”U” Cluj la Craiova

Potrivit propriului președinte, clubul lui Arpad Paszkany a cerut Primăriei din Cluj să șteargă insemnele lui „U” Cluj de pe stadionul Cluj Arena și atunci, poate, mai vedem, cine știe, CFR va evolua în Liga Campionilor pe cea mai frumoasă arenă din oraș.

miercuri, 29 august 2012, 3:52

Potrivit propriului președinte, clubul lui Arpad Paszkany a cerut Primăriei din Cluj să șteargă insemnele lui „U” Cluj de pe stadionul Cluj Arena și atunci, poate, mai vedem, cine știe, CFR va evolua în Liga Campionilor pe cea mai frumoasă arenă din oraș.

Dar de ce se grăbește? Conform ultimelor declarații ale Anamariei Prodan, „U” Cluj se poate muta numaidecît la Craiova, „pentru că acolo oltenii mi-au promis că umplu stadionul, iar Primăria va cere o chirie rezonabilă, nu ca la Cluj!”.

Uite cum se rezolvă treburile! Rivalul și finanțatorul lui „U” pun mînă de la mînă ca să desființeze echipa. Sau e doar o amenințare a vedetei TV, care se gîndește că poate schimba istoria și tarifele de chirie dacă pune un alt reflector pe ea?

Și, totuși. Ce uriașă încărcătură simbolică are încă „U” de vreme ce Paszkany, care e, fără îndoială, cel mai priceput investitor din fotbalul nostru de la Revoluție încoace, e preocupat de o echipă care abia se ține pe picioare! Din punct de vedere fotbalistic, „U” e o rușine. Prezentul e dizgrațios, în primul rînd, în raport cu propria tradiție.

Mult mai valoroasă, CFR poate ajunge, diseară se statuează, pentru a treia oară în ultimii cinci ani în Liga Campionilor, formidabilă performanță! De ce o deranjează pe CFR antica „U”, un piticot cu șapcă afumată față de campioana României? Oare pentru că există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani?

Cît despre Anamaria Prodan, aceasta e vedetă la Antena 1 și, indirect, la Steaua, două televiziuni, înainte de orice. Se vede treaba că mai are nevoie de încă o scenă, Craiova e excelentă la așa ceva, Clujul n-o mai încape, și, urmărind goana ei după audiență, te gîndești dacă spirala aceasta a faimei căpătate dintr-o dată are altă limită decît cerul gurii televiziunii care ne-a înghițit pe toți.

Comentarii (112)Adaugă comentariu

Dan  •  29 august 2012, 19:05

@ Mircea B…sunt in TOTALITATE de acord cu tine.
Club nostru de fotbal este acum pe marginea prapastiei si este momentul ca adevaratii iubitori ai echipei „U” Cluj sa iasa la iveala. Daca nu se intervine ACUM va fi prea târziu caci acesti viitori puscariasi (sper) îsi vor bate joc de noi pâna în ultima clipa.
TOLO, noi nu putem decât sa-ti multumim pentru TOT ceea ce faci.
Cât de triste momente traim dar cât adevar in afirmatia ta: „există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani”.
Acesti muritori de rând nu înteleg nimic din ceea ce se întâmpla in jurul lor zi de zi. Eu ma întreb deseori: Oare oamenii cu bani din societatea actuala româneasca chiar cred ca vor duce cu ei averile si bogatiile in mormânt??? Sau chiar cred in „viata de apoi” si vor sa-si asigure viitorul si acolo… Ce rezolva ca aduna munti de bani ACUM daca nu stiu ce înseamna a fii OM ???
PACAT ca am permis ca non-valoarea sa primeze intr-o societate ce-si punea mari sperante dupa dec. 89.

Vali T.  •  29 august 2012, 19:16

De acord cu chestia asta! De cand o baza sportiva apartinand statului este in exclusivitate doar a unei echipe? Poate fi inchiriata pentru o actiune sportiva,artistica etc pentru oricine doreste dar ……..atentie la un pret corect. Cred ca 20.0000 de euro pe meci de campionat este mult. Acum este mult.

cfr_Atlanta  •  29 august 2012, 19:18

In primul rand nici tu Cataline nu ai evolua ca gazda pe un stadion unde scaunele sunt stickerite cu emblema U. In al doilea rand tu chiar crezi ce declara fufa de Prodan? Succes CFr azi!

doar univ.craiova  •  29 august 2012, 19:28

tolo, tu chiar n-ai aflat că o iubire alb-albastră la Craiova e mereu?
pentru tine chiar n-au nicio semnificație versurile din imnul Universității Craiova cre spus ca noi nu trăim din milă și pomeni?
ești chiar atât de naiv încât să crezi că vom renunța vreodată la iubirea necondiționată pentru UNIVERSITATEA CRAIOVA?
spune-i lui mircea sandu, prodancei șiclui dragomir că pentru noi există doar o singură echipă – UNIVERSITATEA CRAIOVA. nu degeaba și-a câștigat renumele de CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI……..

