stiu ce meci?
La noi nu mai exista presa sportiva ci cancan sportiv. Stiri ca a murit nu stiu ce ruda sau prieten al unui impresar!?! Ce maninca altul in inchisoare? Ce posteaza cutare pe Facebook?!? Cine s-a mai certat cu cine?
Unde sint cronicile sportive? Cine ne mai explica o tactica folosita, un sistem de joc, comparatii pe posturi, intrebari la interviuri ce planuri de viitor pentru club au respectivii presedinti, etc.
Insa cu asemenea „printese” si „veri” nu se face jurnalism, prostitutia la care va injositi (nu dumneavoastra, insa majoritatea) va face ca cititorul sa nu va mai respecte.
Impuneti respect daca vreti sa fiti respectati!

aken  •  26 iulie 2013, 16:09

Nimic si nimeni nu poate scuza comportamentul lui MM…. DAR… Si ziaristii au partea lor de vina…. Am o mica nelamurire… De ce pe teren au intrat sa filmeze doar ziaristii de la PRO???? Daca era antrenamentul oficial, de la alte ziare de ce nu era nimeni prezent????
Pentru ca sunt sigur ca si alte ziare aveau oameni trimisi la meci…

Cipri  •  26 iulie 2013, 16:11

Stim cu totii ce fel de ziar/site e GSP. Prin „gazduirea” lui MM sau a regurcitarilor lui Jiji, nu faceti altceva, decat sa perpetuati o stare de lehamite fata de modul vostru abject de a face presa. E trist. Nu exista ziar independent in aceasta tara. GSP era pt mine cel mai bun ziar de sport din Romania, dar din momentul in care ati inceput sa ne umpleti de „flegme”, m-am „mutat” la cele din Spania si acolo am ramas. Tolontan si Ioanitoaia, erati doi jurnalisti extraordinari, pana am inceput sa citesc ziarele de „afara”,si mi-am dat seama ca sunteti doar niste slugarnici, care traiti din „vomele” eliberate de familia Becali, MM, Mitica si alte nulitati, care au ajuns pe nedrept in viata publica a unui popor care isi merita soarta.

NIKOS  •  26 iulie 2013, 16:14

Ati dorit tot timpul ca presa sa fie libera, foarte bine, dar de 10 ani ne tot intoxicati cu tot felul de oligofreni si neaveniti care nu au nimic in comun cu sportul implicit cu fotbalul. Datorita voua au devenit labarii asita niste staruri, cind deschizi tv nu dai decit de astia, mai era unu care semna condica pe toate canalele la orice ora si acum e asa bine fara el, dar in continuare voi ne intoxicati cu alti ratati, va intreb un lucru, ce mare sportiv e mm ? ca am inteles cu fotbalul e praf, sa va spuna Elton, Andrey s.a.m.d., asta nici prin galati nu mai calca ca daca il prind aia pe acolo tarene-ar mai face un bine am mai scapa de o lichea la tv. Scrieti de celelalte echipe in gsp, nu de mm ca acest campionat e format din 18 echipe, nu din mm. Adevarat ca steaua se vinde bine, dar promovati toate echipele, fiti impartiali nu ne mai bagati rahatul asta pe git, spunetile sefiilor vostri ca oamenii au nevoie sa afle ce se intimpla cu toate echipele din campionat nu cu mm da-l dracu

re  •  26 iulie 2013, 16:49

De la un simpatizant al clubului STEAUA.
da, sunteti niste gunoaie. Cautati numai scandal, va bucurati pentru suferinta vecinului si ati face orice sa va ingropati semenii.
m-am uitat cu scarba, ce bucurie emanati in comentarii in momentul in care se auzea de o posibila suspendare, mai aveati putin si va duceati voi la UEFA sa se autosesizeze. Sunt constient ca ati fi procedat la fel cu orice alta echipa, va place sa destabilizati atmosfera, sa aduceti conflicte, minciuni etc. Asa ati procedat si cu Nationala. Jurnalisti?…mai ghiciti … eu zic ca sunteti niste barfitori si niste gunoaie…

p  •  26 iulie 2013, 17:05

laudele presei ,uneori, nasc monstrii-
ar fi zis goya

sandu  •  26 iulie 2013, 17:20

D-le Tolo va asigur ca printre suporterii Stelei, MM are foarte multi simpatizanti si majoritatea ii aproba iesirile, pe care si eu le consider indreptatite!!! O perioada nu mai citeam va mai citeam…acum v-au luat locul jigodiile….

