”U” Cluj la Craiova

Potrivit propriului președinte, clubul lui Arpad Paszkany a cerut Primăriei din Cluj să șteargă insemnele lui „U” Cluj de pe stadionul Cluj Arena și atunci, poate, mai vedem, cine știe, CFR va evolua în Liga Campionilor pe cea mai frumoasă arenă din oraș.

miercuri, 29 august 2012, 3:52

Potrivit propriului președinte, clubul lui Arpad Paszkany a cerut Primăriei din Cluj să șteargă insemnele lui „U” Cluj de pe stadionul Cluj Arena și atunci, poate, mai vedem, cine știe, CFR va evolua în Liga Campionilor pe cea mai frumoasă arenă din oraș.

Dar de ce se grăbește? Conform ultimelor declarații ale Anamariei Prodan, „U” Cluj se poate muta numaidecît la Craiova, „pentru că acolo oltenii mi-au promis că umplu stadionul, iar Primăria va cere o chirie rezonabilă, nu ca la Cluj!”.

Uite cum se rezolvă treburile! Rivalul și finanțatorul lui „U” pun mînă de la mînă ca să desființeze echipa. Sau e doar o amenințare a vedetei TV, care se gîndește că poate schimba istoria și tarifele de chirie dacă pune un alt reflector pe ea?

Și, totuși. Ce uriașă încărcătură simbolică are încă „U” de vreme ce Paszkany, care e, fără îndoială, cel mai priceput investitor din fotbalul nostru de la Revoluție încoace, e preocupat de o echipă care abia se ține pe picioare! Din punct de vedere fotbalistic, „U” e o rușine. Prezentul e dizgrațios, în primul rînd, în raport cu propria tradiție.

Mult mai valoroasă, CFR poate ajunge, diseară se statuează, pentru a treia oară în ultimii cinci ani în Liga Campionilor, formidabilă performanță! De ce o deranjează pe CFR antica „U”, un piticot cu șapcă afumată față de campioana României? Oare pentru că există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani?

Cît despre Anamaria Prodan, aceasta e vedetă la Antena 1 și, indirect, la Steaua, două televiziuni, înainte de orice. Se vede treaba că mai are nevoie de încă o scenă, Craiova e excelentă la așa ceva, Clujul n-o mai încape, și, urmărind goana ei după audiență, te gîndești dacă spirala aceasta a faimei căpătate dintr-o dată are altă limită decît cerul gurii televiziunii care ne-a înghițit pe toți.

Comentarii (112)Adaugă comentariu

Clujean 100%  •  29 august 2012, 16:06

si inca ceva …avand in vedere ca vorbesti fara tine, ION MOINA nu exista, poate ar trebui sa dai informatii complete. ION MOINA s-a daramat si CLUJ ARENA s-a facut din banii orasului si contributiilor locuitorilor ( microbisti sau nu). Cine plateste are drept de joc. Moral este locul echipei U, si asa va fi mereu. Fiecare echipa apartine d eun loc, dar asta nu inseamna ca in momentul in care una din ele joaca in EUROPA SI REPREZINTA ORASUL NOSTRU nu poate juca pe un stadion pe care in campionat joaca altcineva. CFR SI U INSEAMNA CLUJ.

radu_pnt  •  29 august 2012, 16:08

Ce sa mai…ce se intampla in fotbalul nostru..e deplorabil…de la Steaua, Dinamo si Rapid, trecand pe la Otelul,Vaslui, Ploiestii vechi si noi…neuitand nestematele Urziceniului, Politehnicii Timisoara sau a Juvetilor din Craiova si o parte a Clujului…toti si-au pierdut mintile..ma intreb daca nu cumva Satana s-a lepadat de Becali si a intrat in toti conducatorii astia…sau…poate ca nu s-a lepadat..dar totusi…

Hink  •  29 august 2012, 16:09

1) CFR inca nu e calificata in grupele CL. Mi se pare pueril sa vorbim la modul atat de relaxat ca ar fi deja calificati.
2) Primaria nu are cum sa isi permita sa finanteze o echipa si nici nu are avea voie sa devina co-finantator al mediului privat gen cuma fost la Timisoara.
3) Chiria respectiva este discutabila in masura in care ar fi vorba de un profit mare al autoritatilor…daca prin ea se acopera doar costurile serviciilor, reducerea ei devine un subiect delicat.
4) Daca exista o anumita rautate din partea CFR-ului fata de U sau chiar o dorinta a desfiintarii lui U, acest fapt ma dezgusta.
5) Ideea cu mutarea clubului in alt oras este rasuflata. Povesti de genul ca oltenii ar umple stadionul mi se par idei aruncate strategic. Craiova a facut atata galagie pentru salvarea Universitatii si acum sa preia un alt club din mers..e aiurea si nu cred in asa ceva.
6) Se certifica ideea ca U Cluj, ramane un club cu nevoi, la limita supravietuirii si asta ii creeaza o anumita simpatie.

Ce nu inteleg …rostul unui om ca si aceasta Prodan, la U…este un experiment care nu are ce sa aduca bun pentru club, pt ca ea este un mercenar si este o „saraca” pt pretentii atat de mari.

zetu  •  29 august 2012, 16:12

Domnule Tolontan, oare nu e absurd ca statul sa sustina cu bani o echipa falimentara precum U, si sa ignore o echipa care face performanta precum CFR? De ce CFR-ul a putut sa investeasca zeci de milioane de euro intr-un stadion darapanat, iar statul a fost dispus sa dea pana-n 30 de milioane de euro pentru a construi un stadion pentru o echipa care n-a participat si nu se intrevede vreo speranta sa participe in vreo cupa europeana.

