Din cei 1.900.000 de euro de la Ministerul Dezvoltării, doar 21.700 de euro au fost folosiți pentru imaginea României, iar Obreja nu are documente justificative pentru fiecare 2 din 3 euro veniți din bugetul de stat
miercuri, 31 octombrie 2012, 12:02
Din cei 1.900.000 de euro de la Ministerul Dezvoltării, doar 21.700 de euro au fost folosiți pentru imaginea României, iar Obreja nu are documente justificative pentru fiecare 2 din 3 euro veniți din bugetul de stat
DLAF: “Fraudă!”
Obreja: “DLAF sucește mințile oamenilor”
Raportul investigatorilor banilor europeni susține punct cu punct ancheta din 2011 a Gazetei și îndeamnă DNA să cerceteze ce a făcut Obreja cu banii dați de Elena Udrea
Investigație GSP de Mirela Neag și Cătălin Tolontan
“Cînd părinţii mei au emigrat în Irlanda ca să-și caute norocul în America, trăiau cu ideea că acolo străzile erau pavate cu aur”, își amintește Burt Lancaster într-o cărțulie simpatică tipărită recent la ”Humanitas”. Actorul continuă povestea. “Imediat după sosire, tata a făcut trei constatări: 1) Străzile nu erau pavate cu aur. 2) Nu erau pavate deloc. 3) Contau pe el să le paveze!”.
Această istorie s-a repetat pentru publicul din România la Gala Bute, organizată pe 9 iulie 2011 de către firma lui Rudel Obreja. Majoritatea covîrșitoare a banilor au fost plătiţi de ministerul condus la acea vreme de Elena Udrea.
Românilor li s-a spus că milioanele de euro vor veni din fondurile europene. Dar străzile nu sînt pavate cu aur.
Ce am susținut în 2011
Vara lui 2011 a fost una grea pentru Gazeta Sporturilor. Am fost acuzaţi de lipsă de patriotism de Elena Udrea și de “ticăloșie crasă” de către Rudel Obreja.
Asta pentru că ziarul a afirmat încă din prima clipă două lucruri:
1 E puţin probabil ca responsabilii europeni să accepte ca 2 milioane de euro destinaţi promovării imaginii României să fie folosiţi pentru organizarea unei gale profesioniste de box.
“Mai devreme sau mai tîrziu, Comisia Europeană va refuza plata banilor și atunci vom achita din buget, adică din impozitele românilor, ceea ce a cheltuit firma Europlus a lui Rudel Obreja”
GAZETA SPORTURILOR, iunie 2011
2 Avînd în vedere faptul că Obreja ascunde cum a făcut cheltuielile, se va ajunge ca DNA să investigheze organizarea Galei Bute – Mendy și a felului în care s-au dat banii.
“Obreja e președintele Federației Române de Box, for public care a dat drepturile de organizare a galei tocmai firmei lui însuși. Este un conflict de interese evident, pe care Obreja îl depășește în forță, mînat de ideea că el și Udrea sînt eterni”
GAZETA SPORTURILOR, iulie 2011
Și ce s-a întîmplat în 2012
Ziarul a descoperit și că, în afara banilor alocaţi de la Ministerul Dezvoltării, în bugetul galei din iulie 2011 au intrat sute de mii de euro de la companii de stat. Sumele acestea au mers întîi la federaţia de box și apoi în firma lui Obreja.
În acel moment, Obreja a ieșit la atac. În studioul B1TV, la emisiunea lui Robert Turcescu, el a continuat să acuze Gazeta pentru că instigă și dezinformează.
Fiecare lucru scris în urmă cu 17 luni s-a confirmat. După cum urmează:
1 Comisia Europeană a refuzat să deconteze cheltuielile trimise de la Ministerul Dezvoltării pentru Europlus, firma lui Obreja. Cele 1,9 milioane de euro plătiţi lui Obreja au fost achitate direct din contribuţiile românilor. Noi am pavat străzile cu aur.
2 În urma unei anchete a DLAF, forul european antifraudă, DNA s-a sesizat.
