Oțelul, milionarul cu banii blocați

Nu intru în polemică nici cu președintele CFR Iuliu Mureșan nici cu Marius Stan, șeful Oțelului. După noncombatul de la CFR – Oțelul, primul a zis că „ziarele sînt făcute la București și mi s-a făcut greață de ceea ce au scris”, iar al doilea s-a declarat „mîhnit” după ce Gazeta a titrat „Stan și Mureșan” cu fețele din „Stan și Bran”.

miercuri, 28 martie 2012, 3:12

Nu intru în polemică nici cu președintele CFR Iuliu Mureșan nici cu Marius Stan, șeful Oțelului. După noncombatul de la CFR – Oțelul, primul a zis că „ziarele sînt făcute la București și mi s-a făcut greață de ceea ce au scris”, iar al doilea s-a declarat „mîhnit” după ce Gazeta a titrat „Stan și Mureșan” cu fețele din „Stan și Bran”.

Nu particip la teoria dumnezeirii geografice, capitol din subcultura mîndriei și a fricii, ideologie bună pe vremea lui Funar, depășită în lumea de azi. Din punctul de vedere al Gazetei acela a fost un blat, am scris despre el și punct. Nu ne negociem opiniile. Uneori greșim, dar nu credem că acum e cazul.

Altceva e însă extrem de interesant și n-are legătură cu meciul.

Oțelul a ajuns o pradă înainte de a apuca să investească banii veniți din Champions League. Asta în situația în care ar fi dorit s-o facă. Imposibil de lămurit acum. Pentru că echipa care a încasat deja peste 10 milioane de euro după calificarea în grupele UCL are finanțele înghețate de vreme ce nu și-a achitat dările față de stat. Acum cîteva zile, Fiscul le-a blocat conturile gălățenilor!

Se încalcă astfel un principiu neenunțat, dar vital în Liga Campionilor. UEFA dă bani pentru ca aceștia să fie sădiți mai departe în fotbal, după ce se acoperă cheltuielile, nu pentru ca un număr de 5 persoane fizice, numite de combinatul din Galați, să devină acționare cu numele și să blocheze toate deciziile executive.

Cazul concret n-o mai interesează pe UEFA, dar s-or fi plictisit și ei ca an după an echipele noastre să ia bani și să rămînă la fel de sărace în puncte și în civilizație sportivă.

Stan refuză să comenteze ceea ce se întîmplă la Oțelul, îl privește, are o loialitate netulburată față de echipa unde și-a petrecut toată viața de adult. Lui însuși i se pun bețe în roate de către cei 5 din Consiliul de Administrație. Stan este săpat copios. De ce se întîmplă asta? Pentru că e sărăcie la Oțelul, așa cum e la 90% dintre cluburile noastre? Nu, se întîmplă tocmai pentru că Oțelul a devenit o miză financiară. Cu cei peste 10 milioane de euro, scăzînd primele și costurile sportive, dar adăugînd milionul încasat constant din drepturile TV, Galațiul are bugetul asigurat pe cinci ani de acum înainte. Poate că mai sînt 10 companii în lume, google e una dintre ele, capabile să spună acelaşi lucru.

Auditul cerut de Consiliul de Administrație s-a încheiat și concluziile sînt OK. Banii sînt în cont. Dar contul e blocat pentru că oamenii din CA nu semnează plățile curente către stat.

În loc ca bunăstarea să se vadă în joc, numele echipei apare în jocurile de cuvinte ale ziarelor. Și, oricît de antipatici am fi noi, jurnaliștii, asta chiar e răspunderea celor de acolo.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

CITITORUL DE RAND  •  28 martie 2012, 19:55

va place circul de la tv-media?
borcea becali porumboiu copos jovani toti sunt cercetati de DNA …. are cfr vreun denunt sau o stenograma?

Ionut  •  28 martie 2012, 20:04

@zetu
Ce frumos ar fi daca toata lumea ar gandi ca tine. Nu te mai chinui sa i explici ca 1+1=2 , pentru el va vorbi mereu banul. Nu stiu daca a fost blat sau nu la meciul de la Cluj dar fara dovezi nu ai dreptul sa scrii un asemenea articol. Ziaristii ca si conducatorii de club cred ca noi suntem prosti si ei destepti. Cum poti sa zici ca Becali e mediatizat numai la TV cand nu exista zi fara ca Becali sa apara in GSP CU titluri de genul: Becali says
Ca si tine am fost fan Steaua dar nu ai cum sa nu observi ce lucruri bune fac cei de la CFR.Intradevar mai sar si ei calul cateodata dar nu cum sa se abtina cand vad ce declaratii fac conducatorii celorlalte cluburi.