marin  •  26 iulie 2013, 17:25

Din nou spiritul de breasla si-a spus cuvantul. Voi jurnalistii nici usturoi nu ati mancat, nici gura nu va miroase. Suntei niste ingeri, bunatatea personificata. Aceasta gandire ca intotdeauna altcineva este vinovat, iar noi avem mereu dreptate l-am mai intalnit, dar in alta epoca. Nu este MM un sfant, este exacat cum sunt foarte multi oameni. Este cunoscut, „vedeta”, si atunci devine arogant si uneori impertinent. Dar de cele mai multe ori este provocat de jurnalisti, care cauta scandal pentru ca despre alte subiecte nu stiu sa scrie. Cea mai josnica atitudine a ziaristilor/realizatorilor de emisiuni este atunci cand telefoneaza unui personaj din fotbal, iar dupa ce acesta inchide, in studio incep sa-si bata joc de ce a spus acesta, sa interpreteze in fel si chip parerile lui. Presa sportiva este plina de jurnalisti de can-can (daca va veti uita putin mai atent la pagina dvs. de internet, pe margini, o sa vedeti ca seamana cu cea de la revistele de can-can. Eu stiu ca in justitie este interzis acuzatorilor (procurori) sa provoace/indemne un individ sa comita o infractiune. Oare in presa de ce nu s-ar aplica acelasi principiu. Vreau sa vad si eu mai multi jurnalisti/comentatori sportivi care scriu/discuta fotbal, asa cum o face Vochin. Lasati scandalul si stimulati tinerii sa iubeasca sportul onest, fair-play-ul. Nu-i mai instigati si invrajbiti, asa cum presa face de 24 de ani si apoi se mira ca suporterii se snopesc in bataie.

tiberiu  •  26 iulie 2013, 17:51

Eu cred ca n-ar fi reusit sa-i ia telefonul Alexandrei, daca nu-l ajuta gorila BUZE.El este doar un maimutoi nenorocit, un fel de copil sugaci care se duce la discoteca cu tat-su. I-as reduce pedeapsa lui Becali la jumatate daca l-ar da afara…

Munteanu Cristian Cosmin  •  26 iulie 2013, 17:53

Din pacate la Steaua este perfect valabila zicala : „Capra (Gigi Becali) sare masa / iada (MM)sare casa”.
Pacat de echipa aceasta frumoasa care in se va risipi.

Miky  •  26 iulie 2013, 18:25

Domnule Tolontan, de ce nu spui nimic despre ziariștii care l-au provocat pe Meme? Acesta a greșit, evident, a folosit un limbaj golănesc, recunoaște și el, dar:
1. Nu Stoica a intrat samavolnic în redacția unui ziar, neavând acreditare;
2. Nu Stoica a refuzat să părăsească redacția când i s-a arătat ușa;
3. Nu managerul Stelei a filmat ziariști cu telefonul sau camera ascunsă, fără să i se permită;
4. Nu Meme a făcut toate aceste mizerii, ci ziariștii de la PRO, cu scopul evident de a-l provoca. Și, atunci?
Din punctul de vedere al celor de la PRO, toți cei care acceptă să vină la Steaua (antrenori, jucători etc.) trebuie atacați, denigrați, terfeliți. Toți antrenorii (aproape fără nicio excepție!) din ultimii 10 ani pe care i-a avut Steaua (Țiți Dumitriu, Lăcătuș, Hagi, Stoichiță, Levy, Ilie Stan, Reghe etc.)au fost, conform PRO, fără coloană vertebrală, slugi (Slughiță!),corupți, blatiști etc. Cu toate că nici unul dintre ei nu agresase niciun ziarist! Deci, campania Meme Stoica este doar una de parcurs, dintr-un plan mai amplu, bine pus la punct de denigrare a Stelei și chiar de eliminare a ei din competițiile UEFA!