Cine pe cine a vrut să acopere?!
Conform unui document prezentat de jurnalista Oana Stancu la emisiunea sa de la Antena 3, fraudele din folosirea banilor europeni i-au enervat atît de mult pe europeni și pentru că ei au sesizat că, iniţial, în loc ca DNA să ancheteze cazurile, procurorii români au încercat să-i ajute pe cei anchetați de europeni.
În documentul expus de Oana Stancu nu sînt specificate cazurile, dar cîteva surse susţin că e vorba chiar de ancheta pe Gala Bute!
După ce documentul acuzator al DLAF la adresa DNA a devenit public, investigaţia de la București dă semne că s-a retrezit la viaţă, ieri fiind audiaţi cîţiva dintre oamenii din conducerea Federaţiei Române de Box.
Udrea a finanțat gala și profitul necunoscut al lui Obreja cu bani publici
Chiar și cu beţele în roate puse de la București, DLAF a făcut propria investigaţie. Conţine 237 de pagini redactate.
„21.700 de euro au fost cheltuielile firmei Europlus Computers pentru promovarea României ca destinație turistică”, susțin investigatorii. Imediat, ei calculează și procentul.
„1,13% a fost cheltuit pentru imaginea României”, conform anchetatorilor fondurilor europene
Concluzia anchetatorilor este: în realitate, bugetul contractului semnat cu Ministerul Dezvoltării a fost conceput astfel încît să acopere costurile cu organizarea galei de box și nu ca să promoveze imaginea României.
“Mai mult, pentru 66,6% din valoarea serviciilor recepționate de Ministerul Dezvoltării, Europlus nu deține nici un document justificativ”
INVESTIGAȚIA DLAF
Obreja îi plătește 1,5 milioane de euro lui Bute
Între Rudel Obreja și Lucian Bute există un moment financiar bizar, pe care Gazeta l-a descoperit în raportul DLAF. O întoarcere de bani.
În data de 5 iulie 2011, cu patru zile înainte de meci, firma Europlus transferă suma de 1,5 milioane de euro către Trans Lucian Pechea SRL, firma lui Lucian Bute. Plata se face dintr-un cont deschis de Europlus la BRD, bancă de la care compania lui Obreja luase un credit, garantat cu contractul de la Ministerul Dezvoltării.
Tranzacţia se explică prin faptul că banii din credit nu puteau fi folosiţi decît cu destinaţii clare, printre care și plata drepturilor lui Bute pentru meci. De fapt, contractul între firma lui Obreja și cea a lui Bute este, conform DLAF, un contract pentru drepturi de imagine.
Reziliază contractul și Bute îi returnează 1,5 milioane lui Obreja
La 13 zile după meci, pe 22 iulie 2011, contractul între firma lui Bute și a lui Obreja se reziliază! Trans Lucian SRL îi returnează 1,5 milioane de euro în alt cont, din banca Raiffeisen, firmei Europlus.
DLAF evidenţiază că din acest cont Obreja face plăţi așa cum dorește. A plătit servicii de consultanţă, promovare gală și o parte din bursa lui Bute, mai exact 400.000 de dolari.
Pentru Interbox (Canada Ltd), Obreja plătise 400.000 de dolari.
În afară de acești bani, din cei 420.000 € strînși de la companiile de stat pentru gală prin federaţia de box, Obreja a plătit 409.000 $ pentru “burse boxerii români și străini, promotori, taxă IBF, onorarii și bilete de avion”.
Nu e clar cîţi bani i-au revenit în final lui Bute și nici Obreja nu o spune.
Obreja: “A fost o plată eronată”
Contactat la telefon în Canada, acolo unde se află pentru meciul de sîmbătă noapte Bute – Grachev, Obreja a declarat că “i-am dat bani lui Bute, dar mai am și o restanţă către el. A înţeles, altfel nu m-aș mai fi aflat aici, ca să mănînc sarmale cu el”.
