Traian Băsescu l-a vizitat astăzi pe Papa Benedict al XVI-lea și, apoi, a rostit probabil cel mai frumos discurs al său ca președinte al României. Cîteva pasaje:
vineri, 15 februarie 2013, 4:49
Traian Băsescu l-a vizitat astăzi pe Papa Benedict al XVI-lea și, apoi, a rostit probabil cel mai frumos discurs al său ca președinte al României. Cîteva pasaje:
”Am avut sentimentul că în fața mea era un papă care nu avea decât un mesaj: „Vreau să fii bun!”. Un om care prin privire, prin vorbă, prin inteligența frazelor, nu spunea decât că are de comunicat pentru viitor.
Ceea ce cred că mi-a comunicat astăzi papa a fost că avem nevoie de o lume mai bună, să fim mai buni unii cu alții.
(…)
Sentimentul cu care am plecat a fost acela că am avut o întâlnire unică care nu se va mai repeta și care nu va mai avea vreodată un asemenea partener”.
Discursul complet îl găsiți pe evz.ro.
Acesta este și reproșul esențial pe care i-l fac președintelui României: că a vorbit de prea puține ori în asemenea termeni despre compatrioții săi și că prea puțini oameni au ieșit din întîlnirile cu el simțind ceea ce a simțit el astăzi în fața Papei. Dacă observația vi se pare o bagatelă care trădează fie băsism, fie antibăsism, nu citiți mai departe, vă rog!
Sigur că Traian Băsescu e sub impresia unicității Papei și a momentului dăruit de destin, imaginați-vă cîte miliarde de oameni ar vrea să fie azi în fața Papei ca să simtă motivele renunțării și mesajul subtil!, dar păstrînd proporțiile, rolul unui președinte de țară este și acela de a-și inspira, a-și încuraja și a-și recompensa prin cuvinte demne compatrioții.
În august 2009, după ce mă pronunțasem doi ani înainte împotriva suspendării, am făcut o analiză a discursurilor prezidențiale, în care sesizam, uluit, că sub 1% din referirile din discursurile oficiale ale lui Traian Băsescu sînt laudative la adresa unor oameni concreți sau a realizărilor lor.
Anii au trecut, Traian Băsescu a rămas la fel și a fost nevoie să se întîlnească azi, la Vatican, cu un om care renunță la singura postură cerească la care au acces muritorii, alegînd să se ”retragă din lume”, pentru ca președintele României să resimtă el însuși ce bine e să primești energia pozitivă de care compatrioții săi ar fi avut atîta nevoie.
Marius • 15 februarie 2013, 17:08
Multumesc pentru acest articol, si nu numai pentru el!
lord belial • 15 februarie 2013, 17:11
ce frumos, momente si poematii, ode si schite.
reprosul pe care i-l fac eu lui basescu, acelasi pe care i l-am facut si iarna trecuta, acelasi facut si la referendum, e ca un hot galonat, care mi-a aruncat parintii in mizerie. un breloc al capitalismului, un biet capitan de vas lipsit de cunostintele, alura si priceperea unui sef de stat.
basescu asta al tau, mare pirat pe ape mici
John Smith • 15 februarie 2013, 17:13
Foarte adevarat. Basescu stie doar sa demoleze. Romania lui Basescu e un vesnic santier in care se demoleaza fara sa se puna nimic in loc, sau daca se pune, se pun lucruri de proasta calitate. Basescu stie doar sa jigneasca si sa reproseze, sa invrajbeasca, sa certe, niciodata sa pacifice sau sa calmeze spiritele.
mese • 15 februarie 2013, 17:22
Ai perfecta dreptate, mie personal imi place Basescu dar intr-adevar nu a stiu absolut deloc sa creeze o relatie umana cu nimeni din pacate cam asta e societatea din ro, incrancenare si negativism
Roland • 15 februarie 2013, 17:24
Felicitari Catalin, ai pus iarasi punctul pe „rana”.
