Dinamo? Deschideţi sertarul

Dinamo seamănă cu sertarul de ciorapi al unui adolescent. Uneori, obiceiul rămîne pe viaţă. Deschideţi-l să vedeţi cum arată haosul blînd, colorat şi ireparabil!

miercuri, 11 aprilie 2012, 10:13

Dinamo seamănă cu sertarul de ciorapi al unui adolescent. Uneori, obiceiul rămîne pe viaţă. Deschideţi-l să vedeţi cum arată haosul blînd, colorat şi ireparabil!

La Dinamo, totul se potriveşte teoretic, dar nimic nu se împerechează de fapt. Cînd acţionarii sînt în armonie între ei, ajung să se cearte cu antrenorul. Cînd finanţatorii şi tehnicianul joacă pe aceeaşi mînă, se revoltă vestiarul.

După caz, în această ruletă de temperamente şi interese, mai apar impresarii, DNA-ul, galeria, fostele glorii şi viitorii acţionari, pentru că, din punct de vedere legal, ei sînt cămătari. Împrumută clubul şi-şi recuperează banii cînd se vînd jucători. De unde altfel bani? Ultimul tricou vîndut în Ştefan cel Mare a fost cel al unui puşti blond, Florin Răducioiu.

Deschideţi sertarul! Bonetti a fost instalat pe bancă, apoi demis şi reinstalat. Totul s-a petrecut într-o jumătate de zi, ultima jumătate de zi, deşi sîntem răutăcioşi dacă scriem asta, pentru că, la Dinamo, ca la toate cluburile mari din lume, deciziile se iau noaptea, pe drumul dintre restaurant şi cluburi. De aceea, nici nu contează hotărîrea iniţală, totul e o chestiune de aftertaste. Gustul dulce şi înţepător al unei jumătăţi de zi şi al unei nopţi întregi.

Prin instalarea antrenorului italian, tabăra Badea – Săvulescu a mai cîştigat o luptă în faţa companiei sub clar de lună formată din Borcea şi fraţii Becali. Deschideţi sertarul că iar se amestecă şosetele! Vor începe să se rotească jucătorii, deciziile, acţiunile şi arbitrajele pînă cînd nimeni nu va mai şti dacă nu cumva e cam aiurea să schimbi antrenorul într-un moment în care nimic nu e decis în lupta pentru titlu.

Dar asta contează mai puţin. Tot ce e important la Dinamo e să se învîrtă Roata Mare, Roata Norocului şi, desigur, Roata Banilor.  Lupta lor e una de orgoliu, pentru putere, dar, să nu uităm, pentru bani în fond.

Deschideţi sertaru! Banii sînt acolo, la ciorap, la ciorapulcolorat, rămaşi încă de pe vremea generaţiei lui Răducioiu, cea care a reuşit să aducă clubului un prestigiu monetizabil, pe care şi azi merită să te baţi.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

cipilan  •  11 aprilie 2012, 10:41

articolul nu prea are sens. cam ce ar castiga atunci, conform articolului, cei care investesc(fac camata dupa autor) la dinamo? nu cred ca exista cineva zdravan la cap sa faca tot posibilul sa piarda bani. deci tov. ziaristul, fii mai clar, ca de rautacisme d’astea de 2 bani e plina presa.sau faptul ca pe 2012 dinamo e pe ultimele locuri si echipa ta favorita mai spera inca sa ajunga in fata te faci sa scrii prostii?

ilie cioplea  •  11 aprilie 2012, 10:42

Salutare, nu am inteles ce vrei sa zici cu: „Ultimul tricou vîndut în Ştefan cel Mare a fost cel al unui puşti blond, Florin Răducioiu”. Eu si multi prieteni dinamovisti am cumparat tricouri cu Contra, Mutu, Niculescu, Danciulescu, Fl. Petre, Haldan, Lupescu, Mihalcea etc..
Daca vrei metafore pentru alte surse de bani te rog gaseste unele care se potrivesc.

asc21  •  11 aprilie 2012, 10:45

Lupta va fi castigata daca vor pleca jucatorii impresariati de catre becalioti, pana atunci va fi comedie! Toata defensiva lui Dinamo este impresariata din umbra de catre becali, mai putin Luchin.