El spune că plata de 1,5 milioane de euro “a fost o plată eronată”, dar n-a detaliat. Obreja crede că “este o campanie bine orchestrată de către cei care știu să facă acest lucru, iar DLAF a băgat șopîrle în raport și nu a prezentat toate documentele”.
Președintele FR Box spune că DLAF are poliţe de plătit și “eu am nimerit la mijloc”.
Obreja a ţinut să nege varianta potrivit căreia în loc de bani i-ar fi dat lui Bute acţiuni la hotelul Muntenia din Olimp, pe care șeful FRB îl deţine. “E o scorneală, Lucian nu are nici o tangenţă cu Hotel Muntenia, hotelul este al meu!”.
Audiați la DNA
Titi Tudor, vicepreședintele FRB, Fănel Trandafir, antrenorul Adrian Lăcătuș și Marian Simion au fost audiați ieri, la DNA în legătură cu organizarea galei Bute de către firma lui Rudel Obreja. Procurorii doresc să lămurească modul în care FRB a cedat firmei lui Obreja drepturile exclusive de organizare a galei. “Și noi ne întrebăm cine i-a dat aceste drepturi. Am fost uimit, pentru că în ședința Biroului Federal nu s-a pus pe ordinea de zi eliberarea unei licențe, dar era trecut în procesul verbal. Nu știu cine a făcut fals!”, a spus Titi Tudor.
În schimb, un alt membru al Biroului Federal, Fănel Trandafir, susține că își amintește că înțelegerea între FRB și firma lui Rudel Obreja a fost discutată în acea ședință.
Orice s-a întîmplat acolo, acela a fost, din punct de vedere sportiv, momentul în care cei implicați în Gala Bute au început să meargă pe aur.
lord belial • 31 octombrie 2012, 12:08
nimeni n-a mai furat pina acum in romania ca basescu, udrea et co.
fura ei voturi, daramite bani
de abia astept 9 decembrie
Red • 31 octombrie 2012, 12:12
Se strange latul, domnule Obreja.
Dann • 31 octombrie 2012, 12:13
Dar Udrea este curata? Chiar a putut sa devalizeze banul public in atitea proiecte inutile si este nevinovata? Macar sa fie tracasata ca madame Ridzi si tot e ceva, daca nu se vrea sa se ia masura radicala.
Tavi • 31 octombrie 2012, 12:19
Poate ne spune si nou mister Obreja apropo, de unde a avut dansul bani sa-si cumpere hotel…Asta asa ca fapt divers…
Autoside • 31 octombrie 2012, 12:30
Am vazut si eu la televizor aseara si am ramas socat.Totusi Obraja a specificat ca se ocupa cu mai multe „chestii” nu doar cu gala Bute, oare banii astia nu erau primiti doar pentru promovarea galei ?
PS: ai o mica greseala „Din cei 1.900.000 de eruo”
Broscuţa Oac • 31 octombrie 2012, 12:44
Păi chiar dl Ion Ţiriac spunea cândva, apropo de ”Loteria olimpică”, că e foarte normal şi bine să câştige şi el ceva bani din ea.
Sigur că trebuie promovată imaginea României, însă întreprinzătorii privaţi implicaţi în treaba asta n-o fac de dragul ţării, ci pentru profit. Nu aşa funcţionează capitalismul?
Procentajul acela e foarte mic, într-adevăr – dar există un nivel minim stipulat de vreo lege?
Rudel e un afacerist băgat şi în boxul profesionist. Se aştepta cineva să NU îşi urmărească în primul rând interesele personale??
DNA nu s-a înghesuit s-o ancheteze pe Elena Udrea. Se aştepta cineva să-l supere procurorii pe Preşedinte??
mog • 31 octombrie 2012, 12:45
daca nici acum nu e clar, cand un organism extern zice ca astia fura bani, atunci cand.
degeaba cel cu aer de infractor o face pe victima…daca ar fi zis DNA ca e treaba imputita, poate as fi avut motive sa`l cred, ca nu e vinovat…dar asa, cand zic aia ca esti hot…pentru mine e clar.
sunt mii, sute de mii de cazuri din astea, ce soarta are tara asta…
Pacala • 31 octombrie 2012, 13:01
„“Cînd părinţii mei au emigrat în Irlanda ca să-și caute norocul în America, trăiau cu ideea că acolo străzile erau pavate cu aur”, își amintește Burt Lancaster într-o cărțulie simpatică tipărită recent la ”Humanitas”. Actorul continuă povestea. “Imediat după sosire, tata a făcut trei constatări: 1) Străzile nu erau pavate cu aur. 2) Nu erau pavate deloc. 3) Contau pe el să le paveze!”.