Tiglina  •  28 martie 2012, 20:10

Ce vina avem noi ca anul trecut Jaba si-a pus in cap pe toata lumea, incit CFR s-a dat la o parte cu Otelul?!… Nu vedeti ca nu avem echipe cu evolutii constant bune care sa fie campioane indreptatite, cum se intimpla si anul asta?

Iar voi, mass media, din pacate, aveti vina f mare pt nivelul scazut al culturii sportului de la noi. Promovati prea mult scandalul, non-valorile. Nu contest ca aveti si merite, dar sinteti oameni educati si asteptam mai mult de la voi.

Imi place f mult Otelul(mai ales ca si club)! Pt conditiile de la noi, e ok. Pacat ca anul asta joaca slab, dar sint sigur ca isi va reveni, pt ca se lucreaza serios.
HAI OTELUL!!!

aradean  •  28 martie 2012, 20:19

cum se ia licenta in liga 1 ? pe Timisoara au pedepsit-o urgent iar celelalte cu datorii imense se lafaie cu blaturi prin Liga 1..

Marcollini  •  28 martie 2012, 20:21

Un cuvant pentru cei care au ameteli si dureri de inima cand este atacata onoarea unui om de un mare caracter cum este investitorul Paskany care, vai noua, isi rupe din banii dumnealui pentru a ferici Clujul cu o echipa de fotbal.Acum cativa ani, dupa procese, scandaluri etc. terenurile Universitatii Agricole din Cluj, care prin LEGE nu puteau fi instrainatate sub NICI O FORMA, au fost piedute in favoarea cui oare?A marelui investitor.Pentru mai multe detalii va rog sa dati cautare pe google, sa va informati ce fel de om este cel aparat de dumneavoastra, apoi edificati asupra faltelor, sa va argumentati pozitia.Cu altceva, evident, decat injurii si insulte.Astea sunt apanajul oricarui derbedeu….

zetu  •  28 martie 2012, 20:32

@clujeano, da, fara nicio problema.

brigante  •  28 martie 2012, 20:39

Incet, incet, Otelul ajunge acolo unde-i este locul. In haznaua fotbalului romanesc. Sper sa-i vad din „B” in „C” mai jos.

mitic  •  28 martie 2012, 20:49

@zetu
Din multitudinea de idei exprimate de tine, mi-a ramas una pe retina. Cea cu stadionul pe care Steaua, bine manageriata si cu un credit bancar, ar trebui sa o construiasca avand profitabilitate asigurata. De acord, la prima vedere dar:
1. Pe ce sta stadionul? Simplu, pe pamant.
2. Unde ar trebui sa se construiasca acest stadion? In Ghencea? Nu se poate, e terenul armatei. In Pipera? Mai bine lipsa.
3. Cel mai important punct, ca sa facem legatura si cu CFR. Cum a intrat CFR in posesia terenului pe care a construit acel stadion? Un mic secret, nu e teren privat, este chiar din domeniul public al municipiului.
Mai departe despre subiect se poate citi in presa asta bucuresteana mitica si cum o mai considerati voi astia cu gardul cat casa.

Sofocle clujeanu  •  28 martie 2012, 21:10

…citisem undeva ca teoriile conspirative sint apanajul societatziilor subdezvoltate intelectual, …sa sustzii public o cospiratzie fara nici o dovada …e un act imoral, abject, cu atit mai mult cu cit se adreseaza maselor doritoare de circ …daca conspiratzia e sustzinuta de presa, actul devine o spalare pe creier (brainwash) …ceea ce parte din presa romana o face metodic …ziarul asta imoral GSp nu s-ar vinde , comercial vorbind , daca ziarishti fara sira spinarii nu ar arunca teorii din astea cospirative ori seminte de scandaluri …Tolontan mi s-a parut de-a lungul anilor un ziarist decent ….daca va raspunde solicitarii lui A Paszkany si va sesiza legea…atunci Tolontan ar putea fi reabilitat moralmente …daca nu , va ramine un brav si imoral GSpist…