U  •  29 august 2012, 16:14

S-a ajuns prea departe! Pur si simplu prin declaratiile acestei playboite se incita la ura si violenta… cel putin asa vad eu lucrurile… cu nonsalanta a declarat faptul ca „daca suporterii tin asa de mult la Universitatea, MA vor urma oriune in tara” ! Minte uratania intr-un hal fara de hal – nu a vorbit cu dl Padureanu despre mutarea echipei la Bistrita (fapt dovedit) si acum spune ca a primit MII DE MESAJE din partea suporterilor Stiintei ! INCREDIBIL CE NESIMTITA !!!

jalemare  •  29 august 2012, 16:16

CFR a facut pentru Cluj ceea ce nu cred ca va reusi U sa faca vreodata. nu inteleg ce a fost in capul oficialitatilor de acolo, care au construit un stadion pe banii contribuabililor, sa puna stema lui U pe stadion. CFR a castigat ultimele 3/5 campionate, are doua participari in UCL(sa speram ca vor fi trei dupa meciul cu Basel) asa ca ceea ce a cerut Paszkany are legatura mai degraba cu bunul simt decat cu ce nu poate cumpara.pentru meciul de diseara au vandut toate biletele si sunt convins ca pe langa astea ar mai fi umplut inca un stadion ca si Cluj Arena. asta ne arata ca iubitorii de fotbal isi doresc performanta iar clujenii sunt alaturi de CFR care este,cel putin in ultimul timp, echipa fanion a orasului. Bafta CFR!!! Hai Romania!!!

radu  •  29 august 2012, 16:19

D-le Tolontan! Ca un jurnalist obiectiv care ar trebui sa fiti, trebuia sa mai precizati ca Cluj Arena este un stadion construit din BANI PUBLICI si nu din banii privati ai clubului „U”. Adica, stadionul e construit din banii tuturor clujenilor: suporteri ai lui CFR, U, Sanatatea Cluj, ba chiar si din banii celor care nu sunt absolut deloc interesati de fotbal. Deci, de ce un stadion public sa fie brenduit cu insemnele unui Club privat? De ce un stadion public sa poata fi folosit doar de un club de fotbal? Dumneavoastra va intrebati: „Oare pentru că există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani?”…Eu va intreb: De ce „un piticot cu șapcă afumată” sa beneficieze de exclusivitate la stadionul contruit si din banii altora? De ce National Arena nu este folosit exclusiv de nationala Romaniei? De ce pe acel stadion nu chiriasii sunt cei care pun conditiile si stabilesc exclusivitatile? Prodanca vrea si exclusivitate, vrea si chirie mica, vrea si sa isi desfasoare afacerea privata doar pe bani publici…. Asa ca v-ar prinde bine putina obiectivitate, ar banuiesc ca nu pentru asta sunteti platit….

Forza Stiinta  •  29 august 2012, 16:21

CIRC!! CIRC!! Si uite asa dispar echipele de traditie din Romanica… Decat o struto-camila la Craiova… prefer adevarata Universitatea Craiova, chiar daca numai in amintiri. „U” trebuie sa ramana la Cluj, doar acolo poate fi iubita si sustinuta sa faca performanta! Restul e cancan!

Calul  •  29 august 2012, 16:22

Nici un ardelean cu bani nu vainvesti la U fiindca aceasta e o UNEALTA a bucurestilor. U nu afost infiintata PENTRU ceva CI IMPOTRIVA cuiva.Aici e diferenta. U are valoare doar cand e vorba de impiedicat CFR. In rest se imtampla precum acum, o echipa uitata de fosta securitate….

falfan  •  29 august 2012, 16:22

iar se supara „doamna” pe voi

electoru’ neturmentat  •  29 august 2012, 16:22

Fara nici o indoiala, dupa modelul mentorului ei, becali, isi inchipuie ca dupa ce o sa dispere lumea cu telenovelele ei temb@le, o sa se aleaga presedinte. Doar stie sa conduca 🙂

CL”U”JEAN  •  29 august 2012, 16:24

Cea mai fr”U”moasa echipa din lume cu cea mai fr”U”moasa istorie!

Aurel Guga-primul capitan al echipei nationale de fotbal a Romaniei!
Gratian Sepi 2 – cel mai tanar capitan din istoria echipei nationale de fotbal a Romaniei!
Este prima echipa de fotbal din Romania care a avut un imn,acesta a fost compus in perioada in care a refuzat sa joace in campionatul ungariei (unde a jucat kac ferarul bine mersi) preferand sa plece la Sibiu,un gest considerat ca fiind unul din cele mai frumoase din istoria fotbalului romanesc!
Unul din regretele marelui Gicu Dobrin consemnate in ziarele de sport era ca nu a jucat la Universitatea,cea mai iubita echipa din Romania!
Zoltan Ivansuc – Cronicarii vremii l-au numit ultimul romantic al gazonului.Fostul său antrenor, Constantin Teașcă, l-a catalogat drept „foarte mare fotbalist, căruia nu-i place fotbalul!”. Zoltan Ivansuc, legenda Universității născută în potcoava de pe malul Someșului,a refuzat in anul anul 1965 un transfer la Real Madrid,considerat poate cel mai talentat jucator din istoria clubului a imbracat tricoul alb-negru de 185 de ori reusind 41 de goluri.!
Mircea Luca- a jucat numai la “U” in perioada 1932-1957, a fost medic ORL-ist, profesor universitar iar dupa incheierea carierei de jucator a ocupat functia de presedinte si antrenor la “U”!
Remus Campeanu-a jucat in perioada 1960-1975 numai la “U” si numai in prima divizie fiind capitanul echipei care castiga cupa Romaniei in 1965!
Dan Anca –a jucat numai la “U” 318 meciuri,participand la Cupa Mondiala din Mexic in 1970 cu nationala Romaniei!