Această istorie s-a repetat pentru publicul din România la Gala Bute, organizată pe 9 iulie 2011 de către firma lui Rudel Obreja. Majoritatea covîrșitoare a banilor au fost plătiţi de ministerul condus la acea vreme de Elena Udrea.
Românilor li s-a spus că milioanele de euro vor veni din fondurile europene. Dar străzile nu sînt pavate cu aur.”
sa inteleg ca dumneata credeai ca iti vor pica bani din cer ?
cati % din romani credeau ca o vor duce mai bine datorita unei gale de box ?cam fara sens comparatia
Mihai • 31 octombrie 2012, 13:09
La puscarie! Si cu Obreja si cu Mitica si cu toti cei care fac afaceri cum fac ei!
Valentin • 31 octombrie 2012, 13:16
M-am oprit la „jurnalista Oana Stancu”. Sorry Tolo.
Razvan • 31 octombrie 2012, 13:46
Astept alegerile din decembrie ca pe a doua venire 🙂 Pa clanul basescu, pa videanu, pa udrea, pa Boc, pa Blaga, pa Roverta, pa UDMR-istilor care au defrisat doua judete. Si cand o sa fie curatenie si la DNA toti acesti MARI ROMANI o sa infunde puscaria. Sper ca nu cu sentinte gen berlusconi.
costantin • 31 octombrie 2012, 13:55
fratilor!! hai sa vedem ce se intampla cu banii de la AGRICULTURA unde sefUL este omul lui FELIX . ZIARISTI DE CURTE A LUI FELIX VOR SA ABATA ATENTIA DE LA CE SE INTAMPLA ACUM IN ROMANIA DAR MAI ALES LA MINISTERELE CONDUSE DE OMENII LUI FELIX,. NU VA LASATI PACALITI CACI CAJU BUTE SE VA HOTARA LA TRIBUNAL NU IN PRESA MOGULILOR.
Cătălin Tolontan • 31 octombrie 2012, 13:57
razvan: nu exista mari veniri. Ti-o spune cineva care a trait citeva 🙂 la viata lui. Exista doar ziua de azi pe care incercam sa ne-o facem cit mai buna, respectindu-i pe ceilalti si facindu-ne meseria.
Nu exista salvatori, oameni providentiali si zile decisive pentru democratie. Exista cetateni. Sau mai degraba nu, in cazul nostru 🙂
valentin: nu e nevoie de sorry. Scuza-te pe tine tie, ca sa zic asa, pentru ca judeci oameni, nu fapte. Tu pierzi, nu eu, daca te intereseaza numele si nu ce au ele de spus.
constantin: parca aud replicile lui crin antonescu care la fel tipa acum 12 ani, cind era ministrul sporturilor, si am deshis ca jurnalisti dosarul Piatra Arsa. Ca se va judeca in instanta, daca e cazul, nu in presa 🙂
Liliana Dobre • 31 octombrie 2012, 14:12
Ce vad aici? Credeam ca este un site dedicat sportului! Dar, remarc surprinsa, ca se face politica la greu! Amestecati merele cu perele cu prea multa usurinta, denigrati sau dezinformati despre un eveniment major, asa cum a fost Gala Bute! Oare de ce? Si la comanda cui?
Udrea, a avut o idee excelenta pentru a promova tara asta uitata de toata clasa politica (din 4 in 4 ani isi amintesc de EA), profitand de acest eveniment transmis pe toate continentele. A facut-o in temeiul legii, cu fonduri europene destinate precis pentru PROMOVAREA TURISTICA. Si? Acum ce faceti, demolati munca de calitate a unui politician doar ca nu este din ogrda lui Felix, ca nu cotizeaza acolo? Este corect? Hmmm, m-ati dezamagit.