Alt DAN • 15 februarie 2013, 17:27
Reprosul meu pentru Catalin Tolontan este ca vrea sa para mai obiectiv decat este.
vasiler • 15 februarie 2013, 17:43
Poate il inspira intalnirea cu Suveranul Pontif si isi da demisia si el,asta ca urmare a celor 7,4 milioane de voturi pentru suspendare.
necredinciosu • 15 februarie 2013, 18:05
Mai lipsea un „draga Benedicte…” si niste lacrimi de crocodil.
Un histrion, isi pregateste revenirea in pdl, pe scena politica.
Auzi, „sa fim mai buni”. Sa i-o zica lui Udrea.
muresan teodor • 15 februarie 2013, 18:07
Si tu l-ai crezut pe fariseu. Tolontane, Tolontane.
gigi • 15 februarie 2013, 18:22
CATALIN.
Crezi ca in Romania de astazi mai este cineva care ar putea sa primeasca laudelele lui Base ? !{ma refer, la oamenii politici}
Marc • 15 februarie 2013, 18:35
Domnule Tolontan,
Intre atatia romani care simt ca pot face mai mult, dar nu au resurse, sansa si nici curaj s-o faca, v-ati gandit vreodata sa intrati in politica? Chiar si ca independent.
Daca da, de ce n-o faceti? Daca nu, de ce nu?
Am o banuiala…, Dar daca nici dvs, atunci cine? Si mai ales, cand…?!
PS. Nu astept neaparat un raspuns direct
Cătălin Tolontan • 15 februarie 2013, 18:48
gigi: eu nu ma refer la oameni politici. Toti presedintii din lumea asta elogiaza artistii, oamenii de cultura, medicii, exemplele de curaj, de inovatie…
Marc: cred ca raspunsul este acela ca ma veti gasi scriind si miine si poimiine aici 🙂
radu • 15 februarie 2013, 18:58
7,4 mil de trepanati cred orice.
bili • 15 februarie 2013, 18:58
Esti un Latrator Basist si lingau care se gudura pe linga Mascariciul Suspendat poate prinde si el vreo firmitura .Mie greata de asemenea specimene.
Marc • 15 februarie 2013, 19:11
Bine, bine, exact ce spuneam
Ca dovada, ai raspuns ca un politician.
Adica ai acolit partea „pourquoi mon cher”
Cea mai grea din cele sase, puse la persoana intai…
E un semn? 🙂
marius zaharia • 15 februarie 2013, 19:14
Este imposibil ca un om de peste 30 de ani, nascut in Bucuresti si care lucreaza in presa sa fie atat de naiv. Mai rasfirati!
Dav • 15 februarie 2013, 19:46
Parca l-as crede pe Base,unele lucruri sunt greu de exprimat daca nu le simti.
Intrebarea ar fi daca Papa este cu adevarat asa cum l-a vazut el,
pt ca atunci prin abdicarea sa vom pierde un pastor de valoare.
E posibil ca valoarea lui Benedict sa fie mai mare decat a inaintasului sau care poate a fost iubit tocmai pt ca nu a criticat
pe nimeni iar asta e ciudat intr-o lume asa pacatoasa.
altul • 15 februarie 2013, 19:49
Dar „întâlnirea unică care nu se va mai repeta și care nu va mai avea vreodată un asemenea partener” se refera la Papa sau la Traian Basescu? Adica cine este acest partener ? Poate se punea omul în valoare 🙂
Si probabil ca, alaturi de unica-care exista si plurica-care, asa ca stati de-oparte si nu stati în fata domnului presedinte 🙂
m s • 15 februarie 2013, 19:55
ai grija ca te zboara varanul…
ozzyca • 15 februarie 2013, 19:58
Domnule Tolontan, considerati ca se va schimba ceva in atitudinea si vorbirea dl.Basescu, dupa aceasta intalnire de gratie ?
