Cîrtița Stelei din curtea lui Dinamo

Ionuț Negoiță îl consideră pe Cornel Dinu stelist, iar Dinu îl face pe Negoiță snob.

marți, 14 mai 2013, 9:56

Ionuț Negoiță îl consideră pe Cornel Dinu stelist, iar Dinu îl face pe Negoiță snob.

Dacă prima afirmație e de necomentat, nu mai trebuie dovedită, toată lumea știe că Dinu e un stelist latent care s-a camuflat vreme de 47 de ani în tricoul alb-roșu, în privința celeilalte opinii, lucrurile nu sînt atît de simple.

Negoiță nu e, în primul rînd, snob. Snobul este preocupat de exterior. Profesia lui sînt ceilalți. Snobul caută recunoaștere și “se comportă precum un grup sau un model prestigios cu care dorește să fie asimilat”, după cum scrie Frederic Rouvillois, autorul unui savuros volum intitulat “Istoria snobismului”.

Finanțatorul lui Dinamo nu pare că își dorește să se ridice prin mimetism sau ca să placă altora. El are, ca și fratele său, propria cale. Nu de acceptare are nevoie Ionuț Negoiță, ci de putere, indiferent că puterea se întrupează în bani, funcții sau expunere publică.

Cei doi frați sînt cel mai spectaculos fenomen recent de ascensiune magică din Neverland. De cînd Robert Negoiță a ajuns primarul sectorului 3, el și Ionuț Negoiță sînt împresurați de praf de stele. Urcă în partid, în fotbal, în afaceri; următoarea etapă va fi să se afilieze unei alianțe aeronautice. Sky Team pare un nume potrivit.

În acest zbor magnific, cine să-i oprească? Dinu e un ciot bătrîn, plin de artrită. Ionuț Negoiță poate oricînd să decidă că nu va lucra cu fostul fotbalist și antrenor. E dreptul lui. Îl poate concedia pe “Procuror”, poate caza echipa la hotelurile familiei și, de ce nu?, o poate muta pe Dinamo direct în baza Olimpia, pe care, nu-i așa?, prietenul său Nicolae Bănicioiu a promis “că ne-o dă dacă-l susținem ca vicepreședinte al PSD”. Un troc uluitor, la care în afară de ziare n-a protestat nimeni. Cînd, peste cîțiva ani, toată această spoială se va prăbuși cu sunet de șerpi care cad de pe pereți, să țineți minte că foile de hîrtie n-au tăcut!

Așadar, Negoiță își permite să facă orice. Mai puțin să-l transfere pe Dinu la Steaua!

Așa cum e Dinu, cu tragismul său deseori improvizat, cu stilul de a vorbi despre fotbal care îi amețește pe jucători, el și Dinamo rămîn partenerii unui drum pămîntean imposibil de șters.

Dinu i-a oferit enorm lui Dinamo, iar Dinamo s-a purtat frumos cu Dinu vreme de mulți ani. Rareori se întîmplă ca un asemenea schimb onorabil să traverseze decenii!

Poate că destinul va fi iertător acum, cînd am aflat cu toții cine e cîrtița Stelei din curtea lui Dinamo.

Comentarii (78)Adaugă comentariu

jean  •  14 mai 2013, 10:05

Editorialul e prea greu in general si prea subtire la sfarsit.

Alin  •  14 mai 2013, 10:06

In sfarsit si-a dat seama cineva cat de gaunos este Mister. Il iubim, este legenda clubului, un adevarat mostru sacru al fotbalului trecut, dar, acum din monstru sacru a ramas doar monstru, ce a fost sacru a vandut celor din clanul becali.
Sa fi sanatos Mister, sa ne traiesti 100 de ani, insa… este momentul sa intelegi ca timpul este nemilos cu noi toti. Sa iti dea D-zeu intelepciune si putere sa accepti lucrul asta ca pe un ciclu firesc al lucrurilor!
Te vom iubi mereu MISTER!

relu ivanciu  •  14 mai 2013, 10:11

Excelent.Dar oare negoita intelege?El vrea terenul din Stefan cel mare,sau nu?Bravo Tolo.

Chianti  •  14 mai 2013, 10:14

Dle Tolontan,

Dincolo de aspectele discutabile din cadrul porcaielii dintre Negoita si Dinu (sau invers), mi-e teama ca dl Dinu si-a cam ratat parteneriatul cu Dinamo. Parteneriatul cu Dinamo insemna apararea clubului inclusiv de oamenii din interior care il conduceau, nonsalant si fanfaronic, spre dezastru financiar. Dl. Dinu a ales in ultimii ani un parteneriat cu Badea, Borcea si fratii Becali, nicidecum cu Dinamo.

Acuzatia de stelism este deplasata, daca ea a existat cu adevarat. Din pacate, acuzatiile reale la adresa dlui Dinu sunt cele de lasitate, complicitate la jaful generalizat petrecut la Dinamo si iresponsabilitate fata de statutul de glorie a clubului.

Nu sunt acuzatii cu iz penal, spre deosebire de partenerii domniei sale care dau in zilele noastre explicatii in diferite sali de judecata. Sunt acuzatii de natura morala din partea unor oameni care au crescut cu aula de jucator a marelui fotbalist Dinu pentru a observa mahniti micimea morala a omului Dinu.