zattara34  •  28 martie 2012, 21:41

Total de acord cu tine Zetu, Beep. Voi mass media chiar desfiintati puntea dintre normalitate si anormalitate, intetiti prostia in tara asta si asa saraca intelectual. Nu il jigniti pe finantatorul care doar aberatii si injurii poate scoate…oral, are valize de bani de dat, nu ii desfiintati pe porumbari si pe cei…inimosi care au stenograme cu mituirea si delegarea arbitrilor samd. De ce incercati sa discreditati o echipa care are un stadion occidental unde nu miroase a oi, coceni de porumb sau seminte de floarea soarelui? Pacat ca faceti emisiunile si rubricile doar pt retarzi mintali. Ar trebui sa faceti un post pt oamenii carora le pasa de fotbalul de calitate, nu de scandalurile facute de papagalii de care lumea e pana peste cap. Dvs nu faceti audienta!!! NOI nu avem in ce alege caci avem parte doar de becalisme, memeisme, de regi,briliante, ilieste si de o zi unu’ Guardiola. Sunteti patetici, ar trebui sa cititi comentariile caci eu fac asta mereu, parerea multimii conteaza. Un procent ff mic este de acord cu aberatiile si insinuarile dumneavoastra. E pacat. Noi am vrea altceva si din pacate doar telecomanda ne poate ajuta. Cu regret dar cu respect, Zattara

Cluj, Transilvania, Patrie  •  28 martie 2012, 21:45

Lamuriti problema simplu: derulati fazele complet, cu incetinitorul si ve-ti observa urmatoarele:
1. din zidul „despicat” pleaca 2 CFR-isti inaintea sutului care lasa gaura – eu zic ca Muresan s-a inteles cu CFR-istii sa faca gaura aia acolo.
2. la golul 2 pasa in spate catre Muresan vine de la Ganea din cadere nu de la adversar asa cum se chinuie „ilustrul” Dinu Cornel sa explice.
3. adunati-va toti „gazetarii” si formati un zid in fata lui Muresan:)si asteptati sutul….
Cam asta ar fi…

Cătălin Tolontan  •  28 martie 2012, 22:05

Sofocle clujeanu: repet, ceae ce spune paszkany azi despre dovezi spun dragomir si sandu de 20 de ani. Ca ziarist, vezi ceva si scrii. Vezi ca o echpa fuge din zid, scrii asta. E opinia ta. Dar da, stiu ca e greu de acceptat. Nu e nevoia sa ma reabilitez moral. Oricum inteleg ca sint varza.

ionut: cumara ziarul! E ok sa citesti din cind in cind. Asa vei vedea ca nu apare becali in ziar decit extrem de rar. Repet, editia tiparita a ziarului. E o chestie care seamana oarecum cu o carte. Iar o carte de… scuza-ma sint ironic, dar m-am saturat de lectii de la cineva care nu poate citi in clar ceea ce am scris. Ghinion, scuze, ma mai enervez si eu 🙂

CITITORUL DE RIND: nu, ca si dv nu-mi place ce se intimpla la tv. Acesta este si unul dintre motivele pentru care apar de doua ori pe an la tv. Si unul dintre motivele pentru care critic ce se intimpla la tv. Aveti doua articole acum doua zile. Pe blog.Cititi-le!

cosmin  •  28 martie 2012, 22:10

D-le Tolontan rolul presei este sa informeze.

Sa spui ca niste oameni au facut blat sau non combat fara o simpla dovada este inadmisibil. Ati facut anchete politice si ati demonstrat lucruri cu dovezi clare. Asta este jurnalism.

NU vreau sa va suparati, dar o pozitie atat de transanta pe care v-o asumati nu face decat sa va scada din credibilitate. Ne asteptam mai mult de la dvs.

Dovezile din ziar nu exista decat la nivel declarativ al unor persoane direct implicate in competitie.

Ar fi fost mai indicat sa iesiti imediat cu o pozite clara si sa inchideti subiectul. In schimb de 3 zile, publicati articole prin care incercati sa va justificati si sa ne convingeti fara nici o dovada clara, ci mai degraba cu atacuri la persoana si articole defaimatoare.

Singura noastra perceptie este ca in spate exista interese(materiale probabil) care va imping spre o astfel de aboradre.

Dupa cum vedeti din comentariile pe care le-ati primit sunteti departe in a ne convinge.

Multa sanatate.

Andrei Cristian  •  28 martie 2012, 22:49

Cataline,
Daca imi permiti sa iti ofer un raspuns la partea cu „Din punctul de vedere al Gazetei acela a fost un blat, am scris despre el și punct. Nu ne negociem opiniile. Uneori greșim, dar nu credem că acum e cazul.”, sa stii ca-l gasesti aici in format de gazetar: http://blogsport.gsp.ro/niculescu/2012/03/28/steaua-nu-se-refuza/

Altfel spus, cand tu (Gazeta Sporturilor) afirmi (pe hartie, pe sticla si pe biti) ca un meci a fost blat si ca afirmatia asta nu se negociaza, un coleg de-al tau ofera un citat ca asta: “Marea problemă a omenirii e că proştii sînt întotdeauna FOARTE SIGURI DE EI. Iar contra prostiei nu se poate lupta”.