Eu , nu !
florin.b • 15 februarie 2013, 20:09
M-am uitat si eu azi la stiri,am vazut un Papa obosit,bolnav,impovarat poate si el de de anuntul pe care l-a facut ,de grijile lumii ,si sper ca n-am rostit cuvinte mari.De partea cealalta am vazut ,dupa mult timp ,un om din ochii caruia disparuse aroganta specifica.Probabil ca Basescu chiar a crezut in ce a rostit,intr-o lume cu oameni mai buni,dar in acea lume presedintele Basescu n-ar avea loc.Asa cum Papa e un om bun ,la fel de sigur e ca Basescu e total opusul sau.Basescu isi doreste o lume mai buna,dar cita vreme a fost presedinte n-a facut nimic pentru a creea o lume mai buna .Atunci cind invrazbesti pe toti impotriva a toata lumea nu te poti astepta ca pe umeri sa-ti stea porumbei albi ai paci.In vreme ce Papa a decis sa renunte la functia sa cereasca pentru binele credintei si a Biserici sale,presedintele Bbasescu,cel care azi isi doreste o lume mai buna ,a fost gata sa arunce Romania in pragul unei lupte interne fara precedent doar pentru a nu pierde o functie,pentru a nu parea invins.Azi am vazut un om invins,si un om invingator.Cel invins s-a intors sa fauureasca …Nu o lume mai buna,ci un PDL mai puternic.Iar cel invingator a ramas sa se roage pentru o lume mai buna,chiar si pentru Presedintele Basescu .
feri • 15 februarie 2013, 20:20
Domnule Tolontan,
O tara intreaga stie de ani buni ca aveti o ura …intelectuala
bine mestesugita,dar falsa vis a vis de Basescu!!
Presedintele a vorbit intotdeauna matur si decent,dar raspunde
doar provocarilor si din pacate prea rar!
O stiti si dvs in subconstient,dar sunteti fortat sa …scrieti!
mihai • 15 februarie 2013, 20:29
stii ceva cataline, evita sa scrii articole cu referinta la basescu,nu poti fi obiectiv ,incerci sa-l colorezi, sa-i atribui sentimente,trairi etc cind de fapt personajul e un lipsit de scrupule,unul fara putinta a fi ajutat in vreun fel si de catre oricine;din punct de vedere spiritual uman sau cum vrei s-o iei, e neresuscitabil-si asta nu pentru ca ar fi murit sentimentele astea in el cindva-nu au existat nicind mai profund decit la nivel de manipulare-si inca ceva, poti sa nu postezi mesajul meu la fel cum ai facut si cu ultimul care nu-ti convenea
cristian • 15 februarie 2013, 20:42
Nu credeam,ca dupa 8 ani de marlanism sa mai impresioneze pe cineva,basescu!si,probabil nu sunteti destul de atent.doar ce a balit vreo ora laudand-o pe udrea!…dupa papa….
Alin • 15 februarie 2013, 21:12
Vous êtes.. TEMBEL :p
Mai lasati in masa filozofia de 2 bani, pseudo-intelectualilor, ca si din cauza voastra a putut face ce a facut.
Basescu merita doar dat jos si judecat. Nimic mai mult, nimic mai putin !
Bibi • 15 februarie 2013, 21:17
Catalin, frumos articol, multumesc !
raul • 15 februarie 2013, 23:11
Despre popor si ţara, întotdeuna a vorbit cu drag Traian Băsescu. Stiu ca atunci erai cu ochii pe ce cuvanta Felix. Oricum, fata de altii, tu esti inger, prietene. Accept orice jurnalist cu ale lui comentarii, pana la limita la care face sau poate face rau României si oamenilor ei. Nu cred si sper sa nu te numeri printre ei. Toate cle bune.
Moromete • 16 februarie 2013, 3:13
Nu stiu ce a simtit Basescu cand a rostit cuvintele: poate a fost sincer, poate nu. In tot cazul, imi pot imagina cum Merkel sau Obama ar zice ceva asemanator intr-o situatie similara. Cu alte cuvinte, cred ca s-a ridicat la nivelul functiei pe care o are.
Am vazut rezultatele renegocierilor bugetului UE. Am ascultat de asemenea discursul lui Basescu in care a prezentat succint rezultatul, si a enuntat o parte din problemele existente (capacitatea mica de absortie, etc.). Un discurs clar, echilibrat, argumentat. Din nou, cred ca s-a ridicat la nivelul functiei pe care o are.