Dar aveti dreptate, discutia principala aici nu este disputa intre Negoita si Dinu ci relatia dintre Dinu si club. Mi-e teama ca nici in a 2-a discutie dl Dinu nu iese foarte bine.

loti beloni  •  14 mai 2013, 10:14

draghe tolontan katalin , cum seamna scrisorea a lui CEAPAEV CU SCRISOREA TA de mitic ascuns!total tau se pare ca nu te invatat exact tehnica disimularrii si ai fost dibuit de seviciile sectrete ake secuilor ca agent fiind de bekali platit.dar draghe totolan orsicat te-I ASCUNDE TOT MIROSY a brinze de nacional mall arena si asta ne e rusine!trebe doar sa recunosti!a fii stelist nu e rusine la voi e doar o stare de bine akolo unde creieru se odihneste lejer,poate prea mult!

c  •  14 mai 2013, 10:15

Ati inceput atacurile la Negoitza

Va informez ca majoritatea sporterilor lui DInamo se astepta ca voi presa sa va aparati cartita din curte , javra ordinara numita DINU

fost mare jucator acum 30-40 de ani ! un turnator ce i-a sapat pe toti de la DInamo , a adus echipa in ultimul hal cu fosilele danciulescu si munteanu

un om care a nenorocit Dinamo , el i-a adus pe Borcea si Badea si a falimentat Dinamo , el – sluga lui Giovani caruia i-a pupat mana pt 1.000 de euro

Dinu a nenorocit Dinamo – de 15 ani il nenoroceste , iar Negoitza il salveaza , voi presa e normal sa va aparati cartita de la DInamo , numitul fost mare jucator cu zeci de ani in urma ( a fost platit – a avut faima pt asta – si acum banii care ii face tot din cauza lui Dinamo ii face

Dinu impreuna cu Danilescu Sensei Talnar si ceilalti mosi care nu se mai preteaza unui club modern sa plece + Danciulescu si Munteanu

Negoitza este sustinut 100% de fani , Respect Negoitza

eu  •  14 mai 2013, 10:16

esti hazliu rau! am ras cu lacrimi cand am citit ca negoita nu vrea sa lucreze cu dinu! asta ar insemna ca dinu (sau patatul) sa faca ceva, ceea ce nu se mai intampla de vreo 10 ani. voi presa ne-ati facut capul mare cu mizeria asta de dinu cand el de 10 ani nu face nimic. asta daca nu punem la socoteala ca sapa orice antrenor ar fi, bun rau, nu conteaza (rednic, bonetti, andone, dorinel……….). a participat la jaf alaturi de jigodiile borcea badea si becali ion (i-a pupat mana pentru 100 de dolari!!!), nu a comentat nimic de ei 20 de ani. si acum se ia de omul asta venit de 2 luni si ii pune in carca situatia clubului.
la Dinamo nu e razboi. pt ca unul e sef si celalalt e angajat (de fapt mai mult pensionar). faci ce spune seful, bine, nu zbori!
iar pentru voi ziaristilor, poate ar fi mai bine sa va ocupati de echipa voastra draga dintre cimitire, sa analizati bomba zilei – cum arata noua freza a lui nikolic, si sa lasati clubul Dinamo in pace, nebagat in seama, pentru ca are suporteri suficienti de inteligenti incat sa realizeze singuri ce fel de om e mizeria dinu!

Vio  •  14 mai 2013, 10:20

Dinu bate campii de mult. E ratat ca antrenor si nu stie decat sa improaste veninul adunat din frustrari. Face mai mult rau decat bine. Pentru un trecut de mult apus il toleram pentru cat timp? Are o atitudine superioara prin nimic justificata in fotbal. Nu a fost mare antrenor, a obtinut niste rezultate in niste vremuri tulburi. Ce a facut el de cand paraziteaza Dinamo? Dinu si Lupu fac doar rau si sunt incurajati de presa asta sportiva, din pacate sau din fericire si ea pe cale de disparitie.

dan  •  14 mai 2013, 10:28

Ciudat, niciun comentator nu intelege ca aici e vorba de noua securitate vs vechea securitate, nimeni nu intelege ca nu se va schimba absolut nimic. Nu vrea nimeni binele clubului. Iata situatia fiscala a afacerilor fam Negoita:
CONFORT HOTELS. Datorii 2011: 45,241,025 RON
SC DOMUS STIL REAL ESTATE SOLUTIONS SRL Datorii: 17,899,083 RON
CONFORT CITY REZIDENTIAL. Datorii 2011: 9,980,547 RON
APPLE MEDIA SOLUTIONS. Datorii 2011: 9,286,102 RON
CLARO FINANCE BUSINESS SOLUTION Datorii 2011: 5,455 RON
CONFORT BUSINESS SOLUTION. Nu are niciun indicator financiar de la înfiinţare.
TOTAL DATORII: 146,925,341 lei
+ TVA – dator la stat ~90.000.000 lei
Sunt date oficiale, de gasit usor la MF.
Deci cine credeti voi ca vrea binele clubului???
Semneaza: un fost dinamovist.