Ion Moina -dublu campion national la atletism in proba de 100 si 200 m.In 1946 a stabilit un record in proba de 100 m (10,4 secunde) record doborat abia dupa 21 ani.A participat la saptezeci concursuri internationale, a fost de 27 campion al romaniei stabilind 33 recorduri nationale.A castigat 5 medalii de aur la Balcaniada din 1946.!

Horia Demian- a fost considerat inventatorului baschetului spectacol,a adunat 165 selectii la echipa nationala!

Vasile Bogdan –de 10 ori campion national la decathlon,6 titluri de campion balcanic, avand un record stability in 1971 valabil si in ziua de azi.A activat din 1964 numai la “U”!

Zorgo Eva- A participat la 3 editii ale Jocurilor Olimpice, a obtinut locul 1 in 1979 la Cupa europei la atletism.A fost de 12 campioana nationala si de 3 ori campioana balcanica.A stabilit 14 recorduri nationale, ultimul nefiind doborat de nimeni in perioada 1980-1998 !

Pompiliu Stoichitescu-campion national triplu salt!

Cornel Porumb- de 3 ori campion national la saritura in inaltime!Polo- titlu national in 1954,vicecampioana in 1962 ,in perioada 1951-1959 a obtinut de 8 ori locul 3 !

Volei feminin- a obtinut in perioada 1981-1987 5 tilturi nationale.Magdalena Pala Jerebie a fost de 7 ori cosghetera ligii 1, a fost de 2 ori inclusa in cel mai bun lot al Europei,de 6 ori desemnata cea mai buna voleibalista din tara adunand peste .350 selectii in echipa nationala !

Baschet feminin –a obtinut 11 titluri de campioane nationale primul in 1981.In anii 1986 si 1987 a obtinut locul 3 in Cupa Campionilor Europeni!

Volei masculin –campioana nationala a Romaniei in anii 1995 si 1996, vicecampioana nationala in anii 1996 si 1997,castigatoarea Cupei Romaniei.in anul 1996 .In acelasi an 1996 a obtinut locul 3 in Cupa Campionilor Europeni!

Baschet masculin- a obtinut 4 titluri de campioni nationali in anii 1992,1993,1996 si 2010.A avut in echipa pe Ghita Muresan,sportive care a jucat numai la “U” si care este singurul roman care a jucat vreodata in NBA!

Rubgy-a obtinut de ori locul 2, a jucat 4 finale de Cupa Romaniei si de alte 4 ori pe locul 3!

Handbal masculin- a jucat finala Cupei Challenge in anul 2007 pierduta la mustata, a obtinut 3 titluri de vicecampioane nationala in ultimii ani fiind devansata doar de formatia din Valcea!

Judo feminine- Alina Dumitru aur la Olimpiada de la Beijing!

Maria Cioncan – bronz la proba de 1500 m in cadrul Olimpiadei de la Atena!

forza cfr  •  29 august 2012, 16:24

paszcany nu a cerut sa se stearga nimic. pe stadion nu sunt insemnele lui u, daca ignoram negrul sinistru din zona vip e chiar neutru. muresan a inventat motivatia asta stupida in conferinta de presa dar adevarul e ca nu renteaza economic vorbind cand ai masina ta personala sa inchiriezi dubitza primariei.
inafara de traditionala ura a miticilor gspisti nu-i chiar nimic in articolul asta de fapt.
PS daca paszcany cumpara pe u acum erati toti anti uisti

Cristian  •  29 august 2012, 16:28

Intrebare de baraj Catalin : Nu era mai simplu pentru AMP daca se ducea din prima la Craiova si cumpara o echipa locala sau altfel fiind spus facea demersurile necesare pentru reinfiintarea U Craiova? Ce sens are o masura de genul,si mai ales sa muti o echipa din centru tarii tocmai in S?E ca si cum ai muta Poli Tm la Bacau sau Petrolul la Oradea. Mi se pare o imensa prostie,ar trebui sa lase Universitatea Cluj stimata d-na Prodan pentru a o prelua un investitor serios,potent financiar pentru ca U sa fie macar ce-a fost in ultimii 2 ani!

Cu stima
Cristian

b  •  29 august 2012, 16:28

La Craiova? Si cine va incuraja pe „U” Cluj la Craiova?
Sau chiar crede cineva ca „Universitatea Craiova” se poate inlocui asa, cu una, cu doua?

Ion  •  29 august 2012, 16:29

Cateva idei, stiu ca le sti dar vad ca vrei sa induci lumea in eroare.
1. Stadionul nu mai e Ion Moina e Cluj-Arena.
2. Stadionul Cluj-Arena a fost construit de catre CJ Cluj-Napoca nu de catre clubul U Cluj-Napoca.
3.U Cluj din cate stiu plateste chiria pentru fiecare meci , nu plateste chiria pe luna, de aici poti trage ce concluzii vrei.
4.Ce parere ai avea daca National Arena (alt stadion facut pe bani publici si inchiriat doar la meciuri) ar fi branduit tot timpul de catre o singura echipa (ex:Steaua/Dinamo/Rapid).
5.Chiar la modalitatea ca AMR sa fie „omul” lui Arpi nu s-a gandit nimeni din prietenii mei pana acum.

ucv  •  29 august 2012, 16:30

dute naibii de dementa . asta mi-ar mai trebui . sa vad u cluj in locul u craiova . esti dementa rau frate. si cine naiba ti-a promis tie ca iti umple stadionul nebuno? poate mititelu si cu primarita . stai in banca ta .