zetu  •  28 martie 2012, 22:50

@mitic, in prima faza vreau sa lamuresc un aspect. Desi sunt in ardeal nu consider ca sunt mai cu motz decat un moldovean sau bucuresteau, nu cred in prostiile de genul asta.
Acum sa trecem la problema ridicata de tine. Nu e problema mea unde ar trebui construit noul stadion, asa cum nu e problema mea unde cei de la GSP isi dau sediul, cum nu e problema mea unde miile de firme isi construiesc sau inchirieaza sedii. E fix acelasi lucru. Pe de alta parte, daca ne uitam putin prin Anglia spre exemplu, se pare ca prin Londra se cam gasesc terenuri, ca dovada ca Arsenal si-a construit recent un stadion nou, Emirates. Se poate merge si renovarea si extinderea actualului stadion.
Cat despre stadionul din Cluj stiu doar ca e al primariei si-a fost concesionat pe vreo 50 de ani de cei de la CFR. Nu stiu pretul pe care-l platesc cei de acolo, dar in schimb stiu altceva, ca CFR-ul a venit din divizia a 3-a fara sa aibe in spate sustinerea a vreo 4-5 milioane de suporteri. Si aici imi permit o paranteza. Vezi tu, numarul celor care te sustin e esential. De ce e esential? Pentru ca ei sunt clientii tai ca si echipa. Ei iti umplu stadionul, ei iti fac vanzari de tricouri, cani si alte prostii. Ei fac ratinguri televiziunilor. Dar sa revenim, o echipa din divizia a 3-a a concesionat un teren in paragina. Sa-l fi concesionat c-un leu pe an, nu m-ar deranja, in conditiile in care au investit peste 20 de milioane in stadion. Ce-a facut Steaua? Joaca de cand se stie pe Ghencea, are in spate milioane de suporteri, si si-au facut un titlu de lauda din faptul ca au investit 1 milion intr-o tabela electronica, cateva sute de mii in gazon si alte cateva sute de mii in scaune. Cand am fost in Ghencea am ramas socat de faptul ca scarile din beton pe care intra suporteri erau intr-o stare jalnica, astfel incat la iesire, in imbuljeala puteai foarte bine sa calci stramb pe una din scari si sa faci o entorsa. Vorbim aici de-o investitie de cateva mii de euro maxim, pentru a turna niste beton si-a renova niste scari. Apropo, stii ca tribuna a 2-a, si peluza stadionului din CFR sunt acoperite? Ai idee cum arata tribuna a doua din Gruia? Ca fapt divers, intra pe site-ul celor de la CFR sa vezi niste poze. Asadar, avem un club care nu doar ca a investit in echipa ce-a investit si-n stadion. Pe de cealalta parte avem o alta echipa care pentru o datorie de 600.000 de euro catre Mapn a jucat meciurile prin tara.

Unde mai pui ca statul s-a gandit sa le faca un stadion nou, cochet celor de la, atentie, U Cluj. Echipa patronata de-un individ dubios de speta lui Becali. Statul le-a facut un stadion nou noutz unora care nu vor ajunge prea curand prin CL, ci se vor znate pe undeva pe la mijlocul clasamentului.

Pe undeva il inteleg si pe Catalin, probabil in urma unor studii au realizat ca au de pierdut daca dau in mod constant in Steaua. Si e logic, e logic pentru ca Steaua inca mai are, din pacate, cateva milioane de suporteri, cateva milioane de suporteri care-ti pot dicta indirect politica editoriala. Daca dupa 1 luna in care dai in Steaua si-n Becali constati ca ti-a scazut tirajul, faci niste studii si concluzia e ca asta se datoreaza in mare parte articolelor in care sanctionai derapajele de la Steaua, ce faci, continui?

zetu  •  28 martie 2012, 22:58

@Marcollini, nimeni nu-l sustine pe Paskany, nimeni nu-i aduce osanale, asa cum nimeni nu-i naiv sa creada c-a investit la CFR si-a creat performanta fara sa iasa-n fata asa cum fac majoritatea investitorilor din fotbal. Ce-ar fi acum sa-l judecam pe Abramovici de la Chelsea, sa sapam sa vedem cum si-a strans averea, sau sa discutam despre Berlusconi, patronul celor de la Milan. Nu stau acum sa judec moralitatea unui patron. Pana la urma nimeni nu e perfect, si-ar trebui sa fii naiv sa ai asemenea pretentii. Discutam aici despre faptul ca CFR-ul ar trebui sa fie un exemplu pentru echipele din bucuresti, un etalon. Si-am expus motivele intr-un comentariu mai sus. Evident ca le vei gasi si celor din Gruia pacate, fara doar si poate, dar in comparatie cu ceilalti, ei bine, ei sunt niste sfinti.