george  •  14 mai 2013, 10:34

Cataline e nofondat total articolul, vad ca deja a inceput o avalansa de articole, Boanchis, Buzarin, acum si tu, chiar nu vedeti relaitatea, lumea s-a intors la stadion pentru un cec in alb dat lui negoita, care a scapat clubul asta de cele mai sinistre personaje posibile in jurul lui Dinamo , de la fratii becali, la agramati ca turcu sau borcea, acum cand respira si dinamo veniti voi si dati in cap cuiva care a zis o realitate, nu e nimic real in afirmatia dinu e stelist, a fost o ironie, pentru a marca faptul ca dinu prefera sa intre in jocul lui ivanovici si al televiziunilor si il face criminal pe stratila, vorbeste de dinamo de parca nu el este cel prezent in ultimele 2 decenii in pozitie de conducere la acest club, e aberant sa nu atacati noua conducere doar pentru ca a rupt pisica , ceea ce-si dorea tot ce inseamna suflare dinamovista. Asta e realitatea oamenii astia la care Dinu le-a dat credit au nenorocit Dinamo, si voi atacati pe Negoita.

Lucky  •  14 mai 2013, 10:35

Fratii Negoita sunt bagati in fata de Securitate, asta-i tot secretul ascensiunii lor. Toata lumea o stie, nici macar nu incearca sa salveze aperentele. Dinu macar vine din fotbal si a facut ceva. Negoita e pur si simplu un paravan gol, nu exista in sine, nu a facut nimic si nu reprezinta nimic.

m68  •  14 mai 2013, 10:38

MULTUMIM DOMNULE TOLONTAN.ASA SE SCRIE UN ARTICOL 100% PROFESIONIST .

RancidRedneck  •  14 mai 2013, 10:38

Frumos articol D-le Tolontan ! ! ! ! Putini cei ce spun lucrurilor pe nume , dar si mai putini care mai au coloana vertebrala ! !
Este cineva sa scrie despre … Negoita – Borcea 2, cel care se plange ca e FURAT camd e arbitrat NORMAL ! ! ! ! Dar NU scoate o vorba cand au FURAT 3 puncte Bistritei … sau cate penaltiuri au primit pana acum intr-un an fata de altii ((si cate din ele au fost cadouri !!)) … de astea NU mai pomeneste NIMENI ! ! !

mihai  •  14 mai 2013, 10:45

prietene, personajele sint pitoresti in felul lor..amindoua…si-atit..demne de gsp.ro sau click sau libertatea.. sau orice..stii ce ramine insa la sfirsit in cazul tuturor oamenilor, ca la cautatorii de aur, dupa ce cerni prin sita vietii…demnitatea dragul meu tolo,pe care negoita n-a avut-o niciodata iar pe care dinu si-a pierdut-o atitia ani si pe care acum prin vocalize intelectuale incearca sa si-o recistige..dar noi acum sintem la ora bilantului dragul meu si cei doi se situeaza pe acelasi nivel cu aproape toata suflarea romaneasca…bineinteles ca si tu respiri demnitate dragul meu,cine s-a indoit de asta?

eu  •  14 mai 2013, 10:47

dinamovisti adevarati sunt cei care merg la stadion, platesc un bilet, canta pentru echipa lor, se bucura dezinteresat la o victorie sau nu pot dormi o noapte intreaga la o infrangere. oameni sinceri care isi traiesc iubirea pentru aceasta echipa. nu dinu cornel, care incaseaza 10 mii pe luna pentru si care nu a plecat timp de 50 de ani de la acest club pentru ca nimeni altcineva nu l-a vrut (si de ce ar plati alcineva un om care nu vrea sa faca nimic). contra-exemplu e lucescu, un om care a reusit peste tot.
domnul tolontan, daca tot sunteti avocatul lui Dinu, asteptam sa faceti un articol in care sa expuneti fisa postului lui cordel vinu in ultimii 10 ani. ce a facut cu subiect si predicat, fara vrajeala cu imagine si consiliere….

pinty  •  14 mai 2013, 10:47

OK articolul si pentru ca iti da posibilitatea sa citesti aberatiile unora in comentariile poatate aici. Au pus botul ca prostii la gluma cu Dinu stelist. Doamne, cati idioti ai in gradina ! Pun pe seama varstei neintelegerea umorului subtil. E greu cu „parazitii” din mintile lor sa citesca printre randuri.

Bogdanc77  •  14 mai 2013, 11:02

Atata timp cat Cornel Dinu nu a avut niciun comentariu viz-a-vis de Badea sau Borcea, atunci cand acesti oameni distrugea clubul, ca nu a vut o remarca fata de cei din conducerea 5telei care au atacat clubul DINAMO in ultimii 5 ani de zile, Ca nu a facut decat sa plimbe vorba prin club doar din interes !!! Voi ati uitat cum facea acum 6 luni de zile viz-a-vis de Bonetti, care este un antrenor foarte slab la ce lot are DINAMO….iar acum brusc, la acelasi lot DINAMO este cea mai slaba echipa din istorie, de parca nu tot fostii lui prieteni Badea si cu Borcea au lasat aceasta mostenire !!!!!!!!!
Sa nu uitam si de ce d-ul M.Lucescu nu a venit la DINAMO pana acum !!! Cum M.Lucescu a reusit sa faca ceva in viata, pe cand acest corifeu, sta din pensia numita DINAMO.