Pteropus  •  11 aprilie 2012, 10:55

Pisica trebue rupta o data si-o data…Sper sa cred ca transformarile la acest club nu se vor termina aici…ci vor fii mult mai profunde,mai de substanta,cu actiune si rezultate pe termen cel putin mediu daca nu lung…Trebuie facuta o strategie corecta si reala cu pasi clari si precisi ce trebuie urmati,cu obiective,resurse si oblibatii din partea tuturor participantilor.Aceste transformari NU trenuie sa se bazeze si/sau sa coopteze persoane ca Borcea sau fratii Becalii sub nici o forma pe cat posibil.Lotul largit de jucatori indiferent de marimea lui nu trebuie sa cuprinda mai mult de 2-3 jucatori impresariati de fratii Becali.Trebuie adusi si promovati tineri de valoare nu fosile din paleoliticul timpuriu si nonvalorile…

dan  •  11 aprilie 2012, 10:56

Ai dreptate in totalitate in tot ce ai scris la ei numai si numai banii si puterea conteaza ,noi suporterii ,performantele sunt mai putin interesante pt ei si ei saracii se fac ca nu inteleg de ce numai venim la stadion pai nu venim din cauza voastra si numai a voastra

Mascarpone  •  11 aprilie 2012, 10:57

Ce ai ma Cioplea? Cate tricouri cu anonimii aia enumerati de tine s-au vandut? ce performante au facut aia la Dinamo? au trecut vreodata de grupele vreunei cupe europene? Exceptand performantele realizate la cluburi din strainatate, au fost niste anonimi la Dinamo..

patrioturobert  •  11 aprilie 2012, 10:59

ilie cioplea, nu vrei sa-i spui tu lui Tolontan si cite cuvinte sa aiba articolul? sau poate vrei sa scri tu unu cu prietenii tai care au cumparat tricouri. frate, hai sa-ti explic ca la militeni: omu a vrut sa spuna ca ultimul tricou cu care s-au facut intr-adevar bani (adica marketing) a fost de pe vremea copilului blond. ce este asa greu de inteles? ca tu si citiva militeni ati cumparat tricouri cu Petre si Mutu asta e altceva. da banii scosi de pe acele tricouri nu va ajungeau nici pentru hirtia igenica de la club. ai priceput acu sau bagam un desen ?

Alex  •  11 aprilie 2012, 11:07

Draga Catalin,

In mod indiscutabil, ai dreptate. Dar, spui prea putin, desi prin camatarie se intelege aproape totul. Trebuie recunoscut ca toti investitorii in fotbal cauta profitul, daca nu direct, pe cel indirect, prin publicitate gratuita, uneori dusa pana la desantare ( cazul Becali), aceasta facandu-i arhicunoscuti si potentiali deschizatori de usi inalte. Prin urmare, nu lacomia si goana dupa bani cred ca trebuiesc subliniate la conducerea clubului de fotbal Dinamo, ci incompetenta crasa. Da, incompetenta este mai bine zis. Am mai spus asta colegei tale de breasla ( Maria Andries ) si mi-a zis ca e prea dur termenul si nu este binevenit ( !!!!???? ). Poate ar fi binevenit sa subliniem ca este vorba de incompetenta in domeniul sportului. Sau, mai precis al fotbalului, ca despre asta vorbim.Indiferent de succesul lor in celelalte afaceri, in speta de fata, este inadmisibil sa iei un brand ca Dinamo si sa-l pui pe butuci. Asta trebuie judecat si condamnat. De suporteri, de opinia publica, de lumea sportului. A ajuns aceasta echipa sa fie rusinea fotbalului romanesc. Prin joc insipid, prin rezultate, prin imagine.Ca sa inchei, pot sa-ti spun ca am o singura dorinta, inaintea performantei si revitalizarii imaginii clubului, aceea sa dispara acesti incompetenti si sa ramana doar o trista amintire. Asa sa-i ajute Dumnezeu !