Imi aduc aminte cum Basescu a sunat sa felicite, si apoi a premiat personal, sportivii romani care au avut performante (olimpiada, handbal feminin, gimnastica, etc.). Din nou, cred ca s-a ridicat la nivelul functiei pe care o are.
Imi aduc aminte cum Basescu i-a laudat pe Daniel Morar, Monica Macovei si Mihai Razvan Ungureanu. A ales sa laude oameni cu realizari clare, credibili la nivel international. Din nou, cred ca s-a ridicat la nivelul functiei pe care o are.
Imi aduc aminte cum Basescu a laudat si incurajat militarii romani care participau in misiuni internationale. Din nou, cred ca s-a ridicat la nivelul functiei pe care o are.
Eu din UK am auzit toate laudele de mai sus! Domneavoastra, domnule Tolontan, unde erati?
Incercati sa va imaginati ce ar putea spune Ponta sau Antonescu in urma unei italniri cu Papa, obsevati ce au spus in urma adoptarii bugetului UE, amintiti-va cum Ponta impreuna cu sotia lui au plecat la Olimpiada sa asiste la deschidere cand situatia in tara era tensionata, observati cum orice oameni (buni sau rai) laudati de Basescu sunt imediat atacati de Ponta si Antonescu, si incercati sa va aduceti aminte de vreo vizita de-a lui Ponta impreuna cu sotia in Afganistan cand situatia era tensionata. Dupa ce veti face acest exercitiu, va rog, spuneti-mi si mie cam ce ar fi de laudat si n-a laudat !?
Adevarul e urmatorul: a) sunt prea putine de laudat din pozitia de presdinte al Romaniei (sper sa fiti de acord ca un presedinte ar trebui sa aiba lucruri mai importante decat sa laude actiuni ori persoane care nu sunt de interes national), b) cam orice ar spune Basescu, fie nu ajunge in media ,fie ajunge seminficativ distorsionat. Cred ca Basescu are multe defecte. E trist insa ca in ciuda acestor defecte, are cateva clase peste orice alt politician roman care are sanse sa devina presedinte in acest moment!
In final, permiteti-mi sa va intreb, procentual, cate articole laudative ati scris dumneavoastra, despre sport, jurnalism, si nu numai? (Sper sincer ca procentajul sa fie mare insa chiar daca nu va fi, poate se vor gasi destui care sa creada ca procentajul mic reflecta, in buna masura, realitatea).
marian • 16 februarie 2013, 4:42
Bravo Tolo! Ai comis-o iar. Ai naturelu’ simtitor la Base si de asta n-o sa scapi. Nu esti singur. La fel e si nevastamea. Oricum, poti fi linistit, sefu’ si-a revenit din starea de a juca revelatia pt fraieri si i-a dat sah lui Blaga bagand la inaintare pe Udrea si Boc. Desteptarea Tolo!
lazy • 16 februarie 2013, 9:04
si totusi articolul pleaca de la o premisa falsa si anume aceea ca Basescu ar fi fost sincer in declaratia lui.
didi • 16 februarie 2013, 9:10
@Tolontan, ti se pare tie ca in Romania merge bine treaba ca Basescu sa se apuce sa ii laude pe cei care fac ce trebuie in tara asta? Atat timp cat ne merge rau si nu bine e de criticat. In plus nu prea e normal sa ii lauzi pe cei care fac ce ar trebui sa faca in mod normal. Nu poti sa lauzi un prim ministru ca face ceva bine pt ca asta se presupune ca ar trebui sa faca…ceva bine. Daca ajungem sa laudam faptele normale din fisa postului…
gilos • 16 februarie 2013, 9:49
Cataline,
Banuiesc ca reprosul pe care i-l faci lui Basescu este cumva retoric.
Traim intr-o tara tumultoasa, care inca nu si-a stabilit standarde si criterii de apreciere. Lucrurile sunt intr-o continua evolutie, nu s-au asezat inca. Societatea noastra nu are uneltele necesare care sa separe oamenii competenti,de valoare de cei mediocrii, zgomotosi si falsi.
Daca Basescu ar fi avut un discurs pozitiv, de bun simt, cu siguranta nu ar fi fost astazi presedintele Romaniei. Asa ceva nu se „vinde” deocamdata in Romania.