Stefan  •  14 mai 2013, 11:14

Ce a facut Cornel Dinu in ultimii ani la Dinamo?Hai sa iti aduc eu aminte.El a fost cel care l-a adus pe Borcea la Dinamo,cel mai mare rau al acestui club,omul care ne-a bagat in faliment alaturi de Badea.Dar sa revenim la ultimii ani.Tot ce a facut Dinu a fost sa jigneasca proprii jucatori,sa atace toti antrenorii care au fost adusi fara avizul lui,sa se certe cu toti neavenitii din fotbal.Practic nimic pentru Dinamo.Sa nu uitam episoadele cu Bonetti,Rednic,chiar si Mircea Lucescu.
Si jucatorii pe care ii jignea cu atata patos,oare nu au fost adus si cu avizul lui?Asadar el nu a gresit doar in momentul in care a spus ca echipa este cea mai slaba din istorie.Sa nu aruncam cu praf in ochi,va rog eu.A fost un mare jucator,un antrenor cu bune si rele,dar ca om este o jigodie fara margini,a stat pasibil timp in care samsarii au distrus acest club.
Si o intrebare la care nu astept raspuns,unde s-a mai pomenit ca un angajat sa il faca analfabet pe patron,sa il faca incompetent,fara sa existe repercusiuni?

domozina  •  14 mai 2013, 11:16

Tolo!, te intreb din nou, cand faci varianta de mobil pentru blog? m-am saturat sa merg cu laptopu pe WC, ca e chinuitor cu telefonu pe site-urile care n-au varianta de mobile.

fanulumocanu  •  14 mai 2013, 11:22

Exagerezi cum a exagerat in mod voit si Negoita. Evident ca nu-l considera pe Dinu stelist dar a evitat sa-i spuna pe nume , in mod corect, borcist sau badist . Pentru ca aici e buba. E un fenomen tipic pentru societatea romaneasca: cumpar o intreprindere romaneasca ca s-o fac profitabila si sa fie locuri de munca dar trebuie sa-i am in vedere si pe fostii directori securisti cu care trebuie sa cad la pace. Ca altfel iese dans. Apropo, Dinamo in atatia ani de existenta nu a mai produs si alte nume carora li s-ar cuveni un loc la Dinamo? Poate ii ajunge si lui Dinu.

dinamita  •  14 mai 2013, 11:26

tolontan are dreptate si o spune destul de clar si bine pus in vorbe.
asa este, verba volant, hartia ramane sa fosneasca in timp.

dynamo este pe panta de coborare.
negoita este interesat de terenul din fane babanu’.
ce mol si ce hotel ar inflori in jurul stadionului !

dynamo n’a inceput cu negoitza, nici steaua cu becali.
la astia noi se observa obsesia gloriei trecutului.
steaua a fost ceva inainte de becali, precum si dynamo inainte de borcea sau negoita.

dynamo inseamna parcalab, nunweiler, dinu, lucescu, dumitrache, multescu,varga, mai mult decat orice patron de azi.

nu sunt dinamovist, dar, respectul este respect.
distanta dintre dinu si negoita nu este numai de varsta si merite, este si de iq. fratii negoita, dragnea, banicioiu, cicoi noi, ciocoi ilici($)ti.

jos palaria dle tolontan.

p.s.- stratila este la fel de vinovat ca si latovlevici pentru …macelul de pe national.
asta pen’ca tot se cauta vinovatii…:)

mariusc  •  14 mai 2013, 12:24

E o ironie, dragilor, sunteti chiar batuti in cap? E o intrebare retorica, n-am nevoie de raspuns.
In urma cu un an si Duckadam il critica pe Tatarusanu si Meme a sarit la gatul lui. Cand Tolo spune ca Dinu e steliat, glumeste.
PS credeam ca numai Nistorescu nu intelege o gluma…

nea caisa  •  14 mai 2013, 12:26

dinu a fost un mare fotbalist si care a faultat ceva la viata lui; tocmai de aceea vorbele sale despre faultul lui Stratila trebuie privite cu atentie: ele condamna nu atit faultul in sine, cit utilitatea lui. si da, dinu are si proprietatea cuvintelor, negoita este snob chiar si in sensul specificat de dvs., acela ca doreste sa fie asimilat de un grup pe care el il socoteste probabil prestigios, acela al proprietarilor de cluburi, el fiind acum un parvenit. este dreptul lui negoita, ca proprietar al clubului de fotbal, sa lucreze cu cine vrea, dinu nu va muri de foame, slava domnului pensia de general mai permite si cite o tuicuta din cind in cind. insa e bine sa asculte si ce zic inteleptii fotbalului nostru: nu tot, ca sunt si ei batrini, dar o parte. iar dinu, in ultima instanta, atrage atentia ca a confectiona o echipa de macelari nu te duce catre performanta sportiva.

doru  •  14 mai 2013, 12:44

Spune-ne Tolo ce mari realizari a avut in ultimii 5 ani dinu la Dinamo?!Ne-am saturat de filozofi care critica si nu se implica sa-si asume vreo responsabilitate!!!Tara asta este plina de simboluri si simbolisti care traiesc din trecut!In ce tara civilizata esti platit pt ce ai fost sau ce ai facut?!tot respectul pt dinu avand in vedere cariera lui din trecut dar acum traieste din amintiri!!!ps. concluzionand cu urmatoarele:cand era Bonetti antrenor marele dinu zicea ca Dinamo are un lot valoros dar nu are antrenor!acum ca e finul talnar antrenor Dinamo nu mai are lot valoros!CE CONCLUZII SA MAI TRAGEM NOI MURITORII DE RAND?cand a vorbit dinu corect si in deplinatatea facultatilor mintale!!!???