gigi  •  26 iulie 2013, 19:02

domnule TONTOLAN , lasati omul in pace , si-o sa vedeti ca n-o sa supere pe nimeni !!! faceti-va traba corect ,nu mai folositi posibilitatea unica presei de a jigni oamenii ( dreptul la replica ,daca-l dati , stiti ca este inutil ) ! eu cred ca mai intai voi (presa ) jigniti ,dupa care oamenii se apara !!! in locul lui MM ,si la banii lui ,daca ma jigneati stateati in spital cate o luna pentru fiecare cuvant urat !!!

sorin  •  26 iulie 2013, 19:16

afara cu MM.
SA VINA PANDURU MANAGER GENERAL.

Cornel  •  26 iulie 2013, 19:41

Trustul MediaPro a ratat lovitura. Majoritatea cititorilor au mirosit lucratura de la Skopje si au avut o atitudine hotarita anti manipulare asa ca trustul cauta un pretext sa scape de o campanie mincinoasa si care ameninta sa se intoarca impotriva sa. Cum se vor mai adresa insa cititorilor lor acei ziaristi care s-au aratat a fi partinitori si manipulatori ? Tinta a fost Steaua in ciuda ipocritelor tirade moralizatoare anti-Meme Stoica. Asa ceva nu se uita.

ion stanici  •  26 iulie 2013, 21:14

Presa romaneasca, societatea romaneasca, a ajuns la un sfarsit de drum anevoios, mai are un pic si cade in prapastie iar soarta intervine.Li se ofera bilet de intoarcere pe un drum liber si sigur, cu destinatie frumoasa si civilizata. Acestia refuza cu nepasare! Cine este de vina, MM sau societatea?! Poate soarta..

victor L  •  26 iulie 2013, 21:41

dle Tolontan,
mentin ca MM este si creatia mass media.
Ca si: „Patronul „roş-albaştrilor” a urmărit returul cu Vardar Skopje, din cadrul preliminariilor Ligii Campionilor, cîştigat de echipa sa cu 2-1. Conform Libertatea, acesta a sărbătorit calificarea în turul III preliminar alături de colegii de celula cu o masă îmbelşugată.

Becali le-ar fi oferit deţinuţilor brînză de oaie, roşii, castraveţi şi pastramă de berbecuţ, udate din plin cu şampanie.”
Articolul asta e alaturi de al dvoastra; il face cumva MM de ris pe tipul de la inchisoare?

filip  •  26 iulie 2013, 21:50

Buna Catalin,

Sa stii ca te stimez foarte mult si vreau sa iti spun ce mi s-a intamplat astazi.
Nu mi-am mai cumparat un ziar in format letric de sport de peste 1 an de zile . Aseara am citit ca o sa fie un interviu in gazeta cu MM. Astazi dimineata am fost la un chios sa cumpar gazeta( la ora 8.30) si nu o mai avea. Mi-a spus ca are prosportul, iar cand am auzit mi-a provocat o senzatie de greata si am plecat mai departe. Oare de ce la ora 8.30 nu se mai gasea gazeta?Pt ca asa cum e el MM-ul cu bune si rele e al nostru si nu o sa il lasam la greu.Sper sa isi schimbe atitudinea ca nu ii face onoare astfel de gesturi urate.
Cat despre colegii de la prosport si sport.ro ar tb sa se duca la cancan, click, niste jurnalisti de joasa speta.