Fa o analogie cu domeniul in care lucrezi, presa. „Danut SRL” are audienta mai mare decat Plesu si Liiceanu, Marina Almasan are calificative mai bune decat Eugenia Voda, Mihaela Radulescu isi vinde cartile mai bine decat Patapievici, si multe alte astfel de exemple pe care le gasesti peste tot.
Apreciez articolul tau, cred ca atitudinile pozitive, de bun-simt, trebuiesc promovate si incurajate.
Cosmin • 16 februarie 2013, 10:32
A-l cauta la procentele laudative,in declaratii pe Basescu este halucinant,dar si contraproductiv.A spune ca nu e laudativ (ca si cu Papa),cu romanii ,la fel.C Tolontan ii cauta aici „nod in papura „.Cred ca demersul din articol este inutil.Basescu este la fel,nu s-a schimbat,este ub „animal politic viu”,cu reactii diverse. Cum sa laude romanii ca pe Papa ? Imi vine sa rad,pe cine sa laude ? : pe Crin,pe Victoras ?.Cum sa nu-si spuna -franc -parerile,cum sa vorbeasca-el,Basescu- in cuvinte inmanusate ?.Bun sau rau-fiecare ,cu opinia sa- trebuie sa fim de acord ca Traian Basescu este neschimbat,reactiv,ironic,frecvent dur.Dar,acum vad ca pina si Victor Ponta il face vinovat de toate,pina si de Combinatul de la Valcea.Cu timpul va plisctisi lumea cu ideea ca pentru toate relele de vina e Basescu.Nu sint partizan politic,al nimanui, dar vizavi de Crin Antonescu prezidentiabilul vrut de toti,Traian Basescu are calitati reale,este preferabil,pentru ca nu are perfidia lui Crin,nici mirlania lui,este ,asa cum il stim,mereu acelasi.Veti vedea,peste vreo 5 ani va fi regretat. Ca la romani”Da-mi Doamne,mintea romanului,cea de pe urma” este o chestie reala,frecvanta,utila de tinut minte. Doar Catalin Tolontan il vrea pe Basescu bland ca Papa.E ceva ceea ce pare imposibil.
Cătălin Tolontan • 16 februarie 2013, 10:38
Moromete: dvs spuneti
„sper sa fiti de acord ca un presedinte ar trebui sa aiba lucruri mai importante decat sa laude actiuni ori persoane care nu sunt de interes national”
nu, nu sint de acord
cred ca asa cum a gasit cuvinte frumoase despre preotul de la rohia acum citeva zile, la fel putea gasi in ani de zile cuvinte frumoase despre un profesor care a slujit catedra 50 de ani de zile, un „olimpic” la matematica, un necunoscut roman din strainatate care a salvat viata unor italieni sau britanici… sint doar exemple
parerea mea e ca un presedinte de tara are in fisa postului ca, din cind in cind, nu zilnic, evident, sa se apropie de cazurile de succes, de lupta si de viata ale unor compatrioti concreti si sa-i ofere drept exemplu de succes
cit despre articolele mele, aveti dreptate, dar va pot oferi sute de cazuri in care am elogiat performantele sportive si umane… mihai nesu… alin moldoveanu… medici… antrenori…
alex • 16 februarie 2013, 11:09
Gasescu e doar un golan, care din pacate s-a folosit de amenzia cronica a romanilor pentru ca el sa acapere din ce in ce mai multa putere. N-am fost monarhist, dar sunt convins ca onoanre, respectul, patriotismul, respectul fata de semeni nu e genuin in orice muritor.
Incep sa cred din ce in ce mai mult ca alegerile prezidentiale nu sunt decat o loterie, mai ales in cazul popoarelor mici.
florin • 16 februarie 2013, 11:21
felicitari pentru comentariu, dar sunt pesimist ca dl. presedinte va invata ceva din aceasta intilnire.
didi • 16 februarie 2013, 11:21
@Tolontan, intereseaza-te putin sa afli cati artisi, actori, sportivi, etc. a decorat Basescu. Daca te referi la aceste categorii de oameni sa stii ca Basescu chiar le-a multumit. Daca nu ai aflat e din cauza ca presa nu e interesata de ce se face bine, de normalitate ci de can-canuri.