viezure  •  28 martie 2012, 23:08

Cata, tu erai umarul care ducea in carca libertatea sportului romanesc. Sunt total de acord cu tine despre ce se intampla la Galati, iti partajez ideile si condamn odata cu tine, ritualurile combinistilor comunisti care stau la capul clubului de fotbal Otelul. Dar cum sa spui ca a fost blat la CFR-Galati fara dovezi? Intri in aceeasi umbra sub care stau de vreme lunga cei care submineaza fotbalul romanesc dar care au pretentii imense la titlu si nu reusesc sa-si explice esecurile, si infrangerile pe teren. Parca le dai satisfactia aia groteasca de care au nevoie. Sincer, nu ma asteptam la o asemenea reactie din partea ta.

Cand am vazut poza cu Stan si Bran, am fost convins ca este vorba doar despre un nou articol care instiga la reactii incendiare, cum se intampla de obicei la gazeta online, si-am comentat, ma auto-citez aici: „gazeta online distruge cu o mana ceea ce Tolontan si Ioanitoaia construiesc cu alta.” Spre surpriza mea, sa vad a doua zi, aceeasi imagine in ziar. Imagine acceptata de tine, si la care faci referinta in ultimul articol de pe blog-ul tau. Imi retrag cuvintele! Credibilitatea cuvintelor tale e saraca si n-are nici o baza, si ma impingi sa cred ca halucinezi asa cum halucineaza mii de suporteri sau oameni din fotbal, care au uitat de sport si poarta razboaie la rubrica „comentarii”, sau print telefon la gsptv impotriva realitatii, si-n urma dezastrului pe care-l promovati, atat voi gsp.ro, cat si sport.ro

nicu  •  28 martie 2012, 23:35

draga domnule tolontan sint un suporter al echipei otelul un fost militar activ plecat din armata datorita nepotismelor aparute dupa 89 iar din romania pentru singurul fapt nu stiam sa fur. aveam pretentii la dumneavoastra sa spuneti ca vorbiti de sport in un ziar de sport care de fapt e un ziar can can sa vorbiti de corectitudine cind de fapt pe postul dumnevoastra gsp se incita la ura rasiala [ma intreb unde erati cind xenofobul de becali ataca un cetatean al acestei tari]doar pe simplu motiv ca e de etnie maghiara dumneavoastra vorbiti de corectitudine cind pe gsp se vorbeste 90 la suta despre altceva si 10 la suta de sport canalul unde promovati ura de rasa,asa zisi patroni din fotbalul nostru care sau inbogatit stim noi cum si care au gasit in gsp si gazeta locurile unde se promoveaza prostia furtul si incopetenta in loc de sport promovati ura si dispretul pentru legi si regulamente spuneti ca sinteti jurnalisi va provoc sa luam un ziar de sport din italioa si cele 2 din romania diferenta e de la cer la pamant in timp ce gazeta inpreuna cu pro sport promoveaza clanul becali,porumboiu borcea corriere dello sport promoveaza sportul in italia dupa meciul milan juve cind arbitrul a gresit grav galliani a critict arbitrajul si si-a luat o amenda foarte mare la noi este invers avem arbitrii foarte buni si conducatorii foarte slabi gen steaua dinamo vaslui unde sub protecti a vostra a jurnalistilor e mai usor sa ataci arbitrii decit sa iti vezi gunoiul din ograda si asa sa ajuns la prostie inconpetenta suporteri batuti oameni care nu mai vin la stadion etc dar nu este nimic continuati a promova prostia incompetenza di ura de rasa va salut

Alex  •  28 martie 2012, 23:42

Din cate remarc, marea majoritate a celor ce citesc blogul lui Tolo au un nivel de cultura mult peste medie. Motiv pentru care nu pare deloc intamplator faptul ca manipularea, subiectivismul si lipsa de profesionalism sunt condamnate.

Dl. Tolontan, s-ar putea sa fie prea tarziu, dar daca continuati in stilul acesta, o sa abordati doar segmentul de piata Can-Can.
Eu recunosc, am renuntat la gsp si prosport de multa vreme. E suficient sa urmaresc titlurile editiei online ca sa-mi aduc aminte de „valoarea” presei sportive. Regret ca nu exista un ziar de sport care sa abordeze subiectele intr-o maniera cu adevarat profesionista, obiectiva si lipsita de simpatii majoritare. Sunt sigur ca un astfel de ziar si-ar gasi o cota de piata importanta, daca tot acest lucru valoreaza pentru voi atat de mult.