Umpleti stadionul cu Tibilisi si Steaua ca sa aratam cat de uniti suntem!!

filip  •  26 iulie 2013, 21:59

Si inca ceva!!
Cititi ultima postare de blog a lui Lipovan(redactor sef) si vedeti cat este de penibil.99% din comentarii sunt anti prosport. Oare cum poate poate sa fie Lipovan atat de fals.
D-l Tolontan ce a ajuns presa sportiva in ziua de astazi. Numai cancanuri?

filip  •  26 iulie 2013, 22:12

Cataline, ce tiraj ati avut astzi cu interviul lui MM? Daca esti corect astept raspuns.

Ms

Van den Aar  •  26 iulie 2013, 22:15

Domnule Tolontan, imi puteti oferi, va rog, o parere obiectiva despre acest articol din GSP?

http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/steaua-il-tine-pe-gigi-becali-cu-zimbetul-pe-buze-cum-a-sarbatorit-in-inchisoare-calificarea-in-turul-3-404424.html

Va multumesc!

MIHAI TANASE  •  26 iulie 2013, 23:10

EU IL CRED SI-L SUPORT , PENTRU CA SUNT SUPORTER STELIST DIN 1958 , DE CAND MERG PE STADIOANE , AM FOST SI LA SEVILLA IN 86 .TOT CE VINE DR LA CLUBUL PE CARE-L SUSTII TREBUIE LUAT CA ATARE , INSA PENTRU FAPTELE SALE MM RASPUNDE CA ORICE OM , NU TREBUIE SA FACETI VOI ZIARISTII JUDECATI.AR FI CORECT CA MACAR UN ZIAR SA FI SPUS CA CEI DE LA PRO N-AVEAU VOIE ACOLO FARA ACORDUL LUI MM SI CA AU INTRAT ACOLO CA NISTE INFRACTORI IN CASA UNOR OAMENI .AVEAU VOIE 15 MINUTE LA INCEPUT SAU LA SFARSIT , DUPA CUM HOTARA MM ,DAR EI CA TRUST FACEAU PARTE DIN CEI CARE SUNT INTERZISI DE STEAUA LA ACTIUNILE SALE .UEFA NU OBLIGA ECHIPELE SA ACREDITEZE TOATA MAS-MEDIA DIN LUME , CA N-AR AVEA LOC PE STADION .

Petre  •  26 iulie 2013, 23:11

MM este un huligan de provincie, dar acesta nu este un amanunt nou. MM a fost si ramine un simplu animal venit ca bufon la curtea ‘bufonului national’. Sincer nu inteleg de ce ne miram de gesturile unui vagabond smecher.

stroie  •  26 iulie 2013, 23:13

Nu-i iau apararea lui MM, dar sunt convins ca in primul rand a fost provocare, lucru ce va caracterizeaza pe voi ce va autointitulati ziaristi.Idealul vostru este scandalul,provocarea si intretinerea lui.Informatia trece pe locul doi iar in cele mai multe cazuri este denaturata,pentru a devenii mai dramatica.Manipularea informatiei in scopurii proprii sau in slujba celor pentru care lucrati este activitatea voastra principala.Opinile altora care nu coincid cu ale voastre, se transforma in atacuri si denigrari la adresa celor care au indreaznit sa va contrazica.Mie scarba si de gesturile lui MM dar si de voi Tolontani ,Stucani,Geambasi si tot ce inseamna asa zis jurnalisti.

cosmin  •  27 iulie 2013, 0:13

NU inteleg de ce i se acorda atentie lui MM.
Pana la urma fac ce vor ei iar voi o sa-i tratati la fel pt ca produc audienta = BANI = salariile voastre.
Sunt curios daca nu era vb de un oficial al Stelei ci de la alta echipa cat de mediatizata ar fi fost stirea.