eusebiu camilar  •  29 august 2012, 19:31

Atata timp cat nu avem un sistem social coerent, nu avem scoli si spitale la nivelul EU este strigator la cer ca primariile sa fie lasate sa cheltuiasca banii proveniti din taxe pentru sportul profesionist ! Banii trebuie directionati catre sportul de masa, copii si juniori ! Este imoral ca banii proveniti din taxele unui muritor de foame sa fie folositi pentru salariile de sute de mii de euro ale lu’ alde Dodel si alte panarame… Si de aici va rog sa extrapolati … Atata timp cat unele spitale si scoli se prabusesc este imoral sa se investeasca in cluburi profesioniste.. In rest, respect pentru cei ce investesc bani privati in acest fenomen… parerea mea…

VG  •  29 august 2012, 19:33

Noi suntem de vina ca ii bagam in seama toate aberatiile doamnei Prodan, nu a inteles ce inseamna U Cluj si nici nu cred ca o va face vreodata. Ce nu inteleg e de ce atat de multa lume se inghesuie sa faca comentarii de-a dreptu stupide, cititi o carte, faceti sport nu va pierdeti vremea mai ales cand sunteti in necunostinta de cauza.
O zi buna.
Haide „U”!

sachealuzapacitu  •  29 august 2012, 19:43

oltenii nu vor fi niciodata partasi la uciderea unui mit… stim ce inseamna ca echipa pe care-o iubesti sa joace departe de casa… ana maria sa-si vada de treaba ei si, daca este fata desteapta, sa invete din greselile brutarului… ea, ca olteanca, ar trebui sa stie ca la craiova, pe oblemenco, doar stiinta poate juca…

Simplu Petrolist  •  29 august 2012, 19:50

1. locul lui U Cluj este pe Cluj Arena ..n-au ce cauta cei de la chefere acolo… Si de ar fii sa se mute la Craiova ..v’a fii ca un Pansament pe rana ..si o bucurie pentru cei de la Universitatea Craiova.
2.nu investeste nimeni la „U” din cauza mascariciului de Paskany ..care pe plan sportiv el taie si spanzura-n cluj [d’aia a plecat si Walter de acolo]
3.cheferisti numai faceti gargara, ca voi nici nu existati pe langa „U” .Chiar de trec printr’o perioada dificila Cluj Napoca traieste prin „U”
4.. tot binele pentru U Cluj ..Si sa aveti puterea sa REZISTATI !!!!

Laviniu  •  29 august 2012, 19:53

De ce o deranjează pe CFR antica “U”…pai simplu:
Raspunsul scurt ar fi „nu o deranjeaza in vreun fel!”

Pe de alta parte, este ilogic sa fie scris U peste tot intr-un stadion construit pe banii comunitatii. Toate geamurile sunt personalizate, toate usile vestiarelor etc… (de scaune nu zic nimic, ca putem zice (cu indulgenta) ca sunt facute alb/negru/gri din motive de design…:)

In mod normal, pe Cluj Arena nu ar trebui sa scrie nimic altceva decat Cluj Arena…iar cine joaca pe stadion sa aiba inscriptionari personalizate care se pot da jos, dupa fiecare meci…

Dar asta ar fi intr-o tara normala, cu oameni normali

Pacuiul lui Soare  •  29 august 2012, 19:58

1. Ana-Maria Prodan inca mai are timp sa-si faca bagajele. U Club poate ajunge in divizia judeteana (o voi sustine si acolo), dar niciodata la Craiova sau Bistrita. Nu ma intereseaza daca aceste declaratii sunt manevre sau nu, cu chestii de genul asta nu pot face manevre. Mutarea lui U Cluj nu e buna nici de gluma.

2. Nu inteleg cum e posibil sa se vorbeasca de mutarea echipelor in alt oras, banuiesc ca exista un vid legislativ serios. Prodanca nu are decit sa-si faca o echipa in Craiova daca acolo crede ca o sa aiba spectatori.

3. Ceea ce nu inteleg multi e ca Prodanca nu e investitor, e doar marioneta unui „tunar” sef in afaceri cu statul, mutat temporar la Ploiesti.

4. Ii rog pe CFR-isti sa se abtina, ar fi chiar culmea ca statul sa sprijine CFR-ul, o echipa privata 100%. Pai daca eu imi deschid o afacere ma duc la autoritatile locale sa le cer fonduri? Iar singura forma de ajutor pt U in prezent este exclusivitatea pe un stadion construit exact in locul in care a fost Ion Moina. Daca CFR-istii erau viteji inainte de razboi ieseau in strada si cereau si ei stadion ca si cei de la U, eventual intr-o locatie neutra. Acum dupa razboi e mai simplu sa vii cu argumente despre banii publici. Ei nu vor insa sa inteleaga ca patronul lor a fost deja ajutat enorm de stat care i-a permis sa dea tunuri imobiliare in Cluj fara sa-i execute averea si sa-l incorporze putin la Gherla.

5. Asta nu inseamna ca urasc CFR-ul, peste o ora ma duc la meic si voi sustine echipa din Gruia. Dar sa nu incercam sa ne prostim unii pe altii.