Cătălin Tolontan • 31 octombrie 2012, 14:15
liliana dobre:
„Udrea, a avut o idee excelenta”.
Scuze, dar dupa ce scoateti virgula dintre subiect si predicat puteti sa salvati si tara de jurnalistii rai 🙂
DLAF zice ca n-a facut-o deloc, dar deloc in temeiul legii.
alex • 31 octombrie 2012, 14:32
Nu stiu cum se poate de Obreja asta e targetul tuturor, toti il vor la pamant ? Domnule Obreja ce ati facut de toti va vor raul ?? sau nu le-ati facut nimic si tot ce se scrie aici este adevarat ? Toate institutiile sunt gresite numai dumneavoastra un om obscur cu un vocabular scurt si cu bani PARVENITI aveti dreptate..Oare asa sa fie Domnule Obreja ??
Smart O • 31 octombrie 2012, 14:43
Lucrurile nu merg asa . Nimeni nu vrea sa invete . RAUL se aliaza impotriva binelui si a adevarului , dar binele si adevarul nu au invatat ca puterea este de partea celor multi si cinstiti , doar ca ei nu fac aliante . De ce ? Gazeta ar trebui prin oamenii cinstiti sa faca o coalitie in intreaga mass media si numai cu oameni cinstiti si corecti de la toate editurile , trusturile chiar daca sefii acestora sint cei mai mari rechini si sa inceapa o lupta pe care numai o astfel de coalitie o poate cistiga pentru libertatea , onoarea , libera exprimare a oricui si prin penalizarea tuturor celor care cu voie sau fara voie aduc atingere statului de cetatean liber . Numai asa vom scapa de politicieni corupti , baroni locali imuni la legi , copii de imbogatiti peste noapte care incalca legea si-i apara avocati si judecatori corupti platiti de raul samaritean .Pina atunci nu vom avea stat , tara sau popor vom fi nepasatori vom huli cu sau fara motiv , nu vom crede in nimic si vom fi mult mai trecatori prin lumea asta care nu ne ofera nimic .
Emy • 31 octombrie 2012, 14:50
De atunci era clar ca este un aranjamnet murdar. Nu degeaba FBA are divergente cu dom’presedinte. Credeti ca cine incape pe mainile procurorilor de la D.N.A. sunt ca si scapati sau condamnati ? Cine are curajul sa treaca peste „guvernatorul tarii” si sa o ancheteze pe „marea blonda” si pe servitorul ei din box ? Fondurile probabil au fost cheltuite pentru promovarea imaginii noua draga, a Romaniei lovita de la frauda de 2 milioane de voturi in alegeri, subminarea institutiilor statului, mai ales a justitiei pusa pe vremea ministeriatului doamnei europarlamentar in slujba „cui trebuie” adica a poporului aprins colorat, pana la lovitura de stat regizata de vecinii de la est. Asteptam sa ii salveze si de aceasta data D.N.A sau a inceput sa le fie frica si lor si vor ancheta corect ? Oare a venit vremea sa vedem un D.N.A. necolorat, precum poporul pe care sunt obligati sa il serveasca. Asa sa le ajute Dumnezeu.
Valentin • 31 octombrie 2012, 16:11
Catalin, ti-am urmat sfatul si am avut un moment de introspectie. Concluzia la care am ajuns este ca nu am nici o problema cu omul Oana Stancu, de vreme ce nici nu-l cunosc. In schimb jurnalisti, in sensul celor de la The Times ori in sensul in care esti tu, apreciere sincera, la A3 stiu sigur ca nu exista. Ramane o enigma motivul pentru care gasesti tu oportun sa citezi ca sursa Ministerul Adevarului A3.