IO  •  27 iulie 2013, 0:35

Respectul se mai si capata, nu vine automat doar pt ca nu stiu cine este „din partea presei”. Respectul se arata si prin tzinuta. Nu te duci la nunta in salopeta, nici la tribunal in maieu de box. Duduia respectiva era in niste pantalonasi scurti ce puteau foarte bine trece drept chiloti de lauza. In plus mai avea si o sacosa numai buna de facut aprovizionarea de iarna. Este necesar un minim de bun simnt vestimentar cand pretinzi respect. Un om nevoias este de inteles, dar tuta in cauza nu are nici un fel de scuza.
Poate ca romania mai are mult pana sa invete si chestia asta

Dankressman  •  27 iulie 2013, 0:37

Cataline
Iti pun si eu o intrebare: Daca MM-lusul ar fi avut intrarea interzisa in redactia GSP, iar el ar fi fortat intrarea ….oare el ce ar fi patit? Si nu incepe din nou cu …aveau dreptul, isi faceau meseria bla,bla…Despre „dreptul moral” ai auzit? Despre deontologie profesionala? Despre bunul simt? Daca ati avea un vizitator in redactia GSP iar ala s-ar „usura” in holul institutiei dupa care dat afara de paznici v-ar da in judecata ca …..de ce nu ati scris ca nu e voie in hol? Exact asa au fost „ziaristii” aia…..mai degraba imorali decat ne-legali!

alen  •  27 iulie 2013, 0:41

bine dar de cand a ajuns o problema nationala acest stoica? Se scrie despre el mai mult decat despre Hagi, Gh popescu si toata generatia de aur la un loc. El nu este decat un mediocru, nu tu fotbalist, nu tu antrenor, iar precum conducator de club s-a remarcat prin transferuri gen carlos, elton, andrey sau ochirosii. Voi presa l-ati bagat inventat, l-ati bagat in seama pe cand era vicepresedinte la Galati. Practic l-ati promovat, ati creat vedeta. Iar acum vedeta va injura si va da in suturi de pe stadion. Iar voi ce faceti, scrieti de 20 de ori mai mult despre el, ii luati si interviu :). Deci asta va scoate echipa de filmare in suturi, urmare voi ii faceti publicitate, fie ea si negativa, smecherul se duce si comenteaza niste meciuri la TV pe sume serioase, ca e vedeta nu? :)))

Ciudad de Chișinău  •  27 iulie 2013, 3:36

Cătăline,

Publicând acest interviu ați dat dovadă doar de lipsă de solidaritate de breaslă. Astea cu ”publicăm indiferent de dezacord”, ”ne respectăm cititorul și-l găzduim pe anti-erou” sunt doar niște ”motive” pentru a vă trăda colegii de breaslă, justificările vinovatului, explicațiile trădării – la alegere. (Dacă tot ”vă respectați cititorul” de ce atunci acesta – mai ales cel stelist – e tot de partea huliganului, dar mai cu seamă împotriva jurnaliștilor??? Se vede clar din opiniile exprimate aici, în comentarii. Nu cumva pentru că îi trădați pe cei din breaslă? Pentru că în primul rând ei vă sunt ”colegi de breaslă” și abia apoi ”concurenți”!) E chiar atât de greu să vă puneți de acord cu ceilalți din presă și să-i/le dați o lecție? E simplu: vă puneți de acord cu celelalte ziare și televiziuni și nu scrieți, nu vorbiți, nu faceți emisiuni despre 5teaua, MM, Gigi. Un timp. Să zicem, o lună-două. După aia, o să vă cheme ei înșiși! La presiunea publicului! Aceluiași public care, grosso modo, vă este acum ”anti-”. Și, mai important, o să vă RESPECTE.
Pentru că (poate că voi nu vedeți, deși eu nu cred că nu vedeți) cititorul, în marea lui masă, NU VĂ RESPECTĂ. Nici pe voi, nici pe concurenți (trădători și ei, probabil sau mai mult, la timpul lor)…
E atât de greu?
Trebuie să vină inițiativa de undeva din altă parte? (De unde?)
Nu funcționează nici un fel de sindicat al vostru?

Comentează