Simplu Petrolist  •  29 august 2012, 20:00

„nu cred ca e normal ca Primaria sa favorizeze pe „U” in raport cu cfr”

Ba este Normal,pentru ca U CLUJ a fost a Orasului..
Ca nu poate misca nimic, si nu vine investitor din cauza lui paskany ..asta e altceva !!!
Domnul Tolontan sunteti om de sport ..dar sunt unele dedesubturi pe care nici oamenii din CLUJ nu le stiu si sunt convins ca nici Dumneavoastra !!!
Respect „U” CLUJ ..de la un PETROLIST !!!

fanulumocanu  •  29 august 2012, 20:01

Nu mi se pare ca stau fata in fata banii, de o parte, si istoria , traditia , de cealalta. U Cluj e o echipa de mare traditie in masura in care e de traditie Poli Iasi sau FC Brasov. Istoria lor e fara performante dar patata de vasalitati, fara suporteri numerosi dar cu galerii formate din oameni fara servici.
Stau fata in fata capitalistii fara scrupule cu reprezentantii nomenclaturistilor de pe vremuri care sunt invatati sa ia totul gratis de la Stat . Hoteluri , case de milioane de euro, fabrici … Totul gratis pentru ca li se cuvine.
Oricand prefer un capitalist fara scrupule unei beizadele agresive fara niciun talent dar cu gura mare.
Nu e normal ca CFR-ul sa-si plateasca stadionul cu milioane de euro iar U sa puna stapanire pe unul de la stat. Ca si cum asta n-ar fi suficient , mai vor si alte milioane de la stat ca sa poata fi Anamaria Prodan patroana de echipa de fotbal.

art  •  29 august 2012, 20:06

Apropo de primit cadouri de la primarie, poate ne lamureste cineva cum a primit CFR in concesiune pentru 49 de ani terenul de sub stadionul din Gruia pentru incredibila suma de 30 EUR/mp in plin boom economic, intr-o zona scumpa a Clujului + stadionul + baze sportive prin tot Clujul.

De restul afacerilor de genul Polus, Sigma , Cartierul Tineretului nu mai intreb.

xaba  •  29 august 2012, 20:21

Muresan (sau Paszkany) nu a cerut rebranduirea neutra a Cluj Arena din propria initiativa, ci a pus aceasta conditie cand CFR Cluj a fost invitata de autoritati sa joace meciurile europene pe acest stadion. Iar deductia logica al lui Tolontan, ca cererea de neutralizare coloristica a Cluj Arena inseamna ca Arpad Paszkany doreste desfiintarea U Cluj, respectiv ca il deranjeaza existenta acestui club, este fortata rau de tot.

Luciann  •  29 august 2012, 20:34

Dar primaria Clujului de ce n-a facut nimic cat a fost Walter actionar si aveau echipa!? Paszkany daca nu era ungur si investea la U in loc sa investeasca la CFR era regele Ardealului la aceasta ora! In alta ordine de idei, stadionul a fost facut din bani publici deci ar trebui sa fie utilizat in LC (daca se califica) si de CFR pt ca reprezinta Romania! Iar pista aia de atletism nu trebuia facuta, cea mai mare greseala s-a facut cu pista aia, a cui o fi fost ideea idioata!?!?

TULPAN  •  29 august 2012, 20:58

U. CLUJ LA BUZAU – ANA MARIA NEGOCIAZA 29.08 !?!

Hassbe  •  29 august 2012, 21:00

De ce va pierdeti timpul cu o paparuda?

dan  •  29 august 2012, 21:09

Cred ca pe Pazskany il doare ca insemnele lui U apar pe autobuze, insa cele ale CFR-ului nici dracu nu le baga in seama. Ce nu intelege el e ca U este clubul nostru drag, al orasului, iar el, in afara de fotbal nu reprezinta nimic pentru sportul clujean, in schimb U acopera toate ramurile sportive.

Pe Cluj Arena nu sunt insemne cu U decat la casa de bilete si mi se pare normal. Ce-l deranjeaza: ca scrie mare ABONAMENTE U si MECIURI?
Azi, maine,ne va cere sa scoatem insemnele lui U din institutiile publice,din birourile functionarilor, sa aruncam pixurile, breloacele, poate ne va impune sa nu purtam tricoul lui U, ca pe el il irita.

Pe Cluj Arena poate juca orice echipa, ca de aceea e stadionul orasului, insa acela e locul Universitatii, iar ceilalti, se vor simti mereu ca ” stand in gazda”. Memoria locului nu o poate sterge Pazskany, caci acolo s-au adunat zeci de generatii de clujeni.