stefan • 31 octombrie 2012, 18:48
UN OM CU MARE CARACTER CATALIN TOLONTAN : CE FACE D G A . D N A acum dc nu se ia masur ce asteapta sa gaseasca iesiri
ba hotilor ba nenorocitilor dc nu ai luati ma pe toti nu vedeti cati bani au furat si pe bute pe totin eu muncesc pe santier pe 190 euro pe luna si astia fura milioane de euro UDREA SI COCOS
Tata Glonzu • 31 octombrie 2012, 19:05
Carevsazica nea Rudel a delapidat cu ajutorul Nutzicai din fondurile europene. Iar papagalii din dna, functionari publici, ii acopera. Ce imagine jegoasa putem avea in lume din cauza hotilor si a celor in blana de oaie pusi sa ii aresteze. Ce bine ar fi daca cei din urma ar primi pedepse duble, numai asa ar avea frica de lege. Se pare ca si astia vor scapa iar numarul de rechini care dau tunuri se mareste zilnic. Troaca politica e prea ocupata sa-si pastreze scaunele si privilegiile, UE ne arata ca ne furam caciula, poporul o duce asa cum stim, cainii latra ursul trece, tara fara nici o sansa …
Imi pare rau ca nu putem sa le aratam celor care au totusi puterea de a schimba ceva, dar sunt prea preocupati cu traficul de influenta si cu inavutirea, cum va arata peste ani tara in care vor trai copiii lor si cat de nesigura le va fi viata in ciuda banilor furati.
Banii nu va vor aduce o calitate a vietii, nu vor strapi coruptia, nu vor face ca politistul sa aiba autoritate in fata ciorilor, nici nu va vor insanatosi copilul cand vreun smecheras retardat il va spulbera pe trecerea de pietoni. Ati cules ce ati semanat politicieni lacomi. Viitorul pentru toti va fi sumbru, dar sunteti prea limitati pentru e vedea dincolo de gardurile vilelor sau geamurile limuzinelor, numai soapta seaca a batranetii va va deschide poate putin ochii.
Tagore • 31 octombrie 2012, 20:58
Uite-l si pe Bute ce face in box daca se tine de prostii,l-a aiurit de tot acest Obreja.Obreja a intrat in conflict cu forul international de box si iata de ce nu vrea sa respecte hotararile acestuia.Nu-i nimic,daca or incepe sa-l „presesze” putin,o sa spuna si laptele pe care l-a supt de la…Udrea,care,vezi Doamne,e linistita fiindca are „loiali” precum Liliana Dobre.Ii vine si ei randul,nici o grija.Deoarece „acest site este dedicat sportului” va rog.d-le Tolontan,sa continuati sa dezvaluiti fapte si corupti care murdaresc sportul.
george • 31 octombrie 2012, 21:45
@valentin – mi-au placut ambele tale comentarii (eu vrusesem sa spun ceva mai urat cand am citit articolul, dar apoi m-am mai linistit, vazand si postarile tale;
@tolo – daca toate celelalte articole din seria „gala bute” au fost brici, acesta e mult mai slabut; eu vreau sa vad raportul DLAF,inainte de a da verdicte. Obreja pare un personaj de cea mai joasa factura, iar daca va fi gasit vinovat sper sa ajunga unde trebuie. La Udrea cred insa ca va fi mai greu de ajuns.
pompieru de serviciu’ • 1 noiembrie 2012, 3:35
dupa rezboi muti viteji se arata….intrebarea este: a fost sau nu un lucru bun pemtru romania gala bute; daca faci referendum cred ca mai mult de 50% vor zice da…e la fel ca si cu constructia „national arena” – nu mai conteaza cum s-a facut important e ca s-a facut.
Gabi • 1 noiembrie 2012, 11:35
Pai si afacerea asta seamana izbitor cu afacerea Ritzi! Alti actori, acelasi scenariu! Insa ma uimeste cum de s-au facut asa rapid platile… fara ancheta, fara nimic!
Sunt curios din acesti bani, cati au ajuns in buzunarul lui Obreja, cati in conturile politicienilor amnezici si cati la Partid!!!