RASKOLNIKOV  •  29 august 2012, 16:30

ANTE-POSTUM: Cand te gandesti ca U le-a facut CFR-istilor cadou ultimele campionate…
–retine un lucru: cfr are mai multi suporteri pe net, decat pe stadion. beneficiile ip-ului mobil. asteapta-te la o ploaie de invective visinii.
–ce face paszkany duce cu gandul la o teorie a conspiratiei. spuneau unii nebuni ca cfr este o rotita, care sa faca in asa fel ca in acest fenomen numit fotbal, tot ardealul sa se simta reprezentat de o echipa cosmopolita. dar le sta in cale o sapca neagra, mama ei…

alex  •  29 august 2012, 16:30

Vad ca nimeni nu arata, „moderatorii” Prodancai sunt un fel de prepusi ai acesteia, ca nu se poate schimba locatia terenului peste noapte, in timpul campionatului, nimeni nu o intreaba despre cine e patronul „U” Cluj (se joaca tot cu Romprest-ul lui Walter pe tricou), nimeni n-o acuza pentru antamarea telefonica a jucatorilor Bistritei inainte de meciul direct! Pana unde se poate merge? Oare sotul sau nu beneficiaza de relatiile vadite ale sotiei cu diversi jucatori ai echipelor adversare Stelei?

Bombonel  •  29 august 2012, 16:31

Foarte bine. In oltenia cu u pe veci.
Impozitul meu, ca fan CFR, merge pe banci vopsite cu brandul U. ESCROCHERIE MARCA romania.Toti suntem egali in drepturi scrie constitutia romaniei dar ea nu se aplica la KOLOZSVAR.

Karpatwolf  •  29 august 2012, 16:32

Sunt craiovean si-mi doresc mai mult decat orice sa revad Universitatea jucand din nou pe Oblemenco. Dar vreau Universitatea mea. Respect sepcile rosii, dar nu as accepta asa ceva daca ar sta in puterea mea. Cataline, ai subliniat perfect: „…există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani.” Aceasta, sa-i zicem, doamna Prodan nu realizeaza ce inseamna UCraiova pentru olteni, nu realizeaza ca din punct de vedere sportiv macar, Craiova nu e manelista, asa ca dansa nu se integreaza aici. Si nimeni altcineva. Iar daca cineva isi inchipuie ca Stiinta nu mai exista pentru ca momentan nu joaca, se inseala amarnic. Daca n-au avut atitudine, macar respect sa aiba oamenii din fotbal fata de durerea noastra: sa ne lase in pace!

titi  •  29 august 2012, 16:35

Superr articol!

un razgandit  •  29 august 2012, 16:36

Multumescu-ti tie Doamne ca nu a venit bip-bip-bip „vedeta TV” in Giulesti. Om avea noi multe „boli” dar de asta am scapat 😀 Condoleante sincere sepcilor rosii. Nu mi-au fost prea simpatici de-a lungul timpului, pentru ca nu au dovedit „neatarnarea” de care dau dovada acum, insa ai perfecta dreptate cand scrii „Ce uriașă încărcătură simbolică are încă “U”. Ce se intampla acolo nu poti dori nici dusmanilor (cu doua exceptii :)))

Mdea  •  29 august 2012, 16:36

Tolo, daca ai veni prin cluj si vedea ca cei de la u au pus postere si pe toaletele de la Cluj Arena. Nu e normal sa mergi sa joci pe un teren public in conditiile respective. Adica pana si UEFA interzice simbolurile care nu sunt direct legate de competitia UCL. Daca ar juca pe stadionul personal al unei echipe ar fi aberanta o astfel de cerere. Dar te rog eu fi un pic rezonabil. Ii normal ca de la Buc nu se vad lucrurile astea. Merci fain!

the.workaholic  •  29 august 2012, 16:39

Chiar asa! De ce-i deranjeaza pe ceferisti ca pe un stadion construit in exclusivitate din bani publici sunt expuse insemnele unei echipe anume? Credeti ca stelistii s-ar supara daca pe Arena Nationala s-ar pune la intrare o stema cu 2 caini rosii? Sau suporterii lui Tottenham ar comenta ceva daca pe Wembley ar fi arborate steagurile celor de la Chelsea?

gica  •  29 august 2012, 16:40

Unde ati citit ca Paszkany a cerut sa se stearga insemnele celeilalte echipe?Va rog sa-mi dati sursa…..l-am auzit pe Muresan ca nu vrea ca CFR sa joace acolo pentru ca este branduit cu insemnele rivalei.Eu n-am auzit ca patronul sa se pronunte in aceasta chestiune.
Apoi v-as intreba daca este corect ca functionari ai statului sa se foloseasca de pozitia lor si stadionul in final sa para proprietatea lui(a rivalei)cu toate ca este construit din bani publici?Acum cateva luni CFR nu avea voie sa se gandeasca la posibilitatea sa joace pe un stadion public……acum este invitata ,dar dupa ce-a fost jignita prin toate actiunile din trecut.