Va multumesc!

Liviu  •  28 martie 2012, 23:47

Domnule Tolontan,
Au fost mai suspecte de blat meciurile Vaslui-Chiajna si Petrolul -Chiajna?

Tagore  •  28 martie 2012, 23:50

Cataline,ti-am spus la vremea respectiva,banii Urziceniului din Liga i-a bagat buksaru in Campania Sefului,in 2009,noiembrie-decembrie.Dan Petrescu in loc sa primeasca bani pentru intariri a primit „explicatii”.S-a ales prafu` de Urziceni.Se pare ca „otzelarii” nu mai vor sa dea banii promisi pentru Campania Sefilor 2012 si shefii mai mici ii baga in belele.Tot politica,arz-o foku`.

Iulian_luk  •  28 martie 2012, 23:59

Prostovanule, ai citit si tot nu ai inteles nimic.
Banii sunt in contul Otelului, dar sunt blocati de catre cei 5 membri ai Consiliului de Conducere ( actionari ) .
Cata prostie zace in unii, fereasca D- zeu.

Asasin  •  29 martie 2012, 0:35

In sfarsit cineva ARE CURAJUL sa demaste CANCERUL fotbalului romanesc, ceferistii din Cluj .

Pai ce pompeaza astia cu bani arbitrii inainte de inceperea fiecarui campionat si ce blaturi + reciprocitati au facut pana acuma te doare capul .

Si mai are groful tupeul sa ceara dovezi . Dupa ce da serviete cu bani lui Borcea prin Viena , sau lui Bilica sa provoace penalty – face pe cocosul .

c24  •  29 martie 2012, 1:13

Maestre te apreciez ca ziarist dar cand iti citesc asertiunea „Ca ziarist, vezi ceva si scrii. Vezi ca o echpa fuge din zid, scrii asta.” din raspunsul dat lui sofocle, nu pot decat sa cred ca esti interesat in a ne prosti. Am urmarit reluarile fazei. Maestre acolo se vede ca jucatrii care fug din zid(reluarea din spatele portii e atat de buna incat i-am identificat) sunt imbracati in visiniu si se numesc Piccolo si Cadu. Daca esti cinstit priveste faza? Dupa ce o vezi macar in oglinda ar trebui o „mea culpa”

niko  •  29 martie 2012, 1:23

ce prosti sunt cei care nu vad BLATUL

Since1907  •  29 martie 2012, 3:10

Eram pregatit sa postez un link cu un articol aparut in Dec.2011 in gsp.ro : „Al. Tudor: „Cum îi explic eu fiului meu de ce poza tatălui său e lîngă cuvîntul caracatiţă?!” dorind sa pun inca o data in lumina o neagra fata a redactorului sef Tolontan.La acel moment,dat fiind faptul ca articolul nu era semnat am fost absolut sigur ca cel care a purtat dialogul cu A.Tudor si a dat publicitatii acea discutie privata a fost dl Tolontan.Acum la cateva luni dupa aparitia articolului,l-am revazut si am putut vedea cine era adevaratul autor cu un caracter de nimic.Si anume Dan Udrea.
Vreau sa imi cer scuze fata de dl Tolontan.M-am pripit in judecata mea si l am judecat si catalogat gresit in termeni duri fara sa am vreo dovada si in consecinta nu am dovedit decat faptul ca nu am fost cu nimic mai presus de Dan Udrea.

florin  •  29 martie 2012, 5:30

Nu-i nimic si-au luat primele de la Paszkany.

raul  •  29 martie 2012, 8:04

rusine,rusine

milionarul  •  29 martie 2012, 8:23

si dreptul al replica:
http://www.otelul-galati.ro/stiri/Mass-media/25/Stop-acuzelor-nefondate/3820

Epigonul  •  29 martie 2012, 8:41

Sunt şanse mari să vă înşelaţi pentru că argumentele invocate sunt puerile. Se pot enumera cu sutele fazele în care mingea trece prin zid sau un fundaş respinge scurt.Iar în cazul în care vă înselaţi, nimic nu vă poate repera onoarea. Voi vă bazaţi pe faptul că niciodată nu se va şti şi atunci veţi scăpa şi voi, ca ăia care au dat şi ei un pumn la grămadă. Şi, vorba ta, punct. Şi puncte-puncte…

Aloha  •  29 martie 2012, 10:27

Domnule Tolontan.
1. Paszkany v-a rugat sa sesizati procuratura daca sunteti siguri ca a fost blat. De ce nu faceti asta?
2. Un jurnalist, cand face acuze de genul asta, trebuie sa aiba dovezi, minim 2 surse ( JJ si Stiuletele nu se pun ), parca asa cerea deontologia profesionala, nu?