nae  •  14 mai 2013, 13:00

Va citesc cu interes si de cele mai multe ori sunt de acord cu demersurile dvs. Va admir pentru ceea ce reprezentati in presa romaneasca.Nu sunt fan Negoita , PSD-USL sau Anghelache.Sunt un „caine rosu” batran care l-a vazut pe „Cornel Dinu si atat” jucand fotbal,antrenand ,.De la finul lui Fanus, la cumatrul lui Nicu Gheara!Gafele gramaticale ale domniei sale sunt notorii.Sa mai amintesc chestia cu „fortuitul” cand a fost pus la punct de catre…Meme?Sunt destul de multe episoade mai mult decat jenante care-l au in centrul lor pe „administratorul delegat” iar dvs cei din presa le stiti cu siguranta.Ce era mai important in acest moment am lasat la urma:sa-i spuneti Dlui Cornel Dinu ca daca nu se implica acest Negoita ,clubul pe care domnia s-a l-a jlujit (niciodata pro bono)cu devotament toata viata, ar fi avut soarta Rapidului,Craiovei,Timisoarei,U Cluj-ului.Asta e,Negoita a dat banii ca Dinamo sa poata exista in continuare.Nu putea face mai mult in trei-patru luni ,cu siguranta.Pentru ce a facut pana acum merita macar sa fie sustinut pe viitor de catre toti dinamovistii.Mister, va iubim pentru jucatorul care ati fost.Performantele ca antrenor sau ca administrator delegat au fost modeste.Nu ne dorim decat sa imbatraniti frumos si in scurtele dvs aparitii sa va exprimati coerent si sa va faceti inteles .Inchei prin a aminti ca omul acesta ,Negoita, a sponsorizat Dinamo de cativa ani buni in timp ce „finantatorii” creditau clubul .A facut-o pentru publicitate?Important e ca a facut-o!

Cristi  •  14 mai 2013, 13:03

Tolo, e dreptul lui Negoita sa-l dea afara pe Dinu, care a „sapat” toti antrenorii de la Dinamo, in afara de Talnar, care nu iese din cuvantul lui. Daca esti fosta glorie a lui Dinamo nu inseamna ca trebuie sa fii si angajat la Dinamo, mai ales in conditiile in care critici la TV clubul care te plateste.
Mult mai revoltator decat intentia lui Negoita de a-l da afara pe Dinu mi se par declaratiile lui Mitica: „sa incalcam legea doar putin, ca sa ramana Rapidul in Liga I”. Cand seful fotbalului isi permite sa zica asa ceva, ma astept ca macar presa sa ia atitudine.

brod  •  14 mai 2013, 13:13

bănuiesc că ştiţi şi despre sforile care se trag prin cancelarii ministeriale pentru ca parcul dinamo să fie evacuat de sportivi şi să le rămână „dezvoltatorilor imobiliari”.
fiind un club departamental – la ordin s-a născut, tot la ordin va şi dispărea.
să vedem câţi dintre şefii dinamovişti vor primi apartamente de lux în noul complex rezidenţial, vor avea cotă-parte la mall, etc…
altfel = câinoşi până la moarte. moartea clubului!

dinamovist fanatic  •  14 mai 2013, 13:13

Dinu este AMANETAT de fratii becali si borcea. Daca avea coloana vertebrala nu se implica alaturi de ceilalti in JAFUL de la Dinamo. RESPECT NEGOITA!! pentru ca a inceput sa curate clubul de MIZERIILE MAFIOTE.

nichita danilov  •  14 mai 2013, 13:15

Nu-i Dinu stelist . De fapt nici el nu stie ce-i. Sigur e cel mai rau si chiar urat om din gradina lui Dinamo.Nimic nu se poate realiza in Stefan cel Mare decat de-i gandit sau acceptat de el.Afara cu ast gunoi din club! Pentru cat a luptat si-a castigat destule…….glorie,bani, pozitie sociala. Iar tu Cataline apartii tot mai mult turmii sau ai interese impotriva lui Dinamo..Ramai investigator…..esti in criza……..

alex  •  14 mai 2013, 13:16

Vad ca domnul Tolontan este ”’deranjat”’ de unele comentarii )))) Acest lucru spune totul despre corectitudinea unui ziar )) RESPECT NEGOITA !!! DINU LA PENSIE

citizen cc  •  14 mai 2013, 13:42

Dinu este un fost mare fotbalist , atasat de Dinamo – club pentru care a jucat sute de meciuri. Din pacate Dinu crede ca daca a stat la o masa cu Gigi Dinica sau Fanus Neagu este si la fel de spiritual si de talentat in ale scrisului precum ilustrii lui comeseni.Nu este asa iar acum Dinu castiga bani multi la Dinamo fara sa faca nimic .Atunci cand castigi bani pe care un inginer sau un profesor nu-i pot nici visa este cazul sa stii sa te comporti. Are dreptul sa critice Dinamo dar nu cred ca o poate face in presa , de ce sa critice propriul club daca nu-l ajuta cu nimic si castiga bani de acolo? Daca lucrezi pentru un patron poti sa-i arati calea cea dreapta dar nu facand scandal si jignindu-l. Cum poti sa fii zeflemitor si sa te arati superior unui proprietar da club cand acesta te plateste ? Sunt mare dinamovist de peste 40 de ani dar este pentru prima oara cand as fi de acord cu indepartarea lui Dinu de la echipa !