cristian  •  29 august 2012, 16:47

Inainte de a insinua ceva, haide sa plecam cu totii de la realitatea ca ambele echipe apartin orasului. Si este loc pt amindoua, fiecare cu suporterii sai, fara a exista ura.
Realitatea trista este ca oricit de frumos, nou , modern ar fi, Cluj Arena este redundant. CFR ca si club cu potenta financiara are infrastructura de care are nevoie iar U nu-si poate permite chiria unui asemenea stadion.

valentin0001  •  29 august 2012, 16:49

In Craiova doar Stiinta. Nu vrem alte echipe la Craiova, mai bine stam fara fotbal decat sa fie alte echipe . Forta Stiinta!

adi  •  29 august 2012, 16:51

ideea e in felul urmator.
U e tot a lui walter prin interpusa.
ea face scandal sa primeasca bani
prost nu e cine cere, e cina da.
ar fi chiar culmea dupa ce walter a falimentat intentionat propria companie, sa primeasca acum ajutor de stat.
pai ori suntem capitalisti ori nu mai suntem

Cristi  •  29 august 2012, 16:51

Anamaria Prodan: „La cît iubesc oltenii fotbalul, mă gîndesc să mut Universitatea Cluj la Craiova! Sînt dispusă să merg de mîine acolo”
Sa-i spuna cineva ca oltenii iubesc fotbalul si Universitatea Craiova nu fotbalul si Universitatea Cluj.
eu propun sa mute echipa la Miami si apoi sa faca un realtity show si sa-l transmita pe Trinitas TV

alex  •  29 august 2012, 16:56

Tolontane, daca tot faci articole de genul asta, de atac la persoana, atunci de ce nu scrii de intelegetea dintre Prodanca si Walter??? Prodanca nu a preluat nimic de universitatea, ea e de forma aici, e marioneta lui Walter, care mai asteapta pana la iarna sa intre banii din drepturile TV si dupa aceea isi baga picioarele cu totul in clubul asta. Scrie ca Walter e finanatator la DOUA ECHIPE in aceeasi divizie…Aici nu e nicio neregula/

steff  •  29 august 2012, 16:59

Nu as da niciodata un stadion de fotbal cum este cel al cfr-ului pe stadionul multifunctional cu pistade atletism pe care joaca U. Nu inteleg de ce exista acest jind pentru acel stadion

Mircea B  •  29 august 2012, 17:08

Afirmatiile sunt corecte dar din nou vad prea multa emotie in descrierea situatiei.Sunt „U”-ist de cand ma stiu,echipa s-a invartit in general prin mijlocul clasamentului cu ambitii declarate de mai bine,din pacate foarte rar materializate (vezi Cupa Romaniei).In acest context afirmatia ca din punct de vedere fotbalistic „U” este o rusine e putin exagerata.Din pacate „U” este in situatia asta pentru ca a fost „cumparata” de Walter in urma unei judecati pragmatice care are in centru banii si profitul .Nu i-a iesit si acum o face praf,o distruge programat urmarind profit si din vanzarea pe bucati a ce a mai ramas,ca pe o rabla dusa la dezmembrari.AnaMaria Prodan a venit la „U” pe post de lichidator pus si agreat de Walter,n-are nici o treaba cu spiritul lui „U” sau cu traditia clubului,isi face treaba si se da in spectacol pentru ca asa e invatata,sa-si vada moaca pe sticla.Din pacate fanii lui „U” au raspuns la toate astea in mod exagerat emotional,sperante la incepu,huiduieli pe urma! Fapte si nu vorbe! Cu astfel de indivizi trebuie sa reactionezi concret si adaptat situatiei!Walter zis si „Buscarie” trebuie sa plateasca si nu cred ca va mai trece curand prin Cluj fara paza armata.S-a plans ca nu l-a omenit nimeni in Cluj si asta trebuie sa-i dea de gandit,noi ardelenii
suntem putin mai inceti da smitim talharii imediat cand incep sa dea tarcoale.Cat despre sluga cu freza de matura,nu te juca cu ce nu esti invatata! Oamenii cu bani din Cluj care iubesc pe „U” trebuie sa actioneze acum si planul acela de care s-a auzit,10 oameni de afaceri sa puna fiecare cate un milion iar Consiliul sa-i ajute cu anularea chiriei pentru stadion pentru un numar de ani ,trebuie sa fie pus in practica.Toata lumea are de castigat si in primul rand Clujul si clujenii sa nu ne facem de ras in fata unor indivizi de tipul celor care-si fac veacul acum pe la „U” !

Chefere  •  29 august 2012, 17:10

mai Tolo, esti cal batran si nu ai inteles nimic pana acum. Serios. Este vorba de o minima decenta pe care autoritatile locale trebuie sa o aiba, de a nu brandui un stadion, construiti din banii publici ai locuitorilor judetului Cluj, cu insemnele unei echipe doar pe considerentul ca acolo „au jucat de cand lumea” si ca plateste chirie cand joaca. Sa fim seriosi, acelasi lucru se intampla pe mari stadioane si in mari orase ale Europei, vezi Roma, Munchen etc. Rivale de moarte, cum va place voua sa le spuneti, nu si-au permis sa forteze branduirea unui stadion cu insemnele si numele lor atata vreme cat este un stadion folosit in comun de alte formatii din acelasi oras. Cum ar fi ca Arena Nationala sa fie colorata si inpodobita cu insemnele Stelei, sau ale lui Dinamo, de la culorile scaunelor si pana la usa de intrare la toalete? Ce ai fi spus? probabil ti se parea normal. e ca si cum ai cere lui Dinamo sa joace in UCL (asta nu se va itampla de curand) in Ghencea. De ce esti copil? Nu incerca sa pui in alta lumina realitatea, desi stiu ca astora din trustul Intact Media Group va place sa denaturati la modul cel mai grosolan adevarul, sunteti scoliti unde trebuie. Ai un titlu OK, de unde am inteles ca e vorba de U Cluj si Craiova, iar tu iti incepi editorialu cu Paszkany…ca da bine si lumii ii place scandalul. Nu esti om serios, sincer! De data asta te-ai comportat, sa imi ierti eticheta, ca un mitic smecher. O zi buna.