HAIDE U!

calanu  •  29 august 2012, 21:16

Traditia? Ce mai e traditia astazi? Tebuie trait in prezent si in viitor! Leeds? Nottingham Forest? Deportivo La Coruna? Nokia? Kodak? Polaroid? Caseta VHS? Sau in domeniul tau: masina de scris? Rotativa? Au traditie dar nu inseamna nimic. Ce-ar fi sa scrii articolul asta pe o astfel de masina si sa-l print in 1000 de copii in loc sa-l scrii pe calculator si sa-l pui pe web? Ar fi traditional. Dar gresit.
Asa si cu U Cluj. E doar traditie. Nimic altceva. CFR e prezentul. La fel UTA sau Urziceni. Viata merge inainte. Cine se muleaza pe nevoile prezentului reuseste. Traditia nu te duce nicaieri. Move on Tolontan

numai U  •  29 august 2012, 21:19

Ce insemne viseaza? Nu exista insemne pe stadion. La ce s-a referit Pazskany? La cromatica gri in degradee a scaunelor? asta-l deranjeaza? e elegant, dar, eu ii propun sa le faca visinii si dupa sa constante ca nu e nevoie de insemne vizibile ale lui U, pentru ca locul acela ,ca atare, din parcul central, respira alb-negru !!! Orice clujean stie si simte asta. De asemenea, eu nu cred ca unui suporter CFR (suporter, nu fan ocazional) i-ar place sa joace pe Ion Moina (sic!), pentru ca e si el atasat de Gruia, cum ar fi firesc, iar pe Moina s-ar simti strain, in deplasare. Ion Moina a fost mereu stadionul municipal pe care a jucat Universitatea, echipa orasului ( era sustinuta de Primarie). Apreciez ca ne-au facut stadion si cand spun noi ma gandesc la toate echipele din Cluj, indiferent de liga, dar in afara de Cfr, cine isi permite sa joace acolo, la ce chirie au pus? Mai este asta stadionul orasului daca echipele clujene nu-si permit sa-l foloseasca?

Un Clujean  •  29 august 2012, 21:24

Cum ar fi oare ca cele 2 echipe sa devina una? CFR-U Cluj ?
Am avea numai de castigat ca oras…

razvan  •  29 august 2012, 21:24

Sunt un clujean nascut si crescut cu Universitatea in suflet si vreau sa iti multumesc Catalin pentru aceast editorial. Daca pentru a ne curata trebuie sa o luam de la capat din liga a IV a, o vom face. U cluj nu poate sa moara pentru simplul motiv ca U cluj inseamna o idee, inseamna romanism, libertate si respect intr-un oras ce ii apartine intrutotul. U cluj nu inseamna un lot de 20 de jucatori si un autocar obosit. U Cluj inseamna cu totul altceva, o chestie imposibil de inteles pentru Prodanca si dureros de acceptat pt Paskany.

bluered_sky  •  29 august 2012, 21:29

hahahahaha..superb…oltenii o sa umple stadionul!!!!

youshin  •  29 august 2012, 21:37

pacat de scandalul provocat de aceasta fiinta (prodanca)
1 pe cluj arena cfr-ul nu poate juca pt ca sunt aborbate insemnele romaniei si drapelul national
2 cfr cum spun alti ce au facut ei pt cluj -sa nu uitam 2008 tise prefectul v-a adus titlul si campionatul trecut golul frumos anulat cu sibiul (in rest sper sa calificati in cupa oraselor targurii VLAHA,LONA,SAVADISLA)

sic  •  29 august 2012, 21:40

domnule tolontan credeam ca sunteti un om destept.
o intrebare logica ar fi de ce sa existe insemnele vreounei echipe pe acea arena? ea este proprietatea vreounui club sau este a primariei? deci a orasului, intregului oras? a fost cumva ridicata doar din banii personali ai suporterilor sa proprietarilor vreounui club anume? vad ca ne intoarcem incet la vremuri mai pun senine, asta in cazul in care am plecat vreodata de acolo.

vasco  •  29 august 2012, 21:50

Asta e Romania!!!Patroni in fotbal au ajuns toti infractorii,oligofrenii si mai nou pitipoancele…Ce vreti sa iasa decit un iarmaroc al dobitoacelor,un turn babel de mahala de prost gust,un circ continuu.De fapt e reprezentarea la scara mai mica a intregii societati romanesti.sub ochii nepasatori sau avizi de spectacol al restului populatiei,sau chiar cu complicitatea ei.Sinucidere lenta dar sigura!

diana_napoca  •  29 august 2012, 22:34

Mai rar un articol scris cu atata rautate,cu atata lipsa de profesionalism si atat de tendentios,absolut incredibil!!!
Muresan a cerut stergerea insemnelor clubului pinguinilor deoarece nu au ce cauta pe un stadion construit din banii TUTUROR clujenilor!
A fost o cerere indreptatita nu una anormala,nu?
Daca nu ti se pare normal ca Primaria sa favorizeze pe U in raport cu CFR atunci care e scopul tau in afara hardaului de laturi aruncat asupra CFR?
Slab la capitolulu „deontologie” domnule Tolontan,foarte slab!
Ati scris un articol jenant,demn de un preaplecat slujitor al Stelemelei…