Online  •  11 aprilie 2012, 11:13

Cata dreptate..problema este ca nu doar la Dinamo se intampla asa ceva…la majoritatea cluburilor se bate cineva cu altcineva…daca nu exista..se gaseste….

Ionut  •  11 aprilie 2012, 11:15

„aftertaste”? Ieri, intr-un articol, citisem si „assist”. Oare e atat de saraca limba romana? Sau este mai complicata?

ips  •  11 aprilie 2012, 11:24

pai, nu e joc, atit pe teren, cit si in imediata proximitate? De ce ne-am mira, pascal, ca tot ceea ce e important, la Dinamo sau la altii, e sa se invirta Roata Mare, Roata Norocului si, desigur, Roata Banilor?

dan  •  11 aprilie 2012, 11:31

bun articol, multumim Catalin. poate putin prea subtil pentru ei, desi apare cuvantul „camatar”. Pe acesta sigur il stiu!

ilie cioplea  •  11 aprilie 2012, 11:57

@Mascarpone – ce treaba are cate tricouri s-au vandut cu faptul ca n-au jucat grozav prin cupele europene sau ca ei erau anonimi in ochii suporterilor altor echipe? ei nu erau anonimi pentru noi dinamovistii :).

@patrioturobert – „omu a vrut sa spuna ca ultimul tricou cu care s-au facut intr-adevar bani (adica marketing) a fost de pe vremea copilului blond”
te rog da-mi si mie o statistica, o sursa de unde aveti voi informatiile astea. tu, ca si tolo, doar presupui ca atunci s-au vandut mai multe tricouri. tu, ca si tolo, habar n-ai cate s-au vandut. vrei desen sau mai bine o problema de logica?

Luca  •  11 aprilie 2012, 12:04

Cam asa este …
Oricum , urat din partea noului antrenor italian , pentru faptul ca a mestecat guma la instalarea lui oficiala !

petru  •  11 aprilie 2012, 12:22

Ce vrei sa spui cu asta?La Steaua e un singur patron si tot sunt conflicte!Asta ca sa dau un exemplu,dar sunt foarte multe .Unde nu se lupta pentru bani,poti sa ne spui?Echiar firesc sa se intimple asta .Nu vad nimic anormal,in tot ce se intimpla la Dinamo.Unde sunt mai multi si interesele sunt mai multe .Acesti actionari ,asa cum au fost sau cum sunt au si parti bune pe care tu nu le vezi din mai multe motive .Nu le mai insir aici deoarece le stii foarte bine.Cind vei fi impartial in opiniile exprimate la adresa lui Dinamo ,mai vedem .Sterge si mesajul asta ca nu-i laudativ si te enerveaza!

patrioturobert  •  11 aprilie 2012, 12:24

@ilie cioplea – vezi, stiam eu ca esti militian. vrei dovezi. ::))

linisteste-te, nu asta era tema articolului. apoi un material gazetaresc (precum un editorial) nu este un rechizitoriu. desi daca stau bine sa ma gindesc, la citi spectatori aveti voi pe la stadion de 10 ani incoace, imi cam dau seama cite tricouri vindeti la station. (ma refer la vanzarea la stadion nu in obor de unde cred ca isi cumpara majoritatea, pentru ca sunt mai ieftine si pot iesi cu ele la sala sa-si arate muschii).

in loc sa te ingrijoreze sertarul cu ciorapi din clubul dinamo, pe tine te deranjeaza ca n-am eu si tolo dovezi vis a vis de tricouri vandute….

redbuldog  •  11 aprilie 2012, 12:37

Dah..concluzia e vizibila,e palpabila de cativa ani!N-o sa mai ajungem la performantele dinaite de 89’sau macar mijlocul anilor 2000,atata timp cat la Dinamo nu se fac investitii!Stai si te minunezi cum echipe minore gen Panduri,Gazul,Petrolul,Vointa,Astra,
Chiajna etc reusesc sa-si asigure un lot de jucatori competitivi,perseverenti, determinati care se ,,distreaza” cand intalnesc diversi,,granzi”!La Dinamo trebuie sa dispara toti actionari sau macar o parte din ei..ciorapi s-au inputit asa tare ca nu mai pot fi spalati,in familia alb-rosie!!!