Chefere  •  29 august 2012, 17:14

*Erata: iMpodobit…

alb-albastru  •  29 august 2012, 17:16

Mutarea la Craiova e o fumigena, menita sa tulbure apele in Cluj si sa produca o oarece presiune asupra autoritatilor. Dna Prodan (nu stiu de ce o numiti vedeta) stie ca stadionul din Craiova se va umple numai daca va juca Stiinta sau va ramane gol multa vreme. Poate peste 100 de ani, cand stranepotii vor obosi sa povesteasca despre unica iubire alb-albastra, oltenii vor putea adora o alta echipa.

Cătălin Tolontan  •  29 august 2012, 17:18

chefere: tocmai pentru ca sint batrin, nu tine cu manipulari din astea. Te contrazici la doua rinduri. A cerut Muresan sa indeparteze insemnele? Da. In numele lui? Nu. In numle clubului lui Paszkany? Da. Am gresit scriind ca Paszkany a cerut? Nu. Muresan nu face nimic de acest gen fara Paszkany. De unde stiu asta? Din interviul pe care Paszkany l-a dat in Gazeta.

Pari un tip inteligent, dar asta nu te scuteste de scurtaturi de logica. nu cred ca-ti doresti o lume in care sa ai dreptate in functie de echipa cu care tii.

Chiar tu spui ca insemnele exista si ca va enerveaza. Dar eu nu despre insemne vorbeam aici, ci despre U, simolistica si posibila mutare la Craiova. In fine, dupa cum am zis, nu tine 🙂

Iar la intrebarea ta, raspunsul e urmatorul: nu cred ca e normal ca Primaria sa favorizeze pe U in raport cu CFR.

Hamish  •  29 august 2012, 17:48

Domnule Tolontan, tot ce declara „stimata doamna Prodan” e apa de ploaie. De cand a descalecat la Cluj a facut atatea declaratii si promisiuni toate dovedindu-se minciuni gogonate, incat credibilitatea mopului in fata noastra a celor care iubim Ideea, este 0 absolut. Cu echipa nu o sa plece fiindca nu prea are unde, in schimb ea de la club o sa plece cu siguranta. Incet, incet constientizeaza ca toate planurile de marire pe care si le-a facut sun praf in vant, neputand sa manipuleze nici autoritatile locale, nici oamenii de afaceri si nici indragostitii de „U”. Banii ei cu care sa tina echipa nu are, Walter nu e dispus sa mai dea niciun leu iar autoritatile locale nici atat, asa ca ce sa faca ea in Cluj? Sa plece si sa nu uite sa-l ia si pe „marele actionar” Limoniu cu ea, plus lioata de jucatori pe care-i impresariaza. Eu unul nu cred ca mai sta prin club mai mult de 2 saptamani.

radu  •  29 august 2012, 17:51

Tolontane, stii cum e cu inchirierea lui Cluj Arena? E ca si cum ai merge tu sa inchiriezi o vila si i-ai zice proprietarului: eu o sa va folosesc vila doar 2 zile pe luna, va platesc doar pentru cele 2 zile si in plus am pretentia sa vopsiti camerele cum vreau eu si sa nu o foloseasca nimeni in restul zilelor….si in plus, mi se pare ca cereti cam mult si vreau sa imi scadeti drastic chiria…. Ce crezi ca ti-ar zice proprietarul?
P.S. A fi chirias nu e totuna cu a fi proprietar, si regulile le face proprietarul nu chiriasul…

Dan  •  29 august 2012, 18:01

De ce o deranjeaza pitica „U” pe gigantul CFR? pentru ca U inseamna, dincolo de istorie si traditie, violenta, intoleranta, agresivitate, lipsa de urbanitate, milogeala si manelism a la Cluj.

halley  •  29 august 2012, 18:04

Hai sa fim seriosi Maestre! Nu cred ca exista in lume o echipa care sa evolueze pe un stadion branduit cu insemnele altei echipe, mai ales daca are un stadion propriu. Realitatea este mult mai interesanta decat ce a declarat sau nu Paskani. Va garantez ca 99 % din suporterii CFR-ului nu vor ca echipa sa evolueze pe Cluj Arena. In legatura cu „U” ar fi lucruri cu mult mai importante de dezbatut decat stadionul si mai ales declaratile lui Muresan, dar se pare ca manipularea ieftina e baza, s-au gresesc ????

zei  •  29 august 2012, 18:05

Articol penibil, neinformat, rautacios si lipsit de logica.
Pierdere de vreme.

S34  •  29 august 2012, 18:13

CARE CFR? CARE PIERDE CU 5-0 ACASA CU RAPID, APOI CU OM IN PLUS? NU CONFUNDATI VALOAREA CU ALTE ELEMENTE.