Van Vinken  •  29 august 2012, 22:40

Stadionul nu apartine nici unui club… Stadionul e al nostru al Clujenilor… Walter, prodanca si toti mafiotii de la bucuresti vor doar sa profite… Daca nu primesc pomana de la primarie isi iau talpasita inapoi in sud.. Ploiesti, craiova, sau in alte orase unde se poate fura…

cetateanu_neturmentat  •  29 august 2012, 23:00

„CFR poate ajunge […] pentru a treia oară în ultimii cinci ani în Liga Campionilor, formidabilă performanță!”
Formidabilă??? Peformanţă???!!!
Să te califici în grupe a ajuns să fie socotită o performanţă formidabilă?! Pentru cine sau pentru ce, domnule Tolontan? Pentru talentul de aşa-zis investitor al lui Arpad Paszkanyi?! Sau pentru mentalitatea mărunt mizeră mioritică??!
Nefericită şi suspectă exprimare pentru un gazetar care se doreşte de talie europeană!

bocmare  •  29 august 2012, 23:44

Cluj arena a fost o spalare de bani, autor pdl-tise-boc; o mizerie financiara mai mare decat stadionul. tise a facut milioane cu proiectul asta, ca sa nu mai zic de vile si cabane, cam toti clujenii o stiu, facute tot pe aceasta filiera. Superterii? sunt folositi, ca de obicei

www.jurnalultv.ro  •  29 august 2012, 23:58

dragi mei inca ceva mai ales domnului tolontan pt ca el nu stie si nu are de unde sti cum sta treaba cu cfr-ul si cu stadionul si cu pascany…. vreau sai spun eu …. pana in anul 2010 pascany inpreuna cu firmele lui a fost principalul sponsor al pdl-ului era practic sponsorul numarul 1 al pdl-ului dupa anul 2010 a renuntat sa mai fie sponsor la pdl si sa afiliat cu rus si cu psd find sponsor la psd de aceasta data unde a facut transilvania life televiziuni care acuma poarta numele pe treicourile cfr-ului daca o sa va uitati bine o sa vedeti desi aceste televiuni nu si-au scos bani investiti din contra ele merg pe pierdere asta ar fi unul la mana 2 la mana stadionul apartine consilului judetean pt ca tise prin institutia prefectului la creat acest stadion si sprijinul primului ministru pe acea vreme era boc deaceia avea tise bani sal termine ca poate nici pana acuma nu era terminat daca trebuia sal faca primaria si toti cei care vb ca sa facut acest stadion pe bani clujului e total fals sa facut pe bani intregi romani pt ca bani a scos boc si din fondul de rezerva ce-ia ce nu avea drept noroc ca na fost dezastre in acel an nici prea multe inundati incat acei bani trebuia sai cheltuiasca undeva si asa au ajuns la stadionul cluj arena… si inca un amanunt si incehi e normal ca acuma daca tise nu mai e presedinte de consiliu si e unul de la usl ei vor sa dea stadionul cfr-ului si find pascani finantator al psd-ului nu-mai ca nu poate legal sa faca transferul pt ca la mijloc e galeria universitati si ei tin blocat acest transfer si felicit casi dedica acesta viata pt acest club minunat numit u cluj la fel si eu sunt alaturi de ei pt cas suporter adevarat pt aceasta echipa …. o seara buna

zoo  •  30 august 2012, 0:09

ce interesant e cind viata virtuala ia loc celei reale. Ca suporter al lui U, subiectiv fiind, normal, am o mare problema atunci cind merg la meciuri (n-am scapat vreunul de foarte multi ani): stadionul construit din bani publici si pe care joaca Universitatea nu contine nici un simbol la vedere al echipei mele! Ok, domnul doctor Iuliu poate sa vada orice, inclusiv ca stadionul e branduit pentru U, dar chiar in asa hal de indobitocire am ajuns incit sa luam declaratiile lui drept teoreme si sa nu le verificam macar cu o privire? aratati-mi mie si celorlalti prosti o fotografie de pe stadion in care apare sigla U altundeva decit pe tabela!
la fel, il rog pe autor sa-mi spuna ce lucruri nu se pot cumpara cu bani? sint suporter fanatic al Universitatii si consider ca, din pacate, totul se poate cumpara cu bani. inclusiv noi. problema e doar pretul.

www.jurnalultv.ro  •  30 august 2012, 0:10

siinca ceva as rugaope ana mariaprodan daca tot seplange ca nu are bani clubul unde sunt cei 400 000 de mi de euro din drepturi de televizare… undes bani din reclamele de pe stadion undes bani din chirile de exploatare a stadionului undes bani care ii primeste de laprimarie aproximativ 2 miliarde de lei undes bani din bilete sa nu uitam anul trecut la meciul cu steaua au fost 30 de mi de spectatori pe stadion …. tot iese si se plange numa ca si waltar un mare excroc care sa inbogatit pe spatele universitati cluj … si va asigur ca in acesti 2 ani in care ana maria prodan are dreptul de a folosi insemnele clubului ia nici peste 2 ani tot no sa aiba bani asa zice ea dar pe la spate atata timp cat nu aduce acte doveditoare nu e credibila deloc decat o mare mincinoasa legata de mutare asta inseamna o sfidare si o tradare pe care vrea so faca ana maria prodan …

Xbotz  •  30 august 2012, 0:11

Cu siguranta U ar fi foarte bine primita la Craiova insa nu asi putea vedea U in alt oras.Cu siguranta fanii lui U ar vrea mai bine echipa in liga a 2 a decat sa plece din oras.U nu poate parasi Clujul.Ana Maria Prodan distruge universitatea.A vrut sa aiba putere a vrut sa foloseasca U ca sa aduca jucatori impresariati de ea pe care dupa aceia sa-i vanda la echipele puternice sau in strainatate.Ana Maria Prodan face rau echipei si ea si Florian Walter sunt vinovati pentru decaderea lui U.

www.jurnalultv.ro  •  30 august 2012, 0:12

domnule tolontan in politica nu exzista limite se joaca murdar si se iau de tot ce se poate sa se si foloseasca de asa ceva ….