Gabriel  •  14 mai 2013, 14:06

Ca Dinamovist, in situatia in care e Dinamo acum, cu lotul pe care il are, cu conducerea pe care o are, cu suporteri doar la meciul cu Steaua si cu rezultatele pe care le are……eu as tacea din gura. M-as duce in groapa mea, mi-as ingriji ranile si as incerca sa fac ceva pt fotbal. Nici nu as avea indrazneala sa mai fac vreun comentariu la adresa Stelei sau a Petrolului sau a altor echipe de la noi. Dinamo de ceva timp nu mai joaca fotbal. E un bambilici de 2 lei si acum Cornel Dinu e vinovat pt jaful patronilor, pt ignoranta suporterilor, pt pregatireea lamentabila a echipei, pt lipsa de viziune a anternorului,….
Dinu cartitza ? oricine crede asta e cel putin nesanatos la cap !

ORASTIANU  •  14 mai 2013, 14:08

Cred ca la 65 de ani DINU ar trebui sa treaca in legenda (merita cu prisosinta) si sa lase pe cei mai tineri sa duca inainte Stindardul lui DINAMO!

17 Nentorae Tiranicioiu  •  14 mai 2013, 14:08

placut, n-am stiut ca ai si umor.
Am auzit ca Nicolae ?cioiu ala vrea si o functie la Dinamu. Vrea sa le scoata el insusi personal dintii la toate Sticlele in timp ce fratii Minune, datornicii anului, cinta la pianul alb, iar motanul Talnar dirijeaza. De aia vrea Mister sa plece, de groaza.

Faceti fratilor un film de desene animate cu Sticlele si Borcanele astea.

gogu  •  14 mai 2013, 14:14

graga eu,intr-adevar dinamo are suporteri foarte inteligenti. de fapt, suporterii in general sunt niste tipi extrem de inteligenti. n-ati observat inteligenta suprema din ochii celor din galeria lui dinamo cand aruncau cu brichete si telefoane in teren? aveau o privire aproape la fel de inteligenta ca cea a lui stratila sau a lui nero(parca asa se numea potaia lui dinu).

gogu  •  14 mai 2013, 14:17

il rog pe nero sa ma scuze. l-am comparat cu niste caini rosii. oare cand vor aparea cainii castraveti?

Dan  •  14 mai 2013, 14:23

Cateodata, cand doresti sa faci bine se mai intampla si invers, adica sa faci rau. Cornel Dinu, ca jucator va ramane in istoria lui Dinamo in galeria marilor jucatori. Cornel Dinu, ca antrenor la Dinamo si mai ales ca administrator delegat nu va ramane in istoria lui Dinamo. Sa nu uitam ca Dinu a fost partas la decaderea clubului din ultimii ani girand prezenta in actionariatul si managementul lui Dinamo a unor oameni precum Badea, Borcea, Turcu care, timpul a demonstrat au facut un mare rau clubului: l-au lasat cu un lot ca valoare sub locul 14 (nimeni din primele clasate nu isi doreste vreun jucator de la Dinamo pentru ca niciun jucator de la Dinamo nu ar putea fi titular cel putin la primele 7-8 echipe) si cu datorii la bugetul de stat si catre alti terti de peste 10 milioane de euro. Cei de mai sus au creditat clubul si, mai rau au imprumutat bani (cu dobanda) de la banci in numele clubului de fotbal. Nu e nimeni de vina decat ei ca nu au reusit sa faca din Dinamo un club profitabil din punct de vdere financiar. Nici nu avea cum sa se intample lucrul asta, deoarece ei nu au urmarit decat sa faca bani pe spinarea clubului. Din punctul asta de vedere, Dinu a facut mult rau clubului pe care l-a slujit cu atata succes ca jucator. Sa mai amintim cum vroia sa desfiinteze Dinamo imediat dupa evenimentele din decembrie 1989 din postura de secretar de stat in Ministerul Sportului? Sau cum a contribuit la vanzarea echipei Dinamo din vara anului 1990? Raducioiu si altii au fost vanduti si cu complicitatea lui. E timpul ca Dinu sa se retraga dintr-o postura care nu a dus nimic bennefic nici lui nici clubului de fotbal.

Cu respect, Dan.

apoca  •  14 mai 2013, 14:26

nu-l cunosc si n-am nimic cu Dinu, nu sunt dinamovist. Dar nu ma pot abtine sa nu remarc ca mereu cand un club mai mare de la noi doreste o schimbare se ridica o mana de foste glorii si legende care sa comenteze. Nu vad cum se poate merge inainte fara a supara cate unii din acesti stimabili domni, mai ales cand au interese pecuniare direct legate de directia in care o ia clubul.