Sunt convins ca daca in tara noastra un proces de calomnie ar dura sub un an va dadea in judecata si va lua si „carutele” de emisie

Groful  •  29 martie 2012, 10:39

Mai Asasin, cred ca ti-ai ratat nickul, de fapt trebuia sa fie Asin… Cat despre matale, nene Tolontane, nu (mai) cred in corectitudinea dumitale.

Mr.Z  •  29 martie 2012, 11:28

Am sa incep parafrazandu-te: …”Nu ne negociem opiniile” – Nu uita, ca doar axiomele nu trebuie demonstrate ! In rest: M-ai dezamagit-punct.
Ai ajuns precum croitorii hainelor celor noi ale imparatului…

stef  •  29 martie 2012, 11:42

De data asta ai dat gres tolontane, asteptam dovezi sau de nu, atunci asteptam scuze. Nu e far play sa lovesti cu noroi in munca unor oameni.

gelu  •  29 martie 2012, 11:53

De ce imi cenzurati opiniile. Cred in ele chiar daca gresesc! Incep sa-i dau dreptate lui Paszkany: aveti un caracter de ….

caneto  •  29 martie 2012, 11:56

D-le Tolontan, vad ca in multe raspunsuri, atat in articolul de azi, cat si in altele mai vechi, scoti la inaintare editia tiparita. De curiozitate, am dat o fuga sa cumpar un exemplar(n-o mai facusem de vreun an-doi, si atunci m-a interesat o carte), si intr-adevar e diferenta mare fata de ***(autoeditat) on-line(ma refer strict la numarul de azi, in rest nu cunosc). Intrebare: de ce nu se urmareste si in varianta on-line atingerea unui nivel macar acceptabil in exprimare, lipsita de subiectivism, partizanat, manipulare, instigare, incitare la ura si dusmanie. Normal, calitativ si in continut nu are cum sa fie la nivelul editiei tiparite, dar daca cer sa nu fie exclus bunul simt, profesionalismul si normalitatea nu mi se pare ca as fi prea pretentios.

c24  •  29 martie 2012, 13:07

Orice jurnalist cinstit ar fi evitat formula de inceput. Poti spune nu intru in polemica doar daca faci afirmatii in baza unui fapt cert, cand propagi o speculatie in propriul text esti obligat sa accepti polemica. Polemica inseamna, la urma urmei(asta pentru cultura generala a editorialistului), discutie asupra unor puncte de vedere diferite, a unor idei sau viziuni care nu concorda.
A afirma „nu intru in polemica cu” tocmai cei care fac subiectul discutiei inseamna sa fii grandoman gaunos. Cum adica? Acuz si nu accept nici macar replica, ce sa mai vorbim de drept la aparare? Cine te crezi domnule Tolontan? Cine-ti da dreptul sa acuzi si sa respingi dreptul la aparare? E un lucru pe care il face de altfel intregul trust de care apartine GSP, de ce sa ma mir? Voiculescul vostru fiind un fost securist lucrurile se justifica, securitatea era organul care nu permitea nimanui sa se apere. Cand securitate trimitea pe cineva in instanta, trimitea judecatorului odata cu impricinatul si solutia. Acum maestre daca te-ai ajuns nu mai accepti nici sa auzi alte puncte de vedere, felicitari! Securisti aveau o calitate te ascultau, te duceau acolo la ei si prima data te ascultau. Ca luau in considerare ce spuneau sau nu e alta poveste, dar oricat de invinuit erai te ascultau. Bravos maestre mai rau ca un securist, mataluta nu intrii in polemica cu Stan si Muresan, adica nu-i asculti, ce au ei de spus nu prezinta nici o importanta, importanta e acuzatia. Odata facuta(ea acuzatia) consideri ca ti-ai facut datoria fata de cei care te platesc legal si fata de cei ce spaguiesc legal (publicitate) sau ilegal si nu mai ai nici o datorie. Halal ziarist.

zetu  •  29 martie 2012, 14:13

@c24, gresesti aducandu-l pe Voiculescu in discutie. Daca ai fi fost atent si-ai fi citit presa de-a lungul timpului ai fi vazut ca-n una din anchetele domnului Tolontan a aparut si-o firma apartinand fiicei domnului Voiculescu. Moment in care, din ce-am citit parca si aici, relatia dintre domnul Tolontan si domnul Voiculescu s-a fracturat. Domnul Tolontan e-n continuare redactor sef GSP pentru un singur motiv, ca are rezultate, ceea ce-i de laudat.