Dragos  •  30 august 2012, 0:53

http://liviualexa.ro/2012/08/29/dincolo-de-ceata-care-invaluie-simbolul/
Un articol foarte bun despre situatia de acum de la U.

mircea  •  30 august 2012, 1:23

O sa umplem stadionul din Craiova daca o sa mute echipa dar cu un singur scop. sa strigam:”MIRCEA SANDU ESTI O MIZERIE!!!

MCB  •  30 august 2012, 2:03

zetu, de ce se chinuie unele state si investesc mult in pastrarea traditiei, culturii si implicit in monumentele reprezentative? Ce rol are coloseumul? De ce pusca mea nu-l darama sa faca un supermarket? De ce nu darma luvru, ar merge de minune un magazin de genti si parfumuri pe acolo? Dupa ideea ta, ce produce bani si are performanta cantitativa merita tot respectul. Aruncam la gunoi ce ne reprezinta, pentru ca nu avem profit.

Tolontan, „Iar la intrebarea ta, raspunsul e urmatorul: nu cred ca e normal ca Primaria sa favorizeze pe U in raport cu CFR.” , nu sunt de acord, am mers sa studiez in Cluj din cauza lui U, sa fiu mai aproape de Ei(nu club, nu patron, nu jucatori , ei= suporteri+idee), sa urmez simbolul. Prin actiunea asta, poate, consider ca U e simbolul orasului, si ca orice simbol al unui oras el trebuie sustinut,chiar favorizat. Nu o sa injur ca joaca pe stadion, pe undeva au dreptul ( reprezinta orasul momentan), dar sa nu aud de indepartarea simboulurilor ( cele fizice, ma refer) de pe un loc unde U si tot ce tine de ea s-a nascut. Oricum, sa joace steaua in stefan cel mare si dinamo pe ghencea, apoi mai vorbim.

holostencu  •  30 august 2012, 6:59

imi doresc sa posteze cineva niste fotografii cu insemnele lui U de pe Cluj Arena, caci eu ma tot duc la meciuri si nu le vad…atmosfera ii deranjeaza de fapt, si faptul ca nu au putut sa o ia pe U in loc de CFR

mihnea  •  30 august 2012, 7:42

Paszkany vrea sa refaca peluza si T2-ul stadionului din Gruia, pentru ca sunt facute pe structura metalica, fapt nepermis de noile norme Uefa. Vor intra in santier in Gruia, deci au nevoie de stadion unde sa joace atat in campionat, cat si in grupe. In aceste conditii, nu ma mira atacul impotriva noastra si incercarea lui disperata de a ne alunga din orasul nostru. U s-a nascut si crescut in Cluj, insa acum, din cauza unor oameni si a intereselor lor personale, luam drumul pribegiei. AMP este o ipocrita. Nu-i pasa de Universitatea, ii pasa doar de reality-showul pentru care primeste zeci de mii de euro. Daca n-ar fi presedinta de club, n-ar exista nici reality show, doar ce sa areti despre ea? cum merge la coafor si mall? Cu cat e mai palpitant, cu atat creste si ratingul. Simpt un profund dezgust fata de ea si ma minunez in fata declaratiilor ei, monument de stupizenie.

Cum poate un om sa spuna: in Craiova oamenii iubesc fotbalul, deci, hai ca le duc o echipa si ma vor sustine?! Cum poate sa ne umileasca spunand: doi ani de zile fac ce vreau cu numele si insemnele lui U? Adica pozeaza in patron? pai ea nu detine nicio actiune la Universitatea! Asta sa nu mai spun ca declaratie in sine e de o aroganta iesita din comun. Sa o vad plecata odata din Cluj, ca nu o mai suport.

Vad ca tot mai multi comenteaza ca Primaria favorizeaza U si se plang ca CFR-ul nu-s favorizati in egala masura. O mare minciuna. Primaria nu sprijina U, primaria sprijina sportul clujean, care (in afara de fotbal, unde exista si Cfr) este reprezentat de sectiile clubului Universitatea. La fotbal nu s-a alocat suma prevazuta atat pentru U cat si pentru CFR (atentie!) pentru ca legea nu permite ca o primarie sa sponsorizeze doua cluburi locale ce practica acelasi sport. De aceea-s banii blocati, ca Pazskany ar iesi ca un taur furios daca jumatate din suma pentru fotbal ar ajunge in conturile lui U. Omul asta ne vrea raul, dar noi tot vom supravietui. Spunea ca vrea sa faca din CFR un brand european, reprezentativ pentru Europa de Est. El inca n-a castigat lupta cu U, pentru ca strict pe plan local, brandul Universitatii este mai puternic, avand de partea sa traditia indelungata. De asta ne vrea distrusi.