La fel nu ma pot abtine sa nu remarc ca intr-o disputa verbala Dinu – Negoita de genul asta poate castiga oricare dintre ei dar nu clubul Dinamo. Daca ii interesa de club ar fi tinut-o in spatele usilor inchise nu in vazul lumii. Asa ca dati-mi voie sa ma indoiesc de intentiile bune ale amandurora.

Mike  •  14 mai 2013, 14:27

Domnul Dinu poate sa fie ce doreste Dansul, Stelist, Rapidist. Dar, din cate imi amintesc de aproape o jumatate de secol, Dansul a optat. Dezvaluirea recenta, m-a lasat cu gura cascata (la figurat!). Am toata admiratia pentru Dl. Dinu, care a reusit sa puna in umbra mitul faimosului agent 007 sau pe cel al faimoasei Mata Hari. Sa supravietuiesti in randurile inamice timp de jumatate de secol, fara sa fi deconspirat, asta da, este ceva extraordinar. Si Dl. Negoita are toata aprecierea mea, prin faptul ca a pus in umbra pe faimosul Shelok Holmes. Unde, in acest caz, nimeni nu a banuit nimic, Dansul vine si face lumina, pune lupa si da verdictul. este extraordinar. Chiar ma intreb, cum de nu suntem la acesta ora prima putere in lume, cu asa oameni talentati?

Carol K  •  14 mai 2013, 15:07

Am scris ieri un comentariu in care spuneam ca odata instalat la Dinamo oamenii foarte apropiati de Fam. Lucescu a asteptat momentul prielnic sa scape de Procuror.Pretextul cu „spionajul” este pe atat de ridicol incat mai bine-l dadeau direct afara dar au vrut sa-l si umileasca.Noroc ca mai exista si jurnalisti inteligenti care sa demonteze aceste aberatii. Ma intreba unul tot ieri cu ce se ocupa Dinu la Dinamo ca sa nu fie dat afara.Nu stiu dar nu asa se pune problema.Este totusi o Legenda cu nimic mai prejos ca jucator dect Lucescu daca nu cumva mai important decat acesta.Spiritul lui de luptator a mobilizat generatii intregi de jucatori ai acestui club.Unii au venit si au plecat El a ramas dar de la o varsta ne cam impiedicam de astia mai batrani si bolnavi.Altul mai oportunist poate l-ar fi chiar laudat pe Stratila.Vedeti ?

Christiano  •  14 mai 2013, 15:08

Oare de ce cred ca „c” si „eu” sunt ziaristi angajati la Ring, sau oricum fac parte din trupa de copiii ai lui Negoita ? 😀
Dupa metoda patentata de PDL, armata de „postaci” de pe net e un util instrument de manevra.

Cătălin Tolontan  •  14 mai 2013, 15:26

george: „lumea s-a intors la stadion pentru un cec in alb dat lui negoita”. Chiar credeti asta? 🙂 Lumea nu vine pentru patroni la stadion.

Silviu Ungureanu  •  14 mai 2013, 15:27

Draga Catalin,
Intodeauna te-am apreciat ca fiind unul dintre cei mai obiectivi ziaristi de la G.S.-P., alaturi de Cristi Geambasu.De altfel atat tie cat si lui Cristi ve-am spus acest lucru in fata ori de cate ori am avut popsibilitatea(la telefon, la stadion, pe strada, etc.)Imi pare foarte rau ca aperi un om care a facut mult rau clubului unde s-a format.Eu l-am urmarit „pe viu”, fiind de aceasi varsta si pot spune ca alaturi de Catalin Haldan a fost unul dintre fotbalisti determinati pe care i-a avut Dinamo.Din punct de vedere caracter a fost si este Zero.Toti mari fotbalisti dinamovisti au fost injositi si efectiv goniti de acest personaj. Cred ca sti mai bine ca mine la cine si la ce ma refer.
Te stimez in continoare si te apreciez,
Red Dog din Tei.

io  •  14 mai 2013, 15:58

Dinu Cornal a fost la steaua, a antrenat doi sateliti celebri ai stelei: FC Olt si ASA Tg Mures. Cu asta am spus totul!

calinescu_  •  14 mai 2013, 16:09

DOMNULE TOLONTAN , SE CUNOASTE CA UNII FOTBALISTI SI ANGAJATI A LUI DINAMO SUNT SANTAJATI DE FAMILIA BECALI ….!!!!!
ACELASI FENOMEN S-A INTIMPLAT CU DINU , ATUNCI CAND SOTIA LUI A INCERCAT SA SPUNA CEEA CE AVEA PE SUFLET …..!!!!!
DIN PACATE ACESTI INDIVIZI FARA SCRUPULE SI-AU SUBORDONAT INCLUSIV SIMBOLURILE LUI DINAMO ….!!!!!
IN ACEEASI SITUATIE SE AFLA PETRE FLORENTIN , CATALIN MUNTEANU SI ALTI TINERI CARE MAI INTAI SE SUBORDONEAZA INTERESELOR PRIVATE ALE FAMILIEI SI NUMAI APOI CLUBULUI DINAMO ….!!!!
BORCEA S-A INTOVARASIT CU EI IN A FALIMENTA CLUBUL DINAMO , PARVENIND DINTR-UN MILOG INTR-UN MULTIMILIONAR ….!!!!
CAM ASTA S-A INTAMPLAT LA DINAMO IN ULTIMII ANI ….!!!!