Dumi  •  11 aprilie 2012, 12:47

statistica e foarte simpla. Cele mai multe tricouri s-au vandut la Dinamo cu Claudiu Niculescu. Intrebati la club. Care Claudiu Niculescu a facut parte din echipa ce s-a calificat in primavara europeana din grupa de Cupa UEFA cu Besiktas, Brugges, Leverkusen si Tottenham, asta pt ca unii au nelamuriri cu performantele unor jucatori de la Dinamo si cu depasirea fazelor unei grupe in cupe europene de catre Dinamo.
Altfel e bine ca ii facem pe unii „militieni” dar scriem „scri” in loc de scrii

tachebacanu  •  11 aprilie 2012, 13:28

Nici nu stii cata DREPTATE ai.Normal ca,daca te gandesti numai la ce bani iti vin,pierzi contrar economiei de piata.Se intampla ,totusi,ptr.ca esti PROST si nepriceput.Cu acest CA Dinamo n-are nicio sansa.

inima_de_caine  •  11 aprilie 2012, 13:52

Materialul acesta e dintre cele în care autorul vrea să dea de înţeles ceva când nu poate să spună nimic, când informaţia primară e nepublicabilă din varii raţiuni, o horă în care se bate pasul pe loc, un rechizitoriu fără acuze, o condamnare fără pedeapsă, a scrie de dragul de a scrie, în care actorii materialului sunt mulţumiţi că n-a „transpirat” nimic, iar cititorii satisfăcuţi că s-a spus ceva, pentru ca, până la urmă, câinii să latre şi caravana să-şi vadă nestingherită de treaba ei, pe mai departe.

radu  •  11 aprilie 2012, 16:39

Dinamo trebuie sa faca un plan pe cativa ani pe baza caruia sa fie introdusi in lotul primei echipe 10 pusti de la echipa doua din care 3 sau 4 sa intre titulari treptat, dati afara cei batrini si/sau slab pregatiti (gen Dorel Stoica, Munteanu..)