Mariana  •  29 august 2012, 18:15

femeia este intr-o continua goana dupa audienta. face orice sa iasa in evidenta si devine din ce in ce mai penibila. isi bate joc de familia ei, prieteni sau cunoscuti. azi am vazut-o in buzau impreuna cu primarul si ma gandesc ca isi cauta un loc unde poate ea sa faca ce vrea sa creeze un circ pe care numai ea poate sa il controleze. este o rusine pentru fotbalul romanesc, pentru televiziunea romaneasa si pentru tot ce inseamna uman….

robert  •  29 august 2012, 18:18

Universitatea Craiova a murit din punct de vedere fotbalistic, dar din punct de vedere moral traieste…copilul meu nenascut va tine cu Universitatea Craiova!, deci cum poate sa spuna zdreanta asta cu atata nonsalanta ca oltenii o asteapta cu bratele deschise? imi place fotbalul, dar asta nu inseamna ca imi doresc sa aud imnul altei echipe pe Ion Oblemenco ca echipa gazda…acolo este refugiul nostru, locul, spatiul, dovada ca a existat Craiova Maxima. In clipa de fata as refuza Real Madrid sa joace pe Oblemenco si vine parvenita asta sa aduca satelitul Stelei la Craiova?…olteni, trezirea. Astept ziua in care Mititelu(un mare dobitoc in viata) sa vanda echipa asta, sa vanda numele si palmaresul catre un investitor potent financiar care cu siguranta va gasi intelegere la Federatie si vom revenii in prim planul Fotbalului din Romania si poate si in Europa. Am si eu unele nelamuriri…de ce nimeni nu ii pune intrebari incomode acestui manager? Cat a costat preluarea clubului U Cluj? Ea este actionar majoritat acum? Sa ne spuna si noua strategia ei pe termen lung…de ce a cumparat clubul? Doreste sa scoata profit? Ce buget are?…eu vad finantatori, gen Niculae de la Astra, Walter care a fost la U si acum este la Petrolul care investesc pentru a face fericiti suporterii echipelor respective…de ce sunt acceptate aceste mizerii in fotbalul romanesc, acesti circari, ea si barbasu…iau promis lui Becali ca ii dau campionatul contra unei sume de bani?…astia au adus mafia pariurilor la noi in tara si noi o tratam la televizor ca pe o doamna nu ca pe un mafiot care vrea sa distruga o echipa de fotbal.

CFR4x4  •  29 august 2012, 18:22

Tolo,eu zic sa nu dai cu presupusul,ca incurci borcanele,sau marfa cu ambalajul..ca a zis Muresan „tantar” nu inseamna ca Paszkany a zis „armasar”..vi se pare voua,la Bucuresti,dar aparentele inseala. In primul rand,”Cluj Arena” e asa-zis brenduit cu niste abtibilduri,care se pot schimba intr-o jumatate de ora..nu inteleg de ce Muresan exagereaza pe tema asta,..am vizitat stadionul construit din banii tuturor clujenilor si am avut ghid un angajat al firmei care administreaza acest stadion,o veche cunostinta..Cunoscandu-l,chiar l-am intrebat care e situatia (iarna trecuta) si mi-a spus ca ORICINE plateste un tarif,poate inchiria stadionul,ORICINE !!! ..”chiar si tu,daca vrei sa joci,vii cu echipa,sau si singur,platesti si folosesti stadionul,de aceea li s-a permis celor de la „U” DOAR abtibilduri,in caz ca alte echipe vor inchiria stadionul sa poata fi oricand schimbate usor”.Acest stadion e administrat de o firma,care tot ce vrea e PROFIT..nu de primarie ! E construit din banii JUDETULUI,nu de primarie ! Ca dovada,daca vrei de exemplu sa alergi pe pista,platesti 3 lei(atat parca era in iarna),cu chitanta si folosesti pista,vestiar..am platit 7 lei pt tur si ghid,cu chitanta de la respectiva firma..deci informeaza-te inainte a scrie aiurea..