Ido  •  30 august 2012, 8:27

Declaratiile lui Muresan, spuse doar ca sa imflameze spiritele, ascund de fapt adevarul. Ei nu vor sa joace pe Cluj Arena, caci pe langa cei 20.000E/ meci ar avea de pierdut si 30% din valoarea biletelor vandute, bani ce ar intra in contul societatii ce adminstreaza Cluj Arena, conform contractului. Daca CFR-Basel s-ar fi desfasurat pe Cluj Arena, Paszkany ar fi dat 60.000E , din care 20.000 chirie si 40.000E din bilete (am inteles ca a incasat 120.000E din biletele vandute). De asemenea CJ primeste si 50% din valoarea reclamelor de pe stadion.

AMP a mutat U in cateva zile prin vreo 5 orase. Nu cred ca se va opri ( la nivel declarativ) la Craiova, mai lasati-o o zi si vedem ce va mai abera. Mai intai a spus Bistrita, apoi Ploiesti (stadionul Astrei), apoi Bucuresti (stadionul din regie), apoi Medias (unde a spus ca nu crede ca suntem doriti), iar mai nou Craiova. Pe pariu ca mine va spune Piatra Neam, ca sa faca tot turul Romaniei.

E dureroasa situatia, cum am ajuns la mana unor astfel de oameni (Walter- care a distrus clubul si AMP- care a venit pe post de lichidator)

dorina  •  30 august 2012, 9:26

Domnule draga Tolontan, interesanta viziunea d-voastra, dar va intreb eu, care sunt clujeanca, de ce nu va intrebati oare de ce Primaria noastra, cu vajnicul domn Boc la carma, care le-a promis fanilor lui „U” sprijin, sa le mai lase din chirie, dar vedeti, alegerile au fost, in campanie le-a promis, ei l-au votat, dar acum nu-l mai intereseaza. Daca d-voastra ati fi fost obiectiv, ati fi scris si despre acest lucru. Ce spuneti, de ce nu implicati si Primaria Cluj,alaturi de „ceilalti factori” care sunt vinovati de starea actuala a echipei?

Zoltanul  •  30 august 2012, 9:40

Nu vad unde se intalnesc mutarea lui U la Craiova cu stergerea simbolurilor de pe Cluj Arena. „A cerut Muresan sa indeparteze insemnele? Da. In numele lui? Nu.” Te intreb eu: Am cerut eu sa se construiasca din banii mei Cluj Arena. Nu. In numele cui s-a construit atunci? In numele Securitatii! De ce nu l-au lasat pe Paszkany sa preia echipa? Pe U au reusit sa o transforme din simbolul romanismului ardelean in material de propaganda politica sau nationalist extremista – in functie de cum o cerea situatia. Azi o parte insemnata din galeria lui U poarta o ura, sora cu xenofobia, impotriva CFR-ului – simbol al ungurilor din oras si din Transilvania (din fericire nu e doar atat – e simbolul pe care l-au imbratisat oameni normali, obisnuiti, fie ca-s romani, fie ca-s unguri). In ochii lor un roman ceferist e un tradator! Cand 10.000 de oamenii urla, de le pleznesc timpanele, pe Cluj Arena: Afara cu ungurii din tara – eu trebuie sa-mi platesc taxele sa fie bani pentru finantarea lor?!? Numai si pentru acest motiv, U nu este doar o „rusine” fotbalistica. E mult mai mult de atat. PS: Ai observat sper ca nu am amintit de jandarmul nenorocit pe viata!

Kuki  •  30 august 2012, 11:05

Tolo ai abordat un subiect sensibil dar cred ca nu ai dreptate. U a jucat si returul trecut pe Cluj Arena cu Walter finantator, media spectatorilor la un meci a fost intre 5000 – 8000 de spectatori (vezi meciuri cu Steaua, Dinamo + 2 cu CFR cu peste 20000 de spectatori). Facem un simplu calcul, 20 de ron (media pretului unui bilet, ca nu intram gratis noi contribuabili si chiar ma bucur sa dau 20-35 ron pe un meci chiar daca nu ma scot banii afara din casa) X 7000 spectatori ii cam 30500 Euro de meci(nu calculam sponsori, reclame pe stadion, etc.). Chiria ii mare pe Cluj Arena, dar poti face profit frumusel cu meciurile de acasa daca ai echipa buna(sau macar sa nu aduci bani de acasa pentru chirie). Nu din cauza stadionului a plecat Walter, de aceea te rog sa cauti adevarul (esti printre cei mai buni ziaristi sportivi de ancheta, probabil cel mai bun), ii usor sa dezlegi misterul. De ce spun ca nu ai dreptate, ii ca CFR are stadion (poate nu de optimile CL dar de grupe ii perfect), de ce saracia le trebuie lor sa joace pe un teren unde platesc chirie? 18000 sa fie in Gruia ca aseara cu Basel in meciurile de acasa din grupele CL si ii reteta perfecta financiara. La pretul pachetului care o sa fie cel mai mic intre 250-300 ron (3 meciuri), fa un calcul cu 18000 spectatori si vezi cam ce bani scot. Ii putem banui de multe pe cei de la CFR (unguri, sovini, antiU, catalani, basci, etc.) dar un lucru ii sigur nu is PROSTI deloc, ba dimpotriva. Restul ii tam-tam, te rog dezleaga misterul WALTER, nu cred ca ii greu, in maxim o luna de munca ne spui si noua cum sta treaba cu Walter, Prodan si Marginean si cu U mutata la Bistrita, Ploiesti, Craiova sau Miami. PS sa nu uitam ca ungurul, spurcatul sau cum o mai fi facut Paszkany asta, prima data a vrut sa finanteze U nu CFR (lumea uita repede), ma intreb unde era U acuma daca se intampla asta, tu nu?