A 3-a sursa  •  29 martie 2012, 16:06

Domnule Tolontan,
din cate surse ati verificat aceasta informatie: „Acum cîteva zile, Fiscul le-a blocat conturile gălățenilor!”?
Exista macar a doua sursa? Ma indoiesc, pentru ca informatia e eronata. Otelul are darile la stat platite la zi. Conturile nu sunt si nici nu au fost blocate vreodata, in ultimii ani!!!

Cătălin Tolontan  •  29 martie 2012, 16:09

A 3-a Sursa: E adevarat ceea ce am scris

A treia sursa  •  29 martie 2012, 16:33

Puteti eventual contacta reprezentantii Finantelor din Galati pentru a va convinge ca Otelul nu a avut si nu are conturile blocate de Fisc.

Dantesc  •  29 martie 2012, 16:57

E incredibil cat de infatuat poti sa fii…

Alex  •  29 martie 2012, 18:40

Dl. Tolontan,
nici nu stiu ce e mai grav, faptul ca prezentati drept adevar niste presupuneri subiective sau credeti orbeste in ele.

E uman sa gresesti. Cu totii o facem. Dar a perpetua, nu e o conditie demna de un jurnalist ce se vrea profesionist.

Va indemn sa dati curs somatiei lui Paszkany si sa actionati clubul CFR Cluj si Otelul Galati in judecata pe cale legala cu probele ce dovedesc ceea ce spuneti sau sa dezmintiti intr-un articol (sau blog), altfel … altfel nu ne mai pasa de voi.

EU  •  30 martie 2012, 14:01

Domnuletolontan ceziceti de blatullui manchester.

http://www.youtube.com/watch?v=TDqjw_uiyb4&feature =related

TU  •  30 martie 2012, 14:47

oare va este asa de greu sa admiteti ca ati gresit

http://www.youtube.com/watch?v=TDqjw_uiyb4&feature

a tot Stiutorul  •  30 martie 2012, 18:57

@EU si TU: stati linistit, este un dosar in pregatire cu numele de cod „Zidurile sparte” de catre domnul Tolontan. O sa demasce blaturile facute de echipele de fotbal de pe tot mapamondul, care au spart zidurile la loviturile libere. Dovezile „concrete” din ancheta o sa „turbeze” suporterii indiferent de echipa pe care o sustin. Mai este si alt dosar in pregatire: „Daca castigi, ai facut blat”

hermilus  •  30 martie 2012, 21:51

Daca numai pentru faptul ca Otelul, are conturile poprite de Fisc, ai facut articolul asta, cred ca ti-ai pierdut timpul.
Poate nu stii, dar fiscul popreste orice cont, cand vrea si cum vrea,fara a da socoteala cuiva. Intreaba un intreprinzator mic sau mare, si vei afla. Asa ca nu e nimic extraordinar.
Despre cum a investit Otelul banii, nu uita ca numai in ultimul an au terminat o baza noua de antrenamente si au montat instalatie de incalzire sub gazonul stadionului „Otelul”
Te-as intreba,in ce a investit Steaua, Dinamo, Rapid sau Vaslui? Ca tot cunosti toate investitiile din sportul romanesc.
Despre „blat” lasati-o mai moale, sau poate ar trebui sa va aduceti aminte de niste meciuri Vaslui-Steaua, care s-au lasat cu „achizitionarea ” fara licitatie a unor jucatori de care nu s-a mai auzit.
Cat despre Uefa, cred ca e foarte ocupata aici in Romania cu plangerile pe banda ale fostilor fotbalisti si antrenori ai Vasluilui excrocati de primul vacar al tarii.

Jucătorii Oţelului au protestat împotriva conducerii: "Bani sînt la club, dar salariile n-au fost plătite" :X – InfoStiri.eu  •  31 martie 2012, 2:19

[…] Citeşte şi: Cătălin Tolontan: Oţelul, milionarul cu banii blocaţi […]

Cătălin Tolontan  •  31 martie 2012, 8:35

a tot Stiutorul: felicitari pentru umor! Am ris copios de felul in care ma ironizezi. Si nu e nici o malitie cind spun asta. Pur si simplu, ai umor!

Jucătorii Oţelului au protestat împotriva conducerii: "Bani sînt la club, dar salariile n-au fost plătite" :X | DinSport Network  •  31 martie 2012, 9:44

[…] Citeşte şi: Cătălin Tolontan: Oţelul, milionarul cu banii blocaţi […]

Comentează