Chefere  •  29 august 2012, 18:25

Catalin Tolontan: multumesc. incerc sa iti raspund pe scutr, ca asa-i frumos:
– nu sunt „manipulari din astea”, totul pleaca de la impartirea fondurilor publice inegal su doar intr-o anumita diresctie, asta daca tot se dau bani pentru sport, stadioane, sali etc. Daca sunt si banii mei acolo, nu imi place sa vad doar o culoare acolo, mi-ar place sa fie ceva neutru sau, de ce, nu, un stadion impartiti cromatic in 3-4 culori, cu toate insemenele, in functie de cate echipe are judetul. Ar arata probabil ca un carnaval, dar ar fi inedit.
– clubul nu este al lui Paszkany, hai sa nu ne jucam cu cuvintele, stii foarte bine ca orice nuanta poate schimba perceptia iar cu mintea odihnita a multor romani te poti juca frumos. nu sunt nici eu nascut ieri. Paszkany finanteaza, el are viziunea, el cere. Pana aici corect! Dar poate te-ai gandit ca mai sunt si alti sponsori, finantatori, fond de suporteri care pun o oarecare presiune, fie ea si morala, pe tipul asta, Arpi, care „invarte” tot prin Cluj, tara, continent, galaxie? Omul nu are treaba strict cu 2 culori, are treaba cu ideea, iar voi asta nu pricepeti, este chestiune de principiu. iar pe principii sanatoase se cladeste orice colaborare, orice societate cu pretentii. Da, tipului nu-i convine ca din bani publici, atentie…si ai lui, s-a construit un stadion spre a fi folosit, branduit, festit doar de rivali. Este cat se poate de firesc sa reactioneze. Fie oferi aceleasi investitii celor doua echipe, in mod egal, desi stadinul din Gruia ar fi privat, nu este, este doar concesionat, activele societatii tin de clubul privat, adica investitia, dar atat, nimic mai mult; iar Cluj Arena este public – s-ar putea gasi solutii; fie nu investesti.
– Paszkany nu iti spune, nici macar intr-un interviu, tot ce gandeste, el poate spune c este in interesul clubului la un moment dat, cred ca nu exista dubii. omul nu minte, dar spune doar cat trebuie sa auyiti, nu avem de unde sa cunoastem ce este in back-end, putem sa emitem supozitii. Hai sa nu exageram totusi.
– Nu scurtez logica, vad doar din alta perspectiva lucrurile, poate mai subiectiva, insa cred ca nu sunt departe de realitate.
– Nu am afirmat ca ne enerveaza insemnele respective (aici fortezi nota, aceeasi nuanta putin schimbata din care reise altceva) ci ca nu este normal sa branduiesti un stadion cu insemnele tale daca nu este al tau, nu il ai in concesiune sau nu ai investit acolo. Corect? Buun
– Ceferist de mic copil fiind, nu vad cu ochi buni mutarea lui U din Cluj, ar fi o tampenie. Cluj-Napoca are de atatia amar de an doua echipe mari si late: CFR Cluj si U Cluj. Amandoua trebuie sa ramana aici, in Cluj, si sa isi dispute rivalitatea sportiva la nesfarsit. Este frumusetea sportului, a competitiei, face parte din farmecul orasului.
– Nu primaria favorizeaza ci Consiliul Judetean, caci din bani acestuia a fost construit Cluj Arena, insa da, hadeti sa fim corecti, fie 50%-50%, desi nu stiu care este echipa care a facut mai cunoscut numele orasului si a tarii dintre cele doua, si care nu, fie nimic. De acord?
– Intelocutiunea mea este legata doar de modul de a prezenta lucrurile, de forma si doar putin de fond. Editorialul tau este OK, mi-ar place, ca da, esti cal batran (asta este un compliment, nu este peiorativ), sa nu nuantezi lucrurile altfel de cat sunt. Sa nu fortam nota, n-are rost. Cititorul trebuie sa fie informat corect asupra tuturor aspectelor. oricum este foarte putin spatiu alocat pentru o problema atat de complexa ca si cea din Cluj. O zi deosebita!

PS – sper, ca roman, sa te faca fericit azi, CFR Cluj!

CJ-07-CFR  •  29 august 2012, 18:42

Domnule Cătălin Tolontan, am impresia că v-ați construit întregul articol în jurul întrebării retorice ”Oare pentru că există lucruri care nu se pot cumpăra cu bani?”. Inteligent pusă întrebarea. Prinde instant la cei care-l urăsc de moarte pe Paszkany. Dar afirmația (din care ați făcut întrebare) e șubredă rău. Da, Paszkany n-a reușit să cumpere Universitatea și probabil n-o să poată uita acest lucru. Numai că nu Paszkany avea atâta nevoie de Universitatea, câtă nevoie avea clubul de un salvator. A rămas ”U” Cluj un club care nu se poate cumpăra cu bani după ce Paszkany s-a reorientat spre CFR? Nici vorbă! Când mă gândesc prin ce mâini a trecut de atunci încoace și pe mâna cui a încăput recent, ce a fost și ce a ajuns, sunt sigur că varianta Paszkany ar fi fost, de departe, cea mai bună! Culmea este că Paszkany, fiind respins de ”U”, a ajuns inamicul public al suporterilor Universității, cei care au dezvoltat o adevărată fobie la adresa ”ungurului”: Paszkany vrea să distrugă Universitatea (cum?!). Paszkany putea avea deja 10 ani la ”U” Cluj și sunt sigur că era la ora asta un erou al universitarilor. Dar poate că atunci CFR-ul n-ar fi supraviețuit, iar acest lucru ar fi fost păcat. PS – Referitor la evoluția pe Arena Cluj, eu am scris încă de atunci. Era suficient ca meciul de inaugurare a stadionului să se dispute între ”U” Cluj și o selecționată a tuturor echipelor de fotbal din județul Cluj (incluzând și CFR Cluj), pentru ca lucrurile să aibă șansa să reintre în normal. Din păcate, la Cluj-Napoca nu se dorește normalul. Însă, oricâte defecte ar avea Arpad Paszkany, nu el dă tonul la anormalitate.

antreprenorul  •  29 august 2012, 18:44

D-nule Tolontan, desi sunt unul dintre contestatarii dumneavoastra, trebuie totusi sa va felicit pentru acest articol obiectiv, critic si realist. Ati pus punctul pe „i” si asa sper ca ve-ti face si in viitor.

Cata  •  29 august 2012, 18:47

CFR nu are nimic cu U, si ceea ce a spus Iuliu Muresan e logic. Daca National Arena ar fi fost facut in culorile lui Dinamo, si Steaua ar fi refuzat sa joace acolo, cum ar fi fost disursul dumneavoastra? La fel? Ma indoiesc. Articolul asta e iarasi o rautate gratuita la adresa patronului echipei CFR, acum, cand echipa e aproape sa intre in Champions League. Am impresia ca vreti sa invrajbiti si mai mult fanii celor doua echipe din Cluj. Ati luat o simpla declaratie care arata ceva logic, si ati transformat-o intr-un plan diabolic al CFR-ului de a desfiinta U. Domnule Tolontan, puteti sa va dati demisia, pentru ca nimanui n-o sa-i para rau dupa dumneavoastra.

Comentează