nelu-Dinamo  •  14 mai 2013, 17:34

salut,te apreciez dar sa sustii ca dinu cornel (special cu litere mici)care a fost partas la devalizarea clubului si nu a strigat si nici macar nu aluat o pozitie in fata acestor lipitori Borcea ,Badea, ca este dinamovist imi pare rau,dinamovistii sunt cei care apara clubul ,cei care platesc bilet nu stau cu mana intinsa la clanul becali,dinu este cel mai rau lucru si nociv la Dinamo dupa revolutie pt.ca a stat pasiv la distrugerea designului organizational si tocmai pt. ca afost un jucator imens si cu un nivel ridicat intelectual aveam nevoie sa apere clubul ,pe cand el tacea si gira jafulk la DINAMO.TE SUSTIN NEGOITA <ALUNGA LIPITORILE CARE AU SUPT DINAMO.TOLO te rog tine cont de fapte si de adevar cand scrii ,tu care esti ultimul bastion al credibilitatii ziaristului roman.

termometru  •  14 mai 2013, 17:56

Exista o parte a povestii, pe care Catalin Tolontan o stie, dar care nu este pusa deloc in balanta. Este vorba despre capitolul „doua sabii si o singura teaca”. Cand legenda Dinu a avut control, a alungat din St cel Mare legenda Lucescu. Sigur, Dinu nu este stelist, insa jucand cartea interesului propriu (!), a pus Dinamo la spate. Nu cred ca legenda Lucescu ii vrea raul legendei Dinu, ci pur si simplu s-a intors roata. Asa cum se intampla peste tot, s-a intors roata. Secretarul de stat Dinu, nu mai este secretar de stat, iar fratii Negoita inhaleaza praf de stele. Cred ca epoca amorfa Dinu-Borcea-Badea, va fi urmata de epoca stelara (de unde si praful…) Negoita-Anghelache-Lucescu. Sau nu.

667  •  14 mai 2013, 18:29

cred ca tot conflictul acesta dintre dinu si negoita pleaca de la bani. daca negoita i-ar plati in continuare cei 10.000 de euro pe luna (zece mii!!!) dinu ar fi cel mai mare fan al lui negoita. eu propun ca tolontan si ceilalti admiratori ai lui dinu sa faca un fond privat ca sa-i asigure lui dinu cei 10.000 de euro necesari unei batraneti linistite

bozo  •  14 mai 2013, 18:48

Catalin, e clar ca lumina zilei ca Negoita nu a vrut nicidecum sa spuna ca Dinu ar fi stelist.
Negoita a subliniat ceea ce e evident pentru toata lumea de o buna bucata de vreme: Dinu e salariat la Dinamo pe o functie importanta, dar prefera sa faca panseuri ultra-obiective prin presa in loc sa se implice in redresarea clubului si a echipei (n.b. antrenata acum de finul lui Talnar).
Acum pe bune, declaratiile lui Dinu din preajma meciului Dinamo-Steaua au fost de toata jena. E evident ca in acest moment Steaua e mai buna decat Dinamo. Dar Dinu era printre ultimii care sa emita comentarii laudative la adresa Stelei si profund negative la adresa echipei pe care si el o are in subordine. Dinu s-a compacut in a lua bani frumosi si s-a ferit ca dracu’ de tamaie sa se implice si sa produca ceva pentru banii astia. E clar ca el a dus vorbele prin presa pentru ca e gura sloboda dar si pentru ca e un apropiat al fratilor Becali si le sustine opiniile.

Pana la proba contrarie, negoita a salvat Dinamo de la un dezastru la care si Mister a contribuit alaturi de fostii actionari. Nu stiu ce va face Negoita pe viitor, dar e cert ca daca nu investea Dinamo era in liga a 2a sezonul viitor si pierdea gratis cam toti jucatorii buni.

Mister Dinu ar face bine sa se ceara la pensie. Atunci ar putea sa vorbeasca liber la teve si ar fi un gest onorabil in raport cu ceea ce a facut la Dinamo din postura de administrator delegat. L-am pretuit ca un jucator de valoare, ca un simbol dinamovist, ca un fotbalist mai citit si sursa de vorbe de duh (dar si de exprimari ultra-pretioase dar total aiurea). Nu as vrea sa ajung sa-mi schimb radical parerea despre el.

Liviu  •  14 mai 2013, 19:19

Atat Steaua cat si Dinamo au niste legende, Dumitru, Iordanescu, Tudorel stoica sau Lucescu, Dinu. Este de aplaudat faptul ca aceste personalitati marcante ale fotbalului au reusit tot timpul sa fie impartiale cand si-au spus parerea despre fotbal sau despre un anumit joc al echipei lor de suflet.Daca critici ceva asta nu inseamna ca gresesti. Dinu nu este un pupincurist, este un realist.Negoita are de invatat. Daca predecesorii lui invatau ceva din ce spunea Dinu, acum Dinamo avea alta fata.Va spun aceste lucruri ca stelist, dar care am un mare respect fata de Dinu; oare am gresit cu ceva ca-l respect pe Dinu?

Comentează