Ion Conti  •  11 aprilie 2012, 18:00

Preluat din G.S.P din 19.04.2010. Singurul obiectiv care i- a rămas lui Dinamo este cel legat de PROSTIE,INCOMPETENTA SI ARUNCAREA BANILOR PE FERESTRELE LARG DESCHISE ALE BATAII DE JOC. Cei care gestioneaza astazi Dinamo, isi bat joc cu seninatate de spiritul,de culorile de gloria si de cei care au facut performanta la DINAMO.Cred ca toti cei care se afla acum la Dinamo, ar trebui sa aiba acea poza simbol a lui Cornel Dinu din duelul cu EUSEBIO DIN 1969 ,pentru Mexico 1970,iar la intrarea pe Stagionul Dinamo ar trebui sa troneze statuia lui nea CPoate daca o vad ,isi dau seama ce a insemnat atunci spiritul lui Dinamo.Isi dau seama cine a fost Cornel Dinu.Poate daca se uita la ea insusi nea Cornel isi va da seama ce mare a fost.Ar trebui sa invete ceva de la modul cum a tratat acesta toate meciurile.Din spiritul de lupta de atunci,din darzenia lui CornelDinu,fratilor Nunweiller ,Sandu Gabriel,Rednic,Andone etc.,cei de astazi nu au preluat nimic.Gandul lor este numai la bani.Cei de dinainte de 1989 munceau pentru glorie si mai putin pentru bani.Conducatorii de atunci nu se trageau de sireturi cu jucatorii.Atunci nu existau printi si jucatori care sa apartina unuia sau altuia.Atunci toti erau ai lui Dinamo.Era tragedie la club ,daca nu erau rezultate.Plateu toti ,conducatori,antrenori jucatori.. Spre o gara a neputintei duc toate drumurile celor care conduc sau antreneaza Dnamo,pentru ca acolo e miscarea rotilor de tren, cu mirosul de ulei ars, de la marfarele de tot felul care se perinda prafuite, prin garile unei Romanii macinate de rautate,saracie si aroganta.Acesta este Dinamo in momentul de fata, un marfar prafuit, tras de o locomotiva din anii 50, condusa de domnul Badea ,un mecanic debusolat ,iar in spatele marfarului vin 2 acari,care trebuie sa raspunda in acest moment de rezultatele lui Dinamo,BADEA,ECHIPA SI LIVIU CIOBOTARIU..Dinamo ,trebuie sa regindeasca alt tren,un tren care trebuie sa aduca oameni de mare calibru, buni manageri sportivi si foarte buni antrenori,daca nu ,va fi vai si amar pentru ca trenul.a suierat vreo 20 de ani si va suiera a paguba in Stefan cel Mare, inca 20, daca acum nu se trateaza serios problemele, cu care se confrunta cel mai galonat club din Romania.Ar mai fi multe de spus ,dar nu vreau sa trec de la realism la filozofie, caci i-as supara pe toti marii filozofi,care conduc destinele clubului.Prefer sa ma gandesc la anii de dinainte de 1989,cand in Stefan cel Mare era un Dinu,un Lucescu,Train Ionescu,nea Nae si alti oameni de calibru.

Ion Conti  •  11 aprilie 2012, 18:05

5. Spunea Conti, la May 7th, 2010 at 11:25 am
Ultimul antrenor care a dus-o pe Dinamo în primăvara europeană, Mircea Rednic, spune că nu se gîndeşte să revină în Ştefan cel Mare prea curînd, în principal din cauza acţionarilor care sînt acum la echipă.
Niste actionari de cascadorii rasului care astazi sunt bucurosi ca se bat pentru locul 6.Daca Romania nu avea dreptul la 6 echipe pentru cupele europene ,ma intreb pentru ce loc se lupta NICOLAE BADEA, si alti neispraviti din conducerea clubului.Asa se intampla cand un club de legenda e condus de oameni neistruiti in ale managementului sportiv.Si in sport managementul este o arta.Uitati-va la marile echipe ale Europei.La ei nimic nu este la intamplare.Totul e calculat de la copii si juniori,transferuri,echipa mare si pana la conducerea clubului.Acolo sunt programe ,reguli si regulamente pe care nu are nimeni curajul sa le incalce ,pentru ca plateste pentru ceea ce face.La noi DINAMO e condus de BADEA si de cei 2 impresari BECALI ,care la insuccese se distraza,care in loc sa aduca bani la echipa atata jucatorii intre ei si creeaza diversiune dupa diversiune.E RUSINOS ca o echipa ca Dinamo sa se lase furata de arbitrii si condusa de niste oameni carora daca le pui mingea in fata sa o loveasca ,la atingerea ei, se comporta precum coltul mesei .Sau precum aia care sunt adusi la circ ca sa distreze lumea.E JENANT SA VEZI CUM ACEST CLUB MOARE INCET DAR SIGUR.PENTRU CA LA ASEMENEA CONDUCATORI asemenea rezultate.Rezultatele aduc rezultate ,mentin suporterii si aduc alti suporteri.Acum ,DINAMO incepe sa-si piarda sustinatorii.Pana si cel mai infocat ,TURCU,ca un COPIL DE GRADINITA si-a luat jucariile si a plecat.De aici se vede miicimea acestui om si faptul ca nu a fost niciodata dinamovist adevarat.A FOST DOAR o TROMPETA a fratilor Becali.Cand aia au vrut sa goneasca pe cineva de la DINAMO a aparut TROMPETA Turcu.Pacat de traditia clubului,de suporteri ,de cei care au facut candva glorie la DINAMO.Pacat ca la un momemt dat in tribunele lui Dinamo va fi numai BORCEA, fumandu-si singur trabucul ,iar dupa consumarea trabucului va pleca si el.Ce nu a inteles BADEA CA NU e de ajuns sa bagi bani ,sa fi sufletist,sa actionezi in spiritul si pentru performantele echipei,TREBUIE SA TE MAI SI PRICEPI.ASTA nu vrea sa inteleaga Badea,ca nici daca se mai naste o data ,nu poate sa fie ca TRAIAN Ionescu,Postelnicu sau ca Mircea Lucescu.El trebuie, ca si Turcu, si toti cei care vor conduce Dinamo de acum inainte, sa inteleaga ca la un club pentru performante trebuie sa ai bani si nu carpeala facuta in asociere cu 2 impresari SADICI , sa ai CONDUCATORI,JUCATORI SI ANTRENORI DE 24 DE CARATE.La Dinamo trebuie reorganizare totala pentru a face PERFORMA.