Tibi • 16 februarie 2013, 11:26
„Ceea ce cred că mi-a comunicat astăzi papa a fost că avem nevoie de o lume mai bună, să fim mai buni unii cu alții.” – explica-mi si mie cum naiba sa fi bun unul cu altul cand acest Papa este plin de lipsa de toleranta ???? a fi mai bun unul cu altul inseamna in primul rand a fi tolerant si a depasi granitele impuse de dogme. Acest papa impreuna cu institutia pe care o conduce duce un razboi sacru impotriva drepturilor fundamentale ale omului iar tu vorbesti aici de „a fi mai bun” ??
Tolo, ai pus articolul intr-un context gresit !
Ciprian Nițu • 16 februarie 2013, 12:35
Salut, Cătălin…
Chiar dacă ne-ai sfătuit ( deci ai luat, nemijlocit, în calcul această posibilitate) să întrerupem parcurgerea articolului, în contextul în care ar transpărea o cât de discretă undă de pro sau anti băsism, EU n-am făcut-o! Am fost convins că pledoaria ta în sprijinul unei atitudini împăciuitoare și encomiastice din partea președintelui va precumpăni! Și așa s-a întâmplat….
Remarcile tale sunt pertinente și utile, poate că viitorul domn de la Cotroceni se va încadra în acest profil, pentru actualul , e prea târziu…
Florin • 16 februarie 2013, 12:46
Adevaratul Sef al Statului a fost primit in 8-9 februarie,dar sigur ca asta nu v-a atras atentia.
Aceasta vizita a facut parte din imensul respect si pretuirea pe care le gaseste poporul roman la Vatican, asa cum a declarat si personajul sinistru la care faceti referire.
Gandul bun!
marian • 16 februarie 2013, 14:09
Cine mai crede ce spune BASESCU.Omul asta minte si cand spune adevarul!
mircea • 16 februarie 2013, 16:29
@TOLO: Citez:” că a vorbit de prea puține ori în asemenea termeni despre compatrioții” !!!
Unde si cand sa mai vorbeasca? Si atunci cand ne vorbea noua amarastenilor, imediat apareau „inteligentii”, cu a lor arma numita mass-media, sa ne „traduca” din romana in romana la ce a zis domnul presedinte, tratandu-ne ca pe niste prosti,facand albul negru si invers!
Eu unul cred ca la omul asta parca ii e frica sa se mai adreseze amarestenilor!!!
@marian 4.42: Blaga o merita !!!
George • 16 februarie 2013, 16:29
asa cum a grait si Regele Mihai in parlament, la fel si Basescu a crezut de cuviinta ca in fata Papei sa tina un astfel de discurs. A inteles ca Papa este din o cu totul alta lume, asa cum s-a confruntat timp de 8 ani cu o lume gonind dupa imbogatire, pe care a dominat-o. Papa este din lumea celor care cred desi totul este inexplicabil. Basescu conduce o lume in care nu trebuie sa credem nimic, nici macar cand este adevarat. Papa face parte dintr-o lume pasnica, Base conduce lumea in care se jefuiesc unii pe altii si toti pe noi, cei modesti, care nu putem sa-i furam. Pana la urma Base a stiut pe fiecare cum sa-l trateze si de asta sunt multi impotriva lui, pentru ca stie ce le poate pielea. De aceea Udrea va fi din nou in gura presei, pentru ca un Blaga este impotent politic, Lenuta este pregatita de Base, asa cum s-a zis. Base a explicat ca PDL nu poate castiga asa cum este acum, ca el a condus alt PD pe care el l-a urcat acolo unde nu va ajunge niciodata cu un Blaga.