Mai tineti minte prin ce frauda a pus mana Obreja pe sefia FRB ? Am fost dezafiliati de federatia internationala tot din cauza lui… insa jalea mare vine din partea auroritatilor, de ce Comitetul Olimpic Roman nu ia atitudine, ministerul Sporturilor sau Noi, cetatenii !?!
Jale mare frate, jale mare !
eu • 1 noiembrie 2012, 15:54
Dezinformati! Acest individ nu detine actiuni la Hotel Muntenia din Olimp ci la Hotel Moldova din Olimp.Faceti-va temele mai temeinic caci m-ar durea sufletul sa vad peste nu stiu cat timp cum il compatimeste lumea ca a investit milioane de euro intr-o ruina ( Hotel Muntenia este o ruina , Hotel Moldova nici pe departe) pentru „a salva” turismul romanesc.
Valentin • 1 noiembrie 2012, 23:29
George: lui Catalin nu trebuie sa-i argumentez ca sursa informatiei este esentiala pentru credibilitatea ei. Ramanem cu misterul.
Valentin • 2 noiembrie 2012, 0:44
Dupa ce am citit editorialul Andreei Pora imi vine sa intreb: Tolo, mai esti la butoane? Esti chiar tu acolo, credibilizandu-i pe cei care ne dau branci in trenul de Moscova? http://www.revista22.ro/-mana-intinsa-a-lui-diaconu-povestea-care-schimba-macazul-istoriei-18941.html
Cătălin Tolontan • 2 noiembrie 2012, 8:16
valentin: ce butoane si pe cine credibilizez eu? nu inteleg nimic. Ati citit blogul acesta asa ca va dati seama ca nu am nici un pic de incredere in USL si ii critic
Gheorghe Balalau • 2 noiembrie 2012, 14:53
Felicitari inca o data pentru toata munca pe care o depuneti domnul Tolontan.Sa va dea Dumnezeu sanatate si putere de munca in continuare!
remus • 2 noiembrie 2012, 15:23
Cataline am vazut un articol pe gsp.ro in legatura cu o fraza mult iubita de obreja pe care tu ai considerat o o amenintare..e posibil sa fie asa dar fraza inseamna altceva…a lua omul la kilogram inseamna al lua dupa greutatea fizica,greutatea influentei lui,greutatea functiei pe care o detine etc..iare al lua la bucata inseamna al lua exact ca atare unu la unu ne tinand cont de cele enumerate mai sus…ma bucur ca te ocupi de investigarea acestui caz si sunt sigur ca esti corect..respect!!
Valentin • 2 noiembrie 2012, 15:27
Catalin, sunt de acord, nu am spus niciodata altceva. Tocmai de asta nu inteleg de ce le citezi oficiosul. Credeam ca pentru orice om care gandeste cu mintea lui cei de la A3 s-au descalificat iremediabil.
(butoanele blogului, te intreb daca esti tu intradevar acolo, in spatele textelor tale)
Cătălin Tolontan • 2 noiembrie 2012, 15:29
valentin: ma intrebi daca eu raspund? da, eu. Daca eu moderez? Mai des colegii mei, uneori eu.
remus • 2 noiembrie 2012, 16:24
da stiai si tu asta ca esti baiat destept..ai vrut doar sa atragi atentia dar ai cam exagerat 🙂 nu?in sfarsit daca te intalnesti cu obreja apara ficatu,capul sus si scoate l din frb
Rudel Obreja audiat la DNA în dosarul de corupţie privind "Gala Bute"! • 12 noiembrie 2012, 11:38
[…] Cum s-au folosit banii românilor la Gala Bute: 1% pentru frunză, 99% în vînt […]
milica • 24 aprilie 2014, 11:14
Felicitari lu Catalin Tolontan pentru investigatiile pe care le face pentru depistarea hotiilor si in sport.Asteptăm ca DNA ul sa-şi facă treaba,chiar dacă este vorba de Elena Udrea,susţinută de Traian Băsescu.
casa retro • 13 februarie 2015, 14:26
S-a vazut acum dupa aproape 3 ani cine si de unde s-au folosit banii la Gala Bute… in sfarsit se face dreptate