Cătălin Tolontan  •  11 aprilie 2012, 20:11

ilie cioplea: era o figura de stil, nu o statistica

acela  •  11 aprilie 2012, 20:26

Dinamo a mers bine in tur, dar a inceput sa mearga prost de cand conducerea a fost acuzata in dosarul transferurilor si stressul a inceput sa-i afecteze pe toti. Nici acum nu a trecut stressul, ca nu se stie ce va fi la recurs. Dar nu poti sa faci fotbal de calitate si constant cat timp faci afaceri de culise si te expui la tot felul de stressuri inutile, daca ai fi onest. Ca daca oamenii de la Dinamo s-ar fi stiut complet nevinovati, nu ar mai fi fost stresati. Dar asa, stau toti la mila justitiei…

RedDoggyDog  •  12 aprilie 2012, 0:14

@patrioturobert – poate ai vrut sa scrii : ” poate vrei sa scrii” nu „poate vrei sa scri” – vezi, dragul meu, mai exista si militieni, carora le-a trebuit si au invatat gramtica 😉

@ Catalin – figura de stil intr-adevar, dar si el ti-a raspuns – parerea mea – tot cu o figura de stil – in sensul ca au fost si alti pusti teribili pe aici, care ne-au facut sa visam (degeaba) ca vor face ordine in „sertarul cu ciorapi”. Pacat…

…sau cum poetic spunea un batran in parc – „pustiule… crede-ma pe mine – ti-ai ales cea mai scamatoare echipa… pregateste-te pentru mari dezamagiri…”

Cred ca era trecut de 60 de ani, deci sertarul este stil Ludovic al XVI-lea…

Filmul de 10  •  12 aprilie 2012, 0:29

Dinamo si fotbalul

xhthu  •  12 aprilie 2012, 0:33

@Ion Conti imi place ca postelnicu e definitia conceptului de conducatori mari in spiritu lu dinamo in capul tau .unii nu se schimba niciodata .poate si asta sa fie un motiv pentru ce bina joaca dinamo,faptul ca nu mai aveti influenta din trecut si nu mai puteti sa furati atata cum erati obisnuiti?