Iulian V.Bica • 16 februarie 2013, 16:37
D-le Tolontan,va felicit inca o data pentru ce scrieti ! As mentiona,daca imi permiteti,un singur lucru : Faptul demonstrat de istorie,ca FIECARE POPOR ISI ARE CONDUCATORUL PE CARE-L MERITA ! iMI PARE RAU CA TREBUIE SA O SPUN CA NOI,ROMANII,REPREZENTAM,SUNTEM O POPULATIE DE ASISTATI ! AM CAUTAT IN EXTERIOR CEEA CE NU AVEM MULTI DINTRE NOI,IN SINELE NOSTRU ! ATITUDINEA NOASTRA COLECTIVA A ATRAS DE A LUNGUL ISTORIEI,CONDUCATORUL DE CARE,NU INTOTDEAUNA AM FOST MULTUMITI ! PACAT DE VARFURILE NOATRE,DE CARE,MAI TOT TIMPUL,AM UITAT ! ATATA TIMP CAT NU INVATAM LECTIILE DATE DE ISTORIE,VOM REPETA LA NESFARSIT GRESELILE TRECUTULUI SI ASTFEL ISTORIA SE REPETA ! IAR ACUM,IN ACESTE VREMURI,RISCAM SA FACEM ACELEASI GRESELI !
florin • 16 februarie 2013, 20:06
FELICITARI. nu in 2009 a fost referendum, ci 2007 si 2012.basescu nu poate vorbi pozitiv pt ca el toata viata a fost in ATAC LA PERSOANA, fie ca s-aunumit petre roman, v ciorbea, iliescu, nastase, lavinia sandru, cosmin gusa, pavelescu(ala mic si cu capul mare), ponta, antonescu ,REFERENDUMUL si simplul cetatean.laudativ si pozitiv doar despre emil boc, elena 1 si 2, ambasadorul de la paris, raportul MaCoVrei,angela, barosso, reding si poate~gainarul Nastase~cum l-a etichetat zilele acestea dupa 7 ani de procese si 8 luni de inchisoare privativa de libertate.in aparare, basescu se simte ca la referendum , pe care si-l doreste pt a 3 a oara pt a reveni in golgeter, in atac.noaptea e un sfetnic bun. [papa i-a cerut sa fie mai bun.papa si-a dast demisia si se retrage la manastire. acolo, nu-i loc pt atacantul din zori in noapte.
Gabriel Bratu • 16 februarie 2013, 20:43
De cand es scaunul papal „postură cerească” ?! Nu stiu de unde ai scos-o. Ai vrut sa fii elogios, dar suna tare rau.
unul dintre romani • 16 februarie 2013, 21:53
stiti ce apreciez la domnia voastra, domnule Tolontan? ca nu va este rusine sa vorbiti SI despre valorile si aspectele spirituale ale vietii. cei mai multi jurnalisti au impresia ca vor fi considerati (de cine?) retrograzi daca vor fi banuiti a fi partizani ai acestor „superstitii” invechite. domnia ta dai dovada a fi altfel! cinste tie, stimate domn! esti mai liber si mai vertical decat acei „destepti” care confunda lipsa valorilor spirituale cu inteligenta! toata stima!
Aurelian • 16 februarie 2013, 22:13
Draga Tolo,
Imi trece toata supararea cand te citesc sau te ascult cand intervii in vreo emisiune la tv. Basescu ( o spune un om apolitic) este cot la cot cu Ion Iliescu la mediocritate iar la gafe de departe lider intre presedintii postdecembristi. Prestatia domniei sale este jalnica din toate punctele de vedere chiar odioasa,omul neavand nici un fel de scrupule si chiar putand fi acuzat de pruncucid prin interventiile in treburile interne ale PDL. Iti urez sanatate si multa putere sa iti mentii coloana veterbrala cel putin pana te vei pensiona. Daca candidezi vreodata am sa te votez iar daca teoretic o sa ai nevoie de un organ si am fi compatibili, eu nu as ezita sa ma inscriu pe lista lunga a celor care ar dori sa te ajute. Aurelian
alex • 16 februarie 2013, 23:19
:))
atat am avut de zis. sunt prea multe de comentat sa fiu serios.
Just • 17 februarie 2013, 1:47
Cataline, cred ca, ori ai avut cosmaruri cu o noapte inainte de a scrie acest „material de presa” ori ai macat ceva care te-a „stricat” la…cap! Oricum ai reusit inca o penibilitate! Incet dar sigur te asezi in galeria basistilor! 🙂