suedezu  •  30 august 2012, 11:11

chiar in Cluj toti tin cu U ? nu cred ! au 3000 de spectatori in cel mai bun caz,astia sunt si cei mai necivilizati din ardeal prin manifestarile lor se comporta ca cei de la steaua si rapid !din banii publici faci discriminare ? unde s-a mai pomenit asa ceva ?doar in Africa de sud mai era asa ceva acum 25 de ani! O rusine la adresa Clujenilor care se manifesta in acest fel,undee este toleranta ? ce performante are U Cluj ? o echipa mereu favorizata de comunisti !de ce nu se scrie de asta ? acuma cand se investeste la CFR sunt facuti in toate felurile fiindca au rezultate,invidia e mare ,doar asa e la romani in loc sa se bucure de performantele CFr-ului

uist  •  30 august 2012, 12:37

http://buletindecluj.wordpress.com/2012/08/30/30-august-ziua-rusinii-nationale/

omu rau  •  30 august 2012, 13:13

tot vad aici ca cei de la u spun ca nu vine investitor la echipa din cauza lui paszkany. cat de naiv sa fi sa spui si sa crezi asa ceva???

clujean  •  30 august 2012, 13:23

Doar cateva cosideratii la ce comentarii am citit pana acum: eu nu stiu cati dintre cei care comenteaza pe aici au pus piciorul pe Cluj Arena. Toti scrieti tampenii: stadionul nu este branduit cu insemnele lui „U”. La tribuna oficiala exista doar 2 mici insemne cu „U” si poate or mai fi cateva colante pe ici pe colo. Alea, la nevoie, se dau jos in 5 minute.
Si mai vreau sa le raspund pe scurt cfr-istilor: nu noi, u-istii, ci voi cfr-istii aveti o aroganta de neimaginat si o ura viscerala fata de „U”. Intr-adevar, multi spun ca voi sunteti mai mult pe net si mai putin pe stadion. Faptul ca ACUM mai suntem doar 2-3000 care mergem la meciuri se datoreaza exclusiv acestei parasute numite AMP. Ganditi-va doar ce a reprezentat cfr-ul pana acum 5-6 ani (NIMIC !!!!!!!) si ce a reprezentat „U” in ultmii 90 de ani. Aia cu „CFR 1907” e o simpla „facatura” de-a lui Paszkany. Pana nu a venit el sa investeasca in echipa ati fost un ZERO. Da, stiu ca sunt importante trofeele. Pentru noi nu e nimic mai important decat simbolul, traditia, istoria, onoarea. Restul chiar ca e can-can.

raluca  •  30 august 2012, 14:02

Sunt suporter al Universitatii Cluj. Ii rog pe domnii Muresan si Paszlany sa-mi spuna si mie unde sunt acele insemne ale lui U pe stadion? Ei au fost vreodata pe arena din Cluj sau vorbesc dupa cum ciripeste KVSC-ul? Stadionul e neutru, pana si cromatica aleasa este una neutra (gri). Declaratia lui Muresan este pura rautate. L-am ascultat ieri pe Paszkany si la radio si am senzatia ca vrea sa fie rugat insistent de CJ ca echipa finantata de el sa joace acolo. Il vrea pe Uioreanu in genunchi. Bineinteles, Uioreanu executa! Chiar atat de mult ne uraste domnul Arapad Paszkany incat nu suporta un autocolant cu U? Atat de mult ne uraste si domnul Muresan?

dani  •  30 august 2012, 14:08

Acum vreo 3 ani o mana de oameni au iscat un scandal imens cerand scoaterea icoanelor din institutiile publice (inclusiv unitatile de invatamant) ca vezi Doamne, statul e neutru si iconita aia mica ii irita teribil. Acum, vin Muresan si Paszkany si cer scoaterea unor autocolante cu U de pe stadion si probabil, vor solicita si scoaterea lor de pe unele mijloace de transport in comun, ca acelea sunt publice, n-au voie sa faca reclama la un club privat. Intotdeauna se vor gasi minoritari care sa-si reverse frustrarile pe vointa majoritatii. Am vazut aici un comentariu prostesc, apartinand unui suporter CFR, care reclama culoarea scaunelor. Chiar si pe acelea nu le suporta Paszkany?

Comentează