Borcea îi ceartă pe Badea şi pe Săvulescu: "Implicaţi-vă, nu staţi în birouri!" – InfoStiri.eu  •  12 aprilie 2012, 4:02

[…] Citeşte şi: Cătălin Tolontan: Dinamo? Deschideţi sertarul […]

patrioturobert  •  12 aprilie 2012, 19:41

@RedDoggyDog: „poate ai vrut sa scrii : ” poate vrei sa scrii” nu “poate vrei sa scri” – vezi, dragul meu, mai exista si militieni, carora le-a trebuit si au invatat gramtica ”

RedDoggyDog te rog sa nu mai plictisesti populatia cu corecturile tale de intelectual. M-am saturat pana peste cap de intelectuali cu liceul la seral facut pe vremea lui Ceausescu intre sticlele de vodca, iar acum sunt mari militeni si ingineri. Te-ai gindit vreun moment ca „i”-ul ala a fost pur si simplu o greseala de tastare ? Mai vezi in tot ce-am scris eu vreun dezacord? Daca citesti ziarul pentru a vana dezacorduri de ce mai citesti? Oricum nu vei intelege nimic. Hai ciau !

grig  •  12 aprilie 2012, 22:45

eu cred ca e mai degraba sertarul cu ciorapi murdari al fotbalului romanesc….a imputit toata garderoba fotbalului, avnd sertare f apropiate:victoria, fc olt, moreni, ceahlaul , mai nou cfr si altzii.
pacat de valorile care le au avut , caci sunt toate manjite

Jojo  •  13 aprilie 2012, 14:55

Dinamo a ajuns la dezastru pentru că… blaturile dăunează grav sănătății fotbalului și alungă suporterii. Păi, unde s-a mai pomenit pe lumea asta ca o echipă care conduce 20 de etape în clasament, să adune la meciurile ei doar câteva sute de suporteri?

unul  •  13 aprilie 2012, 17:24

ATENTIUNE! SA NU CUMVA SA INDRAZNITI SA-L CRITICATI PE TOLO ! EL APLICA TACTICA COMUNISTA,”CINE NU E CU NOI, E IMPOTRIVA NOASTRA”!!!JUSTITIARUL E CEL MAI FRUMOS SI DESTEPT JURNALIST!! P.S. SA NU UITI SA STERGI COMENTARIUL!!!

CATALIN  •  14 aprilie 2012, 10:17

Dinamo face parte din elita sportului romanesc…si uitandu-ne azi la acest club avem imaginea a ceea ce recunoaste societatea romaneasca drept elita…

fery  •  16 aprilie 2012, 18:05

pe unul singur de la gsp il apreciez e vorba de geambasu mi-as da opinia de restul da ma cenzurati asa ca n-are rost .

Mircea  •  16 aprilie 2012, 22:13

@inima de caine #20
Total de acord cu cele spuse de tine, ai radiografiat perfect articolul lui Tolo. care, vorba aia, nu zice dar vrea sa spuna!
Poate s-o gasi cineva care sa scrie simplu si serios despre „fenomenul” Dinamo. Ca nu e normal ca in tur o echipa sa castige tot ,iar in retur sa retrogradeze de-a dreptul !

da mah  •  16 aprilie 2012, 23:29

am vazut scoru facut de dinamo pentru bit. eu am facut 250 000 euro asta seara sa pariez scoru corect la pauza si final. tu ce ai facu ?

Cristian  •  17 aprilie 2012, 0:17

Desi fotbalul e rara avis in viata mea, imi place cum scrii. Cazut din grseala, ramas de placere, sper sa-mi lasi un comentariu aici:

Multumesc, Cristian. http://gandurileschimbaviata.info/dragostea-de-oameni/

janpitesti  •  17 aprilie 2012, 13:50

nu ne intereseaza dinamo.

un caine  •  18 aprilie 2012, 10:11

Am si eu o intrebare: de ce au fost scoase comentariile de la articolul scris de dl Cristian Verescu -” Asemănări periculoase » Autogolul lui Petrovici la Chiajna-Dinamo (1-3) aduce perfect cu autogolul lui Masiello la Bari-Lecce (0-2)”?De ce GSP accepta astfel e ziaristi subiectivi in redactie?Ce s-ar fi intamplat daca Otelul ar fi jucat cu Dinamo cum a jucat in meciul cu Steaua?

soab25  •  26 aprilie 2012, 23:16

forta steaua!!! dinamo exhipa de locul 7 sau 8

Comentează